DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Masina de.. start - ce sa-mi iau ?, 1300, 1310, altele ?

Kruger
post 7 Sep 2007, 15:12
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




Hai c-o dam in diverse. La banii aia isi poate lua si o drujba performanta, sau poate chiar ceva de genul asta...nu ?

http://www.foxaradro.bizoo.ro/vanzare/1697...gazon-Husqvarna


Tot Dacie va conduce. Care...e o masina funny, cu personalitate..., care te invata mecanica, tablarie, electrica si tot ce se mai poate. Aseara eram la stop intre doua limuzine din astea germane de lux...Si amandoi soferii se uitau la jantele mele...ahahahahah ce bine m-am simtit in conserva mea batrana care nu mai trage de pe la 4000 RPM in sus. Poate o sa traga dupa ce-i schimb filtre si bujii.


Si eu am dat pe masina mea 1250 de euro cand am luat-o. M-am tzepuit putin, as fi putut s-o iau cu 1000. O am din 2005, si nu-mi pare rau ca am facut alegerea asta.

This post has been edited by Kruger: 7 Sep 2007, 15:13


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_83
post 7 Sep 2007, 15:27
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.067
Joined: 14 April 05
From: Brasov




OFF: Niste poze cu jantele tale unde putem vedea?biggrin.gif


--------------------
Dacia/Reno Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci '08/'12
Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 7 Sep 2007, 15:30
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti






--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 7 Sep 2007, 15:38
Post #34


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 7 Sep 2007, 15:25)
lasa-o'ncolo de lada, mai bine Dacie biggrin.gif

Sa revenim, daca vrea o masina in care sa bage doar "benzina si ulei", Trabant ar fi solutia optima, la banii aia gaseste unul parfum, si nici nu prea are ce sa se strice la el biggrin.gif
*

In afara de ambielaje, pistoane care se strica si platina si carburatorul care se deregleaza destul de des, nu se mai strica mare lucru radmasa.gif
Numai cine n-a avut trabant poate sa creda ca e o masina usor de intretinut wink.gif






This post has been edited by vis-a-vis: 7 Sep 2007, 15:39


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 7 Sep 2007, 16:58
Post #35


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




Daca vrei o masina cu care sa mergi zi de zi, tot dacia e solutia. Cred ca te-ai lamurit deja ce e cu trabantul si cu lada 1500; eu as mai adauga la cele zise ca nu prea mai gasesti meseriasi pentru ele, pe cand la dacie se pricepe oricine.

Solutia ar fi o dacie pe carburatie in stare buna (o gasesti la banii aia) si un prieten la care sa cotizezi cam cu o naveta de bere pe luna si care sa te ajute cand ti se strica.

Eu as alege o masina care sa fie un pic sub bugetul meu, pentru ca dupa ce o iei sigur vei avea de reparat diverse la ea. Dar daca e tabla buna si ai un pic de rabdare sa surubaresti la ea, dacia e o masina cu care poti merge oriunde.
Cei care nu cred asta, ar putea sa se gandeasca pe unde s-au plimbat parintii nostri cu dacia 1300...


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Sep 2007, 17:12
Post #36


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Kruger, se uitau mirati cum de nu au zburat pana atunci...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeusreddog
post 7 Sep 2007, 17:41
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 August 07
From: Bucuresti




Lada 1500 are tractiune spate si iarna ar fii ca in reclama aia la Sprite: Ti-e sete de adrenalina ? Stiu cum era cand mergeam cu bunicul meu care avea o Lada 1500 (rosie wub.gif ).

Ce-am mai vazut astazi pe net e un Fiat 1500 din 1967 care are arata chiar super OK (cel putin la prima vedere - tabla si tapiterie) si proprietarul cere 1000 RON pe masina. Cred ca ma duc s-o vad "pe viu".

Voi ce ziceti, e fiabila sau e greu de intretinut? Piese se mai gasesc? huh.gif

This post has been edited by zeusreddog: 7 Sep 2007, 17:43


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady85btz
post 7 Sep 2007, 18:04
Post #38


Membru onorific


Group: Members
Posts: 3.803
Joined: 16 March 06
From: Bucuresti




merita sa-l vezi si la banii aia e chiar ok. fiatu ala e ~90% lada 1500(lada e facuta dupa el,asta e altceva tongue.gif )


--------------------
Kia Cee'd ~the BEST~ 1.4T 16V
"The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi
Ex- Dacia 1310 Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 7 Sep 2007, 18:07
Post #39


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




E o masina frumoasa daca esti pasionat, dar e mai scump si mai greu de intretinut decat dacia. E buna ca masina de weekend, dar nu cred ca vei putea sa mergi cu ea zilnic.
In orice caz, la o masine de 40 de ani, asteapta-te sa ai probleme mecanice destul de des daca mergi zilnic cu ea.


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 7 Sep 2007, 19:18
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 7 Sep 2007, 17:12)
Kruger, se uitau mirati cum de nu au zburat pana atunci...
*




Buaaaahahahah, pai sa se uite mult si bine atunci, ca am de gand sa ma plimb cu ea foarte multi ani de-acum incolo.


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 7 Sep 2007, 19:22
Post #41


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(ady85btz @ 7 Sep 2007, 19:04)
merita sa-l vezi si la banii aia e chiar ok. fiatu ala e ~90% lada 1500(lada e facuta dupa el,asta e altceva tongue.gif )
*


Adevaru' ca seamana ca doua picaturi de apa... radmasa.gif

DSC01188.JPG
62669.jpg


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeusreddog
post 7 Sep 2007, 19:41
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 August 07
From: Bucuresti




Din pacate Fiat-ul nu mai este de vanzare, proprietarul s-a decis sa-l dezmembreze pt piese. Raman la Dacia 1300.


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 7 Sep 2007, 19:43
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Parerea mea ar fi sa te orientezi la o Dacie pana in 10 ani.Daca ai sa cauti,o sa gasesti masini bune de prin '97-'98.Vezi ca '96 a fost (inca) un an cu probleme pentru tabla.Daca iei una la 500-600 euro,o sa mai bagi inca pe atat in reparatii mecanice si de tinichigerie,iar daca vrei sa o dai peste 2-3 ani,nu se merita.Mai strange niste bani si orienteaza-te la o Dacie intre 1300-1600 euro.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Sep 2007, 19:46
Post #44


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(cristio_79 @ 7 Sep 2007, 19:43)
.Vezi ca '96 a fost (inca) un an cu probleme pentru tabla.
*



povesti, in toti anii au existat masini bune si proaste, daca vrei pun poze cu o Dacie din 1996 fara pic de rugina, totul original....

In schimb am vazut din 97 si 98 care se dezintegreaza si nu au mai putut fi facute masini din ele de nici un tinichigiu.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 7 Sep 2007, 19:50
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




eu mi-am luat o dacie break din 96 cu 4000 ron. In stare acceptabila. Cand am cumparat-o am mai dat aproape 5 milioane pe acte. (120 asigurare inca 85 rovineta inca 70 la rar vreo 40 la impozit si vreo 100 pentru cineva care s-a dus cu ea la rar..ca eu nu aveam timp sa stau la coada).

Cand am cumparat-o am uitat faptul ca si actele costa. apoi am mai bagat 2 milioane pe placute de frana, lichidele din masina, ceva bucse. Si uite asa de cand am luat-o am mai facut 15.000 km in care nu am schimbat decat uleiul.

Probleme pe care nu le-am rezolvat din lipsa de timp si bani: 1.Cutia de viteze haraie in treapta a 4-a si a 5-a. (necesita cam 1-2 zile de stat pe dreapta).

Cred ca arcurile si amortizoarele trebuie schimbate toate (e destul de instabila pe viraje). Pe spate am observat ca are inaltatoare de cauciuc si nu se lasa prtea mult daca intra 5 persoane in masina.

Am cateva puncte de rugina care se pot trata foarte usor si apoi se poate revopsi doar portiunea aceea (culoarea e alba).

Cauciucurile trebuie schimbate toate 4.

Insa aceastea sunt probleme minore care nu te impiedica sa mergi zilnic cu masina. Toate se rezolva cu bani relativ putini.

Cand am luat-o am facut "testdrive" cu vreo 5 break-uri. Cam toate erau din 96-98 pret 4000-5000. Toate aveau probleme cu directia in sensul ca tragea intr-o parte, toate aveau probleme cu cutia de viteza (asta pana te obisnuiesti). Cum spunea cineva mai sus: Daciile au personalitate si nu prea seamana intre ele (1310).

Ti-as sugera in momentul in care iei masina sa pui deoparte 3 milioane pt acte si inca 3-5 mil pentru mici reparatii.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 7 Sep 2007, 19:55
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




O alternativa ar fi si Oltcit-ul.Daca gasesti unul de prin 94-95 12 TRS.Are un prieten si e foarte bun.La motor nu a umblat niciodata,nu consuma ulei,iarna baga o caldura de stai in chiloti in masina,la tabla sta foarte bine,are vopseaua originala.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Sep 2007, 19:58
Post #47


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Oltcit cu consum de 25 % iarna am vazut...dacie nu. Motor racit cu aer iarna e crima.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 7 Sep 2007, 20:17
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Povesti de adormit copiii.Am mers destul cu Oltcit-ul ca sa-mi fac o parere despre el.Mai mult de 12-14% benzina in conditiile unui mers sportiv nu a luat,adica demaraje si schimbari de viteza pe la 3500-4000 rot/min.Daca umbla toti prapaditii care se autointituleaza mecanici in carburatorul acela dublu corp,este posibil sa consume si foarte mult,asa cum am vazut si Break sau Nova cu carburatoare duble care consumau 16-17,in conditii de mers normal.
Oricat ne-am amagi noi posesorii de Dacii,Oltcit-ul este mult mai fiabil in privinta partii tehnice.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borkanel
post 7 Sep 2007, 21:58
Post #49


XXX


Group: Members
Posts: 404
Joined: 11 January 07




QUOTE
Adevaru' ca seamana ca doua picaturi de apa... 


pt unii seamna toate vechiturile intre ele....mie mi-au zis niste pustani "Bai Trabante" radmasa.gif radmasa.gif .... si mai usor cu pozele cu Ladite ca va parasc proprietarului smile.gif) tongue.gif

Un Fiat 1300/1500 in stare buna il gasesti intre 20-35 mils, iar daca te intereseaza un Fiat 124 albastru la vreo 12 milioane imi poti da pm. (masina nu e a mea)

Cat despre ce as alege eu in locul tau....depinde ce vrei de la masina si daca esti pasionat dar ar fi de ales intre Trabant, Dacia 1300 si Lada...ultima fiind si alegerea mea de mai bine de un an. Am ales aceste 3 masini pt ca gasesti usor piese si la noi exista fan-cluburi ale acestor masini la care poti apela cand ai o problema....mai incolo daca ai pasiune si dupa ce acumulezi experienta in ale mesteritului te poti arunca la ceva mai rar cum ar fi un Fiat, BMW, Mertz cool.gif
Bafta si ai grija cu viitoarea ta batranica. biggrin.gif

This post has been edited by borkanel: 7 Sep 2007, 22:04


--------------------
BMW E36 compact 1995 - in use
BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold
Mercedes W123 200D 1978 - sold
Mercedes W115 200D 1971 - sold
Lada 1200 & 1500 1980 - sold
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Sep 2007, 00:03
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Intre dacie si Lada ia Lada. Eu si acum incerc sa-l conving pe taica-miu sa renunte la trocariciul de dacie din 98 la care nema climatizare, nema ventilatie, se strica incontinuu, bate vantul prin ea, probleme la bendix, probleme la platini, troncane axul prizei, se mai sparge un rulment cand vrei sa pleci din oras, se incinge motorul daca mergi mai mult de 100 la ora timp de 10-15 minute, etc, etc cu Lada din 1981 a lui bunica-miu, care are doar 84000 de km in bord, dar la care nu are nimic stricat prin ea, in afara de simeringurile de la supape.

Daca n-ai bani, oricum ce vei cumpara, pe aia vei invata si mecanica. Pe Lada inveti MECANICA, pe dacie inveti CARPACEALA, cand vezi ca vrei sa repari ceva si mai distrugi inca 10 repere prin jur, vrei sa repari o pompa de frana, dupa 2 saptamani iar tine la a 5-a pedala, vrei sa repari ventilatorul, dupa ce te chinui sa-l demontezi, vezi ca ai bagat degeaba vaselina la bucsele alea, ca tot huruie, si oricum nu baga aer, cand vrei sa-l pui la loc vezi ca au sarit piulitele ce il tineau acolo, ploua in ea, schimbi bucsa de la volan, dupa o luna e bulita si cea noua, etc, etc.

Macar la Lada nu s-au zgarcit fabricantii la suruburi si stii ca ce demontezi, tot aia pui la loc, nu mai tre sa lasi masina demontata in parcare si sa alergi la piese auto sa-ti iei si ce ti s-a faramat in mana. Si dupa ce repari ceva, REPARAT ramane, nu se dezmembreaza.
Consumul mai mare, p-asta il rezolvi cu 800 de lei pe o instalatie GPL, oricum o lada e mai ieftina decat vreo tigaie de dacie, si asta pentru ca multi merg pe ideea ca la dacie "se pricepe oricine", numai ca la Lada nu prea ai nevoie de ajutor pe marginea drumului.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 9 Sep 2007, 00:07
Post #51


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Laurentziu83 @ 9 Sep 2007, 01:03)
....
Pe Lada inveti MECANICA, pe dacie inveti CARPACEALA....
*



Nu zau. Poate la tatal tau, sau la turma prin care te invarti tu. Unii se mai chinuie sa REPARE dacii, si chiar le mai si reuseste. Si tot ei o sa aiba o parere ceva mai buna despre aceasta masina.....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Sep 2007, 00:16
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Si ti se pare normal sa TE CHINUI sa repari o dacie?
Mie nu, eu prefer sa-mi cumpar piesa necesara, sa desfac suruburi pe acolo, sa scot piesa defecta si sa o inlocuiesc cu una noua si sa inchid la loc ce am desfacut, nu sa se buleasca suruburile, sa nu se mai potriveasca, sa se rupa clamele de plastic, sa fie intepenite cablurile, sa cedeze vreun plastic pe acolo, etc, etc.
Tot respectul pentru cei ce au facut diverse inventii la o masina pentru a o imbunatati, dar consider ca o masina nu trebuie sa-ti manance tot timpul si banii disponibili, trebuie sa ma serveasca ea pe mine, nu eu pe ea. Masina o am ca sa-mi fac treaba, nu ca piesa de muzeu.

@IRONICK: nu fac bre misto. Ca tot mi-am amintit, acu un an am schimbat garniturile la pompa de frana la lada, anul asta la dacie.
Anul trecut am demontat pompa de pe Lada, am adus-o in bucatarie, am scos un surub in imbus de la capat, am desfacut 2 suruburi de dedesubt si au iesit pistoanele din pompa. Am schimbat garniturile, am pus totul la loc, am montat pompa la locul ei, am amorsat instalatia de franare si a mers brici.
La dacie, avand experienta Lada, am zis sa-i schimb si ei garniturile. Aveam cartea lui Mondiru acasa, am cumparat garnituri, am purces la treaba. Demontez eu pompa de frana, si o iau in casa. Pun pompa de frana pe masa, vad eu un surub la partea superioara a pompei, langa ICP, zic ca pe asta tre sa-l demontez. Il demontez si, nimic, nu ieseau pistoanele. Ma mai uit eu pe o parte si alta a pompei, nimic, nici un surub, nici un indiciu despre cum as putea sa o demontez. Noroc ca aveam netul aproape si un search pe daciaclub mi-a indicat ca trebuie sa iau o sarma cu diametrul pana intr-un milimetru, sa o trec prin gaurile din stifturi si asa sa scot stifturile afara.
Bun, da pistoanele apasa pe stifturi, trebuie sa le tin presate cumva. Nu-i nimic, iau o surubelnita si presez pistoanele, apas ansamblul pompa-surubelnita cu mana stanga de masa si cu mana dreapta trageam cu patentul de sarme ca sa scot stifturile. Nu zic ca mi s-au rupt sarmele si mi-a sarit surubelnita de 2 ori pana am reusit sa desfac pompa (si nu zic cat i-am bagat si i-am scos p-aia de s-au zgarcit la 2 suruburi si au pus 2 tablite ordinare). Am schimbat garniturile, am montat pompa pe masinaa, amorsat instalatia, etc, totul ok, dupa 2 saptamani iar frana la a 5-a pedala.

Ehh, da tre sa fiu masochist sa aleg dacia si sa refuz lada.

This post has been edited by Laurentziu83: 9 Sep 2007, 00:36


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 9 Sep 2007, 00:17
Post #53


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Bai tu faci misto de Lada ? Aia masina nene. Toate piesele din facute de neam prost. Numai cand ma gandesc la lantul de distributie care la Dacie este ca ala de la bicicleta si la Lada este dublu ...

<span class='edit'>9 Sep 2007, 01:22:</span>
Pana si Olcitu' este mai masina decat berlina.

<span class='edit'>9 Sep 2007, 01:27:</span>
QUOTE(zeusreddog @ 7 Sep 2007, 18:41)
Lada 1500 are tractiune spate si iarna ar fii ca in reclama aia la Sprite: Ti-e sete de adrenalina ? Stiu cum era cand mergeam cu bunicul meu care avea o Lada 1500 (rosie  wub.gif ).
Nu stiu cum conducea bunicul tau, dar eu am mers cativa ani pe asa ceva. Mie chiar imi placea. Oricum eu sunt fan propulsie.

PS. Misto-ul era pentru driverx.

This post has been edited by IRONICK: 9 Sep 2007, 00:30


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 9 Sep 2007, 00:28
Post #54


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ba, nu stiu. Io cand aveam 1300, cand se strica ceva, mergeam la magazin, cumparam piesa, o montam eu sau mecanicu, masina mergea perfect. Nu tu carpeli, nu tu adaptari, nu tu sarma si patent.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Sep 2007, 00:31
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




@Driverx: macar a ta nu era "imbunatatita" de specialistii romani.

@Ironick: intr-adevar, am avut si Oltcit, si la ala cand inchideai usile simteai ca ti se astupa urechile, nu gaseam zapada pe bancheta la 3 luni de la cumpararea masinii.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 9 Sep 2007, 00:38
Post #56


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Im placea suspensia pe fata cu doua bascule, amortizoare de pe spate inclinate, ambreiajul hidraulic, directia care mergea foarte usor, aeroterma care facea sauna in masina, franele foarte bune, insonorizarea (material bituminos destul de gros si pasla cu densitat destul de mare) ... si sunt multe. La vremea aia ... era masina. Acum ...

This post has been edited by IRONICK: 9 Sep 2007, 00:40


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 9 Sep 2007, 08:41
Post #57


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Dintre Dacia si Lada, as alege Lada... doar ca e nasol dpdv al unui incepator, datorita tractiunii spate.
Oltcitul e alta mancare de peste, e tehnologie mai noua... dar depinde de noroc. Daca prinzi unul bun, te unge la suflet, daca e unul vai mama lui, iti blestemi soarta cu el.
Ala care e de vanzare la bursa e parca din alt film, mai rar asa ceva. biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 9 Sep 2007, 09:11
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Dintre toate trei recomand Lada, e cea mai buna alegere.
De dacie am zis de ce, la Oltcit, intr-adevar, daca prinzi unul al carui proprietar nu a subturat-o si i-a pus ulei bun si mai ales NU I-A DESFACUT MOTORUL, atunci go for it. In banii de cazan de dacie poti gasi un oltcit bun, intretinut si cu care nu s-a carat varza, care iti poate aduce mari satisfactii la mersul pe sosea cu al sau carburator dublu-corp. Din pacate insa, tine si de noroc, daca nimeresti unul in stare jalnica vei sta tot timpul sub capota lui, deoarece era o masina pretentioasa, ce nu mergea reparata cu o sarma si o carpa, iar accesul la ruptor-distribuitor e destul de greoi, practic nu vezi platina in delcou fara sa demontezi delcoul. Cu carburatorul, iarasi, daca se baga vreun istet sa obtina un consum "economic", il dadea peste cap si vedea oltcit-ul consumuri de nu mai dovedea sa arda benzina ce i se baga in pistoane.
Apoi, daca mergeai subturat cu el si ii puneai ulei la 3 lei litrul, ii omorai axele cu came, din lipsa de ungere, iar schimbarea lor necesita demontarea mastii fata cu totul.

La lada, ar fi cel mai simplu, chit ca nu se lipeste cel mai bine pe nevoile unui incepator de 18-19 ani (Oltcit-ul s-ar fi lipit PERFECT, mai putin consumul), este o masina corecta, la care nu s-au zgarcit rusii la materiale, climatizarea este exceptionala si performantele ok, putin cam lenesa ea (din auzite, n-am apucat sa conduc vreuna), dar stii ca mergi cu ea, nu o ai ca sa-ti umple timpul, este o MASINA in adevaratul sens al cuvantului in care, chiar daca mai apar probleme (deh, masini vechi de 25 de ani), sunt minore si implica doar vreun contact oxidat si altele asemenea.
Un neam de-al meu si-a cumparat o Lada (fabricatie 1979) prin 1995, cu 35000 de km la bord (mai mult statuta masina), tabla destul de gaurita de rugina, in fine, a cumparat-o, a facut mici reparatii la ea si a pus-o la munca. Eh, timp de 4 ani a facut cu masina aia 110000 de km, timp in care a carat marfa cu ea cat sa umple 2 sali de clasa de scoala, n-a ramas NICIODATA cu vreo pana (exceptand penele de cauciuc), cel mult i-a mai umblat vreun istet la carburator si ii mai dadea consumul peste cap, dar gasea pana la urma sa-l regleze ok si sa-si faca treaba mai departe, a facut toata tara cu ea, n-a inghetat de frig in ea, nu a petrecut week-endurile sub capota ei. In 1999 a dat-o totusi, uzura isi spunea cuvantul, incepuse sa consume ulei si sa scoata fum, ii era frica sa mai mearga cu ea, intrucat era putreda pe dedesubt si puteau sa-i cada scaunele, deh, anii isi spuneau cuvantul. Apoi si-a cumparat o dacie papuc 1.6 de noua la care i-a aruncat carburatorul dublu-corp la gunoi dupa cateva luni (dupa ce fusese la cativa mecanici, satul de reglaje si para reglaje), chiar si cu simplu corp tot consuma mult, batea vantul prin ea, cartoane in loc de capitonaje, si restul il stiti. A dat-o si pe asta dupa cativa ani, dar n-a fost la fel de multumit de ea.

Asadar, pentru initiator, daca vrei o masina sa mergi cu ea, ia Lada, daca vrei o masina sport, ia Oltcit-ul, sub rezerva de a gasi unul bun, si daca vrei sa inveti mecanica la perfectie si sa-l imbogatesti pe vanzatorul de piese, ia dacia. Oricare din variante o gasesti la sub 3000 ron.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeusreddog
post 9 Sep 2007, 10:08
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 August 07
From: Bucuresti




Multumesc mult pentru sfaturi! Laurentiule m-ai cam pus pe ganduri cu dacia.. nu stiu ce sa zic. Lada va spun sincer, pe un polei mai acatarii "dansa" destul de mult pe sosea tongue.gif
. Poate daca gasesc una in stare buna, ma bag. Asa ca design imi place.

QUOTE(vis-a-vis @ 9 Sep 2007, 08:41)
Ala care e de vanzare la bursa e parca din alt film, mai rar asa ceva.  biggrin.gif
*



Intr-adevar, mi-a placut si mie oltcitul acela. L-am intrebat pe proprietar daca nu negocieaza un pic, i-am oferit 1000 euro dar nu accepta. Pacat, ala arata super super (si nu doar pt un oltcit..).

Putin OFF: e adevarat ca Dacia 1300 nu baga caldura in habitaclu (ma rog, nu suficienta) ? huh.gif


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 9 Sep 2007, 10:09
Post #60


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Yep...tongue.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 18:01
Forum Renault