DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> pornire greoaie cu motorul cald

nelu_1985
post 6 Feb 2009, 19:10
Post #61


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




nu te lasa, azi pe la amiazi a inceput dinnou ritualu, porneste greu ca dracu la cald si dupa 5 minute si dupa 20 de minute, dupa cca o ora o ia la sfertul sfertului, deci maine iar o ia mama zmeilor ca o dezmembrez toata... mad.gif


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 6 Feb 2009, 20:24
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




QUOTE(Minel @ 6 Feb 2009, 13:43)
Inclin sa cred ca ai pacate (din pacate pt mine si pretentiile mele ) , cre' ca ma resemnez pana la urma , lupta asta a castigat-o ea ....  laugh.gif
*



nu renunta asa repede! verifica,eventual scade nivelul din CNC, etansarea cuiului poantou pe sediu.
Bafta!

P.S.-vezi sa nu picure sprituitoarea de la pompa de sprit dupa oprirea motorului

This post has been edited by pcostica: 6 Feb 2009, 20:26


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin_xyk
post 6 Feb 2009, 21:04
Post #63


membru ambitios


Group: Members
Posts: 239
Joined: 1 September 08




Mie mi se intampla asta. Dupa ce opresc motorul, tot mai picura. Si porneste foarte greu apoi. Ce e de facut?

This post has been edited by alin_xyk: 6 Feb 2009, 21:04


--------------------
dacia 1310 berlina 1985 - OT-01-XYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 6 Feb 2009, 22:05
Post #64


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




maine schimb carburatoru


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 6 Feb 2009, 22:26
Post #65


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(pcostica @ 6 Feb 2009, 20:24)
nu renunta asa repede! verifica,eventual scade nivelul din CNC, etansarea cuiului poantou pe sediu.
Bafta!
P.S.-vezi sa nu picure sprituitoarea de la pompa de sprit dupa oprirea motorului
*



Cuiul poantou etanseaza bine pe sediu ,chiar perfect , nivelul in CNC , l-am facut 7,5 mm si 12.5 , in schimb sprituitoarea de la pompa de sprit ....aici am dubii ... nedumerire.gif deoarece la oprirea motorului gasesc clapeta de acceleratie uda de benzina

Opresc motorul si am fugit cu lanterna si am vizualizat sa nu curga pe la sprituitoare , si nu curge ....doar ca se vad vapori de amestec acolo ,gen ceata ( nu am stiut cum sa compar altcumva tongue.gif )

Dar ce ma intriga pe mine , tot asa dupa oprirea motorului , am scos gatu de lebada de tot si am dat sa o pornesc in vreo 15 minute , degeaba ca tot nu a luat-o la sfert , tot asa o ia .... sad.gif

QUOTE
nu te lasa, azi pe la amiazi a inceput dinnou ritualu, porneste greu ca dracu la cald si dupa 5 minute si dupa 20 de minute, dupa cca o ora o ia la sfertul sfertului, deci maine iar o ia mama zmeilor ca o dezmembrez toata


Nelule, ai incercat ca inainte sa pornesti motoru sa dai la coada de la pompa ?? eu unul inca nu .. maine sau poimaine sigur o sa dau , sa vad ce si cum ...


This post has been edited by Minel: 6 Feb 2009, 23:28


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
engime
post 6 Feb 2009, 22:31
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 11 November 08
From: Galati




Aceiasi problema o am si eu dupa 10-15 minute porneste greu, am aprindere clasica, bobina originala a masinii, nu frige, platina doduco 0.04mm, carburator necuratat de vreo 2 ani, fisele cam vechi, dimineta porneste la prima cheie fara soc blink.gif

This post has been edited by engime: 6 Feb 2009, 22:33


--------------------
Ford 2.0L 131 HP Mondeo 1998 - GL-03-UIU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axy89
post 6 Feb 2009, 22:52
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 15 April 05




sterge de transpiratie capacul delco la interior. e recomandat sa dai cu un spray la interior sa nu mai transpire.altfel risti sa se crape si capacul.


--------------------
dacia1310 model 1994 - cs89axy
Cine intreaba este prost pentru cinci minute, dar cine nu intreaba ramine prost o viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Feb 2009, 23:05
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




oare n-ar fi legat de asta cauza?Attached File  untitled.bmp ( 1.11mb ) Number of downloads: 97


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 7 Feb 2009, 02:25
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




@minel-zici ca cuiul inchide...ok, vezi ca plutitoarele de alama pacalesc la reglajul de nivel ,este indicat sa faci un nivel mai mic...vezi metoda CEACU...sau mai direct nivelul de benzina sa fie la baza planului inclinat al CNC. Sau mai din' popor' ,nivelul sa fie la 2,5 mm deasupra jiclorului principal.
@alin- schimba surubul cu bila care tine sprituitoarea
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_09_RWX
post 7 Feb 2009, 10:23
Post #70


Membru...din pasiune


Group: Members
Posts: 143
Joined: 26 January 09
From: olteni-ph




QUOTE(Minel @ 6 Feb 2009, 22:26)


Opresc motorul si am fugit cu lanterna si am vizualizat sa nu curga pe la sprituitoare , si nu curge ....doar ca se vad vapori de amestec acolo ,gen ceata ( nu am stiut cum sa compar altcumva  tongue.gif  )

*



si iar ajungem la furtun cu duza calibrata.... smile.gif


--------------------
Dacia 1310 cl break dec 1998, GPL Marini - PH-09-RWX
io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 7 Feb 2009, 20:14
Post #71


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(pcostica @ 7 Feb 2009, 02:25)
@minel-zici ca cuiul inchide...ok, vezi ca plutitoarele de alama  pacalesc la reglajul de nivel ,este indicat sa faci un nivel mai mic...vezi metoda CEACU...sau mai direct nivelul de benzina sa fie la baza planului inclinat al CNC. Sau mai din' popor' ,nivelul sa fie la 2,5 mm deasupra jiclorului principal.

Bafta!
*





Nu,nu, eu am plutitor de plastic si nivelul ii la 7,5 si 12,5 deci ii mai mult decat okey, nu s-a intamplat sa dea in nas sau ceva de genu , nu nimic , trage de rupe ,ma rog cu benzina de la Patriciu .. rolleyes.gif

Oricum , maine iar imi bag nasu in ea , sa vad ce si cum , ca azi am facut vreo 300 km si a mers ireprosabil ,mai putin stare drumurilor .....

Apropo drumul intre Resita - Oravita ii prapad de daramat .... post-336-1110552439.gif 251.gif furios.gif (am ramas fara emoticoane de ...... )


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 10 Feb 2009, 10:03
Post #72


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Se pare ca intr-un final in proportie de 80% am rezolvat-o , problema era de la carburator , (aprinderea iesea din discutie )

Ce am facut, am schimbat supapele cu bila ( de la traseul de accelerare al carbului ) aveam primite de la unchiul meu un set nou de Carfil luat de el prin '90 , si m-am jucat cu nivelul

Initial era reglat la 7,5 mm (distanta intre plutitor si corpul carburatorului ) , dar era undeva la 10 mm peste jiclorul principal (cam pe la jumatea planului inclinat ) , apoi l-am undeva la 3mm peste jiclor si am plecat in teste , imi dadea in nas la turatii peste 4000 in trepta a II si peste 3500 in a III-a , zdruncina toata masina ...
L-am facut undeva la 5-6 mm peste jiclor si mergea de rupea, nu intrupea in nici o treapta de viteza, (testat pana in 5000 rpm ,treptele I, II , III atat ma interesa ,ca restul nu prind eu cu treptele IV si V , 5000 de ture ) .

Am lasat-o vreo 20 minute si i-am dat cheie , a luat-o la vreo 1,5-2 rotatii ale motorului , ceea ce ii foarte bine ! se poate probabil si mai bine , dar timp de teste o sa am mai incolo ! smile.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 10 Feb 2009, 13:49
Post #73


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




exact nivelul il suspectam si eu, cred ca revin asupra lui


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 10 Feb 2009, 13:57
Post #74


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(nelu_1985 @ 10 Feb 2009, 13:49)
exact nivelul il suspectam si eu, cred ca revin asupra lui
*



Dar ai grija cat si cum il faci ,cu masina pe o suprafata plana , iti recomand undeva la 5-6mm peste jiclorul principal ( masori cu o rigla gradata paralel pe corpul carbului si perpendicular pe jiclor ) si uita de cei 7 mm dintre plutitor si capac, etc smile.gif

Dupa ce faci nivelul iti recomand sa testezi "datul in nas " si apoi revi sa nu asupra reglarii nivelului !

Bafta si spor la treaba !! wink.gif

This post has been edited by Minel: 10 Feb 2009, 13:59


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 10 Feb 2009, 15:42
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




A propos de plutitoare, mie mi se par mai grele cele din plastic decit cele din alama, poate si din cauza peretilor mai grosi. De cintarit n-am cintarit, dar..la "simtul miinii" asa pare.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusb007
post 10 Feb 2009, 16:32
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 13 February 07
From: Timisoara




..


--------------------
Renault R12 1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi8yo
post 23 Feb 2009, 22:00
Post #77


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 February 09




salut! am si eu cam aceeasi problema..... cand e motoru rece porneste bine.... cand se incalzeste porneste greu.... sta cateva secunde bune(5-6) pana o ia, si atunci greu... ce mi se pare ciudat e ca atunci cand e motorul cald, cand dau la automat, invarte cam de doua ori mai repede decat ar fi normal... si imi impusca platina foarte repede sad.gif de la aprindere nu cred sa fie ca am reglat-o de nush cate ori... porneste bine atunci dupa ce o reglez... dupa ceva timp tot greu o ia... si inca ceva, relantiu ala se cam joaca cu mine... cand sta bine, nemiscat unde e pus, cand oscileaza, ba pe la 5-600, 700, 800, etc. dak stiti cam ce ar avea, va rog sa scrietzi. merci mult! smile.gif


--------------------
Dacia break 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Caddy_
post 20 Mar 2009, 23:48
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 4 January 09




salutare oameni buni vreau sa va intre sio eu ceva ,imi porneste foarte greu la cald ,la rece o ia la sfert daca dau cheie dupa cheie la cald o ia la sfert dar daca o las un interval de 5 min am de dat vreo 10 sec la automat am incercat si cu acceleratia apasata si tot asa greu o ia ,astept un sfat de la voi ce ar putea avea ca nu ii dau de cap,inainte nu facea asa ceva????????


--------------------
dacia 1310 berlina 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 20 Mar 2009, 23:56
Post #79


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Nu vreau sa fiu rautacios, dar, ai citit topicul asta ..???, te-ai documentat un pic inainte sa intrebi , ai verificat ceva pe la masina aia blink.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Caddy_
post 21 Mar 2009, 00:12
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 4 January 09




da l-am citit ce scrie aici am facut si eu ca doar l-am mai citi si acu cateva zile si abia azi am zis sa mai intreb si eu


--------------------
dacia 1310 berlina 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 21 Mar 2009, 14:16
Post #81


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




QUOTE(Caddy_ @ 20 Mar 2009, 23:48)
salutare oameni buni vreau sa va intre sio eu ceva ,imi porneste foarte greu la cald ,la rece o ia la sfert daca dau cheie dupa cheie la cald o ia la sfert dar daca o las un interval de 5 min am de dat vreo 10 sec la automat am incercat si cu acceleratia apasata si tot asa greu o ia ,astept un sfat de la voi ce ar putea avea ca nu ii dau de cap,inainte nu facea asa ceva????????
*


acceasi problema am si eu ca tine si nu stiu ce sa ii mai fac i-am schimbat si jigloarele de la sprit si nimic ,am observat ca daca scot gatu de lebada si opresc motoru curge benzina in galerie ceea ce nu e bine din cate stiu eu ,ce as putea sa mai fac?


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 21 Mar 2009, 15:50
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




QUOTE(Mario 86 @ 21 Mar 2009, 15:16)
acceasi problema am si eu ca tine si nu stiu ce sa ii mai fac i-am schimbat si jigloarele de la sprit si nimic ,am observat ca daca scot gatu de lebada si opresc motoru curge benzina in galerie ceea ce nu e bine din cate stiu eu ,ce as putea sa mai fac?
*



sa verifici daca cuiul poantou inchide bine si sa mai scazi nivelul in CNC.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 21 Mar 2009, 16:27
Post #83


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




QUOTE(pcostica @ 21 Mar 2009, 15:50)
sa verifici daca cuiul poantou inchide bine si sa mai scazi nivelul in CNC.
Bafta!
*


cuiul inchide bine nivelu l-am mai scazut dar tot asa face ,am schimbat vreo 3 seturi de jigloare porneste bine o zi 2 doua si dupa iara incepe sa faca asa


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 21 Mar 2009, 18:43
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Dupa ce opriti motorul, la vreo 2 min. desfaceti capacul la carburator, si vedeti nivelul. Cand dati racordul de la filtru la o parte, priviti in difuzor, daca curge benzina, ceea ce inseamna ca inunda si nu inchide cuiul. Clapeta de acceleratie trebuie sa fie uscata.
Poate sa mai fie si bobina de inductie cu spire in scurt. La rece nu se manifesta. Dupa ce se incalzeste, cand se dilata spirele intra in scurt (o parte din ele).


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 21 Mar 2009, 23:57
Post #85


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




QUOTE(PH-06-BOA @ 21 Mar 2009, 18:43)
Dupa ce opriti motorul, la vreo 2 min. desfaceti capacul la carburator, si vedeti nivelul. Cand dati racordul de la filtru la o parte, priviti in difuzor, daca curge benzina, ceea ce inseamna ca inunda si nu inchide cuiul. Clapeta de acceleratie trebuie sa fie uscata.
                                  Poate sa mai fie si bobina de inductie cu spire in scurt. La rece nu se manifesta. Dupa ce se incalzeste, cand se dilata spirele intra in scurt (o parte din ele).
*


la mine pierde pe la cioc si nu stiu ce sa mai schimb ,am schimbat jigloare ,cui pontou si nimic tot asa face ,m-am jucat si cu nivelu dar tot asa ,eu cand shimbam jigloarele de la sprit mergea bine 1 zi 2 maxim si iara facea asa

21 Mar 2009, 23:59:
am incercat si cu alta bobina de la un prieten si tot asa ,raman cu gandu la carburator ca altceva nu poate sa aiba

This post has been edited by Mario 86: 21 Mar 2009, 23:59


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 22 Mar 2009, 09:48
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




QUOTE(Mario 86 @ 22 Mar 2009, 00:57)
la mine pierde pe la cioc si nu stiu ce sa mai schimb ...
*



schimbă surubul cu bilă care ține ciocul.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 22 Mar 2009, 23:58
Post #87


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




QUOTE(pcostica @ 22 Mar 2009, 09:48)
schimbă surubul cu bilă care ține ciocul.
Bafta!
*


am schimbat vreo 3 jigloare cu bila ,merge bine o zi doua si dupa iarasi incepe ,eu ma gandesc sa nu fie si arcul de la pompa de sprit prea slab si sa ramana blocata membrana si de asta sa imi curga pe acolo,alta explicatie numai am ,asta chiar nu am incercat-o dar maine imi fac timp si schimb si aia


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florian90
post 20 Apr 2009, 20:33
Post #88


sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 July 08
From: Bucuresti




salutare...si eu am aceeiasi problema...dar am o intrebare,ce este acel "gat de lebada"

multumesc


--------------------
DACIA 1310 Break 1996..Break..benzina..1397 cmc - B 87 TBW
Conduc o dacie fermecatoare:X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 20 Apr 2009, 20:37
Post #89


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




chestia de plastic care vine de pe filtrul de aer si ajunge pe carburator
i se mai spune si laba de urs

nu confunda cu cicul de papagal care are rolul de a scuipa un jet d ebenzina la accelerari in carburator


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boony
post 11 Sep 2009, 23:40
Post #90


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 19 July 09




La fel si eu,am schimabat carburatorul , nu cu unul nou dar cu unu care arata mai bine happy.gif , bun , am schimbat si jigloarele (am luat dealea de brasov cica sunt cele mai bune) ,am schimbat cuiu pontou si plutitoru (de alama ca asa ma sfatuit nenea mecanicu) in fine .Nu am stiu distanta dintre garnitura si plutitor dar cineva mi-a zis sa o fac cam cat filtrul de tigara.Acum problema este ca daca acelerez brusc motoru moare ,merrge normal cam pana la 3000 de ture dupa care i-mi da in nas.De pornit porneste la sfert fara pedale ,cu socu usor tras ,porneste si mai bine daca e cald motoru happy.gif ,dar daca i-am dat acceleratie mai in forta parca ramane fara aer. A-ti avut probleme de genu? Puteti sa ajutati o dacie furioasa sa fuga ? rolleyes.gif biggrin.gif . Spor


--------------------
DACIA 1310 MLS 1990 - IF_87_EUG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 22:35
Forum Renault