O noua generatie Logan
![]() ![]() ![]() |
O noua generatie Logan
dacis |
![]()
Post
#781
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|||
cdadan |
![]()
Post
#782
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(PetruDez @ 2 Jun 2012, 20:39) La ce dracu sa ii mai dai si motoare perfromante si o masina cu zeci de aribag-uri si punte independenta spate ca sa poata sa ia mai multi in mormant cu el ?? Zi zau. Tu ai habar ce-i aia siguranta activa? Cu cat masina e mai "impotenta" cu atat tragi mai mult de ea, ca sa tii pasul in trafic. Si cu cat tragi de ea, cu atat o duci mai aproape de limita. Si cu cat esti mai aproape de limita, cu atat esti mai aproape de mormant. Ca vad ca-ti place sa dramatizezi. Zici ca-i inutila o masina performanta? Cu o tinuta de drum calumea? Cu frane de doamne-ajuta? Cu airbaguri? Cu ESP? Parerea ta ... Grecule, tu visezi la un Logan corect insonorizat, io visez la unul cu tabla galvanizata. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Markos |
![]()
Post
#783
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Serje |
![]()
Post
#784
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si cu ce te ajuta un logan cu tabla galvanizata sau corect insonorizat ... daca oricum nu o sa-ti cumperi unu?
![]() Nu cred ca ti-ai lua logan nici daca ar fi copia fidela a peemfeului si ar costa cu vreo 15-20% mai putin. |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
Markos |
![]()
Post
#785
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Aici te înșeli
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
tribunul |
![]()
Post
#786
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
QUOTE(cdadan @ 2 Jun 2012, 23:21) Parca si io as visa la unul care sa nu rugineasca dupa 2 ploi. Ps. Al meu e posibil sa aibe tabla galvanizata, ca mi-a dat unul o pietricica de mi-a sarit vopseaua cam cat unghia de la degetul mic de la mana stanga iar dupa vreo 2 ani s-a facut cam cat unghia de la degetul mare de la piciorul drept dar n-a ruginit. Tot zic s-o repar... probabil daca aparea rugina o vopseam. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
Iulikk |
![]()
Post
#787
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#788
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Serje @ 2 Jun 2012, 23:11) Cati dintre cumparatori stiu ca Skoda a inceput sa produca automobile in 1925? Si cati dau 2 lei pe treaba asta? Skoda e cumparata pentru calitatea produsului actual si reputatia castigata in ultimii 10 ani. Nimic mai mult. QUOTE(Markos @ 2 Jun 2012, 23:33) Ziceam asa, in sensul larg. Pana insista pe low cost, nici eu nu sunt dornic sa le devin client. ![]() QUOTE(Serje @ 2 Jun 2012, 23:53) Nu cred ca ti-ai lua logan nici daca ar fi copia fidela a peemfeului si ar costa cu vreo 15-20% mai putin. Aici te inseli. Eu nu conduc sigla de pe capota. In plus, daca de maine ar trebui sa conduc un Logan, nu mi-ar cadea mainile. Am mers destul timp cu masini autohtone, nu snt din generatia "pro". Tribunule, tabla nu-i galvanizata. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Garett |
![]()
Post
#789
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(dacis @ 2 Jun 2012, 22:12) Nevoia-i nevoie, iar dorinta-i dorinta. In mod normal tot ce ai nevoie iti și doresti, dar nu e adevarat și ca tot ce iti doresti chiar ai nevoie sa ai. Nevoia si-o stabileste clientul nu departamentul marketing de la Dacia. Era mai cinstit daca aveau o lista de optionale din care sa-ti alegi ce vrei... QUOTE(Iulikk @ 3 Jun 2012, 00:31) Mda, asta rezuma perfect "filozofia" Dacia: "Lasa ca exista piata aftermarket"! |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
PetruDez |
![]()
Post
#790
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
Eu nu zic ca unele sisteme de siguranta nu sunt necesare: AIRBAG-uri frontale si laterale un ABS si un ESP, frane pe disc pe toate rotile chiar nu mor daca nu am . Ca sincer sa fiu si alea pe tambur sunt bune si inca se regasesc pe multe modele.
Dar de acuma sa tipam la orice defect e chiar prea mult. Cat despre Skoda ca vad ca o ridica lumea in slavi de numa numa. Ia sa imi zica mie cineva cate platforme tehnice si cati bani au bagat aia de la VW in firma asta ? Si mai mult ia ziceti va rog care este pretul de comercializare??? Edit: Corectie in exprimare. This post has been edited by PetruDez: 3 Jun 2012, 13:49 |
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|
zanzie |
![]()
Post
#791
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
|
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#792
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Eu nu inteleg comparatia asta dintre Dacia si Skoda. De la bun inceput au fost pozitionate diferit de Renault si VW. Dacia e masina low-cost, Skoda e o masina in media oricarui segment din care face parte, cu tehnologie de ultima generatie (btw, se va schimba situatia asta, Skoda va fi repozitionata mai jos incepand cu urmatoarele generatii de modele, era prea aproape calitativ si tehnic de VW). Multi critica Dacia pentru calitate, pentru antifonare pentru dotari, dar uita ce pret are. Inca NU exista masina noua la pret comparabil, indiferent de care model de Dacia vorbim, si sincer nici nu cred ca va exista prea curand. Oare cati au cumparat Dacia pentru ca le-a placut mult masina, si cati au cumparat-o pentru ca era singura noua in bugetul lor? In afara de asta, pentru majoritatea clientilor din Romania, chiar nu conteaza ca e plastic de nu stiu care la bord sau ca are sau nu ESP. Atata timp cat ai portbagaj sa cari porcul, ai AC si radio CD, la bani putini, e destul. Vorbim de platforme invechite...ia studiati putin si alte marci si vedeti si acolo platforme invechite. Skoda Octavia Tour, care s-a vandut in draci la noi (s-ar putea sa ma insel, dar tin minte ca am citit undeva ca Romania a fost cea mai mare piata pentru masina aia)? P-astea le-a cumparat lumea cu platformele alea invechite, la preturi destul de mari chiar, dar nu erau Dacia, erau Skoda, alta imagine de marca, chiar daca in sinea lor erau niste troace (comparativ cu Octavia nechelita).
Daca vrei si calitate, si dotari, si tehnologie, nu o sa le ai niciodata la o masina de 8-10-12.000 de euro de clasa compacta. Romanii comenteaza si critica Dacia, iar in vest se vinde la greu. E clar, noi suntem aia destepti, restul habar n-au ce cumpara. Sper ca nu se va intelege ca sunt fan Dacia sau ca lucrez pe acolo, dar e penibil sa acuzi o masina conceputa ca si low-cost din start, o masina care e oricum cea mai ieftina chestie noua de pe piata, ca n-are aia n-are aia, ca nu e la nivel cu Skoda, ca nu se conduce ca un BMW etc. |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
cristic1982 |
![]()
Post
#793
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.368 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
QUOTE(Synyster @ 3 Jun 2012, 10:05) Eu nu inteleg comparatia asta dintre Dacia si Skoda. De la bun inceput au fost pozitionate diferit de Renault si VW. Dacia e masina low-cost, Skoda e o masina in media oricarui segment din care face parte, cu tehnologie de ultima generatie (btw, se va schimba situatia asta, Skoda va fi repozitionata mai jos incepand cu urmatoarele generatii de modele, era prea aproape calitativ si tehnic de VW). Multi critica Dacia pentru calitate, pentru antifonare pentru dotari, dar uita ce pret are. Inca NU exista masina noua la pret comparabil, indiferent de care model de Dacia vorbim, si sincer nici nu cred ca va exista prea curand. Oare cati au cumparat Dacia pentru ca le-a placut mult masina, si cati au cumparat-o pentru ca era singura noua in bugetul lor? In afara de asta, pentru majoritatea clientilor din Romania, chiar nu conteaza ca e plastic de nu stiu care la bord sau ca are sau nu ESP. Atata timp cat ai portbagaj sa cari porcul, ai AC si radio CD, la bani putini, e destul. Vorbim de platforme invechite...ia studiati putin si alte marci si vedeti si acolo platforme invechite. Skoda Octavia Tour, care s-a vandut in draci la noi (s-ar putea sa ma insel, dar tin minte ca am citit undeva ca Romania a fost cea mai mare piata pentru masina aia)? P-astea le-a cumparat lumea cu platformele alea invechite, la preturi destul de mari chiar, dar nu erau Dacia, erau Skoda, alta imagine de marca, chiar daca in sinea lor erau niste troace (comparativ cu Octavia nechelita). Daca vrei si calitate, si dotari, si tehnologie, nu o sa le ai niciodata la o masina de 8-10-12.000 de euro de clasa compacta. Romanii comenteaza si critica Dacia, iar in vest se vinde la greu. E clar, noi suntem aia destepti, restul habar n-au ce cumpara. Sper ca nu se va intelege ca sunt fan Dacia sau ca lucrez pe acolo, dar e penibil sa acuzi o masina conceputa ca si low-cost din start, o masina care e oricum cea mai ieftina chestie noua de pe piata, ca n-are aia n-are aia, ca nu e la nivel cu Skoda, ca nu se conduce ca un BMW etc. ![]() PS: mie mi-a placut Dusterul, alfel luam Megane break. |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#794
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(cdadan @ 2 Jun 2012, 21:21) Zici ca-i inutila o masina performanta? Cu o tinuta de drum calumea? Cu frane de doamne-ajuta? Cu airbaguri? Cu ESP? Parerea ta ... pe mine personal era sa ma omoare mai multi soferi de bmw (fara trimitere la masina ta personala) cu numere de bulgaria decat soferi de logan, ca tot vorbeai de linistea psihica pe care o ai cand in trafic circula mii de loganuri fara pic de siguranta activa, pe mine ma ingrijoreaza mai mult masinile nemtesti cu numere de bulgaria conduse de ghiorlani cu permis de pitesti QUOTE(cdadan @ 2 Jun 2012, 21:21) punct ochit.... la loganul meu garantia la tabla a fost de 6 ani, dupa fix 6 ani a inceput sa rugineasca, passatul are 11 ani si nici un punct de rugina |
--------------------
.
.
.
|
|
Serje |
![]()
Post
#795
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(cdadan @ 3 Jun 2012, 08:53) Aici te inseli. Eu nu conduc sigla de pe capota. In plus, daca de maine ar trebui sa conduc un Logan, nu mi-ar cadea mainile. Am mers destul timp cu masini autohtone, nu snt din generatia "pro". N-am zis ca nu ai conduce un logan, doar ca din ce am vazut, esti destul de exigent cand vine vorba de alegerea unei masini, si nu consider asta ceva de rau sau o fita, dar Dacia by renault nu cred ca o sa ajunga la cerintele tale, indiferent cata tehnologie de ultima ora baga in masina. Ca nu conteaza doar sa pui tehnologia aia ... conteaza mult cum o pui. Nu-i in stare renault sa scape de greieri si crezi ca ar reusi sa implementeze tehnologia aia cum trebuie, pe o Dacie? Io nu prea cred ca ar reusi. Daciile se cumpara pt ca is ieftine si nu prea se strica, nu is prea multe chestii ce se pot strica, pt ca solutiile tehnice o fost testate destul timp pe alte masini, si si asa o mai dat chix cu unele chestii ... |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
Garett |
![]()
Post
#796
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
|
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#797
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Exact, si asta si trebuie sa fie. O unealta simpla care sa te duca din A in B cu costuri minime, si intr-un relativ confort. Asta a fost dintotdeauna ce au vrut francezii cu Dacia. Cine vrea mai mult, cine are pretentii mai mari, plateste mai mult pentru alta masina, de-aia exista in grup Renault, Nissan si Infinity. Dar unii nu prea au inteles chestia asta, s-au uitat la masini cu 50-100% mai scumpe si s-au mirat ca Dacia nu e la fel
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#798
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Majoritatea vor mai mult dar nu isi permit mai mult. Logan ar putea fi mult imbunatatit si tot ar fi imbatabil la pret dar Renault vrea sa "mulga" cat poate de mult pe urma acestei masini de aceia cred ca noul Logan o sa fie de fapt vechiul Logan cu un ambalaj mai lucios.
Eu ma asteptam la un motor aspirat de 1.4 la 85-90cp nu la unul 1.2 turbo. |
--------------------
-
-
-
|
|
Garett |
![]()
Post
#799
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(Synyster @ 3 Jun 2012, 12:03) Exact, si asta si trebuie sa fie. O unealta simpla care sa te duca din A in B cu costuri minime, si intr-un relativ confort. Asta a fost dintotdeauna ce au vrut francezii cu Dacia. Cine vrea mai mult, cine are pretentii mai mari, plateste mai mult pentru alta masina, de-aia exista in grup Renault, Nissan si Infinity. Dar unii nu prea au inteles chestia asta, s-au uitat la masini cu 50-100% mai scumpe si s-au mirat ca Dacia nu e la fel N-ai inteles: la 5-6 salarii medii, sa zicem 15000 RON dotarile standard sunt acceptabile, la ~ 10000 euro nu mai sunt acceptabile... In perioada "de glorie" un Logan "full" se ducea la vreo 12k, "full" insemnand dotari care erau standard pe modele de 7-8k, e drept mai mici ca dimensiuni dar atat. This post has been edited by Garett: 3 Jun 2012, 14:16 |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#800
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Pai noi acum calculam in salariile romanilor? Cu un salariu mediu de la noi e greu sa iti cumperi si sa intretii un Logan, dar pentru vestici e altceva...Nici eu nu as fi cumparat niciodata un Logan de 12 k euro, dar o echipare de mijloc era absolut decenta ca pret. 8-9000 euro pentru o masina noua de dimensiunile ei si cu echiparea ei mie mi se pare rezonabil. La banii astia mai gaseai Spark, C1/107/Aygo si poate catastrofa de Aveo (generatie precedenta). La 12 k gaseai un Clio cam chel, la vreo promotie, sau vreun Hyundai i20. Pentru o familie de 4 persoane nu cred ca o masina de clasa mini sau mica ar face fata, chiar daca e mai dotata, mai bine construita, mai atractiva decat Loganul. Ca spatiu Loganul se poate compara cu clasa compacta, si acolo nu gasesti preturi similare. Poate doar cand erau oferte speciale la Kia Ceed chele sa fi fost o concurenta pentru Prestige, sau care era echiparea de varf de la Dacia. Pur si simplu, Loganul in orice echipare ar veni el, e cea mai ieftina masina daca iei in calcul spatiul si dotarile. Ca ar fi frumos sa fie si mai ieftin, ar fi, dar pana la urma interesul Dacia e sa iasa profit. Eu zic altfel. Daca noul Logan va fi la acelasi pret ca actualul (si se pare ca va fi), venind in acelasi timp cu un design mai digerabil, cu niste noi dotari cat de cat interesante (ESP va avea sigur, pentru cine il divinizeaza, probabil si sistemul multimedia si de ce nu, optiunea de clima), si o antifonare imbunatatita, va fi foarte bine.
Pana la urma, pentru majoritatea astea sunt chestii importante, nu cred ca fineturi de genul discuri in loc de tamburi si multilink pe spate ar fi sesizate de 90% din conducatorii auto, la o exploatare normala. This post has been edited by Synyster: 3 Jun 2012, 14:37 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
4x4 |
![]()
Post
#801
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(dogy_10 @ 3 Jun 2012, 11:57) pe mine personal era sa ma omoare mai multi soferi de bmw (fara trimitere la masina ta personala) cu numere de bulgaria decat soferi de logan, ca tot vorbeai de linistea psihica pe care o ai cand in trafic circula mii de loganuri fara pic de siguranta activa, pe mine ma ingrijoreaza mai mult masinile nemtesti cu numere de bulgaria conduse de ghiorlani cu permis de pitesti Lasa, ca tiganii cu pisicuta rupta in doua cu numere de bulgaria intra in categoria lor aparte. Nimic nu poate concura cu ei la titlu pericol pe drum. Loganistii sunt altfel, in general refuza sa se de la o parte de pe prima banda desi te-au vazut in oglinda. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Markos |
![]()
Post
#802
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#803
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Unde sa se dea de pe prima banda, in sant!?
QUOTE Numerotarea benzilor de circulație pe fiecare sens se efectuează în ordine crescătoare de la marginea din partea dreaptă a drumului către axa acestuia. |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
Markos |
![]()
Post
#804
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
El e Șaișpe, se exprimă mai greu și confuz, dar trecem peste amănuntul ăsta. Până acum am reținut că bicicliștii și logănarii trebuie să dispară de pe carosabil. Aștept cu interes și restul listei negre.
This post has been edited by Markos: 3 Jun 2012, 15:34 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
4x4 |
![]()
Post
#805
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(Markos @ 3 Jun 2012, 16:28) In afara de exprimare, care a fost gresita, ma refeream la banda de langa ax, inca sustin intrutotul ce am spus. Vii din spate, pui semnal stanga, franezi, astepti, dai un flash, astepti, dai doua flashuri, trei, nimica. Pe astia trebuie sa vii direct cu mana pe claxon, poate se trezesc la timp. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Markos |
![]()
Post
#806
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#807
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Daca te referi la E85, nu are nimeni obligatia sa se dea pe banda de avarie cand treci tu. Am vazut un destept care dadea flash-uri la un microbuz desi era banda discontinua si liber cat cuprinde.
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
Markos |
![]()
Post
#808
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#809
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
QUOTE(4x4 @ 3 Jun 2012, 16:56) In afara de exprimare, care a fost gresita, ma refeream la banda de langa ax, inca sustin intrutotul ce am spus. Vii din spate, pui semnal stanga, franezi, astepti, dai un flash, astepti, dai doua flashuri, trei, nimica. Pe astia trebuie sa vii direct cu mana pe claxon, poate se trezesc la timp. La fel de usor te-ai putea duce tu pe banda 1... sau bemfeuu sughita la banda 1? E foarte simplu... 1 flash... vezi ca nu se da... semnal dreapta dupa aia pe banda 1 si viteza ![]() PS: poate ai norocul sa prinzi un tampit care se enevreaza repede si mai trage si o frana d-aia frumoasa... ![]() ![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#810
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(CGDBZ @ 3 Jun 2012, 13:10) cred ca noul Logan o sa fie de fapt vechiul Logan cu un ambalaj mai lucios. nici chiar asa insa pan' acu' ambalaju' arata bine ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 23:20 |