REVIZIA DE 20.000 de KM, Bune si Rele
![]() ![]() ![]() |
REVIZIA DE 20.000 de KM, Bune si Rele
pedrovl |
![]()
Post
#61
|
||
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|||
pedrovl |
![]()
Post
#62
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Excellence, Iti recomand cu toata caldura IATSA Stefanesti - Pitesti. Sunt cu adevarat profesionisti!!!!!!Merita sa faci drumul. Eu din Valcea ma duc de placere chiar daca ma costa cateva sute de mii drumul.....dar merita 100%. Nu e aglomerat pentru ca lucreaza in ture pana la 10 noaptea. Poti da un telefon sa intrebi care e treaba cu depasitul kilometrilor.....
si la o adica le zici ca ai 20.400 si vii la 30k din nou. Pe mine la 30k m-a costat 1.632.000 totul. |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
excellence |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 16 February 05 ![]() |
QUOTE(pedrovl @ 6 Mar 2005, 11:33) Excellence, Iti recomand cu toata caldura IATSA Stefanesti - Pitesti. Sunt cu adevarat profesionisti!!!!!!Merita sa faci drumul. Eu din Valcea ma duc de placere chiar daca ma costa cateva sute de mii drumul.....dar merita 100%. Nu e aglomerat pentru ca lucreaza in ture pana la 10 noaptea. Poti da un telefon sa intrebi care e treaba cu depasitul kilometrilor..... si la o adica le zici ca ai 20.400 si vii la 30k din nou. Pe mine la 30k m-a costat 1.632.000 totul. cred ca asa o sa fac multumesc pt indrumare |
--------------------
Solenza
Rapsodie
- DJ-06-SUL De la Craiova multe salutari.....
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu tot timpul ma duc la revizii dupa citeva mii de km din momentul la care trebuia sa ma duc. La solenza la 20k m-am dus pe la 22-23 parca.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
Charlton |
![]()
Post
#65
|
![]() ان سيارتي ك Group: Members Posts: 366 Joined: 18 February 05 From: Gugulania ![]() |
La 17.000km schimbat bucse stabilizatoare , la 20.000km doar uleiul si filtrul , test calculator , jocuri directie si c-am atat .
Mecanicul de la noi " vede" bine meserie , este DACOTEC , adica ceva specialist la ei la DACIA . |
--------------------
Dacia Logan
Preferance
2005 /
- CS-05-FUB Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun. |
|
adysomnolenta |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 January 05 ![]() |
salut domnilor am facut si eu revizia la 20000 si am ales ca servis ipso otopeni toate bune si frumoase primire frumoasa cu ce mai faceti........... la la am intrat la ora 11 si am iesit la 15 si nu au facut mare lucru ulei, filtru, placute ,desprafuit sabotii spate,filtru aer, bucsi bara stabilizatoare . intrun final imi preda masina la revedere alea alea plec si la prima denivelare am crezut ca mia cazut roata , ma intorc inapoi la servis le explic pun masina pe elevator se apuca de verificat si surpriza constatam cum ca bucsile de la bara stabilizatoare au fost puse invers.vine inginerul de srvice mustrari peste mustrari se remediaza problema .intrun final plec ajung acasa si ma apuc de strins si verificat tot pe ce au pus mina. asadar acestea sunt standardele renault si dacia tot odata. ![]() |
--------------------
dacia
solenza
- b39aip
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#67
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
QUOTE(adysomnolenta @ 15 Mar 2005, 11:08) salut domnilor am facut si eu revizia la 20000 si am ales ca servis ipso otopeni toate bune si frumoase primire frumoasa cu ce mai faceti........... la la am intrat la ora 11 si am iesit la 15 si nu au facut mare lucru ulei, filtru, placute ,desprafuit sabotii spate,filtru aer, bucsi bara stabilizatoare . intrun final imi preda masina la revedere alea alea plec si la prima denivelare am crezut ca mia cazut roata , ma intorc inapoi la servis le explic pun masina pe elevator se apuca de verificat si surpriza constatam cum ca bucsile de la bara stabilizatoare au fost puse invers.vine inginerul de srvice mustrari peste mustrari se remediaza problema .intrun final plec ajung acasa si ma apuc de strins si verificat tot pe ce au pus mina. asadar acestea sunt standardele renault si dacia tot odata. ![]() Cum dracu au pus bucsele invers????? Sa nu crezi ca sunt idioti si la Renault sau la WV, Mercedes,etc....Eu de aia stau langa ei de la A la Z. ![]() |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
Marius |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
lar |
![]()
Post
#69
|
![]() Agent Smith Group: Members Posts: 456 Joined: 27 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Bucsile astea se monteaza destul de greu si in pozitia lor normala, ca sa le pui invers cred ca trebuie sa fii vreun predator ceva ...
![]() |
--------------------
Seat
Leon
1P 2009 Sport Pack
- B xx xxx Curiozitatea omoara pisica !
|
|
adysomnolenta |
![]()
Post
#70
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 January 05 ![]() |
salut din nou sa nu credeti ca nu am habar de nimic . taietura de la bucsa era in spate iar bara batea in urechea ce stringe bucsa pe bara. nici mie nu mia venit sa cred ce am vazut cu ochi meii. |
--------------------
dacia
solenza
- b39aip
|
|
giffy |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 7 March 05 ![]() |
salutare,
am facut revizia de 20.000km prin decembrie 2004, si au inceput baietii sa schimbe uleiul si filtrul de ulei, dupa care s-au cam retras baietii. atunci i-am luat la intrebari cu cartea (unde scrie ce trebuia facut la fiecare revizie) in mana si le-am zis ca filtru de aer ce faceti cu el? zi ciocanarii au zis ca nu au asa ceva in depozit, dar l-au scos si l-au scuturat de perete de 2-3 ori apoi l-au aspirat cu un aspirator si au zis ca mai merge. apoi le-am zis de placute de frana sa se uite si abia s-au uitat dupa ce le-am introdus in buzunar ceva bani. s-au uitat la placute, au zis ca-s bune, dar cand sa se mai uite si la rotile de pe spate au zis ca nu vor sa umble inainte de zpada ca imi schimba modul de franare, si nici macar n-au dat rotile jos. si in rest n-au mai facut nimic ma uitam pe forum si am vazut ca la la revizia de 20.000 au facut o gramada de reparatii, si ma ingrozesc. cred ca intr-o zi am sa raman cu volanul in mana cu mesteri de astia dezinteresati. si culmea este ca am fost intr-un service unde cica mai stiam pe unul pe altul si am avut accces sa vad si cum se lucreaza, dar ma intreb ce dracu` fac aia in service-uri unde nu ai acces sa vezi si tu ce-ti face??? asta e chstie de mentalitate care nu se poate schimba asa usor scuze, ca am luat-o pe aratura!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
- VS 02 ZAH
|
|
Charlton |
![]()
Post
#72
|
![]() ان سيارتي ك Group: Members Posts: 366 Joined: 18 February 05 From: Gugulania ![]() |
Salut , un prieten ( taximetrist) mi-a vandut un pont in legatura cu bucsele stabilizatoare de la Renault 19 cu bride de la Renault 21 , cica ar fi mai bune , banuiesc ca sunt din material mai bun .
Stiti ceva de chestia asta ? |
--------------------
Dacia Logan
Preferance
2005 /
- CS-05-FUB Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun. |
|
Mihai 11 ZMK |
![]()
Post
#73
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 19 January 05 ![]() |
Simbata am facut si eu revizia la 20000. Din fericire, nu am avut prea multe de schimbat. In afara de ulei + filtre ( aer + ulei ) , placutele de frina, am mai schimbat manocontactul de la servodirectie care curgea si becul de la bricheta pe care l-am avut eu , ca ei nu au asa ceva. Totul a costat 2.4 mil.Problema este ca planetara de pe dreapta a inceput sa bata, lucru pe care l-au confirmat si ei, si mi s-a promis ca se schimba in garantie, dar sa vin prin mai, sa bata mai tare. A mai avut cineva probleme cu planetarele pina acum ?
|
--------------------
Dacia Solenza
Rapsodie
- 11 ZMK
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#74
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca ti-au confirmat si ei ca deja bate planetara ar fi trebuit sa ti-o schimbe pe loc. Nu prea sunt de acord cu fazele astea gen asteapta dom'le sa faca mai tare si sa vedem atunci. Bate, foarte bine, se schimba, ca de-aia e garantie.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
valioglu |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Da, nu ii lasa. Bataia de la planetara indica un defect sau o uzura de material mult prea mare fata de km efectuati. Nu va mai lasati intimidati de gibonii puturosi si spagari din service. Alta vizita, alti bani, alt timp pierdut.
This post has been edited by valioglu: 21 Mar 2005, 23:41 |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#76
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
QUOTE(Mihai 11 ZMK @ 21 Mar 2005, 13:51) Simbata am facut si eu revizia la 20000. Din fericire, nu am avut prea multe de schimbat. In afara de ulei + filtre ( aer + ulei ) , placutele de frina, am mai schimbat manocontactul de la servodirectie care curgea si becul de la bricheta pe care l-am avut eu , ca ei nu au asa ceva. Totul a costat 2.4 mil.Problema este ca planetara de pe dreapta a inceput sa bata, lucru pe care l-au confirmat si ei, si mi s-a promis ca se schimba in garantie, dar sa vin prin mai, sa bata mai tare. A mai avut cineva probleme cu planetarele pina acum ? Chestia asta cu "las` sa bata mai tare" ma innebuneste. Du-te peste ei ca e mare vrajeala. La raspunsuri de astea eu iau foc. Mai bine da-le ceva sa o schimbe cat mai repede. Ca daca incepe sa-si faca si joc la intrarea in cutie se duce dracu. Oricum la 20k planetare duse.....ori tu pleci numai cu scartaituri si o fortezi in viraje, ori e un defect de fabricatie. Nu te acuz dar cam astea sunt posibilitatile. |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
kaspersky |
![]()
Post
#77
|
![]() maistru Zen Group: Members Posts: 1.063 Joined: 23 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Bate si la mine planetara dreapta de pe la 15.000km, mai astept o luna sa ma apropii de sf. perioadei de garantii si schimb tot ce e de schimbat!
|
--------------------
KIA
Cee'd SW 1.6 GSL
Base 2008 "Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
|
|
Mihai 11 ZMK |
![]()
Post
#78
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 19 January 05 ![]() |
Si pe mine ma innebuneste chestia cu ``sa bata mai tare``, dar oricum simbata nu mai aveam ce sa fac, era ora 12.30 , la 13.00 programul se termina. Asa cum scrie si kasperski, inainte sa termin garantia ( adica prin iulie ) sint ``calare`` pe ei si o sa schimb cam tot ce este de schimbat. ( inclusiv tobele ). Eram curios sa stiu daca si altii au avut probleme cu planetarele. Exista o singura explicatie - defect de fabricatie. Nu o forjez in viraje si nici nu-mi scirtie rotile cind plec de pe loc, asa ca este posibil sa mai fie si alte cazuri la fel !
|
--------------------
Dacia Solenza
Rapsodie
- 11 ZMK
|
|
valioglu |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
QUOTE(Mihai 11 ZMK @ 22 Mar 2005, 12:58) Si pe mine ma innebuneste chestia cu ``sa bata mai tare``, dar oricum simbata nu mai aveam ce sa fac, era ora 12.30 , la 13.00 programul se termina. Asa cum scrie si kasperski, inainte sa termin garantia ( adica prin iulie ) sint ``calare`` pe ei si o sa schimb cam tot ce este de schimbat. ( inclusiv tobele ). Eram curios sa stiu daca si altii au avut probleme cu planetarele. Exista o singura explicatie - defect de fabricatie. Nu o forjez in viraje si nici nu-mi scirtie rotile cind plec de pe loc, asa ca este posibil sa mai fie si alte cazuri la fel ! Sincer am vreo 7-8 prieteni cu solenze si dsn-uri, dar nu a marait nici unul nimic de planetare. ![]() This post has been edited by valioglu: 31 Mar 2005, 21:35 |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#80
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Planetarele chiar nu sunt o problema nici la DSN si nici la SLZ. In general tin foarte mult. Acum, ce i s-a intamplat lui Mihai e exceptia ce confirma regula. Insa daca ceva a picat trebuie schimbat pe loc. Daca mai aud pe vre-un mecanic cu las-o ba ca merge-asa cred ca dau in apoplexie. Deja m-am saturat.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Ducu1 |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 14 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane II
Fer de calcat
- Numere de tabla Renault Megane II Bicorp
|
|
florinc |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Am facut ieri seara revizia de 20 000km.
Au fost inlocuite: - ulei - filtru ulei - filtru aer - filtru polen - bucse bara stabilizatoare - teci arcuri spate ![]() Urmeaza o geometrie(ca aseatra nu a mai fost timp) tot pe garantie. ![]() |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
cli(S)ma |
![]()
Post
#83
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 February 05 ![]() |
Urmeaza revizia de 20 000 si ma ia cu transpiratii (din anumite motive nu o sa pot face gat la mesteri). Probleme ar cam fi:
1. Eterna problema cu "agata treapta I, II si inapoi intra una din 5; 2. Dupa schimbarea conductei de inalta presiune a aparut un harsait periodic care creste odata cu turatia motorului; 3. Bucse bara stabilizare; 4. Catalizator (zgomot de toba sparta la 2000 - 2200 rot/min), toba finala (sitele zdrangane la lovituri); 5. La relanti motorul se balbaie (fluctuatii de turatie); 6. La accelerare brusca (treapta a II a) trage in socuri - fenomenul apare rar si aleatoriu; 7. Motorul nu mai porneste la "sfert"; 8. La 2800 - 3000 rot/min AC-ul face ca o drujba dupa vreo 10 min de functionare; 9. Geam electric fatza dreapta huruie de nu-mi vine sa-l mai deschid; 10. Toate neamurile de zgomote in bord!!! si in portiere (macar astea au toti bradutii aia de plastic --- sau ce-or mai fi, rupti). 11. Tot ce (sigur) am uitat sa amintesc. ![]() Dupa ce la IASI mi-au scris foarte elegant cam peste tot "nu se confirma", acum schimb service-ul si o sa va dau de stire ce si cum s-a rezolvat. P.S. In afara de punctul 10, credeti ca este vreo problema care nu ar intra sub incidenta garantiei? ![]() |
-------------------- |
|
Ant |
![]()
Post
#84
|
![]() Utilizator resuscitat Group: Members Posts: 358 Joined: 21 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu ...si eu ... facut revizia la Ipso: schimbat ulei, filtru ulei, filtru aer, bucse fata, placute de frana (iar
![]() ![]() Oricum nu se mai aud zgomotele suspecte de pe fata, nu mai scartaie placutele , dar am reusit eu sa dau cu scutul de pamant sambata si iar trebuie sa le fac o vizita ca incepuse sa huruie la turatii mai mari de 3500 , huruit care s-a oprit la fel de brusc cum incepuse dupa vreo 2-30 km ... Oare ce naiba o fi patit ? |
--------------------
Opel
Vectra
2005 cu remorca
- B .. AIT Daca nu merge cu ciocanul din prima, incercati un ciocan mai mare
|
|
cli(S)ma |
![]()
Post
#85
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 February 05 ![]() |
Gata revizia... parere general BUNA.
Schimbat ulei, filtru ulei, placute, filtru aer, polen, ambele tobe, bucse bara stabilizatoare, macara geam dreapta, reglat timonerie, geometrie, testat pe calculator si inca unele mici "artificii mestesugaresti". Merge mult mai bine, dar totusi a ramas de facut un tratament la injectie. Oricum, masina merge altfel ![]() Pret 3700000 lei ![]() |
-------------------- |
|
daciaclub-cj666 |
![]()
Post
#86
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 20 May 03 From: Cluj ![]() |
Am fost ieri la revizie. mi-au bagat ulei 5 w 30. Scria pe el ca cica e bun petntru toata gama de Logan. Oare merge si asta, sau sa ma agit sa-l schimb repede???
|
-------------------- |
|
florinc |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Un pic cam mic acel 30. De ce nu ai bagat 5W 40, daca tot nu ai pus Dacia Oil? Vine vara si la temperaturi mari acest ulei nu confera o ungere asa de buna, ca cel 5w 40.
|
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
daciaclub-cj666 |
![]()
Post
#88
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 20 May 03 From: Cluj ![]() |
QUOTE(florinc @ 26 Apr 2005, 18:30) Un pic cam mic acel 30. De ce nu ai bagat 5W 40, daca tot nu ai pus Dacia Oil? Vine vara si la temperaturi mari acest ulei nu confera o ungere asa de buna, ca cel 5w 40. Era Dacia Oil. L-au pus la un service Dacia. Scria pe el ca e uleiul agreat de Dacia pentru toete tipurile de Logan. Tipii au zis ca din moment ce SLZ are acelasi motor cu Loganul de 1.4 e OK. De altfel, era singurul ulei care-l au. O fi o moda noua la Dacia sa-si schimbe parerile de la o masina la alta, chiar daca motorul nu se schimba. Ca prima observatie, acuma la o zi dupa ce l-am pus, tacanitul de diesel la cald parca e si mai puternic decit inainte. |
-------------------- |
|
mihaic |
![]()
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 10 March 05 From: Tulcea ![]() |
QUOTE(i96nds @ 4 Mar 2005, 14:18) E cam mult 14.000 Km pentru uleiul din masina asta... Eu zic sa mergi acolo la Craiova si sa faci azi repede revizia.... In alta parte se poate sa nu te primeasca. Asa ca faci degeaba drum pana la Pitesti.... Pe mine nu m-a impresionat cu nimic CNCD Pitesti. Poate gasesti totusi altul..... salut! Revizie 20.000 la Tulcea 4-05-2005 3.600.000 lei din care 2000.000 filtru de aer, uleiul lor, filtru de ulei, placute de frina (Textar) si in plus am schimbat pe garantie bucsele de bara de linga roata. Partea buna este ca au echilibrat rotile si au facut geometria, au anulat zgomotul din portiera dreapta fata (macaraua era de vina). In rest masina s-a comportat perfect. |
--------------------
Fluence
Pro
2013/Pro/1.6 16valve
- TL-03-*** Fluence 1.6 16V Pro
Ex Megane 2.2 1.4 16V, Solenza 1.4 |
|
Marius |
![]()
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa va vad acum ce sfat imi dati.
Am 20k km. Deci, ar trebui sa merg sa fac revizia. Eu sincer nu am nevoie de absolut nimic din ce ar putea sa-mi faca cei din service. Filtrul de aer l-am schimbat. Placutele la fel. Filtrul de aer pentru habitaclu e si el ok, il mai las o luna-doua si il schimb si pe ala. Uleiul mi l-am cumparat (Elf 5w40) precum si filtrul de ulei (Mann) si pot sa le schimb lejer acasa. Intrebarea este urmatoarea: sa merg in service si sa-i pun pe aia sa-mi schimbe uleiul, sa verifice ei pe acolo ce-or vrea si sa-mi puna stampila aia pe carnetul de garantii SAU sa ma duc frumos si sa-mi fac ITP-ul pe bune tinand cont ca in cazul asta masina trebuie sa corespunda din toate punctele de vedere? ![]() Masina nu mai e in garantie. |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:50 |