REVIZIA DE 20.000 de KM, Bune si Rele
![]() ![]() ![]() |
REVIZIA DE 20.000 de KM, Bune si Rele
bogdan_o |
![]()
Post
#121
|
||
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|||
noterran |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 28 June 05 ![]() |
20.000 km mare parte facuti in afara -la revizie am schimbat doar bucse bara antiruliu dar parca tot mai troncane ceva la gropi
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Europa
- BR 03 CKL
|
|
florinc |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Pentru cei care urmeaza sa faca revizia de 20k vorbiti cu mecanicul sa se uite foarte atent si la burdufele de la planetare, ca altfel patiti ca mine....planetara noua la 27500km.
![]() Masina lu' peste ![]() |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
mars |
![]()
Post
#124
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Am facut azi revizia, la Meridian. Costuri: 296 lei si inca 12 lei am dat pe bucsele de bara stabilizatoare la un magazin de piese auto, ca nu aveau la ei in magazie.
Schimbat ulei (Mobil), filtru ulei, filtru aer, filtru polen (Valeo), verificat ce trebuia... Am mai avut un geam care nu urca uniform, becul la stopul suplimentar de frana ars si o problema cu apa ce rezulta din instalatia de aer conditionat (curgea inuntru). Toate rezolvate pe garantie. Au zis ca placutele mai tin inca 10.000 km, le-am lasat asa. Cam atat... |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
Liviumac |
![]()
Post
#125
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 4 May 03 From: Bucuresti ![]() |
salut, am facut ieri revizia la IPSO RENAULT Otopeni si am plecat de acolo turband de nervi
in afara de reparatiile / verificarile de pe carnetul de intretinere mi-au schimbat placutele de frana si mi-au curatat sabotii de frana din spate (asa zic ei, eu n-am stat acolo) am platit 4.400.000 de lei, cred ca cea mai scumpa revizie de 20.000km de pe aici mi-au facturat 4 ore de manopera la 400.000 lei/ora (fata tva) asa ca jumatate din factura a fost manopera. chestia e ca eu stiu sigur, mie in suta, ca ei nu au lucrat mai mult de 1.5 ore la masina. i-am spus aluia de la facturare, a zis ca asa e normativul. intrebarea mea este: normativul e obligatoriu sau orientativ? am facut reclamatie si la vocea clientului, astept raspuns. nu inteleg cum am putut sa platesc atata. mi-au pus pe factura nu stiu ce spray de degresare a sabotilor care este 330.000 lei fara tva. consider ca am fost pur si simplu jefuit la drumul mare si cu acte in regula, este incredibil. n-am de gand s-o las asa, oricum. astept raspuns de la VC apoi sun si la IPSO. nu ma intereseaza cat este normativul, eu am pretentia sa fiu facturat la manopera exact cat s-a muncit, nici un minut in plus sau in minus. |
-------------------- |
|
bogdanescu |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 21 August 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Liviumac @ 11 Sep 2005, 13:41) chestia e ca eu stiu sigur, mie in suta, ca ei nu au lucrat mai mult de 1.5 ore la masina. i-am spus aluia de la facturare, a zis ca asa e normativul. intrebarea mea este: normativul e obligatoriu sau orientativ? la normativ zice asa: 2 ore pt. revizia de 10k 3 ore pt. revizia la 20k, 40k, 80k, 100k 2,1 ore pt. 30k, 90k 7,2 ore pt. 60k 1,7 ore pt. 50k, 70k |
--------------------
renault
megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp
2006
|
|
i96nds |
![]()
Post
#127
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Asa e la IPSO, linisteste-te.... Imi pare rau de ce ai patit insa nu ai ce sa ii faci.
3 ore e manopera pentru revizia de 20.000. 1 ora a mai fost manopera pentru curatarea tamburilor. Probabil ai fost de acord sa iti faca operatiunea asta. Tot aici ti-au pus si spray-ul. Pe mine m-au intrebat daca vreau. Am refuzat politicos. Stiam ca e cam 700.000 ROL aceasta operatiune. Cam asa e si la tine.... Chiar daca ei lucreaza 5 minute, te factureaza ca pe normativ. Tinand cont ca ti-au schimbat si placutele... inseamna ca ai platit corect cele 4 ore de manopera. Din pacate tariful la IPSO e foarte mare. Deci 200 RON manopera, 100 placutele, 30 sprayul, 80 uleiul si uite ca ne apropiem de cei 440 pe care ii zici.... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Ant |
![]()
Post
#128
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
hihi, la IPSO mi-au luat mai putin la 20.000 . Acum trebuie sa ma duc la 30.000 dar habar n-am ce-ar trebui sa faca si cam ce scrie in normativ. Presupun ca trebuie sa ma uit in carte sa vad cu ce-i stresez
![]() |
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
Liviumac |
![]()
Post
#129
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 4 May 03 From: Bucuresti ![]() |
intrebare era, inca o data, daca normativul e obligatoriu sau nu.
eu cred ca e doar orientativ mi se pare absurd sa fie obligatoriu, si chiar daca este, eu tot fac scandal - este inadmisibil sa-ti factureze de 4 ori timpul pe care l-au muncit. iar daca e obligatoriu, inseamna din 2 una: ori ca aia care l-au facut sunt niste hoti care au luat spaga de la service-uri ca sa le permita astora sa-i jupuiasca pe clienti, ori daca intr-adevar atat timp trebuie sa ia revizia de 20K, atunci inseamna ca mie nu mi-au facut revizia cum trebuie (imi vine greu sa cred ca mecanicii de la ipso lucreaza de 4 ori mai repede decat niste mecanici obisnuiti, dupa a caror viteza de lucru s-a facut normativul) This post has been edited by Liviumac: 12 Sep 2005, 21:12 |
-------------------- |
|
i96nds |
![]()
Post
#130
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Liviumac @ 12 Sep 2005, 22:11) intrebare era, inca o data, daca normativul e obligatoriu sau nu. eu cred ca e doar orientativ mi se pare absurd sa fie obligatoriu, si chiar daca este, eu tot fac scandal - este inadmisibil sa-ti factureze de 4 ori timpul pe care l-au muncit. Imi vine greu sa cred ca mecanicii de la ipso lucreaza de 4 ori mai repede decat niste mecanici obisnuiti, dupa a caror viteza de lucru s-a facut normativul) Din cate stiu eu, normativul e obligatoriu in service-urile autorizate DACIA. Facturarea se face la normativ. Deci: daca scrie in normativ ca o operatie ii ia 5 ore si de fapt muncesc 2 oameni 7 ore, adica 14 ore, tu trebuie sa platesti doar 5 ore. Adica nu trebuie sa platesti nepriceperea lor. Tu din pacate esti la extrema cealalta cand ei doar te fura si nu fac toate verificarile pe care ar fi trebuit sa le faca. P.S. Cand termini garantia stii cum incep sa apara pivotii stricati si amortizoarele rupte ??? La IPSO am vazut pe cineva cu un CLIO care imediat dupa ce a iesit din garantie, la doar 2000 Km de la ultima revizie a fost "gasit" cu pivotii praf.... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
Liviumac |
![]()
Post
#131
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 4 May 03 From: Bucuresti ![]() |
e furt domnilor, astia ne fura pe fata si cu acte in regula
ultima oara cand am verificat, timpul se masura cu ceasul, nu cu normativul in fine, am primit raspuns de la directorul de service de la IPSO prin intermediul VC cum ca, in esenta, asta e si n-am ce face. niste hoti ordinari |
-------------------- |
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#132
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
IPSO sucks! Eu am fost la 10 mii la Adras si a costat 960.000 lei, cu uleiul meu si fara placute! Masina merge perfect si acum, 18.500km! Ma duc tot acolo sa o fac pe cea de 20.000!
This post has been edited by Adrian_Solenza: 13 Sep 2005, 20:43 |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
Codrin |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Liviumac @ 13 Sep 2005, 20:59) e furt domnilor, astia ne fura pe fata si cu acte in regula ultima oara cand am verificat, timpul se masura cu ceasul, nu cu normativul Timpul nu se masoara, operatiunile cuprinse in normativ au o durata prestabilita si aceea e durata de referinta, indiferent ca lucrarea se executa mai repede/incet. |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
Liviumac |
![]()
Post
#134
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 4 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Codrin @ 13 Sep 2005, 23:20) Timpul nu se masoara, operatiunile cuprinse in normativ au o durata prestabilita si aceea e durata de referinta, indiferent ca lucrarea se executa mai repede/incet. pai exact asta spuneam si eu, facand haz de necaz. si asta ti se pare normal? bine, ei pot sa puna si 10 ore de manopera daca doresc. singura problema este, si e o problema MARE, aceea ca timpul de lucru pe care ti-l factureaza nu este afisat. gen: revizia de 20K ia 3 ore de manopera + ce-o mai fi de facut la ea. doar ora de manopera era afisata pai daca vedeam eu ca dau 40X3X1.19 = 142.8 ca sa stea ala in pauza de masa, fugeam mancand pamantul de-acolo. eu n-am de unde sa stiu normativele lor, este? las ca o sa stiu pe viitor This post has been edited by Liviumac: 13 Sep 2005, 22:30 |
-------------------- |
|
alex_axn |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
din pacate nu se poate face nimic in legatura cu timpii astia care se factureaza aiurea. am facut si eu o data gura la meridian dupa ce mi-am facut geometria, am platit 2 ore si pustiu a stat de pe ceas (ceasul meu) 25 de min. ma duc la receptie le povestesc si ma ia la fel ca daca dura 3 ore eu plateam doar 2. faza e ca timpii astia sunt calculati in asa fel incat si daca vrei nu-i poti depasi..
![]() |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
clr |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Problema este alta: normativele alea sunt facute de niste tampiti: conform normativului la DSN - ul meu la revizie lucrurile au stat cam asa:
Inlocuit filtru aer: 0.5 ore; Inlocuit filtru benzina: 0.2 ore Sa me ierte Dumnezeu, dar schimbarea filtrului de aer a durat maxim 10 min, cu desfacut holsuruburi, schimbat filtru, prins holsuruburi, sters capacul de praf cu carpa, schimbat si doua vorbe cu mine. Nici daca lucra numai cu mana stanga si nu avea cum sa - i ia mai mult. Din punctul meu de vedere mai mult dureaza sa schimbi filtrul de combustibil (nu ca ar dura mai mult schimbarea propriu zisa, dar la ala macar trebuie sa ridice masina pe elevator, sa o coboare etc.). |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
GABONE77 |
![]()
Post
#137
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
deci problema e cine a facut aceste normative si cum s-ar putea schimba pt ca sunt exagerate. pe de alta parte asa e sistemul trebuie sa scoata si ei bani de undevasi ii scot din piese si din chestii din astea. cam asa ar fi si ideea pe care merge reanult masini ieftine piese scumpe. la final cand se trage linie iese profitul. incercatisi voi pe viitor sa va feriti de anumite serviceuri cu renume negativ (pret, calitatea manoperei etc). mie unul mi-a fost folositor forumul asta e f bine ca exista.
daca la rev de 10 mii nu am fost f bien informat si puteam sa ies si mai bine decat atat in sensul ca puteam sa imi aduc consumabilele mele la aia de 20 mii ma duc pus la punct cu tot si nu am cum sa plec de acolo nemultumit. |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
Philips |
![]()
Post
#138
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 January 05 ![]() |
Facut revizia de 20.000 la Autocenter Venerei sau asa ceva.Cost vre-o 830.000 lei cu filtrele,placutele si uleiul meu.Totul a durat o oara si ceva;stat linga masina...am fost multumit...oamenii de acolo au experienta .Mult peste Meridian (ambele service-uri) sau IPSO,unde nu prea m-am inteles cu ei niciodata .Aveam o vibratie la compartimentul filtrului de aer de cind am masina si am fost la verificari pe la cei de mai sus.Raspunsuri aiurea,teste la injectoare...,asa face toate,sa ma duc la Pitesti ca ei nu stiu ce are,da are ceva nasol la motor...papagali...cei de la autocenter mi-au spus singuri care e problema si a durat 2 minute.Alt service cu oameni cu experienta,desi cam spagari e AMG.Adras ...asa si asa...cei mai penali Latin Efe si DACO SERV.De AUTOCOBALCESCU doar am auzit,dar de bine.
![]() This post has been edited by Philips: 14 Sep 2005, 15:14 |
--------------------
Dacia
Scala
- B-75-xXx
|
|
i96nds |
![]()
Post
#139
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Philips @ 14 Sep 2005, 16:08) ...papagali...cei de la autocenter mi-au spus singuri care e problema si a durat 2 minute. Ca sa nu murim prosti, care era problema si care e rezolvarea ??? |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
MariusI |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu m-am lovit de problemele cu 'normativul' si la casco, cand cei de la ardaf mi-au spus ca cei de la ipso au facturat materiale in plus fata de normativ. Acum, avand in vedere si chestiile legate de revizie, stie cineva unde se gaseste respectivul normativ ? Ca ar fi foarte util sa avem asa ceva la indemana de fiecare data cand mergem in service..
|
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
Geo |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 291 Joined: 9 January 03 From: Brasov ![]() |
Revizie 20.000 km, la Auto Nesti, soseaua Berceni.
M-am dus tocmai acolo (stau in Militari) deoarece mi-au fost recomandati pentru sectia de vopsitorie (am niste zgarieturi pe masina). Prima impresie : am ramas uimit, ma asteptam la un service mic, pitit, murdarel, etc., dar m-am inselat amarnic : este foarte mare (magazin de piese de schimb, sala de asteptare, bar, receptie, vopsitorie, spatiu in service pentru vreo 25 de masini (elevatoare), stand ITP, etc. Arata foarte bine, curat, vopsit, foarte multe placute "indicatoare", toti mecanicii la salopeta Dacia. Prima impresie foarte buna. N-am venit cu nici o piesa la mine, la masina s-a lucrat : - schimbat placute frana, filtru aer, filtru polen, filtru ulei, uleiul (standard, fara cererea mea); - reglaj deschidere capota (nu mai sarea singura cand trageam de manerul din habitaclu), usi spate, zgomotul de rezonanta de la 2000 de ture (am intrat pe drum de tara, cu fagase si mult noroi, mi-a intrat noroi intre scut si motor / catalizator; cand a dat jos scutul, era noroi intarit de vreo 1-2 cm felia, scutul se "lipise" de motor / catalizator, si din acea cauza vibra) - aceste operatii la cererea mea expresa; - verificare lumini, jocuri directie (geometrie / unghiuri directie - nimic), a aruncat niste priviri pe la amortizoare si traiectul esapamentului. Timp aproximativ 3 ore, dar mecanicul nu a muncit efectiv mai mult de 45 minute, maxim o ora; pauze de tigara, se plimba prin service, discuta cu alti mecanici, vorbit la telefon, baut Cola, etc. Am stat tot timpul langa masina, am vazut tot ce s-a facut, am discutat cu mecanicul, destul de amabil si el, si seful de service. Cost total 420 RON (nu prea am fost lamurit, si multumit, ca mi-au facturat inclusiv niste porcarii de sigurante pentru placutele de frana - niste sarme, ceva garnitura element filtrant ulei ???, si bineinteles, nu s-au putut abtine sa nu ma tepuiasca trecand o sticla de Decarbusolv, de 1L, din care mecanicul a folosit doar niste tasnituri sa curete uleiul curs cand a dat jos filtrul de ulei). N-am mai comentat nimic, nu mi s-a parut nici mult, nici putin, si am fost relativ multumit de cum s-a lucrat. N-am dat spaga deloc. Ce nu mi-a placut : le-am spus inainte de revizie ca s-a ars becul la al treilea stop, de frana. Cand au terminat, m-am uitat pe cuponul de control la ce operatii sunt trecute, si am facut putin scandal : era bifat "verificare lumini" dar becul de stop nu-l schimbasera, si ce m-am ofticat cel mai tare, "verificare saboti frane spate", si mecanicul nici macar n-a dat jos rotile pe spate ! Am vorbit cu seful de service, a incercat sa ma abureasca putin cu "stai dom'le linistit, ca tin 60.000 km, ca n-au nimic, ca n-ai nici o problema, etc.", dar cand a vazut ca-s hotarat, n-a mai zis nimic. Becul a fost schimbat, au pus masina iar pe elevator, jos rotile, desfacut tamburi, era totul ok - insa chiar nu mi-a placut faptul ca au bifat tot ce era pe cuponul de control, dar nu facusera toate. L-am mai ofticat pe seful de service putin cu texte "asa-i in toate service-urile din Romania, mai ales la Dacia, se trec operatii carca si nu se fac toate", sa ma racoresc putin ![]() ![]() Per total, o sa revin la ei, la urmatoarele revizii. A fost in general bine, mi-a placut service-ul, foarte curat (m-am mirat cand am vazut ca mecanicii dupa ce faceau mizerie strangeau / maturau imediat), bila alba ca poti sta langa masina, bila alba ca au pus ulei Dacia Oil din bidon original de 1L. Asa ca nu ma acuzati de reclama, incercati si aici, cand / daca aveti nevoie. |
--------------------
Chevrolet
Aveo
2006, Platinum Drive safe !
|
|
crocky |
![]()
Post
#142
|
![]() daciot/renaultist Group: Members Posts: 214 Joined: 4 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Si cu zgarieturile cum a ramas ?
Nu de alta, dar la ei o sa-mi repar capota prin decontare directa cu asibanu ![]() Si mie mi-a placut cum arata la exterior.... |
--------------------
Dacia/Renault
Sandero Stepway II/Laguna II
0.9TCe/1.9dCi
|
|
Geo |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 291 Joined: 9 January 03 From: Brasov ![]() |
Off - topic, nu mai perseveram, daca mai vrei detalii, PM : Zgarieturile le-am aratat sefului de la vopsitorie, cred ca le fac luna viitoare (ma costa vreo 10 milioane - capota este zgariata de-a latul cu un cui, de un binevoitor, destul de adanc - revopsire completa, mi-au indoit usa sa-mi fure cas-ul - a sarit vopseaua, julituri pe aripa fata, aripa spate). Pretul mi s-a parut bun, am primit in alta parte estimare dubla de pret. Cineva care si-a lovit masina si a reparat-o / vopsit-o la ei mi-a spus ca a fost multumit.
|
--------------------
Chevrolet
Aveo
2006, Platinum Drive safe !
|
|
GABONE77 |
![]()
Post
#144
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
sandman240670 |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 21 September 05 ![]() |
QUOTE(pedrovl @ 10 Nov 2004, 09:22) Domnilor , in sfarsit am facut revizia de 20k. Dupa ce am fost mintit suficient pe plan local (Valcea) , mi-am luat inima-n dinti si am fost aseara la Pitesti la Dacia Stefanesti unde....permiteti-mi sa va povestec si bune si rele. 1. Bucse bara stabilizatoare schimbate toate 4 (desi la 17k le schimbasem pe cele 2 din extremitati). Au zis ca nu umbla cu jumatati de masura. 2. M-au convins sa iau pachetul cu ulei, filtru ulei, filtru aer Dacia, desi nu am fost niciodata incantat de Dacia oil. Dupa ce am vazut bidoanele pe care scria "Made in Belgium" am zis sa incerc. Filtrul era in cutie originala Renault, Filtrul de ulei asemenea. 3. Mi-au schimbat toba finala care avea sitele duse dar nu era gaurita . Originala Cowel. 4. Am schimbat tampoanele de amortizare de pe langa scut sau asa ceva. nu stiu exact. Mi-au spus doar ca mi le schimba. 5. In sfarsit marea realizare. Troncaneala in volan la denivelari era bineinteles de la CASETA DE DIRECTIE. A fost schimbata si parca am alta masina. 6. Curatat saboti de frana si reglat frana de mana. 7. Schimbat placute de frana la incredibilul pret de 256.000 lei !!!! Placute in cutie "pieces d`origine" . 8. Uns, gresat oalele inferioare la amortizoarele de pe spate pentru eliminarea scartzaiturilor. 9. Reglat directia 10. Pret TOTAL Consulabile + Manopera = 2.470.000 lei (facturat la poarta) 11. Cheltuieli Totale 2.470.000 + 500.000 (inginer sef, pentru solicitudine) + 150.000 (mecanic pentru atentia cu care a lucrat) + 150.000 sucuri, tigari etc. = 3.270.000 Pana aici totul a fost super. Acu` deh romanul e roman si tre` sa va scriu si de cele rele. 1. Dupa ce am plecat (pe la 21.00) a trebuit sa ma intorc pentru ca toba cea noua loveste nu stiu pe unde. Nu au reusit sa descopere unde bate si tre` sa ma descurc eu . Puteam sa mai stau dar mi se luase (au lucrat incontinuu de la 15.00 la 21.00) Oricum nu e ceva grav. Dar loveste enervant cand dai prin gropi. Intrucat am fost cu un prieten mecanic dupa mine, o sa o remediez la el. Oricum inginerul sef mi-a promis ca imediat ce am drum prin Pitesti imi schimba si detenta pe garantie. 2. Cand au montat Caseta de directie a mai fost nevoie de un om si desi imi pusesera plastic pe scaune, cel chemat sa ajute s-a suit ca porcu` si mi-a mozolit volanul, schimbatorul si frana de mana de vaselina ca acum trebuie sa stau sa sterg pana mi se face rau. Cam asta ar fi aventura la Revizia de 20k. Astept impresii si de la voi. Da,foarte interesant si educativ..hai sa va zic eu cum e pe la Cta.... Sosit la ora 9:30 la Dacia Service Constanta (la Olteanu,ptr cunoscatori..) Luat talon ,plimbat prin curte si anexe pana la 12:30 Luat pauza de masa (ei ,nu eu)12:30:13:00 ??? Masina intra intr-un final pe mana meseriasilor,in prealabil ii rog sa verifice tobele ca se aude un zgomot de toata jalea,problema am citit-o si aici..catalizator,toba intermediara...mister. Dupa 1 ora in cap...poftiti masina,au schimbat filtrul de ulei,aer si uleiul motorului 2.440.000 in cap si coada. Intreb prosteste despre zgomotul de sub masina....raspuns naucitor:"Domnu'...intra in rezonanta sitele,e normal,nu-i nimic". In prostia si naivitatea mea le-am scris celor de la Vocea clientului,va citez raspunsul lor,e de rasu' plansu'.... "Specialistii unitatii service impreuna cu specialistii de la Dacia , au decis in urma constarii efectuate de unitatea service ca, zgomotul semnalat de dumneavoastra este un zgomot tehnologic , admis de proiectant si nu este considerat un defect . Piesele neconsumabile se inlocuiec numai in urma constatarii defectului de catre unitatea service.De asemenea, unitatea service , in urma constatarii efectuate , decide daca incidentul face sau nu obiectul garantiei, conform carnetului de garantii. " Amin |
--------------------
Dacia
Solenza Confort
2004
|
|
AVT |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, nasol moment... dar macar bucura-te: ai primit un raspuns totusi...
![]() P.S. Sa nu-ti doresti sa dea inundatia peste ei?!?! ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Chevrolet
Kalos 1.4 16v 94cp
- ---- Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
|
|
sandman240670 |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 21 September 05 ![]() |
QUOTE(AVT @ 21 Sep 2005, 21:08) Da, nasol moment... dar macar bucura-te: ai primit un raspuns totusi... ![]() P.S. Sa nu-ti doresti sa dea inundatia peste ei?!?! ![]() ![]() ![]() Asta e raspuns ???? De fapt femeia aia care scrie imbecilitati din astea ptr asta e platita..ma intreb aia de la Service ..parintii lor "stie" ce fac ei acolo ?????? ![]() In concluzie sunt victima,nu-i asa???? |
--------------------
Dacia
Solenza Confort
2004
|
|
fifth gear |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 20 September 05 ![]() |
Ce parere aveti de revizia care se face in Bucuresti la n-spe centre si unde nu ai voie sa intri sa vezi ce-ti face la masina decat daca dai acolo un banut in plus?
Si ati mai auzit de revizie de 10000 km la pretul de 350 RON? Pret care s-a redus la 150 RON dupa o certa de o jumatate de ora cu baietii de la service? |
--------------------
Solenza
-
- B-XX-YYY Better to underestimate and be wrong, then to overestimate and be sorry!!!
|
|
sandman240670 |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 21 September 05 ![]() |
QUOTE(fifth gear @ 22 Sep 2005, 21:39) Ce parere aveti de revizia care se face in Bucuresti la n-spe centre si unde nu ai voie sa intri sa vezi ce-ti face la masina decat daca dai acolo un banut in plus? Si ati mai auzit de revizie de 10000 km la pretul de 350 RON? Pret care s-a redus la 150 RON dupa o certa de o jumatate de ora cu baietii de la service? Zi merci ...la 10.000 ai mei asi ai cheii au trecut in factura 3 ore de manopera..probabil au pus la socoteala si timpul petrecut de masina afara..in parcare cu mine fumand in ea... Cat despre asistatul la revizie....eu o sa-mi iau binoclu sa ma pot uita de peste gard ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Confort
2004
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#150
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Mai nene, nu va e clar ca orele de manopera la revizie sunt impuse de DACIA?
Daca, masina n-are nimic....doar uleiul se schimba si filtrul ce vina au aia in service? |
--------------------
x
x
- x
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:51 |