DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

154 Pages « < 59 60 61 62 63 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vreau sa-mi cumpar bicicleta.

vis-a-vis
post 18 Mar 2010, 22:26
Post #1801


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Iti fac io una din PAL


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 18 Mar 2010, 22:33
Post #1802


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cam problematic de fixat sad.gif ... Dar vine vara, pantaloni scurti, ce-ti mai trebe aparatoare? tongue.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zodrac
post 18 Mar 2010, 22:41
Post #1803


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 13 January 05
From: Bucuresti




Si eu caut de ceva vreme, dar nu am gasit inca ceva care sa imi inspire incredere pentru un shimano deore 42. Erau in Decathlon niste panarame din plastic da sareau la cea mai mica fortare.
Am vazut de curind ceva interesant la Veloteca (pe Iancului) da nu am apucat sa le studiez prea bine, tot din plastic erau.


--------------------
* * *
Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Altis
post 18 Mar 2010, 22:41
Post #1804


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 24 December 04
From: Bucuresti




Nu vreau sa o fixez, vreau sa o schimb! Si nu merg numai cu pantaloni scurti... Cristi, tu pregateste sprayul cu teflon ca vin smile.gif)


--------------------
Tucson JM - . 2007
Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 18 Mar 2010, 22:44
Post #1805


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Bai, apropo', lantul meu pe frigul asta s-a facut bat de la sprayu' de lant cu teflon. Abia l-am spalat. Daca dai inapoi din pedale, se blocheaza lantul printre pinioane. Eu o sa-mi iau unul mai lichid, macar pana vine vara.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Altis
post 18 Mar 2010, 22:51
Post #1806


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 24 December 04
From: Bucuresti




Eu oricum vreau sa schimb foi,lant, pinioane, butuc spate, manete in vara. Asa ca acum trag de ele asa cum sunt, pana cad si cand le schimb, le schimb toate. Asa ca, in w-e ii fac baita in cada si o tratez cu ulei de cutie.


--------------------
Tucson JM - . 2007
Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 18 Mar 2010, 22:55
Post #1807


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




aparatoare angrenaj:

PROTECTIE_FOAIE_ANGR_02022001.jpg ( Size: 59.36k ) Number of downloads: 749


http://www.bikexpert.ro/catalog/protectie-foaie-p-2265.html

Eu merg fara; nu am simtit nevoia.

This post has been edited by tiberiu.anghel: 18 Mar 2010, 22:56


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Altis
post 18 Mar 2010, 22:57
Post #1808


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 24 December 04
From: Bucuresti




Sar'na boieru'!


--------------------
Tucson JM - . 2007
Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 18 Mar 2010, 23:05
Post #1809


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




Eu pentru uns lantul folosesc: http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/382.html sau un spray de la wurth cu ulei pentru inalta presiune.

Pana acum a fost OK, inclusiv la temperaturi negative + mizerie.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 18 Mar 2010, 23:08
Post #1810


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(Altis @ 18 Mar 2010, 22:41)
Nu vreau sa o fixez, vreau sa o schimb!
*



Pai da, si aia noua, din pal sau plastic, nu trebuie fixata?

Cum e prinsa cea rupta? Cu "nituri" de plastic sau cu surubele?

Cea din link nu pare sa aiba decat 2 puncte de prindere pe foaie, plus biela pedalei. Ce aveai tu are 4.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Altis
post 18 Mar 2010, 23:16
Post #1811


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 24 December 04
From: Bucuresti




Cu suruburi, care au cedat toate, s-a mancat plasticul ala. As putea sa o carpesc, dar mi-e sila.
Oricum am sa ma duc cu bicla sa iau alta, asa ca am sa vad la fata locului daca se potriveste. Ii stiu pe aia, de la ei am luat porbagajul.


--------------------
Tucson JM - . 2007
Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 19 Mar 2010, 23:08
Post #1812


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




In sfarsit am reusit sa-mi pun si eu toate piesele pe ea. Pana la urma am apelat la baietii de la Bikexcs, pt ca am tot schimbat piese, mai ales monoblocul, ca sa se potriveasca. Pe spate am facut alta roata din care am pastrat doar janta. Am pus butuc Novatec cu 2 rulmenti pe care am montat un grup de 8 pinioane 11-34. Angrenajul este cu prindere pe patrat cu foi de 22-32-42. Am mai schimbat saua si tija si pipa de ghidon care acum e reglabila.

Concluzia e ca am saltat ghidonul ca mosii, si stau ca belferu' pe saua lata si moale. Am reusit sa cobor in parc langa lac, dupa 2 tentative nereusite (prea multi caini si nu-i vedeam pe toti radmasa.gif ) si am incercat sa urc pe partea cea mai abrupta. Raportul de 22 la foaie si 34 la pinion e bun, insa se putea si mai bine, pentru ca atunci cand fortez in pedala, bicicleta ridica roata fata. Stiu, e ghidonul prea inalt, se poate regla, insa ar mai trebui ajustate inaltimea si unghiul seii. Mai incerc o data maine pe lumina biggrin.gif

This post has been edited by vis-a-vis: 19 Mar 2010, 23:09


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 19 Mar 2010, 23:11
Post #1813


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




la cate ai schimbat nu ai in vedere si un alt cadru? Ca atat a mai ramas din saracu' pegas


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 19 Mar 2010, 23:19
Post #1814


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Trebuie sa marturisesc ca dupa ce am luat bicicleta (mi-a sosit la firma) cred ca am reusit sa mobilizez cativa colegi sa facem ceva excursii. Mai am 2 colegi cu semicursiere, iar al treilea se pare ca vrea sa isi ia un MTB saptamana viitoare smile.gif Pe langa ei mai sunt 1-2 care ar putea veni daca isi repara bicicletele vechi. Eu zic ca e foarte bine, sper doar sa se tina de cuvant.
Maine o sa am si eu timp sa imi inaugurez bicicleta, o sa postez impresii.

As propune sa separam din topicul asta o sectiune de prezentare biciclete, in care fiecare sa descrie pe scurt bicicleta sa (ce configuratie are, cum a fost originala, ce a upgradat, ce ar mai vrea sa upgradeze, de cand o are, cat a mers, plusuri si minusuri).
Aici sa ramana doar de recomandari.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 20 Mar 2010, 00:03
Post #1815


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Nu mai e cadrul de pegas de mult, era prea moale... Bine, tot o vechitura.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladG
post 20 Mar 2010, 12:44
Post #1816


Membru preistoric


Group: Members
Posts: 2.397
Joined: 23 January 03
From: Bucuresti




Visule, daca aveai raport mai mare de 22-34, ridicai si mai usor roata de la pamant. Asta e cam maxim obisnuit, probabil ca exista si pinioane uriase, dar mai rar.
Eu am 22-32 maxim, dar ceva avantadj la tdw smile.gif

This post has been edited by VladG: 20 Mar 2010, 12:44


--------------------
Ex Dacia SuperNova - -- --
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 20 Mar 2010, 14:36
Post #1817


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Am ridicat roata pentru ca a trebuit sa imping tare in pedale si asta a insemnat un mers sacadat, cu socuri, suficient sa rupa echilibrul...
Combinatia 22-34 este ce se gaseste pe piata la preturi de bun simt. Ar mai fi grupul de 10 pinioane SRAM XX cu ala mare de 36 si se mai gasesc prin America foi de 20 care merg puse fara modificari in locul celei de 22.
Am mai dat azi o tura prin parcuri si am suit toate dealurile mai abrupte. Am lasat totusi ghidonul cat s-a putut de jos, iar saua am dat-o in fata si i-am lasat varful in jos. Nu m-am mai ridicat pe o roata si merge relativ lejer de urcat, insa pe portiuni mici. Nu cred ca aia 14-15 kilometri de urcus de la Baiului ar merge urcati doar in sa. Ma mai gandesc cum sa fac o demultiplicare serioasa, nu ma las pana nu gasesc o solutie simpla biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 20 Mar 2010, 15:05
Post #1818


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




QUOTE(vis-a-vis @ 20 Mar 2010, 14:36)
nu ma las pana nu gasesc o solutie simpla biggrin.gif
*



Ia-ti mtb.


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 20 Mar 2010, 15:08
Post #1819


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




Foaie 22/pinion 34 (combinatia ta actuala angrenaj/pinioane) dar pe o roata de 559 mm (26") ar fi aproape acelasi lucru ca si foaie 20/pinion 34 pe roata actuala de 622 mm (28"). Eu zic ca pe bicicleta actuala nu mai ai ce sa modifici la rapoarte.

LE
Sau cum a zis mai pe scurt Stefan. smile.gif

This post has been edited by Serpico: 20 Mar 2010, 15:17


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yochanna
post 20 Mar 2010, 16:18
Post #1820


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 16 January 10
From: Bucuresti




bun ... si acum vine eu si spun ca vreau sa-mi iau bicicleta.. Am una veche, care nu mai merita nici o investitie. Am parcurs cat de cat topicul, insa pun si eu problema:
Eu vreau sa-mi iau o bicicleta pentru plimbari (fie ele si pe drum de munte, insa nu teren accidentat), dar nu genul cu cos de cumparaturi in fata - evident - ... Cele de la DHS ce reputatie au? Pe aici am vazut ca biclele voastre sunt scumpicele si nu intentionez sa dau mai mult de 500lei pe bicla (oricum e mare suma pt ce am eu nevoie)..
So... Sa iau cu suspensii ori ba? Daca iau fara aripi, se pot adapta ulterior?
Maine merg sa ma rezolv cu rolele, pentru bicla e mai mult de docomentat bag seama smile.gif


va foarte multumesc, smile.gif


--------------------
Reno Clio symbol 2005 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 20 Mar 2010, 16:40
Post #1821


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




Bicicletele DHS nu au o reputatie grozava, dar nici nu ai ce cumpara mai bun cu 500 de lei (daca este vorba de o bicicleta noua). Nici second hand nu gasesti mare lucru la 500 de lei. O suma rezonabila pentru o bicicleta noua entry level ar fi 300-400 de euro.

Categoric fara suspensii (nici la furca, nici - mai ales - la cadru) la pretul asta.

Pentru a putea monta aparatori de roti, este preferabil ca bicicleta sa aiba prinderile corespunzatoare - la cadru si la furca (dar exista solutii - mai mult sau mai putin improvizate - si in cazul in care aceste prinderi lipsesc).


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 20 Mar 2010, 16:50
Post #1822


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




eu acum cativa ani imi luasem un richbike foarte greu, daca ciocaneai in el ziceai ca e calorifer in toate regula. ( vroiam sa fie mai grea bicicleta )

s-a tinut bine la 2 incidente... o data am vrut sa urc bordura si suspensia fata care nu mergea ... s-a gasit sa functioneze si m-a aruncat peste bicicleta care a ajuns pe carosabil biggrin.gif ( schimbatorul spate facut praf )... si o a 2-a oara am luat o groapa ca de galeata pe care nu o vazusem noaptea pe pamant.. bicicleta a rezistat foarte bine si nici nu am cazut, doar am resimtit un soc nasol.

Eu iti recomand sa te duci in militari shoping center la decathlon ca aveau multe biciclete dragute si usurele.

Daca totusi te orientezi spre dhs/richbike fi atenta la astea mai de munte ( cu rotile mai groase ) ca e o mica problema cu lantul si roata spate... s-a chinuit unu sa-mi faca acolo in asa fel sa nu mai atinga, dar n-a reusit si nu puteam sa folosesc toate vitezele.

recomandarea nr.2: fara suspensie pe fata la aia pe spate e discutabil.

This post has been edited by rtBK: 20 Mar 2010, 16:50


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 20 Mar 2010, 18:03
Post #1823


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(Stefan @ 20 Mar 2010, 15:05)
Ia-ti mtb.
*

Nu-mi place sa fiu la moda biggrin.gif


QUOTE(Serpico @ 20 Mar 2010, 15:08)
Foaie 22/pinion 34 (combinatia ta actuala angrenaj/pinioane) dar pe o roata de 559 mm (26") ar fi aproape acelasi lucru ca si foaie 20/pinion 34 pe roata actuala de 622 mm (28"). Eu zic ca pe bicicleta actuala nu mai ai ce sa modifici la rapoarte.
*


S-o luam metodic, ca mie-mi place matematica biggrin.gif

Avem roata de 28" si cea de 26"
Pe asta de 28" am cauciuc de 47 x 622 si presupunem ca pe cea de 26" avem un cauciuc de 2,1" (cel mai uzual).

Circumferinta celei de 28" este de 2,25 metri iar a celei de 26" de 1,79 metri.
Asta inseamna ca la fiecare pedalare (o stanga si o dreapta) roata de 28" cu foaie de 20 si pinion de 34 parcurge 1,3 metri, iar cea de 26" cu pinion de 34 si foaie de 22, 1,1 metri. Cu alte cuvinte, chiar daca-mi pun foaie de 20, cu solutiile actuale pot egala un MTB cu foaie de 22 si pinion de 30.

Sunt constient ca bicicleta mea n-are ce cauta pe astfel de drumuri cu rampa accentuata, insa chiar si daca imi iau un MTB, tot ma voi confrunta cu problema asta.
Concluzionand, eram constient ca nu asta-i solutia, d-aia ma gandesc in continuare la o solutie proprie. Una ar fi fost un butuc Dual-drive cu prindere pe caseta pentru pinioane si inca 3 viteze in butuc.

sram-dualdrive-hub.jpg

Insa pretul e maricel si din ce am mai citit, zice lumea ca butucul asta mai scapa cand pedalezi in forta, e facut mai mult pentru plat, nu pentru urcus.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 20 Mar 2010, 18:50
Post #1824


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




Eu nu inteleg cum de cauciucul de 26 merge numai 1,79 m.
Eu l-am masurat pe al meu pentru ciclocomp si are 2,07. Gresesc?


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 20 Mar 2010, 19:04
Post #1825


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Referitor la ulei pentru lant, eu folosesc de ani de zile Motorex, exista formula pentru praf si forumula pentru ud, iarna n-am observat sa-mi faca lantul batz.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 20 Mar 2010, 19:25
Post #1826


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




@vis-a-vis
Ai doua mici erori: 47 mm, respectiv 2,1" reprezinta latimile anvelopelor, nu grosimea (adica nu cota masurata in lungul razei rotii). A doua eroare: la roata de 26" ai amestecat mm cu cm si a rezultat o circumferinta gresita (excluzand prima eroare). Adica 1"=25,4 mm, nu 2,54 mm. Sau calculul era pentru cazul in care roata este dezumflata. smile.gif

In lipsa diametrelor reale (masurate), poti aproxima diametrul exterior al rotii la 26", respectiv 28". Aceasta aproximare induce o mica eroare de calcul (in sus sau in jos).

La 22/34/26" ies cam 1,342 m, iar la 20/34/28" cam 1,314 m. Putin mai avantajos pentru urcari in al doilea caz, dar diferenta nu este asa de mare incat sa cauti o foaie de 20 (zic eu).

Lasand la o parte calculele, gandeste-te daca ti-ar fi util un raport mult mai mic decat ce ai acum (22/34). Cat de repede poti pedala (cu ce cadenta)? Iti mai poti pastra echilibrul pe bicicleta la viteze asa de mici in urcare pe hartoape? Uneori solutia este sa mai mergi si pe langa bicicleta.

This post has been edited by Serpico: 20 Mar 2010, 19:31


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 20 Mar 2010, 22:50
Post #1827


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




@Yochanna:
Daca vrei neaparat noua, cu 500 lei nu prea ai ce sa cumperi.
Dar poti lua asta cu 770 lei: http://www.bikexcs.ro/catalog/neuzer-altri...-lady-p-85.html
sau cu 560 lei: http://www.bikexcs.ro/catalog/drag-bicicle...2009-p-645.html

Ia un Neuzer decat un DHS; putin mai scump, dar diferenta calitativa merita banii in plus.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 20 Mar 2010, 23:33
Post #1828


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Pai eu sunt genul care sta la semafor in pedale, asa ca pot merge destul de incet fara sa cad in prapastie tongue.gif

Nu caut un raport exagerat de mic, sunt constient ca nu mi-ar folosi, doar unul care sa exploateze cuplul. Daca se poate urca o rampa fortand un pic din pedale, cand cadenta pedalelor e destul de mica, sunt sigur ca se poate face acelasi lucru mai lejer cu un raport mai mare.
Bine, asta e teorie si caz extrem... dar poate fi realizabil.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serpico
post 21 Mar 2010, 08:20
Post #1829


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




Este realizabil, dar un sistem SRAM Dual Drive te costa mai mult decat bicicleta actuala. Eu as baga banii in alte componente, dar asta nu inseamna ca si tu trebuie sa faci la fel. Pe de alta parte, sa mergi pe langa bicicleta acolo unde nu poti urca alfel este gratis.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 1.4MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yochanna
post 21 Mar 2010, 09:03
Post #1830


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 16 January 10
From: Bucuresti




multumiri tuturor.


--------------------
Reno Clio symbol 2005 1.5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
154 Pages « < 59 60 61 62 63 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 22:23
Forum Renault