DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Românii din Giurgiu preferă să-și înscrie mașinile, in Bulgaria

hash
post 15 Oct 2007, 14:23
Post #91


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Sa reiau: o masina SH din germania este mai proasta decat una cumparata de nou aici pentru ca:
- emite mai mult CO2
- tehnologie imbatrinita, stele NCAP mai putine, riscuri mai mari pentru pasageri si pietoni
- nu da de lucru nimanui, poate doar samsarilor
- polueaza mai mult

Nu discutam despre cum dauneaza poluarea. Nu-i vorba de plamani aici, ci de burtica & papica (nu, nu a noastra, noi o ducem bine). Un exemplu - http://www.venusproject.com/ethics_in_acti...ng_Dimming.html

Sa lamurim de ce o masina din germania, SH, polueaza mai mult decat una noua. Masinile de fabricatie mai veche sunt supuse unor teste de poluare mai relaxate decat o masina noua. Astfel ea ajunge sa ia testul la ea acasa, insa nu este suficient de buna in contextul actual. Pentru ca nu poti forta proprietarul sa o radieze din circulatie (si sa o arunce la gunoi) cum ar fi normal, il penalizezi cat se poate de mult. In felul asta obtii reducerea numarului de masini vechi, pentru ca devalorizezi fortat o veterana, incat proprietarului ii vine mai ieftin sa mearga cu o masina noua fata de vechitura lui.

Cu trecerea timpului impui norme de poluare din ce in ce mai stricte. Avantajele sunt multiple, la nivel macro: reducerea poluarii (si macar amanarea consecintelor de schimbare a climei), fortezi cercetarea si avansul tehnologic, impulsionezi piata prin cresterea cererii, plus o gramada de resurse reciclabile (fier vechi si nu numai), si as mai zice ca franezi cumva si explozia populatiei auto, reducand presiunea asupra infrastructurii (care in unele cazuri - nu la noi - nu se mai poate extinde).

Cu toate ca postul ala parca a fost scris pe maidan cu laptop-ul pe genunchi.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 15 Oct 2007, 21:19
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Ai uitat sa spui si de poluarea implicata de producerea unei masini noi, comparativ cu mentinerea celei vechi in circulatie. Daca faci comparatia, s-ar putea sa-ti dea cu minus....


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 16 Oct 2007, 07:17
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




QUOTE(padual @ 15 Oct 2007, 11:57)
mie motivele taxei asteia care ne tot manaca ziele mi se par Gargara si nimic altceva. Nu taxa este cea care trebuie sa ne fereasca de HARBURI ci Registrul    Auto Roman care insa  = 0 barat. Numai spagari! De asemenea mai sunt si alte autoritati care ar trebui sa urmareasca ceea ce face RAR...care...ghiciti ce fac...DORM!

Eu am foarte mare incredere ca o masina care a trecut de inspectia tehnica periodica in Germania sau Austria sau Franta trece lejer de orice inspectie in RO(noxe si stare tehnica). Asa ca domnule HASH...ce are sula cu prefectura si baba cu mitraliera? O masina care e buna sa circule la nemti nu e buna sa circule si la noi in tara ca vezi doamne polueaza...ca sa vezi.

Pentru cei care ii tot dau intr-una cu poluarea...aveti idee cat de repede ai de mult se misca masele de aer la nivelul atmosferei? Poate ar trebui sa va ganditi ca aerul pe care l-am respirat asta vara la canicula, inainte cu vreo 3 zile sa il bagam noi in plamani isi facea de cap prin Africa.Asa ca putem noi sa fim la poluare 0...daca toti cei din jurul nostru polueaza ne va afecta foarte mult si pe noi. Sunt ecologist din fire, dar nu cred ca platind jegul asta de taxa voi trai intr-o tara mai curata. Cata vreme autorizatiile de functionare date de garda de mediu- sau cum s-o chema - marilor colosi industriali sunt date stim noi cum si pe ce motive...cata vreme legile care protejeaza mediul se aplica fix din p*** - parti - CE SENS ARE aceasta taxa????? 

Mi-am mai zis de mai multe ori sa nu "imi mai bat gura de pomana" pe aceasta tema cata vreme eu nu pot face nimic, dar cand unii oameni gandesc precum spune Vosganian sa gandeasca...tot nu ma pot "abtinea"!
*



da cine a zis ca masinile alea au trecut testele in germania? ca nu vin pe rotile lor de acolo ci is aduse pe trailere...


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Oct 2007, 07:25
Post #94


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(hash @ 15 Oct 2007, 14:23)
.

Sa reiau: o masina SH din germania este mai proasta decat una cumparata de nou aici pentru ca:
- emite mai mult CO2......

Avantajele sunt multiple, la nivel macro: reducerea poluarii (si macar amanarea consecintelor de schimbare a climei),
*




O foarte mica fractiune din poluarea mondiala(si aici ma refer si la poluare si la oxizi de carbon) e facuta de automobile, si din fractiunea aia mica cea mai mare parte vine....ghici de unde..din Americi wink.gif Si nu ma refer la SUA ci la America de Nord si de Sud, unde e cea mai ieftina benzina din lume si ajung doar masini nord americane. Nu va mai dati mari ecologisti deoarece gazele cu efect de sera, CO so CO2 sunt cam acelasi si la non euro si la euro4, deoarece tin consumul de carburant. Catalizatoarele fac altceva, si anume ard hidrocarburile, care n-au treaba cu incalzirea globala.

Exemplu concret, la masinile noi se da emisia de Co2 la km deci gaz cu efect de sera ca duce al incalzirea globala, la Logan 1.4 e 166 de grame, la masina mea non euro e 200, si la o masina tipica americana e minim 600. Apropos, daca ai stii cat Co2 produce o vaca intr-o zi, nu cred ca ti-ai mai bate capul atat cu "harburile" din vest. Aici ma refer la Hash.

QUOTE(aphophis @ 16 Oct 2007, 07:17)
da cine a zis ca masinile alea au trecut testele in germania? ca nu vin pe rotile lor de acolo ci is aduse pe trailere...
*




Asta e tare...tu cum crezi ca e mai ieftin, sa plece un singur sofer cu o platforma, sau 5 soferi cu atlasibu' si sa se intoarca cu 5 masini? blink.gif


Ciudat, ca doar ce ce si-au luat de curand masina noua sunt pro taxei. blush.gif

This post has been edited by argon: 16 Oct 2007, 07:55


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 16 Oct 2007, 08:41
Post #95


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 16 Oct 2007, 08:25)
Ciudat, ca doar ce ce si-au luat de curand masina noua  sunt pro taxei. blush.gif
*
Sa n-avem vorbe la proces, eu sint contra taxei!


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 16 Oct 2007, 09:35
Post #96


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Eu personal nu pot sa fiu pentru o "taxa de nimic", ca asta e, daca se facea ceva pentru stoparea poluarii sau pentru mediu spuneam, dar nu se face. Deci da am cumparat masina noua si nu sunt de acord sa platesc 500 euro taxa de prima inmatriculare, basca la cursul de anul trecut de 35000.

This post has been edited by 2dor: 16 Oct 2007, 09:35


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 16 Oct 2007, 09:50
Post #97


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Ce aduc bulgarii din vest, pe platforme, nici nu merita numele de masina (90 % din ele). Despre TUV ce sa mai vorbim....

Merg aproape saptamanal la Szeged si ce vad eu venind din vest si mergand spre Bulgaria ar ingrozii pe oricine. Cred ca baietii au pierdut complet controlul. sad.gif

This post has been edited by Amedeus: 16 Oct 2007, 09:54


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 16 Oct 2007, 09:56
Post #98


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Mda, ai dreptate Amedeus. Desi eu am semnalat problema asta chiar din primavara, da' lumea nu ma credea. Aduc tot felul de ... "masini". Am vazut ca au preferinte pentru Golf 2/3. Da' putine is in stare sa zicem...bunicica.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristian_F
post 16 Oct 2007, 10:09
Post #99


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 31 October 06




Cred ca ne-am cam jmecherit.
Am vazut pe valea Oltului multe masini de bulgari, cu Opel Astra, Golf III, masini de pe la mijlocul anilor 90 care sunt in stare buna. Acuma noi suntem dupa "epoca" glorioasa de Euro III obligatoriu la second hand, si parcul auto din Romania arata mult mai bine decat cel din Bulgaria (am umblat pe acolo si am vazut). Cu toate astea, tot amarati suntem ca si neam. Si niste Opel Astra si Golf III ar fi foarte bune pentru noi. Este un forum Dacia, si oamenii ar trebui in oarecare masura sa accepte ca atat decizia cu Euro III cat si taxa aceasta mult hulita are ceva legatura cu Dacia.
Nu am scris acest post legat de masina mea Dacia, si nici amator mare de second hand nu pot sa fiu acuzat ca sunt (VW Golf l-am cumparat de nou).

This post has been edited by Cristian_F: 16 Oct 2007, 10:10


--------------------
Dacia 1300 1971 - CJ-03-PES
VW Golf IV, 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Oct 2007, 10:12
Post #100


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pe cei pro-taxa cel mai probabil ii doare ca n-au unde defila si parca masinile noi luate cash sau in rate si se dau ecologisti, si asa se sufoca orasele mari de atatea masini.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 16 Oct 2007, 10:16
Post #101


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




argon & Co. Terminati cu tampeniile astea copilaresti.

Am avut "norocul" ca la un drum de bucuresti sa prind muuuuulte dube de BG care aveau remorci si cu 2 masini. Dar prea putine au fost ... masini. Nu conteaza vechimea lor, sau marca sau cati Euro are. Chiar nu conteaza, cel putin cand zic eu ce vreau sa zic. Ce dracu e asa greu de priceput? Ce dracu ma? Atata va poate mintea? Judecati fiecare post in functie de marca si vechimea masinii scrise in semnatura? Numa' atata puteti?

Personal consider ca un Golf III e o masina ok pentru oamenii cu venituri mai limitate care nu doresc sau nu pot sa cumpere o masina noua. Problema e in ce stare sunt acele Golf III-uri care le aduci.

This post has been edited by driverx: 16 Oct 2007, 10:17


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Oct 2007, 10:18
Post #102


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Eu nu as umbla cu o masina ce nu ia ITP-ul la noi pe bune. Poate sunt mai special...

Doar ca am remarcat pe forum ca doar cei cu masini noi(si nu toti, doar unii ca sa nu mai zica Klaus biggrin.gif ), nu conteaza de care, care au rate multi ani, sau nu au rate, dar se tem ca le va scadea brusc valoarea odata ce se renunta la taxa sunt Pro acesteia din urma.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 16 Oct 2007, 10:24
Post #103


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




@vijelie, pe langa vaca mai pune termocentralele din china si incendiile de padure.

Dar e mai simplu sa-ti iei SH si sa nu-ti bati capul.. Stai sa citesti niste post-uri de pe net de la americani, aia numai cand aud ca s-ar putea impune vreo taxa incep sa tipe ca li-s incalcate drepturile consitutionale, sa vezi acolo tambalau daca se va incerca vreodata sa se puna taxa pe carbon.

Imi aduce aminte de versurile urmatoare:
"Cand se ia cate-o masura,
Lumea-njura
Pe agentul sanitar
Si-l intreaba, fara noima:
"CE-AI CU NOI, MA ?
PENTRU CE SA DAM CU VAR ?" (
totul)

Si, vorba ceea, nu stiu cat de vina e agentu' sanitar (tariceanu) aicea, si cat angajamentele (luate ?) de guvernul lui sa reduca emisiile (ca niste politici de mediu sunt in vigoare, chiar daca nu mi-au ajuns mie la urechi)

Atitudinea asta de tip stat cu mainile in san, "io de ce sa fac, io-te c-ala nu face, ce-s io mai fraier" e foarte paguboasa, zau asa.

Daca maine s-ar interzice, de exemplu, circulatia in centru, cu exceptia bicicletelor, ati sari in sus .. (cica in ploiesti sunt mari probleme cu poluarea, probabil din cauza ca aia au mai si masurat ceva, ca restul oraselor - tamaie)


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 16 Oct 2007, 10:27
Post #104


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Pai sincer esti. Ar fi fain sa gandeasca toti asa ca tine.

Lumea sta si priveste in sus pe cei care isi iau masini noi si din frustrari sau alte probleme personale ascunse in subconstient stau si injura pe astia, ii fac fit(z)osi, emancipati, ecologisti sau mai stiu eu ce. Dar la multi le scapa ca a schimba niste standarde nu e neaparat lucru rau. Tot romanul nu se baga la SH-uri vechi rulate in romania pentru ca stiu prea bine ca nu au fost intretinute, au fost chiar carpite etc, etc, etc. De aia sare la SH-uri de afara. Dar cel putin bulgarii sar la gioarse, gioarse care nu o sa fie intretinute (in mare, nu generalizez neaparat) si probleme o sa fie in continuare cu parcul auto. Uita-te ca romanii nu isi intretin daciile. Crezi ca un Golf II care probabil e in stare mult mai buna decat dacia lui carpita chiar nu are nevoie de intretinere? Voi chiar credeti basmele astea de la tot felul de cunoscuti care merg 100 mii km cu o masina care deja avea 200 mii cand au luat-o schimband doar bradutul de pe oglinda? blink.gif Sunt prea putini oamenii aia care la intrebarea "Ce probleme ai avut cu masina pana acum?" sa stea sa iti insire corect problemele (mici, mari) care le-au avut. Daca ar fi adevarate basmele cu bradutul din oglinda, magazinele de piese auto straine n-ar fi pline de oameni. In cluj stiu un magazin care desi vindea mainly piese dacia (candva), incet incet s-a axat pe piese straine. Si nu se plictisesc baietii de acolo.....



--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Oct 2007, 10:27
Post #105


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




In unele orase europene, prin centre sunt interzise benzinarele sub E3 si dieselurile fara filtru de particule. Mi se pare normal, pentru o buna calitate a vietii populatiei. In Romania nu exista asa ceva.

DriverX: orice masina e SH in a doua zi dupa ce ai cumparat-o, asa ca voi prefera intotdeauna o masina SH decat una noua; nu o voi cumpara cu ochii inchisi, deci nu voi lua o rabla. Refuz sa platesc suplimentar pentru ceva "nou". Nu a zis nimeni ca imi voi lua o masina de 15-20 de ani, dar pentru una din 2001 care e dupa placul meu, de ce as mai plati 500 de euro taxa aia nenorocita? se face ceva de banii aia? prefer sa-i beau. E vorba de principiu.

This post has been edited by argon: 16 Oct 2007, 10:32


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 16 Oct 2007, 10:33
Post #106


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(argon @ 16 Oct 2007, 11:27)
...
DriverX: orice masina e SH in a doua zi dupa ce ai cumparat-o, asa ca voi prefera intotdeauna o masina SH decat una noua; nu o voi cumpara cu ochii inchisi, deci nu voi lua o rabla.  Refuz sa platesc suplimentar pentru ceva "nou". Nu a zis nimeni ca imi voi lua o masina de 15-20 de ani, dar pentru una din 2001 care e dupa placul meu, de ce as mai plati 500 de euro taxa aia nenorocita?  se face ceva de banii aia? prefer sa-i beau.
*



Noi vorbeam aici de masini relativ vechi, relativ ieftine. Ce ma iei acuma cu vorbe dinastea de duh? Aceasta afirmatie a ta ce a adus constructiv la discutia noastra? Crezi ca nu stiam noi restu chestia asta? Is prea putini cei cu rable de 2x ani (dacii sau passat-uri) care sa isi cumpere passat din 2001-2002. Sa fim seriosi.....



--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Oct 2007, 10:36
Post #107


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Asa..si "rablele" alea despre care vorbesti cu ce te incurca pe tine? doar ideea ca cineva isi poate lua o masina cat de cat OK cu 500 de euro te deranjeaza? sau iti este frica ca-i lasa directia si-ti busesc Loganul? ca nu inteleg.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 16 Oct 2007, 10:41
Post #108


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ma deranjeaza ca unii au ramas cu anumite conceptii undeva prin anii 70-80 (70-80 in Romania, nu in Europa). Asa ca daca exista multe rable cu 500E NEINTRETINUTE cu risc sa ma pupe pe mine in cur, sau sa fiu nevoit sa pun pe recirculare ca pute esapamentului lui (nici nu ma gandesc la varianta cea mai rea in care toata imaginea mea devine totul cu tonuri de albastru) atunci..DA...MA DERANJEAZA. Si ar trebui sa va deranjeze PE TOTI, atata timp cat vreti o anumita calitate a aerului in orase. (lasam efectul de sera deoparte, ca aia e alta mancare de peste). Sau sa nu risc sa pup eu pe unul in cur dupa ce am cules ulei proaspat (sau relativ proaspat) de la unu' la care baia sau busonul de ulei era varza. Am patit si asta.... Cauta in propria ta arie CATI se plang de scurgeri de ulei si cati intreaba cat mai pot merge asa cu masina.

Dar asa e romanul....anumite lucruri le trateaza ca normale in functie de situatie, mai ales atunci cand poate iesi el usor in avantaj. Daca poate lua cu 500E o rabla e foarte bine. Daca altii 10 iau rable de acelasi calibru si il intoxica pe el in rabla lui....deja nu mai e bine....sistemul e de vina ca calitatea aerului nu e ok in orasele mari. Halal gandire......ceva gen gradinita.

This post has been edited by driverx: 16 Oct 2007, 10:43


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 16 Oct 2007, 11:34
Post #109


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




O solutie ar fii emigrarea.....in Bulgaria. radmasa.gif Masini ieftine, taxe 0....


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 16 Oct 2007, 11:34
Post #110


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Deci gata cu Congo-ul? unsure.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Oct 2007, 11:38
Post #111


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




mai aveti rabdare 2 luni wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C.C.
post 16 Oct 2007, 11:40
Post #112


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 10 April 05




discutia asta am avut-o, in principiu, acum vreo cativa ani. numai ca pe alt subiect. principial, insa, tot despre asta era vorba.
era despre prostii aia saraci, care, pe langa faptul ca sunt saraci de put, mai fac si cate 5, 6, 7 copii, la care n-au ce sa le dea de mancare. si pe urma ii trimit la cersit sau prin orfelinate. si discutia era daca ar fi bine sa se dea o lege care sa-i mai ostoiasca cumva. ca prin china de exemplu (unde la al doilea copil platesti amenda, am auzit..).
ei bine, concluzia era clara: ar fi neconstitutional. nu poti sa dai o lege prin care doar bogatii (sau cei care au bani) sa aiba DREPTUL sa faca copii.
DAR, rezolvarea e altfel. ai facut copii si nu ai grija de ei, ii trimiti la cersit, etc.- te-am ars. in principiu asta e rezolvarea si aici.
DREPTUL de a avea o masina, nu pot sa ti-l iau, chiar daca esti sarac. DAR, daca nu corespunde (vezi ITP), nu poti sa circuli cu ea. asta e rezolvarea constitutionala si democratica. nu ca n-ai voie sa ai, si-atunci iti bag tot felul de taxe prohibitive..
din alt p.d.v., ma uit la mine. daca va spun cati bani am bagat in dacie in ultimii ani, o sa spuneti ca nu-s normal. si tot rabla e. de ce? pentru ca e o masina conceputa acum aproape 50 ohmy.gif de ani! plus ca piesele made in ro, azi le pui- maine le schimbi. asa ca degeaba schimb una, ca pica ailalta, sau tot aia peste un an..
oricum ai lua-o, masinile alea aduse din vest (rablele alea din 80-90) sunt mult mai fiabile. adica, schimbi o piesa (fie ea si de 1000 de euro) da bun schimbata e! pe cand la dacia mea, daca trag linie, am bagat in ultimii ani, cu totul, vreo 2000 de euro (cred ca ma impusc mad.gif ) si inca continui (tocmai i-am pus aprindere cu senzor gotronic si vreau sa-i pun si eebio care mai e si ala inca vreo 80 de lei). ca sa nu mai vorbesc de reglat una, facut alta, ba culbutorii la 5-10mii, ba nu stiu ce.
ei bine, la alea de afara nu cred ca ar fi asa ceva, pt.ca conceptia lor e cu cel putin vreo.. 20 de ani mai noua. pe scurt- mai fiabile. chiar ma astept ca un golf 2, odata pus la punct sa mearga mult si bine si sa nu-i ridici capota saptamanal sau sa reglezi supapele la 5-10000 de km (asta ca exemplu).
asa ca nu cred ca o dacie la noi e mai ieftin de intretinut fata de o rabla din afara (care, intre noi fie vorba nu se poate compara la fiabilitate si confot cu rablele noastre autohtone..). parerea mea..


--------------------
Renault Espace IV 2004 - abxxxx
scopul NU scuza mijloacele!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 16 Oct 2007, 11:51
Post #113


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




QUOTE(driverx @ 16 Oct 2007, 12:34)
Deci gata cu Congo-ul? unsure.gif
*



Da, Bulgaria e paradisul amatorilor de SH. smile.gif Cei care le inmatriculeaza acolo si le folosesc in RO, pot sa ne lase in durerea noastra si sa emigreze acolo, daca tot le plac legile si democratia bulgara. Nu cred ca le vom simtii lipsa. 251.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunt
post 16 Oct 2007, 11:56
Post #114


Membru lenes


Group: Members
Posts: 484
Joined: 9 December 05




C.C, zici ca te-ai saturat de bagat bani in rabla de dacie veche dar te gandesti tot la o vechitura, straina insa. De ce naiba nu te gandesti sa iti iei mai bine o masina noua ?! huh.gif



--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 MPI, 2005 - 50 VDU
"Oamenii sunt persoane umane" - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 16 Oct 2007, 11:56
Post #115


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(Amedeus @ 16 Oct 2007, 12:51)
....Nu cred ca le vom simtii lipsa.  251.gif
*



Absolut deloc.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C.C.
post 16 Oct 2007, 12:04
Post #116


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 10 April 05




QUOTE(Kunt @ 16 Oct 2007, 11:56)
C.C, zici ca te-ai saturat de bagat bani in rabla de dacie veche dar te gandesti tot la o vechitura, straina insa. De ce naiba nu te gandesti sa iti iei mai bine o masina noua ?! huh.gif
*


asa ar fi bine, insa:
1. prefer sa am rate la casa decat la masina
2. oricum ai lua-o, 2000 nu este egal cu 10000
3. pt.mine nu stiu daca merita, pt.ca nu fac mai mult de 15-20 de mii de km pe an. chiar numa s-o tin in fata blocului..


--------------------
Renault Espace IV 2004 - abxxxx
scopul NU scuza mijloacele!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 16 Oct 2007, 12:04
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




@C.C. Cati români posesori de Dacii vechi intretin atat de bine masina ca si tine? Cred ca sunt toti pe forumul asta. Tocmai asta e problema. Pentru ca la noi, atata timp cat putini oameni sunt dispusi sa cheltuie bani in intretinerea masinii si exista spaga la ITP, vor exista cazane pe strazi.

Hai sa dau un exemplu de gandire : Trebuie sa-mi incalt Supernova. Cost estimat la 500-550 Ron pt 4 cauciucuri Debica, Sava, etc. Cand a auzit asta, bunicul meu a tot incercat sa-mi arate ce se mai poate merge cu ce am eu, ca nu trebuie inca sa le schimb si ca daca trebuie sa le schimb, sa iau numai pe fata, eventual cauciucuri sh. Si exemple din astea de gandire sunt multe, oameni care trateaza catalizatorul bulit cu flexul, ca doar merge si asa.

De asta exista ITP si filtre RAR, dar cum se poate crea un sistem incoruptibil intr-o tara atat de corupta?

Apoi in cazul in care s-ar elimina taxa, va imaginati cat de importanta ar fi functia de director la RAR? Ce partid ar lua-o? Unde s-ar duce spaga cumulata de la toti samsarii?




--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail 2005/2017 Influence/Tekna - HAN/AIZ/DIA
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C.C.
post 16 Oct 2007, 12:12
Post #118


Membru


Group: Members
Posts: 192
Joined: 10 April 05




adevarat si asta. insa, pe de alta parte, nu poti sa tai drepturile oamenilor, pt.ca sistemul si institutiile sale nu fac fata. pur si simplu nu e corect..
adica, nu sunt de acord cu ideea ca "avem drumuri aglomerate, ia mai mergeti si cu autobuzul..".
pai, atunci, la mama ma-sii mai platesc taxe? ca sa dea altii din umeri? (retoric..)


--------------------
Renault Espace IV 2004 - abxxxx
scopul NU scuza mijloacele!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 16 Oct 2007, 14:29
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




QUOTE(Amedeus @ 16 Oct 2007, 09:50)
Ce aduc bulgarii din vest, pe platforme, nici nu merita numele de masina (90 % din ele). Despre TUV ce sa mai vorbim....
Merg aproape saptamanal la Szeged si ce vad eu venind din vest si mergand spre Bulgaria ar ingrozii pe oricine.
*


QUOTE(driverx @ 16 Oct 2007, 10:16)
Am avut "norocul" ca la un drum de bucuresti sa prind muuuuulte dube de BG care aveau remorci si cu 2 masini.
*


Majoritatea cazanelor sosite in BG sunt reparate sumar si exportate in Siria si Iordania.Este plina Turcia de transportoare care se duc pline cu cazane si se intorc goale tocmai din Siria si Iordania.Bineinteles ca cele care isi gasesc clienti bulgari se vand iar restul la EXPORT.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padual
post 16 Oct 2007, 22:43
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 29 November 04
From: MANGALIA




"Cu toate ca postul ala parca a fost scris pe maidan cu laptop-ul pe genunchi."

PT Dl Hash:nu am laptop, si nu bat maidanul. Poate l-as bate dar nu am timp. Am facultate si serviciu si stiu ca problemele mele nu te privesc, asa ca nu te mai fa ca iti pasa. Te respect.Iti respect parerea si asta e ultimul meu post pe topicul asta.

Multa lume intelege exact ce e cu taxa asta. Parerea mea e ca tu nu - si nu pentru ca nu poti si pentru ca refuzi cu desavarsire sa te gandesti la semenii tai si dai semne de un pic de egoism. Userul C.C. a pus exact punctul pe i. Coruptia din institutiile statului nu trebuie ascunsa de TAXE aberante sustinute de ministrii incompetenti (vezi Varu'Jan).

Hai sa facem(faceti)un exercitiu de imaginatie:
-presupunem ca nu exista de maine taxa lu' Taricelu. booon
-presupunem coruptie in Ro 1% din cata e acuma
-presupunem ca RAR-ul face controale in trafic saptamanal in ...sa zicem 10 puncte din bucuresti si cate 3 in toate resedintele de judet.

Ei acum....cum vi s-ar parea voua ca eu, care am 3000de Euro mai imi aduc masina din Germania mai veche de 10 ani cu care sa imi permit sa circul pe unde am nevoie cu ea inmatriculata in RO? Sa presupunem ca ea este in stare buna de functionare si trece 100% testul. Fiind masina veche dupa 5-10000 de Km voi nevoit sa bag sume de ordinul sutelor de Euro pentru a o repara...ca sa trec apoi peste inca 2 ani ITP-ul ca daca nu il trec o duc la Remat sau o vand pe piese.

Asta este in imaginatia mea. In a voastra cam cum este?Hai domnule Hash...Cu ce gresesc???Spune drept care e rolul acestei taxe din moment ce mie, in baza legilor actuale (fara TAXA) nu imi permit sa intretin un SH mai mult de 1 an si deci nu il voi cumpara? Imbecilii de la conducere isi bat joc de noi de ani buni...oare de ce?Pentru ca pot...si pentru ca oameni ca dumneata nu privesc in ochi realitatea! Stii cum e cu taxa asta...uite azi am aflat ca pentru orice retea wireless teoretic iti trebuie aprobarea armatei pentru ca faci transmisiuni radio si e o lege care asta spune. ei acuma dumneata daca ai fi tariceanu probabil ai mai da o taxa foarte mare pentru prima folosire a unei retele wireless, doar asa, ca poti. Pai e drept? Frumos ne sade.

Nene Iancule...unde te-ai dus bre...?


--------------------
Daewoo | Ford MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp 2006 E | 1999 - CT-89-PAD|TX-6273-TX
Doamne ajuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 21:21
Forum Renault