pornire greoaie cu motorul cald
![]() ![]() ![]() |
pornire greoaie cu motorul cald
MECCA |
![]()
Post
#31
|
||
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|||
Merced |
![]()
Post
#32
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Da ce nu inteleg eu este daca atunci cand se intampla chestiile astea cu pornitul greu masina se alimenteaza cu benzina.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
In momentele alea benzina din camera are nivel mult scazut (sau deloc) iar deasupra carburatorului se formeaza o aglomerare de vapori de benzina.
Adica motorul se ineaca in prima faza, apoi, daca se "aeriseste" gaseste in carburator benzina putina. Ambele situatii conduc la pornire greoaie. ca sa mai reduci putin efectul, inainte de a porni da la coada pompei, sa ai cnc plin dupa care incerci pornire cu "pedala la fund". |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
MECCA |
![]()
Post
#34
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
ok.dar pana atunci ma mai gandesc la vreo solutie ceva poate cine stie.oricum orice idee e binevenita.aviz amatorilor. :inteligent:
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
SAVU |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 27 July 05 From: Bucuresti ![]() |
si eu am aceeasi problema,cand este calda nu vrea sa porneasca decat dupa 5-6 chei si acum nu este chiar asa cald! poate ne lumineaza si pe noi cineva!
|
--------------------
dacia
super nova clima /logan laureat
2001 / 2010
- B-778
|
|
sobolan |
![]()
Post
#36
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
v-a luminat diaconuliviu......
pornire cu pedala la fund....in timp ce rasucesti cheia in contact ai pedala de acc. la maxim dupa care imediat o eliberezi....merge ok asa... e un fenomen des intalnit la daciile pe carbelitor ![]() ![]() This post has been edited by sobolan: 15 Aug 2007, 00:59 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Eu decat am pus aprinderea la punct si am montat tavita de sub carburator si nu mai am probleme cu pornirea la cald. Ca sa mai spun si altceva, mie mi-a ramas electrovalva de la fosta instalatie de gpl montata pe furtunul de alimentare si este functionala, probabil ca benzina nu se mai duce inapoi pe retur. parerea mea.
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
MECCA |
![]()
Post
#38
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
este foarte posibil.Azi o sa incerc sa dau la coada la pompa de benzina si dupa dau la cheie sa vad daca se cunoaste o oarecare imbunatatire.Daca da, cred ca o sa caut o electrovalva din aia de Gpl si o montez.Corpul de pompa de benzina (partea cu pastilele) e nou dar, in Romania te astepti la orice.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
Motreanu Sorin |
![]()
Post
#39
|
- Group: Members Posts: 271 Joined: 5 April 06 From: - ![]() |
editat
. This post has been edited by Motreanu Sorin: 16 Aug 2008, 19:58 |
--------------------
-
-
--
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
am scris si intr-un topic mai vechi, mie imi pornea greu la cald din cauza platinei. platina fixa nu se strangea bine din cauza filetului dus de pe platou, si cealalta bucata de platinca cu pintenu mi-o impingea si-mi facea o distanta ca abia-mi pornea. la rece nu aveam mari probleme, ce-i drept, am schimbat si eu bobina, chiar de 2 ori ca una am nimerit-o mai proasta ca aia pe care am avut-o, dar am schimbat platoul cu tot cu platina, ink o bobina si acum e ok.
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#41
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Cu o eletrovalva de la GPL care se monteaza pe furtunul de benzina se poate face un montaj atunci cand se coboara cu masina intre in functiune eletrovalva si blocheaza accesulde benzen in carburator . Zic eu ca se face o mica economie de combustibil.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
77licu |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.130 Joined: 28 December 07 From: Bacau ![]() |
salut.acceasi problema si la mine.la rece/caldut o ia la sfert,la cald pauza.si eu care la semafoarele lungi aveam obiceiul sa opresc motorul dar de cand cu caldurile astea nu ma mai risc[mi-am luat destula carne pt ca nu mai voia sa porneasca].ca solutie, dau la coada pompei de benzina pt pornire cand e incinsa si nu mai vrea pornita
![]() |
--------------------
Dacia
MCV
.
- BC
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#43
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
In primul rand asa ca o imbunatatire o pompa eletrica de damas si o bobina de tico . Te duce pe la 150 de lei dar cu siguranta scapi de probleme.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#44
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
nici a mea nu mai porneste la sfert de cand i-am schimbat delcoul, la cel vechi nu functiona vacumul, acum porneste doar cu pedala apasata; bineinteles ca i-am schimbat bobina, am revizuit aprinderea (bujii la 0.7, platina la 0.4, fise bune, capac bun)si tot asa face. Urmeaza sa ma apuc luni de carburator sa vad cum mai stam cu nivelul si sa ii pun si jiclor principal mai mic ca vad ca asa se zvoneste; Inca ceva, uneori imi da un rateu la pornire, si de fiecare data scoate fum albicios dens (asa vad in oglinda), mai ales ca o pornesc cu pedala calcata.
Pana acuma nu a scos fum....sa nu aud de consum de ulei sau antigel in ulei. Banuiesc ca rateul ii rezultatul "inecarii", deci posibilitatea ca sa scape benzina din CNC si in cazul in care pornesc la 5 minute sa dea rateu, iar daca pornesc dupa 20-30 de minute, sa nu porneasca decat "ajutata". |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Minel |
![]()
Post
#45
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 6 Aug 2007, 13:14) In momentele alea benzina din camera are nivel mult scazut (sau deloc) iar deasupra carburatorului se formeaza o aglomerare de vapori de benzina. Adica motorul se ineaca in prima faza, apoi, daca se "aeriseste" gaseste in carburator benzina putina. Ambele situatii conduc la pornire greoaie. ca sa mai reduci putin efectul, inainte de a porni da la coada pompei, sa ai cnc plin dupa care incerci pornire cu "pedala la fund". Revin si eu cu aceiasi problema cu care ,vad ca se confrunta mai multi colegi formisti Porneste greu la cald chiar si in sezonul asta , aprinderea ii toata noua si verificata de 2 ori , fise ,bujii , capac delcou , aprindere at011+senzor , bobine ,incercat vreo 4 si toate snt bune si functioneaza perfect pe alte masini Carburator curatat perfect, pompa de benzina la fel pastilele etanseaza foarte bine (porneste la sfert dupa o saptamana de stat ) nivel verificat , totul okey Dupa oprirea motorului , dupa 10 minute o ia greu ,cu pedala apasata , invarte motorul de vreo 3-4 ori si apoi o ia , la rece , o ia la sfert de cheie indiferent de vreme Apoi intr-o ora o ia iar la sfert de cheie ( cu gat de lebada si fara el , face la fel ), am scos si gatul de lebada de tot si am pornit-o dupa 20 minute , tot asa , a pornit greu QUOTE se ineaca in prima faza, apoi, daca se "aeriseste" gaseste in carburator benzina putina. Logic , nu ar fi sa porneasca greu si dupa o ora daca se "aeriseste " si ii benzina putina ??? ![]() This post has been edited by Minel: 5 Feb 2009, 15:26 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#46
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Minele ai PM de la mine, mi-am mai adus aminte de avansul vacumatic, care daca nu lucreaza in parametrii incurca foarte tare la pornire, de exemplu la mine era la penultimul dinte, cand am tras din furtun nu se misca aproape deloc, am redus reglajul ala la 3 dinti si am verificat dinnou, acuma cand trag din furtun se observa buna functionare a vacumului. Cu asta sper sa fi rezolvat pornirile grele, daca nu o sa mai verific totul de cate ori v-a fi nevoie si nu o sa ma las pana nu ii dau de cap.
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Minel |
![]()
Post
#47
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Vaccumul functioneaza okey, adica, daca scot furtunul ,scate turatia motorului ,etc ...
Oricum la mine parca ar fi ceva SF , totul ii nou si curat ca si lacrima si doar lucruri de calitate ,dar porneste greu la cald .... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
QUOTE(Minel @ 5 Feb 2009, 22:40) Vaccumul functioneaza okey, adica, daca scot furtunul ,scate turatia motorului ,etc ... Oricum la mine parca ar fi ceva SF , totul ii nou si curat ca si lacrima si doar lucruri de calitate ,dar porneste greu la cald .... ![]() salut, incearca ceva: porneste la rece... las-0 5-10 min si opreste... scoate eputatorul de pe capacul motorului, astupa patea de T ramasa libera sa nu ia aer si dai cheie. si verifica duza calibrate de pe furtunul din T pe galeria de sub carb... pe acolo se recupereaza niste gaze... daca gaura din galerie e prea mare si nu ai duza, gazele alea(vapori de benzina )ajung in locul aerului necesar amestecului aer-benzina... in cazul asta in amestec intra aer, benzina si vapori de benzina=> amestec prea bogat. spor la treaba. This post has been edited by ionut_09_RWX: 5 Feb 2009, 23:03 |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#49
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
facut io testu cu furtunu la epurator scos cu rezoltat 0, iar Minel nu are diusa in furtun, are in pata calda, ca are deaia model nou, chiar nu stiu ce sa mai zic in legatura cu pornirea...mai vedem cu se manifesta in continuare
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
QUOTE(nelu_1985 @ 5 Feb 2009, 23:18) facut io testu cu furtunu la epurator scos cu rezoltat 0, iar Minel nu are diusa in furtun, are in pata calda, ca are deaia model nou, chiar nu stiu ce sa mai zic in legatura cu pornirea...mai vedem cu se manifesta in continuare Model vechi sau model nou... pune-i duza-doar test, e 2 lei o duza.... Ca sa vezi chestie: motor cald... pornit... scoate cotul de la filtru de aer si dai sprit: 1) in cazul fara duza pe furtun ai sa vezi cum vin vapori de benzina(ca un abur) din T, si turatia motorului se taie 2) in cazul cu duza se intorc vapori mai putini iar scaderea turatiei dupa sprit este mai prelungita Si eu am gaura de 2mm in galerie(pata calda ) si m-am chinuit 2 saptamani cu ralantiul cand nu aveam gaz!! |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
Minel |
![]()
Post
#51
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Eu am model nou cu 3 stuturi din care am "manufacturat" UIS-ul , am ralanti stabil chiar dupa 30 secunde de la pornirea motorului pe vremea de acum ,undeva la 650 rpm, porneste la sfert de cheie de fiecare data ,asta la rece , trage bine, nu consuma mult , chiar foarte okey pot sa zic , culbutori reglati la 0.2 E ,0.15A ,
Dupa ce circul cu ea , o opresc si apoi in maxim 5-10 minute o pornesc ,porneste okey, apoi nema , trebuie pedala calcata si cheie , o ia dupa vreo 3-4 uneori chiar 5 rotatii a motorului , si dupa vreo ora o ia la sfert .... ![]() Sincer am ramas la propriu fara idei ..... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
verifica si pozitia clapetei pentru soc, poate sta inclinata si ia din aer...
si recalibreaza UIS-ul poate s-a deformat de la caldura. sincer... foarte ciudat ![]() spor la treaba |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
Minel |
![]()
Post
#53
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(ionut_09_RWX @ 6 Feb 2009, 08:16) verifica si pozitia clapetei pentru soc, poate sta inclinata si ia din aer... si recalibreaza UIS-ul poate s-a deformat de la caldura. sincer... foarte ciudat ![]() spor la treaba Sa o luam pe rand .. Clapeta pt soc ii okey, verificata prima ,cablul impins la maxim adica , fara soc tras ii perpendiculara pe peretii ccarburatorului . UIS-ul este calibrat , cu cala de clingherit sub el , gaurile UIS-ului sunt okey, desfundate, etc (daca nu ar fi nu aveam ralanti asa rotund .. ![]() Se pare ca problema asta nu imi da pace ...... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
ia te uita tu si pe la evacuare sa nu fie infundata toba de la jumate!!
|
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
Minel |
![]()
Post
#55
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(ionut_09_RWX @ 6 Feb 2009, 09:13) Stai linistit nene ![]() Deja am citit pe forumul acesta mai tot ce au facut altii la problemele cu pornirea la cald , am aplicat si eu la mine si tot degeaba Sper sa nu ajung sa ma resemnez ... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
fnp |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Vezi sa nu ai o problema electrica pe la contact. Incearca sa o pornesti la cald cu o sarma trasa direct de la + baterie la + bobina.
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
G I M |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Minel , joaca-te putin cu reglajele carburatorului si apoi cu avansul . Am avut si eu problema asta anul trecut si am observat ca a reaparut dar stiu ca este carburatorul dereglat pentru ca nu am mai avut timp sa-l reglez dupa ce am umblat la el...
This post has been edited by Neagu Ionut: 6 Feb 2009, 10:08 |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
Minel |
![]()
Post
#58
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(fnp @ 6 Feb 2009, 09:48) Vezi sa nu ai o problema electrica pe la contact. Incearca sa o pornesti la cald cu o sarma trasa direct de la + baterie la + bobina. Problema electrica nu este, (am avut norocul sa prind un contact ,doar partea electrica NEIMAN si functioneaza perfect , nu cadere de tensiune, nu nimic ![]() QUOTE(Neagu Ionut @ 6 Feb 2009, 10:07) Minel , joaca-te putin cu reglajele carburatorului si apoi cu avansul . Am avut si eu problema asta anul trecut si am observat ca a reaparut dar stiu ca este carburatorul dereglat pentru ca nu am mai avut timp sa-l reglez dupa ce am umblat la el... Carburatorul si avansul sunt reglate, mai mult decat bine ,am testat asta la o statie ITP (am un prieten care lucreaza acolo ) mi-a iesit fumul 1.39 din maximul admis de 3.5 , parerea mea ca ii mai mult decat okey ... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
QUOTE(Minel @ 6 Feb 2009, 11:12) Problema electrica nu este, (am avut norocul sa prind un contact ,doar partea electrica NEIMAN si functioneaza perfect , nu cadere de tensiune, nu nimic ![]() Carburatorul si avansul sunt reglate, mai mult decat bine ,am testat asta la o statie ITP (am un prieten care lucreaza acolo ) mi-a iesit fumul 1.39 din maximul admis de 3.5 , parerea mea ca ii mai mult decat okey ... ![]() Domnule Minel masina nu are nimic...sunteti Dumneavoastra prea pretentios...ca mine ![]() Spor la treaba si bafta!! |
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
Minel |
![]()
Post
#60
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:22 |