dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
voly |
19 Jul 2007, 11:08
Post
#901
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 April 07 |
|
||
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
2003
- B86VOL
|
|||
crocodil |
19 Jul 2007, 12:55
Post
#902
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 23 November 05 |
da se poate arde !
daca scuipa benzina incerca spray de contacte pe mufele lui , daca nu vezi ca la releul de incarcare vine un fir maro ala e comansda pe (-) a injectorului (mi-a zis un mecanic ) sa nu fie oxidat curata si incerca ,daca nu pune mina si desfa injectorul ca are 1 sita in el care sa nu fie plina de rugina din rezervor (da da trece de filtu ala minune am gasit eu mizerie in injector). daca nu fuga l amecanic priceput ,ca daca te duci al nea caisa care pune computadorul pe dacie si ii zice "eroare comanda injector" si te pune sa iei corp clapeta sau calulator si te dai cu capul de ziduri de cit costa una din astea ! tinene la curent mai vorbin |
--------------------
DACIA
CLi
- b-22-dac
|
|
voly |
19 Jul 2007, 19:14
Post
#903
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 April 07 |
injectoru e curat. releu de incarcare nu prea stiu sa-l localizez intrebare grea: sti si tu un service sau mec k lumea pt injectie? ca cei pe care ii stiu eu n-au auzit de calc... si corpu clapeta este in jur de 8 - 9 mil asa ca mai bine fac focu sub masina la iarna s-o incalzesc sa merg pe gaz . oricum multumesc de ajutor
This post has been edited by voly: 19 Jul 2007, 19:15 |
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
2003
- B86VOL
|
|
crocodil |
20 Jul 2007, 09:28
Post
#904
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 23 November 05 |
releul este linga alternator si iese un fir fara izolatie din alternator in releu ,piesa aia neagra de linga borcanul de la stropitoarea de parbriz, si la treaba cu injectorul trebuie sa il desfaci in bucatele mici nu o inspectie vizuala la exterior ,trebuie sa il scoti din carcasa aia metalica in care este el (Sa il separi de corp calapeta ) si acolo are o sita mica care s-ar putea sa fie murdara ,vezi filtru benz ,si scoate furtunul de retur si baga-l intr-o sticla si porneste masina si vezi ce debit ai pe retur cu motorul pornit ca trebuie sa fie debit serios daca nu pompa de benz dar inainte de a da banii pe pise daca nu reusesti tu acasa la bordura sa identifici problma mergi la servis macar pentru constatare .
|
--------------------
DACIA
CLi
- b-22-dac
|
|
voly |
22 Jul 2007, 22:23
Post
#905
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 24 April 07 |
multumesc, a mers! era de la releu!
|
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
2003
- B86VOL
|
|
ahyle_blue_eyes |
23 Jul 2007, 16:29
Post
#906
|
Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI |
Am si yo o problema cu nova mea(pe injectie)!
in ultimul timp dupa ce astept sa se stinga martorul de la injectie si dau sa pornesc masina,motorul porneste insa imediat se aprinde pt cateva secudne(4-5) martorul de injectie, plus ca uneori ca se aprinde si cel (!) .In plus miroase a benzina pe langa masina(in spatele masinii) si motorul trage un pic mai greu,nu mai e asea de sprintena masina! Ajutati-ma pls ca tre sa trec si pe la Itp sapt asta! |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
C a t a l i n |
23 Jul 2007, 17:24
Post
#907
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
Sonda Lambda sau catalizatorul...
Scoate mufa de la sondă, și mergi puțin cu mașina, vezi cum se comportă... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ahyle_blue_eyes |
23 Jul 2007, 20:46
Post
#908
|
Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI |
M-am tot chinuit sa scot mufa respectiva si nu am reusit mi-e frica sa nu se rupa!Un mecanic mi-a sugerat sa fac niste ture de bloc cu sonda scoasa sa vad daca trage mai bine(in acest caz catalizatorul e infundat)Ce zice-ti "pateste " ceva motorul daca merg cu sonda scoasa?
Ms mult Cataline pentru sfaturi,ca intotdeauna primul care vine cu solutii si sfaturi foarte utile! |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
ahyle_blue_eyes |
25 Jul 2007, 08:40
Post
#909
|
Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI |
Hai ca azi mi-a facut-o masina!
Va spun simptomele si astept sfaturile voastre: Pornesc masina pe la ora 08 00 si plec cu ea........totul e ok,merg cateva sute de metri si opresc pe la un magazin!Pornesc iar si dupa circa 50 m dupa o intersectie incepe sa dea trateuri motorul.Mi se aprinde martorul de injectie in bord!Opresc, pornesc motorul apasa pedala urca rapid si fara probleme la 5000 rpm.....dau sa plec si iar mi se "ineaca" si se aprinde martorul de injectie in bord(se taie alimentarea cred)Daca accelerez ffff putin merge...insa daca apa oleak mai tare pedala se aprinde martorul si se "ineaca",tinde sa se opreasca! Sa fie pompa de benzina sau injectorul? |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
mayus666boy |
25 Jul 2007, 10:47
Post
#910
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 June 07 |
am si eu o problema care am remarcato de 2 zile ..... cand e mia am cam 10 l de benzina in rezervor in curbe parca nu se alimenteaza ( am curatat rezervorul ieri si tot asea face , filtru de benzina l-am schimbat ) oare are ceva sata in pompa sau nu ajunge pana jos sata de la ea? oare ce sa fie ? cine ma ajuta si pe mine
|
--------------------
dacia
1310 li
2001
|
|
ahyle_blue_eyes |
25 Jul 2007, 12:01
Post
#911
|
Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI |
Mama ei de injectie........acuma nici macar nu mai am scanteie!NU DA CURENT deloc plus ca nu baga nici benzina!
1.Sa fie de la relee? 2.Sa aiba calculatorul vreo eroare? |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
clid |
25 Jul 2007, 16:07
Post
#912
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 27 June 07 |
crocodil, la descrierea aia pe care ai facut-o in 4 iulie cu turarea motorului, se poate si sa-si revina singura?? Ca si mie imi facea la fel, in timpul deplasarii se smucea de sub mine apoi se infrina brusc..Abia am venit cu ea asa 10 km. Dupa un timp de si-a revenit.Acum nu mai face. A mai facut asa acum citeva saptamini si iar si-a revenit singura. Am incercat faza cu resetatul si aia cu curatat bornele, dar tot a mai facut o vreme dupa care si-a revenit singura. As vrea sa plec cu ea in concediu si n-as vrea sa ma lase pe acolo. Oare o fi motorasul de relanti, trebuie schimbat?? Va rog mult sa ma ajutati !!
|
--------------------
fosta Dacia 1310 Li
actualmente Renault Laguna 1.1
1996
|
|
ahyle_blue_eyes |
25 Jul 2007, 17:14
Post
#913
|
Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI |
Pe mine nu ma ajuta nimeni?
25 Jul 2007, 22:41: Gata s-a rezolvat !Era firul care alimenteaza injectie(cel care-si ia plusul de la electromotor) slabit si nu facea contact bine!Dupa ce am masurat si verificat toate contactele am depistat acel cablu si uite asa am scapat si yo de probleme! This post has been edited by ahyle_blue_eyes: 25 Jul 2007, 21:41 |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
clid |
28 Jul 2007, 07:58
Post
#914
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 27 June 07 |
QUOTE(clid @ 25 Jul 2007, 16:07) crocodil, la descrierea aia pe care ai facut-o in 4 iulie cu turarea motorului, se poate si sa-si revina singura?? Ca si mie imi facea la fel, in timpul deplasarii se smucea de sub mine apoi se infrina brusc..Abia am venit cu ea asa 10 km. Dupa un timp de si-a revenit.Acum nu mai face. A mai facut asa acum citeva saptamini si iar si-a revenit singura. Am incercat faza cu resetatul si aia cu curatat bornele, dar tot a mai facut o vreme dupa care si-a revenit singura. As vrea sa plec cu ea in concediu si n-as vrea sa ma lase pe acolo. Oare o fi motorasul de relanti, trebuie schimbat?? Va rog mult sa ma ajutati !! va rog sfatuiti-ma si pe mine ce sa fac !! oare cind se tureaza singura, daca e de la motoras, n-ar trebui sa se miste cablu de la acceleratie?? |
--------------------
fosta Dacia 1310 Li
actualmente Renault Laguna 1.1
1996
|
|
ahyle_blue_eyes |
28 Jul 2007, 21:09
Post
#915
|
Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI |
NU cred ca e vizibila miscarea cablului!
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
clid |
30 Jul 2007, 08:22
Post
#916
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 27 June 07 |
|
--------------------
fosta Dacia 1310 Li
actualmente Renault Laguna 1.1
1996
|
|
crocodil |
30 Jul 2007, 15:06
Post
#917
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 23 November 05 |
sal!
Da s-ar putea sa fie de la motorasul minune cu care am avut si eu probleme saptamana asta , inainte sa dai banii pe un motoras cumpara un spray de contacte si scoate motorasul de pe corp clapeta , desfal ca are doar lamele de plastis si da cu spray in el in roata aia dintata (rotunda) acolo are 2 lamele de cupru care sunt acolo care alea fac contactul la relanti cind tu nu apesi acceleratia, si atentie la montare sa nu indoi lamelele alea, cam asta ar fi remedierea motorasului cu bani putini daca nu tester la service si ......... multa bafta mai vorbim ! |
--------------------
DACIA
CLi
- b-22-dac
|
|
clid |
31 Jul 2007, 17:58
Post
#918
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 27 June 07 |
oare mai poate fi si de la altceva ??
|
--------------------
fosta Dacia 1310 Li
actualmente Renault Laguna 1.1
1996
|
|
crocodil |
2 Aug 2007, 10:40
Post
#919
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 23 November 05 |
sal!
Da mai poate fi de la cititorul de pedala sa aibe portiuni pe care este murdar si nu citeste dar lucrurile astea se intampla rar ,rezolvare desfacut cititorul de pedala si dat cu sprey de contacte ,dar nu cred ca e cititorul! |
--------------------
DACIA
CLi
- b-22-dac
|
|
C a t a l i n |
2 Aug 2007, 10:51
Post
#920
|
______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 |
Ce cititor?
Se numesc potențiometre corp clapetă, sunt 2, și sunt în corp clapetă. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
geo49thx |
10 Aug 2007, 01:08
Post
#921
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 7 February 07 |
Am cumparat acum o luna o dacie pe injectie din 2000, 30000 km. imediat dupa ce am luat o i am facut o revizie generala (exceptand injectia), la care mecanicul nu a gasit nimic. Pana aici toate bune . Problemele au inceput sa apara acum vreo 2 saptamani , la inceput se aprindea becul de la injectie problema pe care o rezolvam oprind si repornind motorul, acum are momente cand sta aproape tot timpul aprins iar relantiul imi variaza intre 500 si 1300 rpm
|
--------------------
dacia
1410 Li
2000 berlina
|
|
k2f6 |
13 Aug 2007, 20:46
Post
#922
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 17 June 07 |
Salutare!
Poate sa ma ajute si pe mine cineva cu o problema la motor? Am un break din 2000 1.4i, azi am avut o problema serioasa, in timpul mersului s-a oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca. Am remorcat masina la service , au curatat toate contaclele de la injectie iar pe urma surpriza a pornit dar motorul avea o bataie foarte mare dupa care s-a oprit,blocat. Problema era o supapa rupta. Ce ar trebui sa inlocuiesc in cazul acesta, inca nu stiu prea multe despe masina maine aflu mai multe dupa ce desfac motorul. HELP! |
--------------------
Dacia
Break
2000 Ci
- SM 04 NZF
|
|
sebastianm |
14 Aug 2007, 01:38
Post
#923
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 14 August 07 |
hi,
am o nova gti 99 problema care imi macina linistea este aceea cu intreruptul pentru cateva fractiuni de secunda si aprinderea martorului de injectie in bord. este complet aleatoare apare in maxim 5 minute de la plecarea din parcare si nu poate fi simulata la cerere pentru a o vedea mecanicul de la service. am schimbat filtru aer si filtru benzina, bujiile, alternatorul ca incarca si peste 15V in loc de 14,2 regulat; nu a mai facut probleme 100km. apoi a inceput iar. bineinteles la testul pe calculator a iesit potentiometru clapeta defect dar nu stiu ce sa cred. mi-e ca il schimb si pe ala si daca tot se repeta problema innebunesc de nervi. recomandari aveti? in afara de "vinde-o cat mai repede! ". din ce am mai citit pe forum ar mai fi de verificat: returul, injectorul, senzorii turatie si lambda, catalizatorul, condensorul de vapori, motorasu, corpul clapeta... mai bine imi iau scuter. merci! |
--------------------
dacia
nova
1999 gti
|
|
ahyle_blue_eyes |
14 Aug 2007, 12:04
Post
#924
|
Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI |
Verifica cablul de alimentare al injectiei!Asa am patit eu.Cablul acela preia curent (+) de la alternator .......iar la mine nu era prins cu piulita ci pus pe surubul respectiv(statea cat de cat fix) si cateodata se intrerupea alimentarea (in timpul mersului) pt o secunda doua si se aprindea martorul de injectie in bord.Am curatat tot ce era de curatat(papuci fire si contacte electrice) si normal scos toate componentele corpului injectiei si curatate!Dupa aceea nimic nu s-a imbunatatit si a mai facut de cateva ori "figuri" aprinzandu-se martorul pana intr-o zi cand a sarit cablul de acolo si nu mai pornea masina!Dupa multe ore de verificari am gasit defectiunea!Acel cablu fusese scos (asta iarna cand am fost pe la un service) si cand l-a pus la loc mecanicul l-a prins fara piulita asa ca trecand timpul de la vibratii s-a deplasat si s-a adunat si mizerie pe acolo si din cand in cand intrerupea alimentarea cu curent pt o secunda si se aprindea martorul inj in bord!Rezolvarea: am curatat locul si am prins cablul la loc cu piulita!
This post has been edited by ahyle_blue_eyes: 14 Aug 2007, 12:05 |
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
sebastianm |
14 Aug 2007, 14:12
Post
#925
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 14 August 07 |
merci XBV,
nu stiu daca e de acolo, alternatorul e pus nou si a fost montat in service autorizat, am vazut eu ca a facut treaba buna omu. piulita de care zici e pe alternator, nu il alta parte? daca vrei da-mi o adresa de mail si iti trimit poze din motor sa imi incercuiesti unde sa ma uit. thx |
--------------------
dacia
nova
1999 gti
|
|
ahyle_blue_eyes |
14 Aug 2007, 17:08
Post
#926
|
Membru autentic Group: Members Posts: 672 Joined: 25 November 06 From: IASI |
ma scuzi dar am gresit nu la alternator ci la electromotor!Repet electromotor(e sub corpul injectiei)sryy da acuma am vazut greseala!
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
|
|
sebastianm |
14 Aug 2007, 23:24
Post
#927
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 14 August 07 |
tot ce se poate...
ultima data cand am umblat la firele alea s-au slabit asa de rau ca nu mai pornea, electromotoru nu mai primea curent; a trebuit sa pun o saiba grover si sa o strang la refuz... probabil s-a slabit iar. 15 Aug 2007, 10:49: sa nu-i fie de deochi, se pare ca i-am dat de cap. am desfacut alimentarea +ul de la electromotor care e la un loc cu alte 4-5 fire care merg in calculatorul injectiei. erau coxate si arse peste masura, am curatat cu spray de contact am inlocuit plasticul ars cu o banda izolatoare rezistenta la caldura si am strans la loc. cand se strange nu se lasa cablurile sa ia directia piulitei pentru ca se ating de galeria incinsa si iar se topesc. alta chestie ce am descoperit este admisia de aer (capacul filtrului de aer in interior spre trompa) care are o clapeta actionata de un fel de surub cu arc si care decide de unde vine aerul ... de pe gatul de plastic sau din gulerul galeriei de evacuare. banuiesc ca e in loc de carton iarna la carburatie. la mine era inchis complet aerul din trompa si era dat drumu doar la ala de vine dinspre galerie. traseul de ~25cm e din aluminiu si carton si l-am gasit cu niste resturi de asemenea materiale. am strans surubul ala de cupru si am dat drumu la aer de afara pe jumate. i-am dat cateva forje la drum ce nu a mai vazut ea de la proba de cumparare si niciun dat in nas niciun bec de injectie... Doamne ajuta! This post has been edited by sebastianm: 15 Aug 2007, 10:49 |
--------------------
dacia
nova
1999 gti
|
|
indrs |
16 Aug 2007, 09:19
Post
#928
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 10 May 07 |
Va salut cu respect !
Am urmatoarea problema: am DACIA 1310 Li (injectie) de aproape 1 an. Este din 2003. Pina azi nu am avut probleme deosebite cu ea. Chestii obisnuite... schimbat filtre, ulei, cauciucuri noi.Buun. Azi am plecat dimineata pina la Piata Unirii (Bucuresti) si retur , in catier . 12 km. Am oprit la o benzinarie in parcare (noroc ca nu la pompa), am oprit motoru', am cumparat o revista, am revenit la volan, bag cheia in contact, face un prr scurt si mortus ! Nimic , nimic. Nici alarma nu raspunde (am d'aia cu pager, si vad). Nu se aprind farurile, plafoniera, nu merge claxonu. Am baterie cu ochi magic, si e verde, deci ok , zic eu. Am miscat de fire , la cutia de sigurante "gidilat' , tot nimic. Papucii la baterie sint pusi in luna mai (aprox.) Ma poate ajuta cineva ? ceva idei ? Va multumesc. -- Am rezolvat ! Am apela la o cunostinta care e taximetrist. Primul lucru la care s-a bagat/ uitat a fost borna de + a bateriei. De pe aici era buba. A sters /desfacut borna de + la cablurile care intra in ea, si a desfacut si pus direct cablul care vine de la alternator- ala care in mod normal face legatura la borna + a bateriei prin intemediul unei perechi de 'papuci' mama/tata, - papuci care la mine nu exista. Pus pe direct , pt, ca era o cirpeala acolo. Asta e ! A mers din prima.. Sa caut "papucii" aia lipsa acu sa ii pun. In Tirg nu am gasit, o sa caut in Obor. Sa auzim de bine ! This post has been edited by indrs: 16 Aug 2007, 16:24 |
--------------------
Dacia 1310
dacia 1310 Li
2003
- B 57 ???
|
|
nad76 |
22 Aug 2007, 20:57
Post
#929
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 4 July 07 From: Ploiesti |
Salut baieti,
am o belea cu masina. uneori imi da in nas si apoi se aprinde martorul de la injectie.(care apoi ramane tot timpul aprins) la relanti turatia sta constant (nu oscileaza) la valori intre 800 si 1500 rot/min, in general 800 cand e motorul rece si 1500 cand e cald (adica exact pe dos). in urma rezultatelor "search-ului" de rigoare am curatat contactul sondei lamda si firele care vin la borna de + a bateriei. la ce altceva ar trebui sa ma uit pt. ca nu m-as duce cu ea la tester. ps. din pacate search-ul nu m-a ajutat prea mult, am gasit intrebari similare puse de altii dar nu am gasit si raspunsurile (vezi intrebarea lui geo49thx) am gasit un link al lui "ov" dar care ma trimite la prima pagina a acestui topic. recunosc ca nu am citit decat vreo 15 pagini din acest topic care contine probleme foarte variate. deci daca ma puteti ajuta macar cu un link mai elocvent. multam mult. |
--------------------
Renault
Megane II
2008 / Break / 1.5 Dci 76 kW FAP
|
|
sebastianm |
28 Aug 2007, 11:31
Post
#930
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 14 August 07 |
QUOTE(nad76 @ 22 Aug 2007, 20:57) uneori imi da in nas si apoi se aprinde martorul de la injectie.(care apoi ramane tot timpul aprins) la relanti turatia sta constant (nu oscileaza) la valori intre 800 si 1500 rot/min .... multam mult. Salut Nad, Vezi pe pag 31 sau 32 commentul meu detaliat despre ce am facut sa scap de beleaua asta. Ca rezumat: filtru aer, bezina schimbate, gatu de aer sa traga aer "rece" si sa nu aibe mizeria pe gat, cablurile injectiei care isi iau curent de la borna de plus a electromotorului sa nu fie coxate (vezi ca e sub galeria de evacuare si frige pana se raceste motoru putin). PS:martoru ala de injectie e ca un copil sugar... tzipa din 30 de motive distincte, trebuie un parinte cu experienta sa il potoleasca bafta! daca tot nu scapi de belea, posteaza iar si mai investigam. |
--------------------
dacia
nova
1999 gti
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
Reguli topic / Topic rules
Post
#
|
Mesaj automat |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th September 2024 - 19:28 |