Motor de R5 Alpine pe berlina, ...si alte imbunatatiri aferente
![]() ![]() ![]() |
Motor de R5 Alpine pe berlina, ...si alte imbunatatiri aferente
Gheorghedracu |
![]()
Post
#151
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|||
AAlpine1 |
![]()
Post
#152
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 8 Aug 2007, 09:18) ce am facut eu a fost din pasiune, la sfarsit mi-am dat seama ca puteam sa pun o axa de 320 (pe care o aveam) si sa iasa altceva............ ps 35000 de km de fortare a motorului nu ti se par destui ????? (a cedat setul motor de dacie nu alte componente reno.....) altceva decat sa ne povestesti din manuale mai sti sa faci ? 8 Aug 2007, 10:36: QUOTE(Gheorghedracu @ 8 Aug 2007, 09:51) Aalpine uita-te mai ales la diferenta dintre posibilitatile oferite de doua axe cu came doar putin diferite, ca sa vezi ca axul ala care ti-a lipsit tie nu e chiar putin lucru. Si inca ceva. Ridicarea valvelor e alta la 12G preparat fata de stoc, nu numai duratia. Si mai sunt si altele. De exemplu tu spui ca ai avut carburatoare de 40. Cred ca daca ai fi avut de 45 istoria era alta. Desigur ti-ar fi trebuit si esapament pentru carburatoarele alea, asa ca vezi nu putine lucruri ti-au lipsit. Cred ca te-ai pripit un pic. Asa cum spune cineva mai sus, dedicatia merge pina la un punct. Dar destul. Aicea s-a facut sus si tare afirmatia ca motorul nu producea 160 de cai. Cred ca trebuie rectificata iar unii trebuie sa invete un pic de modestie. deci tu spui ca din axa de 320 se castiga cati cai ? 20cp 30cp 3000000cp ? care este diferenta de cp intre carburile de 45 si cele de 40 ? 20 cp 30 cp ? esapament ![]() ![]() ceva ce ai facut (ai reconditionat o masina, ai modificat o masina etc) tu in domeniul auto ne prezinti si noua ? pana acum eu nu am vazut nici un r12 gordi pus pe dyno......... ps stim ca francezii sunt mandrii de jucariile lor chiar daca sunt mai slabe ....... sunt plictisit de cei care vorbesc din carti, de pe net, ce au vazut la altii sau alte idei ce le trec lor prin cap si nu le pun in aplicare si stiu numai sa dea sfaturi...... This post has been edited by AAlpine1: 8 Aug 2007, 10:36 |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#153
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Da.
Si crede-ma ti-o spun cu toata simpatia, daca nu te-ai plictisi atit de repede ai reusi si tu sa faci ceva mai bun decit o masina care merge mai putin decit trabantul intre doua schimburi de ambielaj (e drept, tu ai ajuns mai repede acolo) si cite o greseala grava la fiecare afirmatie. Succes la citit! |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#154
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Fac in felu' urmator...
WRC, te rog, nu mai posta pe topicul asta. Toate interventiile tale au fost ori insulte crase, ori instigare la scandal. Nimic productiv din punctul meu de vedere. Daca te-am suparat vreodata cu ceva imi cer scuze. Numai bine. bodel, tu m-ai jignit pe mine. Eu pe tine niciodata! Daca vrei s-aduci o contributie pozitiva, chiar te rog. Daca nu, imi cer scuze si tie, si la fel, bafta. AAlpine1, SGM, pentru voi observ ca loialitatea oarba primeaza. Voi alegeti. Am avut parte de extrem de multe reactii din partea multor membri, care ma sfatuiau sa-mi vad de treaba si sa nu mai postez nimic aici. La o numaratoare rapida, cel putin 5 persoane, membri cu realizari tehnice notabile. Nu dau nume. Totusi, ma incapatanez sa continui. Cand am sa termin lucrarea si am sa am timp si de altceva in afara de masina si somn am sa rog moderatorii sa stearga TOT offtopicul. LE: Cateva poze de saptamana asta din timpul asamblarii. 000_0133.jpg ( Size: 699.58k ) Number of downloads: 1594 000_0134.jpg ( Size: 224.45k ) Number of downloads: 749 000_0138.jpg ( Size: 666.6k ) Number of downloads: 766 Si in seara asta una, dupa ce l-am inchis complet. Am strans baia, am montat garniturile de la capacul culbutorilor, etc. Luni il dau jos p-al meu. P-undeva-mi pare rau. In seara asta l-am fugarit oleaca. Desi are 110.000 km si e cum l-a lasat uzina merge minunat si trage intre 4000 si 5000 superb. Asta e, il voi inlocui cu ceva mai bun. ![]() 000_0150.jpg ( Size: 296.73k ) Number of downloads: 859 LLE: C-avui surpriza ![]() Pe praguri nu e rugina, e un tratament special pe care-l aplic eu p-unde sare vopseaua (aka vaselina ![]() ![]() This post has been edited by Muttley: 10 Aug 2007, 21:50 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Aia ori e pompa de ulei de GTT ori de Alpine turbo.O treaba buna. Ai avut noroc ca avea pompa cu lobi.
De asemenea observ arborele de 1.6 si simeringurile care vor curge in cativa kilometrii , daca nu la 10 minute de mers la relanti, daca esti ghinionist. Sper ca macar le-ai dat si tu cu vaselina inainte de montare. Trebuia sa investesti in Victor Reinz , dar dadeai 450 lei pe un simering de palier. Dai un ban, dar stai in fata. Cand vrei un motor serios, ti-l recomand pe acesta din poza atasata. Attached thumbnail(s) Imag004.jpg ( Size: 45.98k ) Number of downloads: 846 |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
bodel |
![]()
Post
#156
|
![]() rege`n tara orbilor Group: Members Posts: 217 Joined: 2 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Vezi cu axa aia care iese din bloc ca s-ar putea sa iti atinga in carterul ambreiaj.Asta o zic din auzite de la baietii care au pus Alpine pe Dacia, motoarea care au trecut pe la mine aveau axa taiata la nivelul simeringului.
Deacord cu SGM in ceea ce tine de simeringuri, fac toti banii unele victor reinz si cat tine de motorul ala cu 16 volti la fel, mai ales ca de anunti cu o caroserie in stare buna. Cu aprinderea ce faci? ce sistem o sa folosesti? ai grija pistoanele de 1.6 au separatoarele intre segmenti mult mai fragile ca cele de 1.4. This post has been edited by bodel: 11 Aug 2007, 01:59 |
--------------------
dacia
1410 Sport
1989
- B 25 RLR Low Rider Sport
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Nu ii atinge axa in carter. Doar daca vrea sa puna fulie pe ea, dar nu vad rostul, trebuie decupat carterul.
Eu am taiato sa nu stau cu grija ca va curge ulei pe ambreiaj. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Muttley |
![]()
Post
#158
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
De pompa am scris de cel putin 2 ori ca e de gtt. Da' la cate baliverne s-au insirat pe topicul asta s-a diluat informatia.
Macar simeringul de la axa e frantuzesc. Ala de palier stiam ca e cu probleme, astea romanesti fiind penale. Dar nu stiam de Victor Reinz ca face asa ceva. Ca de obicei, vorbiti in ceasul al 13-lea... La axa eu stiu ca in mod obligatoriu se taie din carter. E suficient sa va uitati la orice Dacie, se vede clar. Eu n-am taiat axa ca e pacat de ea. Sunt piese rare. Si e posibil ca vreodata sa am ce antrena prin ea ![]() 11 Aug 2007, 16:10: Aprinderea e clasica, cu platina. Altceva nici nu-mi trebuie. Delcoul a fost reconditionat. Sunt curios daca se comporta bine pe 1.6. Cred ca vor trebui modificari pe la centrifugal... This post has been edited by Muttley: 11 Aug 2007, 15:10 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Motorul ala nu va merge niciodata la potentialul lui maxim din cauza aprinderii cu platina. Asculta-i pe batrani.
Orienteaza-te spre o volanta de Renault cu dantura pt aprindere.Asta e cea mai buna varinanta. E foarte precisa. Sau macar un delco de VW, electromagnetic. Platina iese din discutie, niciodata nu va merge bine. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Eu mi-am facut singur evacuarea. Cam 500 lei materialele, 35 lei o rola de sarma, 100 lei sa incarc tubul cu argon, 10 lei panza de flex. Restul indemanare si pricepere. Am facut tot inclusiv galeria de evacuare.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#161
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Ar mai fi o posibilitate desi stiu ca u simpla si trebuie sa recunosc nu cea mai ieftina. Am mai scris despre asta, dar uite:
http://pertronix.com/ cauta la ignitor products, este un mic senzor care inlocuieste platina si condensatorul. Eu am unul pe BMW si am terminat de atunci cu toate problemele cu deschiderea platinei, unghiul dwell samd. Basca condensatorul de care am scapat. Pretul pe internet e pe la 90US$. |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#162
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pertronixul e o imbunatatire obligatorie la motoarele de Pinzgauer. Relativ ieftin si de mare efect!
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Muttley |
![]()
Post
#163
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Petronix, K&N, etc, om vedea dupa. Nu-mi sta gandul la asta acum.
Am la dispozitie de maine pana sambata la amiaza sa pun motorul pe masina, sa-l echipez, sa-l pornesc si sa mai si mearga. ![]() In continuare au ramas mister urmatoarele: - alternatorul + cureaua de alternator - electroventilatorul O vaga idee am despre: - recirculare gaze carter - filtre aer Adaptari si batai de cap mai sunt o groaza. Trebuie sa porneasca, sa nu curga nimic, sa functioneze cum trebuie, sa aiba presiune de ulei, sa ma tina un drum pana-n Buc. Nu va inchipuiti ce stresat sunt. Azi am dormit vreo 17 ore dupa saptamana ce am avut-o. Da' nu mai zic ce am tot visat ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
treci prin durerile facerii
![]() |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
|
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
driverx |
![]()
Post
#166
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Nu ma. Visa ca nu ii porneste motoru. Iti dai seama ce stresat e
![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#167
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Muttley, ce-i cu rahatu' ala de avatar?
![]() Uite unu care ti se potriveste mai bine! ![]() avatarmuttleyii7.gif |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#168
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
driverx |
![]()
Post
#169
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
No more medals for you Muttley
![]() |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Muttley |
![]()
Post
#171
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
![]() ![]() ![]() Chiar in halu' asta nu m-asteptam sa iasa. Ce sa mai zic... Brb, ma duc sa updatez ceva ![]() 10qiuuuu vis-a-viiiiis ![]() This post has been edited by Muttley: 13 Aug 2007, 18:37 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#172
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Lasa vraja, zi ce-ai mai facut...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#173
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Acu' ca m-am binedispus sa vedeti prostii ce facui azi.
![]() Dimineata la ora 9... ![]() 000_0191.jpg ( Size: 406.68k ) Number of downloads: 676 La ora 12... ![]() 000_0194.jpg ( Size: 395.44k ) Number of downloads: 587 Restul zilei mi l-am petrecut spaland suporti motor, fulii, sonde de ulei, volanta, si alte fieratanii. Dup-aia m-am dat cu flexul si bormasina-n carcasa de ambreiaj. M-am ![]() ![]() 000_0196.jpg ( Size: 193.69k ) Number of downloads: 565 Jocul e minim, vad maine dimineata daca intra Alpinu' de axa aia. E gata echipat, i-am pus suportii, volanta si ambreiajul. Apropo, sa nu incercati niciodata singuri sa strangeti la cuplu o volanta. Pozitia e cam nasoala, tre' luat motoru-ntre picioare, cu o mana sa tii de coroana cu surubelnita, iar cu cealalta sa aplici 7 daNm pe nu stiu cate suruburi. Ma dor toate alea. Deci va spun, nu incercati. ![]() As indrazni o intrebare... Cum nu mai am masina sa ma deplasez ca sa umblu pe la jdemii de magazine intreband prostii... Cam ce curea de alternator ar merge avand in vedere viitoarea pozitie a alternatorului?!? This post has been edited by Muttley: 13 Aug 2007, 18:55 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
montezi alternatorul, masori cu o sfoara,, notezi lungimea, apoi ceri la magazin exact lungimea care trebuie.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
ramon_1300 |
![]()
Post
#175
|
![]() Remus Group: Members Posts: 188 Joined: 4 June 06 From: Brasov ![]() |
omuu, pacat de motor pe care il pui, puteai macar sa investesti in niste suporti model nou
|
--------------------
dacia
1310
1984
- BV13OOR
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Te contrazic. Suportii model nou daca nu ii intaresti sunt mult prea elastici.
Noi cam am pus suporti tip nou la motoare, am umplut cu cauciuc golul ala din interior. E o varianta mai buna tipul vechi,decat nou standard. Iti spun din experienta. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Mai Daniel,ai fost mortal la faza cu stransul volantei.
![]() Sunt sigur ca nu te-a ajutat nimeni sa o strangi! Esti mortal! Dar,totul are un inceput! ![]() Si parca erai contra sa pui flexu pe masina! ![]() This post has been edited by ROBY 06-TFA: 13 Aug 2007, 21:21 |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#178
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
stringerea volantei se face cu ajutorul unei mici dracii de metal pe care o plantezi cu un surub intr-una din gaurile pentru starter (sau una din gaurile suruburilor pentru carcasa ambreiajului) si o intepenesti in partea cealalta in dintii coroanei. Eu am folosit o mica bucata de platbanda pe care am taiat niste dinti rudimentari cu flexul doar cit sa prinda bine in coroana. O gaura de 8-10mm si gata. E drept, daca n-ai un stand pentru motor tot se misca de colo-colo.
This post has been edited by Gheorghedracu: 14 Aug 2007, 02:56 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
BlackAlien |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 26 June 07 ![]() |
daca prezonu de care se prinde carcasa ambreiajului a ramas in bloc poti sa pui un semicuzinet fixat in dintii coroanei si proptit in prezon
This post has been edited by BlackAlien: 14 Aug 2007, 10:18 |
--------------------
dacia
dacia
1983 1310
- BR 40 YUL Am o dacie si nu mi-e frica sa o folosesc
|
|
madalinu |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 25 July 07 ![]() |
sau daca nu e pusa baia poti baga un ciocan intre una din contragreutatile vibrochenului si bloc.........
|
--------------------
dacia
berlina
1985
- SV XX XXX ce'si face omu cu mana lui se cheama lucru manual........
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 19:17 |