Vreau sa-mi cumpar bicicleta.
![]() ![]() ![]() |
Vreau sa-mi cumpar bicicleta.
corbex |
![]()
Post
#3661
|
||
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|||
Sudsemnatu |
![]()
Post
#3662
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
de ce sa ia teapa?
|
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
corbex |
![]()
Post
#3663
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Nu e nici un motiv, daca o examineaza atent inainte. Parca s-ar teme, totusi.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#3664
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ma temeam ca n-o sa am bani. Da am primit finantare, maine merg s-o iau. Si voiam sa mai aud pareri
This post has been edited by Bulldog: 12 Jun 2012, 19:31 |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
fnp |
![]()
Post
#3665
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Ai luat-o pana la urma?
Eu am avut un cauciuc MK aproape nou pe spate cand am luat bicicleta. La sfatul fratelui meu l-am inlocuit cu unul "all road". MK-ul este pt. offroad si pe asfalt pe langa faptul ca se toceste f. repede, aluneca mult, mai ales pe ud. Sfatul meu ar fi sa le inlocuiesti pe amandoua si sa le vinzi pe astea daca nu ai de gand sa te dai prea mult pe off-road |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#3666
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am luat-o. Merge bine. Cauciucurile le-as schimba sau vinde daca as avea cui. Pe aici nu prea sunt comunitati de biciclisti asa mari. Primul upgrade o sa fie un alt pedalier, cu dinti mai multi, deoarece cam pedalez in gol. Si e cam tocit.
Amu si la banii astia... This post has been edited by Bulldog: 14 Jun 2012, 17:41 |
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
Serpico |
![]()
Post
#3667
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Daca mergi doar pe asfalt sau preponderent pe asfalt, cumpara niste anvelope slick (complet netede). Anvelopele actuale le poti pastra pentru off road sau, daca nu mergi off road, eventual le poti folosi iarna (pentru zapada, nu pentru gheata).
QUOTE(Bulldog @ 14 Jun 2012, 18:41) Aproape sigur ca nu este necesar sa pui foi mai mari (cu mai multi dinti), ci problema este ca nu pedalezi corect. Cand pedalezi nu trebuie sa te simti ca la sala de forta, de parca ai impinge greutati cu picioarele. Incearca sa mentii o cadenta de macar 80, preferabil 90 (rotatii complete ale angrenajului pe minut). |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3668
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
O cadenta de 80-90 nu e cam mult? Eu la ture lungi (cateva zeci de kilometri), practic o cadenta de 50-60.
La vechiul MTB, cand am trecut de la anvelope de teren la slick-uri, am simtit imediat nevoia unei transmisii mai mari. Cum cel mai mic pinion avea 13 dinti si nu puteam sa-i pun mai mare (pinioane pe filet), i-am pus foi mai mari. Si aici a fost o problema, pentru ca nu puteam sa-i pun decat foi de 44, dar s-a dovedit suficient. MTB-urile (sau, ma rog ce se vinde la noi majoritar in materie de biciclete) sunt penalizate de faptul ca au transmisia scurta (de regula 42 de dinti la foi), practic prin oras mergi tot timpul in ultimul raport, si simti de multe ori ca ar mai trebui ceva in plus, ceea ce e destul de aiurea. Eu la a mea de acum (avand si roti de 28), folosesc la regim normal transmisia in foaia medie si pinionul cel mai mic, de 11, doar cand vreau viteze mai mari trec pe foaia mare si folosesc pinioanele pe la mijloc sau spre cel mai mic, practic am tot timpul o rezerva. Pentru conditiile de la noi din orase, cel mai bine s-ar preta o bicicleta cu roti de 26, slick-uri (dar nu foarte slick, mai sunt si portiuni cu nisip unde sunt penalizate la stabilitate), foi de 44, pinion mic de 11, un cadru cat mai usor si aparatori de noroi pe o suprafata cat mai mare a rotii. Apoi ar mai fi suspensii pe fata (avantaj ca amortizeaza din gropi, dezavantaj ca sunt mai grele), pe spate nu-i musai. Am zis roti de 26 pentru ca bicla sa fie cat mai usoara (a mea e relativ grea), si sa incapa in lift. Poate parea un moft, dar esti mult mai motivat sa folosesti bicicleta daca nu trebuie sa te chinui cu ea pe scari. Chiar nu ma prind de ce producatorii de "petarde" (alea de sunt 300 de lei in hipermarketuri), in banii astia iti pun suspensii fata-spate, cauciucuri de teren (cand crampoanele alea sunt utile doar la urcari si coborari), in loc sa le faca mai usoare si mai fiabile. This post has been edited by Laurentziu83: 15 Jun 2012, 09:11 |
--------------------
.
.
.
|
|
Serpico |
![]()
Post
#3669
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Nu e prea mare o cadenta de 80-90, mai ales cand vorbim de drumuri lungi pe asfalt.
Cu o bicicleta cu roti de 26", cu foaia mare de 42 de dinti si pinionul cel mai mic de 14 dinti, la o cadenta 90rpm o sa aiba o viteza de deplasare de 33 km/h. Pentru 44/11, tot la 90rpm, viteza de deplasare a bicicletei va fi de 44 km/h. QUOTE(Laurentziu83 @ 15 Jun 2012, 10:07) Chiar nu ma prind de ce producatorii de "petarde" (alea de sunt 300 de lei in hipermarketuri), in banii astia iti pun suspensii fata-spate, cauciucuri de teren (cand crampoanele alea sunt utile doar la urcari si coborari), in loc sa le faca mai usoare si mai fiabile. E unul din misterele economiei de consum. Eu am incetat sa ma mai mir. Asta cere lumea, asta ofera vanzatorii. This post has been edited by Serpico: 15 Jun 2012, 09:35 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#3670
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
O sa caut iapa in gura sa vad cati dinti are.
|
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#3671
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
o intrebare pentru cunoascatori: am un cube aim 2010; renteaza sa bag bani in ea (frane hifraulice pe disc, mai tarziu o furca mai deteapta etc.) sau e mai bine sa iau un model echipat gata?... personal imi surade prima varianta...
|
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
corbex |
![]()
Post
#3672
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Fara frine hidraulice e ca si cum ai merge pe jos. Pune-i!
Au aparut si DLR-uri velo. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Bulldog |
![]()
Post
#3673
|
![]() "Nembru" Group: Members Posts: 566 Joined: 6 February 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
22-32-42 dinti am la foaie. M-am obisnuit asa cu ea, cu pedalatul in cadenta mare. Am facut deja 200 km cu rabla, merge decent. Foaia de mijloc e cam uzata da deocamdata nu ii simt lipsa.
|
--------------------
Bicicleta,
RATUC,
Taxi Imi scot mașina in ploaie să se tuneze cand tună
|
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#3674
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
domnilor, reiau subiectul de mai sus: merita investit intr-un cadru de cube aim 2010? sau e mai bine sa iau alt model mai high end?
din ce am vazut pe 2012 e acelasi cadru de la aim la acid... asa ca totul sta in echipare... si ca si denumire cadrul de aim 2010 este la fel cu cel de 2012... gresesc undeva? |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
Serpico |
![]()
Post
#3675
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Nu cadrul e problema, ci faptul ca, in functie de cat de multe componente vrei sa inlocuiesti si cu ce vrei sa le inlocuiesti, s-ar putea sa fie mai rentabil sa cumperi o bicicleta completa, cu configuratia dorita (sau pe aproape de configuratia dorita).
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
zanzie |
![]()
Post
#3676
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
Poate vrea sa-i puna numai Fox si XTR.
![]() |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
ccezar2004 |
![]()
Post
#3677
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.723 Joined: 26 February 05 From: .sk ![]() |
sa fiu sincer daca as avea cum mi-as lua un cube fritzz... dar e putin mai complicat de realizat...
avantajul la investitii pe bucatele este ca nu trebuie sarit cu totul intr-un pas. As putea pune frane, apoi schimbatoare, apoi o furca etc. Dar nu as vrea la inceput sa fi pus super componente si de fapt cadrul sa fie de rahat si sa nu merite investitia... in sensul acesta era intrebarea... |
-------------------- Laguna II.2 INITIALE 2.0dci 150CP, 2007
|
|
Serpico |
![]()
Post
#3678
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 10 April 03 From: Timisoara ![]() |
Daca acel cadru iti este bun ca marime si ca geometrie si nu te deranjeaza ca nu e un cadru extrem de usor, eu nu vad nici un impediment (cu exceptia banilor) in a face oricate upgrade-uri doresti.
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate Plus 1.4MPI 2007
|
|
DragosP |
![]()
Post
#3679
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Vreau să-mi cumpăr bicicletă.
Nu-i o noutate, vreau de mult. Vă spun sincer că mă demoralizează să citesc 3678 de posturi. Spuneți-mi și mie, la un buget între 1000 și 2000 de lei o bicicletă care să nu se rupă sub mine cel puțin doi-trei ani. Asta la un 1,90 înălțime și o masă ce variază între 115 și 120 de chile (în viu). Mulțumesc prețios pentru orice sfat, link, înjurătură etc. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
fnp |
![]()
Post
#3680
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Spune intai pe unde vrei sa mergi cu ea. Vrei noua / second?
This post has been edited by fnp: 20 Jul 2012, 09:55 |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#3681
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
cu astea noi ai o probleme. daca te uiti in carnetele de garantie o sa vezi scris cu litere ffffff mici ca nu sunt recomandate persoanelor peste 100 kg. am un amic care foloseste o bicla din 1976 ca de astea noi nu gaseste la cele 130 kg ale sale.
bafta la cutat. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
corbex |
![]()
Post
#3682
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Se exagereaza. Inainte sa iesi la tura, treci pe la buda.
Bicicletele asa zise de oras sint mai solide. Iei fara suspensii. Tu iesi sa faci miscare, asa ca n-ar trebui sa te uiti dupa nume sofisticate. Stiftul meu, DHS de 400 de lei, ar tine si 200 de kile. L-am bagat prin toti bolovanii. This post has been edited by corbex: 20 Jul 2012, 11:11 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
DragosP |
![]()
Post
#3683
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(fnp @ 20 Jul 2012, 10:54) Spune intai pe unde vrei sa mergi cu ea. Plimbări cu nevasta și copiii prin împrejurimi, accidental (eventual) în concedii dar nu pe munte sau cine știe ce coclauri. Decât dacă-s coclauri cu drum măcar cu urme de asfalt.QUOTE Are mai puțină importanță dacă am și ceva garanție la ea, cel puțin pentru început. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
CGB |
![]()
Post
#3684
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
QUOTE(DragosP @ 20 Jul 2012, 08:40) Spuneți-mi și mie, la un buget între 1000 și 2000 de lei o bicicletă care să nu se rupă sub mine cel puțin doi-trei ani. Asta la un 1,90 înălțime și o masă ce variază între 115 și 120 de chile (în viu). Mulțumesc prețios pentru orice sfat, link, înjurătură etc. io am luat din decathlon, acu' un an si ceva, asta : http://www.decathlon.ro/RO/rockrider-5-2-2011-175330228/ la vremea aia era 1099 lei. acu' vad ca e 1199. e o bicla decenta, cadru aluminiu, are shimano pe ea, jante duble, suspensie fata (cu arc in furca, nu cu aer. taria suspensiei este reglabila). pipa+ghidonu is super, confortabile. frane in V, sint ok. am ales-o p-asta ptr ca aveau diferite marimi (de la S pana la XL). apropo, gabaritu' meu e de 1,90 si 108 kile si sufar de aceiasi teama ca s-ar rupe sub mine bicla. marimea XL e taman buna ptr 1,90, stau lejer pe ea. iar utilaju' e ok. a vazut si drumuri forestiere si gropi si balti etc. absolut nici o problema pana acum. singura problemuta ar fi cauciucurile. n-au aderenta prea buna mai ales pe umed. si saua care e ingusta si dupa ceva mai mult de mers zici ca esti fu.ut in cur. apropo, am vazut cateva exemplare pe la babele, caraiman, pestera. i-am intrebat pe posesori cum se comporta si erau multumiti oamenii. nu e bicla de facut nebunii cu ea (downhill sau cascadorii). ptr oras+drumuri forestiere e brici. inainte am avut un DHS fara suspensii (cadru aluminiu). am schimbat la el doar franele. in rest si-a facut treaba foarte bine timp de 7 ani, pana mi-a fost furata. partea nasoala a fost ca era marime mica, cre'ca echivalentul unui M si stateam incomod rau. dar repet, bicla a fost nesperat de rezistenta. ce-am uitat sa zic despre rockrideru ala, e ca are pedale de aluminiu (si bratul pedalei si pedala). la majoritatea biclelor mai eftine (chiar de firma sa zic asa) is pedalele de plastic. si la peste 100 kile risti sa dai cu kuaiele de cadru cand s-o rupe pedala in mers (ti-o zic din propria experienta). si garantia la cadru e 5 ani, iar la piese 2 ani. scrie si p-acolo la detalii. This post has been edited by CGB: 20 Jul 2012, 11:49 |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
fnp |
![]()
Post
#3685
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
@DragosP
Mergi un pic prin cateva magazine de profil, vezi ce-ti recomanda baietii, ce-ti place, probeaza, apoi pune aici cateva modele pentru care te-ai hotarat ca sa vedem care este mai avantajos din punct de vedere claritate/pret. Poti incepe cu ceva de genul asta: http://bikenature.ro/produs/merida-crossway-10-v |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3686
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Vreau sa-mi schimb bicla, intrucat actuala e cam mare si cam grea pentru necesitatile mele. Am facut cam 1000 de km cu ea, si mi-e clar ca nu voi ajunge sa merg pe distante foarte lungi prea des; insa prin oras e cam incomoda cu rotile de 28 si ghidonul mare. Vreau sa ma intorc la roti de 26, slick.
Aveti idee cam cat as putea sa cer pe ea? Modelul e asta: http://www.focus-bikes.com/int/en/bikes/bi.../marakas-5.html (cu exceptia cauciucurilor) si a fost 1900 de lei, cheala, fara ce are montat pe ea. Actual arata cam asa: IMG_2456.jpg ( Size: 113.49k ) Number of downloads: 412 This post has been edited by Laurentziu83: 21 Jul 2012, 09:55 |
--------------------
.
.
.
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#3687
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Amicul meu cu care ies destul de des cu bicla are 1.92 si 125 kg si are un cross xc (bulgaresc) cu cadru de 22 si n-are nici pe draq bicla aia de vreo 2 ani de cand o calareste... si s-a dat cu ea si pe la munte mai light asa ce-i drept dar oricum tine bine de tot cadrul...
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
DragosP |
![]()
Post
#3688
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(CGB @ 20 Jul 2012, 12:38) io am luat din decathlon, acu' un an si ceva, asta : http://www.decathlon.ro/RO/rockrider-5-2-2011-175330228/ Interesantă, muțumesc.Niște aripi pentru roțile alea se găsesc? ![]() L.E. Am găsit ceva tot la ei pe site. Da' (întreb ca ultimul novice fraier) ce dimensiuni de roți are bicla asta? Că eu mă uit de 5 minue și nu văz, neam! This post has been edited by DragosP: 24 Jul 2012, 07:25 |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
tatabobu |
![]()
Post
#3689
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu bag mana-n foc, da' acu' vreo doi-trei ani cand ma uitam dupa o tricicleta mi s-a parut ca-s de 26.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
romeo_id |
![]()
Post
#3690
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
Sunt de 26. Cadrele is pe marimi, de la XS la XL. Am si eu acelasi model de Rockrider, doar ca modelul din 2010. Este o bicicleta incredibil de buna, considerand ca am luat-o SH cu doar 370 de lei si foarte bine intretinuta. N-am luat-o de la vreo ruda sau ceva. Mai cautati si voi pe net dupa modele SH, sunt persoane care au nevoie de bani, nu le mai folosesc, etc. Oricum odata SH le scade pretul automat si mai faceti economii...
LE: Bineinteles ca se gasesc si aripi. This post has been edited by romeo_id: 24 Jul 2012, 09:35 |
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2025 - 15:27 |