350 000 km cu logan
![]() ![]() ![]() |
350 000 km cu logan
Sony |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
|
||
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|||
TheFastOne |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 18 Joined: 28 December 06 From: Brasov ![]() |
Dar nu era exemplu, era o intrebare
![]() |
--------------------
VolksWagen
Golf Mk4 Variant Highline
2004 1.9 TDI 131 CP
- BV 11 WUW STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
|
|
C@talin |
![]()
Post
#63
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Sony |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
TheFastOne |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 18 Joined: 28 December 06 From: Brasov ![]() |
Astea-s fabulatii. Am auzit......
Moartea oricarui motor sunt pornirile dese. Cei ce au studiat un domeniu ar trebui sa stie, ca in regim de taxi, pornirile sunt foarte dese, aproximativ 40-50/zi. O pornire a motorului la -30 grade celsius este echivalenta cu o uzura a motorului pe parcursul a 1000 de km. La -15 grade, este echivalenta cu o uzura pe parcursul a 700 de km. La 0 grade - 500 de km. La 35 grade - 100 de km. Valorile sunt valabile pentru pornirile cu motorul rece ![]() |
--------------------
VolksWagen
Golf Mk4 Variant Highline
2004 1.9 TDI 131 CP
- BV 11 WUW STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
|
|
driverx |
![]()
Post
#66
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Gizas... inseamna ca ieri mi-am terminat vreo 500-600 km din porniri repetate sa misc masina in jurul garajului (incurcam pe altii).
Ma duc sa beau....m-a luat o depresie profunda...... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
bogdy5 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 3 November 06 ![]() |
salutare poi faza cu pornirile la rece sunt destul de adevarate dar daca se incalzeste motorul fara sa il soliciti nu sunt probleme
![]() |
--------------------
dacia
super noua
2001
- b-10-b
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@driverx: ai nenorocit motorul ala, stii ca i-ai scurtat viata cu 0.05 km?
![]() QUOTE(TheFastOne @ 4 Nov 2007, 19:38) Nenea, da motorul se raceste complet in jumatate de ora de la oprire? (intervalul intre 2 curse) Chestia aia cu pornitul la rece la -tspe grade e valabila la prima ponire dimineata, cand totul e bocna, nu la un taxi care merge zi-noapte. Daca pe ala lucreaza 3-4 soferi poate sa nu se raceasca complet saptamani intregi, sa mearga tot timpul cald. Si cum uleiurile de acum sunt proiectate pentru lubrifiere optima la cald, inseamna ca uzurile in motor sunt minime, pentru ca e o diferenta intre uleiul la 30 ron litru de se baga acum in motoarele de acum si uleiul la 25 ron bidonul de se baga in motoarele conceptie 1969. Si ca sa mai stii un lucru, uzura la pornirea la rece nu apare cand o harai la rece la demaror (si invarti motorul cu 100 de ture pe minut), ci imediat dupa ce s-a produs prima explozie in vreun cilindru, cand motorul urca in ture, ajunge la peste 1000 de ture, dar uleiul inca nu a ajuns in toate madularele motorului, rezultand o frecare "pe uscat" a pieselor pana ajunge uleiul in respectivele zone. De asta, cu un ulei prost, motorul va urla cam urat imediat dupa pornire. Cu cat uleiul este mai subtire, cu atat va ajunge mai repede in zonele de frictiune maxima si le va proteja. Ori, la un motor cald, uleiul n-a apucat sa se scurga complet in baie, iar la pornire nu se va mai produce frecare "pe uscat". Gata cu explicatiile, sper ca ai inteles. This post has been edited by Laurentziu83: 4 Nov 2007, 19:30 |
--------------------
.
.
.
|
|
bogdy5 |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 3 November 06 ![]() |
poi da dar daca pornesti motorul fara sa il ambalezi si il lasi sa mearga asa pana cresc 2 liniute la apa (referitor la logan) poate sa fie -100 de grade afara eu zic ca gradul de uzura e ff mic
![]() |
--------------------
dacia
super noua
2001
- b-10-b
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Asta daca mai e benzina in stare lichida....
|
--------------------
.
.
.
|
|
bogdy5 |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 3 November 06 ![]() |
da asta asa e da varamio cand a aparut super nova si-a cump si el si la inceput pleca (iarna) in forta cu turatii pana la 5500 de rpm si pana la urma ia saprt blocu motor da la schimbat pe garantie
|
--------------------
dacia
super noua
2001
- b-10-b
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Ce-ai zis bre?
|
--------------------
.
.
.
|
|
Sony |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
A zis ca e fan C@talin.
![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#74
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Mai ramane problema ca la rece temperatura din cilindri fiind mica, arderea nu e tocmai completa si rezulta tot felul de substante care creeaza 'carii'
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Sony |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Da-i cu Colgate! Nu cu duralube!
![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
TheFastOne |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 18 Joined: 28 December 06 From: Brasov ![]() |
QUOTE(bogdy5 @ 4 Nov 2007, 19:00) salutare poi faza cu pornirile la rece sunt destul de adevarate dar daca se incalzeste motorul fara sa il soliciti nu sunt probleme ![]() Am spus o pornire. N-am spus pornire cu solicitari. Deci se intelege ca orice pornire la rece indiferent de sofer. Daca-l mai si soliciti atunci e si mai grav ![]() QUOTE(Laurentziu83 @ 4 Nov 2007, 19:22) @driverx: ai nenorocit motorul ala, stii ca i-ai scurtat viata cu 0.05 km? ![]() Nenea, da motorul se raceste complet in jumatate de ora de la oprire? (intervalul intre 2 curse) Chestia aia cu pornitul la rece la -tspe grade e valabila la prima ponire dimineata, cand totul e bocna, nu la un taxi care merge zi-noapte. Daca pe ala lucreaza 3-4 soferi poate sa nu se raceasca complet saptamani intregi, sa mearga tot timpul cald. Si cum uleiurile de acum sunt proiectate pentru lubrifiere optima la cald, inseamna ca uzurile in motor sunt minime, pentru ca e o diferenta intre uleiul la 30 ron litru de se baga acum in motoarele de acum si uleiul la 25 ron bidonul de se baga in motoarele conceptie 1969. Si ca sa mai stii un lucru, uzura la pornirea la rece nu apare cand o harai la rece la demaror (si invarti motorul cu 100 de ture pe minut), ci imediat dupa ce s-a produs prima explozie in vreun cilindru, cand motorul urca in ture, ajunge la peste 1000 de ture, dar uleiul inca nu a ajuns in toate madularele motorului, rezultand o frecare "pe uscat" a pieselor pana ajunge uleiul in respectivele zone. De asta, cu un ulei prost, motorul va urla cam urat imediat dupa pornire. Cu cat uleiul este mai subtire, cu atat va ajunge mai repede in zonele de frictiune maxima si le va proteja. Ori, la un motor cald, uleiul n-a apucat sa se scurga complet in baie, iar la pornire nu se va mai produce frecare "pe uscat". Gata cu explicatiile, sper ca ai inteles. Total gresit. Motorul nu se raceste la temperatura de afara intr-o jumatate de ora, dar se raceste indeajuns de mult incat procesul de uzura sa se produca si la urmatoarea pornire peste jumatatea de ora de care vorbesti. Si da, se uzeaza si cand "o harai la rece cu demaror" Treaba cu uleiul nu sta tocmai cum crezi tu. Uzura se produce din clipa in care electromotorul a pornit si roteste arborele cotit al motorului prin intermediul volantei. Problema este ca nu s-a format inca pelicula de ulei pe suprafetele de frecare, de aici uzura foarte mare. Indiferent de ulei, pelicula de ulei nu ramane formata pe suprafetele in miscare una fata de cealalta ![]() Ulei subtire nu exista. Poate ai vrut sa spui mai putin vascos, sau cu cat clasa de vascozitate a uleiului este mai mica...... Si prima scanteie, sunt de fapt 2. Presupun ca ne referim la cel mai des tip de motor folosit si anume cel in 4 pistoane in linie. Pistoanele functioneaza concomitent 2 cate 2, 1-3 si 2-4 ![]() QUOTE(nh1980ro @ 4 Nov 2007, 21:18) Mai ramane problema ca la rece temperatura din cilindri fiind mica, arderea nu e tocmai completa si rezulta tot felul de substante care creeaza 'carii' ![]() Gresit ![]() Arderile sunt oricum complete, dar amestecul poate fi mai sarac din cauza ....... Nu mai intru in detalii ![]() This post has been edited by TheFastOne: 4 Nov 2007, 22:23 |
--------------------
VolksWagen
Golf Mk4 Variant Highline
2004 1.9 TDI 131 CP
- BV 11 WUW STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
|
|
Sony |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#78
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
QUOTE(TheFastOne @ 4 Nov 2007, 23:18) Gresit ![]() Trebuie...dar e? |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
TheFastOne |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 18 Joined: 28 December 06 From: Brasov ![]() |
Daca motorul este intr-o stare avansata de uzura evident nu e
![]() 4 Nov 2007, 22:27: QUOTE(Sony @ 4 Nov 2007, 22:20) Deasupra intrarii cladirii unde am invatat eu scria altceva, nu gugal. Ceva de genu, Universitatea....... Parca asa-mi aduc eu aminte. This post has been edited by TheFastOne: 4 Nov 2007, 22:27 |
--------------------
VolksWagen
Golf Mk4 Variant Highline
2004 1.9 TDI 131 CP
- BV 11 WUW STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
|
|
Sony |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
vijelie |
![]()
Post
#81
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ce mai conteaza, important e ca nu i-a incarcat nota de plata
![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
TheFastOne |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 18 Joined: 28 December 06 From: Brasov ![]() |
QUOTE(bogdy5 @ 4 Nov 2007, 19:29) poi da dar daca pornesti motorul fara sa il ambalezi si il lasi sa mearga asa pana cresc 2 liniute la apa (referitor la logan) poate sa fie -100 de grade afara eu zic ca gradul de uzura e ff mic ![]() Eu cred ca m-am exprimat destul de clar. Am spus o pornire. Si modul tau de exploatare a motorului este gresit. Motorul nu trebuie incalzit la relanti. Ar trebui sa procedezi in felul urmator. Pornire cu pedala de ambreiaj apasata, dupa care sa-l lasi sa mearga la relanti timp de 1 maxim 2 minute, dupa care plecare de pe loc si rulare cu viteza redusa, fara a urca in turatii mai mult de 2000-2200 rot/min timp de 30 de minute sau 30 de kilometri ![]() |
--------------------
VolksWagen
Golf Mk4 Variant Highline
2004 1.9 TDI 131 CP
- BV 11 WUW STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#83
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
QUOTE(TheFastOne @ 4 Nov 2007, 23:25) Daca motorul este intr-o stare avansata de uzura evident nu e ![]() Ca sa te convingi compara culoarea uleiului unei masini care face drumuri lungi de obicei cu al unei masini care merge mai mult prin oras drumuri de 10-15km, dupa aceeasi distanta (4000-5000km) si ai sa vezi despre ce vorbesc. P.S: Eu ajung la serviciu in 20 de minute si vreo 3,5 km si motorul e aproape la temperatura optima ![]() This post has been edited by nh1980ro: 4 Nov 2007, 22:34 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Sony |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Rapidule, prin manualele masinilor scrie altceva.
![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
TheFastOne |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 18 Joined: 28 December 06 From: Brasov ![]() |
QUOTE(nh1980ro @ 4 Nov 2007, 22:31) Ca sa te convingi compara culoarea uleiului unei masini care face drumuri lungi de obicei cu al unei masini care merge mai mult prin oras drumuri de 10-15km, dupa aceeasi distanta (4000-5000km) si ai sa vezi despre ce vorbesc. P.S: Eu ajung la serviciu in 20 de minute si vreo 3,5 km si motorul a aproape la temperatura optima ![]() Este foarte subiectiva parerea ta. Uleiul negru nu este neaparat un semn al uzurii motorului, ci mai degraba un semn al nefunctionarii acestuia in parametrii optimi. Motorul nu e la temperatura optima cand temperatura apei a atins 90 grade celsius, cotrar a ceea ce se crede. Cand temperatura apei a atins 90 grade, cea a uleiului a atins abia valoarea de 60 de grade. Cand motorul este la temperatura de regim, uleiul are aproximativ temperatura de 90 grade, deci..... Sony, ai un report de la mine pentru tentativa ta de provocare la flame ![]() |
--------------------
VolksWagen
Golf Mk4 Variant Highline
2004 1.9 TDI 131 CP
- BV 11 WUW STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
|
|
Sony |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Nu e niciun flame. Incearca sa pui mana pe manualul unei masini si lectureaza-l!
![]() Tractoru' tau nu are uleiul negru? ![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
bogdy5 |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 3 November 06 ![]() |
sa va zic eu cand uleiul este negru inseamna ca isi face treaba calumea
|
--------------------
dacia
super noua
2001
- b-10-b
|
|
Sony |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
P.S.: Multi producatori de motoare recomanda sa te pui in miscare imediat ce ai pornit motoru'! Asta nu ti-au zis-o betivii la carciuma Universitate.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
TheFastOne |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 18 Joined: 28 December 06 From: Brasov ![]() |
Tractoru' meu are uleiul negru incepand cu a doua zi de cand il schimb, ca de altfel la toate motoarele diesel. Asta inseamna ca e uzat dupa logica ta nu ?
Esti la al treilea report de la mine. Continua ![]() This post has been edited by TheFastOne: 4 Nov 2007, 22:41 |
--------------------
VolksWagen
Golf Mk4 Variant Highline
2004 1.9 TDI 131 CP
- BV 11 WUW STOP ACCIDENTELOR ! Viata noastra are prioritate ! Nu mai eliberati permisele de conducere ca pe buletine !
|
|
Sony |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
QUOTE(TheFastOne @ 4 Nov 2007, 22:36) Uleiul negru nu este neaparat un semn al uzurii motorului, ci mai degraba un semn al nefunctionarii acestuia in parametrii optimi. QUOTE(TheFastOne @ 4 Nov 2007, 22:40) Tractoru' meu are uleiul negru incepand cu a doua zi de cand il schimb, ca de altfel la toate motoarele diesel. Asta inseamna ca e uzat dupa logica ta nu ? Nu e logica mea, ci a ta! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 15:14 |