dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
maru |
![]()
Post
#6901
|
||
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|||
myhy |
![]()
Post
#6902
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 December 13 ![]() |
salutare
am curatat senzorul de turatie la fel face, presiunea pompei nu am cu ce sa o masor dar am desfacut furtunul de pe retur de la rezervor si vine benzina destul de repede in cateva secunde a bagat aproape 400 ml benzina, mam uitat la pompa la furtunele de la pompa par in regula nu sunt crapate sau scoapte, am bagat benzina cu cifra octanica 100, am mers cu ea vreo 80 km nimic nici o schimbare la fel face ma scoate din toti nervii, mai ales daca mergi pe un drum cu serpentine e un adevarat chin dupa fiecare curba daca accelerezi usor ea da in nas ramane pe joi sa fac proba cu un alt corp clapeta, sa vedem cum reactioneaza |
--------------------
dacia 1310
dacia
2003
- bc07mih
|
|
payty |
![]()
Post
#6903
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(myhy @ 8 Dec 2014, 06:45) salutare am o dacie pe injectie care nu reusesc sai dau de cap sub nici o forma, masina porneste usor relantiul este stabil la rece masina merge bine nu da in nas la accelerare, problema apare dupa ce se incalzeste motorul incepe sa dea in nas indiferent de cat de usor apas acceleratia dupa care se acelereaza mentionez ca ma schimbat filtru benzina, bujii noi eyqem pentru injectie, facut proba cu vreo 3 bobine inductie de la dezmembrari tot la fel face, am pus-o pe tester, nu are nici o defectiune sonda lambda lucreaza in parametrii normali, catalizatorul a fost schimbat acum 2 ani, nu stiu ce sa mai fac nu reusesc sai dau de cap deloc de vreo luna de zile, am fost la diferiti mecanici, toti dau din umeri am si eu aceeasi problema si sincer am incercat tot ce era posibil, adica: - Reglat presiunea pompei de benzina din regulatorul de presiune de pe corpul clapeta. Tb sa fie intre 0.8 si 1 bar. La mine am lasat-o la 0.9 bari sa fie undeva la mijloc. - Reglat culbutori - Pus alt corp de injectie (nou) pt ca ma gandeam ca o fi potentiometrul de la clapeta de vina sau chiar injectorul. - schimbat senzorul de temperatura de la apa. - verificat conducte tur si retur sa nu fi infundate. - schimbat filtrul de benzina, cel de sub masina Niciuna din chestiile de mai sus nu a dat rezultate, face absolut la fel ca inainte, adica merge ok cand e motorul rece si dupa ce se incalzeste nitel da in nas la orice tentativa de acceleratie brusca. Concluzia mea a fost ca pur si simplu din cauza compresiei scazute (am cam 7.5 - 8 bari din cei 10 cat sunt minim), motorul ar necesita ceva mai mult avans. La daciile cu carburator, pe masura ce se uzeaza motorul si scade compresia, se da mai mult avans static si problema dispare. La asta nu ai ce avans sa dai decat daca muti senzorul de turatie dar pt asta ai nevoie de modificari la carcasa ambreiajului. La motor rece, din cauza ca ECU-ul da avans mai mult de aia nu da in nas. La primavara o sa incerc o segmentare si o marire a RC-ului prin rabotarea chiulasei, si asa motorul de 1.4 e cam lenes, poate mai remediez ceva. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
myhy |
![]()
Post
#6904
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 December 13 ![]() |
cand am schimbat bujiile nu am reglat nimic , dar azi cand le-am dat jos erau foarte negre toate 4
in legatura cu culbutorii ei sunt reglati la 0,40 distanta asa mi-au zis mai multi mecanici de prin servisuri 8 Dec 2014, 14:20: in legatura cu avansul, cand am fost la tester tehnicianul mia zis ca am avansul cam mare si ca se paote regla din acel potentiometru ceea ce a si facut dar fara nici un rezultat This post has been edited by myhy: 8 Dec 2014, 14:20 |
--------------------
dacia 1310
dacia
2003
- bc07mih
|
|
payty |
![]()
Post
#6905
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
aoleu, la ce mecanici te duci?
![]() pai 0.4 la culbutori inseamna ca tacane culbutorii ceea ce duce la socuri in distributie si uzare prematura a mecanismului. Ma rog, sa zicem ca nu e chiar asa grav. Dar legat de potentiometru, scrie si in carte ca la ala nu se umbla. ala nu regleaza numai avansul ci si benzina. de aia ai bujiile afumate. daca ti-au umblat la el, iti afuma bujii, sonda lambda si catalizator si astea te costa o gramada. Avansul nu se poate masura la daciile cu injectie pt ca el e fix, nu ai ce regla la el. motorul cati km are? This post has been edited by payty: 8 Dec 2014, 16:33 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
myhy |
![]()
Post
#6906
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 December 13 ![]() |
am fost in 2 servisuri unde toti mecanicii au spus ca la astea pe injectie reglajul culbutorilor trebuie sa fie 0,4 nu cunosc motivul
cat despre acel potentiometru stiu ca se poate regla la tester deoarece in urma cu 7 ani am avut un break care avea acel potentiometru defect, fisura pe el si masina avea unele zmuncituri in timpul mersului fara sa accelerezi brusc, asa din senin, iar dupa inlocuirea lui nu am mai avut nici cea mai mica problema pana ce am vandut-o. masina are in jur 90000 km spun asta pentru ca am avut ceasul km defect o buna perioada pana ce l-am inlocuit 8 Dec 2014, 18:58: il legatura cu acel potentiometru stiu ca se poate regla pe tester spun asta pentru ca in urma cu 7 ani am avut un break tot pe injectie care avea acel potentimetru fisurat , tot asa pana ce au descoperit ca e defect am schimbat multe , motoras relanti, pompa benzina, filtre, nu mai spun ca au vrut sa sparga catalizatorul....... in fine, dupa inlocuirea lui si reglajele aferente masina a functionat foatre bine pana ce am vandut-o, mentionez ca toate constatarile au fost facute de un servis autorizat dacia motorul de pe masina actuala are 90000 km This post has been edited by myhy: 8 Dec 2014, 18:58 |
--------------------
dacia 1310
dacia
2003
- bc07mih
|
|
maru |
![]()
Post
#6907
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
myhy incearca sa elimini din cele enumerate mai sus si poate`i dai de cap..
cand ai dat jos bujiile ai masurat distanta ? valoarile de la culbutori pe care ti le`am dat sunt unele deja marite (normal la motoru` asta de injectie valorile se invart cam intre 0.20A-0.25E la rece fata de valorile de la carburatie 0.15A-0.20E)...deci incearca si o reglare de 0.25A-0.30E (nu`ti ia mai mult de 10 minute) la rece ca poate se schimba ceva p.s: cand prinzi o portiune de cativa km mai libera incearca sa te duci cu treapta a 3 a sau a 4 a undeva in intervalu` 3500-4000 de ture cu decelerari si accelerari progresive |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
payty |
![]()
Post
#6908
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca reglajul l-au facut cu sonda de gaze in teava de esapament, mai merge, dar asa, dupa ureche, in mod sigur nu e ok.
va zic eu la primavara dupa ce segmentez motorul daca merge bine, ca doar asta mi-a mai ramas de incercat ![]() This post has been edited by payty: 9 Dec 2014, 10:12 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
myhy |
![]()
Post
#6909
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 December 13 ![]() |
salutare
payty, reglajul lau facut cu sonda montata, nu au deconectat nimic de la masina, eu personal am stat langa el azi am sa incerc sa schimb de proba alt corpul clapeta sa vedem daca este vreo schimbare ceea ce nu cred. cred ca pana la urma ma las pagubas si nu mai incerc sai fac nimic o las asa pana ce crapa de tot pentru ca deja nu mai este rentabil financiar sa schimbi o gramada de piese si defectul sa ramana, sunt dezamagit ca nu mai sunt mecanici care sa-ti spuna ecxact ce are masina doar dau cu presupusul.... si nimic |
--------------------
dacia 1310
dacia
2003
- bc07mih
|
|
payty |
![]()
Post
#6910
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
mecanicii de la servisuri nu sunt in stare sa iti zica defectul nici la masinile noi, care au port de diagnoza, ce sa mai zici la o dacie veche la care nu prea ai ce diagnostica.
eu raman la parerea mea, cu decomprimarea motorului datorita uzurii. simptomele sunt aceleasi doar ca la daciile cu delcou, se ajusteaza avansul pe cand la asta nu se poate. Intr-o vreme, vroiam sa montez, asa doar pt o proba, un delcou pe masina mea cu injectie, eliminand aprinderea ei originala, sa vad cum merge, dar m-am lasat pagubas din lene. oricum, succes si daca reusesti ceva, lumineaza-ne si pe noi. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#6911
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Am si eu o problema cu daciana mea, sunt momente cand nu merge motorul rotund la relanti, parca ar merge in 2 sau 3 pistoane, se misca toata masina.Se intampla mai mult la rece, dar mi s-a intamplat si cu motorul caldut. Stie cineva sa-mi spuna cum ar trebui sa masor bobina de inductie, ce valori ar trebui sa masor? Bujiile si fisele sunt ok, conductele de benzina nu-s infundate, filtrul de benzina si cel de la pompa sunt schimbate, la fel si conductele de cauciuc de benzina.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
roland |
![]()
Post
#6912
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Culbutorii sunt reglati bine? La 20 - 25?
|
--------------------
.
.
.
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#6913
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Culbutorii i-am reglat acu vreo luna, chestia e ca nu merge tot timpul asa, deci nu cred ca-i de la culbutori.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
myhy |
![]()
Post
#6914
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 December 13 ![]() |
salutare
nu am reusit sa schimb corpul clapeta ..... respectivul care imi promisese ca ma ajuta cu un corp clapeta nu sa tinut de cuvant, ma tot amana ca maine , poimaine si tot asa am fost si am facut un test compresie iar rezultatul a fost ca cea mai mica compresie este de 12 si cea mai mare 14 , deci exclus uzura motorului eu sunt de parere ca toate astea se trage din cauza acelui nemernic de mecanic din dacia service care mi-a umblat asta vara la acel potentiometru fara sa puna masina pe tester..... eu il rugasem sa verifice pentru ca aveam o bataie ca de avans iar el fain frumos sa apucat si a miscat de acel potentiometru, dupa care, eu il intreb daca nu o pune pe tester , iar el mia zis ca este defect testerul. mentionez ca masina mergea perfect inainte se infigea kalumea nu dadea in nas deloc iar dupa ce a umblat acolo masina a mai mers o perioada binisor dupa care au inceput problemele, cu toate ca acum au pus-o pe testrer nu reuseste sai dea de cap. Deci aviz celor care sunt din orasul Bacau sa nu cumva sa se duca in dacia servis , acolo nu mai sunt meseriasi sunt doar ciobani si carpaci care nici macar nu stiu pe ce lume traiesc. |
--------------------
dacia 1310
dacia
2003
- bc07mih
|
|
myhy |
![]()
Post
#6915
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 December 13 ![]() |
salutare
in sfarsit am reusit sa schimb corpul clapeta ... masina a revenit la viata nu mai da in nas deloc doar o usoara ezitare la accelerare brusca care nu ma deranjeaza cu nimic ![]() in concluzie, aveti grija pe mainele cui lasati masina sunt multi tantalai prin servisuri care nu stiu cum ai cheama cu buletinul in mana, dapai sa mai dea un diacnostic masinii va multumesc tuturor pentru sfaturi si sa auzim numai de bine ![]() |
--------------------
dacia 1310
dacia
2003
- bc07mih
|
|
payty |
![]()
Post
#6916
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
la 12 bari compresie, stai bine de tot. La a mea arata cam 8, si motorul are cam 50.000 km
Cred ca fostul proprietar inainte sa o cumpar eu punea ulei de floarea soarelui in motor ![]() Corpul clapeta l-ai pus nou, sau sh? This post has been edited by payty: 20 Dec 2014, 22:18 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
myhy |
![]()
Post
#6917
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 December 13 ![]() |
salutare tuturor
payty, eu cand am cumparat masina avea 31000km asta in 2010, fostul proprietar era o doamna care era mai mult plecata din tara, masina a stat numai in garaj cat timp nu a fost folosita. eu decand am cumparat-o am bagat numai ulei mobil1 10w40 pe care il schimbam la maxim 7-8000km inca ceva, inainte de a schimba corpul clapeta dupa ce motorul se incalzea scotea fum de imi era rusine sa merg cu ea pe strada ![]() ![]() corpul este sh. pret 200ron, fara motorasul relanti This post has been edited by myhy: 21 Dec 2014, 06:34 |
--------------------
dacia 1310
dacia
2003
- bc07mih
|
|
myhy |
![]()
Post
#6918
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 23 December 13 ![]() |
salutare
azi masina a revenit la vechile obiceiuri singura diferenta fiind ca nu mai scotea fum ..... de data asta am zis ca sigur este pompa de benzina, dau fuguta cumpar 1 pompa benzina o montez stupoare masina facea la fel, la cea mai usoara accelerare dadea sa se inece ba chiar uneori se oprea.. pffff am zis ca singura piesa care nu am schimbat-o este calculatorul, fug repede la dezmembrari iau calculator, spre surprinderea mea am gasit unul nou, il montez si masina revine la viata azi am facut in jur de 100km si vad ca se prezinta bine, si sper sa ramana asa This post has been edited by myhy: 22 Dec 2014, 16:41 |
--------------------
dacia 1310
dacia
2003
- bc07mih
|
|
Darckdgc |
![]() ![]()
Post
#6919
|
![]() membru DC Group: Members Posts: 30 Joined: 17 May 08 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
Am și eu o întrebare, ce nu e conectat bine (am făcut conversie din carburație în injecție) de ecu nu da semnal la releu sa alimenteze pompa de benzina și sonda lambda? Motorașul de la clapetă se aude. Edit: Acum merge pompa de benzina, a pornit masina dar pompa de benzina merge cat e contactul pus, nu se opreste cum am citit eu in manualul de reparatie dupa 3 sau 4 secunde. Edit2: Am rezolvat problema , era din instalatia electrica , acum functioneaza cum trebuie . This post has been edited by Darckdgc: 30 Jan 2015, 16:34 |
--------------------
Dacia
1310
1995 L
- B Dacia 1310 Berlina 1995 1.4I & Dacia 1310 1.3 Break 1989 & Opel Astra H
|
|
payty |
![]()
Post
#6920
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
La Dacia Li merge montat electromotor model vechi (cel lung)?
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
tynn |
![]() ![]()
Post
#6921
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Si eu as fi curios sa aflu raspunsul, ca am probleme de cateva zile cu demarorul si as avea unul tip vechi de rezerva...
This post has been edited by tynn: 13 Feb 2015, 11:27 |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
Darckdgc |
![]()
Post
#6922
|
![]() membru DC Group: Members Posts: 30 Joined: 17 May 08 From: Bucuresti ![]() |
Teoretic intra, dar trebuie distantierul si strambata ambutisarea de la suportul motorului cativa mm , la mine a intrat dar am galerie de R12TS cu pata calda , la galeria originala nu am idee ..
DSC_0035.JPG ( Size: 332.91k ) Number of downloads: 249 DSC_0036.JPG ( Size: 322.42k ) Number of downloads: 235 |
--------------------
Dacia
1310
1995 L
- B Dacia 1310 Berlina 1995 1.4I & Dacia 1310 1.3 Break 1989 & Opel Astra H
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#6923
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
nu imi mai merg luminile de ceata pe spate si banuiesc ca au un releu pentru ca inainte se auzea cand le aprindeam,dar nu reusesc sa dau de el.L-am gasit doar pe cel de semnalizare!Stie cineva pe unde este ascuns??
![]() This post has been edited by adriano94: 15 Feb 2015, 20:31 |
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6924
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
langa cel de semnalizare,sunt prinse pe acelasi surub,asta daca nu sa umblat de altii si la mutat sau scos
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
adriano94 |
![]()
Post
#6925
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 279 Joined: 30 May 09 ![]() |
am sa mai caut pe acolo,merci de raspuns
|
--------------------
dacia
1310
2002 Li
- XX 11 NED
|
|
Mircea27D |
![]()
Post
#6926
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 10 September 10 From: Brasov ![]() |
Acolo este unde este si cel de semnalizare.
|
--------------------
Dacia
Break
2001 injectie
|
|
payty |
![]()
Post
#6927
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
in ce conditii se aprinde in mers becul de la injectie?
masina merge ok, trage de nu se poate, dar astazi am vazut ca mi se aprinde becul in mers. daca opresc motorul si il pornesc din nou, sta o vreme stins apoi se apinde iar. Am constatat ca daca merg subturat sau o tin la relanti nu se mai aprinde. Pare ca se aprinde mai repede daca merg tare si turat. Dupa ce se aprinde, becul ramane asa pana opresc motorul. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#6928
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
payty problema asemanatoare am avut si eu din cauza termostatului blocat pe deschis, dar mi se aprindea cand circulam in afara orasului din cauza ca motorul nu ajungea la temperatura optima de functionare si la fel ca la tine, motorul tragea, nu avea probleme. Dupa ce am schimbat termostatul nu s-a mai aprins.
Nu ma intreba ce temperatura avea motorul pentru ca am becuri in loc de ceasuri (indicatoare). |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
payty |
![]()
Post
#6929
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
intre timp am constatat ca nu se mai aprinde in mers. Sper sa ramana asa.
Am mai umblat pe la mufa de la potentiometrul clapetei si canistra de carbon. Posibil sa fi fost pe acolo un contact imperfect. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Olynth |
![]()
Post
#6930
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 February 14 ![]() |
Salutari , am si eu o nelamurire in legatura cu martorul de frana . Azi am plecat circa 2 km si mi sa aprins becul de la martor frana dubios este ca ieri am schimbat tamburii pe spate si i s-a facut si o aerisire am fost intr-un service . Ce e ciudat frana tine foarte ok ca la orice dacie . Voi ce credeti ca ar avea ?
|
--------------------
dacia break
1310
2003
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 12:51 |