DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Masina de.. start - ce sa-mi iau ?, 1300, 1310, altele ?

Laurentziu83
post 10 Sep 2007, 07:58
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(argon @ 9 Sep 2007, 19:07)
Nu uita ca e vorba de 1000 de euro aici, si intre toate relele cred ca Dacia ca e cel mai simplu de intretinut.
*


Intre toate relele Lada e cel mai simplu de intretinut. Surubareste la o Lada, apoi la o Dacie si dupa aceea mai vorbim.

QUOTE(Gheorghedracu @ 10 Sep 2007, 04:59)
Nu lua nimic daca are cea mai mica urma de rugina vizibila la exterior, sau pe dedesubt, ca nu ti-o inmatriculeaza nici temporar in tara de vinzare (daca iei masina de la dealer nu-i da voie sa o vinda pina nu-i repara rugina).
*


Stai ca nu inteleg. Ar insemna ca dealerii sa nu mai vanda nici o masina acolo.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 10 Sep 2007, 11:20
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Nu. Dealerii pot sa vinda, insa masina nu e inmatriculata! Sfatul meu era sa nu cumpere masina neinmatriculata. Daca o cumperi neinmatriculata, poti avea surprize mari, sau circuli cu ea pe camion pina la destinatie!

This post has been edited by Gheorghedracu: 10 Sep 2007, 11:22


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
borkanel
post 10 Sep 2007, 12:15
Post #93


XXX


Group: Members
Posts: 404
Joined: 11 January 07




din experienta pot sa va spun ca Oltcitul nu e deloc mai sportiv decat Lada 1500. Am avut in familie 2 Dacia 1300, am condus si Dacii mai noi dar in final ca masina personala mi-am ales o Lada 1500. O tin ca imi place masina dar o si chiunui aproape zilnic prin Bucuresti.
Va zic doar, desi unora le-as putea rani orgoliul, ca Lada e mult mai masina decat Dacia si intre ea si o Dacia Berlina pana in 1999 e o mare diferenta. Probabil pt un incepator o Dacie ar fi o alegere mai inspirata dar eu nu m-am supus acestei reguli tongue.gif .



--------------------
BMW E36 compact 1995 - in use
BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold
Mercedes W123 200D 1978 - sold
Mercedes W115 200D 1971 - sold
Lada 1200 & 1500 1980 - sold
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 10 Sep 2007, 20:21
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Poti sa o repeti de enspe mii de ori, tot pe daciaclub esti.

Si asta cu tractiunea spate...eu nu stiu daca am mers un metru pe gheata iarna trecuta...Poti sa-i pui 4 cauciucuri de iarna si ai rezolvat problema. Nu te pune nimeni sa mergi cu 80 pe gheata.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 10 Sep 2007, 21:12
Post #95


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Laurentiu83: citi km ai condus iarna, cu o masina cu tractiune pe spate (in special una fara controlul tractiunii)? Din ei, citi au fost pe anvelope de iarna?

Sa ne intelegem: intr-adevar o masina cu tractiune pe spate e in general mai placuta la condus, in special pe trasee sinuoase. Dar am asa senzatia ca nu ai prea multa experienta; si din cauza asta sentintele pe care le emiti mi se par deplasate.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Sep 2007, 21:18
Post #96


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Eu am condus Lada fara cauciucuri de iarna sau de vara. In toate conditiile! Am impresia ca voi inca sunteti speriati de unele mituri. Masina se conduce usor.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 10 Sep 2007, 21:19
Post #97


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Cea mai misto faza am patit-o cand patina pe drum drept, am bagat-o in a-ntaia, m-am dat jos si am miscat-o de c.r ca sa prinda aderenta. 04.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 10 Sep 2007, 22:28
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(os @ 10 Sep 2007, 22:12)
Laurentiu83: citi km ai condus iarna, cu o masina cu tractiune pe spate (in special una fara controlul tractiunii)? Din ei, citi au fost pe anvelope de iarna?

Sa ne intelegem: intr-adevar o masina cu tractiune pe spate e in general mai placuta la condus, in special pe trasee sinuoase. Dar am asa senzatia ca nu ai prea multa experienta; si din cauza asta sentintele pe care le emiti mi se par deplasate.
*


Recunosc ca n-am condus masina cu tractiune pe spate pe gheata, dar altii au condus si au ajuns pana la urma acasa, n-a mai murit nimeni din asta. Cum au putut pe vremuri, eu zic ca se mai poate si acum. Nu mi se pare un criteriu esential in alegerea dintre dacie si lada. Pana la urma te inveti sa o controlezi, sa pleci de pe loc, etc, etc, mai greu, dar te inveti. Decat sa-ti clantane dintii in masina de frig, mai bine mergi mai cu grija, la caldurica.
Daca as avea de facut toata tara vreo 3000 de km, iarna, cu zapada pe jos, pe munte sau la campie, intre o dacie si o lada as alege lada fara discutii, si asta pentru climatizarea pe care o are si siguranta ca nu mi se strica nici un rahat, nu-mi sare vreun cablu de la climatizare, nu mi se oxideaza vreun papuc pe la semnalizare, nu-mi huruie ventilatorul si nu stau sa schimb platina cand imi sufla crivatu-n k*r. As echipa-o cu cauciucuri de iarna, eventual si niste lanturi si as pleca la drum. Pana la urma, daca vad ca e drumul nasol, nu ma pune nimeni sa ma infund acolo. Ma intorc si gata.
Da gandu ca as sta cu fesul si cu pufoaica pe mine la -10 grade in dacie si ar bate vantul pe la geamul care din fabrica nu se ridica pana sus (cand in Matiz stateam la pulover la -17) imi da fiori.

Experienta de condus am doar vreo 100 de mii de km in 5 ani de soferie, aproape zilnic de vreo 2 ani si jumatate, am condus si in orase aglomerate bara la bara sau plecand cu scart in intersectiile aglomerate, pe autostrazi cu 180 la ora, pe drumuri de pamant, in noroaie (am avut si noroi pe cupola), pe gheata cu cauciucuri Montana putrede, in nameti, m-am si blocat, dar impins am iesit de acolo, etc, etc, cam pe unde merge orice sofer roman in atatia km. N-am pretentia de sofer bun, eticheta sa mi-o puna altii, sofer bun voi spune la 70 de ani cand mi se va retrage permisul, sa dea domnul sa ajung la acest moment.

This post has been edited by Laurentziu83: 10 Sep 2007, 22:41


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 10 Sep 2007, 22:32
Post #99


٩(×̯×)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




Dar Loganul parintilor ce are ? La inceput foloseste-l pe asta pana mai strangi ceva bani.


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 12 Sep 2007, 04:37
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Eu am condus cuu tractiunea pe spate in toate conditiile. Si motorul era tot pe spate, caci era un R10. Excelenta masina. Prima mea masina. Atita distractie la un pret minuscul nu cred ca mai e de gasit in ziua de azi. Am avut masina patru ani in care timp am mers peste tot cu ea. Cea mai distractiva excursie a fost la cota 1400 iarna (zapada batuta cu un strat subtire afinat deasupra). DIstractia cea mai tare a fost sa ajung acolo intr-un derapaj continuu, ca la drifting, si mai misto ca n-am avut nevoie sa folosesc frina de mina. Cind am ajuns sus, masina mea era cea mai veche din parcare si singura care nu era 4x4. Erau vreo cinci cu totul, sa nu mai spunem. Una din cele mai frumoase zile din viata mea. Imi venea sa o iau in jos si sa mai urc o data. E drept ca daca ar mai fi fost careva pe drum mi-ar fi stricat toata distractia ca daca ma opream nu cred ca o mai luam din loc sau nu in sus, in orice caz. Secretul e sa nu pierzi aderenta transmisiei (adica chiar daca fundul face stinga-dreapta, rotile sa nu se suprainvirta serios, doar un pic de rupere de aderenta, cit e inevitabil) si o controlezi din volan, si dozarea farmaceutica a acceleratiei. Ar trebui sa existe o competitie pe drumul ala speciala, iarna, sa fie inchis drumul si sa fie concurs, ca la japonezi de drifting, dar pe zapada. Si nu cred ca am depasit 40km/h tot drumul, da eram prea excitat sa ma uit la bord.

Inca o data, superba masina, asa de usor de derapat si controlat cum n-am mai vazut. Totul numai din acceleratie si volan, uiti total de frina, indiferent pe zapada, ploaie sau asfalt uscat (la 40km/h derapa pe uscat in curbe de 90 de grade).


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 12 Sep 2007, 08:19
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




R10 era "totul in spate", renumite ca imbatabile la rulajul in conditii de iarna. Lada are motor fata si tractiune spate, soluti "clasica", in care puntea spate e cam descarcata, dar cu un sac de nisip deasupra puntii se rezolva din inconveniente.

A, si ca mi-am amintit ca injurati Lada. Daca voia omu vreun Bemveu de prin 90 si ceva, cu tractiune spate si fara sisteme electronice, dar altfel in stare perfecta, la fel i-ati fi recomandat sa aleaga dacia? radmasa.gif

This post has been edited by Laurentziu83: 12 Sep 2007, 08:20


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 12 Sep 2007, 10:21
Post #102


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Mi se pare ca am fost inteles gresit. De aceea explic: postarea mea este mai degraba anti-sentinte-emise-precipitat (si anti-sentinte in general) decit anti-tractiune-pe-spate.

Ca sa raspund la intrebarea lui Laurentiu83: sa stii ca si BMW fara automatul electronic de tractiune poate sa faca probleme pe drum alunecos (chiar mai mult decit o masina ceva mai slab motorizata).

Dar sa lasam omul sa-si cumpere ce are bani si ce-i pare bun. Eu nu-s de acord cu ideea "la inceput o gioarsa ca oricum o strica"; asa ca eu zic asa: 1. Cea mai buna masina pentru care are buget. 2. Daca n-are buget decit de o gioarsa, mai bine mai asteapta. 3. Daca nu poate/nu vrea sa mei astepte vezi 1.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeusreddog
post 12 Sep 2007, 10:34
Post #103


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 August 07
From: Bucuresti




Probabil va fi o dacia 1310 full-option. Tabla sa fie buna, restu' se rezolva.


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 12 Sep 2007, 10:52
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Cred ca os a bunghit-o. Mai bun sfat de atita nu cred ca se poate.
Desi eu lui fi-meu nu i-as da pe mina o masina buna.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 12 Sep 2007, 11:02
Post #105


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(zeusreddog @ 12 Sep 2007, 10:34)
Probabil va fi o dacia 1310 full-option. Tabla sa fie buna, restu' se rezolva.
*



Eu zic sa nu iti cumperi masina ca vad ca nu ai bani. Mergi cu ce ai acasa si intre timp mai strangi de avans. Daca nu ai un venit suficient lunar nu te apuca sa iti iei o masina veche ca tehnologie si ca ani vechime. S-au terminat vremurile cand romanii reparau in fata blocului. Nu mai exista timp pentru asa ceva. Toata lumea munceste de dimineata pana seara. Ma rog faci ce vrei. Eu unul nu as face mutarea asta. Mai bine mai strangi bani pentru o masina mai buna.

This post has been edited by ionutctn: 12 Sep 2007, 11:04


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 12 Sep 2007, 11:05
Post #106


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(ionutctn @ 12 Sep 2007, 12:02)
...S-au terminat vremurile cand romanii reparau in fata blocului. Nu mai exista timp pentru asa ceva. Toata lumea munceste de dimineata pana seara. Ma rog faci ce vrei.
*



Ehh, nu e chiar asa. Unii se mai chinuie din rasputeri sa tina in viata "moda" asta. Avem chiar cateva exemple pe aici pe forum. Kruger cred ca s-ar incadra perfect in categoria asta...


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Sep 2007, 11:07
Post #107


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




reparatiile in garaj propriu se pun? biggrin.gif

De exemplu, de ce sa dau 50 de lei sa-mi schimb placutele si sabotii la service, cand eu stiu si sunt dispus sa fac singur treaba asta si am program la munca pana la ora 15 !?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 12 Sep 2007, 11:11
Post #108


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Una is operatiile de intretinere/revizie si altele is reparatiile la lonjeroane in fata blocului.....

Bine, oricum societatea de consum ne invata ca e nevoie sa mergem la service si pentru a umple pisatoarea de parbriz, dar oricum, macar esti mai "rebel" daca incalci putin aceste ... "noi standarde"....

This post has been edited by driverx: 12 Sep 2007, 11:12


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Sep 2007, 11:13
Post #109


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




eu i-am umplut vecinei pisatoarea de parbriz, capota a deschis-o dar mai departe s-a pierdut tongue.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 12 Sep 2007, 11:17
Post #110


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(argon @ 12 Sep 2007, 12:13)
eu i-am umplut vecinei pisatoarea de parbriz, capota a deschis-o dar mai departe s-a pierdut tongue.gif
*



Good. Poti sa iti deschizi service. Esti apt. Desi trebuie sa fi atent, ca incet incet pierzi din clienti pentru asemenea operatii. De ce? Pai uite, pana si aia a invatat totusi sa deschida capota. Totusi de umplut pisatoarea nu a fost in stare, probabil inca nu ajunsese la capitolul 2.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adită
post 12 Sep 2007, 15:20
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.161
Joined: 25 June 07
From: BUCURESTI




[quote=Slider,7 Sep 2007, 13:53]
[quote=zeusreddog,7 Sep 2007, 10:30]
Da mai dar totusi.. am gasit atatea masini pe la 1000-1500 RON care arata binisor (ma refer la 1300 sau 1310 model mai vechi). Eu eram absolut convins ca la 3000 (hai 4000 fortat) gasesc o masina care sa fie departe de a cadea tablele de pe ea.. unsure.gif

Lasa-le naibii de harburi ca o sa-ti mananci zilele (si banii) cu ele. O sa ti se faca scarba sa mai si conduci...asculta un om care s-a chinuit cu 2 harburi de dacii 1300... ori iti iei ceva mai de doamne ajuta ori renunta.
*

[/quote]
asa e! si eu am avut un harb timp de 4 ani! la inceput eram fericit ca aveam masina!timp de o juma de an nu am bagat nimic dar dupa mi-am blestemat zilele! treaba nasoala e ca nu ai bani pt una mai buna! mai bine mai stai si mai strange! stiu ca deabea astepti sa iti iei masina dar mai stai decat sa iti para rau mai tarziu ca sigur o sa iti para rau! te salut


--------------------
-------------- ------------- ------------- - BUCURESTI
-------------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeusreddog
post 12 Sep 2007, 17:01
Post #112


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 August 07
From: Bucuresti




Multumesc pt sfaturi baieti! Cred ca pana la urma o sa mai strang niste bani si o sa-mi iau o SuperNova Clima.


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 12 Sep 2007, 19:53
Post #113


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




spor la strans banii si al gasit o Snova buna

totusi, dragi co-forumisti care ati aprticipat la acest topic: daca o dacia 1100 , 1300, 1310 sau o Lada1500 sunt intretinute bine, si din punct de vedere al caroseriei, si din punct de vedere al motorului, atunci masina va merge bine si iti va fi drag sa o conduci indiferent de ce nume poarta, uneori chiar daca are 30-40 sau 60 de ani


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 12 Sep 2007, 19:59
Post #114


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Mai adaug ca, prima masina iti va ramane cea mai draga si cu ea vei avea cele mai multe amintiri.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 12 Sep 2007, 20:13
Post #115


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




QUOTE(zeusreddog @ 12 Sep 2007, 18:01)
Multumesc pt sfaturi baieti! Cred ca pana la urma o sa mai strang niste bani si o sa-mi iau o SuperNova Clima.
*


E o alegere inteleapta daca nu vrei sa inveti mecanica. Motorul si cutia de viteze de supernova sunt mult peste cele de berlina. Si pretul e mult mai mare, dar si avantajele.
Supernova e o masina destul de puternica; mie imi place foarte mult cum se conduce.
Cred ca la varsta ta nu te vor deranja zgomotele pe care le face (si de care nu prea ai cum sa scapi in totalitate), mai ales ca daca dai muzica mai tare nu prea se mai aud.

Daca iti place cum merge loganul, iti va placea si supernova (in special faptul ca nu trebuie sa "amesteci" in cutia de viteze wink.gif ).

Am sa ma abtin in privinta pretului supernovei, ca iar incepe lumea sa se certe pe aici.

P.S. A mea nu are aer conditionat si mi-am jurat ca urmatoarea masina va fi cu aer conditionat, deci e bine ca te gandesti la clima.


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 14:22
Forum Renault