Redresor, acumulator, incarcare, recomandari achizitionare redresor
![]() ![]() ![]() |
Redresor, acumulator, incarcare, recomandari achizitionare redresor
emircea |
![]()
Post
#31
|
||
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|||
annem |
![]()
Post
#32
|
Omul Gras Group: Members Posts: 401 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Se gasesc adaptoare 110V-220V. Eu am dat 50 RON pe unul de max 500W acum doi ani. Este chinezesc, dar este ceva bun. Se gasesc si mai mici sau mai mari, si mult mai ieftine.
BatteryMinder nu functioneaza la 220V. Cind am cumparat BatteryMinder de la Navstore era si o oferta de 5 ani garantie si un an de returnare si recuperare integrala a banilor (chiar si de transport), oricare ar fi nemultumirea. Dar, vazind ca sint din Europa, mi-au trimis un e-mail avertisment, dupa ce am facut comanda, cum ca returnarea pentru mine va fi acceptata doar pentru 30 de zile tocmai din cauza curentului de 220V. Numai dupa ce am acceptat mi-au validat comanda. Cit despre garantie, desi a ramas 5 ani, nu cred ca o voi folosi vreodata. Aparatul meu este destul de complex. Arata foarte bine, dar nu este ceva spectaculos si nici nu seamana cu un redresor mai mult sau mai putin clasic. Exista si variante mult mai ieftine. Pentru bateria auto, cea mai ieftina optiune este varianta care se leaga la bornele bateriei, pe baterie, pe masina. Bateria nu este incarcata, ci doar conditionata cu impulsuri folosindu-se curentii existenti: de la alternator (in mers) sau de la baterie/redresor (in stationare). Aceasta varianta am obtinut-o gratuit dupa ce am facut inregistrarea pentru garantie la http://www.vdcelectronics.com, dar am platit $10 expedierea in Romania. Exista si alte desulfatoare si "conditionatoare", dar BatteryMinder mi-a fost recomandat dupa ce a fost folosit, si am avut oportunitatea unui transport gratuit din SUA. Pentru mine, BatteryMinder a meritat fiecare banut. Toate bateriile mele care au suferit fenomenul de sulfare (descarcate prin consum si lasate sa lincezeasca mult) au fost practic recuperate. Dar alte minuni, nu cred ca stie sa faca. Cit despre eficienta prevenirii/conditionarii bateriei, nu ma pot pronunta. Adica, nu am incercat sa conditionez o baterie buna, sa simulez o sulfatare, apoi sa pun aceasta baterie la redresor si sa testez daca bateria mai e buna de ceva. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor 2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
|
|
autogeo |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 August 04 ![]() |
@annem,
am gasit aparat ca al tau, din pacate doar in state. comisionul omului care sta in state si mi-l comanda acolo iar apoi mi-l trimite in romania plus transportul state-romania plus vama face ca pretul aparatului sa ajunga cam la 200 usd aici in tara. o sa-l comand dupa craciun si in ~2 sapt imi ajunge. o sa apelez la experientza ta daca imi prind urekile in el ![]() geo |
-------------------- hobby-urile costa!
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Voi chiar nu aveti ce face cu banii nu?
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
autogeo |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 August 04 ![]() |
@mr_devil83
poate n-o sa-ti vina sa crezi, iti dau dreptate. dar stii cum e cand ti se pune pata... |
-------------------- hobby-urile costa!
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Da, stiu cum e dar cand auzi de "BatteryMinder" nu poti sa nu iti amintesti de reprizele alea cretine de teleshoping la care unii incearca sa iti vanda ceva la supra pret.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
autogeo |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 August 04 ![]() |
m-am sucit. am fost sapt trecuta in germania si la ATU am vazut un aparat care cred ca aduce cu baterryminder. am platit 70-80 euro pe el si l-am avut pe loc, fara sa mai astept sau sa ma mai agit. poate nu e la fel de shmeker ca baterryminder dar o sa vad de ce e in stare. acum cateva ore am ajuns in tara si l-am pus la treaba. i-am desfacut capacul sa vad ce e in el si dintr-o privire mi-a dat sentimentul ca piesele alea sunt ceea ce trebuie ca sa dea curent constant si sa faca desulfatare si incarcare de 100%. o sa va zic rezultatul
http://www.ctek.com/EN-GB/MULTI-XS-3600.aspx?p=features http://www.ctek.com/Manuals/Manual_small_ro.pdf |
-------------------- hobby-urile costa!
|
|
Executron |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
![]() Un vecin vroia sa arunce la gunoi ceea ce parea a fi un redresor si i-am zis sa mi-l dea mie, dar nu stie daca functioneaza ![]() I-am tras o poza ![]() Attached thumbnail(s) DSCF0705.JPG ( Size: 221.31k ) Number of downloads: 4192 DSCF0706.JPG ( Size: 202.53k ) Number of downloads: 4408 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
ydaniel |
![]()
Post
#39
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da:)
cine vrea un redresor de calitate-romanesc vinde cineva la bursa unul de electroaparataj nou. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Executron |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Hmm si ar trebui sa indice ceva doar daca leg la o baterie? Sau o fi mort...?
|
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
ct-03-tvy |
![]() ![]()
Post
#41
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
pai leagal la o baterie,..o fi inseriat in circuitu redresorului ampermetru ala,....daca nu e o continuitate intre clesti la redresor ,nu face nimica,..nici acu la ampermetru nu se misca..nici becu daca ar fi nu se aprinde,..
|
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
Executron |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Ah, pare logic
![]() ![]() Ms mult tuturor pt raspunsurile prompte ![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
Rorschach |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 26 January 10 ![]() |
Buna ziua . Daca ma puteti lamuri si pe mine cu urmataore situatie:
Pe frigurile acestea am zis sa iau bateria in casa ca nu prea am mai mers cu masina. Am adus-o ca sa o incarc pe redresor. Am lasat-o peste noapte cum ar veni la temperatura camerei.. iar a doua zi , s-a curbat o parte mai mult decat cealalta ! S-a umfalt bateria doar din simplu fapt ca am adus-o din frig extreme la caldura din casa ?? intreb ca , pur si simplu nu tin minte cum era inainte ... iar la "pipait" se simte diferenta f bine (doar pe laterale , pe o parte e putin pronuntat doar intr-o anumita zona.. iar in cealalta aproape toata suprafata .. / pe ambele lungimi e dreapta ) Trebuie alta baterie ..sau am visat eu urat ![]() Multumesc.. PS Am pus si o poza . This post has been edited by Rorschach: 26 Jan 2010, 11:42 Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 202.02k ) Number of downloads: 4193 |
--------------------
BMW
E34
1991
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
de curiozitate ai masurat densitatea ? poate elementul respectiv a inghetat datorita densitatii mici(descarcat) eu zic ca nu e o problema atita timp cit nu se agraveaza
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Rorschach |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 26 January 10 ![]() |
Am verificat ieri tocmai cand am adus-o in casa avea 12,20 V
Am verificat acum are 12,17 V ... Deci nu ar fi problema sa o pun la incarcat? This post has been edited by Rorschach: 26 Jan 2010, 12:20 |
--------------------
BMW
E34
1991
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
densitatea se verifica cu densimetru nu cu aparatul de masura
pune bateria la incarcat dar numai cu dopurile scoase |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Rorschach |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 26 January 10 ![]() |
Ah nu stiam .Greseala mea.
Asa , am desfacut capacele . Acolo unde e burta cea mai mare (ultimul) se vede ca nu prea mai e lichid. (electrolit nu? - macar cu ocazia aceasta sa invat si eu ) Acolo unde e lipsa..se vede ca acele placi sunt destul de depatate intre ele.. si curbate spre exterior.. Si daca tot sunt la acest capitol.. am acest redresor http://www.bricoshop.ro/utilaje-de-constru...EMINI-11-807801 Cum incarca .. 4-6 ah pe ora ? ( daca vrea sa incarc o baterie .. gen a mea care are 72 ah.. 72/4-6 = 18-12 ore..adica o las peste noapte in priza ? Multumesc This post has been edited by Rorschach: 26 Jan 2010, 18:22 Attached thumbnail(s) DSC02259.JPG ( Size: 1.93mb ) Number of downloads: 4070 DSC02260.JPG ( Size: 2mb ) Number of downloads: 3604 DSC02261.JPG ( Size: 1.93mb ) Number of downloads: 564 |
--------------------
BMW
E34
1991
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
6AMPERI sunt putini la banii astia!
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
Marisan |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 5 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Este posibil sa-ti incarce prea mult sau sunt dopurile infundate, altfel nu se explica deformarea placilor. Cauta un redresor cu posibilitatea reglarii curentului si incarci cu 3 A timp de 12 ore, asta inseamna 36 A, cred ca este suficient, parerea mea.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Eu am Bosch Battmax 8: http://www.bosch.com.ro/products/car_equip...cts/Battmax.htm
Sunt foarte multumit de el. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Rorschach |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 26 January 10 ![]() |
Il am de cativa ani buni redresorul.. asta gasisem atunci
![]() 6 A .. aia e valoare. Bun. asa ca sa am cifrele : D @cristio_79 da , si bosch redresorul. Frumos. Deci cu bateria.. ce mai fac.. ? am inteles ca adaug apa distilata ? Macar sa porneasca masina cat sa ma duc sa cumpar alta baterie ca sa nu ma car cu 20 kile .. oricum trebuia sa schimb bateria .. are ceva ani. This post has been edited by Rorschach: 26 Jan 2010, 18:23 |
--------------------
BMW
E34
1991
|
|
Marisan |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 5 January 10 From: Bucuresti ![]() |
In functie de densitatea electrolitului sti curentul de incarcare a bateriei. Curent - densitate, 100% - 1,28, 75% - 1,24, 50% - 1,20, 25% - 1,16, baterie descarcata - sub 1,16. In baterie se pune numai apa distilata.
This post has been edited by Marisan: 26 Jan 2010, 18:53 |
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
Rorschach |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 26 January 10 ![]() |
Ms frumos
![]() This post has been edited by Rorschach: 26 Jan 2010, 20:56 |
--------------------
BMW
E34
1991
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
in mod normal absolut orice acumulator se incarca cu maxim 10% din capacitatea lui
exceptie facind cei la care este scris curentul de incarcare pe ei (este vorba de cei cu incarcare rapida gen aparate foto , acumulatori care se vind cu icarcatorul lor) deci la 60 Ah curentul maxim este de 6A ce depaseste acest curent poate defecta acumulatorul la inceput o baterie descarcata poate lua un curent foarte mare (peste cei 10% ) si trebuie limitat la aceasta valoare cu o rezistenta un acumulator pe PB (cum este cel auto) limitarea incarcarii se face prin limitarea tensiunii , asa lucreza si releul regulator tensiunea maxima pe un element pentru a-l nu distruge este de 2,6 recomandat 2,4 asta inseamna 2,6x6 =15,6V iar 2,4x6=14,4V atit cit trebuie si reglata si incarcarea in rimpul incarcarii curentul scade pina la o valoare de 1-2A iar la o batrie incarcata si la 500mA sau 0,5A recomandarea mea este sa iti cumperi un densimetru pentru acid (este foarte folositor) si nu este foarte scump arata asa daca nu stiai img_5885_3.jpg ( Size: 19.81k ) Number of downloads: 734 , il poti folosi schimbind chestia aia din interior si pentru verificarea punctului de inghet a antigelului deci pui bateria la incarcat cel putin 12h sau pina tensiunea la borne ajunge la 2,6V pe element adica 15,6 opresti redresorul si scoti bornele , dipa 1-2 h masori densitatea in toti elementii daca nu este la 1,28 dupa inca o ora o mai pui la incarcat in functie de densitate in asa fel incit la sfirsit sa ai 1,28 daca ai valori diferite ale desitatii in elementi , iei cu pipeta din cel cu densitate mai mare si pui in cel cu densitate mai mica si invers (faci conbinatii ) in asa fel incit densitatea sa fie egala in toti elementii dupa mine cam asta inseamna o incarcare corecta pe redresor si inca o chestie foarte importanta nivelul electrolitului TREBUIE sa depaseasca cu 1-2 cm nivelul placilor , daca este mai mic se completeaza numai cu APA DISTILATA nu cu apa de chiuveta , apa de fintina , apa plata , eventual cu apa de ploaie filtrata , sau ca tot e iarna zapada proaspata This post has been edited by bygy007: 27 Jan 2010, 00:59 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Minel |
![]()
Post
#55
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 27 Jan 2010, 00:53) recomandarea mea este sa iti cumperi un densimetru pentru acid (este foarte folositor) si nu este foarte scump arata asa daca nu stiai img_5885_3.jpg ( Size: 19.81k ) Number of downloads: 734 Referitor la densimetrul acela , eu cand am masurat ieri , in functie de cat electrolit trageam in "scula " imi indica diferit ...... ![]() Cum am procedat , inainte de a o incarca , am scos dupurile , am introdus densimetrul in fiecare celula in parte , iar partea din interior era exact ca si in poza 2225.jpg ( Size: 16.61k ) Number of downloads: 337 . In functie de cat electrolit trageam in acea "pipeta " imi indica diferit ..... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Marisan |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 5 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Este adevarat ca la inceput de incarcare bateria ia curent mare si scade tensiune iar in timp incarcanduse scade curentul si creste tensiunea dar asta se intampla la redresoarele simple, la cele un pic mai electronizate ca sa le spun asa, acesta problema dispare adica in momentul in care acumulatorul nu mai ia curent si tensiunea creste automat se opreste, repornind cand tensiunea scade.
Minel este bagat densimetru invers. |
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
Minel |
![]()
Post
#57
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Marisan |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 5 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Pai a lui bygy este introdus corect. Il bagi, tragi si il dai peste cap alfel se prelinge din el.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
se trage electrolit pina chestia aia din interior pluteste si citesti indicatia , evenual scuturi pipeta usor daca vezi ca se lipeste
densimetrul se introdude si citeste perpendicular pe baterie (adica cu virful in jos) This post has been edited by bygy007: 28 Jan 2010, 01:57 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Marisan |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 5 January 10 From: Bucuresti ![]() |
In imagini se vede cel mai bine.
Attached thumbnail(s) dens.jpg ( Size: 94.26k ) Number of downloads: 740 |
--------------------
Dacia
Sandero
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:57 |