O noua generatie Logan
![]() ![]() ![]() |
O noua generatie Logan
dogy_10 |
![]()
Post
#751
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
Serje |
![]()
Post
#752
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Autostrada cu marmote, Timisoara-Resita, am auzit de ea.
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
PetruDez |
![]()
Post
#753
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
Auziti toate ca toate dar acilea nu e forumul de comparat Passat 2.0 TDI si derivatele la suprapret (Skoda etc ) .
E pentru noul model de Logan. Ah da si pana o sa dau eu (ma consider un om sanatos la cap) 30k+ euro pe o Skoda Octavia mai tre sa treaba multa apa pe Bahlui. Ba inca or sa faca astia si hidrocentrala iar Romania o sa ajunga o super putere mondiala. Sau si mai bine 16k euro pe o Skoda Fabia =))) |
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#754
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
Eu nu stiu de unde scoateti voi preturile astea, 30 de mii e cea mai scumpa octavia LK. Nu critic loganul, am logan si mi se pare o masina foarte buna pentru ce ofera in raport cu pretul ei, dar hai sa nu o dam in aberatii, sa comparam tinuta de drum dintr-o octavia cu logan
|
--------------------
.
.
.
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#755
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 1 Jun 2012, 16:39) ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
cdadan |
![]()
Post
#756
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
slider2 |
![]()
Post
#757
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 1 Jun 2012, 10:24) desi nu prea intervin eu in topicuri mai ales in ultima vreme pot spune ca le urmaresc cu interes. din partea ta am vazut de foarte multe ori pareri obiective si just argumentate, prin urmare am fost de acord cu ceea ce ai spus. totusi acum nu sunt. nu am logan nici macar in familie, nu stiu daca o sa am vreodata, nu ii tin partea dar nici nu arunc cu rahat in el. nu sunt de acord cu tine in ceea ce priveste o chestie si anume concurenta loganului. care concurenta? arata-mi tu o masina noua situata in aceeasi plaja de pret ca si loganul si care sa ofere spatiu si dotari comparabile. da sunt de acord ca la banii pe care ii dai pe un logan prestige 1.6 16v iti iei sa zicem noua fabia (exemplu aleatoriu) care este alta masina, dar nu ofera acelasi spatiu, aceleasi dotari iar la motorizare sigur iti iei ceva ce produce maxim 70cp. skoda rapid si peugeot 301 vor da clasa loganului si nu contest asta, dar sunt sigur ca preturile lor vor incepe de la aproape 10.000 euro. This post has been edited by slider2: 1 Jun 2012, 22:40 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#758
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(slider2 @ 1 Jun 2012, 23:39) Nu-l mai flata, imbatraneste si el. Vine cu pareri tot mai subiective si argumente asa, din 3 in 3. Dar de data asta sunt de acord cu ce zice. Loganul 2 o sa vina cu aceleasi tehnologii, vechi de 20 de ani. Au lucrat un pic la spoiala si voia! Conserva noua. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
klaus |
![]()
Post
#759
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Niste motoare turbo pe benzina nu-s chiar tehnologiile de acum 20 de ani.
Ma rog, cel putin la renault. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Garett |
![]()
Post
#760
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
|
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
cdadan |
![]()
Post
#761
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(andri1940 @ 31 May 2012, 00:06) noul model va avea brate de suspensie pe fata exact ca la logan, discuri de frana aproximativ la fel (doar ca ventilate pentru toate versiunile de motorizare), punte rigida pe spate cu tamburi. "Viitorul Logan va fi mai ieftin. Vom cauta cele mai simple solutii si vom echipa masina cu exact ce are nevoie clientul, nimic mai mult. Nu putem implementa tehnologie de dragul tehnologiei", spune Philippe Prevel, fostul director general al Renault Technologie Roumanie, care acum ocupa functia de director al programului Logan la nivel global. Klaus, in afara de un motoras nou pe benzina, la ce update de tehnologine ne putem astepta? Ce zici, o sa fie si mpi-uri sub capota? |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Garett |
![]()
Post
#762
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
Avand in vedere ca astia de la Dacia sunt cam habarnisti in ceea ce priveste "ce are nevoie clientul" mie declarsatia asta nu-mi suna promitatoare deloc!
|
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#763
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Philippe a zis-o foarte bine. Mi se pare stupid să se implementeze tehnologie doar de dragul tehnologiei. Foarte mulți clienți de Logan vor o mașină cât mai simplă și mai ieftină, și de cumpărat și de întreținut. Un motor turbo înseamnă fiabilitate mai mică, pretenții mai mari la combustibil, întreținere mai atentă și costuri mai mari de reparație. Pentru ce? Consum aproximativ la fel și un cuplu mai mare? Folosesc Loganul la firmă, nu mă interesează aspectele astea. Ci doar cât mă costă exploatarea lui. Iar o mașină mai complexă va fi mai scumpă de exploatat. Și mie nu-mi convine asta
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
cdadan |
![]()
Post
#764
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
ssilviu, cu turbo-urile am lamurit-o, esti pe langa subiect.
![]() O suspensie mai de doamne-ajuta, fata de cea actuala, e fitza. Am inteles. Niste frane mai bune? Nu-si au rostul. Loganul franeaza impecabil. ![]() Ceva pe la siguranta? Neh, mai bine punem un player nou in bord. 3 stele oricum ajung. Tehnologia de pe vremea lu' Decebal e foarte buna, simpla, ieftina si usor de intretinut. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Serje |
![]()
Post
#765
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Api fara suparare Dane, da tu esti pe langa subiect
![]() Asa din povesti multi ar vrea mai multe de la/si pe masina, da cand ar fi sa puna banu' jos ...ar alege alta marca. |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
cdadan |
![]()
Post
#766
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Vezi? Nu pot decat sa-ti dau dreptate.
Da' hai sa vedem ce-i in curtea altora. Skoda (ca tot se vorbea de Skoda) a fost un fel de Dacia. A fost preluata de un producator consacrat, a facut cativa pasi timizi dupa care a ajuns o marca dezirabila. Io pe bune ca n-as stramba prea mult din nas intr-o Skoda. Daca vrei gioarse, exista Octavia Tour. Chiar si Opel trage de Astra, in varianta Clasic. Sau uite, Reno, cu Symbol. Chiar daca Clio e la a 4-a generatie, exista varianta ieftinache, bazata pe Clio 2. Dar, in toate cazurile astea, modelul urmator (ala bun) trece de la o generatie la alta cu niscaiva imbunatatiri. Cu tehnologie de dragul tehnologiei. Reno, cu Loganul, vrea sa faca pasi inapoi. Prima varianta, in 2004, era o masina aproape decenta. Faza a 2-a pare o masina depasita, total depasita in 2013, iar totul e realizat cu buna stiinta. Stii care-i problema mea? Platforma asta ramane pe piata pana (cel putin) in 2020. Si pe strazile din Ro, pe care circul si eu, va fi cea mai des intalnita masina. Si are o siguanta activa foarte slaba. Incurajator, nu? ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Serje |
![]()
Post
#767
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Skoda are o istorie in spate, alta incredere in marca, plus asocierea cu VW .. nu cu Renault. Dacia ce are in spate? Nici in Renault nu-i prea mare increderea, d'apoi in ByRenault ...? Vorbim pe ce ii, nu pe ce putea sa fie. Dacia daca urca in alta clasa (dotari/pret) ... se desfinteaza.
|
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
PetruDez |
![]()
Post
#768
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
Cand o sa aud eu pe vreunul ca spune cu mana pe inima ca el ar da 20.000+ euro pe o dacie atuncea sa mai vorbim.
Pana atuncea clientii Dacia primesc ceea ce doresc si nimic mai mult. Nu vorbim aici de pretentiosi care ar vrea in 8000 maxim 10.000 euro sa aiba vreun BMW sau mai stiu eu ce. Nu atat vreme cat cea mai scumpa varianta de Logan se intinde la maxim 10.000 glasu mic si pas alergator pentru cei nemultumiti. Si daca vreti sa vorbim despre siguranta facem pariu ca gasim marci mai prestigioase si mai scumpe care tot 3 maxim 4 stele s-au chinuit sa obtina? Ah da si cand au testat Loganul ala de 3 stele avea doar AIRBAG-uri frontale remember ?? Aveo a obtinut si el vreo 3 stele fiindca avea si laterale. DAR 1/4 de stea la impact frontal ! Si nu ar fi singura de genul asta. Repet cand Dacia Logan o sa coste 20.000 de euro sau mai mult si no sa ofere ce ofera concurenta sa mai vorbim. |
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|
argon |
![]()
Post
#769
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ce te miri Dane, ca s-a mai intamplat, au tras de Renault-ul 12 din 1969 pana in 2004 cu mici inbunatatiri gen injectie monopunct si cutie in 5 trepte, la fel o sa fie si cu Loganul.
QUOTE(PetruDez @ 2 Jun 2012, 15:51) Aveo dupa esecul initial, are 5 stele! Fara airbaguri laterale are 5 stele, baga asta la cap. Nu mai poti cumpara demult varianta aialalta, a fost o fereastra de cativa ani. Dacia a ramas la mediocrele 3 din 2004 pana in ziua de azi, si inca multi ani de acum inainte. This post has been edited by argon: 2 Jun 2012, 15:00 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
PetruDez |
![]()
Post
#770
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
Adica Aveo a venit cu o masina NOUA si a luat 5 stele. Bravo lor. Desi mie personal nu imi place nici de un fel. Deh e o chestie de gusturi.
Iar Dacia Logan e acelasi model de acum...8 ani de acuma sa fie? Si are tot 3 stele desi cred ca acum ar obtine cu chiu cu vai 4 stele daca e sa fim obiectivi. Hai sa mai asteptam umpic sa vedem ceo sa fie cu noul model. Zic noul cu retinerile de rigoare. Nu ma astept la 5 stele . Dar la 4 tot ma astept de la noul model. |
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|
Kramer |
![]()
Post
#771
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
Skoda nu a fost chiar "un fel de Dacie", pentru ca ei au traditie mult mai veche in productia de masini si chiar le proiectau cap-coada. Adica nu o licenta de la VW sau alt producator mare la care sa adauge un eleron de cauciuc.
Insa in privinta adaptarii la ce vor clientii Dacia a cam luat fata tuturor, si Logan-ul a a vut un succes mai mare chiar decat se astepta Renault. Nu a furat clientii BMW, dar uite ca exista oameni care se multumesc cu frane cu tamburi si punte spate rigida. La noul Logan se pare ca va fi TCE 1.2. Mai stiti si ce alte motoare aduc? |
-------------------- |
|
cdadan |
![]()
Post
#772
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(argon @ 2 Jun 2012, 15:51) Ce te miri Dane, ca s-a mai intamplat, au tras de Renault-ul 12 din 1969 pana in 2004 cu mici inbunatatiri Trageam nadejde ca vremurile alea sunt de mult apuse. QUOTE(Kramer @ 2 Jun 2012, 17:04) Skoda nu a fost chiar "un fel de Dacie", pentru ca ei au traditie mult mai veche in productia de masini si chiar le proiectau cap-coada. Vezi ca nici macar la fotbal traditia nu joaca in teren. In anii '90 Skoda a fost exact in situatia Dacia. Au tras zeci de ani de mizeria aia cu motor spate, care era chiar mai jenanta decat berlina, dupa care au scos Favorit, un fel de Nova. QUOTE(Kramer @ 2 Jun 2012, 17:04) Conform unor colegi de p-aici, o mizerie de motor: fiabilitate scazuta, intretinere si reparatii costisitoare, consum la fel. Tehnologie doar de dragul tehnologiei. MPI rulz. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#773
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
QUOTE(argon @ 2 Jun 2012, 15:51) ![]() Ia vezi in specificatii daca are sau nu. CHEVROLET_Aveo_2011_Pole___0_98185c0f_78b1_4a0b_b7ee_8de454db74c1.jpg ( Size: 238.26k ) Number of downloads: 596 This post has been edited by BlaueCorsa: 2 Jun 2012, 16:49 |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
argon |
![]()
Post
#774
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pe site-ul euroncap e liber la airbaguri laterale, nu zice nimic, nu am deschis pdf-uri.
QUOTE(PetruDez @ 2 Jun 2012, 16:36) Corect, a venit cu o masina noua, facuta de la zero, nu ca Dacia care face 5 modele pe aceasi platforma invechita si nesigura( la standardele actuale) a Loganului. This post has been edited by argon: 2 Jun 2012, 18:07 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#775
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
Am vazut, dar cum ar fi putut sa aiba rezultate excelente la impact lateral si stalp fara airbaguri laterale si cortina?
|
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
Garett |
![]()
Post
#776
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
QUOTE(PetruDez @ 2 Jun 2012, 14:51) Si cine stabileste, mai exact ce doresc clientii Dacia? Cumva aceleasi persoane care au lansat Loganul in 2004 FARA butonul de deschidere a portbagajului care era si pe 1300? Aceleasi persoane care au proiectat oglinzile "semi-pliabile"? Sau care au facut economii "colosale" eliminand in 2005 butonul cu impuls de la geamul soferului? Loganul este o masina cinstita dar de aici si pana la a spune ca are fix ce-si doresc clientii e cale lunga! Uite, eu as fi dispus sa dau 20.000 pe o Dacie, DAR, cu conditia chiar sa merite 20.000! L.E. Imi aduc aminte de pataniile unui amic posesor de MCV van pentru ca cineva decisese ca dorinta fierbinte a clientilor este de a avea usi "normale" in lateral in loc de culisante... This post has been edited by Garett: 2 Jun 2012, 18:26 |
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
Markos |
![]()
Post
#777
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(cdadan @ 2 Jun 2012, 11:29) O suspensie mai de doamne-ajuta, fata de cea actuala, e fitza. Am inteles. Niste frane mai bune? Nu-si au rostul. Loganul franeaza impecabil. ![]() Ceva pe la siguranta? Neh, mai bine punem un player nou in bord. 3 stele oricum ajung. Tehnologia de pe vremea lu' Decebal e foarte buna, simpla, ieftina si usor de intretinut. Măcar o insonorizare decentă, că nu-i mama tehnologiei spațiale. Sau e scumpă pâsla aia? ![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Vanzatorul de Iluzii |
![]()
Post
#778
|
Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Dacia a fost poziționată nefericit în România. Dacă vă aduceți aminte de reclamele de la Solenza (drum curat, familie fericită) și de cele de la lansarea Logan (James Bond etc.), poziționarea era pe "aspirațional". În fond este o mașină cinstită la o achiziție dictată de rațiune (ca în Europa de Vest) nu de emoție (ca la noi sau în lumea a treia). Numai că între timp entuziasmul inițial a cam trecut, piața de SH are oferte greu de refuzat, Dacia a crescut simțitor prețurile (ia calculați cât costa "oferta de nerefuzat" de 4000 de euro). De aceea cred că se tot spune "doar ce este nevoie" - Dacia va (re)deveni ce ar fi trebuit să fie de la început: o alegere rațională pentru cei care doresc mașină nouă. Aș pune pe piață două versiuni: una cheală la care să pot pune în opțiune servo, airbag pasager, închidere centralizată și ceva audio (poate chiar cu montaj în rețeua service mai puțin servo) și una ceva mai bine dotată având în plus aer condiționat, un sunet mai deștept (eventual cu noua unitate touch-screen), airbag-uri laterale în standard, proiectoare, vopsea metalizată, geamuri electrice. Pentru diferențiere ar merita să fie separate net vizual (alte stopuri, calandru etc.). ABS și ESP standard peste tot că ăsta-i angajamentul constructorilor. Restul (jante, baghete și orice alte briz-brizuri) în after-sales la prețuri omenești că găsesc cumpărători.
Trei motoare - două benzină 1.2 16v 75CP și 1.2 turbo 115CP (doar pe versiunea superioară) și un diesel 1.5dCi 90CP. Cine vrea mai mult, "poftiți la Renault". Iac-așa ai o gamă restrânsă ce poate fi fabricată eficient, apelezi la achiziția rațională, ai șanse reale să recuperezi din clientela pierdută. Și fiind atât de simplă gama poți să o comanzi fără teamă și pe internet și să ți-o livreze direct la domiciliu (mai în glumă, mai serios). This post has been edited by Vanzatorul de Iluzii: 2 Jun 2012, 19:30 |
-------------------- Tiida Tekna+ HB 1.5dCi 106 trapasi Warm Silver
Megane 2.2 Sedan Privilege 1.6i/112 Beige Poivre |
|
PetruDez |
![]()
Post
#779
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 707 Joined: 21 October 11 ![]() |
Romanul ca si specie de sofer habr nu are sa conduca. Nu vorbesc aici de minoritatea ce se straduie sa mearga corect ci vorbesc de masa de bizoni salbateci .
La ce dracu sa ii mai dai si motoare perfromante si o masina cu zeci de aribag-uri si punte independenta spate ca sa poata sa ia mai multi in mormant cu el ?? Sa fim seriosi masina este mai mult decat suficienta pentru cine vrea sa ajunga de la A la B in conditii ok. nu extraordinare dar ok. Ca sa nu mai vb de infrastructura. Si apoi toti vor cate una cate alta pe masina. Aha bun si cand se strica ? Cine plateste? Ca nici unu nu am vazut sa vrea sa scoata banul din buzunar. Aveti idee cati mancatori de ceafa si mititei cu Audi si BMW TDI musai cum altfel vin zilnic la parcul de dezmembrari auto si se cearta cu tine cand ii ceri de exemplu 200 RON pe un injector sau 200 de ron pe un volan cu tot cu airbag ? Sunt cu mult mult mai multi decat cei care merg cu nenorocita aia de dacie Logan. Stiti cei culmea astia isi repara masinile si cu piese noi. Al dracu treaba. Adica fix ce are nevoie omul ......masina simpla ieftina de condus si de intretinut ca asta doare cel mai mult. |
--------------------
Renault
Am schimbat pe dizal si Koleos
2007/2014
|
|
Serje |
![]()
Post
#780
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.129 Joined: 11 December 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(cdadan @ 2 Jun 2012, 17:35) Vezi ca nici macar la fotbal traditia nu joaca in teren. In anii '90 Skoda a fost exact in situatia Dacia. Nu joaca ... da numele vinde, la dacia vinde doar pretul, nimic altceva. Nu prea are nici o legatura comparatia Skoda cu Dacia. Si o pasla aici, un disc pe spate dincolo, un buton nu mai stiu unde etc ... se strang si tot cresc pretu, si mai ales la politica renault ... cresc cu mult mai mult decat ar fi necesar. Dar atata timp cat Dacia o avut succes, si unii zic ca o si tinut Renault in spate ... inseamna ca o avut o politica de succes, ca ne convine noua sau nu. O stiut ce segment de piata sa ocupe si daca il lasa liber ... vine altcineva poate si profita de el. Da tipic romanesc, noi toti stim mai bine si ne si pricepem la industria auto mai bine ca ei ... |
--------------------
MTD
Optima
53 SPB HW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 15:51 |