Românii din Giurgiu preferă să-și înscrie mașinile, in Bulgaria
![]() ![]() ![]() |
Românii din Giurgiu preferă să-și înscrie mașinile, in Bulgaria
argon |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
BAC |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Eu stiu pe doi de la mine din oras, unul cu un Golf Euro 3 si unul cu un Opel Astra cu Euro 4, masinile sunt inmatriculate in Germania. Astepta sa vada la anul daca se modifica ceva.
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
gdm |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
Un alt avantaj este ca daca ai masina cu numere straine esti imun la amenzi.
Politistii ezita sa dea amenzi la straini pentru ca pentru ei este prea complicat sa trimita amenda in tara de provenienta a masinii. De exemplu masinile cu numere straine sunt ignorate de radar si sunt oprite doar cele romanesti This post has been edited by gdm: 10 Sep 2007, 09:03 |
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#34
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 10 Sep 2007, 00:11) Pentru cei care au motor euro 4 si cred ca nu polueaza... le recomand sa traga un furtun din teava de esapament, in habitaclu... sa inchida geamurile, sa respire acel aer nepoluat, sa vedem ce se intampla. Te-ai gandit mult cand ai spus-o pe asta, nu? ![]() Oamenii vor muri dar nu din cauza aerului poluat, ci din lipsa de oxigen. Pentru ca aerul care intra in masina nu prea mai are oxigen, el fiind ars. Asa cum si noi ardem oxigen in arderile celulare. Deci si noi suntem poluatori, nu? Discutia asta cu normele de poluare imi aduce aminte de aia cu stelele la EuroNcap, in care posesorii de masini obosite, ca si in acest caz, se consoleaza cu gandul ca si in masinile cu mai multe stele la euroncpa poti sa mori, asa cum si masinile cu norme Euro mai mari polueaza ... Foarte excelent. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#35
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, e cam si cum te-ai consola ca eu o dau cu zgomot dar tu o dai fasaita... de mirosit insa, tot miroase...
This post has been edited by vis-a-vis: 10 Sep 2007, 09:45 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#36
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dil @ 9 Sep 2007, 21:02) Pai hash vrea sa spuna ca taxa nu este aberanta, ci o modalitate de a stopa un fenomen nedorit, cel de a importa masini foarte poluante. Stii, urmeaza sa impuna aceeasi taxa si judetul Arges (luat la intamplare). Taxa ar fi la fel de aberanta. Atat timp cat taxa se aplica numai masinilor aduse din afara tarii este o taxa aberanta. Daca s-ar fi aplicat numai masinilor aduse din afara UE era o taxa de import ca oricare alta, dar se aplica si masinilor aduse din alte tari UE. Uiti ca am intrat in gasca aia? Uiti ca unul din pricipiile de la baza UE este libera circulatie a marfurilor? |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
hash |
![]()
Post
#37
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
@laurentiu83: daca am avea toti masini (am un vecin care are vreo 3, eu am numai una) la discretie, (eu mi-as lua, spre exemplu, inca un audi a4 si un renault megane diesel) ai putea sa pavezi toate orasele, bucurestiul si DN1 numai cu masini. Ar fi un ambuteiaj de zeci de de km. Statul trebuia sa faca ceva daca nu este loc de atatea masini pe drum, nu crezi ? Nu mai putem avea economia de piata capitalista, pura, nerestrictionata. Aia a mers in anii 60, in SUA, acum gata. Nu mai judeca patimas ci incearca cu logica. Si eu daca n-as plati impozit as castiga aproape de 2 ori mai bine, ('r-ar ei ai dracu' de capitalisti), insa facem parte dintr-o societate si trebuie sa ne conformam regulilor sale, ca nu ne plac asta e partea a doua.
Taxa este o treaba gandita si eu chiar sunt multumit ca exista putin profesionalism si in statul asta, sa speram ca o sa avem minte sa nu inghitim toate gunoaiele vestului, sa dovedim putina personalitate in relatiile cu UE, nu sa fim numai yes-man-ii lor. Incercati sa intelegeti o masura nu sa dati repede cu parul. |
--------------------
-
-
-
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#38
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
hash |
![]()
Post
#39
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Hm. Cred ca judeci un pic cam simplu. Noi venim zilnic in contact cu 'interfata', adica functionarii de la ghisee daca vrei. Da, coruptia e mare si nu atat coruptia cat statul lor degeaba. Si eu am intrat in contact cu serviciul urbanism spre exemplu si am avut o batalie intreaga de purtat. I-am injurat de numa' (totul pentu ca n-am dat spaga) Si sunt oameni tineri, 30-30 si ceva de ani, deja blazati, dar nu fac fata, insa vor salarii mari.
Insa gandeste-te la nivel macro. Am sa-ti dau un singur exemplu, care-mi vine la indemana - BNR. La un moment dat eram si eu curios cam ce fel de oameni lucreaza la ei. Citeste-le comunicatele, raportarile si daca intelegi 100% ce scrie acolo, ai toata stima mea. Si sa te uiti cand scot cate un post la concurs, cam ce se cere. Ca nu ai venit in contact cu adevaratii profesionisti, este din cauza ca aia nu stau la ghisee si nici n-ai sa auzi de ei prin presa sau pe la televizor. Nu dau nume ca sa nu iscam controverse aiurea. This post has been edited by hash: 10 Sep 2007, 12:22 |
--------------------
-
-
-
|
|
LagunaMan |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 30 August 07 ![]() |
Nu va suparati dar de ce sa-i dau lui Tariceanu and co taxe care mai de care mai aberante pentru ecologie pentru mediu haideti sa fim seriosi se stie fff bine ca romanasul trebuie tinut jos cat mai jos si cum poate fii mai putin poluanta o masina E2 deja inmatriculata in Romania fata de aceeasi masina inmatriculata in Bulgaria. Eu am o masina inmatriculata in Bg. si la banii care i-am dat pe ea in Romania luam cel mult o Dacia 1310 fabricata in 99-2000 si echipare <COAJA> Fosta mea masina era o dacia 1300 in care in anul 2006 am bagat 23 000 000 lei si tot nu merge si nu arata ca asta pe care o am acum nu vreau sa supar pe nimeni dar consider ca si noi cei cu mai putini bani avem dreptul la ceva mai mult iar daca deranjez pe cineva cer scuze anticipat .Multumesc.
|
--------------------
renault
laguna 1
1996 rt
- P 2783 PM
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#41
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Detaliaza... taxe, impozite...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
LagunaMan |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 30 August 07 ![]() |
Uite cum sta treaba asigurare,revizii,impozit se platesc o data pe an actele toate sunt la mine in original procura pe viata tradusa in romana si sunt obligat prin procura sa platesc toate astea. eventualele daune pentru masina sau din cauza masinii le incasez sau le platesc eu. Nu este greu acum mai greu a fost la inceput rau este ca bulgarii au ridicat preturile .Ok ?
|
--------------------
renault
laguna 1
1996 rt
- P 2783 PM
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
ai facut un salt urias de la dacia 1300 la laguna 1. cum se comporta motorul ? esti multumit ?
sanatate si numai bine. |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
driverx |
![]()
Post
#44
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Cu toate ca aveti dreptate cu taxele idioate a lui tariceanu, asta nu inseamna ca natia asta infecta are o scuza sau circumstante atenuante fiind intotdeauna dispusa la smecherii si combinatii si combinatii sa iasa individul repede si ieftin in avantaj. Nu conteaza cum ... da' sa fie...
Mie toata treaba asta imi aduce aminte de vremuri nu de foarte mult apuse cand romanasii se invarteau cu masini din republica moldova.... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
driverx : eu personal nu sunt de acord cu masini poluante, dar in cazul in care tu ai avea o dacie 1300 varza si vreo 4-5000 de euro la sertar economisiti nu ai fi tentat sa faci un upgrade la capitolul automobil ?
ps: am avut o dacie 1300 si tare ma bucur ca am scapat de ea. si daca ar fi dupa mine eu as incuraja cat de mult posibil transportul ecologic in orase, gen bicicleta metrou etc. |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
dizzy |
![]()
Post
#46
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.114 Joined: 11 February 04 ![]() |
De ce nu?
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
driverx |
![]()
Post
#47
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(han_1.6 mpi @ 10 Sep 2007, 14:02) driverx : eu personal nu sunt de acord cu masini poluante, dar in cazul in care tu ai avea o dacie 1300 varza si vreo 4-5000 de euro la sertar economisiti nu ai fi tentat sa faci un upgrade la capitolul automobil ? Personal as fi tentat sa fac asta pentru mine. Dar privind miscarea la nivel global nu prea sunt de acord. Sa argumentez de ce. Am si am avut Dacia 1300. Stiu ce inseamna cand mai pica una alta la ea (chiar chestii super minore, dar multicele). Si cu toate astea am avut o Dacie 1300 care si arata bine si mergea bine. Dar multe masini vechi de pe drumurile noastre, nu conteaza ca is dacii 1300, 1310, Lada sau alta vechitura de ford, multe au asa multe probleme, ca unele dau pe afara, sunt super vizibile (cauciucuri varza, roata cu 8-uri, punte descentrata, fum la greu pe esapament,etc,etc). Ei bine. Acesti oameni au ignorat pur si simplu acea masina. In conditiile in care la unele din aceste vechituri e chiar ieftin si simplu sa faci reparatii. (la unele piesele sunt chiar ieftine, iar service-ul pe masura, nu ca la masinile mai noi unde nu merge cu reparatul la service de cartier). Ei bine, acesti oameni, amu cu Alfa Romeo, Lagune si mai stiu eu ce o sa fie bucurosi de noua achizitie, masinile (unele din ele) o sa mearga perfect o perioada sau oricum mult mai bine decat vechile lor rable si uite asa noi romanii de imbatam cu idea ca am imbunatatit parcul auto. Ne autoprostim de fapt. De ce? 1) Ignoranta prostimii o sa fie aproximativ aceasi. Sa ma lasati cu faze de genu ca iei masina de 10-15 ani, mergi 100mii km si nu bagi decat apa la stropitoare. Masinile se strica. Si nu o sa fie reparate ca lumea 2) Daca ai masina straina dintr-o data si nu mai ai 1300-trabant sau mai stiu eu ce, nu ti se schimba si statutul din punct de vedere economic. Chit ca o fi scumpa o 1300 din cauza multiplelor reparatii, totusi multe masini straine o sa ceara niste bani, bani pe care multi saritori de acum la combinatiile astea nu o sa ii aiba, sau nu o sa fie dispusi sa ii bage in masina. Si uite asa "rablele" U.E.-ului devin RABLELE noastre. 3) Dupa ce ma gandesc la punctul 1) si 2) si mai imi dau seama ca aceste masini nici macar nu trebuie sa raspunda in fata normelor R.A.R. ale noastre ci ale bulgarilor, mi se face si mai rau. Cine a mers prin Bulgaria stie la ce ma refer. Asa ca nu vad bine asemenea combinatii. Puteti sa va ascundeti cat vreti dupa chestii aparente, de moment, actuale, ca i-o tragem la Tariceanu si alte tampenii, ca pe termen lung tot solutie proasta e. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
ai dreptate in priviinta reparatiilor. masina veche se strica des. si piesele sunt mai greu de gasit. dar tot ce se petrece acum denota saracie .
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#49
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai guvernul Tariceanu zice ca o masina cu cat e mai veche, polueaza mai putin(mai putin timp), pt ca va avea o durata de viata mai mica.
Nu cumva afisati ceva care va contrazice spusele? |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
_182_ |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 467 Joined: 21 May 04 From: Bucuresti ![]() |
eu merg frecvent in Giurgiu si am vazut cum arata masinile "bulgaresti": TZIPLA. Golf-uri 2 ca scoase din fabrica, multe BMW seria 3 E36 (adica euro 1 sau 2) - nimeni nu e nebun sa-si ia cazane, si oricum un golf 2 impecabil il iei si cu 500 euro din Germania, deci cine a avut dacie cu un minim de bani trece la asa ceva. 90% din masinile vazute sunt modele anii '90, deci euro 1 sau 2 la mine pe strada (Bucuresti, bloc) sunt inca foarte multe dacii, lade, moskvich, oltcit. Daca oamenii astia ar putea sa-si schimbe masina cu una de 1000 euro din Germania am respira cu totii mai bine. In orasele mai mici procentul de dacii e si mai mare |
--------------------
Renault
Clio bicorp dCi 65
Expression 2003 Renault Twingo 8v & Opel Astra H cdti
|
|
driverx |
![]()
Post
#51
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
_182_
Da, da' tie iti scapa ceva important. Pe bune ma, nu mai judecati ca niste copii. Rablele alea au ajuns rable ca omu nu a avut bani/interes/constiinta sa le repare. Cand o sa pice un injector la BMW-ul ala T(Z)IPLA ce crezi ca o sa faca? De la preteni o sa faca rost de un injector SH deja chinuit saracu de vreme si tot o masina care nici normele 1, 2 nu o sa le respecte. Si asta e doar un exemplu. Oamenii care ACUM au 1000E in buzunar NU au bani sa repare asemenea masini. Bine ca radeti cand o reparatie mai serioasa dubleaza valoarea unei dacii, dar o reparatie putin mai mare la un BMW sigur te duce la mia de euro. Si uite asa ii dublezi valoarea. Si n-ar fi problema, da' ala cu 1000E in buzunar astazi nu o sa mai bage 1000E in masina la anu.... Si tu mergi in Giurgiu, da' i-a fa tu un salt la bulgari sa vezi in ce stare sunt masinile din anii 90 de la ei. Cam...varza. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#52
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Simt cumva o oarece frustare pentru ca unii au facut eforturi sa-si achizitioneze o masina noua, dar proasta... si fac eforturi lunar sa o aibe?
Daca nu exista posibilitatea de a finanta acest lucru, mergeai in continuare cu 1300, o masina nesigura si poluanta... fara sa te afecteze prea mult acest lucru... asa e? Eu nu cred ca o sa fac faza cu Bulgaria, dar daca astfel se poate fenta taxa aberanta de inmatriculare, eu sunt pentru. De ce sa fiu obligat sa-mi cumpar masina noua? |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#53
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.114 Joined: 11 February 04 ![]() |
Nu prea cred ca masinile alea de 1000 de euroi sunt tzipla.
Arata poate binisor dar in nici un caz nu cred ca e tzipla o masina din '86 Eu am mai propus o solutie: Duci o masina inscrisa in circulatie mai veche de 12-15 ani la REMAT si pe baza acelei hartii esti scutit de taxa primei inmatriculari. Dar oricum nu ne asculta nimeni pe noi |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
driverx |
![]()
Post
#54
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 10 Sep 2007, 14:58) Simt cumva o oarece frustare pentru ca unii au facut eforturi sa-si achizitioneze o masina noua, dar proasta... si fac eforturi lunar sa o aibe? ![]() ![]() ![]() QUOTE(vis-a-vis @ 10 Sep 2007, 14:58) Eu nu cred ca o sa fac faza cu Bulgaria, dar daca astfel se poate fenta taxa aberanta de inmatriculare, eu sunt pentru. De ce sa fiu obligat sa-mi cumpar masina noua? Ca bine zici, de ce sa nu o faci? Eu doar am punctat de ce si aceasta noua smecherie a romanilor, per global, in timp, tot o varianta proasta este, si tot noi toti avem de pierdut din asta. Si nici financiar per individ nu cred ca e afacerea afacerilor. La pretul asta sunt masini si masini, dar toate cu multi km. Daciile berline nici nu visau asemenea km fara 4 schimbari de motoare si juma de caroserie, dar asta nu face dintr-un Golf 2 cu 300 mii km o masina buna si care sa confere incredere si siguranta la drum lung. Au si ei saracii lor, care nu au nu stiu ce bani, dar si aia au renuntat deja la masini de 1000E care arata ... "T(Z)IPLA". |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
tipla inseamna ca nu sunt facute sita de la rugina? sau ce?
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
driverx |
![]()
Post
#56
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
gdm |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
Pe tariceanu il doare in cot de poluare. El vrea sa-si vanda citroenurile iar "prietenii" din APIA sa castige acum, ca dupa nu se stie.
|
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(hash @ 10 Sep 2007, 13:03) @laurentiu83: daca am avea toti masini (am un vecin care are vreo 3, eu am numai una) la discretie, (eu mi-as lua, spre exemplu, inca un audi a4 si un renault megane diesel) ai putea sa pavezi toate orasele, bucurestiul si DN1 numai cu masini. Ar fi un ambuteiaj de zeci de de km. Statul trebuia sa faca ceva daca nu este loc de atatea masini pe drum, nu crezi ? Nu mai putem avea economia de piata capitalista, pura, nerestrictionata. Aia a mers in anii 60, in SUA, acum gata. Nu mai judeca patimas ci incearca cu logica. NU ti se pare cam comunista masura asta? Sa-t dau un exemplu: sa zicem ca nu-mi place ca sunt cam multi grasi/grase pe strada. Ce-mi vine mie: hai sa dau o lege sa se interzica junk-food-ul si sa-i oblig pe toti sa faca miscare ca sa ajunga la forma ce-mi place mie. NU m-ar impusca lumea? Asa si aici: DE CE VRETI TOTI SA INGRADITI PIATA LIBERA? Daca tot vi se pare ca se polueaza, uitati-va la statiile ITP, ca alea lasa cazanele sa circule nestingherite pe strazi, amendati-i pe cei ce circula cu masinile in neregula. Voi vreti sa se rezolve problema mult prea agresiv, ati ajuns sa va permiteti o masina noua, fie ea si Logan si acum vi se pare ca toata lumea trebuie sa faca la fel. Uite ca nu-i asa, fiecare are dreptul sa-si cumpere o masina, indiferent de ce euro ar fi ea, si are dreptul sa circule cu acea masina, atata timp cat are permis de conducere, plateste impozitele la stat si o mentine in stare tehnica buna. Nu-i deajuns? Mie mi se par niste criterii de bun simt, suficiente. Spui ca este traficul aglomerat si ca de asta nu vrei sa se vanda multe masini. Traficul s-a aglomerat oricum, si nu cu cazane de afara, ca eu n-am prea vazut in ultimii ani masini aduse din afara cu rugina pe ele. Si statul trebuie sa se ocupe de fluidizarea traficului, nu sa interzica expansiunea acestuia, ca de asta ii intra bani la buget din accizele la carburanti. QUOTE(driverx @ 10 Sep 2007, 14:20) Asa ca nu vad bine asemenea combinatii. Puteti sa va ascundeti cat vreti dupa chestii aparente, de moment, actuale, ca i-o tragem la Tariceanu si alte tampenii, ca pe termen lung tot solutie proasta e. Pe termen lung fiecare are tendinta de a trece la o masina din ce in ce mai buna, indiferent ca e noua sau sh. Asadar, care-i problema? De ce trebuie sa fie masina un lux, de ce trebuie sa tremure ficatu-n mine cand iau o groapa si ma gandesc ca am dat o groaza de bani pe ea? NU mai bine sa ma folosesc de ea? Eu zic sincer ca, daca as avea 5-10 mii de euro lunar, mi-as lua si un Logan pe langa masina normala, si asta numai ca sa ma distrez cu ea, sa merg la pescuit, sa iau gropile, sa urc vreun deal de noroi, pietris, etc, sa iau vreo groapa si, cand s-o strica de tot, sa iau alta si la remat cu asta. De ce trebuie sa ma gandesc la masina ca la o relatie de lunga durata si costisitoare? |
--------------------
.
.
.
|
|
ageana |
![]()
Post
#59
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
QUOTE(dizzy @ 10 Sep 2007, 14:06) Nu prea cred ca masinile alea de 1000 de euroi sunt tzipla. Arata poate binisor dar in nici un caz nu cred ca e tzipla o masina din '86 Eu am mai propus o solutie: Duci o masina inscrisa in circulatie mai veche de 12-15 ani la REMAT si pe baza acelei hartii esti scutit de taxa primei inmatriculari. Dar oricum nu ne asculta nimeni pe noi Perfect de acord, cred ca asta ar fii cea mai buna varianta. Dar, cum ai spus si tu, cui ii pasa de binele <<cetateanului roman>>. Un prieten d-al meu si-a luat un Citroen BX14 din `89 cu ~1.500 E. In afara probabil costa mult mai putin. Pana acum i-a schimbat o piesa la mecanica (un fel de pivot), o sfera de la suspensie si toba finala. "Pivotul" a costat 80 lei, sfera a luat-o tot cam in banii astia. Pe toba nu stiu cat a dat. Ideea e ca masina asta are CALDURA iarna, e super-silentioasa, mult mai comfortabila decat 1310, mult mai "aerisita" in interior, mult mai bine facuta etc. Nu mi se pare absolut deloc greu de intretinut (sau scump). Ar fii mai mult decat okay sa te scuteasca de taxa daca duci o masina la remat. Deja ma gandesc cu groaza ca vin frigurile, iar aeroterma daciei mele sufla la fel de puternic precum un batran astmatic. La anul urmeaza clar o schimbare a masinii. |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
hash |
![]()
Post
#60
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
O ruda din strainatate care a venit in vizita a ramas tablou vazand cate masini noi (clasa de mijloc, 10-15000 euro) circula pe strazi la noi. Eu nu cred ca o ducem chiar asa de rau. In 2-3 ani vom avea si noi propria piata SH cu masini acceptabile.
@laurentiu: piata libera nu mai e de mult. Economia asta 'capitalista' are o gramada de masuri comuniste. Astea nu sunt luate ca e cineva acolo sus 'mai al dracu' care vrea 'sa ne beleasca' ci sunt dictate de un mecanism economic, si anume sustinerea ritmului consumului. ASTA impinge inainte economia, CONSUMUL. Numai asa ne putem dezvolta (noi, Romania, Germania, UE, japonezii etc) daca aruncam in mod fortat ceea ce este vechi dar inca bun. Consumul acum este fortat, ca sa avem crestere economica. (aici mai e de discutat insa ma intind prea mult la cascaval) Chestia cu grasii: SUA studiaza o masura (or fi dat-o ?) ca grasii sa nu mai beneficieze de asigurare medicala daca o pun de-o boala datorata obezitatii. Pare-mi-se ca fumatorii sunt in plop daca se imbolnavesc de plamani si se dovedeste ca are legatura cu fumatul (aka - si-au facut-o cu mana lor). Adica dai o masura, o sa te bata lumea, insa daca n-o dai, o sa te bata mult mai multi. Relatia costisitoare: ia-ti o masina care sa-ti permiti s-o intretii, ca sa nu te doara capul. This post has been edited by hash: 10 Sep 2007, 15:39 |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 21:21 |