DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 13 14 15 16 17 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1,5 dci...asa face toate?!, am pilituraaaa....

einstein1984
post 6 Mar 2010, 19:47
Post #421


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.355
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pompa aia Delphi DLC de nu mai face pilitura a inceput sa fie montata pe Loganuri din 2007. Nu pe toate însa.
Din ianuarie 2010 Renault are un nou tip de injector ca piesa de schimb pentru k9k cu Delphi (alta referinta de piesa de schimb).
Cum a zis si eugen2008, codul de pies ade schimb e cel din partea dreapta sus a etichetei.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 6 Mar 2010, 21:40
Post #422


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Pai si cum dracu le-au pus pe masini, una cod nou care nu da pilitura si 10 cod vechi...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 24 Feb 2011, 17:35
Post #423


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




M-am uitat si eu , si am la pompa codul asta care ar trebui sa fie fara pilitura: 8200707450
Sper sa fie intr-adevar asa. Chiar aveam emotii cu diesel si pilitura, mai ales ca am cumparat masina intr-un parc auto unde a stat cateva saptamani (poate luni) cu rezervorul gol - chiar la test au pus doar 2 litri, inainte se terminase complet motorina. Nu prea ii intereseaza pe intermediari de masini, isi bat joc de ele..
In fine, sper sa fie in regula, am schimbat filtrele si nu era pilitura, am testat si injectoarele inainte sa cumpar.

LE: Pompa e cam ruginita pe exterior, acolo unde e lipit codul, sper sa fie in regula, si numai pe exterior..

This post has been edited by testike: 24 Feb 2011, 17:37


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 24 Feb 2011, 20:00
Post #424


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Dar de ce nu faceti un test simplu si la indemana oricui ? Desfaceti conducta care intra in pompa cu o fixa de 17, scoateti putina motrina din ea intr'un pahar de plastic, apoi va plimbati cu un magnet si vedeti daca se strange pilitura.

This post has been edited by ady24: 24 Feb 2011, 20:01


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 25 Feb 2011, 13:06
Post #425


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




La mine s-a uitat mecanicul in rezervor (in sonda litrometrica sau cum ii spune, chestia aia de sub bancheta) si in filtrul de motorina, nu ajunge?
Tinand cont si de codul de pe pompa, sunt relativ linistit deocamdata - incerc sa nu ma mai gandesca la asta. Daca e sa fie, asta e, o voi repara. smile.gif



--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 25 Feb 2011, 13:43
Post #426


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(ady24 @ 24 Feb 2011, 20:00)
Dar de ce nu faceti un test simplu si la indemana oricui ? Desfaceti conducta care intra in pompa cu o fixa de 17, scoateti putina motrina din ea intr'un pahar de plastic, apoi va plimbati cu un magnet si vedeti daca se strange pilitura.


hai ca esti de bula zau.... pai tu ai impresia ca e pilitura asa intr-o veselie? wacko.gif
iti spun eu, o masina care are pilitura in sistem, iti blocheaza injectoarele in max. 30 min. de mers

Pilitura se verifica prin metoda purjarii filtrului de motorina (pe la senzorul WIF) intr-o caserola de plastic.... se lasa la decantat 10 min si apoi se trece la plimbatul magnetului wink.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 26 Feb 2011, 21:38
Post #427


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




QUOTE(Logan_Stepway @ 25 Feb 2011, 13:43)
hai ca esti de bula zau.... pai tu ai impresia ca e pilitura asa intr-o veselie?  wacko.gif
iti spun eu, o masina care are pilitura in sistem, iti blocheaza injectoarele in max. 30 min. de mers

Pilitura se verifica prin metoda purjarii filtrului de motorina (pe la senzorul WIF) intr-o caserola de plastic.... se lasa la decantat 10 min si apoi se trece la plimbatul magnetului  wink.gif
*


OFF TOPIC
Te rog frumos sa iti revizuiesti comportamentul verbal, fara jigniri la adresa membrilor, si cu asta am incheiat orice discutie cu tine personal pana inveti sa vorbesti corect si fara jigniri.PUNCT

ON Topic
Se poate vedea si asa in mod sigur daca ai pilitura in pompa. Daca ai pilitura ti le blocheaza si in 5 minute, am patit'o la foarte multe masini, si pana nu s'a schimbat pompa de injectie si s'a spalat absolut toata instalatia de alimentare tur/retur incepand de la rezervor, conducte, schimbat fitlrul de motorina nu s'a rezlolvat problema.

This post has been edited by ady24: 26 Feb 2011, 21:39


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 26 Feb 2011, 23:12
Post #428


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Noah, nu va aprindeti.

Mai conteaza si cata pilitura a apucat sa se faca. Cateva particule, care nu prea ai cum sa le vezi, pot bloca toate injectoarele. Uneori in mai putin de 5 minute.

In timp ce asteptam la o revizie am asistat la o discutie intre un taximetrist si cei de la service. Taximetristul adusese injectoare de undeva, inginerul insista ca nu are rost sa le puna, fiindca avea pilitura si trebuia schimbata pompa si curatat circuitul, celalalt insista sa le puna. Discutiile au fost lungi, unul insista ca vrea injectoarele montate, celalalt ca i le pune degeaba. Pana la urma inginerul a renuntat, a ridicat din umeri, i-a pus injectoarele, si l-a pus intai sa plateasca factura si sa semneze actele, i-a scos masina in fata service-ului si i-a dat cheia. Taximetristul a pornit motorul care a functionat exact 10 secunde!


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 27 Feb 2011, 09:21
Post #429


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(paul_damian @ 27 Feb 2011, 00:12)
Mai conteaza si cata pilitura a apucat sa se faca.
*


Asta e clar. daca esti doar la inceput de fenomen, poate dura ceva timp. Daca esti foarte avansat, alte injectoare nu vor rezolva problema.
A mea deocamdata merge OK. Acum stau si ma gandesc cat de importanta este motorina in ecuatia asta?

Din experienta de service, stiu ca au ajuns unii cu namol 3/4 din filtrul de motorina in service ... asa ca pe astia i-as pune in capul listei.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 27 Feb 2011, 11:45
Post #430


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.241
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(ady24 @ 24 Feb 2011, 20:00)
Dar de ce nu faceti un test simplu si la indemana oricui ? Desfaceti conducta care intra in pompa cu o fixa de 17, scoateti putina motrina din ea intr'un pahar de plastic, apoi va plimbati cu un magnet si vedeti daca se strange pilitura.
*



o laie....aia e pilitura de aluminiu,sa vedem ce magnet o atrage sau daca o vezi la ochul liber asa bine !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 27 Feb 2011, 14:51
Post #431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Pai si ala nu cauzeaza la injectoare ? Nu conteza ca e span produs de carcasa pompei care este din aluminiu, sau span de la pasitelele si rulmentii din pompa, tot span se cheama si dauneaza foarte, foarte mult la injectoare. Asta este calitatea materialului din care sunt fabricate si nu ai ce sa ii faci decat sa le repari si eventual daca te tine buzunarele sa cumperi alta noua.

This post has been edited by ady24: 27 Feb 2011, 14:52


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 27 Feb 2011, 21:14
Post #432


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.241
Joined: 10 March 06
From: GL




injectoarele le arunci,desi mai exista duze de schimb....pompa,nustiu dar cred ca se poate schimba doar capul....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fyrestarter
post 28 Feb 2011, 21:37
Post #433


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 February 11




Bună. Sunt nou posesor de logan mcv din 2006 1,5 dci luat sh. Am citit tot ce se putea citi pe forum despre posibilele probleme ale mașinii și mă gândesc că am făcut o prostie. Mai am un hyundai accent diesel din același an tot common rail cu care am ajuns la 100 000 de km și în afară de consumabile nu am băgat nimic în ea. Am citit că pilitura din pompă ajunge la injectoare și le înfundă. Ce pot să fac să previn lucrul ăsta? Concret vă rog. Mulțumesc.


--------------------
Logan 1,5 dci Break 2006 - XX XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 28 Feb 2011, 22:27
Post #434


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Sa nu te mai gandesti la drobul de sare...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 28 Feb 2011, 23:34
Post #435


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




Eu "folosesc" JASO-FD (cam scump ce-i drept...), 50-100ml/rezervor plin si merge "brici". Nici nu mai urla asa tare motoru'.
Asta e... n-am chef sa "protejez" mediul pe banii mei. Intr-un motor euro3 sint obligat sa pun motorina euro5, nu din vina mea!
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2359326

This post has been edited by mariuscond: 28 Feb 2011, 23:36


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 1 Mar 2011, 01:29
Post #436


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.241
Joined: 10 March 06
From: GL




testat pe un golan 1,5dci-E3,merge si cu 1Ltr de ATF la un plin.... smile.gif
NU INCURAJEZ PE NIMENI SA FACA ASTA,CINE PUNE O FACE PE RISC PROPRIU!

This post has been edited by sobolan: 1 Mar 2011, 01:35


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 1 Mar 2011, 17:37
Post #437


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(Fyrestarter @ 28 Feb 2011, 22:37)
Bună. Sunt nou posesor de logan mcv din 2006 1,5 dci luat sh. ...Ce pot să fac să previn lucrul ăsta? Concret vă rog. Mulțumesc.
*


Ai inceput bine (ca te-ai documentat). Cea mai buna metoda de preventie e sa ai grija de unde iei motorina.
Nu ar strica sa faci acum o inlocuire a filtrului de motorina, si eventual o disectie a celui vechi. Daca nu gasesti nimic suspect in el, poti sta linistit.

Succesuri!

PS: personal nu agreez ideea aditivilor pt motoare relativ noi (neuzate ca sa zic asa).
orice substanta adaugata combustibilului poate duce la modificari chimice ale acestuia, eventual la schimbari de proprietati de ardere. Cine a facut motorul respectiv cu siguranta nu l-a testat cu aditivi adaugati in combustibil.

This post has been edited by Lord Hades: 1 Mar 2011, 17:38


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psanyiro
post 6 Mar 2011, 15:36
Post #438


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 16 July 10




unu zice ca exista pilitura asta,celalalt zice ca nu , in fine merita cumparat un Dci sa nu???????????????,


--------------------
Dacia 1310 LI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogo4all
post 6 Mar 2011, 15:42
Post #439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 879
Joined: 9 July 06




nu.....


--------------------
Dacia Logan 1.4 Mpi 2004 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 6 Mar 2011, 15:44
Post #440


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




De existat exista, aia e clar. Dar care sunt cauzele... eu unul n-am reusit sa-mi dau seama. Se pare ca e vorba de combustibil si stilul de condus (subturare). Si pompa aia parnalnica are o problema. Dar nu se poate generaliza - sunt prea multe dCi-uri care n-au probleme.

Asa ca mi-am luat 1.4 wink.gif


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 Mar 2011, 16:07
Post #441


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.241
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(psanyiro @ 6 Mar 2011, 15:36)
unu zice ca exista pilitura asta,celalalt zice ca nu , in fine merita cumparat un Dci sa nu???????????????,
*



merita seria asta noua e4 cu intercooler....e mai "ferita" de necazuri !

QUOTE(paul_damian @ 6 Mar 2011, 15:44)
.....
Asa ca mi-am luat 1.4 wink.gif
*



de ce n-ai incercat un 1,6 cu 8v ....e cel mai "echilibrat" motor care echipeaza loganul !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 6 Mar 2011, 16:30
Post #442


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Am spus-o in alta parte: ma stiu uneori nechibzuit la volan, asa ca mi-am luat cel mai lenes motor, ca sa n-am tendinta sa ma bag cand si unde nu e cazul. biggrin.gif


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 6 Mar 2011, 21:08
Post #443


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Nu se merita prin simplu motiv ca banii pe care ii "economisesti" pe combustibil se duc cand schimbi ceva din sistemul de injectie(injectoare, pompa) sau turbosuflanta. Si lenea motorului pana intra turbosuflanta sa "impinga" motorul e mare.
Deci daca veti avea vreodata de ales intre 1.5 dCi 85cp si 1.6 16v 105 cp alegeti benzina...
Opinia mea, nu-mi sariti in cap dar eu m-am ars...


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 6 Mar 2011, 22:46
Post #444


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Si daca se doresc cheltuieli mai mici cu benzina se poate lua in calcul GPL, ca tot creste pretul benzinei, cel putin pana atunci cand vor face litrul de GPL 4 lei, si dupa ramai cu autonomia mai mare biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 7 Mar 2011, 17:43
Post #445


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




QUOTE(Johnny91 @ 6 Mar 2011, 22:08)
Si lenea motorului pana intra turbosuflanta sa "impinga" motorul e mare.

Deci daca veti avea vreodata de ales intre 1.5 dCi 85cp si 1.6 16v 105 cp alegeti benzina...
Opinia mea, nu-mi sariti in cap dar eu m-am ars...
*


Gresit. Faptul ca nu stii tu cum sa corelezi treapta de viteza cu turatia motorului e problema ta nu a masinii.

Dar intre 1.5 dCi 105CP si cel de 1.6 tot de 105 CP ce alegi? Presupunand ca ti-as face maine cadou o masina nou-nouta! Ca tu ti-ai luat SH, iarasi e problema ta nu a masinii.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 7 Mar 2011, 19:23
Post #446


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Benzina clar.
Motivul e foarte simplu: timpul de raspuns. Am mers si cu diesel si cu benzina si pot spune ca e o diferenta enorma. Acum fiecare cu pasiunile si opiniile lor.


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 7 Mar 2011, 20:20
Post #447


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Eu le-as alege pe amandoua; le-am condus pe amandoua biggrin.gif Imi sunt dragi ambele (bineinteles nu 2 motoare pe aceeasi masina); Diesel vara, ca sa nu tacane saracul la -15grade, si benzina, iarna, ca sa nu fac turturi radmasa.gif

This post has been edited by Andrei LGN: 7 Mar 2011, 20:20


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
natalia
post 7 Mar 2011, 20:37
Post #448


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 18 September 08




QUOTE(Johnny91 @ 7 Mar 2011, 19:23)
Benzina clar.
Motivul e foarte simplu: timpul de raspuns. Am mers si cu diesel si cu benzina si pot spune ca e o diferenta enorma. Acum fiecare cu pasiunile si opiniile lor.
*



cred ca ai cumparat rabla anului daca spui ca un benzinar raspunde mai bine decat un diesel. este adevarat ca un motor pe benzina se intretine mai ieftin(adica la diesel te costa filtrul de motorina 120 lei in plus) dar un motor 1.5 dci 85cp poate fi comparat la performante doar cu un motor 1.6 16v.


--------------------
dacia logan dacia logan 2006/diesel - Bz.06.spx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 7 Mar 2011, 21:00
Post #449


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




Eu zic ca AndreiLGN are dreptate.
Dieselul e preferabil si ca consum si ca putere aparenta, dar iarna de nu faci niste friguri in el.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny91
post 7 Mar 2011, 22:01
Post #450


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Luati voi toate dieselurile si lasati-ma pe mine cu benzina. Am incheiat orice discutie pentru ca e legata strict de aprecierile fiecaruia si de necesitati.


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 13 14 15 16 17 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 04:50
Forum Renault