Evacuarea performanta BORLA, Scade consumul la benzina??
![]() ![]() ![]() |
Evacuarea performanta BORLA, Scade consumul la benzina??
Onyx |
![]()
Post
#601
|
||
![]() :) Group: Members Posts: 1.511 Joined: 29 June 08 ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra Bertone
2001
- Bucuresti EX Supernova Rapsodie
EX NOVA GTi |
|||
ramsen |
![]()
Post
#602
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
nu este adevarat...eu am mers 3 luni fara toba finala pe solenza si nu mi-a crescut consumul deloc...in schimb se infige mult mai bine...deci parerea mea este ca daca se pune traseu de tobe de la catalizator pina la finala de diametrul 50 gazele esapamente ies mai repede si nu mai da senzatia de motor ingituit...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#603
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
de 50 am eu la sn.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ramsen |
![]()
Post
#604
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
si se simte ca iti consuma mai mult???
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#605
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#606
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu se intampla nimic negativ pentru o marire pana la 50 mm . Dupa aceasta valoare masina incepe sa "traga" numai la turatii inalte . S-au facute dyno , teste la consum si putere ... concluzia asta este ca pana la 50 mm este OK . Nu are rost sa mai stam acum la discutii inutile pe tema asta !
Pentru motorul 1.4 8V de 75 CP , diametrul maxim al evacuarii care este ok pentru toate este 50 mm . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
B_i_t_z_a |
![]()
Post
#607
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 745 Joined: 8 May 09 From: The Land Of Opportunities ![]() |
Tinand cont de faptul ca masina a fost construita de inginerii romani,nu prea cred ca au calculat iei prea mult contrapresiunea....si oricum...si daca are nevoie de contrapresiune,cuplu care se pierde la turatii mici,deoarece numai acolo se v-a pierde cuplul,in cazul lipsei de contrapresiune,acesta este recastigat ba chiar imbunatatit la turatii mai mari.Daca este cineva cu cunostinte mecanice mai vaste decat "alemele" il rog frumos sa ma contrazica!!!
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2003 Clima
- BH-85-BIT
|
|
andreiy |
![]()
Post
#608
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 February 09 From: Pitesti ![]() |
Confunzi regimul de moment maxim cu regimul de putere maxima.
OFF: Daca spui ca nu s-a calculat "prea mult" contrapresiunea, teoretic, ar trebui sa stii pe cate curse se desfasoara procesul de evacuare... This post has been edited by andreiy: 8 Dec 2010, 00:02 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Imi place stilul tau, tunezi si apartamente?
|
|
B_i_t_z_a |
![]()
Post
#609
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 745 Joined: 8 May 09 From: The Land Of Opportunities ![]() |
Pai chiar nu suntem Off deloc,daca vorbim despre contrapresiune...treaba sta in felul urmator,daca renunti la catalizator si la intermediara nu vei mai avea cuplul maxim la 2xxx ture,el v-a fi undeva mai sus la 5000,si v-a fi mai mare.Daca nu am dreptate,rog un cunoscator sa ma contrazica.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2003 Clima
- BH-85-BIT
|
|
andreiy |
![]()
Post
#610
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 February 09 From: Pitesti ![]() |
Contra presiunea gazelor, pe tronsonul de evacuare, este generata de prezenta: catalizatorului cu 3 cai, reactorului catalitic, filtrului de particule, amortizoarelor de zgomot.
Consulta o fisa dyno si vei vedea diferenta intre regimul de moment maxim si cel de putere maxima. Daca zici ca ai cuplul maxim la 5000 rot/min, puterea maxima la cate rot/min se mai afla? Spor la lecturat! http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=112629 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Imi place stilul tau, tunezi si apartamente?
|
|
4x4 |
![]()
Post
#611
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Voi parcă vorbiți despre motoare v8 cu peste 350 de cai, nu despre un amărât de motor cu 4 cilindri ce nici măcar 2 litri nu are, la voi diferența e 0,05 hp, fie că aveți eșapamentul plin cu depuneri sau nu îl aveți de loc.
Eu am mers doar cu saxofon pe mașina din semnătură și în afară de un zgomot ridicol nu exista nici o diferență care să conteze. Pe scurt, la așa niște motoare, eșapamentul racing e doar pentru sound. --- acum am văzut, nici măcar 80 de cai nu are mașina ![]() ![]() This post has been edited by 4x4: 8 Dec 2010, 12:50 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
andreiy |
![]()
Post
#612
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 February 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(4x4 @ 8 Dec 2010, 12:48) Eu am mers doar cu saxofon pe mașina din semnătură și în afară de un zgomot ridicol nu exista nici o diferență care să conteze. La ce zgomot face motorul de 1.9D, ma mir ca ai mai auzit si zgomotul produs de esapament (saxofon). QUOTE(4x4 @ 8 Dec 2010, 12:48) Cu 60cp imi era rusine sa fac remarca asta ![]() This post has been edited by andreiy: 8 Dec 2010, 13:13 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Imi place stilul tau, tunezi si apartamente?
|
|
4x4 |
![]()
Post
#613
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Fără miștouri sau ad hominem, pur și simplu acceptați adevarul, nu aveți un motor la care restrictivitatea eșapamentului să conteze atât de mult.
Mărirea performanței e prea mult spus, poate optimizarea evacuării gazelor ar merge, dar chiar și așa e un argument prea slab pentru a justifica o evacuare sport pe aceste motoare. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
B_i_t_z_a |
![]()
Post
#614
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 745 Joined: 8 May 09 From: The Land Of Opportunities ![]() |
4x4 ...Le ai rau cu evacuarile.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2003 Clima
- BH-85-BIT
|
|
vitamina |
![]()
Post
#615
|
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 4 January 10 ![]() |
In concluzie,lamuriti si un om greu de cap ca mn,daca ii scot detenta ii fac rau?Adica trage mai greu la turatii mici si mai bn la turatii mari?Multumesc celor care au rabdare sa imi explice!Nu ma injurati rau!
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2004
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#616
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Mai nene dar aveti niste idei de ti se indoaie mintea. De ce mama lu proces verbal sa scoti detenta? Las-o naibii acolo ca nu au pus aia din fabrica piese in plus la masina, ca sa aveti voi ce sa scoateti de pe ele. Deaia merita sterse/inchise multe topicuri de genul asta, ca vin toti wanna be reisării si dau idei de genul "daca scoti detenta castigi 5,45 cai si poti sa te intreci cu ursuleti" si ii crede lumea.
This post has been edited by Maskatu: 8 Dec 2010, 22:31 |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
gotronic |
![]()
Post
#617
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Ma "bag" si eu. Cu ECU standard, motorul asta trage bine pana la 3.000...3.5000rpm (la mine). Aici eu cred ca nu prea conteaza asa mult galeriile. Al meu motor are cip-tuning, si tot in gama asta de turatii se simpte cel mai bine. Peste turatia asta motorul merge bine, dar e fortat. (suna mai tare, poate fi si din "evacuare Borla performanta", de care eu nu sunt multumit la zgomot si vibratii in "pardoseala"). Asa ca, daca mergeti pana pe la 120...130 Km/h, eu unul nu vad "rostul" unei evacuari mai "aerisite" decat daca vreti sa poluati mediul ambiant si sa va dati "Mare" sau pur si simplu va place un sunet (zgomot) mai mare atat in habitaclu cat si in exterior. Eu personal as opta pentru o "sonorizare linistita"
![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
B_i_t_z_a |
![]()
Post
#618
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 745 Joined: 8 May 09 From: The Land Of Opportunities ![]() |
Dupa care toti acesti "reisari wanna be" care i`ai dat cu copy paste de undeva...toti acestia au demonstrat(adus dovezi concrete) mai tarziu ca au avut dreptate,dar bineinteles ca v-ati legat de altceva dupa aceea.
"A.... da bine,stai ca tu ai mai avut si nu stiu ce pe la admisie.....si ai avut soft."...si dinastea. Fratilor nu mai fiti Gica Contra de fiecare data,mai ales in necunostinta de cauza. |
--------------------
Dacia
SuperNova
2003 Clima
- BH-85-BIT
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#619
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gotronic @ 8 Dec 2010, 22:49) Ma "bag" si eu. Cu ECU standard, motorul asta trage bine pana la 3.000...3.5000rpm (la mine). Aici eu cred ca nu prea conteaza asa mult galeriile. Al meu motor are cip-tuning, si tot in gama asta de turatii se simpte cel mai bine. Peste turatia asta motorul merge bine, dar e fortat. (suna mai tare, poate fi si din "evacuare Borla performanta", de care eu nu sunt multumit la zgomot si vibratii in "pardoseala"). Asa ca, daca mergeti pana pe la 120...130 Km/h, eu unul nu vad "rostul" unei evacuari mai "aerisite" decat daca vreti sa poluati mediul ambiant si sa va dati "Mare" sau pur si simplu va place un sunet (zgomot) mai mare atat in habitaclu cat si in exterior. Eu personal as opta pentru o "sonorizare linistita" ![]() ![]() ![]() Cu ECU standard ... poate cu maparile standard vrei sa spui ... Motorul trage bine DE LA 2800 de ture in sus pana la 5800 rpm . Ca la tine se simte gatuit si fortat dupa 3500 de ture , este problema ta si a masinii , chiar si a vibratiilor , zgomotului si a altor probleme care le ai tu . E clar ca tu nu aveai nevoie de acea evacuare , deci oare de ce ti-ai pus-o ? Daca mergi pana la 120-130 km/h de ce ti-ai facut si flash-tuning ? Pur si simplu nu aveai nevoie . Evacuarea Sport de la Borla nu o pui sa fie mai aerisita , ci exact ca dupa o anumita turatie sa ai si mai multa putere , adica motorul sa duca linistit orice turatie si asta si cu un sunet sportiv . Daca tu nu vrei nici una din aceste avantaje ... scapa de ea , vinde-o cuiva care isi doreste asa ceva , dar nu are posibilitati . Vrei o isonorizare , iti faci isonorizare . Vrei linistite , puteai sa-ti pui evacuarea standard dar din INOX care o au pe stoc . Daca tu ai facut o alegere gresita pentru ce iti doresti tu , asta nu inseamna ca altii nu doresc altceva sau ca "Evacuarea Sport Borla" nu este un lucru bine facut ! Pe mine nu m-a deranjat niciodata zgomotul motorului , dar eu am facut isonorizare in anumite parti , nu pentru zgomotul motorului , ci pentru muzica . Unii sunt dezamagiti ca nu face si mai mutl zgomot , tie ti se pare ca face prea mult ... asta e viata , nu pto fi toti multumiti . Cert este un lucru : cei care au vrut ceva mai sport si zgomot si performantante sunt multumiti . Eu iti recomand totusi sa mergi cu o alta masina care are acea evacuare si un flash tuning facut si sunt convins ca una intretinuta se simte altfel decat a ta care spui ca se simte fortata la peste 3500 , s-ar putea sa vezi ca este ceva in neregula cu a ta . Evacuarea de care vorbim daca nu este incalzita tare pana in 2500 de ture , nu se simte mai zgomotoasa , ci poate doar un sunet mai gros putin si nu mai tare . Abia dupa 2500 de ture prinde viata si se aude mai sportiv . Daca unii si-au modificat tips-ul , au scos parti ale evacuariii ( intermediara , catalizatorul ...) si au lasat doar finala , asta nu inseamna ca ei au aceasta evacuare completa si ca acela este zgomotul traseului ! Eu stiu ce inseamna aceasta evacuare si la drumuri de peste 300 - 400 km , iar in regiunile de munte sincer imi place la nebunie sa aud motorul la peste 3000 de ture si chiar deschid geamul ![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
romanvs |
![]()
Post
#620
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 1.248 Joined: 14 January 08 From: CRAIOVA ![]() |
QUOTE(gotronic @ 8 Dec 2010, 22:49) Al meu motor standard trage bine dupa turatia de cuplu maxim(2800rpm)si pana aproape de zona rosie(nu ca al tau pana la 35000rpm). ![]() Eu am traseu Borla sport de '50 si cu am spus si mai sus, atunci cand am montat acest esapament am ramas la aceleasi concluzii: -masina trage mai bine in limita superioara a turatiei -zgomotul este placut si nu deranjeaza, este doar un pic mai zgomotos peste 3000rpm -esapamentul se incinge mai tare decat cel stock -despre consum nu prea as putea spune ca este influentat(la stilu meu de mers nu am reusit sa ating minimul dat de constructor nici cu esapamentul stock) -nu am trepidatii sau zgomote nenormale in caroserie -parca fata de esapamentul stock nu prea ii place sa fie subturata(de ex:sa merg sub 1500rpm in a IV-a) -cand se incinge esapamentul este un pic mai zgomotos decat atunci cand este rece(se incinge bine la drumurile lungi la viteze de peste 110 km/h) Nu cred ca am mai uitat nimic,cei care au acest tip de esapament pot sa mai adauge... Per total sunt perfect multumit. |
--------------------
Hyundai
Elantra
2021 D A C I A S O L E N Z A
|
|
ramsen |
![]()
Post
#621
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(Maskatu @ 8 Dec 2010, 22:23) Mai nene dar aveti niste idei de ti se indoaie mintea. De ce mama lu proces verbal sa scoti detenta? Las-o naibii acolo ca nu au pus aia din fabrica piese in plus la masina, ca sa aveti voi ce sa scoateti de pe ele. Deaia merita sterse/inchise multe topicuri de genul asta, ca vin toti wanna be reisării si dau idei de genul "daca scoti detenta castigi 5,45 cai si poti sa te intreci cu ursuleti" si ii crede lumea. te anunt ca azi un user de pe acest forum ,unde am fost si eu de fata,si-a pus traseu evacuare fara detenta...zgomotul este foarte placut la urechii...traseul este pe 50 de la racordul flexibil din sirma pina la finala inclusiv...cum spuneam zgomotul este mai frumos decit ce avea el pe masina inainte de a pune traseul...acum astept sa vad ce impresie isi face dupa montarea traseului fara detenta pe 50... This post has been edited by ramsen: 9 Dec 2010, 21:17 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#622
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
NU consuma la mine se comporta perfect asa a fost montat din fabrica si la fel l-am schimbat acum 2 ani cu acelasi diametru de teava.
Gotronic ti-ai facut degeaba modificarile din ecu si cred ca sutn si aiurea facute daca spui ca se gatuieste la 3000 si ceva de ture - avans mare cred io si timpi de injectie mici . Pana la urma o sa apara unu pe forum sa spuna ba io am modificat motorul de reno 1.4 si am renuntat la injectoare iar in locul lor am montat 4 carburatoare de la yamaha si puterea a crescut ![]() Primul sa apara ca dupa aceea marea majoritate trece la modificari. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#623
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Da stiu ce inseamna o evacuare performanta. Am avut placerea sa asist fizic si sa si incerc evacuarea la fosta super nova FBI, actuala PYT (aia gri catifea), si intr-adevar se auzea fenomenal, dar era facuta intr-un atelier specializat nu in spatele blocului din tevi de batut covoare, si sudate la ochi.
Ce te faci insa cu itp-ul & rar/arr? Ca vad ca nu spune nimeni nimic despre asta. Ne facem ca nu stiam si "mergem" mai departe nu? |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
catalin06 |
![]()
Post
#624
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 357 Joined: 15 March 07 From: Arges ![]() |
Pe mine m-a oprit RAR-ul si m-a intrebat de tobe . S-a uitat chiar si pe sub masina la ea . Le-am spus ca e toba normala de care s-a sudat un tips dublu . Nu si-au dat seama ca e de inox pe Fi 50 . Ideea e ca traseul este identic cu cel de fabrica . Probabil a vazut pe detenta stantat Borla ( Dacia lucreaza cu Borla ) si n-au mai insistat pe chestia asta . Finala este sport dar silentioasa , nu face zgomot mare . Cand au urcat-o pe stand au verificat-o la absolut tot . Nu au gasit nimic defect .
|
--------------------
Renault
Megane III
2010
- AG 66 -_-
|
|
gotronic |
![]()
Post
#625
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 9 Dec 2010, 11:55) Cu ECU standard ... poate cu maparile standard vrei sa spui ... Motorul trage bine DE LA 2800 de ture in sus pana la 5800 rpm . Ca la tine se simte gatuit si fortat dupa 3500 de ture , este problema ta si a masinii , chiar si a vibratiilor , zgomotului si a altor probleme care le ai tu . E clar ca tu nu aveai nevoie de acea evacuare , deci oare de ce ti-ai pus-o ? Daca mergi pana la 120-130 km/h de ce ti-ai facut si flash-tuning ? Pur si simplu nu aveai nevoie . Evacuarea Sport de la Borla nu o pui sa fie mai aerisita , ci exact ca dupa o anumita turatie sa ai si mai multa putere , adica motorul sa duca linistit orice turatie si asta si cu un sunet sportiv . Daca tu nu vrei nici una din aceste avantaje ... scapa de ea , vinde-o cuiva care isi doreste asa ceva , dar nu are posibilitati . Vrei o isonorizare , iti faci isonorizare . Vrei linistite , puteai sa-ti pui evacuarea standard dar din INOX care o au pe stoc . Daca tu ai facut o alegere gresita pentru ce iti doresti tu , asta nu inseamna ca altii nu doresc altceva sau ca "Evacuarea Sport Borla" nu este un lucru bine facut ! Pe mine nu m-a deranjat niciodata zgomotul motorului , dar eu am facut isonorizare in anumite parti , nu pentru zgomotul motorului , ci pentru muzica . Unii sunt dezamagiti ca nu face si mai mutl zgomot , tie ti se pare ca face prea mult ... asta e viata , nu pto fi toti multumiti . Cert este un lucru : cei care au vrut ceva mai sport si zgomot si performantante sunt multumiti . Eu iti recomand totusi sa mergi cu o alta masina care are acea evacuare si un flash tuning facut si sunt convins ca una intretinuta se simte altfel decat a ta care spui ca se simte fortata la peste 3500 , s-ar putea sa vezi ca este ceva in neregula cu a ta . Evacuarea de care vorbim daca nu este incalzita tare pana in 2500 de ture , nu se simte mai zgomotoasa , ci poate doar un sunet mai gros putin si nu mai tare . Abia dupa 2500 de ture prinde viata si se aude mai sportiv . Daca unii si-au modificat tips-ul , au scos parti ale evacuariii ( intermediara , catalizatorul ...) si au lasat doar finala , asta nu inseamna ca ei au aceasta evacuare completa si ca acela este zgomotul traseului ! Eu stiu ce inseamna aceasta evacuare si la drumuri de peste 300 - 400 km , iar in regiunile de munte sincer imi place la nebunie sa aud motorul la peste 3000 de ture si chiar deschid geamul ![]() QUOTE(romanvs @ 9 Dec 2010, 12:00) Al meu motor standard trage bine dupa turatia de cuplu maxim(2800rpm)si pana aproape de zona rosie(nu ca al tau pana la 35000rpm). ![]() Eu am traseu Borla sport de '50 si cu am spus si mai sus, atunci cand am montat acest esapament am ramas la aceleasi concluzii: -masina trage mai bine in limita superioara a turatiei -zgomotul este placut si nu deranjeaza, este doar un pic mai zgomotos peste 3000rpm -esapamentul se incinge mai tare decat cel stock -despre consum nu prea as putea spune ca este influentat(la stilu meu de mers nu am reusit sa ating minimul dat de constructor nici cu esapamentul stock) -nu am trepidatii sau zgomote nenormale in caroserie -parca fata de esapamentul stock nu prea ii place sa fie subturata(de ex:sa merg sub 1500rpm in a IV-a) -cand se incinge esapamentul este un pic mai zgomotos decat atunci cand este rece(se incinge bine la drumurile lungi la viteze de peste 110 km/h) Nu cred ca am mai uitat nimic,cei care au acest tip de esapament pot sa mai adauge... Per total sunt perfect multumit. QUOTE(djasu82 @ 9 Dec 2010, 17:36) NU consuma la mine se comporta perfect asa a fost montat din fabrica si la fel l-am schimbat acum 2 ani cu acelasi diametru de teava. Gotronic ti-ai facut degeaba modificarile din ecu si cred ca sutn si aiurea facute daca spui ca se gatuieste la 3000 si ceva de ture - avans mare cred io si timpi de injectie mici . Pana la urma o sa apara unu pe forum sa spuna ba io am modificat motorul de reno 1.4 si am renuntat la injectoare iar in locul lor am montat 4 carburatoare de la yamaha si puterea a crescut ![]() Primul sa apara ca dupa aceea marea majoritate trece la modificari. Poate nu m-am exprimat eu bine. La mapari m-am referit. ECU nu l-am schimbat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() In concluzie, pana la turatia de 3000...35000 rpm, parca este diesel ![]() ![]() ![]() Cred ca trebuie sa fac ceva cu esapamentul, dar nu am unde si sunt la mana service-urilor care se uita la mine urat daca stau pe langa ei sa vad ce fac sau sa le mai dau cate o "idee". Cand aveam Oltcit mergeam la un mecanic unde lucram cot la cot si mai "negociam" si abordarile in ale mecanicii, acum nu am unde si cu cine. Oricum, nu mai sunt un "sclav" al masinii cum am fost cu Oltcitul, acum masina este sclavul meu, ii dau ce trebuie sa faca ce vreau eu.!! ![]() ![]() Masina este STANDARD cum am cumparat-o (Scala), mai putin esapamentul si remaparea. (aa.. husele de pe scaun si presurile de cauciuc sunt tot de "origine" Solenza) ![]() Toate cele bune! |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#626
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Incearca sa NU mai citezi posturile anterioare in intregime ...
Daca tu ai evacuarea INOX marime originala 43-45mm , atunci nu auzi si nu prea simti nici 40% din ce se simte la cea pe 50 mm . POATE ca ai putin mai mult cuplu ( desi nici aici nu sunt convins ) , dar cu siguranta la putere maxima nu ai cat se simte la cele pe 50 si probabil ca de asta nici nu simti ca se infige motorul din ce in ce mai tare cu cat cresti turatia . Tu ai ales cea inlocuitoare a evacuarii originale pentru fiabilitate si rezistenta in timp , nu pentru performanta si zgomot ... ce ai platit , asta ai primit . Tinand cont de faptul ca multi vb de cea de 50 mm ca fiind "Evacuarea performanta Borla " , iar tu vb despre cea "replacement" , consider ca nu vb. despre acelasi lucru . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
vitamina |
![]()
Post
#627
|
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 4 January 10 ![]() |
marius80_eugen,tu mai ai detenta la aceasta evacuare de 50 mm din inox?
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2004
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#628
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(gotronic @ 11 Dec 2010, 03:02) Poate nu m-am exprimat eu bine. La mapari m-am referit. ECU nu l-am schimbat. ![]() Iti garantez ca io cu sn te fac cu tot remapatul pe care il ai si la a mea fiind standard neumblat. Cat te-ai chinuit cu trompeta de sub masina mai bine puneai tot sistemul de evacuare de la catalizator nou de 50. moderator edit: data viitoare cand mai citezi un post intreg de zeci de randuri, si mai provoci flame, se lasa cu warn. momentan avertisment "verbal". This post has been edited by Maskatu: 14 Dec 2010, 21:43 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
gotronic |
![]()
Post
#629
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Bravo tie! Ala nu e tips ce ai vazut tu in poze, asa vine esapamentul de la Borla dintr-una, sau asa a venit al meu. (ma refer la tips)
LE. Si mai selecteaza si tu "citatul", ca eu am uitat. ![]() @marius80_eugen Da am totul de la catalizator cap/coada de la Borla.! Ceva a fost in neregula de la inceput cu totul, nu s-a potrivit din prima, atingea esapamentul in bara spate.. Pana la urma am rezolvat cu un service specializat pe esapamente care mi-au indoit in fel si chip suportii de pe masina. Trebuie sa caut un canal sa ma bag eu sa mai strang colierele (eventual schimb) si sa mai bag cauciuc siliconic intre imbinari, poate mai imbunatatesc ceva. This post has been edited by gotronic: 13 Dec 2010, 21:26 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#630
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Gotronic - A fost in neregula ca trebuia sa folosesti coliere de DSN originale late si sa schimbi toate racoardele flexibile , iar la finala si la intermediara sa pui duble . In rest le slabesti incet si te joci cu ele incet pana se aseaza la nivel . El la bara am taiat cu cutter-ul cam 1-2 cm si totul este ok de multi ani . NU trebuie sa ai nevoie de silicon din ala rosu care tine la temperaturi acum , ala trebuia bagat la inceput ! Cam o data pe an trebuiesc verificate racordurile flexibile si schimbate care sunt rupte sau imbatranite . Eu folosesc si de SLZ , dar si LGN si simple si duble . Sa NU dai cu nici un fel de vaselina sau silicon pe cauciuc sau pe suporturile de prindere ca o sa iasa de acolo in maxim o luna . Tot cand reglezi traseul trebuei sa te uiti sa nu atinga nici de scut evacuarea .
QUOTE(vitamina @ 13 Dec 2010, 20:38) Am traseu complet , imediat dupa catalizator pana la final , inclusiv tipsul original dublu . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:56 |