DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan = S Class de pana in 10.000 ?

nh1980ro
post 26 Sep 2007, 16:39
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai odata cu cresterea complexitatii unui autovehicul ar trebui sa creasca si timpul alocat QA,dar nu se intampla asa. Si se iau masinile la testat la intamplare. Probabil ca cele care mai au mici probleme sunt trimise in Romania si alte tari din Europa de Est, unde clientii se duc linistiti la service cu ele in loc sa le refuze la dealer.
Si daca o problema e comuna unui numar mare de masini, atunci deja e problema de design/calitate de fabricatie. Si acum sa vedem cate probleme sunt comune la un numar mare de Loganuri. Cate Loganuri fara polizor ai auzit tu vara cand e cald afara?(aici putem include si surorile mai mici cu acelasi sistem de 2 lei, dar nu e obiectul topicului).
E greu sa gasesti o solutie daca nu vrei sa te coste nimic, mai ales, daca tre sa schimbi sistemul la toate modelele deja fabricate. (asta ar insemna recunoasterea problemei de design si rechemarea masinilor in service/fabrica).
Oricum ideea ta de a da exemple de masini mai scumpe cu probleme, nu scuza problemele de la masinile mai ieftine. Teoretic dai banii pe un produs care corespunde normelor fabricantului, indiferent de pret.
Inca o diferenta ar fi ca masinile mai scumpe au , in general, o garantie mai lunga (si ma refer aici si la rezistenta la coroziune).


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Sep 2007, 16:54
Post #62


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(nh1980ro @ 26 Sep 2007, 17:39)
Oricum ideea ta de a da exemple de masini mai scumpe cu probleme, nu scuza problemele de la masinile mai ieftine
Tu stii ce nu intelegi ? Cat bani dai, atat face. Si stai linistit ca si ceilalti producatori castiga la fel ca la Logan per masina (poate mai putin sau mai mult, dar destul cat sa isi permita sa foloseasca anumite solutii tehnice).
QUOTE(nh1980ro @ 26 Sep 2007, 17:39)
Inca o diferenta ar fi ca masinile mai scumpe au , in general, o garantie mai lunga (si ma refer aici si la rezistenta la coroziune)
nh1980ro, tu vorbesti in necunostinta de cauza, ca de fiecare data. Eu zic sa sapi nitel si sa afli cat se cheltuieste Dacia pentru un Logan in perioada de garantie si pe urma sa compari cu alte masini. Feeling-ul meu imi spune ca este o diferenta foarte mare.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 26 Sep 2007, 16:56
Post #63


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(nh1980ro @ 26 Sep 2007, 17:39)
[...]
Oricum ideea ta de a da exemple de masini mai scumpe cu probleme, nu scuza problemele de la masinile mai ieftine. Teoretic dai banii pe un produs care corespunde normelor fabricantului, indiferent de pret.


Atunci, teoretic nici problemele de la masinile mai scumpe nu mai au scuze.


QUOTE(nh1980ro @ 26 Sep 2007, 17:39)
Inca o diferenta ar fi ca masinile mai scumpe au , in general, o garantie mai lunga (si ma refer aici si la rezistenta la coroziune).
*



De acord in privinta garantiei la coroziune. Insa garantiile mai lungi au inceput sa fie oferite abia recent. Cel putin la noi in tara. Varul meu si-a cumparat un 607 imediat ce au aparut in Romania. Garantie: 2 ani. E drept ca masina a depasit de mult anii aia fara nici o problema majora.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Sep 2007, 16:58
Post #64


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Si o sa aiba si Loganu garantie 2 ani. Ca ii obliga legea.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 26 Sep 2007, 17:00
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai eu ma gandesc cat cheltuiesc clientii Dacia cu garantia (bani+nervi+timp) si la faptul ca perioada de garantie implicita e mai mica (de fapt e cea obligatorie prin lege).
Nu ma refer aici la toti clientii Dacia, ca mai sunt unii si norocosi, sau altii care ignora micile probleme.
Costurile cu garantia sunt destul de mari si de aceea firmele care au produse slabe calitativ dau garantie cat mai mica (vezi de exemplu faptul ca Dacia ofera pentru piesele cumparate din service autorizat 12 luni garantie in loc de 18 cate erau inainte). De aceea mai exista si presiune pe cei din service ca sa schimbe cat mai putine chestii in perioada de garantie.

Sunt convins ca daca dau banii pe un produs n-o sa faca mai mult decat am dat. Dar se poate sa faca mai putin ..smile.gif.. pentru ca se plateste si imaginea firmei. Si sunt multi pe aici pe forum care imbunatatesc imaginea firmei chiar daca au avut probleme cu produsele, dar orgoliul asta....

This post has been edited by nh1980ro: 26 Sep 2007, 17:02


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Sep 2007, 17:08
Post #66


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Ca tot o tineti in sus cu Loganu. Daca m-ai intreba pe mine ce defecte si solutii tehnice proaste are masina, as gasi un milion. Dar si daca stau si analizez alte masini mai rasarite, o sa le gasesc si la alea defecte. Cu cat creste pretul, gasesc mai putine. Toate masinile au solutii tehnice "comentabile".


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 26 Sep 2007, 17:12
Post #67


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




QUOTE(Illusi0n @ 26 Sep 2007, 17:56)
Atunci, teoretic nici problemele de la masinile mai scumpe nu mai au scuze.


Ai dreptate.
In general imaginea unei firme e data si de service-urile autorizate. Pentru ca dupa ce ai cumparat masina, nu prea mai ai multe chestii cu fabricantul sau cu dealerul.
Te intalnesti cu cei din service. Si aici incepe distractia .smile.gif

Si se cam stie ca cei de la service-urile cu pretentii au lucarat intai la Dacia sau la Daewoo si apoi au plecat pe bani mai multi la service-uri mai "straine".
Nu mai zic de faptul ca te duci cu masina in service si iti scihmba meseriasii piesele bune.
Toate chestiile astea tin de imaginea producatorului si de cum reuseste el sa-i convinga pe sefii de service ca sa-si faca treaba. Nu cred ca daca te duci la service in Spania sau Germania, or sa iti repare masina ca la noi.

P.S: Am avut cateva meciuri cu cei de la Dacia si cei din service si se pare ca abia anul asta au inceput si ei sa mai faca cate ceva in sensul imbunatatirii serviciilor. In Bucuresti e bine ca exista concurenta intre service-uri, dar e rau ca oamenii nu prea au timp sa stea langa masina sa vada ce fac aia cu masinile lor.

This post has been edited by nh1980ro: 26 Sep 2007, 17:21


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Sep 2007, 18:44
Post #68


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Vezi ca faci o confuzie intre Dacia si service-uri. Nu zic ca Dacia-i sfanta (...), dar angajatii din service-uri nu sunt angajati Dacia. Sunt angajati la patron ... ii platesti prost, ai angajati slab pregatiti. Ii trimiti la cursuri, dar ei tot la fel ca la berlina aplica ... cu ciocanul.

This post has been edited by IRONICK: 26 Sep 2007, 18:45


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 26 Sep 2007, 19:41
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




QUOTE(nh1980ro @ 26 Sep 2007, 14:39)
Pai odata cu cresterea complexitatii unui autovehicul ar trebui sa creasca si timpul alocat QA,dar nu se intampla asa. Si se iau masinile la testat la intamplare. Probabil ca cele care mai au mici probleme sunt trimise in Romania si alte tari din Europa de Est, unde clientii se duc linistiti la service cu ele in loc sa le refuze la dealer.
Si daca o problema e comuna unui numar mare de masini, atunci deja e problema de design/calitate de fabricatie. Si acum sa vedem cate probleme sunt comune la un numar mare de Loganuri. Cate Loganuri fara polizor ai auzit tu vara cand e cald afara?(aici putem include si surorile mai mici cu acelasi sistem de 2 lei, dar nu e obiectul topicului).
E greu sa gasesti o solutie daca nu vrei sa te coste nimic, mai ales, daca tre sa schimbi sistemul la toate modelele deja fabricate. (asta ar insemna recunoasterea problemei de design si rechemarea masinilor in service/fabrica).
Oricum ideea ta de a da exemple de masini mai scumpe cu probleme, nu scuza problemele de la masinile mai ieftine. Teoretic dai banii pe un produs care corespunde normelor fabricantului, indiferent de pret.
Inca o diferenta ar fi ca masinile mai scumpe au , in general, o garantie mai lunga (si ma refer aici si la rezistenta la coroziune).
*



Eu stiu ca marcile premium au probleme din cauza ca folosesc tehnologii noi care nu au ajuns la maturitate.Exemplu:In nenorocitul de bord baga microcontrolere pe 32 de biti,la ce D-zeu am eu nevoie de microcontrolere pe 32 de biti? De ce am nevoie de atatea gadgeturi si de ce sa platesc mii de euro ptr ele,cand implementarile lor sunt de fapt simple si nu costa asa mult,dar nah...hai sa umplem masina cu gadgeturi,apoi hai sa trimitem totul pe CAN si apoi hai sa ne miram de ce dracu se misca totul asa incet si avem probleme pe magistrala/magistrale.
Masinile japoneze folosesc tehnologii ajunse la maturitate,de asta nu apar asa multe probleme la ele. Nissan Skyline GT-R34 avea un microcontroler pe 16 biti care se ocupa de transmisia integrala,daca era sa fie europeana avea microcontroler de 32 de biti,ca deh...tehnologie noua.
Daca masinile scumpe au probleme,inevitabil si cele ieftine vor avea,dar nu le mai dramatiza atata si nu mai sari cu Solenza "uber frijider" ca nu prea tine,poate la cei care nu prea stiu cu ce se mananca o masina tine treaba de care zici tu.
Iar cei care o dau aici in diverse cum ca a sustinut cineva Logan vs restul lumii,o da in diverse ptr ca era vb de Logan si Solenza d-lui nh1980ro,asa ca nu mai sariti in sus aiurea.

Succese marete!

@IRONICK: Keep up the good work,am ras ceva la chestiile:"Trist","Si mai trist" radmasa.gif radmasa.gif !

This post has been edited by LC_TM: 26 Sep 2007, 19:45


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 26 Sep 2007, 20:20
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




Am revenit si io pe aici si am o problema: Visul meu frumos e un "jeep" Lexus cu blonda inclusa....da voi ma puneti pe ganduri nu cumva ii mai bun Loganu`? tongue.gif Oricum treaba cu sexu` in Logan e ...poezie... icon_mrgreen.gif


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 26 Sep 2007, 21:16
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




nu am citit topicul insa pe mine ma distreaza aia care vor in 7000 de euro logan cu 4 airbaguri, abs, esp si daca mai ramane ceva maruntis si piele. ca sa nu zic ca unii ar vrea motoare de mclaren in 10.000 de euro. Cand le zic de concurenta, sa imi arate si mie masini concurente care sa aiba dotarile astea in aceeasi bani, de obicei tac, caci nu au ce spune.


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 27 Sep 2007, 00:05
Post #72


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai daca dai 7000E pe o masina te astepti sa fie mai buna decat una de 6000E nu?
Parca la Solenza si DSN nu am auzit de asa multe probleme la motor? Motorul si cutia de viteze chiar sunt fiabile la modelele astea.
La Logan au pus un pret mai mare, dar nici motoarele parca nu mai sunt asa fiabile, iar tabla e la fel. A, ca Logan mai are ceva gadgeturi in plus, asta e bine, dar s-a renuntat la calitate prea mult.

Si referitor la service-uri, Dacia autorizeaza sau ridica autorizatia service-urilor si in functie de cum respecta respctivul service normele Dacia. Si cred ca e in interesul service-ului sa respecte normele Dacia, pentru ca banii din garantii de acolo vin.

Nu vreau sa pornesc iar un razboi Solenza vs. Logan. Dar nu inteleg de ce ridicati in slavi masina asta, care ofera mai putin dect dai pe ea, pentru ca ai multe sanse sa nimeresti una cu probleme.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Sep 2007, 00:14
Post #73


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




La mine de exemplu Loganu este la limita de jos a confortului. Si asta cu multa indulgenta. Mai rau de atata se considera chin. Doar o masina, cum spuneau si aia de la Top Gear. Nu te bate vantul, nu troncane hayonul, nu intra apa in ea, este spatioasa. Dar sa consideri o Solenza masina, mai este mult ... si trist.

This post has been edited by IRONICK: 27 Sep 2007, 00:19


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 27 Sep 2007, 00:36
Post #74


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




E o masina...de 5000E. smile.gif
Fiecare din modelele Dacia a avut problemele lui, nu are rost s-o luam de la capat cu ele.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 27 Sep 2007, 00:46
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(nh1980ro @ 27 Sep 2007, 00:05)
Pai daca dai 7000E pe o masina te astepti sa fie mai buna decat una de 6000E nu?
si nu e? Sau crezi ca celula aia de siguranta, cele 3 stele euroncap, motoarele in plus etc vin pe gratis? Numai costurile in dezvoltarea unei celule de siguranta ca lumea (la solenza ma indoiesc ca la proiectare s-a tinut cont de zone deformabile-nu-mi spune de airbag ca degeaba ai airbag daca vine motorul pe tine.. ) zic eu ca fac sa merite diferenta.

Parca la Solenza si DSN nu am auzit de asa multe probleme la motor? Motorul si cutia de viteze chiar sunt fiabile la modelele astea.
Ai statistici de service? Sau vb dupa ureche cum a fost si cu vanzarile renault in scadere in romania? radmasa.gif Ce probleme asa de multe sunt pe logan la motor? Dimpotriva, mi se pare cea mai fiabila parte a golanului.

La Logan au pus un pret mai mare, dar nici motoarele parca nu mai sunt asa fiabile, iar tabla e la fel.
iarasi zic.. pe ce iti bazezi spusele?

A, ca Logan mai are ceva gadgeturi in plus, asta e bine, dar s-a renuntat la calitate prea mult.

pai da.. 4 airbaguri sunt gadgeturi, abs-ul la fel, structura deformabila la fel.. si ce o mai fi.Nu vad unde s-a renuntat la calitate la logan, daca vb in cifre absolute (adica compara nr de logani vanduti cu nr de solenze vandute. Nu am nimic cu solenza, da pun pariu ca erau la fel de injurate cand au aparut ca si golanu'


Nu vreau sa pornesc iar un razboi Solenza vs. Logan. Dar nu inteleg de ce ridicati in slavi masina asta, care ofera mai putin dect dai pe ea, pentru ca ai multe sanse sa nimeresti una cu probleme.

ce ofera mai putin? siguranta? biggrin.gif (pasiva si activa obtinuta prin abs+structura deformabila+airbaguri). Motoare mai bune (1.5dci-ul e cu cateva clase peste 1.9-ul de pe solenza)? Spatiu mai mult?
*





--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 27 Sep 2007, 01:36
Post #76


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Intr-adevar, la motoare s-au gandit ce sa mai puna ieftin in ele ca erau prea scumpe cele de pe Clio si Megane.
Se tine cont de zone deformabile de la Dacia 1300 incoace.
Pentru probleme la motor la Logan uita-te aici:
http://www.daciaclub.ro/Probleme-tehnice-LGN-f34.html
Si gandeste-te ca cei care au Logan cu probleme pe forum sunt o mica parte din totalul clientilor care au luat Logan, dar totusi problemele au apraut si printre astia putini de pe forum (sa fie oare ei asa de ghinionisti?)

4 airbaguri si ABS nu ai la 7000E.
Cu ce imbunatateste fiabilitatea masinii spatiul mai mult? sau vechimea motorului?(eu as zice ca un motor mai vechi de conceptie a ajuns la maturitate) Dar siguranta ce treaba are cu fiabilitatea?
A, ca vreti voi sa va imbatati cu apa rece ca are 3 stele si sunteti schumahari?
Aveo are o stea jumate, dar se vinde foarte bine la preturi mai mari decat Logan.

P.S: Celula de siguranta e la Smart, nu la Logan..tongue.gif Ca daca Logan se rastoarna se face muci. Inca o chestie ar mai fi ca daca nu mai merge motorul (i.e: se defecteaza in momente nepotrivite), adio ABS, adio servodirectie. Te mai bazezi pe celula de siguranta si pe noroc .. icon_mrgreen.gif

This post has been edited by nh1980ro: 27 Sep 2007, 01:47


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 27 Sep 2007, 02:18
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(nh1980ro @ 27 Sep 2007, 01:36)
Intr-adevar, la motoare s-au gandit ce sa mai puna ieftin in ele ca erau prea scumpe cele de pe Clio si Megane.

te referi la dieselul de pe solenza nu?

Se tine cont de zone deformabile de la Dacia 1300 incoace.

si asta de unde o stii? vrei sa zici ca dacia 1300 si solenza au zone deformabile controlat si celula de siguranta si ca ar putea lua macar o stea la euroncap? Hai sa nu ne imbatam cu apa rece, pana in anii 90 putine masini aveau asa ceva

Pentru probleme la motor la Logan uita-te aici:
http://www.daciaclub.ro/Probleme-tehnice-LGN-f34.html
Si gandeste-te ca cei care au Logan cu probleme pe forum sunt o mica parte din totalul clientilor care au luat Logan, dar totusi problemele au apraut si printre astia putini de pe forum (sa fie oare ei asa de ghinionisti?)

pai te-am intrebat cel mai cinstit: ai statistici de service? din care sa reiasa ce zici tu? stii ce e aia statistica si ca exemplul asta e irelevant (ca sa nu zic ca is o gramada de insi care puneau false probleme etc).

4 airbaguri si ABS nu ai la 7000E.

7200 costa un abs plus si am abs si 2 airbaguri. si 3 stele euroncap. ceea ce nu e cazul la solenza

Cu ce imbunatateste fiabilitatea masinii spatiul mai mult?

am zis eu asta? ma refeream la costuri

sau vechimea motorului?(eu as zice ca un motor mai vechi de conceptie a ajuns la maturitate)
eu ma refeream la tehnologia inglobata in motor care se vede la condus bla bla. stiam ca dieseul ala de 1.9 nu prea a fost potrivit pt solenza,nu?Si acuma,nu o sa-mi spui ca era mai bun dieselul de pe solenza decat ala de pe golan nu?

Dar siguranta ce treaba are cu fiabilitatea?
nu are nici o treaba ,da domnu meu siguranta e ceva ce loganul are si solenza nu are, si contrar crezului tau, asa ceva costa sa faci.

A, ca vreti voi sa va imbatati cu apa rece ca are 3 stele si sunteti schumahari?
cati din colegii forumisti sunt schumacheri? sa fim seriosi, ce treaba are prostia unora cu faptul ca loganul e sigur si solenza nu e sigura?

Aveo are o stea jumate, dar se vinde foarte bine la preturi mai mari decat Logan.

asta in romania, unde cultura auto e la pamant, unde gigeii fac pisu pe siguranta lor personala si pe a celor dragi. In germania golanul se vinde de 3 ri mai bine decat aveo. Si vorba aia ,e un amarat de lighean nu minunea coreeana

P.S: Celula de siguranta e la Smart, nu la Logan..tongue.gif

chiar? accident la 100 km/h cu logan din care ai mei nu au patit nimic. cauta pe softpedia ca am povestit.

Ca daca Logan se rastoarna se face muci.

si asta de unde o stii? fara suparare, insa poti macar odata sa aduci argumente verificabile, nu tot felul de chestii folcloristice?

Inca o chestie ar mai fi ca daca nu mai merge motorul (i.e: se defecteaza in momente nepotrivite), adio ABS, adio servodirectie. Te mai bazezi pe celula de siguranta si pe noroc .. icon_mrgreen.gif
si inca odata te intreb: unde ai vazut tu probleme majore cu golanul?Si unde ai vazut tu la golan ca pica motorul asa dintr-odata?
*




--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 27 Sep 2007, 06:56
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(nh1980ro @ 27 Sep 2007, 02:36)
Ca daca Logan se rastoarna se face muci.
*


Asta ai testat-o tu sau face parte din balivernele pe care ti le insiri singur ca sa te convingi ca n-ai facut afacere proasta cu Solenza? biggrin.gif
Am vazut in service si Solenze rasturnate si Logane rasturnate. Din Solenza extrageai ocupantii cu penseta.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 27 Sep 2007, 07:39
Post #79


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(nh1980ro @ 27 Sep 2007, 02:36)
...Ca daca Logan se rastoarna se face muci. ...
*



La tine problema are o asa gravitate ca e nevoie de salvare. De unde le scoti ma? Sunt ATATEA exemple de logane rasturnate chiar aici pe forum si chiar incredibil de bine arata pentru o masina ieftina fara pretentii foarte mari in materie de siguranta. Pe cand solentele.......au prostul obicei sa li se deplaseze in lateral plafonul astfel incat cadrul parbrizului devine un trapez neregulat. Capul pasagerilor devine de asemnea trunchi de con daca nu baga capu sub bord.

Man, vinde covata aia si cumparati o MASINA. Da' nu logan. Poate asa ai sanse sa te autosalvezi de la auto-tampirea totala rezultata prin repetate sedinte de auto-sugestie. Serios vorbesc. Prieteneste iti spun asta....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 27 Sep 2007, 08:08
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




N-are sanse. sad.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 27 Sep 2007, 08:27
Post #81


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Stati mai nu sariti pe bietul om, ca nu a zis ca solenza lui nu se face muci-muci la rasturnare (unde muci-muci e mai grav decat muci). biggrin.gif

P.S. Incep sa cred ca nh1980ro se joaca cu voi. Mai nou are posturi echilibrate in care, din senin, baga cate una la gioalele loganului sau mai slefuieste un pic solenza. tongue.gif


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Sep 2007, 08:29
Post #82


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Suna cineva la 112 sa-i trimita salvarea acasa ? Sau nu merita efortul ?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 27 Sep 2007, 08:32
Post #83


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




@driverX
Nu mai are rost sa ne contrazicem....fiecare vrea ceva de la o masina si asta e. Daca vrei calitate mai buna trebuie sa platesti mai mult, fie ca ne convine sau nu. Problema e sa nu te apuci sa te rastrangi de la alte cheltuieli ca sa iti iei o masina mai buna. Eu unul nu o sa imi iau Logan. Asta pentru ca produsul national nu m-a convins in comparatie cu alte produse si pot sustine si efortul financiar far mari sacrificii. Asta nu inseamna ca trebuia sa faca si altii la fel. Fiecare face ce vrea...isi ia Solenza sau SuperNova ca alea or fi fost fiabile.
Cred ca se poate inchide topicul pentru ca ne contrazicem aiurea.

This post has been edited by ionutctn: 27 Sep 2007, 08:37


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 27 Sep 2007, 08:34
Post #84


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ma gandesc si eu de mult timp la asta, dar cateodata asa loveste ca incep sa ma gandesc daca totusi nu e reala treaba.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 27 Sep 2007, 08:36
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




QUOTE(IRONICK @ 27 Sep 2007, 06:29)
Suna cineva la 112 sa-i trimita salvarea acasa ? Sau nu merita efortul ?
*



Poate i-ai trimite totusi pe baietii cu camasa alba ph34r.gif .


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 27 Sep 2007, 08:40
Post #86


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 27 Sep 2007, 08:29)
Suna cineva la 112 sa-i trimita salvarea acasa ? Sau nu merita efortul ?
*



Nu trimiteti mai salvarea ca poate au aia de la salvare Logan si cand o vedea cu ce masina il ia fuge de rupe pamantul ca poate se rastoarna si se face muci radmasa.gif


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Sep 2007, 08:43
Post #87


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(ionutctn @ 27 Sep 2007, 09:32)
Eu unul nu o sa imi iau Logan. Asta pentru ca produsul national nu m-a convins in comparatie cu alte produse si pot sustine si efortul financiar far mari sacrificii.
Vezi tu ... unii nu fac deloc sacrificii ca sa isi cumpere Logan. Desi puteau sa cumpere una mai scumpa, au preferat Logan. Pentru altii strugurii sunt acrii. Nu trebuie sa faci absolut deloc sacrificii pentru masina.

This post has been edited by IRONICK: 27 Sep 2007, 08:45


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 27 Sep 2007, 09:43
Post #88


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 27 Sep 2007, 08:43)
Vezi tu ... unii nu fac deloc sacrificii ca sa isi cumpere Logan. Desi puteau sa cumpere una mai scumpa, au preferat Logan. Pentru altii strugurii sunt acrii. Nu trebuie sa faci absolut deloc sacrificii pentru masina.
*



Fara suparare dar toate se cumpara prin renuntarea la un alt produs sau serviciu pe care puteai sa il achizitionezi cu banii aia. Nu trebuie sa faci foamea; aici sunt de acord dar tot renunti la altceva ca sa achizitionezi o masina. Depinde doar la cate vrei sa renunti si cat de stramtorat cu banii vrei sa ajungi in schimbul unei masini.

This post has been edited by ionutctn: 27 Sep 2007, 09:45


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 27 Sep 2007, 09:56
Post #89


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Mai tu te faci ca nu intelegi. In banii aia nu iti iei altceva. La ce sa renunti ? la un depozit in banca, unde banii oricum stateau ca nu iti puteai lua altceva de ei ? Sau mai bine, considera lipsa stresului lunar (rata la masina + CASCO).



--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 27 Sep 2007, 11:04
Post #90


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




@aphophis

1.Nu prea mi-e clar unde comparam eu Solenza cu Logan in postul ala lung. Asa ca ai sarit degeaba pe mine. Eu vorbeam strict de Logan.
2.Laura Stoica tot pe la 100km/h a avut accident in Symbol. Acum o sa zici ca Symbol e varza si Logan e masina de masina. E posibil, pentru ca Symbol n-a fost testat niciodata la NCAP. N-are cum sa demonstreze nimeni ca e mai bun sau nu daca nu are aceeasi termeni de comparatie (i.e. sa fi fost testate la NCAP amandoua).
3.Tu in Logan ABS-u tau de 7200E vara mori de cald, pentru ca nu ai A/C. Pe langa ABS si cele 2 airbaguri laterale nu crezi ca aveai nevoie de mai multe chestii?
4.Strugurii ar fi acri daca as compara Solenza cu VW Golf,(sau oricare alt model de la 15.000E incolo), nu cu o masina ca valoreaza noua cu 3000E mai mult decat masina mea veche de 4 ani si as putea sa o comand si maine (Logan) daca e sa ma refer la persoana mea. Dar nu merita ..smile.gif (din punctul meu de vedere)
Vedeti ca un tip care si-a luat Prestige dupa Solenza Scala a intrebat daca Prestige are filtru de polen .. radmasa.gif Sa=i dati repede linkul cu tips^tricks de adaugat filtrul de polen laugh.gif
Cel mai bine ai grija sa nu faci accident cu masina, nu te mai baza atata pe siguranta aia de 3 stele, ca la 64km/h la impact frontal deja ai probleme cu genunchii. Mai revezi de cateva ori filmul de la NCAP.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 13:46
Forum Renault