pornire greoaie cu motorul cald
![]() ![]() ![]() |
pornire greoaie cu motorul cald
nelu_1985 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|||
pcostica |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
QUOTE(Minel @ 6 Feb 2009, 13:43) Inclin sa cred ca ai pacate (din pacate pt mine si pretentiile mele ) , cre' ca ma resemnez pana la urma , lupta asta a castigat-o ea .... ![]() nu renunta asa repede! verifica,eventual scade nivelul din CNC, etansarea cuiului poantou pe sediu. Bafta! P.S.-vezi sa nu picure sprituitoarea de la pompa de sprit dupa oprirea motorului This post has been edited by pcostica: 6 Feb 2009, 20:26 |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
alin_xyk |
![]()
Post
#63
|
![]() membru ambitios Group: Members Posts: 239 Joined: 1 September 08 ![]() |
Mie mi se intampla asta. Dupa ce opresc motorul, tot mai picura. Si porneste foarte greu apoi. Ce e de facut?
This post has been edited by alin_xyk: 6 Feb 2009, 21:04 |
--------------------
dacia
1310 berlina
1985
- OT-01-XYK
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#64
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
maine schimb carburatoru
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Minel |
![]()
Post
#65
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(pcostica @ 6 Feb 2009, 20:24) nu renunta asa repede! verifica,eventual scade nivelul din CNC, etansarea cuiului poantou pe sediu. Bafta! P.S.-vezi sa nu picure sprituitoarea de la pompa de sprit dupa oprirea motorului Cuiul poantou etanseaza bine pe sediu ,chiar perfect , nivelul in CNC , l-am facut 7,5 mm si 12.5 , in schimb sprituitoarea de la pompa de sprit ....aici am dubii ... ![]() Opresc motorul si am fugit cu lanterna si am vizualizat sa nu curga pe la sprituitoare , si nu curge ....doar ca se vad vapori de amestec acolo ,gen ceata ( nu am stiut cum sa compar altcumva ![]() Dar ce ma intriga pe mine , tot asa dupa oprirea motorului , am scos gatu de lebada de tot si am dat sa o pornesc in vreo 15 minute , degeaba ca tot nu a luat-o la sfert , tot asa o ia .... ![]() QUOTE nu te lasa, azi pe la amiazi a inceput dinnou ritualu, porneste greu ca dracu la cald si dupa 5 minute si dupa 20 de minute, dupa cca o ora o ia la sfertul sfertului, deci maine iar o ia mama zmeilor ca o dezmembrez toata Nelule, ai incercat ca inainte sa pornesti motoru sa dai la coada de la pompa ?? eu unul inca nu .. maine sau poimaine sigur o sa dau , sa vad ce si cum ... This post has been edited by Minel: 6 Feb 2009, 23:28 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
engime |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 November 08 From: Galati ![]() |
Aceiasi problema o am si eu dupa 10-15 minute porneste greu, am aprindere clasica, bobina originala a masinii, nu frige, platina doduco 0.04mm, carburator necuratat de vreo 2 ani, fisele cam vechi, dimineta porneste la prima cheie fara soc
![]() This post has been edited by engime: 6 Feb 2009, 22:33 |
--------------------
Ford 2.0L 131 HP
Mondeo
1998
- GL-03-UIU
|
|
axy89 |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 15 April 05 ![]() |
sterge de transpiratie capacul delco la interior. e recomandat sa dai cu un spray la interior sa nu mai transpire.altfel risti sa se crape si capacul.
|
--------------------
dacia1310
model 1994
- cs89axy Cine intreaba este prost pentru cinci minute, dar cine nu intreaba ramine prost o viata.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
pcostica |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
@minel-zici ca cuiul inchide...ok, vezi ca plutitoarele de alama pacalesc la reglajul de nivel ,este indicat sa faci un nivel mai mic...vezi metoda CEACU...sau mai direct nivelul de benzina sa fie la baza planului inclinat al CNC. Sau mai din' popor' ,nivelul sa fie la 2,5 mm deasupra jiclorului principal.
@alin- schimba surubul cu bila care tine sprituitoarea Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
ionut_09_RWX |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru...din pasiune Group: Members Posts: 143 Joined: 26 January 09 From: olteni-ph ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 cl break
dec 1998, GPL Marini
- PH-09-RWX io nu vreau sa-mi mearga break-u' ca bmw-u'...
io vreau sa mearga... cum vreau io...=)) |
|
Minel |
![]()
Post
#71
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(pcostica @ 7 Feb 2009, 02:25) @minel-zici ca cuiul inchide...ok, vezi ca plutitoarele de alama pacalesc la reglajul de nivel ,este indicat sa faci un nivel mai mic...vezi metoda CEACU...sau mai direct nivelul de benzina sa fie la baza planului inclinat al CNC. Sau mai din' popor' ,nivelul sa fie la 2,5 mm deasupra jiclorului principal. Bafta! Nu,nu, eu am plutitor de plastic si nivelul ii la 7,5 si 12,5 deci ii mai mult decat okey, nu s-a intamplat sa dea in nas sau ceva de genu , nu nimic , trage de rupe ,ma rog cu benzina de la Patriciu .. ![]() Oricum , maine iar imi bag nasu in ea , sa vad ce si cum , ca azi am facut vreo 300 km si a mers ireprosabil ,mai putin stare drumurilor ..... Apropo drumul intre Resita - Oravita ii prapad de daramat .... ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Minel |
![]()
Post
#72
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Se pare ca intr-un final in proportie de 80% am rezolvat-o , problema era de la carburator , (aprinderea iesea din discutie )
Ce am facut, am schimbat supapele cu bila ( de la traseul de accelerare al carbului ) aveam primite de la unchiul meu un set nou de Carfil luat de el prin '90 , si m-am jucat cu nivelul Initial era reglat la 7,5 mm (distanta intre plutitor si corpul carburatorului ) , dar era undeva la 10 mm peste jiclorul principal (cam pe la jumatea planului inclinat ) , apoi l-am undeva la 3mm peste jiclor si am plecat in teste , imi dadea in nas la turatii peste 4000 in trepta a II si peste 3500 in a III-a , zdruncina toata masina ... L-am facut undeva la 5-6 mm peste jiclor si mergea de rupea, nu intrupea in nici o treapta de viteza, (testat pana in 5000 rpm ,treptele I, II , III atat ma interesa ,ca restul nu prind eu cu treptele IV si V , 5000 de ture ) . Am lasat-o vreo 20 minute si i-am dat cheie , a luat-o la vreo 1,5-2 rotatii ale motorului , ceea ce ii foarte bine ! se poate probabil si mai bine , dar timp de teste o sa am mai incolo ! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#73
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
exact nivelul il suspectam si eu, cred ca revin asupra lui
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Minel |
![]()
Post
#74
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(nelu_1985 @ 10 Feb 2009, 13:49) Dar ai grija cat si cum il faci ,cu masina pe o suprafata plana , iti recomand undeva la 5-6mm peste jiclorul principal ( masori cu o rigla gradata paralel pe corpul carbului si perpendicular pe jiclor ) si uita de cei 7 mm dintre plutitor si capac, etc ![]() Dupa ce faci nivelul iti recomand sa testezi "datul in nas " si apoi revi sa nu asupra reglarii nivelului ! Bafta si spor la treaba !! ![]() This post has been edited by Minel: 10 Feb 2009, 13:59 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
A propos de plutitoare, mie mi se par mai grele cele din plastic decit cele din alama, poate si din cauza peretilor mai grosi. De cintarit n-am cintarit, dar..la "simtul miinii" asa pare.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mariusb007 |
![]()
Post
#76
|
Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 13 February 07 From: Timisoara ![]() |
..
|
--------------------
Renault
R12
1975
|
|
adi8yo |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 23 February 09 ![]() |
salut! am si eu cam aceeasi problema..... cand e motoru rece porneste bine.... cand se incalzeste porneste greu.... sta cateva secunde bune(5-6) pana o ia, si atunci greu... ce mi se pare ciudat e ca atunci cand e motorul cald, cand dau la automat, invarte cam de doua ori mai repede decat ar fi normal... si imi impusca platina foarte repede
![]() ![]() |
--------------------
Dacia break
1310
1999
|
|
Caddy_ |
![]()
Post
#78
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 4 January 09 ![]() |
salutare oameni buni vreau sa va intre sio eu ceva ,imi porneste foarte greu la cald ,la rece o ia la sfert daca dau cheie dupa cheie la cald o ia la sfert dar daca o las un interval de 5 min am de dat vreo 10 sec la automat am incercat si cu acceleratia apasata si tot asa greu o ia ,astept un sfat de la voi ce ar putea avea ca nu ii dau de cap,inainte nu facea asa ceva????????
|
--------------------
dacia 1310
berlina
1996
|
|
Minel |
![]()
Post
#79
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Nu vreau sa fiu rautacios, dar, ai citit topicul asta ..???, te-ai documentat un pic inainte sa intrebi , ai verificat ceva pe la masina aia
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Caddy_ |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 4 January 09 ![]() |
da l-am citit ce scrie aici am facut si eu ca doar l-am mai citi si acu cateva zile si abia azi am zis sa mai intreb si eu
|
--------------------
dacia 1310
berlina
1996
|
|
Mario 86 |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
QUOTE(Caddy_ @ 20 Mar 2009, 23:48) salutare oameni buni vreau sa va intre sio eu ceva ,imi porneste foarte greu la cald ,la rece o ia la sfert daca dau cheie dupa cheie la cald o ia la sfert dar daca o las un interval de 5 min am de dat vreo 10 sec la automat am incercat si cu acceleratia apasata si tot asa greu o ia ,astept un sfat de la voi ce ar putea avea ca nu ii dau de cap,inainte nu facea asa ceva???????? acceasi problema am si eu ca tine si nu stiu ce sa ii mai fac i-am schimbat si jigloarele de la sprit si nimic ,am observat ca daca scot gatu de lebada si opresc motoru curge benzina in galerie ceea ce nu e bine din cate stiu eu ,ce as putea sa mai fac? |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
pcostica |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
QUOTE(Mario 86 @ 21 Mar 2009, 15:16) acceasi problema am si eu ca tine si nu stiu ce sa ii mai fac i-am schimbat si jigloarele de la sprit si nimic ,am observat ca daca scot gatu de lebada si opresc motoru curge benzina in galerie ceea ce nu e bine din cate stiu eu ,ce as putea sa mai fac? sa verifici daca cuiul poantou inchide bine si sa mai scazi nivelul in CNC. Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Mario 86 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#84
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Dupa ce opriti motorul, la vreo 2 min. desfaceti capacul la carburator, si vedeti nivelul. Cand dati racordul de la filtru la o parte, priviti in difuzor, daca curge benzina, ceea ce inseamna ca inunda si nu inchide cuiul. Clapeta de acceleratie trebuie sa fie uscata.
Poate sa mai fie si bobina de inductie cu spire in scurt. La rece nu se manifesta. Dupa ce se incalzeste, cand se dilata spirele intra in scurt (o parte din ele). |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Mario 86 |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 21 Mar 2009, 18:43) Dupa ce opriti motorul, la vreo 2 min. desfaceti capacul la carburator, si vedeti nivelul. Cand dati racordul de la filtru la o parte, priviti in difuzor, daca curge benzina, ceea ce inseamna ca inunda si nu inchide cuiul. Clapeta de acceleratie trebuie sa fie uscata. Poate sa mai fie si bobina de inductie cu spire in scurt. La rece nu se manifesta. Dupa ce se incalzeste, cand se dilata spirele intra in scurt (o parte din ele). la mine pierde pe la cioc si nu stiu ce sa mai schimb ,am schimbat jigloare ,cui pontou si nimic tot asa face ,m-am jucat si cu nivelu dar tot asa ,eu cand shimbam jigloarele de la sprit mergea bine 1 zi 2 maxim si iara facea asa 21 Mar 2009, 23:59: am incercat si cu alta bobina de la un prieten si tot asa ,raman cu gandu la carburator ca altceva nu poate sa aiba This post has been edited by Mario 86: 21 Mar 2009, 23:59 |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
pcostica |
![]()
Post
#86
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Mario 86 |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
QUOTE(pcostica @ 22 Mar 2009, 09:48) am schimbat vreo 3 jigloare cu bila ,merge bine o zi doua si dupa iarasi incepe ,eu ma gandesc sa nu fie si arcul de la pompa de sprit prea slab si sa ramana blocata membrana si de asta sa imi curga pe acolo,alta explicatie numai am ,asta chiar nu am incercat-o dar maine imi fac timp si schimb si aia |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
florian90 |
![]()
Post
#88
|
![]() sofer de dacie,cu aprindere electronica gotronic Group: Members Posts: 196 Joined: 25 July 08 From: Bucuresti ![]() |
salutare...si eu am aceeiasi problema...dar am o intrebare,ce este acel "gat de lebada"
multumesc |
--------------------
DACIA
1310 Break
1996..Break..benzina..1397 cmc
- B 87 TBW Conduc o dacie fermecatoare:X
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#89
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
chestia de plastic care vine de pe filtrul de aer si ajunge pe carburator
i se mai spune si laba de urs nu confunda cu cicul de papagal care are rolul de a scuipa un jet d ebenzina la accelerari in carburator |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
boony |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 July 09 ![]() |
La fel si eu,am schimabat carburatorul , nu cu unul nou dar cu unu care arata mai bine
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
1310 MLS
1990
- IF_87_EUG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:35 |