DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consuma mult!

SnowMan
post 26 Oct 2007, 00:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 26 October 07




Salutare! Am o Dacia Nova GT 1.6 din 1998 pe carburatie. am impresia ca imi consuma mult, si nu cred ca e doar o impresie icon_mrgreen.gif
Ce ma sfatuiti sa fac? Din cate stiu am carburator dublu corp. si desi consuma asa mult nu stiu de ce, dar cu acceleratia la podea nu am reusit sa prind mai mult de 120 km/h.
De asemenea am o intrebare pt cei din Ploiesti. Unde ma sfatuiti sa merg sa imi fac o revizie generala, la care sa fie puse la punct toate: motor, cutie de viteze, frane, directie etc. Reglajul consumului se face undeva la noi? sau macar in Bucuresti stie cineva?
Va multumesc anticipat!

P.S. Nu pun masina pe gaz, desi stiu ca este o solutie, dar viitoarea mea sotie nu va conduce o masina pe gaz sub nici un chip, deci nu o pot trece pe gaz.


--------------------
Dacia Nova GT 1.6 1998 - PH-43-SAF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 26 Oct 2007, 01:04
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




ai cumparat masina de curand si ai obs. ca iti consuma mult sau dintr-o data a inceput sa consume ? posobil sa ai returul infundat sau partial infundat,la carburatorul asta duce la un consum marit
ai umblat la surubul de progresiune sau de reglare al treptei II ?
daca nu-i dai de cap pune-i carburator de dacia 1310..

This post has been edited by sefu_alx: 26 Oct 2007, 01:05


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 26 Oct 2007, 07:17
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




recomand un carburator monocorp cu toata caldura.

cu un reglaj bun, nici nu simti diferenta.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ahrimand
post 26 Oct 2007, 11:54
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 26 October 07




Salutare!
Eu mi-am cumparat o nova de curand, mai putin de o luna, si am aceiasi problema cu ea, consuma mult, nu i-am facut consumul , dar......e clar foarte mare. Nu as vrea sa ii schimb insa carburatorul. Ma gandeam ca poate merge sa ii blochez treapta a doua la carburator si poate consuma mai putin. Stie cineva ce se poate intampla? A facut cineva operatia asta? Sau sa ii pun un carburator Weber cu dublu corp si sa ii blochez un corp?


--------------------
Dacia Nova 1998, gti
nimic nu e ceea ce pare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kraven
post 26 Oct 2007, 13:10
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 5 September 07




QUOTE(apollo @ 26 Oct 2007, 08:17)
recomand un carburator monocorp cu toata caldura.

cu un reglaj bun, nici nu simti diferenta.
*


De acord.Clar vei avea un consum mai mic si vor disparea si durerile de cap date de reglajele de carburator.


--------------------
Renault Megane 2 1,6 16V 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ahrimand
post 26 Oct 2007, 13:14
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 26 October 07




nu credeti ca se poate ajusta carburatorul cu dublu corp? sub nici o forma?


--------------------
Dacia Nova 1998, gti
nimic nu e ceea ce pare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 26 Oct 2007, 14:00
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




il reglezi, dar cat crezi ca te va tine?

eu am monocorp.am scos consum super mic 5-5,5%.

in seara asta fac un galati dus-intors.am sa revin cu info despre consum.

e monocorp, am demaraj,relantiu stabil si-l reglez cum vreau si cand vreau fara mari batai de cap,precum e la dublucorp.

pacat ca nu mai e Mihai007, el stie despre ce e vorba


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu_buc
post 26 Oct 2007, 16:33
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 320
Joined: 19 November 06




salut baieti...problema cu carb dublucorp am avut-o si eu...am rezolvat-o la automarcus sevice dacia din pantelimon...a costat cam 5oo mii anul trecut...consumul cel mai scazut in oras a fost de 9,5 iarna...si consum general in oras cam 1o....iar cat despre car ala simplu sa stiti ca unosc oameni care le ia s 12-13 in oras reglat...un sfat f important.....nu mai lasati rezervorul gol pana la ultima picatura niciodata...ca poate trage gunoaie....eu unul mereu fac plinul apoi merg cam 3oo km si alimentez iar....full si in felul asta fac si consumul...


--------------------
EX-Dacia Logan 2005-1400 cmc
Posesor mandru de Logan Ambiance 1400 cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 26 Oct 2007, 18:44
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




QUOTE(Ahrimand @ 26 Oct 2007, 11:54)
Salutare!
Eu mi-am cumparat o nova de curand, mai putin de o luna, si am aceiasi problema cu ea, consuma mult, nu i-am facut consumul , dar......e clar foarte mare. Nu as vrea sa ii schimb insa carburatorul. Ma gandeam ca poate merge sa ii blochez treapta a doua la carburator si poate consuma mai putin. Stie cineva ce se poate intampla? A facut cineva operatia asta? Sau sa ii pun un carburator Weber cu dublu corp si sa ii blochez un corp?
*



nu rezolvi nimic
treapta a IIa incepe sa se deschida cand pedala e apasata cam 3/4 si se deschide pana la apasarea completa
deci in mersul normal rar mergi cu treapta a IIA deschisa,daca o faci sa nu se mai deschida nu faci nimic, si mai pierzi si putere suplimentara la nevoie

vezi ca te contrazici singur wacko.gif


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SnowMan
post 27 Oct 2007, 03:23
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 26 October 07




MS MULT PT INFO BAIETZI! Bafta multa cu Novele!


--------------------
Dacia Nova GT 1.6 1998 - PH-43-SAF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 27 Oct 2007, 07:58
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




QUOTE(liviu_buc @ 26 Oct 2007, 17:33)
salut baieti...problema cu carb dublucorp am avut-o si eu...am rezolvat-o la automarcus sevice dacia din pantelimon...a costat cam 5oo mii anul trecut...
*




Da Liviule, dar cu 500 mii luai un monocorp si o rezolvai definitiv.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Virusake
post 27 Oct 2007, 09:00
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 26 September 06




Acum costa 70 RON carbotestul la AMG, deci iti mai ramaneau bani si de cateva beri.


--------------------
Dacia Nova 1997 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 27 Oct 2007, 20:06
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




chiar azi "cica" am avut probleme cu caraburatorul.

el era problema si eu ma uitam la aprindere...tremura la relanti.

schimb platina, verific bujiile si fisele, capacul delco, dau cheie si nimic.la fel de prost mergea.

pana mi-am adus aminte ca exista acel jiglor de relanti.
l-am curatat i-am dat cheie si toarce frumos.

intrebarea este : DACA AVEAM/AVEATI DUBLU CORP CE I-AS/IA-TI MAI FI FACUT?


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 27 Oct 2007, 20:10
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Intr-o prima faza si-ar fi bagat .... ceva.
Apoi cand i-ar fi venit mintea la cap si-ar fi bagat.... monocorp. tongue.gif


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Virusake
post 28 Oct 2007, 09:29
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 26 September 06




Doamne apollo cand am citit ce ai scris tu mi s-a facut pielea gaina. EXACT asa am patit eu de 2-3 ori anul acesta. Tremura ca naiba si uneori nici macar nu statea la relanti (de notat ca am dublucorp 251.gif). La fel ca si tine m-am pus si am schimbat capac delco, fise, platina, scos tur si retur benzina si suflat prin ele, bujiile schimbate de vreo 4 ori intr-un singur an, suflat prin toate gaurelele posibile si imposibile din jurul carburatorului.

Mereu ma rugam sa nu fie carburatorul si mereu era el... Si decat sa ma complic sa il curat singur pentru ca oricum e mult mai dificil ca la monocorp, iar ajungeam client la AMG in Pantelimon...

De multe ori mi-am pus in gand sa pun monocorp, dar nu am facut-o niciodata. Nu stiu de ce dar acum iar ma bate gandul... Doar sa nu mai patesc ce am patit...


--------------------
Dacia Nova 1997 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 29 Oct 2007, 09:52
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




E o idee foarte buna de schimbat carburatorul, cel de Nova este greu de reglat si se infunda foarte repede. Nu este o solutie cel de dacie de 1,4, din punctul meu de vedere. Am incercat si eu ca am auzit pe la unii-altii ca ar fi mers mai bine si trage si mai bine. Spre uimirea mea diferenta de consum era mica si diferenta de putere si demaraj exagerat de mare. Urmatorul pas a fost un solex simplu cu jiglere de 1,8 de passat. Consumul era identic cu cel de 1,4 de dacia, tragea de 2 ori mai bine decat cu cel de Nova. Si chestia care m-a uimit a fost ca nu se mai infunda / deregla.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 29 Oct 2007, 10:04
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




anndi, chiar m-ar interesa acest carburator.spune mai multe despre el.cum se face adaptarea sau nu trebuie schimbat nimic si eventual niste poze cu el.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 29 Oct 2007, 12:54
Post #18


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




Din ce inteleg eu, se schimba doar jiglerele. Asa e? Nu cred ca Passat-ul are Solex. ras hohote.gif

This post has been edited by Georginho: 30 Oct 2007, 11:47


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 29 Oct 2007, 13:07
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(Georginho @ 29 Oct 2007, 12:54)
d\Din ce inteleg eu, se schimba doar joglerele. Asa e? Nu cred ca Passat-ul are Solex.  ras hohote.gif
*




Solex "computerizat " smile.gif


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 29 Oct 2007, 21:13
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Dar de Pasat dinainte de `80 a-ti auzit...s-au de Audi?Si o parte din astea au solex.

Diferenta la demaraj,fata de cel de 1.4 consta in faptul ca are economizor,adica o supapa care deschide un jiclor in functie de sarcina si cam aceiasi treaba ca la dublucorp de nova.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 29 Oct 2007, 21:46
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




intrebarea e : Se infunda asa des?

sincer, nu m-ar deranja consumul de la un dublucorp, dar cand vad ca se infunda des rau de tot si mereu stai si desfa-l, iti sar toti nervii. 022.gif


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 30 Oct 2007, 08:15
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Sa stii ca intr-un an si jumatate am facut 32.000km si nu s-a infundat decat o data,cand am schimbat filtrul de benzina prima data dupa ce am cumparat masina.A 2-a oara abia acum cateva zile a prins o picatura de condens la jiclorul de ralanti dar l-am rezolvat repede ,ca la mine jiclorul de ralanti este pe capac biggrin.gif iar filtrul de aer nu il mai prind in suruburi ca sta foarte bine.

Consumul mixt e intre 8.2-8.5l/100km,eu folosind masina in interes de servici fac foarte multe drumuri scurte in oras iar in afara mai mult drumuri de tara.
In afara consumul incepe de la 6.5 in functie de mers,pana la max 7.5


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 30 Oct 2007, 11:45
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Si eu am dublucorp, anul trecut am facut un drum pana la mare chiar dupa ce am cumparat masina (adica vreo 1100km dus-intors) si am calculat consumul la 5.9-6 litri. Adica am facut plinul si cand am ajuns la Constanta iar am facut plinul si vazut cat am consumat pana acolo. Si acelasi lucru pe drumul inapoi. DUpa aceaa am avut niste probleme si mi-a umblat cineva la carb si de atunci am consum pe la 6.5-7 % afara si pe la 11.5-12 in oras.
M-am gandit si eu de cateva ori daca sa nu pun carb mono dar parca ceva nu ma lasa. Sunt convins ca ar pierde putere masinutza.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 30 Oct 2007, 11:50
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(Aldor @ 30 Oct 2007, 11:45)
Sunt convins ca ar pierde putere masinutza.
*




crede-ma ca n-ai sa simti


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 30 Oct 2007, 11:51
Post #25


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




@anndi, mai da-ne si noua cateva informatii.

Cat te-a costat acel carburator?

De unde l-ai cumparat?

Cum se face adaptarea?

Si orice altceva ce ne-ai mai putea spune, in legatura cu carburatorul asta, care sa ne fie de folos.


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 30 Oct 2007, 11:53
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(Georginho @ 30 Oct 2007, 11:51)
@anndi, mai da-ne si noua cateva informatii.

Cat te-a costat acel carburator?

De unde l-ai cumparat?

Cum se face adaptarea?

Si orice altceva ce ne-ai mai putea spune, in legatura cu carburatorul asta, care sa ne fie de folos.
*




mersi smile.gif


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ahrimand
post 31 Oct 2007, 13:48
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 26 October 07




Eu am facut un drum Cluj-Satu mare si am scos un consum mixt de 8.6 l. Cred ca imi consuma peste 7 in afara si aproape de 10 in oras. Apollo, chiar scoti consumul ala de pana in 5.5? in cazul asta mi-as pune si eu carb de 1,4


--------------------
Dacia Nova 1998, gti
nimic nu e ceea ce pare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 31 Oct 2007, 14:10
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




am inteles ca si dublu corpul consuma putin, doar daca e reglat foarte bine.
partea rea e ca nu dureaza mult.

chiar am scos consumul acela.de-l vedeti pe mihai, intrebati-l


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ahrimand
post 31 Oct 2007, 14:14
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 26 October 07




Apollo ai zis ca faci un drum de galati dus intors. ce consum ai scos acum?
tot asa?


--------------------
Dacia Nova 1998, gti
nimic nu e ceea ce pare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 31 Oct 2007, 15:33
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




focsani - galati
galati - braila (via branistea)
braila - galati (via centura)
galati - focsani

total benzina = 65RON

tinand cont ca am fost 5 persoane in masina si masina incarcata cat am putut.nu mai vedeam in luneta.

focsani - buzau (dus-intors) = 45RON
focsani - bucuresti 80RON


saptamana viitoare fac iar consumul ca ma bag la un drum de braila.


in caz de nu ma credeti, cum multi fac asta, spune-ti o metoda ca sa va demonstrez.

This post has been edited by apollo: 31 Oct 2007, 15:34


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2024 - 01:40
Forum Renault