Evacuarea performanta BORLA, Scade consumul la benzina??
![]() ![]() ![]() |
Evacuarea performanta BORLA, Scade consumul la benzina??
gotronic |
![]()
Post
#631
|
||
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|||
cristiwyz |
![]()
Post
#632
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 20 January 11 ![]() |
stie cineva ceva despre solenza B 40 WIA?
caci miamcumparato si eu acum si as vrea sa stiu despre ea ce si cum! ![]() |
--------------------
dacia
solenza
2004 confort
- B 123 WYZ
|
|
chrisfire02 |
![]()
Post
#633
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 20 January 11 From: Harghita ![]() |
imi pare cunoscut nr de inmatriculare.de unde ai cumparat-o?
|
--------------------
Renault
Megane II
1.9 dci Grandtour
- HR 17 DCO
|
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#634
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
daca ii modifici esapamentul la 1.4 si doar atat ceva mai mult decat zgomot nu prea o sa obtii, daca in schimb ii faci si o admisie si o remapare atunci chiar o sa castigi niste caluti si o sa si simti masina ca se duce mai bine.
This post has been edited by wheelman2011: 20 Jan 2011, 22:14 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
ramsen |
![]()
Post
#635
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
mai documenteazate si dupa mai vorbim...modificarea la esapament insemnind traseu pe 50
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#636
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
pai pot sa spun ca sunt satul de motoare si am umblat pe la mai multe esapamente si numai de Dacia, catalizatoare scoase, traiecte directe cu diametru de 3 toli pana in toba finala si etc dar daca umblii doar la esapament nu rezolvi mare lucru, poate castigi cativa cai daca sa zicem ca ii scoti si catalizatorul si toba intermediara dar tot nu va fi ceva sesizabil in performantele masinii.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
ramsen |
![]()
Post
#637
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
corect...daca nu resoftezi calculatorul nu faci nimic...ai dreptate cu esapamentul sau poate un mic zvic...acum si noi cit vrem de la motorasele astea sa avem CP...eu nu ii dau decit 10 CP in plus si scot si toba detenta...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#638
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
da pai daca vrei sa faci o treaba ca lumea ii schimbi admisia, ii faci o evacuare directa si bineinteles ii faci si softul si dupa toate astea 1.4 mpi se duce undeva la aprox. 90 CP si atunci se va simti clar diferenta.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
ramsen |
![]()
Post
#639
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
am un tovaras care la o solenza 1.4 mpi si-a pus injectoare de logan 1.4 si traseul de tobe pe 50...bineinteles si resoftata la 85 CP si frate cind am bagat piciorul in pedala se simtea diferenta...consumul i-a crescut dar sta pe undeva intre cel de solenza si logan
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
A539 |
![]()
Post
#640
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 22 April 09 ![]() |
cat m-ar costa sa schimb finala cu o finala borla?sau tot traseul de 50 ?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- B-97-LFG
|
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#641
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
pai depinde ce vrei : teava de inox sau aluminizata, ii pui sau nu un catalizator sport o toba intermediara de inox etc. dar ca sa iesi cat mai ieftin poti sa cauti niste tevi de esapament de diametru mai mare de aprox. 50 mm prin dezmembrari si te apuci dupa aia sa le tai si sa le sudezi si scapi mai ieftin.
This post has been edited by wheelman2011: 23 Jan 2011, 20:04 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
ramsen |
![]()
Post
#642
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
A539 suna la Pilot Power si afla cit costa
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#643
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
@ramsen iti spun din experienta proprie ca la Pilot il vor rupe, am fost la ei cu masina unui prieten care vroia sa-si faca tot traseul din inox si au niste preturi de iti cad plombele, iar altcuiva i-au facut o treaba de 2 lei la schimbarea unui intercooler si i-au luat si o gramada de bani, deci eu unul nu ii recomand.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
211CFL |
![]()
Post
#644
|
![]() Solnitzar Group: Members Posts: 147 Joined: 21 November 10 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(ramsen @ 22 Jan 2011, 11:44) am un tovaras care la o solenza 1.4 mpi si-a pus injectoare de logan 1.4 si traseul de tobe pe 50...bineinteles si resoftata la 85 CP si frate cind am bagat piciorul in pedala se simtea diferenta...consumul i-a crescut dar sta pe undeva intre cel de solenza si logan poti sa faci si un chip tuning sa ai 7 caluti in + decat sa schimb injectoarele... |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-211-CFL sofer din nou :)
Vand roata sandero |
|
gotronic |
![]()
Post
#645
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Dar ce au in plus injectoarele de Logan1.4.??? Prin resoftare se modifica timpii de injectie. Si mie mi-a spus "mecanicul" la fel (probabil avea de vanzare asa ceva si stia ca sunt "mana larga"). Cand l-am intrebat de ce? nu a stiut sa-mi raspunda. "Baietii" (de la Dacia Pitesti) mi-au spus ca nu trebuie schimbat nici un injector, is bune astea. Si intradevar se simpte, fara nici-o alta modificare.
![]() This post has been edited by gotronic: 23 Jan 2011, 22:38 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
ramsen |
![]()
Post
#646
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(wheelman2011 @ 23 Jan 2011, 21:11) @ramsen iti spun din experienta proprie ca la Pilot il vor rupe, am fost la ei cu masina unui prieten care vroia sa-si faca tot traseul din inox si au niste preturi de iti cad plombele, iar altcuiva i-au facut o treaba de 2 lei la schimbarea unui intercooler si i-au luat si o gramada de bani, deci eu unul nu ii recomand. depinde de om...eu cu citi tovarasi am fost la patron i-au facut treaba super buna...traseul de toba inox pe 50 este 650 lei... QUOTE(211CFL @ 23 Jan 2011, 22:17) corect...merge super bine decit softat calculatorul QUOTE(gotronic @ 23 Jan 2011, 22:37) Dar ce au in plus injectoarele de Logan1.4.??? Prin resoftare se modifica timpii de injectie. Si mie mi-a spus "mecanicul" la fel (probabil avea de vanzare asa ceva si stia ca sunt "mana larga"). Cand l-am intrebat de ce? nu a stiut sa-mi raspunda. "Baietii" (de la Dacia Pitesti) mi-au spus ca nu trebuie schimbat nici un injector, is bune astea. Si intradevar se simpte, fara nici-o alta modificare. ![]() corect...schimbatul de injectoare cu altele de logan este o lafaiala...merg super bine cele de solenza cu resoftarea calculatorului...am condus o solenza cu 10CP in plus si injectoarele ei originale...si se simte |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
vitamina |
![]()
Post
#647
|
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 4 January 10 ![]() |
Ma bag si eu vorbind din experienta!Am traseu din inox pe 50 mm fara detenta si injectoare de logan cu 4 duze si resoftata!120km/h intr-a treia.Am ceasuri de logan si turata acul de la turometru iese din ceas,acesta avand 7000rot/min max.Cine nu ma crede il astept sa ii arat pe scaunul din dreapta.
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2004
|
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#648
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
@ramsen e posibil si ce spui tu ca depinde pe cine cunosti.
@vitamina la 1.4 si in general la motoarele de cilindree mica si fara turbo nu e nevoie sa-i schimbi injectoarele daca ii faci un soft admisie si evacuare pentru ca cele originale vor suporta fara probleme surplusul de debit dat din soft si ca un exemplu un prieten la un 2.0 turbo de Opel a modificat softul, admisie intercooler si evacuare si desi a castigat peste 60 CP nu a fost cazul sa schimbe injectoarele. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
ramsen |
![]()
Post
#649
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(wheelman2011 @ 24 Jan 2011, 16:57) @ramsen e posibil si ce spui tu ca depinde pe cine cunosti. @vitamina la 1.4 si in general la motoarele de cilindree mica si fara turbo nu e nevoie sa-i schimbi injectoarele daca ii faci un soft admisie si evacuare pentru ca cele originale vor suporta fara probleme surplusul de debit dat din soft si ca un exemplu un prieten la un 2.0 turbo de Opel a modificat softul, admisie intercooler si evacuare si desi a castigat peste 60 CP nu a fost cazul sa schimbe injectoarele. cind ti-am spus de injectoare logan la userul vitamina m-am referit ca doar sintem pitesteni...se cunoaste resoftare la o solenza si cu alte injectoare si fara altele vitamina...cum se aude traseul de toba fara detenta pe 50????? |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
vitamina |
![]()
Post
#650
|
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 4 January 10 ![]() |
Se aude fain,placut,nu e zgomotos,am cea mai "silentioasa"finala pe care au avut-o!
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2004
|
|
ramsen |
![]()
Post
#651
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
ma bucur ca ai rezolvat-o...spunele si celorlalti cit te-a costat si ce lucrare ti-a facut cei de la pilot...deci renteaza o toba fara detenta sa imi pun si eu pe masina
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
vitamina |
![]()
Post
#652
|
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 4 January 10 ![]() |
Pentru cei interesati traseul meu este de la catalizator,teava din inox 50mm fara detenta doar cu toba finala,700 ron.Garantie 3 ani.Am si pe Dacia veche traseu plecat din saxofon tot din inox cu detenta si finala de 4 ani si nu are niciun punct de rugina si nici scapari de gaze sau tampoane rupte.Eu sunt de parere ca este putin mai scump dar merita investitia.
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2004
|
|
gotronic |
![]()
Post
#653
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Si zici ca traseul de 50 cap coada, este mai silentios decat cel standard. Daca da vreau si eu.
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
ramsen |
![]()
Post
#654
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
gotronic...depinde de cit vrei tu sa fie silentios...vitamina ce avea pe solenza trezea si morti din cosciug...din cauza asta zice el acum ca este mai silentios decit cel din inainte...eu zic ca este destul de bun traseul asta pe care si la montat el...
This post has been edited by ramsen: 24 Jan 2011, 21:37 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Relu_GTT |
![]()
Post
#655
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.502 Joined: 11 May 08 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(vitamina @ 24 Jan 2011, 16:42) Ma bag si eu vorbind din experienta!Am traseu din inox pe 50 mm fara detenta si injectoare de logan cu 4 duze si resoftata!120km/h intr-a treia.Am ceasuri de logan si turata acul de la turometru iese din ceas,acesta avand 7000rot/min max.Cine nu ma crede il astept sa ii arat pe scaunul din dreapta. Chiar de e resoftata nu are cum sa faca 7000 de ture, nu iti indica turometrul bine Si a mea SN ia 120 km/h cu a 3a la 6000 de ture fiind stoc la motor Cel mai bun soft pt motorul asta e cel de fabrica ![]() This post has been edited by Relu_GTT: 24 Jan 2011, 21:45 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Confort
- BV 27 GTT BMW e46 FL 2.0i
|
|
ramsen |
![]()
Post
#656
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
la relantiu chiar se duce in 7000 ture...ma rog nu asta este o problema ci faptul ca atunci cind bagi piciorul in pedala se simte ca te lipeste de scaun fata de softul original pe care l-a avut el pe solenza...atit la el cu injectoare de logan si resoftata dar si la alt coleg tot cu solenza care nu are decit resoftare pe injectoarele de solenza...ce sa mai m-au convins sa ma duc si eu la Mioveni sa o resoftez...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
vitamina |
![]()
Post
#657
|
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 4 January 10 ![]() |
Coleg Relu_GT mie imi taie benzina la 7200 de ture in prezent.Daca ai vreodata drum prin Pitesti sa imi spui sa iti arat.Si turometrul imi merge perfect.
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2004
|
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#658
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
ca tot vorbim de evacuari modificate, o sa ma apuc si eu sa-mi modific toata evacuarea cand se mai incalzeste putin afara si vreau sa-i pun o teava de aprox 50 mm depinde de ce o sa gasesc ca in nici un caz nu dau banii pe teava de inox pe care oricum nu am cu ce sa o sudez, asa ca o sa fac rost de una normala care merge sudata oxiacetilenic si o montez de la iesirea din galerie si pana in toba finala care o sa fie din inox gen japan style si mai mult de 300-400 lei nu are cum sa ma coste cu tot cu finala ca de montat o montez eu si oricum dupa toata treaba asta ii fac o resoftare si admisia si atunci se va simti clar diferenta, plus ca o sa sune grav.
![]() |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
vitamina |
![]()
Post
#659
|
Membru autentic Group: Members Posts: 273 Joined: 4 January 10 ![]() |
Cum intentionezi sa modifici admisia?
|
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2004
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#660
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(wheelman2011 @ 1 Feb 2011, 14:24) ca tot vorbim de evacuari modificate, o sa ma apuc si eu sa-mi modific toata evacuarea cand se mai incalzeste putin afara si vreau sa-i pun o teava de aprox 50 mm depinde de ce o sa gasesc ca in nici un caz nu dau banii pe teava de inox pe care oricum nu am cu ce sa o sudez, asa ca o sa fac rost de una normala care merge sudata oxiacetilenic si o montez de la iesirea din galerie si pana in toba finala care o sa fie din inox gen japan style si mai mult de 300-400 lei nu are cum sa ma coste cu tot cu finala ca de montat o montez eu si oricum dupa toata treaba asta ii fac o resoftare si admisia si atunci se va simti clar diferenta, plus ca o sa sune grav. ![]() ESTI OFFTOPIC ! Aici este vb despre alta evacuare , legala , sport , performanta . Ce vrei tu sa faci este problema ta si poti posta idelile in ariile corespunzatoare . Ca titlu ar merge : "cum sa faci din rahat bici si sa faca si zgomot " , " cum sa-ti bati joc de un motor cu o teava infecta " , " cum sa ramai fara talon " , " evacuare "sport" a' la romani" , "tuning cu tevi in parcare" , alege , oricare descrie foarte bine ce vrei tu sa faci , dar orice ai face , scrie in alt toipic , NU in asta , pentru ca aici e vb despre altceva facut cu cap , cu bun-simt si legal . Oricum poti cauta de acum topicurile care contin cuvintele : "consum mare" , "mers neregulat " , "nu se infige" , "rol catalizator" , "calcul volum si flux evacuare" , "amenzi ITP / RAR" , " talon" ... Ce faci tu nu este BORLA , nu este performanta , dar poti spune ca este o evacuare . P.S. INOX-ul se sudeaza cu argon , care nu rugineste si rezista mai mult decat orice parte a masinii tale ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 12:13 |