pornire greoaie cu motorul cald
![]() ![]() ![]() |
pornire greoaie cu motorul cald
kindeeru56 |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|||
Minel |
![]()
Post
#92
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
fghg |
![]()
Post
#93
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 10 September 09 ![]() |
Salut,am si eu o problema la dacia 1310 berlina...am cautat pe forum dar nu am gasit nimic despre aceasta problema...pe scurt....am dacia 1310 benzina si mai nou si gpl,porneste foarte bine pe benzina,merge foarte bine si pe benzina si pe gpl dar, cand vreau sa trec de pe gpl pe benzina apar problemele si anume, moare motorul in citiva zeci de metri,tremura,nu mai porneste si daca porneste nu sta nici la relantiu nu merge nici in sarcina...am incercat sa pornesc pe gaz imediat si merge, problema este la benzina...am schimbat fise,bujii,capac delcou nou,platina noua, pompa benzina noua,bobina inductie noua,condensattor nou,pipa noua, curatat jigler relantiu si sita + filtru benzina.Va rog daca aveti sugestii sau stiti exact ce are???....multumesc
|
--------------------
dacia 1310
berlina
1998 gpl
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
Ma primiti si pe mine..??
Azi am stationat la bariera...5 min...apoi da-i...si da-i "la cheie"...intr-un sfarsit a pornit... In drum spre casa mi-am adus aminte de acest topic....am ajuns in parcare...am oprit masina ptr 5 sec...si apoi am incercat s-o repornesc....pauza...si ,uite-ma aici.....(am mai avut simpt ac insa dupa 5-6 sec!!! de invartit electrmtr pornea) probleme generalizate la rabla mea:arde platina la 2-3 sptmni....bobina(in fapt bobinele-mai am una la schimb) incinge "la greu"....3 bujii maronii,una imbacsita.. .. . . . .l.e.-imi raspund singur...tocmai ce am terminat de scris post-ul si am dat fuga la masina....sfeeeeerrrrrrrt!!!!!!!!!!!!...BOBINA s-a "racorit"... so....pls de link daca s-a mai discutat treaba cu bobina..(echivalente,cauze...blablabla). . . ...si pe deasupra...bobina de oltcit are inseriata o rezistenta(multi au scos-o din discutie)..insa ptr asemenea situatii era propiectata parca(??????) This post has been edited by vizitatorul: 21 Sep 2009, 18:04 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
QUOTE(fghg @ 12 Sep 2009, 09:24) Salut,am si eu o problema la dacia 1310 berlina...am cautat pe forum dar nu am gasit nimic despre aceasta problema...pe scurt....am dacia 1310 benzina si mai nou si gpl,porneste foarte bine pe benzina,merge foarte bine si pe benzina si pe gpl dar, cand vreau sa trec de pe gpl pe benzina apar problemele si anume, moare motorul in citiva zeci de metri,tremura,nu mai porneste si daca porneste nu sta nici la relantiu nu merge nici in sarcina...am incercat sa pornesc pe gaz imediat si merge, problema este la benzina...am schimbat fise,bujii,capac delcou nou,platina noua, pompa benzina noua,bobina inductie noua,condensattor nou,pipa noua, curatat jigler relantiu si sita + filtru benzina.Va rog daca aveti sugestii sau stiti exact ce are???....multumesc Parca ti s-a mai raspuns. Lasa aprinderea ca nu-i de acolo ; la pompa de benzina ai debit de subzistenta 21 Sep 2009, 19:35: QUOTE(vizitatorul @ 21 Sep 2009, 18:54) Ma primiti si pe mine..?? Azi am stationat la bariera...5 min...apoi da-i...si da-i "la cheie"...intr-un sfarsit a pornit... In drum spre casa mi-am adus aminte de acest topic....am ajuns in parcare...am oprit masina ptr 5 sec...si apoi am incercat s-o repornesc....pauza...si ,uite-ma aici.....(am mai avut simpt ac insa dupa 5-6 sec!!! de invartit electrmtr pornea) probleme generalizate la rabla mea:arde platina la 2-3 sptmni....bobina(in fapt bobinele-mai am una la schimb) incinge "la greu"....3 bujii maronii,una imbacsita.. .. . . . .l.e.-imi raspund singur...tocmai ce am terminat de scris post-ul si am dat fuga la masina....sfeeeeerrrrrrrt!!!!!!!!!!!!...BOBINA s-a "racorit"... so....pls de link daca s-a mai discutat treaba cu bobina..(echivalente,cauze...blablabla). . . ...si pe deasupra...bobina de oltcit are inseriata o rezistenta(multi au scos-o din discutie)..insa ptr asemenea situatii era propiectata parca(??????) pune o bobina Beru si o tranzistorizata This post has been edited by krapcarasu: 21 Sep 2009, 18:35 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
QUOTE(krapcarasu @ 21 Sep 2009, 18:33) . . . Cat de adanc tre sa bag manan-n'buzunar....???...si prin ce locuri tre sa scotocesc dupa ele?(buc)...indrumati-ma la sigur...nu am timp de cautari...prefer rutaObor-Afumati....tks...tks...tks..... p.s...off...ce-i cu warn-ul ala'n'dreptul meu?(10%).....e de rau??? ![]() This post has been edited by vizitatorul: 21 Sep 2009, 19:25 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu cunosc in Bucuresti, 20-30 ron o tranz, bobina o fi vreo 100
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
Minel |
![]()
Post
#99
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Minel @ 10 Feb 2009, 10:03) Se pare ca intr-un final in proportie de 80% am rezolvat-o , problema era de la carburator , (aprinderea iesea din discutie ) Ce am facut, am schimbat supapele cu bila ( de la traseul de accelerare al carbului ) aveam primite de la unchiul meu un set nou de Carfil luat de el prin '90 , si m-am jucat cu nivelul Initial era reglat la 7,5 mm (distanta intre plutitor si corpul carburatorului ) , dar era undeva la 10 mm peste jiclorul principal (cam pe la jumatea planului inclinat ) , apoi l-am undeva la 3mm peste jiclor si am plecat in teste , imi dadea in nas la turatii peste 4000 in trepta a II si peste 3500 in a III-a , zdruncina toata masina ... L-am facut undeva la 5-6 mm peste jiclor ( recomand undeva la 5-6 mm peste jiclorul principal ( masori cu o rigla gradata paralel pe corpul carbului si perpendicular pe jiclor ) si uita de cei 7 mm dintre plutitor si capac, ) si mergea de rupea, nu intrupea in nici o treapta de viteza, (testat pana in 5000 rpm ,treptele I, II , III atat ma interesa ,ca restul nu prind eu cu treptele IV si V , 5000 de ture ) . Am lasat-o vreo 20 minute si i-am dat cheie , a luat-o la vreo 1,5-2 rotatii ale motorului , ceea ce ii foarte bine ! se poate probabil si mai bine , dar timp de teste o sa am mai incolo ! ![]() M-am dat QUOTE fiindca aceasta problema continua sa ma frece la melodie ... Cum am scris mai sus , am avut timp de teste si rezulatul este cam urmatorul ... In momentul cand motorul este in regim termic de functinare normal ( 80-85 grade ) la luarea contactului , vacumul creat de cilindrii absoarbe benzina prin pulverizator ( notat pe schema cu 17 ) , benzina ajungand pe clapeta de admisie 4 automat si in dreptul gaurilor de progresiuneCarburator.JPG ( Size: 48.32k ) Number of downloads: 594 ,rezultand fenomenul de "sifon "...manifestandu-se mai pregnant ( nu este o regula ) la motoarele care sunt echipate la sistemul de racire cu ELV . Temperatura fiind destul de mare , benzina se evapora , iar in combinatie cu gazele de carter ( putine cate ori fi dar sunt la orice motor ),suprasaturand "atmosfera" din carburator si rezultatul se stie deja ... ![]() - Camera de nivel constant are legatura (pentru egalizarea presiunilor) nu cu atmosfera direct, ci cu intrarea in carburator (deasupra obturatorului). Benzina evaporata din cauza incalzirii carburatorului umple spatiul de acolo (cagula) cu vapori, amestecul fiind foarte bogat Ce este ciudat ca acest fenomen , nu se intampla si la temperaturi sub 70 grade, am testat timp de 2 zile si rezultatul fiind acelasi .... Se pare ca din toate discutiile despre acest subiect, singurul remediu... este apasarea cit mai lenta a pedalei la fund (pentru ca pompa de sprit sa arunce cit mai putina benzina de de aruncat tot arunca dar, la cei ce au acel orificiu in supapa de admisie a ei efectul e mai redus... This post has been edited by Minel: 31 Dec 2009, 14:52 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
adica se "ineaca" cu vapori? la mine si cand am avut-o pe elice si acuma cu elv tot asa face. si ai dreptate. daca apa nu trece de 80 nu face figuri. abia dupa ce trece de 80(la deschidere termostat), incepe dansul. e solutie care ar fi?
o are cineva. se pot scoate oare acei vapori din carburator? daca am avea acceleratia la fund pe durata stationarii cu motorul oprit am rezolva ceva? adica sa fie clapeta deschisa cat mai mult? |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
Minel |
![]()
Post
#101
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(pirvumark @ 31 Dec 2009, 20:18) Asta este solutia , desi am scris-o si mai sus ... ![]() QUOTE(Minel @ 31 Dec 2009, 12:55) Se pare ca din toate discutiile despre acest subiect, singurul remediu... este apasarea cit mai lenta a pedalei la fund (pentru ca pompa de sprit sa arunce cit mai putina benzina de de aruncat tot arunca dar, la cei ce au acel orificiu in supapa de admisie a ei efectul e mai redus... |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ar mai fi ceva da-i prea complicat si inalta carbu. Se poate monta inca o pata calda cu diuza in furtunul de antigel si stutul care comunica cu galeria sa fie obturabil de o tija din interior-un invers al socului, de saracire
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:18 |