Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?
![]() ![]() ![]() |
Vreau sa pun aer conditionat pe Dacia 1310, Unde se poate face instalatia ?
cielo99 |
![]()
Post
#721
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|||
piston |
![]()
Post
#722
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 31 July 12 ![]() |
Compresorul consuma mult din puterea motorului,asta-i un lucru sigur,nu pot spune cu exactitate daca este 20 sau 30% din puterea lui,cert este ca se cam pling toti ca pierd din putere la pornirea ac.Ma refer la masinutele cu motoare economice nu basculante...la alea se poate monta ca auxiliar o moara de cereale si tot functioneaza...
![]() In cazul utilizarii unei singure curele ar trebuii sa fie din fier armat sa duca atitia „consumatori”,doar nu vrei sa pui curea de tanc sa coste cureaua mai mult decit ac...fara doua fulii nu merge,am rumegat destul problema... Chestiunea ramine deschisa in functie de posibilitatile fiecaruia la nivel local,ar putea fi un sudor meserias sa sudeze fuliile fest... Ar mai fi un aspect,suportul compresor si fixarea lui de blocul motor,trebuie sa fie cit mai scurt in bratele de legatura si fixat din cit mai multe puncte de motor sa ai baza ca nu zboara de acolo,in plus la modelul cu o fulie daca se gripeaza compresorul dai cu masina in bot,trebuie sa fie separate,scoti curaua si pleci mai departa fara sa-ti mai pese de ac.Iarna n-are rost sa tot invirti aiurea fulia ac,uzezi si rulmentul de pomana si nu-i un rulment obisnuit,este dublu si nu merg montate chinezarii in locul lui.Asta in ideea ca vrei sa fie scula fiabila si sa functioneze,nu sa tot repari la ea toata ziua. Sa mai repare si astia cu masini straineze,sa vada ce bune sint... ![]() This post has been edited by piston: 6 Aug 2012, 20:45 |
--------------------
logan
1,6
2007
|
|
r3d |
![]()
Post
#723
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
hai intru si eu in discutie,sa va spun cum monteaza baieti de la bv friguri pa masini(dube in general)
-pa fulia care este prinsa pa arbore sa scoate acel surub care sustine fulia si sa monteaza alta fulie cu un surub ceva mai mare cu un distantieer intre ele.ca sa nu frece curelele una de alta.sa zicem ca lla dacie ar incapea acel compresor care la marimi sa zic e cat un alternator ba chiar putin mai subtiere.radiatoru in monteaza in fata celui de racie a apei sau chiar sub acesta.acum cu un meserias bun care sa iti modeleze conductele de AC pui foarte usor un AC pa dacie -dar dupa mintea mea cred ca la relantii sar putea sa iti moara motoru |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
tynn |
![]()
Post
#724
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Daca e pe injectie, nu ar trebui sa moara, ca regleaza motorasul de relanti turatia la aprox. 850 rot/min.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ghitza |
![]()
Post
#725
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Il gatuie si daca e pe injectie,ia pune alternator sa zic de 100A sa vezi cum se simt de bine cand aprinzi farurile sau mai stiu eu ce consumatori la drum
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ovy_geo93 |
![]()
Post
#726
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 16 November 09 From: Motru ![]() |
Nu inteleg ce are toata lumea cu alternatorul ala,cand pomeniti de A/C,doar compresorul nu consuma curent,este antrenat de cureaua de accesorii/propria curea,singurul curent este consumat de aeroterma.Viteza de rotatie ramane de asemenea aceeasi,deci nu lucreaza mai greu alternatorul.
Singura pierdere este de putere,undeva cum s-a mai scris mai sus 20-30%;doar in cazul in care voi pierdeti curent cand porniti aeroterma,dar ma indoiesc;alternatorul de dacie face fata fara probleme tuturor consumatorilor de pe masina. Daca e injectie,nu se va simtii la ralanti nimic,am vazut un papuc cu A/C de fabrica,si alternatorul e identic,cel putin cu al meu(2003-releu incorporat),cand porneste compresorul scade turatia,dar revine sub 2 secunde,cat ii ia motorasului sa regleze relantiul. This post has been edited by ovy_geo93: 22 Aug 2012, 15:39 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
2003
- GJ 03 TSF Dacia 1305 PickUP 2001 - GJ 05 CJY
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#727
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Niste poze cu instalatia de fabrica de pe papucul vazut de tine, poti pune?
|
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#728
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
pretenas vezi studiaza, compresorul are fulie dotata cu, cuplaj electromecanic, consuma si ala electroni, + ventilatorul suplimentar care il are radiatorul pentru AC,
alterntorul ala de 36A 50A abia face fata pe dacia cu 4 faruri, i se ard diodele in 3 km, da sa mai duca si consumul suplimentar ![]() pe injectie e mai ok de montat, pentru ca motorul isi pastreaza turatia in functie de sarcina ,se adapteaza dar la carb, e nasol. This post has been edited by ct-03-tvy: 22 Aug 2012, 16:30 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#729
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
alternatoru ala de pe papuc cu ac e identic la exterior cu cel de dacie pe injectie de 50A ,dar el scoate 80 A
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
ovy_geo93 |
![]()
Post
#730
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 16 November 09 From: Motru ![]() |
QUOTE(tunderbird @ 22 Aug 2012, 16:00) poze nu am de unde,nu stau sa fac poze la masinile oamenilor,dar care mai vrea sa vada,va sugerez sa vizitati targurile auto. Alternatorul ala ma indoesc sa scoate 80A,fiind identic cu cel de pe 1310 (aici ne poate lamurii cineva care lucreaza la piese auto,uitandu-se dupa coduri de piese-trebuie sa fie in catalog) Si daca s-a pomenit de acel cuplaj,consuma curent doar la cuplare/decuplare,la baza fiind un fel de ambreiaj automat,cam ca la drujbe sau scutere post-4-1246123351.jpg Poate ma insel,dar eu asa am observat la un vecin (astra F),cand a scos mufa de la acea bobina,compresorul inca functiona Eu unu,am alternatorul de 50A si face fata fara stres,cu scurta pornita,aeroterma pe 4,dezaburire spate si cd-player cu 4 boxe...ce vrei mai mult? Sau al meu o fi vreun super-alternator care scoate la fel 80A???(no offence dar nu vad consumatori prea mari) Da,cel de 36 nu ar face fata,e prea mic,dar al de 50,nu vad problema This post has been edited by ovy_geo93: 22 Aug 2012, 18:31 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
2003
- GJ 03 TSF Dacia 1305 PickUP 2001 - GJ 05 CJY
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#731
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Eu unul am incercat ceva mai nebunesc si vad ca merge ok ca,teste . Am folosit plamanul de gpl cu o pompa electrica care sa imi circule antigelul intre caloriferul de caldura si plamanul de gpl . Motorul functioneaza ok si nu creste consumul mult dar nu pierd din putere, ce e drept nu am incercat la drum lung si tre sa fac cateva modificari mici in sensul in care daca nu am nevoie de racoare trebuie sa fie incalzit plamanul ... E de munk
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#732
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ovy_geo93 @ 22 Aug 2012, 18:19) ...nu stau sa fac poze la masinile oamenilor,dar care mai vrea sa vada,va sugerez sa vizitati targurile auto... Mda... inca o persoana care are suficient timp numai pentru batut apa in piua. ![]() http://www.daciaclub.ro/-page-t76591-s210.html Toata lumea isi pune problema montajului compresorului. Dupa parerea mea, unitatea interna (vaporizatorul) este cel mai dificil de montat. Eu imi bat capul cum as putea sa bag un vaporizator de Supernova in aeroterma de CN. This post has been edited by tunderbird: 23 Aug 2012, 09:33 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
alamicx |
![]()
Post
#733
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 4 September 12 ![]() |
o fulie mai mica la alternator ar mai rezolva din problema curentului
eu aveam la dacie fulie de olcit mai mica si nu aveam probleme cand aprindeam totul pe masina din curiozitate am alimentat 6 becuri de 55w direct de pe baterie cu motorul pornit si a scazut tensiunea la relatiu la 13.95 |
--------------------
ford
focus
2000
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#734
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
nu am citit tot topicul...dar as vrea sa pun tot de pe o supernova(1.4mpi cu AC) motor+instalatia electrica a masinii cu tot cu aer conditionat,ce sanse am sa reusesc?
This post has been edited by valy1233: 2 May 2013, 09:24 |
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#735
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
Masoara si aplica... Daca (,) compresorul de AC este pozitionat ca la Logan nu o sa ai loc de lonjeronul stanga, dar daca este mai sus(din ce am vazut pe la Remat pe SN) ar merge.Trebuie sa faci suportul stinga al motorului(e mai in spate la 13xx) si pe dreapa sa dai gaura+filet in bloc(plus traseul de evacuare si instalatia electrica sa o pui la punct-eventual si ceasurile de bord-de SN sau de injectie numa sa stii unde sa le infigi-cablezi).
|
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
valy1233 |
![]()
Post
#736
|
![]() Pasionat de dacii :D Group: Members Posts: 200 Joined: 20 June 12 ![]() |
blocul are gauri si pe o parte si pe alta..in bloc daca dai gauri il crapi pe loc
legat de celelate,gen traseu evacuare,instalatie...alea sunt detalii voi lua o masina completa si iau toata instalatia...o sa pun bordul complet..etc This post has been edited by valy1233: 2 May 2013, 13:09 |
--------------------
Dacia
is the
best! Dacia 1610
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#737
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Pare interesanta ideea... numai ca trebuie studiat gabaritul. Pentru montajul motorului, cred ca te poti inspira dupa un papuc diesel cu motor F8Q.
Tine-ne la curent, mai ales cu montarea in bord a unitatii interne. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#738
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
Vreau sa imi montez AC pe dacia nova gt (carburatie) ce sanse am??
a reusit pana acum cineva? instalatia o am.. 7 May 2013, 11:36: ma poate ajuta cineva cu o schema exacta MOTOR -AC la dacia carburatie?? a pus pana acum cineva la o dacie nova GT? (carburatie) stima. This post has been edited by ORIJINAL21: 7 May 2013, 10:36 |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
Cioby92 |
![]()
Post
#739
|
![]() Membru fara semnalmente Group: Members Posts: 402 Joined: 22 December 09 From: Brasov ![]() |
Nu stiu daca merge, dar iti pot da un sfat. Monteaza instalatia de injectie de pe o dacie papuc sau nova, care in mare parte au avut motor de 1.6. Cu injectie pe masina, sigur o sa poti monta AC-ul fara prea multe batai de cap.
|
--------------------
Dacia
1300/1976
cu elemente de 1310
- BV 01 EMP Dacia Logan 1.4 MPI Laureate GPL 2008 B 12 ZVK
I'll Make You an Offer You Can't Refuse |
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#740
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
Stiu ca se poate monta cu usurinta pe masinile pe injectie...
masina mea este pe carburatie si vreau sa montez pe ea AC. ideeia este ca iau Ac-ul de pe o supernova, si vreau sa il pun pe nova pe carburatie. intrebarea este daca a facut cineva pana acum aceasta operatie si cam care ar fi riscurile de montaj(Motor-Ac) si pe partea electrica? |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
ionijhonnie |
![]()
Post
#741
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
Hai ca am dat de tine si pe aici....
![]() De ce nu iei tu de pe o SuperNova motorul 1,4MPI cu AC cu tot? plus cutie si planetare, instalatie electrica motor.... cred ca te-ar costa cam 1200-1500 ron... si ai putea sa mai scoati ceva daca vinzi motorul de GTI pe carburatie, cutia, planetare... Fa-i o „transfuzie” completa! asta daca te mai tine caroseria... ![]() This post has been edited by ionijhonnie: 8 May 2013, 20:54 |
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
gotronic |
![]()
Post
#742
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
si mai pune ceva bani pentru RAR cred (nu stiu daca poti sa faci ce vrei pe o masina)
(daca vrei sa circuli cu ea pe strada) This post has been edited by gotronic: 8 May 2013, 21:20 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#743
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
ionijhonnie - sincer asa intentionam sa fac sa iau masina cu totul.. dar, motorul de pe ea este terminat! si chiar nu se merita sa fac un asemenea schimb pe cand probleme tehnice la a mea nu am...
singura imbunatatire as vrea sa o fac pe parte de racire .. (AC-ul) Ceea ce nu stiu eu este: 1.Cum se monteaza ac-ul la motorul de dacie 1,6 carburatie, mai exact unde vine conducta si unde iese (la imbinarea cu motorul) 2.Daca trebuie facuta omologare la aer/Ac si cam cat ar costa toata operatiunea de inscriere. Daca ma puteti ajuta cu o schema de montaj AC - motor dacia clasic, este binevenita! Multumesc. |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
ionijhonnie |
![]()
Post
#744
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
Ca sa-ti raspund punctual:
1. la acest punct nu te pot ajuta cu mare lucru, deoarece in aceasta varianta totul ține de adaptarea unei instalatii AC pe motorul tau, preluata de la un auto dezmembrat; dar nu vreau sa te descurajez... cum au mai spus si alti colegi de forum: totul este posibil! dar depinde de bugetul tau. Cred ca o asemenea adaptare te va costa in jur 1000 de lei. si mai ai nevoie si de ceva noroc... 2. instalatia de AC nu trebuie omologata... este un accesoriu. uite aici cateva detalii: http://www.daciaclub.ro/Montare-demontare-ac-t190125.html vezi imaginea din postul #6 This post has been edited by ionijhonnie: 10 May 2013, 08:57 |
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
wizkid |
![]()
Post
#745
|
![]() Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 1 February 09 ![]() |
Te poti documenta pentru un compresor electric, si nu iti mai bati capul cu adaptari, curele sau alte nebuneli....ultima oara un sistem complet (prin china
![]() ![]() Succes la proiect daca vrei sa-ti faci! |
--------------------
Dacia
1300
1976/berlina
- vn-01-fgd
|
|
gotronic |
![]()
Post
#746
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Si de unde sa alimenteze compresorul electric? de la prize de acasa ? ca i-ar trebui un alternator de cativa Kw.!
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
wizkid |
![]()
Post
#747
|
![]() Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 1 February 09 ![]() |
de la alternator...au module de control...cand ma uitam eu mai demult vazusem ca sunt mult mai fiabile decat cele mecanice, nu ai sanse sa ai pierderi de freon datorita constructiei (sau ceva de genu) insa dezavantajul era ca fata da unul mecanic (care iti face un consum de 14-16A) cel electric iti facea un consum de 27A ... citisem pe la americani diferentele dar nu mai stiu pe unde...oricum se poate, nu mai fiti rai, nu e imposibil doar greu
|
--------------------
Dacia
1300
1976/berlina
- vn-01-fgd
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#748
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
In cazul acesta trebuie montat un alternator mai mare, deci din punct de vedere mecanic este cam acelasi lucru.
Nu montajul compresorului este problema, mai ales ca exista un precedent creat de fabrica... montajul agregatului din bord este mult mai delicat. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#749
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
pe masina am un alternator valeo de 80A deci, in privinta consumului nu-mi fac probleme (varianta1)...
(varianta2) as putea lua alternatorul de pe masina donatoare cu aerul conditionat.. (varianta3) si ce-a mai sigura este amanarea proiectului pana la un moment cu adevarat potrivit pentru montarea lui noua caroserie/ mai multe informatii privind functionarea corecta (Ac/relantiu motor-pornire Ac) Momentan acest proiect stagneaza. |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
ionijhonnie |
![]()
Post
#750
|
![]() Membru Group: Members Posts: 314 Joined: 8 July 07 From: Ploiesti - Bucuresti ![]() |
tu ai injectie monopunct pe motorul tau?
|
--------------------
Actual: Dacia
SuperNova, 2001
îmbunătățită Rapsodie-Confort-Clima, 1.4mpi
- Albastru KatYfea X Ex: R16-1964, R16-1967, D1300-1975, LoganMCV-2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 20:43 |