Vreau sa-mi cumpar bicicleta.
![]() ![]() ![]() |
Vreau sa-mi cumpar bicicleta.
Victoras2001 |
![]()
Post
#1021
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|||
b76bgaarh |
![]()
Post
#1022
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
da la decathlon ai fost.... am trecut pe la ei si se laudau cu super reduceri...nu am stat sa le analizez....
daca doriti utilizare in oras/bucuresti...de va trebuie nspe viteze???? This post has been edited by b76bgaarh: 24 Jan 2010, 21:49 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#1023
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Am fost. Numai ca au o marca ciudata si n-am idee ce-i cu ea. Aaaa. Mai au una electrica, sau asa ceva. Incearca s-o ridici de jos c-o singura mana.
![]() Imi trebuie viteze, ca vreau sa ma sui in fiecare zi in Dealul Mitropoliei, sa nu creada domnul doctor ca numai ei au dealuri si munti. ![]() This post has been edited by Victoras2001: 24 Jan 2010, 21:51 |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#1024
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 24 Jan 2010, 21:32) Nu prea contează ce îți iei acum... Cu siguranță însă, când vei dori să cumperi a 2-a bicicletă, vei știi exact ce îți trebuie, ce merită, și vei face o alegere mult mai bună... ![]() Noi astia mai rupti de fenomen si nestiutori incercam sa ne dam bine pe langa cei care si-au luat deja prima bicicleta se ne aleaga si noua una buna... din prima ![]() |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#1025
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
si nu poti urca cu o singura viteza...una medie....
se vede ca nu teai lasat de mult timp de fumat.... ![]() |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1026
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1027
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu 10 milioane iti faci o bicicleta buna de oras cu piese SH de pe ciclism.ro. Trebuie doar sa ai idee de compatibilitati.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#1028
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Stiu. Dar parca as vrea ceva nou. Asa a fost si cu masina. De 7650 € imi luam multe sh-uri. Da mi-am luat logan, ca nu se mai basise nimeni in el. Sau cel mult vreun puturos prin fabrica.
![]() |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1029
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Bani aruncati, parerea mea...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#1030
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
victoras...nu asta e marca din decathlon?
http://store.btwin.com/home.html apropo o bicicleta chopper...a incercat careva? |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#1031
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Ai si tu dreptatea ta. Te apuci tu sa-mi cauti piese compatibile?
![]() Da, aia e marca. Poate ne lumineaza domnii astia amabili ce-i cu ea, ca de scumpa-i scumpa. |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1032
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Vreau totusi sa ramanem amici. De ce sa ne certam de la bani?
![]() This post has been edited by vis-a-vis: 24 Jan 2010, 22:14 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#1033
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
![]() Pai poti considera ca-s bani aruncati, cand unu' care se pricepe isi cumpara una noua. Dar eu, cum dracu sa ma apuc sa aleg de pe forumul ala piese? Daca eram acum 20 de ani, iti faceam 5 sputnikuri legat la ochi. Visam piesele alea dupa cate ori am reparat-o. Da acum nu mai e cazu'. ![]() |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1034
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Putem face front comun si sa-ti cautam piese acolo. Sunt destui care se pricep si-si pot da cu parerea. Daca te risti s-ar putea ori sa plangi dupa bani, ori sa te alegi c-o bicla buna. Pleci de la un cadru bun si apoi astepti piese la pret decent... Mai ai sansa sa iei la pachet piese pentru cadrul respectiv. Vezi ca Muttley a tot trambitat pe aici ca e un nene la Iasi care iti poate face o bicla din piese SH fix cum vrei si la pret convenabil...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#1035
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Atata timp cat piesele sunt bune, nu vad de ce n-as face-o. Problema e ca pe langa numele piesei, iti trebuie si ochi ca sa-ti dai seama de uzura ei. Cine dracu' crezi tu ca sta cu CTC-ul pe piesele mele? Mai degraba una cum ziceai, cu ala al lui Muttley.
|
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1036
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#1037
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Nenea e de fapt din Piatra si intr-adevar iti poti lua o bicicleta buna de la el la un pret avantajos.
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1038
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma scuzati
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1039
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Si n-o face din bucati, ce dracu'.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Markos |
![]()
Post
#1040
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 24 Jan 2010, 20:20) Cred că totuși cadrul, ca și componentă de bază, având chiar și o serie, poate fi luat ca referință... Si eu zic la fel. Victorase, uite ma cadru pentru tine. 1188-male-bicycle.jpg |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Liviu |
![]()
Post
#1041
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 24 Jan 2010, 21:38) ... De exemplu, dacă mă uit doar pe net pot zice că vreau neapărat frâne hidraulice pe disc, că na, sunt cele mai scumpe, rezistă la frânări îndelungate, etc... Asta judecând prin prisma că îmi place să cobor de pe munte... Dar, pentru utilizarea în plimbări, prin parc, SUNT NAȘPA! Sunt foarte brutale, nu ai deloc control, exact ca frâna de reno, să aibă și arhi ce comenta... Plus că nu ai nevoie de așa ceva, niște frâne în V fiind arhisuficiente.. Eu am avut V-brake-uri si am trecut la discuri .. si pot sa trag concluzii de exploatare de al ambele. Pe scurt: Vbrake-urile sunt foarte ieftine, se manevreaza si regleaza usor dar le lipseste progresivitatea in franare. De mentionat ca sunt si foarte usoare. Discuri mecanice - sunt foarte rezistente, permit franare progresiva usor controlabila dar se manevreaza o idee mai greu decat V-urile .. si-s mai scumpe. Discuri hidraulice: toate super la ele dar pretul le face prohibitive pentru multi. Eu am decis sa imi pun cele mai scumpe/bune frane pe disc mecanice .. Avid BB7 - cca 240 ron un set (deci te duci spre 500 ron fata/spate cu tot cu accesorii). Asta ca idee despre partea de franare. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#1042
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 24 Jan 2010, 22:43) Toate ca toate, da din ziua aia n-a mai ziz omu' nimic de biciclete. O mai trai? |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1043
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Cine sa traiasca ma, io???
![]() This post has been edited by Muttley: 24 Jan 2010, 23:31 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#1044
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 24 Jan 2010, 22:38) Dar, pentru utilizarea în plimbări, prin parc, SUNT NAȘPA! Sunt foarte brutale, nu ai deloc control, exact ca frâna de reno, să aibă și arhi ce comenta... Plus că nu ai nevoie de așa ceva, niște frâne în V fiind arhisuficiente... Eu am si Reno (ce-o fi fost in capul meu!) si frane V-brake reglate cu o cursa foarte mica. ![]() Dar daca te apuci sa conduci cu bocanci si manusi fara degete....dai cu fat(z)a in airbag.. ![]() Si revenind. Ideea e sa-ti cumperi tu o bicicleta, ca sa poti pleca de la ceva. Experienta fiecaruia e diferita. De exemplu intr-un fel ti se pare daca franezi cu V-brake si ai 120Kg si altfel daca ai 80Kg. (banuiesc ce-i drept, ca n-am mers pe bicla la 120Kg ![]() This post has been edited by nh1980ro: 24 Jan 2010, 23:42 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1045
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
V-brake este o frana perimetrica, parghia este mult mai mare decat la disc. Rezistenta la oboseala este mult mai mare la V-brake, insa are si dezavantaje: uzura masiva pe ploaie, noroi, nu mai prinde deloc pe zapada, se blocheaza cu noroi, are dozabilitate mai redusa decat o frana pe disc high end.
La 120 kg esti mai in siguranta cu V-brakes decat cu discuri. Eu am mers si la 130 kg pe bike, iar unde amicii mergeau cu 60 pe coborare, eu ori o luam inainte ori tineam frana mai tot timpul ca sa raman in ritmul lor. Conteaza extrem de mult calitatea sistemului si intretinerea lui: rigiditatea manetelor, calitatea cablurilor si camasilor, calitatea sabotilor de frana, reglajul corect al acestora, rigiditatea monturii in cadru / furca, latimea jantelor in raport cu latimea cadrului si tipul v-brake-ului. La 120 kg cu v-brake, fara sa ma ridic din sa se ridica roata din spate in aer ![]() Un sistem sanatos de V-brakes este mai fiabil si sigur decat un disc cu etrier mecanic sau hidraulic din gamele inferioare, in special pentru cei cu "greutate". Evident in parc nu arati la fel de cool ![]() This post has been edited by dr_mKe: 25 Jan 2010, 00:06 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#1046
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
V-brake e FIX acelasi lucru cu franele vechi cu clesti. Doar ca s-a mutat parghia de la maneta la roata.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1047
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
LOL, asta crezi tu
![]() Parghia este mult mai lunga si implicit forta mai mare pentru acelasi efort depus la maneta ![]() Singurul lucru ramas in comun este frictiunea sabot - janta. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1048
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Frânele hidraulice de care am zis sunt de pe o Cube Acid, deci nu sunt chiar orice... Maneta are o cursă foarte foarte scurtă, și nu prea pot fi dozate corect, iar pe o coborâre ultimul lucru dorit e să blochezi o roată, mai ales cea față...
Și mai au un dezavantaj: spre deosebire de V-brake, solicită foarte mult spițele pe frânare... Pe o roată de firmă nu-i problemă, dar pe ceva ieftin e cam riscant... Pentru oraș mi se par mai rentabile V-brake. Pentru downhill însă discurile cu acționare hidraulică sunt cam cele mai eficiente... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#1049
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
Liviu |
![]()
Post
#1050
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 25 Jan 2010, 07:19) Și mai au un dezavantaj: spre deosebire de V-brake, solicită foarte mult spițele pe frânare... Pe o roată de firmă nu-i problemă, dar pe ceva ieftin e cam riscant... Asta nu am inteles-o niciodata .. nu forbim de aceleasi forte care actioneaza per ansamblu asupra aceluiasi complex mecanic ? Cand franezi cu vbrake, practic incetinesti roata folosindu-te de janta .. deci majoritatea inertiei mecanice (energiei cinetice) a sistemului se va transmite spre sabotii de frana prin ... spite/furca. Practic, bicicleta tinde sa isi pastreze directia de deplasare dar tu ii tii jantele pe loc. Cand franezi cu discuri, forta de franare actioneaza asupra butucilor .. deci practic, energia sistemului se transmite catre discuri prin acelasi ansamblu de mai sus, doar ca stresul pe care il resimt spitele va avea un vector de aplicare exact opus fata de vbrake-uri .. atat ... dar ca modul va avea aceeasi valoare. Nu prea stiu eu sa explic fenomenele fizice dar sper sa ma fi facut inteles cu treaba asta. Practic lucrul mecanic efectuat de ambele tipuri de frana este la fel (caci se presupune ca opresti aceeasi masa care se misca cu aceeasi viteza in ambele cazuri). Diferenta de stres mecanic apare la suprafata de contact a elementelor de franare ... aetfel vbrake-urile vor necesita o forta de apasare mai mica dar se for freca de janta pe o distanta mult mai mare comparativ cu discurile care necesita o forta mult mai mare aplicata pe placutele de frana dar distanta pe care placutele se freaca cu discul este muult mai mica ... La sfarsit, energia cinetica transformata in caldura va fi la fel de mare. Sunt destule cazuri de coborare de pe un munte gen transfagarasan (nu downhill, ci coborare pe sosea) in care au explodat rotile din cauza ca s-au incins jantele de la franarea prelungita ... eu nu vreau sa risc asa ceva. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 04:32 |