DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages « < 10 11 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu o instalatie xenon, h4 bixenon

kamelyan86
post 16 Feb 2013, 22:32
Post #311


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 13 December 10




Salut . am si eu o problema cu un kit bixenon h4 . Dupa un an de folosinta m-a lasat controlerul de faze si am avut noroc sa mi-l schimbe ca mai aveam vreo 2 saptamani de garantie la el dar problema e ca atunci cand l-am scos mi-au iesit si firele din mufa lu si acum nu mai stiu ordinea lor . ma poate ajuta cineva cu o schema ceva sau cine are si poate sa se uite sa imi spuna si mie in ce ordine sunt >??? va multumesc anticipat


--------------------
dacia break 1.4 1996 break B-12-WES 1987 berlina B-61-KMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 17 Feb 2013, 08:54
Post #312


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




scrie si tu modelul instalatiei si fa si o poza la mufa respectiva.


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedfane
post 18 Feb 2013, 12:57
Post #313


speed_fane


Group: Members
Posts: 29
Joined: 1 July 12
From: Bucuresti




mai am eu un cablu cu mufa pt cotroler, ii fac o poza daca te ajuta


--------------------
vw / dacia passat / logan 2003 / 2008 - B 70 CRC / B 12 FUG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 14 Mar 2013, 20:55
Post #314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




decat bixenon cu probleme pe farul stock pe logan, mai bine becuri mai scumpe pe halogen 65/55w Hella sau Philips
sunt impotriva becurilor halogen cu tenta albastra 90/100w din targ , am avut acum ceva ani pe masina autohtona SH si daca la inceput aveam efect placebo, dupa aia am observat ca vedeam mai prost cu alea decat cu cele stock ro de halogen


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 14 Mar 2013, 23:01
Post #315


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




@total vezi ca becul H4 "normal" are 55/60 W.
In afara de Philips (am avzut si X-treme Power si X-treme Vison), recomand Bosch Plus 90 (astea le am acum pe masina); imi plac ca dau lumina mai alba decat Philips XV, e mai odihnitoare...In urma cu multi ani, am avut pe Dacia Nova becuri Bosch Xenon Blue, de care am fost foarte multumit la acea vreme tocmai pt ca dadeau acea lumina alba, odihnitoare si se vedeam mai bine marcajele, indicatoarele, etc.

This post has been edited by SYL: 14 Mar 2013, 23:02


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 15 Mar 2013, 11:30
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




@SYL ok, am sa iau in calcul ptr faruri, alea bosh
dar pentr proiectoare, ce becuri imi poti recomanda daca optez sa am si Bosch Plus 90 pe masina?


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 15 Mar 2013, 11:54
Post #317


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Pt proiectoarele de ceata recomand becuri speciale pt conditii meteo nefavorabile (ceata/ninsoare/ploaie, adica pt ceea ce sunt facute proiectoarele), si anume MTEC GoldenStyle H11.
Eu astea le am si pe Logan si pe Symbol si sunt f multumit; la fel celor carora le-am recomandat astfel de becuri au fost f multumiti in conditiile meteo nefavorabile.

PS. Si pe SuperNova de am avut-o inaintea Loganului am avut becuri speciale pt ceata/etc., f multumit de ele...Recomandarea mea e ca in proiectoare sa puneti astfel de becuri pt conditii meteo nevaforabile, asta daca tineti la siguranta voastra si nu sunteti genul care ii orbiti pe ceielati cu proiectoarele pe timp senin...sau daca chiar vreti sa puneti xenon in proiectoare, macar puneti becuri de 3000k, care dau lumina galbena !


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b13acc
post 29 Jul 2013, 08:57
Post #318


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 November 11




Ziua buna,
Am o instalatie bixenon H4 (logan 2006) 35w si mi s-a ars un bec.vreau sa cumpar 2 becuri bixenon,ce marca imi recomandati si daca stiti cumva si de unde le pot comanda.
Pentru ca sunt terorist cu xenon fara lupa ca sa nu ii mai orbesc pe cei din fata sunt utile acele ploape pt faruri?
Multumesc!


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 30 Jul 2013, 19:26
Post #319


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Nu sunt utile deloc chestiile aplicate pe far

Marca adevarata pt becuri H4 bixenon nu vei gasi niciodata .


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi1980
post 30 Jul 2013, 21:40
Post #320


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 26 August 07




decat bixenoane un bec calumea Osram Night Breaker Plus de 55-60w si esti boier
am astea atat la faruri cat si la proiectoare.Acuma chiar am lumina noaptea pe strazi.
alta viata decat becurile stock de logan alcoholic.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 - B54erf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JaguarXF
post 30 Aug 2013, 02:11
Post #321


Adrian Ghenescu


Group: Members
Posts: 6
Joined: 30 August 13




H4 de obicei este un kit xenon mai pretentios , incearca pe situl motorvip , au ceva la 80 lei durabil , dar daca vrei sa iei 2 mai bine cumpara un kit cu totul ca sa ai pace , eu asa am facut.


--------------------
Dacia Logan 1.4 2006 - ab 13 sal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandgeo
post 7 Feb 2014, 09:50
Post #322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 289
Joined: 9 April 07
From: Bucuresti




Ma bag si eu cu o problema. M-a mancat undeva sa imi cumpar o instalatie xenon pentru Logan. A fost ieftina, asa ca nu am comentat cand a venit omu si am constatat ca era vorba de becuri xenon faza scurta/ halogen faza luna. Ca bateau ca naiba, mai ales faza lunga...asta e alta problema. In cercarea de a remedia problema am si distrus un bec.

Intrebarea este...daca imi cumpar becuri bixenon cu electromagnet, pot sa le folosesc cu balasturile si igniterele existente?

Sa explic ce si cum am. Pe fiecare far am cate un balast+igniter pentru xenon. De asemenea, instalatia pentru fiecare far este prevazuta cu un firicel, care pleaca din mufa masinii spre halogenul de faza lunga. Aceasta mufa care merge spre halogen este identica (sau cel putin asa vad eu) cu mufa de la electomagnetul bixenonului.

Am vazut ca unele instalatii sunt prevazute cu un controler de faza, care inteleg ca este un releu controlat de tensiunea existenta la unul dintre faruri pentru faza lunga. Dupa cate as vrea eu sa inteleg, pentru instalatia mea nu ar mai fi nevoie de acest controler de faza, pentru ca eu deja am sursa de 12v pentru faza lunga a fiecarui far. Dar in acelasi timp, stau si ma intreb daca nu cumva acel electromagnet functioneaza pe impuls (unu care sa scoata clapita pentru faza lunga si altul sa o retraga) in asa fel incat bobina aia sa nu stea sub tensiune.

Deci...daca aveti idee, ce naiba iese dupa acel controler de faza? 12v permanent, un impuls sau alta tensiune...???

Multumesc.

PS. Daca are cineva nevoie de doua balasturi+ignitere...le dau ieftin, gasim o solutie...tare as vrea sa scap de ele. biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan ABS+ 2007 / 1.5 dci / euro 4 / 90 cp (TCM Tuned)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DESCALIFICAT
post 8 Feb 2014, 13:44
Post #323


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 8 February 14




Buna ziua,mi am cumparat un kit bi-xenon,dupa ce l am montat....pe partea stanga nu mi se aprindea becul,am schimbat becurile intre ele iar cel care nu mergea pe stanga merge pe partea dreapta dar nu schimba din faza scurta in faza lunga decat daca lovesc farul (daca am noroc sa schimbe) si cateodata tot acest bec clipeste in mers....de mentionat ca... are si o alta culoare fata de cel de pe partea stanga..
Cateodata tot acest bec (de pe dreapta) imi ramane stins daca aprind farurile,cu motorul oprit,iar cand pornesc motorul se stinge si trebuie sa sting farurile sa le aprind iar...
Ma puteti ajuta cu cateva detalii va rog frumos? S-a gresit cu ceva la montaj? E becul de vina? E ballastul de vina? E kitul cu totul de vina?
Kitul a costat destul de mult fata de concurenta (tot chinezarii sunt toate) dar teoretic ar fii trebuit sa aiba o calitate superioara nu?
Va multumesc!


--------------------
Chevrolet Aveo 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2025 - 03:58
Forum Renault