DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 4 5 6 7 8 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor de R5 Alpine pe berlina, ...si alte imbunatatiri aferente

Gheorghedracu
post 8 Aug 2007, 09:51
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Aalpine, ti-au lipsit mai multe decit numai axa cu came. Dar desigur nu asta e problema principala. Ca sa poti obtine 160de cai fiabil e ca si cum ai incerca sa reproiectezi motorul pentru fiecare cistig de putere. Motoarele nu se prepara numai prin achizitie de piese performante. Mi-aduc aminte de ceea ce spunea un pilot-modificator de BMW uri din SUA pe site-ul unde vind tot felul de piese de performanta (in principal orientate pentru seria motoarelor M10, BMW 2002 et comp), performanta e usor de atins, dar e greu de mentinut, in sensul ca sigur poti sa faci motorul sa atinga 50000 de cai putere, sare in aer si gata, te-ai linistit. Ceea ce era uluitor este ca compara niste cifre. De exemplu ei aveau un Mitsubishi Starion care spunea el "poate sa dezvolte usor 5-600cp, dar noi il consideram un motor de 200cp, pentru ca la valoarea asta e fiabil". in spiritul asta motorul de 12G e exceptional. produce 160 de cai de fiecare data cind ai nevoie nu o data si dup-aia se duce pe urmele mesterului Manole. Si asta e iarasi remarcabil. 160cp din 1600cc? Pai, eu nu stiu alta masina din epoca cu puterea asta specifica. Si chiar si azi, sunt putine. Iar daca ne gindim la cele fara turbo, vvt, compresoare, samd, apoi chiar nu stiu vreuna (nu zic ca n-or fi, astept raspunsuri?). Iata adresa site-ului si vedeti cam ce pot scoate oamenii aia din 2000cc normal aspirat.

http://www.bimmers.com/02/

Aalpine uita-te mai ales la diferenta dintre posibilitatile oferite de doua axe cu came doar putin diferite, ca sa vezi ca axul ala care ti-a lipsit tie nu e chiar putin lucru. Si inca ceva. Ridicarea valvelor e alta la 12G preparat fata de stoc, nu numai duratia. Si mai sunt si altele. De exemplu tu spui ca ai avut carburatoare de 40. Cred ca daca ai fi avut de 45 istoria era alta. Desigur ti-ar fi trebuit si esapament pentru carburatoarele alea, asa ca vezi nu putine lucruri ti-au lipsit. Cred ca te-ai pripit un pic. Asa cum spune cineva mai sus, dedicatia merge pina la un punct.

Dar destul.
Aicea s-a facut sus si tare afirmatia ca motorul nu producea 160 de cai. Cred ca trebuie rectificata iar unii trebuie sa invete un pic de modestie.

This post has been edited by Gheorghedracu: 8 Aug 2007, 10:13


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 8 Aug 2007, 10:23
Post #152


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(einstein1984 @ 8 Aug 2007, 09:18)

*



ce am facut eu a fost din pasiune, la sfarsit mi-am dat seama ca puteam sa pun o axa de 320 (pe care o aveam) si sa iasa altceva............ ps 35000 de km de fortare a motorului nu ti se par destui ????? (a cedat setul motor de dacie nu alte componente reno.....)

altceva decat sa ne povestesti din manuale mai sti sa faci ?

8 Aug 2007, 10:36:
QUOTE(Gheorghedracu @ 8 Aug 2007, 09:51)


Aalpine uita-te mai ales la diferenta dintre posibilitatile oferite de doua axe cu came doar putin diferite, ca sa vezi ca axul ala care ti-a lipsit tie nu e chiar putin lucru. Si inca ceva. Ridicarea valvelor e alta la 12G preparat fata de stoc, nu numai duratia. Si mai sunt si altele. De exemplu tu spui ca ai avut carburatoare de 40. Cred ca daca ai fi avut de 45 istoria era alta. Desigur ti-ar fi trebuit si esapament pentru carburatoarele alea, asa ca vezi nu putine lucruri ti-au lipsit. Cred ca te-ai pripit un pic. Asa cum spune cineva mai sus, dedicatia merge pina la un punct.

Dar destul.
Aicea s-a facut sus si tare afirmatia ca motorul nu producea 160 de cai. Cred ca trebuie rectificata iar unii trebuie sa invete un pic de modestie.
*



deci tu spui ca din axa de 320 se castiga cati cai ? 20cp 30cp 3000000cp ?

care este diferenta de cp intre carburile de 45 si cele de 40 ? 20 cp 30 cp ?

esapament smile.gif))))))))))))))))))) o teava goala de o anumita cota ar fi fost de ajuns (pe vremea aia nu avea catalizatoare, tobe performante smile.gif)).....) sau te referi la galeria de evacure - serpi ?

ceva ce ai facut (ai reconditionat o masina, ai modificat o masina etc) tu in domeniul auto ne prezinti si noua ?

pana acum eu nu am vazut nici un r12 gordi pus pe dyno.........

ps stim ca francezii sunt mandrii de jucariile lor chiar daca sunt mai slabe .......

sunt plictisit de cei care vorbesc din carti, de pe net, ce au vazut la altii sau alte idei ce le trec lor prin cap si nu le pun in aplicare si stiu numai sa dea sfaturi......

This post has been edited by AAlpine1: 8 Aug 2007, 10:36


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 8 Aug 2007, 10:53
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Da.

Si crede-ma ti-o spun cu toata simpatia, daca nu te-ai plictisi atit de repede ai reusi si tu sa faci ceva mai bun decit o masina care merge mai putin decit trabantul intre doua schimburi de ambielaj (e drept, tu ai ajuns mai repede acolo) si cite o greseala grava la fiecare afirmatie. Succes la citit!


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Aug 2007, 20:33
Post #154


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Fac in felu' urmator...

WRC, te rog, nu mai posta pe topicul asta. Toate interventiile tale au fost ori insulte crase, ori instigare la scandal. Nimic productiv din punctul meu de vedere. Daca te-am suparat vreodata cu ceva imi cer scuze. Numai bine.

bodel, tu m-ai jignit pe mine. Eu pe tine niciodata! Daca vrei s-aduci o contributie pozitiva, chiar te rog. Daca nu, imi cer scuze si tie, si la fel, bafta.

AAlpine1, SGM, pentru voi observ ca loialitatea oarba primeaza. Voi alegeti.

Am avut parte de extrem de multe reactii din partea multor membri, care ma sfatuiau sa-mi vad de treaba si sa nu mai postez nimic aici. La o numaratoare rapida, cel putin 5 persoane, membri cu realizari tehnice notabile. Nu dau nume. Totusi, ma incapatanez sa continui. Cand am sa termin lucrarea si am sa am timp si de altceva in afara de masina si somn am sa rog moderatorii sa stearga TOT offtopicul.


LE:
Cateva poze de saptamana asta din timpul asamblarii.
000_0133.jpg ( Size: 699.58k ) Number of downloads: 1594
000_0134.jpg ( Size: 224.45k ) Number of downloads: 749
000_0138.jpg ( Size: 666.6k ) Number of downloads: 766



Si in seara asta una, dupa ce l-am inchis complet. Am strans baia, am montat garniturile de la capacul culbutorilor, etc.
Luni il dau jos p-al meu. P-undeva-mi pare rau. In seara asta l-am fugarit oleaca. Desi are 110.000 km si e cum l-a lasat uzina merge minunat si trage intre 4000 si 5000 superb. Asta e, il voi inlocui cu ceva mai bun. icon_mrgreen.gif
000_0150.jpg ( Size: 296.73k ) Number of downloads: 859


LLE:
C-avui surpriza wacko.gif
Pe praguri nu e rugina, e un tratament special pe care-l aplic eu p-unde sare vopseaua (aka vaselina radmasa.gif ). Masina n-are rugina absolut deloc! Ca doar nu eram tampit sa pun alpine p-un cotetz ciuruit happy.gif

This post has been edited by Muttley: 10 Aug 2007, 21:50


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 11 Aug 2007, 00:26
Post #155


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Aia ori e pompa de ulei de GTT ori de Alpine turbo.O treaba buna. Ai avut noroc ca avea pompa cu lobi.

De asemenea observ arborele de 1.6 si simeringurile care vor curge in cativa kilometrii , daca nu la 10 minute de mers la relanti, daca esti ghinionist. Sper ca macar le-ai dat si tu cu vaselina inainte de montare.

Trebuia sa investesti in Victor Reinz , dar dadeai 450 lei pe un simering de palier.

Dai un ban, dar stai in fata.

Cand vrei un motor serios, ti-l recomand pe acesta din poza atasata.

Attached thumbnail(s)
Imag004.jpg ( Size: 45.98k ) Number of downloads: 846


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodel
post 11 Aug 2007, 01:54
Post #156


rege`n tara orbilor


Group: Members
Posts: 217
Joined: 2 April 04
From: Bucuresti




Vezi cu axa aia care iese din bloc ca s-ar putea sa iti atinga in carterul ambreiaj.Asta o zic din auzite de la baietii care au pus Alpine pe Dacia, motoarea care au trecut pe la mine aveau axa taiata la nivelul simeringului.

Deacord cu SGM in ceea ce tine de simeringuri, fac toti banii unele victor reinz si cat tine de motorul ala cu 16 volti la fel, mai ales ca de anunti cu o caroserie in stare buna.

Cu aprinderea ce faci? ce sistem o sa folosesti? ai grija pistoanele de 1.6 au separatoarele intre segmenti mult mai fragile ca cele de 1.4.

This post has been edited by bodel: 11 Aug 2007, 01:59


--------------------
dacia 1410 Sport 1989 - B 25 RLR
Low Rider Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 11 Aug 2007, 11:28
Post #157


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Nu ii atinge axa in carter. Doar daca vrea sa puna fulie pe ea, dar nu vad rostul, trebuie decupat carterul.

Eu am taiato sa nu stau cu grija ca va curge ulei pe ambreiaj.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 11 Aug 2007, 15:05
Post #158


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




De pompa am scris de cel putin 2 ori ca e de gtt. Da' la cate baliverne s-au insirat pe topicul asta s-a diluat informatia.

Macar simeringul de la axa e frantuzesc.
Ala de palier stiam ca e cu probleme, astea romanesti fiind penale. Dar nu stiam de Victor Reinz ca face asa ceva. Ca de obicei, vorbiti in ceasul al 13-lea...

La axa eu stiu ca in mod obligatoriu se taie din carter. E suficient sa va uitati la orice Dacie, se vede clar. Eu n-am taiat axa ca e pacat de ea. Sunt piese rare. Si e posibil ca vreodata sa am ce antrena prin ea wink.gif

11 Aug 2007, 16:10:
Aprinderea e clasica, cu platina. Altceva nici nu-mi trebuie. Delcoul a fost reconditionat. Sunt curios daca se comporta bine pe 1.6. Cred ca vor trebui modificari pe la centrifugal...

This post has been edited by Muttley: 11 Aug 2007, 15:10


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 11 Aug 2007, 16:47
Post #159


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Motorul ala nu va merge niciodata la potentialul lui maxim din cauza aprinderii cu platina. Asculta-i pe batrani.

Orienteaza-te spre o volanta de Renault cu dantura pt aprindere.Asta e cea mai buna varinanta. E foarte precisa.

Sau macar un delco de VW, electromagnetic.

Platina iese din discutie, niciodata nu va merge bine.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 12 Aug 2007, 14:00
Post #160


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Eu mi-am facut singur evacuarea. Cam 500 lei materialele, 35 lei o rola de sarma, 100 lei sa incarc tubul cu argon, 10 lei panza de flex. Restul indemanare si pricepere. Am facut tot inclusiv galeria de evacuare.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 12 Aug 2007, 16:00
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Ar mai fi o posibilitate desi stiu ca u simpla si trebuie sa recunosc nu cea mai ieftina. Am mai scris despre asta, dar uite:

http://pertronix.com/

cauta la ignitor products, este un mic senzor care inlocuieste platina si condensatorul. Eu am unul pe BMW si am terminat de atunci cu toate problemele cu deschiderea platinei, unghiul dwell samd. Basca condensatorul de care am scapat. Pretul pe internet e pe la 90US$.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 12 Aug 2007, 18:56
Post #162


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.355
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pertronixul e o imbunatatire obligatorie la motoarele de Pinzgauer. Relativ ieftin si de mare efect!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 12 Aug 2007, 19:24
Post #163


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Petronix, K&N, etc, om vedea dupa. Nu-mi sta gandul la asta acum.

Am la dispozitie de maine pana sambata la amiaza sa pun motorul pe masina, sa-l echipez, sa-l pornesc si sa mai si mearga. sad.gif Luni tre' sa fiu inapoi la munca.

In continuare au ramas mister urmatoarele:
- alternatorul + cureaua de alternator
- electroventilatorul

O vaga idee am despre:
- recirculare gaze carter
- filtre aer

Adaptari si batai de cap mai sunt o groaza. Trebuie sa porneasca, sa nu curga nimic, sa functioneze cum trebuie, sa aiba presiune de ulei, sa ma tina un drum pana-n Buc. Nu va inchipuiti ce stresat sunt. Azi am dormit vreo 17 ore dupa saptamana ce am avut-o. Da' nu mai zic ce am tot visat frustrat.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 13 Aug 2007, 00:50
Post #164


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




treci prin durerile facerii smile.gif


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 13 Aug 2007, 09:05
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.123
Joined: 17 January 06




QUOTE(Muttley @ 12 Aug 2007, 20:24)
Da' nu mai zic ce am tot visat 
*


ai visat Wacky Races cu Dastardly si Muttley??? happy.gif happy.gif happy.gif happy.gif

am citit topicul cu tot ce ai facut si iti tin pumnii sa mearga totul ca la carte.
Spor la treaba si bafta!!!


--------------------
KIA PROCEED GT GT 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 13 Aug 2007, 09:14
Post #166


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Nu ma. Visa ca nu ii porneste motoru. Iti dai seama ce stresat e biggrin.gif

radmasa.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 13 Aug 2007, 12:39
Post #167


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Muttley, ce-i cu rahatu' ala de avatar? radmasa.gif
Uite unu care ti se potriveste mai bine! 04.gif

avatarmuttleyii7.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 13 Aug 2007, 12:43
Post #168


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 13 Aug 2007, 12:49
Post #169


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 13 Aug 2007, 15:32
Post #170


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




No more medals for you Muttley smile.gif)


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 13 Aug 2007, 18:34
Post #171


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




huh.gif huh.gif huh.gif
Chiar in halu' asta nu m-asteptam sa iasa.
Ce sa mai zic... Brb, ma duc sa updatez ceva icon_mrgreen.gif

10qiuuuu vis-a-viiiiis aplauze.gif

This post has been edited by Muttley: 13 Aug 2007, 18:37


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 13 Aug 2007, 18:41
Post #172


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Lasa vraja, zi ce-ai mai facut...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 13 Aug 2007, 18:51
Post #173


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Acu' ca m-am binedispus sa vedeti prostii ce facui azi. icon_mrgreen.gif

Dimineata la ora 9... wub.gif
000_0191.jpg ( Size: 406.68k ) Number of downloads: 676


La ora 12... sleep.gif
000_0194.jpg ( Size: 395.44k ) Number of downloads: 587


Restul zilei mi l-am petrecut spaland suporti motor, fulii, sonde de ulei, volanta, si alte fieratanii. Dup-aia m-am dat cu flexul si bormasina-n carcasa de ambreiaj. M-am blush.gif pe mine cand m-am uitat in oglinda si am vazut cat aluminiu era pe mine. wacko.gif . Eu zic c-a iesit bine.
000_0196.jpg ( Size: 193.69k ) Number of downloads: 565

Jocul e minim, vad maine dimineata daca intra Alpinu' de axa aia.
E gata echipat, i-am pus suportii, volanta si ambreiajul.
Apropo, sa nu incercati niciodata singuri sa strangeti la cuplu o volanta. Pozitia e cam nasoala, tre' luat motoru-ntre picioare, cu o mana sa tii de coroana cu surubelnita, iar cu cealalta sa aplici 7 daNm pe nu stiu cate suruburi. Ma dor toate alea. Deci va spun, nu incercati. icon_mrgreen.gif

As indrazni o intrebare... Cum nu mai am masina sa ma deplasez ca sa umblu pe la jdemii de magazine intreband prostii... Cam ce curea de alternator ar merge avand in vedere viitoarea pozitie a alternatorului?!?

This post has been edited by Muttley: 13 Aug 2007, 18:55


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 13 Aug 2007, 20:25
Post #174


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




montezi alternatorul, masori cu o sfoara,, notezi lungimea, apoi ceri la magazin exact lungimea care trebuie.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramon_1300
post 13 Aug 2007, 20:33
Post #175


Remus


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 June 06
From: Brasov




omuu, pacat de motor pe care il pui, puteai macar sa investesti in niste suporti model nou


--------------------
dacia 1310 1984 - BV13OOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 13 Aug 2007, 20:39
Post #176


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Te contrazic. Suportii model nou daca nu ii intaresti sunt mult prea elastici.

Noi cam am pus suporti tip nou la motoare, am umplut cu cauciuc golul ala din interior.

E o varianta mai buna tipul vechi,decat nou standard. Iti spun din experienta.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 13 Aug 2007, 21:17
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




Mai Daniel,ai fost mortal la faza cu stransul volantei. radmasa.gif


Sunt sigur ca nu te-a ajutat nimeni sa o strangi!


Esti mortal!
Dar,totul are un inceput! biggrin.gif


Si parca erai contra sa pui flexu pe masina! tongue.gif

This post has been edited by ROBY 06-TFA: 13 Aug 2007, 21:21


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 14 Aug 2007, 02:51
Post #178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




stringerea volantei se face cu ajutorul unei mici dracii de metal pe care o plantezi cu un surub intr-una din gaurile pentru starter (sau una din gaurile suruburilor pentru carcasa ambreiajului) si o intepenesti in partea cealalta in dintii coroanei. Eu am folosit o mica bucata de platbanda pe care am taiat niste dinti rudimentari cu flexul doar cit sa prinda bine in coroana. O gaura de 8-10mm si gata. E drept, daca n-ai un stand pentru motor tot se misca de colo-colo.

This post has been edited by Gheorghedracu: 14 Aug 2007, 02:56


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlackAlien
post 14 Aug 2007, 10:17
Post #179


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 26 June 07




daca prezonu de care se prinde carcasa ambreiajului a ramas in bloc poti sa pui un semicuzinet fixat in dintii coroanei si proptit in prezon

This post has been edited by BlackAlien: 14 Aug 2007, 10:18


--------------------
dacia dacia 1983 1310 - BR 40 YUL
Am o dacie si nu mi-e frica sa o folosesc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalinu
post 14 Aug 2007, 11:03
Post #180


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 25 July 07




sau daca nu e pusa baia poti baga un ciocan intre una din contragreutatile vibrochenului si bloc.........


--------------------
dacia berlina 1985 - SV XX XXX
ce'si face omu cu mana lui se cheama lucru manual........
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 4 5 6 7 8 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 19:17
Forum Renault