dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
owy_2010 |
![]()
Post
#6871
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.205 Joined: 13 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1987
- vs-02-owy
|
|||
CRICOCI |
![]()
Post
#6872
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
A nu am stiut, mi sa parut ca e model Li, Medgidia.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6873
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Am aflat gata
![]() This post has been edited by CRICOCI: 16 Oct 2014, 14:56 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
cct_ovi |
![]()
Post
#6874
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 June 11 ![]() |
Salut,am si eu o intrebare:ce se potriveste sau ce merge de la 1400 pe injectie la nova gti? Ma refer la calculator,carburator sau injector,pompa de benzina,etc.
|
--------------------
DACIA
NOVA GTI
2000
- PH 05 XRM
|
|
roland |
![]()
Post
#6875
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
In special carburatorul
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#6876
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Cred ca in afara de calculator toate sunt la fel.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6877
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Am o intrebare ca sa nu ma chinui degeaba, cei care aveti catalizator pe ea va iese la noxe?
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
alex81 |
![]()
Post
#6878
|
![]() Dacia Driver... Group: Members Posts: 27 Joined: 11 January 13 From: Timisoara ![]() |
Mie nu mi'a iesit niciodata noxele atat cat trebuiau,dacia din semnatura.
|
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6879
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
daca este bun,adica sa nu fie lovit si sonda de oxigen sa functioneze in parametri,noxele vor iesii in parametri dati de fabrica
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#6880
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Mie de fiecare data mi-au iesit bune noxele, mentionez ca de fiecare data inainte de face ITP-ul faceam un drum de 20-30 km in care ii dadea talpa sa se curete tobele.
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#6881
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Catalizatorul meu a fost schimbat acu 4 ani, de 2 ori am facut ITP-ul de atunci, a fost ok de fiecare data, n-am fost nevoit sa dau atentii.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6882
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
ok, multumesc de raspunsuri, acum revin cu o alta problema
![]() This post has been edited by CRICOCI: 4 Nov 2014, 19:54 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
roland |
![]()
Post
#6883
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Pai ce spui mai sus, 22l in 150km inseamna un consum de 14.6%.
Avand in vedere ca pe benzina ea consuma in oras 10 sau mai mult, nu cred ca pe gaz e o cifra prea mare. Cat consuma inainte? |
--------------------
.
.
.
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#6884
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Salut , am venit astazi dupa un drum lung si mi a consumat 7,5 exterior, ce am gasit ca defect furtunul de vacuum spart tragea aer fals , plus catalizatorul spart banuiesc ca baga aer si dadea eroare sonda lambda, nu stiu ce consum aveam inainte sincer, dar am observant o chestie ciudata in butelia mea inainte intra 42 litri maxim, acum a intrat vreo 55 si nu mai se aude opritorul ala cand e full nu stiu de ce ,probabil ca am ramas de vreo 3 ori fara gaz si si a facut aerisire, dar de ce nu se mai opreste?? cand butelia este plina, banuiesc ca trebuie sa ma duc la un service gpl, bafta.
This post has been edited by CRICOCI: 7 Nov 2014, 09:35 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
fzoli |
![]()
Post
#6885
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
Salut,
Am o dacie 1310 break din 2001 pe injecție și am o problema cu faza lunga. Săptămâna trecuta când dădeam faza lunga tot pâlpâia și sâmbăta nu a mai mers deloc(faza scurta mere fără probleme) când dau din blocul de lumini se aprinde becul din bord dar afara nu. Am cautat releul dar nu am găsit nimic sub bord și am verificat siguranțele care sunt ok. Am tras un fir gros de la baterie pana la becul din stânga și am alimentat becul pe faza lunga și funcționează și stânga și dreapta. Unde se afla releul? Are releu? Oare de unde o fii problema? This post has been edited by fzoli: 24 Nov 2014, 08:26 |
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#6886
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
aici nu vei primi raspuns, aici se discuta doar despre sistemul de injectie, cauta topicul dedicat cu functia search si citeste acolo
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
fzoli |
![]()
Post
#6887
|
![]() furia alba Group: Members Posts: 811 Joined: 4 June 11 From: HUNEDOARA ![]() |
ok,
mersi frumos. |
--------------------
dacia
1310
2002
- HD 08 WIN
|
|
Olynth |
![]()
Post
#6888
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 February 14 ![]() |
QUOTE(fzoli @ 24 Nov 2014, 08:25) Salut, Am o dacie 1310 break din 2001 pe injecție și am o problema cu faza lunga. Săptămâna trecuta când dădeam faza lunga tot pâlpâia și sâmbăta nu a mai mers deloc(faza scurta mere fără probleme) când dau din blocul de lumini se aprinde becul din bord dar afara nu. Am cautat releul dar nu am găsit nimic sub bord și am verificat siguranțele care sunt ok. Am tras un fir gros de la baterie pana la becul din stânga și am alimentat becul pe faza lunga și funcționează și stânga și dreapta. Unde se afla releul? Are releu? Oare de unde o fii problema? Din cate stiu eu releu nu are , la problema ta poate fi ori un fir ars , fir rupt sau doar blocu de lumini dus . TE sfatuiesc sa te uiti la mufe sa nu fi ars sa nu mia faca contact ( am patit la faza scurta ) si daca nu ai nimic la fire incearca sa schimbi blocu ( eu am avut arse firele si imi mergea si faza scurta si faza lunga la un loc ... si ferifica bine sigurantele poate le-ai incurcat ) |
--------------------
dacia break
1310
2003
|
|
ilie.vog |
![]()
Post
#6889
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 26 November 14 ![]() |
va salut dragi colegi, va cer ajutorul deoarece am o problema cu dacia mea pe injectie caruia nu ii dau de cap, desi am cautat pe acest forum si am facut cam tot ce ati spus voi, problema mea este ca nu imi vine benzina pe retur, am schimbat pompa de benzina noua, am schimbat filtru de benzina nou, daca la corpul clapeta injector bag pe tur furtunul la pompa si incep sa pompez ,am desfacut pompa de sprit,membrana nu este sparta,ce indoiala am eu...era seara cand am desfacut-o si mi-e sa nu fii montat-o gresit la loc desi nu prea am ce gresi, vine jos membrana,deasupra ei vine arcul,si deasupra arcului capacelul de fier si suruburile,ce as mai putea sa verific?
|
--------------------
dacia
1310 li
2000 berlina
- b 74 vog
|
|
roland |
![]()
Post
#6890
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cum incepi sa pompezi? Ca pompa e electrica...
Benzina ajunge la injector? Canalul de return e liber (sau infundat)? Adica, nu inteleg de ce sa schimbi pompa daca nu ajunge benzina pe retur, se schimba daca nu ajunge benzina pe TUR! This post has been edited by roland: 27 Nov 2014, 11:50 |
--------------------
.
.
.
|
|
ilie.vog |
![]()
Post
#6891
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 26 November 14 ![]() |
Deci Pompei ii trebuie mult mai putina presiune sa ducă benzina doar pe tur pentru ca la retur are o supapa de presiune, returul nu este înfundat ca am suflat cu pompa de umflat cauciucurile pe el, injectorul merge pentru ca masina merge dar consuma foarte mult, si in momentul in care masina merge si scot furtunul de retur din corpul clapeta pe retur nu vine nici o lacrima de benzina
|
--------------------
dacia
1310 li
2000 berlina
- b 74 vog
|
|
tynn |
![]()
Post
#6892
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Vezi sa nu ai problema care am avut-o si eu mai demult, adica furtunasul de tur dintre pompa si flansa de plastic de pe rezervor. La mine erau pierderi de putere, murea motorul usor la accelerare, insa debit aveam ca lumea pe tur...Sau, in cazul tau, poate ai arcul de la regulator prea tare si deschide la o presiune mai mare 1,2 bari , cat baga pompa.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ilie.vog |
![]()
Post
#6893
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 26 November 14 ![]() |
O sa i-l mai detensionez puțin sa vedem ce o fi,la pompa nu am nici un furtun spart pentru ca am schimbat pompa de benzina acum o săptămana si le am verificat
|
--------------------
dacia
1310 li
2000 berlina
- b 74 vog
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6894
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
de ce nu cauti un corp clapeta acceleratie complet ?
daca ai tras sau strans arcu de la supapa retur nu-l vei mai aduce in parametri,de aici si consumu crescut This post has been edited by nikuniku: 28 Nov 2014, 21:34 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#6895
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
e problema cu alimentarea pana in corpul clapeta, nu in corpul clapeta a injectiei
incearca o pompa mai capabila de pe alta model de masina, eu am reusit sa adaptez una de A4 '97 scotand flansele de cauciuc de pe inelele de plastic ce tin pompa in rezervor, tin minte ca am postat imaginile pe forum cred in sectiunea nova dar au trecut ceva ani, poate mai gasesc pozele acasa daca e nevoie... |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
ilie.vog |
![]()
Post
#6896
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 26 November 14 ![]() |
nu stiu ce sa cred, totusi este o pompa de benzina noua ,nu ar trebuii sa fie asta problema,ce mi se pare chiudat este ca ,chiar daca nu are retur masina nu consuma extraoridinar ,ia in jur de 11 la suta si merge cat de cat bine,se simte ca nu are retur cand o pornesc pe benzina,porneste mai greu si cu acceleratia calcata la fund
|
--------------------
dacia
1310 li
2000 berlina
- b 74 vog
|
|
maru |
![]()
Post
#6897
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
nu stiu cum o ai tu pusa la punct ilie dar un lucru cu siguranta nu este normal in descrierea ta: "...cand o pornesc pe benzina,porneste mai greu si cu acceleratia calcata la fund"
iata cum procedez eu: 1. ii pun contactul (cand o pornesc dupa 3-4 zile il pun de doua ori) 2.astept ca martorul de injectie sa se stinga 3.ii dau la automat (cu piciorul pe ambreiaj si scoasa din viteza si FARA a tine piciorul pe acceleratie) p.s: cu aceasta metoda porneste intotdeauna la prima cheie (fie ca e afara cald sau ger si dupa ce motorul face 2-3 cicluri de rotatie) |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
myhy |
![]()
Post
#6898
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 December 13 ![]() |
salutare
am o dacie pe injectie care nu reusesc sai dau de cap sub nici o forma, masina porneste usor relantiul este stabil la rece masina merge bine nu da in nas la accelerare, problema apare dupa ce se incalzeste motorul incepe sa dea in nas indiferent de cat de usor apas acceleratia dupa care se acelereaza mentionez ca ma schimbat filtru benzina, bujii noi eyqem pentru injectie, facut proba cu vreo 3 bobine inductie de la dezmembrari tot la fel face, am pus-o pe tester, nu are nici o defectiune sonda lambda lucreaza in parametrii normali, catalizatorul a fost schimbat acum 2 ani, nu stiu ce sa mai fac nu reusesc sai dau de cap deloc de vreo luna de zile, am fost la diferiti mecanici, toti dau din umeri |
--------------------
dacia 1310
dacia
2003
- bc07mih
|
|
maru |
![]()
Post
#6899
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
mai incearca si astea pe RAND:
1.verifica debitul pompei de benzina daca este in parametri (eventual o poti demonta ca sa te uiti si in rezervor sa nu ai mizerie sau vreun furtun fisurat) 2.reglare culbutori ( la rece -> 25A-30E ) 3. suflat sau inlocuit filtru aer 4.daca ai de unde lua de proba un corp clapeta (corp injector) ca sa`l elimini 5.curata senzorul de turatie (cititor) de pe cutie This post has been edited by maru: 8 Dec 2014, 12:00 |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#6900
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Nu vreau sa ma bag peste maru dar incarca sa schimbi benzina, exact aceleasi simptome le aveam si eu pana am incepu sa bag benzina de la alt peco, dupa ce se incalzea cand aceeleram facea de parca se inneca si apoi o lua.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 16:30 |