DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 350 000 km cu logan

Sony
post 2 Nov 2007, 16:35
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(TheFastOne @ 2 Nov 2007, 13:08)
Vrei sa spui ca taximetristii din brasov sunt cretini total de nu ajung cu masinile peste 150-200 de mii de km ?
*


Taximetristii sunt cretini in general. wink.gif De aceea nu ii inghit ceilalti soferi. Poti observa asta in topicul tau preferat, ala cu soferii care ne enerveaza. biggrin.gif Asa ca daca vii cu exemple, incearca unele umane, nu exemple de primate! wink.gif Tu za eirport!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 3 Nov 2007, 20:18
Post #62


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




Dar nu era exemplu, era o intrebare laugh.gif


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 3 Nov 2007, 20:21
Post #63


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




QUOTE(TheFastOne @ 2 Nov 2007, 09:00)
Ai vazut tu un tico pe taxi cu atatia kilometri ? Sau ma contrazici de dragul de-a ma contrazice ? Oricum nu era vorba despre tico, ci despre logan. Asa ca nu vad rostul argumentelor tale.
*


Am un amic cu un tico care a are kilometrajul dat peste cap laugh.gif real rolleyes.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 4 Nov 2007, 12:53
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(TheFastOne @ 3 Nov 2007, 20:18)
Dar nu era exemplu, era o intrebare laugh.gif
*


Ai primit si raspunsul!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 4 Nov 2007, 18:38
Post #65


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




Astea-s fabulatii. Am auzit......
Moartea oricarui motor sunt pornirile dese. Cei ce au studiat un domeniu ar trebui sa stie, ca in regim de taxi, pornirile sunt foarte dese, aproximativ 40-50/zi.
O pornire a motorului la -30 grade celsius este echivalenta cu o uzura a motorului pe parcursul a 1000 de km.
La -15 grade, este echivalenta cu o uzura pe parcursul a 700 de km.
La 0 grade - 500 de km.
La 35 grade - 100 de km.
Valorile sunt valabile pentru pornirile cu motorul rece wink.gif


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 4 Nov 2007, 18:45
Post #66


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Gizas... inseamna ca ieri mi-am terminat vreo 500-600 km din porniri repetate sa misc masina in jurul garajului (incurcam pe altii).

Ma duc sa beau....m-a luat o depresie profunda......


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdy5
post 4 Nov 2007, 19:00
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 3 November 06




salutare poi faza cu pornirile la rece sunt destul de adevarate dar daca se incalzeste motorul fara sa il soliciti nu sunt probleme biggrin.gif


--------------------
dacia super noua 2001 - b-10-b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 4 Nov 2007, 19:22
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




@driverx: ai nenorocit motorul ala, stii ca i-ai scurtat viata cu 0.05 km? blush.gif La fel cum iti scurtezi viata cu 8 ore zilnic la servici.


QUOTE(TheFastOne @ 4 Nov 2007, 19:38)
Valorile sunt valabile pentru pornirile cu motorul rece wink.gif
*


Nenea, da motorul se raceste complet in jumatate de ora de la oprire? (intervalul intre 2 curse)
Chestia aia cu pornitul la rece la -tspe grade e valabila la prima ponire dimineata, cand totul e bocna, nu la un taxi care merge zi-noapte. Daca pe ala lucreaza 3-4 soferi poate sa nu se raceasca complet saptamani intregi, sa mearga tot timpul cald.
Si cum uleiurile de acum sunt proiectate pentru lubrifiere optima la cald, inseamna ca uzurile in motor sunt minime, pentru ca e o diferenta intre uleiul la 30 ron litru de se baga acum in motoarele de acum si uleiul la 25 ron bidonul de se baga in motoarele conceptie 1969.

Si ca sa mai stii un lucru, uzura la pornirea la rece nu apare cand o harai la rece la demaror (si invarti motorul cu 100 de ture pe minut), ci imediat dupa ce s-a produs prima explozie in vreun cilindru, cand motorul urca in ture, ajunge la peste 1000 de ture, dar uleiul inca nu a ajuns in toate madularele motorului, rezultand o frecare "pe uscat" a pieselor pana ajunge uleiul in respectivele zone. De asta, cu un ulei prost, motorul va urla cam urat imediat dupa pornire. Cu cat uleiul este mai subtire, cu atat va ajunge mai repede in zonele de frictiune maxima si le va proteja. Ori, la un motor cald, uleiul n-a apucat sa se scurga complet in baie, iar la pornire nu se va mai produce frecare "pe uscat".
Gata cu explicatiile, sper ca ai inteles.

This post has been edited by Laurentziu83: 4 Nov 2007, 19:30


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdy5
post 4 Nov 2007, 19:29
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 3 November 06




poi da dar daca pornesti motorul fara sa il ambalezi si il lasi sa mearga asa pana cresc 2 liniute la apa (referitor la logan) poate sa fie -100 de grade afara eu zic ca gradul de uzura e ff mic biggrin.gif


--------------------
dacia super noua 2001 - b-10-b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 4 Nov 2007, 19:30
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Asta daca mai e benzina in stare lichida....


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdy5
post 4 Nov 2007, 19:33
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 3 November 06




da asta asa e da varamio cand a aparut super nova si-a cump si el si la inceput pleca (iarna) in forta cu turatii pana la 5500 de rpm si pana la urma ia saprt blocu motor da la schimbat pe garantie


--------------------
dacia super noua 2001 - b-10-b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 4 Nov 2007, 20:00
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Ce-ai zis bre?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 4 Nov 2007, 20:01
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




A zis ca e fan C@talin. 04.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 4 Nov 2007, 21:18
Post #74


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Mai ramane problema ca la rece temperatura din cilindri fiind mica, arderea nu e tocmai completa si rezulta tot felul de substante care creeaza 'carii' tongue.gif Substantele respective ajung sa fie spalate de ulei si ajung in baia de ulei. D-aia la masinile cu porniri dese uleiul se innegreste mult mai repede.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 4 Nov 2007, 21:20
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Da-i cu Colgate! Nu cu duralube! tongue.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 4 Nov 2007, 22:18
Post #76


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




QUOTE(bogdy5 @ 4 Nov 2007, 19:00)
salutare poi faza cu pornirile la rece sunt destul de adevarate dar daca se incalzeste motorul fara sa il soliciti nu sunt probleme biggrin.gif
*


Am spus o pornire. N-am spus pornire cu solicitari. Deci se intelege ca orice pornire la rece indiferent de sofer. Daca-l mai si soliciti atunci e si mai grav wink.gif
QUOTE(Laurentziu83 @ 4 Nov 2007, 19:22)
@driverx: ai nenorocit motorul ala, stii ca i-ai scurtat viata cu 0.05 km? blush.gif  La fel cum iti scurtezi viata cu 8 ore zilnic la servici.
Nenea, da motorul se raceste complet in jumatate de ora de la oprire? (intervalul intre 2 curse)
Chestia aia cu pornitul la rece la -tspe grade e valabila la prima ponire dimineata, cand totul e bocna, nu la un taxi care merge zi-noapte. Daca pe ala lucreaza 3-4 soferi poate sa nu se raceasca complet saptamani intregi, sa mearga tot timpul cald.
Si cum uleiurile de acum sunt proiectate pentru lubrifiere optima la cald, inseamna ca uzurile in motor sunt minime, pentru ca e o diferenta intre uleiul la 30 ron litru de se baga acum in motoarele de acum si uleiul la 25 ron bidonul de se baga in motoarele conceptie 1969.

Si ca sa mai stii un lucru, uzura la pornirea la rece nu apare cand o harai la rece la demaror (si invarti motorul cu 100 de ture pe minut), ci imediat dupa ce s-a produs prima explozie in vreun cilindru, cand motorul urca in ture, ajunge la peste 1000 de ture, dar uleiul inca nu a ajuns in toate madularele motorului, rezultand o frecare "pe uscat" a pieselor pana ajunge uleiul in respectivele zone. De asta, cu un ulei prost, motorul va urla cam urat imediat dupa pornire. Cu cat uleiul este mai subtire, cu atat va ajunge mai repede in zonele de frictiune maxima si le va proteja. Ori, la un motor cald, uleiul n-a apucat sa se scurga complet in baie, iar la pornire nu se va mai produce frecare "pe uscat".
Gata cu explicatiile, sper ca ai inteles.
*



Total gresit. Motorul nu se raceste la temperatura de afara intr-o jumatate de ora, dar se raceste indeajuns de mult incat procesul de uzura sa se produca si la urmatoarea pornire peste jumatatea de ora de care vorbesti.
Si da, se uzeaza si cand "o harai la rece cu demaror"
Treaba cu uleiul nu sta tocmai cum crezi tu. Uzura se produce din clipa in care electromotorul a pornit si roteste arborele cotit al motorului prin intermediul volantei. Problema este ca nu s-a format inca pelicula de ulei pe suprafetele de frecare, de aici uzura foarte mare. Indiferent de ulei, pelicula de ulei nu ramane formata pe suprafetele in miscare una fata de cealalta wink.gif
Ulei subtire nu exista. Poate ai vrut sa spui mai putin vascos, sau cu cat clasa de vascozitate a uleiului este mai mica......
Si prima scanteie, sunt de fapt 2. Presupun ca ne referim la cel mai des tip de motor folosit si anume cel in 4 pistoane in linie. Pistoanele functioneaza concomitent 2 cate 2, 1-3 si 2-4 wink.gif

QUOTE(nh1980ro @ 4 Nov 2007, 21:18)
Mai ramane problema ca la rece temperatura din cilindri fiind mica, arderea nu e tocmai completa si rezulta tot felul de substante care creeaza 'carii' tongue.gif Substantele respective ajung sa fie spalate de ulei si ajung in baia de ulei. D-aia la masinile cu porniri dese uleiul se innegreste mult mai repede.
*


Gresit wink.gif Arderea trebuie sa fie completa indiferent daca motorul este rece sau nu. Problema se pune ca amestecul carburant sa fie optim dozat. Aici vorbim de sonde lambda la motoare pe benzina, dispozitive de recirculare a gazelor arse.....
Arderile sunt oricum complete, dar amestecul poate fi mai sarac din cauza .......
Nu mai intru in detalii smile.gif

This post has been edited by TheFastOne: 4 Nov 2007, 22:23


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 4 Nov 2007, 22:20
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




google.gif radmasa.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 4 Nov 2007, 22:22
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




QUOTE(TheFastOne @ 4 Nov 2007, 23:18)
Gresit wink.gif Arderea trebuie sa fie completa indiferent daca motorul este rece sau nu.


Trebuie...dar e?


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 4 Nov 2007, 22:25
Post #79


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




Daca motorul este intr-o stare avansata de uzura evident nu e smile.gif

4 Nov 2007, 22:27:
QUOTE(Sony @ 4 Nov 2007, 22:20)
google.gif radmasa.gif
*


Deasupra intrarii cladirii unde am invatat eu scria altceva, nu gugal.
Ceva de genu, Universitatea.......
Parca asa-mi aduc eu aminte.

This post has been edited by TheFastOne: 4 Nov 2007, 22:27


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 4 Nov 2007, 22:28
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(TheFastOne @ 4 Nov 2007, 22:25)
Ceva de genu, Universitatea.......
Parca asa-mi aduc eu aminte.
*


Pe unde e carciuma aia?


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 4 Nov 2007, 22:30
Post #81


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Ce mai conteaza, important e ca nu i-a incarcat nota de plata wink.gif


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 4 Nov 2007, 22:31
Post #82


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




QUOTE(bogdy5 @ 4 Nov 2007, 19:29)
poi da dar daca pornesti motorul fara sa il ambalezi si il lasi sa mearga asa pana cresc 2 liniute la apa (referitor la logan) poate sa fie -100 de grade afara eu zic ca gradul de uzura e ff mic biggrin.gif
*


Eu cred ca m-am exprimat destul de clar. Am spus o pornire.
Si modul tau de exploatare a motorului este gresit. Motorul nu trebuie incalzit la relanti. Ar trebui sa procedezi in felul urmator. Pornire cu pedala de ambreiaj apasata, dupa care sa-l lasi sa mearga la relanti timp de 1 maxim 2 minute, dupa care plecare de pe loc si rulare cu viteza redusa, fara a urca in turatii mai mult de 2000-2200 rot/min timp de 30 de minute sau 30 de kilometri wink.gif


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 4 Nov 2007, 22:31
Post #83


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




QUOTE(TheFastOne @ 4 Nov 2007, 23:25)
Daca motorul este intr-o stare avansata de uzura evident nu e smile.gif



Ca sa te convingi compara culoarea uleiului unei masini care face drumuri lungi de obicei cu al unei masini care merge mai mult prin oras drumuri de 10-15km, dupa aceeasi distanta (4000-5000km) si ai sa vezi despre ce vorbesc.

P.S: Eu ajung la serviciu in 20 de minute si vreo 3,5 km si motorul e aproape la temperatura optima tongue.gif

This post has been edited by nh1980ro: 4 Nov 2007, 22:34


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 4 Nov 2007, 22:32
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Rapidule, prin manualele masinilor scrie altceva. wink.gif Acum stiu ca n-ai vazut un manual. Se pierduse de mult pana ti-a pasat tie caruta.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 4 Nov 2007, 22:36
Post #85


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




QUOTE(nh1980ro @ 4 Nov 2007, 22:31)
Ca sa te convingi compara culoarea uleiului unei masini care face drumuri lungi de obicei cu al unei masini care merge mai mult prin oras drumuri de 10-15km, dupa aceeasi distanta (4000-5000km) si ai sa vezi despre ce vorbesc.

P.S: Eu ajung la serviciu in 20 de minute si vreo 3,5 km si motorul a aproape la temperatura optima tongue.gif
*


Este foarte subiectiva parerea ta. Uleiul negru nu este neaparat un semn al uzurii motorului, ci mai degraba un semn al nefunctionarii acestuia in parametrii optimi.
Motorul nu e la temperatura optima cand temperatura apei a atins 90 grade celsius, cotrar a ceea ce se crede. Cand temperatura apei a atins 90 grade, cea a uleiului a atins abia valoarea de 60 de grade. Cand motorul este la temperatura de regim, uleiul are aproximativ temperatura de 90 grade, deci.....

Sony, ai un report de la mine pentru tentativa ta de provocare la flame wink.gif


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 4 Nov 2007, 22:38
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Nu e niciun flame. Incearca sa pui mana pe manualul unei masini si lectureaza-l! wink.gif Vei afla multe lucruri interesante!
Tractoru' tau nu are uleiul negru? unsure.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdy5
post 4 Nov 2007, 22:39
Post #87


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 3 November 06




sa va zic eu cand uleiul este negru inseamna ca isi face treaba calumea


--------------------
dacia super noua 2001 - b-10-b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 4 Nov 2007, 22:40
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




P.S.: Multi producatori de motoare recomanda sa te pui in miscare imediat ce ai pornit motoru'! Asta nu ti-au zis-o betivii la carciuma Universitate.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheFastOne
post 4 Nov 2007, 22:40
Post #89


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 December 06
From: Brasov




Tractoru' meu are uleiul negru incepand cu a doua zi de cand il schimb, ca de altfel la toate motoarele diesel. Asta inseamna ca e uzat dupa logica ta nu ?
Esti la al treilea report de la mine. Continua wink.gif

This post has been edited by TheFastOne: 4 Nov 2007, 22:41


--------------------
VolksWagen Golf Mk4 Variant Highline 2004 1.9 TDI 131 CP - BV 11 WUW
STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 4 Nov 2007, 22:41
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(TheFastOne @ 4 Nov 2007, 22:36)
Uleiul negru nu este neaparat un semn al uzurii motorului, ci mai degraba un semn al nefunctionarii acestuia in parametrii optimi.
*




QUOTE(TheFastOne @ 4 Nov 2007, 22:40)
Tractoru' meu are uleiul negru incepand cu a doua zi de cand il schimb, ca de altfel la toate motoarele diesel. Asta inseamna ca e uzat dupa logica ta nu ?
*


Nu e logica mea, ci a ta! radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 15:14
Forum Renault