Vreau sa-mi cumpar bicicleta.
![]() ![]() ![]() |
Vreau sa-mi cumpar bicicleta.
vis-a-vis |
![]()
Post
#1801
|
||
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#1802
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cam problematic de fixat
![]() ![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
zodrac |
![]()
Post
#1803
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu caut de ceva vreme, dar nu am gasit inca ceva care sa imi inspire incredere pentru un shimano deore 42. Erau in Decathlon niste panarame din plastic da sareau la cea mai mica fortare.
Am vazut de curind ceva interesant la Veloteca (pe Iancului) da nu am apucat sa le studiez prea bine, tot din plastic erau. |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
Altis |
![]()
Post
#1804
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 24 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu vreau sa o fixez, vreau sa o schimb! Si nu merg numai cu pantaloni scurti... Cristi, tu pregateste sprayul cu teflon ca vin
![]() |
--------------------
Tucson
JM
- .
2007 Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1805
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Bai, apropo', lantul meu pe frigul asta s-a facut bat de la sprayu' de lant cu teflon. Abia l-am spalat. Daca dai inapoi din pedale, se blocheaza lantul printre pinioane. Eu o sa-mi iau unul mai lichid, macar pana vine vara.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Altis |
![]()
Post
#1806
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 24 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu oricum vreau sa schimb foi,lant, pinioane, butuc spate, manete in vara. Asa ca acum trag de ele asa cum sunt, pana cad si cand le schimb, le schimb toate. Asa ca, in w-e ii fac baita in cada si o tratez cu ulei de cutie.
|
--------------------
Tucson
JM
- .
2007 Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
|
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#1807
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
aparatoare angrenaj:
PROTECTIE_FOAIE_ANGR_02022001.jpg ( Size: 59.36k ) Number of downloads: 749 http://www.bikexpert.ro/catalog/protectie-foaie-p-2265.html Eu merg fara; nu am simtit nevoia. This post has been edited by tiberiu.anghel: 18 Mar 2010, 22:56 |
--------------------
-
-
-
|
|
Altis |
![]()
Post
#1808
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 24 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Sar'na boieru'!
|
--------------------
Tucson
JM
- .
2007 Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
|
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#1809
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
Eu pentru uns lantul folosesc: http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/382.html sau un spray de la wurth cu ulei pentru inalta presiune.
Pana acum a fost OK, inclusiv la temperaturi negative + mizerie. |
--------------------
-
-
-
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1810
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Altis |
![]()
Post
#1811
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 24 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Cu suruburi, care au cedat toate, s-a mancat plasticul ala. As putea sa o carpesc, dar mi-e sila.
Oricum am sa ma duc cu bicla sa iau alta, asa ca am sa vad la fata locului daca se potriveste. Ii stiu pe aia, de la ei am luat porbagajul. |
--------------------
Tucson
JM
- .
2007 Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1812
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
In sfarsit am reusit sa-mi pun si eu toate piesele pe ea. Pana la urma am apelat la baietii de la Bikexcs, pt ca am tot schimbat piese, mai ales monoblocul, ca sa se potriveasca. Pe spate am facut alta roata din care am pastrat doar janta. Am pus butuc Novatec cu 2 rulmenti pe care am montat un grup de 8 pinioane 11-34. Angrenajul este cu prindere pe patrat cu foi de 22-32-42. Am mai schimbat saua si tija si pipa de ghidon care acum e reglabila.
Concluzia e ca am saltat ghidonul ca mosii, si stau ca belferu' pe saua lata si moale. Am reusit sa cobor in parc langa lac, dupa 2 tentative nereusite (prea multi caini si nu-i vedeam pe toti ![]() ![]() This post has been edited by vis-a-vis: 19 Mar 2010, 23:09 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Ov |
![]()
Post
#1813
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
la cate ai schimbat nu ai in vedere si un alt cadru? Ca atat a mai ramas din saracu' pegas
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#1814
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Trebuie sa marturisesc ca dupa ce am luat bicicleta (mi-a sosit la firma) cred ca am reusit sa mobilizez cativa colegi sa facem ceva excursii. Mai am 2 colegi cu semicursiere, iar al treilea se pare ca vrea sa isi ia un MTB saptamana viitoare
![]() Maine o sa am si eu timp sa imi inaugurez bicicleta, o sa postez impresii. As propune sa separam din topicul asta o sectiune de prezentare biciclete, in care fiecare sa descrie pe scurt bicicleta sa (ce configuratie are, cum a fost originala, ce a upgradat, ce ar mai vrea sa upgradeze, de cand o are, cat a mers, plusuri si minusuri). Aici sa ramana doar de recomandari. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1815
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu mai e cadrul de pegas de mult, era prea moale... Bine, tot o vechitura.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
VladG |
![]()
Post
#1816
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Visule, daca aveai raport mai mare de 22-34, ridicai si mai usor roata de la pamant. Asta e cam maxim obisnuit, probabil ca exista si pinioane uriase, dar mai rar.
Eu am 22-32 maxim, dar ceva avantadj la tdw ![]() This post has been edited by VladG: 20 Mar 2010, 12:44 |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
- --
--
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1817
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Am ridicat roata pentru ca a trebuit sa imping tare in pedale si asta a insemnat un mers sacadat, cu socuri, suficient sa rupa echilibrul...
Combinatia 22-34 este ce se gaseste pe piata la preturi de bun simt. Ar mai fi grupul de 10 pinioane SRAM XX cu ala mare de 36 si se mai gasesc prin America foi de 20 care merg puse fara modificari in locul celei de 22. Am mai dat azi o tura prin parcuri si am suit toate dealurile mai abrupte. Am lasat totusi ghidonul cat s-a putut de jos, iar saua am dat-o in fata si i-am lasat varful in jos. Nu m-am mai ridicat pe o roata si merge relativ lejer de urcat, insa pe portiuni mici. Nu cred ca aia 14-15 kilometri de urcus de la Baiului ar merge urcati doar in sa. Ma mai gandesc cum sa fac o demultiplicare serioasa, nu ma las pana nu gasesc o solutie simpla ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Stefan |
![]()
Post
#1818
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
Serpico |
![]()
Post
#1819
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Foaie 22/pinion 34 (combinatia ta actuala angrenaj/pinioane) dar pe o roata de 559 mm (26") ar fi aproape acelasi lucru ca si foaie 20/pinion 34 pe roata actuala de 622 mm (28"). Eu zic ca pe bicicleta actuala nu mai ai ce sa modifici la rapoarte.
LE Sau cum a zis mai pe scurt Stefan. ![]() This post has been edited by Serpico: 20 Mar 2010, 15:17 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
Yochanna |
![]()
Post
#1820
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 16 January 10 From: Bucuresti ![]() |
bun ... si acum vine eu si spun ca vreau sa-mi iau bicicleta.. Am una veche, care nu mai merita nici o investitie. Am parcurs cat de cat topicul, insa pun si eu problema:
Eu vreau sa-mi iau o bicicleta pentru plimbari (fie ele si pe drum de munte, insa nu teren accidentat), dar nu genul cu cos de cumparaturi in fata - evident - ... Cele de la DHS ce reputatie au? Pe aici am vazut ca biclele voastre sunt scumpicele si nu intentionez sa dau mai mult de 500lei pe bicla (oricum e mare suma pt ce am eu nevoie).. So... Sa iau cu suspensii ori ba? Daca iau fara aripi, se pot adapta ulterior? Maine merg sa ma rezolv cu rolele, pentru bicla e mai mult de docomentat bag seama ![]() va foarte multumesc, ![]() |
--------------------
Reno
Clio symbol
2005 1.5dci
|
|
Serpico |
![]()
Post
#1821
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Bicicletele DHS nu au o reputatie grozava, dar nici nu ai ce cumpara mai bun cu 500 de lei (daca este vorba de o bicicleta noua). Nici second hand nu gasesti mare lucru la 500 de lei. O suma rezonabila pentru o bicicleta noua entry level ar fi 300-400 de euro.
Categoric fara suspensii (nici la furca, nici - mai ales - la cadru) la pretul asta. Pentru a putea monta aparatori de roti, este preferabil ca bicicleta sa aiba prinderile corespunzatoare - la cadru si la furca (dar exista solutii - mai mult sau mai putin improvizate - si in cazul in care aceste prinderi lipsesc). |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
rtBK |
![]()
Post
#1822
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
eu acum cativa ani imi luasem un richbike foarte greu, daca ciocaneai in el ziceai ca e calorifer in toate regula. ( vroiam sa fie mai grea bicicleta )
s-a tinut bine la 2 incidente... o data am vrut sa urc bordura si suspensia fata care nu mergea ... s-a gasit sa functioneze si m-a aruncat peste bicicleta care a ajuns pe carosabil ![]() Eu iti recomand sa te duci in militari shoping center la decathlon ca aveau multe biciclete dragute si usurele. Daca totusi te orientezi spre dhs/richbike fi atenta la astea mai de munte ( cu rotile mai groase ) ca e o mica problema cu lantul si roata spate... s-a chinuit unu sa-mi faca acolo in asa fel sa nu mai atinga, dar n-a reusit si nu puteam sa folosesc toate vitezele. recomandarea nr.2: fara suspensie pe fata la aia pe spate e discutabil. This post has been edited by rtBK: 20 Mar 2010, 16:50 |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1823
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Stefan @ 20 Mar 2010, 15:05) Nu-mi place sa fiu la moda ![]() QUOTE(Serpico @ 20 Mar 2010, 15:08) Foaie 22/pinion 34 (combinatia ta actuala angrenaj/pinioane) dar pe o roata de 559 mm (26") ar fi aproape acelasi lucru ca si foaie 20/pinion 34 pe roata actuala de 622 mm (28"). Eu zic ca pe bicicleta actuala nu mai ai ce sa modifici la rapoarte. S-o luam metodic, ca mie-mi place matematica ![]() Avem roata de 28" si cea de 26" Pe asta de 28" am cauciuc de 47 x 622 si presupunem ca pe cea de 26" avem un cauciuc de 2,1" (cel mai uzual). Circumferinta celei de 28" este de 2,25 metri iar a celei de 26" de 1,79 metri. Asta inseamna ca la fiecare pedalare (o stanga si o dreapta) roata de 28" cu foaie de 20 si pinion de 34 parcurge 1,3 metri, iar cea de 26" cu pinion de 34 si foaie de 22, 1,1 metri. Cu alte cuvinte, chiar daca-mi pun foaie de 20, cu solutiile actuale pot egala un MTB cu foaie de 22 si pinion de 30. Sunt constient ca bicicleta mea n-are ce cauta pe astfel de drumuri cu rampa accentuata, insa chiar si daca imi iau un MTB, tot ma voi confrunta cu problema asta. Concluzionand, eram constient ca nu asta-i solutia, d-aia ma gandesc in continuare la o solutie proprie. Una ar fi fost un butuc Dual-drive cu prindere pe caseta pentru pinioane si inca 3 viteze in butuc. sram-dualdrive-hub.jpg Insa pretul e maricel si din ce am mai citit, zice lumea ca butucul asta mai scapa cand pedalezi in forta, e facut mai mult pentru plat, nu pentru urcus. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Stefan |
![]()
Post
#1824
|
![]() Quite opinionated Group: Members Posts: 1.449 Joined: 18 January 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu nu inteleg cum de cauciucul de 26 merge numai 1,79 m.
Eu l-am masurat pe al meu pentru ciclocomp si are 2,07. Gresesc? |
--------------------
Volkswagen
Golf 7 Variant
1,4 TSI 2013
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1825
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Referitor la ulei pentru lant, eu folosesc de ani de zile Motorex, exista formula pentru praf si forumula pentru ud, iarna n-am observat sa-mi faca lantul batz.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Serpico |
![]()
Post
#1826
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
@vis-a-vis
Ai doua mici erori: 47 mm, respectiv 2,1" reprezinta latimile anvelopelor, nu grosimea (adica nu cota masurata in lungul razei rotii). A doua eroare: la roata de 26" ai amestecat mm cu cm si a rezultat o circumferinta gresita (excluzand prima eroare). Adica 1"=25,4 mm, nu 2,54 mm. Sau calculul era pentru cazul in care roata este dezumflata. ![]() In lipsa diametrelor reale (masurate), poti aproxima diametrul exterior al rotii la 26", respectiv 28". Aceasta aproximare induce o mica eroare de calcul (in sus sau in jos). La 22/34/26" ies cam 1,342 m, iar la 20/34/28" cam 1,314 m. Putin mai avantajos pentru urcari in al doilea caz, dar diferenta nu este asa de mare incat sa cauti o foaie de 20 (zic eu). Lasand la o parte calculele, gandeste-te daca ti-ar fi util un raport mult mai mic decat ce ai acum (22/34). Cat de repede poti pedala (cu ce cadenta)? Iti mai poti pastra echilibrul pe bicicleta la viteze asa de mici in urcare pe hartoape? Uneori solutia este sa mai mergi si pe langa bicicleta. This post has been edited by Serpico: 20 Mar 2010, 19:31 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#1827
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
@Yochanna:
Daca vrei neaparat noua, cu 500 lei nu prea ai ce sa cumperi. Dar poti lua asta cu 770 lei: http://www.bikexcs.ro/catalog/neuzer-altri...-lady-p-85.html sau cu 560 lei: http://www.bikexcs.ro/catalog/drag-bicicle...2009-p-645.html Ia un Neuzer decat un DHS; putin mai scump, dar diferenta calitativa merita banii in plus. |
--------------------
-
-
-
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#1828
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai eu sunt genul care sta la semafor in pedale, asa ca pot merge destul de incet fara sa cad in prapastie
![]() Nu caut un raport exagerat de mic, sunt constient ca nu mi-ar folosi, doar unul care sa exploateze cuplul. Daca se poate urca o rampa fortand un pic din pedale, cand cadenta pedalelor e destul de mica, sunt sigur ca se poate face acelasi lucru mai lejer cu un raport mai mare. Bine, asta e teorie si caz extrem... dar poate fi realizabil. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Serpico |
![]()
Post
#1829
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Este realizabil, dar un sistem SRAM Dual Drive te costa mai mult decat bicicleta actuala. Eu as baga banii in alte componente, dar asta nu inseamna ca si tu trebuie sa faci la fel. Pe de alta parte, sa mergi pe langa bicicleta acolo unde nu poti urca alfel este gratis.
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
Yochanna |
![]()
Post
#1830
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 16 January 10 From: Bucuresti ![]() |
multumiri tuturor.
|
--------------------
Reno
Clio symbol
2005 1.5dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 22:23 |