DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 8 9 10 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Diesel sau Benzina?, Dilema motorizărilor,rezolvată matematic

Ice_2k
post 6 Aug 2007, 09:27
Post #271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




QUOTE(LemonDemon @ 4 Aug 2007, 07:08)
@ Ice_2K Poti sa ma contrazici? Sunt sigur ca 90% din cei care ridica in slavi motorina nu au mers nicio data cu un motor pe benzina serios si performant.Defapt mai sus imi dadeau exemplu de 1.6 pe benzina...Cel care sustine performanta disel in fata benzinii nu mi se pare copil , pentru mine este ingust.
*

Am mers cu noul S3, am condus un GTI dus la ~280CP si un Leon 1.8T ~225CP. Astea ar fi varfurile. Nu o sa contest ca nu aveau nicio treaba cu TDI-ul meu dar pe de alta parte ar fi stupid sa compar masini cu mai mult de 100CP intre ele si sa-mi dea ca benzina e mai smechera. Eu compar masini de puteri similare. Iar or sa sara anumiti ca nu-i corect ca una are turbo una nu etc. WHO CARES?? Poate sa aiba 25 de litri motorul si 2 pitici care invart axa cu came. Nu ma intereseaza. Ma intereseaza cum merge masina. Parerea mea ca pentru puteri de pana in 200CP, diesel-ul este rege. Dupa 200CP, benzina turbo sau benzina aspirata daca-ti permiti un motor MARE.

@bloodem Cuplul determina forma curbei de putere! Faptul ca diesel-ul are cuplu mare la turatie mica inseamna ca o mare parte din putere este disponibila de la turatii joase, nu inseamna ca la 2000rpm trage masina cel mai bine! Masina ta va trage cel mai bine la turatia de putere maxima, nu la cea de cuplu maxim. Masina ta (daca ai da TALPA!!!) la 1800rpm ar dezvolta probabil undeva la 40CP, deci nu e nicio racheta. Daca imi zice cuplul maxim pot sa-ti zic exact ce putere ai la turatia aia.


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 6 Aug 2007, 11:01
Post #272


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




QUOTE(Catalin Marinarul @ 6 Aug 2007, 07:59)
Nu, aducem un benzinar tot de 2 litri, și tot turbo... biggrin.gif Asa ar fi mai corect...
Dar fie, uite, Honda Accord benzină, 2 litri, FĂRĂ TURBO, iVTEC (zona roșie după 7000 rpm), 155 CP. Încă nu o am, dar cred că se știe învingătorul... biggrin.gif

Dacă simți un VTEC cum trece de 4000rpm, nu cred că mai vrei diesel...
*



Da, se stie invingatorul, si anume laguna, dat fiind ca laguna are suta in 8.6 si accord in 9.6, iar cuplul hondei e de 190 nm/4000 pe cand la laguna e de 360 nm/ undeva la o turatie scazuta.

Asta nu inseamna ca nu mi-ar place o honda, chit ca plasticele din ea cam lasa mult de dorit, dar putem trece cu vederea aspectul asta dat fiind ca masina japoneza nu are moarte.


Imi place ca majoritatea posturilor din acest thread sunt din auzite, nu din experienta...

QUOTE(LemonDemon @ 6 Aug 2007, 08:24)
Ajunge un benzinar de 2.0l asipirat.CataNOS si mie mi se pare caruta Laguna2 2.0 cand ma dau jos din S350L 3.5l.Normal ca dupa ce ai mers cu un 1.4l cand mergi pe un 2.0 sa ti se para racheta!.

Cel simpatic cu curbe si ce mai se auzea pe acolo: mai prietene ai condus un motor pe benzina performant? Nu cel de pe Cielo care chiar nu poate ? Iti zic eu ca nu , caci altfel discutam.La benzina trebuie sa iti cunosti masina si sa fii in stare sa o ti in cuplu.Daca eu imi tin masina in cuplu , adica 4000-5000 RPM , iti facu cu mana la disel , asta la capacitati asemanatoare ale motorului.Dar acuma cum sa ti tu un benzinar in cuplu cand tu te-ai obisnuit sa mergi cu 1700 RPM? Pentru un motor japonez e aproapte de relanti , normal ca nu trage.
*



LemonDemon eu ma refeream strict la raportul consum/putere, nu la faptul ca symbolul ar fi caruta, masina e f buna si mi-am facut treaba cu ea. Iar comparatia cu S-Klasse mi se pare aberanta rau atata timp cat nu ma refeream la confort.
Si referitor la partea a doua, cea cu facutul cu mana la diesel pe serpentine ti-am zis, adu o masina pe benzina la 150cp + ~10 cp la aproximativ aceeasi greutate, eventual aceeasi cilindree, sau un 1.8t 150 cp gen VW si vreau sa vad cum imi faci cu mana. Vorbesc f serios.

Apropo, sa nu credeti ca am condus doar diesel pana acum. Dintre benzinarele mai puternice ar fi Skoda Octavia 1.8 t, BMW 540 2002, BMW 730i 2004, Ford Focus ST si ar mai fi dar nu stau sa fac liste.

Postul lui Ice_2k "Am mers cu noul S3, am condus un GTI dus la ~280CP si un Leon 1.8T ~225CP. Astea ar fi varfurile. Nu o sa contest ca nu aveau nicio treaba cu TDI-ul meu dar pe de alta parte ar fi stupid sa compar masini cu mai mult de 100CP intre ele si sa-mi dea ca benzina e mai smechera. Eu compar masini de puteri similare. Iar or sa sara anumiti ca nu-i corect ca una are turbo una nu etc. WHO CARES?? Poate sa aiba 25 de litri motorul si 2 pitici care invart axa cu came. Nu ma intereseaza. Ma intereseaza cum merge masina. Parerea mea ca pentru puteri de pana in 200CP, diesel-ul este rege. Dupa 200CP, benzina turbo sau benzina aspirata daca-ti permiti un motor MARE." mi se pare cel mai corect.


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 6 Aug 2007, 11:04
Post #273


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Eram sigur că vei invoca 0-100 km (care e 8.9 sec pe site) și cuplul (care e 340 Nm)... In the real life e altfel... biggrin.gif
(să nu comparăm plasticele din laguna cu cele din accord, plasticele nefiind tocmai punctul forte al reno...)

This post has been edited by Catalin Marinarul: 6 Aug 2007, 11:15


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ice_2k
post 6 Aug 2007, 11:19
Post #274


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




@marinarul De cuplu sunt de-acord, dar de 0-100 ia zi-ne tu, cum e in real-life? Sau ai de gand sa-l pui pe schumacher in honda si o blonda in laguna si sa zici ca "cel mai mult conteaza soferul" rolleyes.gif Serios, incercati sa fiti mai obiectivi! Oricum ai lua-o, 1s la 0-100 este ENORM!

This post has been edited by Ice_2k: 6 Aug 2007, 11:20


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 6 Aug 2007, 11:23
Post #275


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu e 1 secundă, ci 0.7 tongue.gif , și nu cred că "liniuța" este testul suprem în condusul "din real life"...

Pentru liniuță, am spus, compară tot cu un turbo...

This post has been edited by Catalin Marinarul: 6 Aug 2007, 11:24


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 6 Aug 2007, 11:24
Post #276


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




Te invit sa faci o comparatie intre plasticele din laguna si cele din accord. Laguna nu e symbol, sa stii. Iar vorbesti in necunostinta de cauza....


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 6 Aug 2007, 11:27
Post #277


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Te invit pe aria Laguna 2 de pe RENO, să vedem dacă vorbesc în necunoștință de cauză... Începi să jignești gratuit...

...nu că 8.6 în loc de 8.9 secunde sau 360 Nm în loc de 340 Nm ar spune ceva...

Am demontat și remontat o grămadă de plastice pe Laguna 2, și crede-mă că știu ce vorbesc, de la bara spate pentru montat senzori de parcare, până la toate plasticele de pe partea stângă pentru cablajul oglinzii, apoi torpedo, consola centrală, fețe de uși și yale...

Mișcă de consola centrală pe orice Laguna, să vezi ce greieri, apasă cu grijă butonul de avarie, că cedează acel picioruș în ghidajul de plastic, nu folosi prea des închiderea centralizată, are în fiecare ușă câte o cremalieră de plastic, foarte fragilă.. idem pentru macaralele geamurilor...

La accord, doar capacul torpedoului are un greier...

This post has been edited by Catalin Marinarul: 6 Aug 2007, 11:37


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 6 Aug 2007, 11:31
Post #278


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




nu am jignit deloc, doar te invit sa iei loc in ambele masini si sa-mi zici daca laguna e mai prejos la calitatea materialelor decat accordul, atat. Daca ajungi in Buc ne intalnim si poti sa-i cauti hibe, fara misto.. Deja o dam in offtopic. Nu sunt mare fan laguna dar cand vad ca faceti afirmatii fara nici un fel de baza devine suparator...

P.S. da, am gresit la faza cu acceleratia si cuplul, aveam in minte 2.0 dci 175 cp, sorry


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ice_2k
post 6 Aug 2007, 11:37
Post #279


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




QUOTE(Catalin Marinarul @ 6 Aug 2007, 11:23)
Nu e 1 secundă, ci 0.7  tongue.gif  , și nu cred că "liniuța" este testul suprem în condusul "din real life"...

smile.gif Ziceti ca benzina e mai sportiva, dati exemple si totusi cand nu iese cum trebuie, testul 0-100 (care pana acum era de referinta) nu mai conteaza. CE anume conteaza atunci?

QUOTE(Catalin Marinarul @ 6 Aug 2007, 11:23)
Pentru liniuță, am spus, compară tot cu un turbo...
*

Te rog eu, mai citeste o data ce-am scris mai sus...


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 6 Aug 2007, 11:43
Post #280


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Mama lor cu tot neamul alora care n-au stiut sa se opreasca la benzina in procesul de rafinare ... biggrin.gif biggrin.gif .... iote cati neuroni omorati p-acilea ... stiti voi vama veche cu "hotel cismigiu": "Americanii-s de vina/F.tu-i in gura sa-i f.. ." ...


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 6 Aug 2007, 11:44
Post #281


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Stimati colegi,

topicul degenereaza in comparatii deplasate si in "ba a mea e mai mare".. Prin urmare il inchid aici.

O zi buna.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 8 9 10
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:45
Forum Renault