dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
spinu94 |
![]()
Post
#6991
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 9 June 14 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
supernova
2001
- CT-97-ESP
|
|||
TRK |
![]()
Post
#6992
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
Cum a mai spus si unul din colegi, ma gandeam si la distributie pusa gresit, dar am zis sa nu fiu atat de pesimist.
Si eu am schimbat bobina cand aveam Dacia. Tot deaia cu fise turnate aveam. Am dat vreo 250 de lei acum 5 ani pe ea. Incearca sa te duci duminica la targul de masini pe varianta langa legume-fructe (am vazut ca esti din Constanta). Acolo mai vin diversi cu piese din dezmembrari, am vazut de dacie la greu. Te intelegi cu ei, iei o bobina, o pui pe masina, dai cateva ture si vezi cum se comporta. E simplu, poti sa o schimbi usor acolo in parcare. Eu asa am luat odata motorasul de relanti, al meu o luase razna. Te tiganesti cu ei pana la ultimul leu daca e sa o cumperi. Ei iti baga o bomba de pret, dar ajungi sa o iei la jumate. Vezi ca celalalt model de bobina cu fise detasabile nu se potriveste la mufa. Verifica si jocul la culbutori. Fa si un test de compresie. Nu te demoraliza, sunt fiare tot de oameni sunt facute. |
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
spinu94 |
![]()
Post
#6993
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 9 June 14 ![]() |
Eu zic ca, compresie am, din moment ce motorul este nou(vibrochen,camasi,pistoane,cuzineti,segmenti,distributie) . Totusi o sa verific din nou distributia sa vad daca este ceva gresit si o sa iau si o bobina sa fac proba.sper sa mearga si sa reusesc intr-un final sa ii dau de cap.
This post has been edited by spinu94: 14 Jan 2016, 09:25 |
--------------------
dacia
supernova
2001
- CT-97-ESP
|
|
payty |
![]()
Post
#6994
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Am o intrebare :
La cei care aveti system cu canistra de carbon pt vaporii de benzina, rezervorul sta sub presiune? La mine se umfla peretele de sus, unde vine si pompa si daca scot busonul se vede ca e presiune mare in rezervor. Pe moment am pus un buson ventilat si problema a disparut dar as vrea sa revin la sistemul initial. Furtunul care duce la motor nu pare infundat, in schimb nu stiu cat de bine sunt calibrate cele doua supape care ies din rezervor prin acest furtun (cea de langa pompa si cea de langa gura de alimentare). Electrovalva e inchisa sau deschisa cand motorul e oprit? |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Mircea27D |
![]()
Post
#6995
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 10 September 10 From: Brasov ![]() |
Eu am buson ventilat din fabrica. Nu trebuie sa stea sub presiune din cate stiu. Sa nu il schimbi ca poate sa cedeze ceva si nu o sa fie placut. Garantat.
This post has been edited by Mircea27D: 15 Feb 2016, 17:40 |
--------------------
Dacia
Break
2001 injectie
|
|
payty |
![]()
Post
#6996
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am constatat ca se evapora destul de multa benzina din rezervor. Nu am facut o verificare, dar am impresia ca din cauza pompei, benzina din rezervor se incalzeste destul de mult, fapt ce favorizeaza evaporarea.
Am constatat ca daca am rezervorul cu benzina la limita de aprindere a becului, dupa o oprire de cateva ore, la pornirea urmatoare becul e aprins si acul arata ceva mai jos decat era inainte de oprire. Adica diferenta e chiar vizibila, nu ceva insesizabil. Rezervorul nu are gauri sa curga benzina, am verificat asta. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
om_bland |
![]()
Post
#6997
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Salut baieti, am si eu o intrebare daca se poate... pentru cei care au luat daciile de noi in 2003 sau 2004 : Au avut cumva in compartimentul motor in spatele bateriei o pâslă pentru zgomot ?
|
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
thundercar |
![]()
Post
#6998
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 23 April 15 From: buzau ![]() |
Adica sa acopere tot peretele de foc?La a mea e doar pe anumite portiuni iti arat cateva poze maine.
![]() |
--------------------
dacia dacia audi
1310l 1310li A4
1999 2001 1995
|
|
payty |
![]()
Post
#6999
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
cristian978 |
![]() ![]()
Post
#7000
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 12 August 12 ![]() |
Salut,nu au fost capitonate cu acea pazla pana jos in spate la baterie cum au fost celelalte modele mai vechi.A fost capitonat doar in dreptul compartimentului de la caloriferul de incalzire , cred ca au vrut sa reduca costurile de fabricatie
![]() |
--------------------
DACIA 1310 Li
berlina
2004
|
|
om_bland |
![]()
Post
#7001
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Puteti pune poze cu acea pasla montata pe peretele de foc ? ( in spatele bateriei) ... Deasupra incuietorii de la capota stiu ca a avut un petec de pasla... dar mai jos aveti careva montata pe masina?
|
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
r3d |
![]()
Post
#7002
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
cine ma ajuta si pe mine cu valorile rezistentelor la bobina de inductie de injectie. Primar si secundar?
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
spinu94 |
![]()
Post
#7003
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 9 June 14 ![]() |
va salut din nou cu respect. tin sa va anunt ca dupa lungi zile de lucru la daciuta mea..am depistat in sfarsit care este problema in legatura cu intreruptul motorului. nu va va vine sa credeti la fel cum nici mie nu mi-a venit sa cred..si totusi a fost adevarat. am fost cu ea la service si am povestit la cei de acolo ce mi s-a intamplat. si au zis ca nu au habar de ce face asa, din moment ce am schimbat toate acele componente. cand a rasarit un baietas, care mi-a spus ca..problema este din alternator pentru ca nu mai produce curent suficient. am ramas putin cu gura cascata si nedumerit. a zis ca si el a avut o dacie la fel ca a mea si ca asta a fost cauza pt care ii facea in halul in care imi face mie. ca urmare, am decis sa incerc si ultima varianta pe care o mai aveam in afara de cea de a schimba masina. am montat un alternator de vw passat diesel cu o capacitate de producere a curentului de 100A. de 2 saptamani tin sa mentionez ca masina merge ca in prima zi cand am luat-o, fara niciun pic de problema (intrerupere,rateuri etc). iar cu, consumatorii....merg cu aeroterma la treapta 3, faruri xenon,stergatoare si cateodata dezaburitorul si incarcarea nu scade sub 14 V. ce spuneti??? am facut un lucru bun cu acest alternator????
|
--------------------
dacia
supernova
2001
- CT-97-ESP
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#7004
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Dar mai schimbasei odata alternatorul cu unul de 80 A, atunci nu s-a remediat sau redus problema ? Poate de fapt nu-ti baga alternatorul suficient curent pentru ca sunt conexiunile/cablajul slabe si degradate, nemaitransmitand suficient. Alternatorul asta mai puternic, de 100 A daca baga tare in ele sa nu cedeze cablurile suprasolicitate...sau poate ai pierderi, masa slabita.
This post has been edited by BLUE R 19: 24 Feb 2016, 16:51 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
spinu94 |
![]()
Post
#7005
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 9 June 14 ![]() |
Da...l-am schimbat...insa am fost la electrician si mi l-a verificat si mi-a spus ca avea partea conectoare de la perii prea uzata si din cauza asta nu producea suficient curent. Intr-adevar...una din cele 2 conectoare unde ruleaza carbunele era dusa de tot..rula pe un textolit...plastic..nu stiu exact ce era...si iata ca acum l-am schimbat si merge foarte bine.
24 Feb 2016, 20:52: Da...l-am schimbat...insa am fost la electrician si mi l-a verificat si mi-a spus ca avea partea conectoare de la perii prea uzata si din cauza asta nu producea suficient curent. Intr-adevar...una din cele 2 conectoare unde ruleaza carbunele era dusa de tot..rula pe un textolit...plastic..nu stiu exact ce era...si iata ca acum l-am schimbat si merge foarte bine. This post has been edited by spinu94: 24 Feb 2016, 19:52 |
--------------------
dacia
supernova
2001
- CT-97-ESP
|
|
vasileavg |
![]()
Post
#7006
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 April 16 ![]() |
salut, sunt nou pe aici si as avea o intrebare si o rugaminte la cine ma poate ajuta. am o dacia 1310 din 2001 pe injectie, problema e ca in mers cade turatia la motor, si daca tin piciorul pe acceleratie o ia din nou dar parca tusind. ce ar putea fi?
va multumesc |
--------------------
dacia
1310
2001 injectie
|
|
Mircea27D |
![]()
Post
#7007
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 10 September 10 From: Brasov ![]() |
Pai poate ai reglajele de la unitatea de injectie aiurea, filtrul de benzina infundat, poate ai distributia reglata incorect, un furtun de vacuum care duce la servi taiat... sunt mai multe caze.
<span class='edit'>6 May 2016, 18:11:</span> Oameni buni, am si eu nevoie de un ajutor, de un sfat ceva. detin 2 chiulase. una de pe masina mea de 1,4 si una de la o alta dacie dar de 1,6. In cartea de reparatie scrie urmatoarea treaba: Ti motor 102 - 14 106 - 00 / 02 Inaltime chiulasa (mm) cota normala 74.40 73.30 74.20 cota de reparatie (minim) 73.90 72.80 73.70 Am adaugat o poza din carte ca textul am vrut sa il fac ca un tabel dar il zapaceste. Dupa carte ma baga in ceata de nici proiectoarele nu ma mai scoate Cea de 1,4 e mai subtire decat cea de 1,6? In realitate la a mea e exact invers. Tin sa mentionez ca aceste date sunt de la manualul pt cele pe carburatie, si a mea e pe injectie... stiu ca difera camera de ardere ca forma, dar de altele... nu stiu Planuesc sa o rectfic pe cea de 1,6 si sa o fac de 1,4 ca a mea arata ciur. Daca stie cineva ceva rog ajutor This post has been edited by Mircea27D: 6 May 2016, 18:13 Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 247.91k ) Number of downloads: 283 |
--------------------
Dacia
Break
2001 injectie
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#7008
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Inaltimea chiulasei difera si in functie de raportul de compresie, 106-00 il are mai mare decat 106-02, 102-13 mai mare ca 102-14. Tu ai motor 1400 pe injectie, adica 102-41, care parca are raportul mai mic decat 102-13. Chiulasa de 1,6 are supapele admisie mai mari si forma diferita a camerei. Cu chiulasa standard de 1,6 vei avea raportul mai mic ca la 1,4, daca e chiulasa de 106-00 poate mai merge dar la cea de 106-02 e mult prea mic.
Datele sunt corecte. Cand compari 1,4 cu 1,6 nu te lua dupa inaltime, sa te orientezi dupa volumul camerei de ardere si raportul de compresie, astfel vei vedea ca sunt apropiate chiulasele de 102-14 ( raport 8,5) si de 106-00 (raport 9..9,2). This post has been edited by BLUE R 19: 7 May 2016, 01:11 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
Mircea27D |
![]()
Post
#7009
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 10 September 10 From: Brasov ![]() |
Salut. Nu are forma diferita. Pana si supapele se potrivesc. Testat chiar. Singura diferenta intre cele 2 chiulase este ca adancimea camerei de ardere este mai mare la 1,6 decat la 1,4. Le- am in fata, ma uit la ele. Forma e aceiasi la camera. Pe mine asta ma debusoleaza ca conform tabelului imi zice ca e invers. ... ori ce am eu nu e de 1,6 si atunci cel care mi-a dat-o nu stia ce masina are sau a mintit
|
--------------------
Dacia
Break
2001 injectie
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#7010
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Modelele din tabel sunt pe carburator. Se pare ca ai chiulasa de 1,6 rectificata, ca nu stiu daca la 1,4 injectie au pus genul asta de chiulasa.
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
Mircea27D |
![]()
Post
#7011
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 10 September 10 From: Brasov ![]() |
Am verificat. Cota masurata cu sublerul este de 74,44. Ca in carte. Si este aproape aceiasi ca cea de 1,4/ Pe ea scrie 1550 deci clar este de la o masina cu motor (asa zis) 1,6. Aceiasi cota o are si cea de 1,4. doar ca e mai adanca la camera de ardere cu vre-o 2 mm. Frectie la picior de lemn. Am sa o rectific asa doar sters, si in modul asta stiu ca o sa am camera de ardere cat trebuie si inca ma incadrez la cota de rectificare prevazuta. Sincer... m-am cam saturat de daca o pot numi masina. Mai tampid gandita ca masina Dacia nu cred ca exista.. poate Trabantul. Si nu ma refer la chiulasa ca putea in pl mea sa o faca cu arbore cu came in cap la supapa si era mai ieftin ca productie. Ce atatea tije si culbutori. Dar si sa schimbi un disc de frana, la o masina straina ai desfacut un surub si gata. Pe cand la Dacie... te impusti in cap. Am zis mereu, ca daca l-as prinde pe ala de la care a mentinut proiectul il calc cu masina si ii dau foc.
Acuma o alta intrebare. Am fost azi in targul de vechituri. Acolo am gasit 50 de cutii cu saboti de frana de Dacie la 5 lei cutia din firme care au dat faliment. Pe cutie scria Dacia 1310-83 (parca asa) dar pe piesa avea in 105. Pe alta scria 104 si una 111 parca. Fabricati in Polonia. Ferodorurile erau lipite nu nituite. Ce e numarul ala? Merita sa cumpar? |
--------------------
Dacia
Break
2001 injectie
|
|
vasileavg |
![]()
Post
#7012
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 25 April 16 ![]() |
mersi Mircea, daca as putea afla cum imi dau seama daca reglajele sunt aiurea si care e unitatea de injectie?
|
--------------------
dacia
1310
2001 injectie
|
|
Mircea27D |
![]()
Post
#7013
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 10 September 10 From: Brasov ![]() |
Unitatea de injectie cum ii spun eu sau corp clapeta injector, este piesa care inlocuieste carburatorul, si are plasticul acela negru prins in 3 suruburi si pe care scrie DACIA pe el.
|
--------------------
Dacia
Break
2001 injectie
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#7014
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Mda, m-a lasat electromotorul. Aveam unul de la vechea dacie(1300) si am crezut ca scap fara costuri dar nu se potriveste. Intra la fix numai ca atinge volanta de marginea lui plus ca si o parte din bendix atinge de volanta. Nici nu a avut putere bateria sa invarta motorul.
Probabil se poate adapta dar am preferat sa-l repar pe cel original. Am schimbat platoul cu carbuni(are un platou cu 4 carbuni) si bucsele si merge perfect. Se potriveste chiuloasa de carburatie pe astea cu injectie? |
--------------------
-
-
-
|
|
TRK |
![]()
Post
#7015
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
Da se potriveste, difera forma camerei de ardere.
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
Mircea27D |
![]()
Post
#7016
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 10 September 10 From: Brasov ![]() |
Intre cea pe carburator si cea de injectie da diferea camera de ardere.
Un ajutor va rog. Am scris si mai sus de niste saboti... si nimeni. Va mai rog inca ceva. Vreau care puteti si aveti dacie break sa imi faceti cateva poze cu firele ce intra in tabloul de sigurante. Ma intereseaza ce fir vine si unde si la ce siguranta. Nu sunt sigur daca este vreo diferenta intre cea berlina si break. ori o shema in care sa fie gen intra un fir de culoare C la sigurantele de # amperi si ies 2 fire si tot asa. Eu lucrez intr-o firma unde se fac cablaje pentru utilajele Komatsu, CNH, si am componente performante si testate si super testate. Vreau sa imi fac toata instalatia masinii la standarde moderne. Deci please help |
--------------------
Dacia
Break
2001 injectie
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#7017
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Salut, am o intrebare, ma lasat cutia in sensul ca imi haraie in a doua, am gasit sa iau cu 150 ron de la dezmembrate, problema e ca din cate stiu astea pe injectie au senzorul ala pe cutie ( nu stiu cum ii zice) merge luat capacul de la cutia mea si sa o pun pe cealalta?,multumesc.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#7018
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
da poti, se potriveste carcasa ambreiaj
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
uponten |
![]()
Post
#7019
|
![]() Arhanghel M Group: Members Posts: 56 Joined: 14 April 16 ![]() |
sau tai firele de la senzor si il lasi acolo, sau il scoti si gata, lasi acelasi capac.
|
--------------------
Dacia
1300
1976
- 1-SB-4116 „De la orice om ai întotdeauna de învățat, chiar și când tace.“ De la tine ce invat ?
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#7020
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Pai din cate stiu ala da scanteie la bobina, sau ma insel?
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 08:08 |