consum marit, papa de rupe
![]() ![]() ![]() |
consum marit, papa de rupe
SuntZmeu |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 31 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
DSN
2001 clima 1,4MPI
- B 69 K T A
|
|||
SYL |
![]()
Post
#32
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
NU renteaza GPL la SuperNova. Pe langa faptul ca e f scump, ~30 mil, iti ocupa destul loc in portbagaj(care nu e prea mare), iarabatarea banchetei devine inutila, si in plus sunt destule alte dezavantaje ale GPL-ului..
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
judele2000 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 November 07 From: bucharest militari ![]() |
frate la mine a crescut consumu ca numai am ambreiaj patineaza si dupa 100 la ora incepe sa faca ca o planetara stricata !!! si merge infratana pe fata ....deci.... e altceva?
|
--------------------
dacia
super-nova
2002
- b-55-jud
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
pai la mine motorul nu a tusit de la gpl .. 50 000 km pe gpl se vor implini in curand .. problematic este doar spatiul din portbagaj iar instalatia s-a mai iefetinit si ajunge la pana in 2000 de lei.
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
ciprianeagu |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 20 March 07 ![]() |
am fost taximetrist in pitesti 2 ani de zile...consum sub 9 fff rar...schimbam la max 2100...am schimbat 3 injectoare, 4 pompe de benzina, si am curatat la senzori de mi s-a luat....aia care spun de consum 7 urban cred ca se dau jos si o imping!
am scos-o de pe taxi, am bagat in ea vrea 1800 ron si acum sub 2500 nu mai schimb, ba chiar ii mai dau o data la 2.3 zile intr-a doua pana pe la 5000 sa fiu sigur ca nu se mai infunda nici un injector. vis-a-vis de consum...nu pot sa-mi dau cu parerea deoarece fac 2 drumuri pe zi de 3 km fiecare, fara sa o incalzesc, deci...probabil ca ia vreo 13-14, ca-i dau si in goarna! schimba si tu intre 2500-2800, nu-i da blana, ci fol doar aprox 25 % din cursa accel daca nu ai nevoie, schimba filtrele, bujiile, placute si discuri bune, ca daca-s uzate freaca rau, etc...stiu si eu taximetristi cu gpl de 3 ani...cica-s multumiti. acu' depinde cat de des o fol, pe ce distante, etc. Eu unul nu mai am boala consumului (la 5 km cat merg cu ea/zi) mai ales ca nu o incalzesc. Vreau sa mabucur de ea. VRUM VRUM!!! |
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Clima
|
|
MihaiG |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 5 January 06 ![]() |
In weekend am facut Bucuresti-Tulcea(314 km), autostrada pana la Cernavoda si pe urma drum normal. 110 pe A2 si in rest 50-60-70-100... Am scos 6,5%. La intoarcere am mers cu 120 pe A2 si mi-a luat 7. Am observat ca a inceput sa cam tremure. E de bine?
ps : am uitat 3 persoane si ceva bagaje. This post has been edited by MihaiG: 27 Nov 2007, 19:49 |
--------------------
Dacia
Supernova Confort
- TL - 02 - HBD
|
|
SuntZmeu |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 31 May 07 ![]() |
Tremuratul din cate stiu apare de la jante strambe,neechilibrate sau geometrie nereglata.A mea nu tremura nici la 160(pe bord) cand accelerez dar in schimb vibreaza volanul cand franez de la 130 in sus(se pare ca am discurile ovalizate din cate am citit pe aici).am fost in weekend la munte.Am alimentat aproape full(aveam in jur de 42 de litrii).am mers in oras 70 de km si 340 in afara.pot spune ca este o mare diferenta dupa schimbarea bujiilor si folosirea solutiei de curatat injectoarele.Masina trage bine de tot,ma ajuta mult mai mult in depasiri.In plus am facut o depasire in forta.....la plecarea in depasire eram in treapta a 2-a la 50km\h.am accelerat pana aproape de limitare iar cand am bagat a 3-a aveam 80 km\h.Cam asta a fost singura data cand am fortat.in rest am mers foarte constant 70 in a 4-a si 90-100 in a 5-a.consum calculat de mine 6,8.tinand cont de faptul ca am mers mult prin sinaia+urcat pana la cota 1400(jale mare drumul) si am avut permanent 3 pasageri+bagaje+oale cu sarmale
![]() |
--------------------
dacia
DSN
2001 clima 1,4MPI
- B 69 K T A
|
|
CristiRzR |
![]()
Post
#38
|
![]() Fost posesor DSN Group: Members Posts: 531 Joined: 29 August 06 From: Constangeles ![]() |
Tremuratul la viteza vine mai ales de la neechilibrari ale rotilor! Geometria afecteaza mersul rectiliniu al autovehiculului!
@SuntZmeu: da, sunt discurile ovalizate si merita sa le schimbi...e o diferenta majora la franare (am avut aceeasi problema) |
--------------------
VW
Golf
1993 GL 1,8i
- CT 85 RZR VW Golf 2007 Trendline 1,4i
|
|
MihaiG |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 5 January 06 ![]() |
Am uitat sa precizez ca tremura un pic pe loc.
36000 km, 2001. nu am schimbat deloc bujiile iar filtru de aer si benzina au 15000km |
--------------------
Dacia
Supernova Confort
- TL - 02 - HBD
|
|
b64chr |
![]()
Post
#40
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
SuntZmeu, pentru a afla daca masina ta consuma normal sau are o problema, degeaba masori consumul in oras. Sunt prea multi parametri incontrolabili. Verifica consumul la un drum in afara localitatii. Daca mergi relativ constant cu 90-110 si ai consum peste 6% atunci ai o problema. Daca nu, nu.
|
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
ciprianeagu |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 20 March 07 ![]() |
Mai scria cineva pe aici ca de vreo 2 ani toti se plang, indiferent de masina, ca le consuma mai mult...eu am observat chestia asta brusc atunci cand a aparut efix de la rompetrol. si sa vezi coincidenta, in acelasi week-end a mai alimentat un prieten tot cu dsn si tot asa mi-a zis, ca ii consuma mai mult. ei zic ca micsoreaza consumul, dar...mi-a sarit atunci consumul cu cel putin 1l. am mers si inainte si cu efix acelasi regim, in oras, ca eram pe taxi. se pare ca acum cu toate se intampla cam acelasi lucru...pai benzinarii sa nu castige si ei in plus? masina acum e pt benzina cum e imprimanta pt cartusele alea minuscule: doar un simplu mod de deghizare a vanzarii celei de-a doua. pai n-ato obs ca mai bine cumperi imprimanta noua decat sa cumperi 2 cartuse? asa si cu masina, doar ca degeaba o schimbi, daca tot benzina de romania fol...:-))
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2002 Clima
|
|
Costi.88 |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.090 Joined: 16 September 07 From: Pitesti ![]() |
Poate nu o sa ma creada nimeni dar vara asta am stabilit un record de consum. Aveam plinul facut (pana a ajuns benzina sus), si am plecat sa imi fac treburile. Mai eram cu 3 pers in masina.Am fost prins in 3 blocaje de trafic... pe scurt am parcurs 44 km in 2 ore si jumatate si am vazut ca indicatorul arata ca s-ar fi consumat aproape 10 litri. Am crezut ca e defect si am fost sa fac iar plinul, dar nu mintea indicatorul. se consumasera 9,6 litri in 44 km. De aici rezulta aprox 22l / 100 km
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2008 Laureate
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
drum intis mers incercand sa o tin cat mai aproape de 110km/h eu si un pasager pe bacau ploiesti 5,2-5,5 consum facut de mai multe ori. In oras strict 8-8,5 (drum la munca 3 km ) si al intoarcere cu ceva aglomeratie si asteptat la greu la semafoare. viteza schimbata de obicei la 3000 rot/min (mai putin de la tr 1 la tr 2). Cand am avut probleme cu consumul a fost de la sonda lambda.. prima oara a fost busita si am schimbat-o iar a doua oara a avut prbleme la mufa mama si nu facea contact cum trebuie.
am mai auzit eu pe unu cu o albeea de 1,2 benzina ca se oftica ca e iarna si a inceput sa ii pape masina 6%in oras.. basme.... genu alora care mor de foame da`s plini de aere.. stricate La fel cu unu se chuia sa imi spuna ca cielo-ul lui papa 8 inoras pe gaz si el spunea ca a facut un drum dintr-un oras i altu drum carea trecut printr-o alta gramada de orase .. decie consum in oras. Oricum ce spui tu acolo despre masina ta .. e cam mult la pareta de exterior insa in bucuresti un 9-9,5% fara aer cond zic eu ca e de bun simtz la cum se circula pe acolopentru iar cu aer mai pui un litru in plus (duap cum zice lumea). DAR pentru linistea ta sufleteasca poti sacrifica maxim 500 000 lei vechi (in genere 35-40 de roni dar nush cum e la bucale) si mergi sa iti punamasina pe tester. Daca nu este nici un defect memorat te zgaiesti si tu la timpii de injectie sa fie sub 4.7 pe relanti si la valoarea rco (daca nu ma exprim gresit) sa fie cat mai aproape de 128. This post has been edited by dadu221: 8 Dec 2007, 11:14 |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Pentru ca am fost recent prin Bucuresti, timp de 5 zile am parcurs 250,9 km exclusiv in oras. Plinul l-am facut in ziua sosirii (dupa 430 km Deva_Bucuresti) si in dimineata intoarcerii acasa. Rezultatul 8.8 litri/100km, pe temperaturi apropiate de 0 grade. La drumul Deva-Bucuresti am consumat 6,3 % (30 km prin oras pana la destinatie) cu benzina 95 de Rompetrol - cu care mereu am inregistrat consumuri mai mari, iar la intoarcere 5,8 % pe aceiasi ruta, dar cu benzina Mol de 95. Singura diferenta a fost viteza de croaziera pe autostrada, 150 kmh la dus si 140 kmh la intors. Viteza medie a fost la ambele drumuri 80 kmh. Adica 400 km in 5 ore
![]() Consumul de 6,3 % la drum a fost cel mai mare pana acum (60 k la bord), de regula inregistrez intre 5,2-5,8 % la drum. Conteaza destul de mult la consum bujiile (Denso folosesc eu) starea filtrelor, uleiul (Elf Excellium 5W-40), presiunea din anvelope si tipul acestora si nu in ultimul rand stilul de condus. Folosirea franei de motor la drum intins se reflecta pozitiv asupra consumului la masinile cu injectie pilotata electronic. In Deva consumul este de 7-7,5 %. @Costi.88: daca tot iti schimbi bujiile incearca Denso sau Bosh Super Plus. Costa max 30 ron setul si vei simti imediat diferenta la raspunsul motorului si o discreta imbunatatire a consumului. This post has been edited by dr_mKe: 8 Dec 2007, 17:50 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Costi.88 |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.090 Joined: 16 September 07 From: Pitesti ![]() |
Denso... am auzit de ele ca ar fi foarte bune, dar prea tarziu, am schimbat deja bujiile prin august, la vreo saptamana dupa ce am inregistrat consumul record (masina nu are AC) si asta m-a speriat si imediat la service sa le schimb. Nu am idee ce bujii mi-au pus aia, dar masina merge perfect si de atunci imi ia cam 8-9 in oras si vreo 11-12 daca e aglomerat.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2008 Laureate
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
99,99% ai bujii Equiem, un fel de Sinterom frantuzesti. Nu-s rele . . . dar diferenta fata de cele 2 tipuri de bujii pe care ti le-am spus se simte. 30 de lei nu-i o avere, asa ca poate incerci si tu. Iti pot da codurile daca doresti.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Costi.88 |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.090 Joined: 16 September 07 From: Pitesti ![]() |
Eu folosesc numai benzina omv carrera 95. din cand in cand mai pun si carrera 100 am auzit ca aceasta cica ar creste puterea motorului, desi nu am observat imbunatatiri ale demarajului. Singura diferenta care am observat-o, cu carrera 95 ma rugam de ea sa ajunga la 180 km/h, iar cu carrera 100 ajungea la 180 si chiar depasea un pic ( asta pe bord pt ca in realitate aveam mai putin, zic eu undeva pe la 165 km/h).
![]() 8 Dec 2007, 18:39: Da exact. Eiquem, dastea mi-au pus, mi-am adus aminte. Da-mi codurile te rog frumos, nu le schimb acu, mai stau cu ele, merg bine dar nu strica sa stiu. ![]() This post has been edited by Costi.88: 8 Dec 2007, 18:39 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 mpi
2008 Laureate
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
In 2-3 ore iti pun codurile, ies putin in oras in cateva minute (fac evident si niste poze pentru lumina farurilor, m-am bagat in discutia cu Xenonul pe DSN). La benzina eu n-am simtit vreo diferenta la mers intre 95 si 98 de la Mol, iar OMV Carrera 100 sincer nu am incercat inca. Poate pun 2 plinuri de curiozitate. La consum n-am observat nici o diferenta intre cele 2 benzine, pe cand cu schimbatul bujiilor da.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
SYL |
![]()
Post
#49
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Unde pot gasi buji Denso pt DSN ? ...Banuiesc ca te referi la modelul K20PR-U
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
La Paneuro, Augsburg si alte firme mari de gen. Eu mi le cumpar de la un mic magazin care aduce in principiu orice piesa pentru orice masina.
Am vrut musai sa stiu pretul pentru NGK Iridium Tough BKR6E ix ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() DENSO K20PR-U sunt bujiile "ordinare" de la Denso, au canal in "U" pe electrodul de masa, costa max 30 de lei setul si imediat ce le-ai pus pe masina simti mici diferente la raspunsul motorului. Plus ca aduc si o mica scadere a consumului. Acum mi-e lene sa cotrobai prin portbagaj dupa bujiile Bosh SuperPlus pe care tocmai le-am inlocuit dupa 20 k cu Denso, sa le fac o poza sa vedeti ca sunt curate, cu depuneri minime. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
SYL |
![]()
Post
#51
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Deci in concluzie merita modelul DENSO K20PR-U sau ar trebui altele mai bune ?
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Merita toti banii ! Daca vrei sa te lauzi ca ai bujii cu electrozi de iridiu poti cheltui 4 x 90 lei pe un set
![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
SYL |
![]()
Post
#53
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Da, stiu ca sunt scumpe cele de iridiu, bine nu cum zici tu, e cam 1,5-2 mil un set..Dar am auzit zvonuri ca nu ar fi bune pt un astfel de motor, adica sunt bune pt motoare mai performante, pe motorul de DSN daca le pui nu ar functiona asa de bine motorul...
![]() |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Cu atat le aduce magazinul respectiv din Deva. Am gasit pe net la pretul spus de tine -aproximativ- dar e prea multa bataie de cap. Motorul va funtiona sigur mai bine cu ele, dar nu vad rostul. Are 75 cp. Pentru ce ? Pentru 50 ml mai putin / 100 km ?
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
SYL |
![]()
Post
#55
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Ma rog, ca fapt divers al meu are vreo 85cp (chiptuning + esapament Borla de 50 mm)...Dar sti tu caz concret de bujii montat pe un astfel de motor(ma refer aici si la cele de pe SLZ, LGN...) ? Sau ce difernta e la cum se comporta inter Denso obisnuite si cele Iridium ?
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Electrodul + este incredibil de subtire la cele de Iridiu. Scanteia e mai mare, sunt ceva filmulete pe youTube cu chestia asta. Calitatea scanteii influenteaza direct arderea, de unde mici imbunatatiri de consum, raspuns si performante dinamice. Pe motor stock nu am vazut. Vis a vis de tuning si remapari de ECU fara dyno sunt sceptic. Motorul de 1.4 -desi e un motor banal pana la urma- este unul cultivat, progresiv in raspuns, cu un bun cuplu la ture joase. Singura remapare pe care as fi curios sa o incerc ar fi cea pentru motorul 1.4 de Clio. Mappingul injectiei si valorile turatiei pentru cuplul maxim si putere sunt diferite dupa care cred ca stii si tu. Un Clio de 1.4 8 v are cuplul pe la 3800 rpm dupa cate tin eu mine, iar cel de pe DSN si SLZ la 2800, cu 80% din cuplu livrat intre 2000-4000 rpm.
Cat despre bujiile cu electrod de iridiu, inca nu am probat pe masina mea. Mereu n-am gasit la pret convenabil. O data cel putin as fi dispus sa cheltui 150 de lei pe un set. La urma urmei uleiul si filtrul sunt aproape la fel de scumpe si le schimb de 6 ori in 60 k. Nu ? Mereu m-am lasat cu procuratul bujiilor pe saptamana cu revizia in cauza . . . This post has been edited by dr_mKe: 8 Dec 2007, 23:42 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
SYL |
![]()
Post
#57
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Motorul 1.4 8v de pe clio are cuplul maxim la 4250rpm, cel de le DSN si SLZ are la 2800rpm, iar la LGN la 3000 rpm...
Deci in concluzie tu ai pune bujii Iridium pe DSN (facand abstractie de costul lor) ? SI care ar fi avantajele in afar de consum ceva mai mic ? A, si dinter Denso si NGK ce ai alege ? |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
![]() ![]() Hmmm, presupun ca Denso as pune. Daca as gasi NGK mai ieftine decat Denso as lua NGK. Bosh are bujii cu electrod de iridiu, dar se pare ca nu se aduc oficial pe piata noastra . . . si in mod sigur sunt mai ieftine decat japonezele. Imi ramane varianta cu excursia in Ungaria, ca nu-i asa departe. Sa revin 2 secunde la remapari. Am retineri chiar si la remaparea dupa mappingul de Clio din cauza esapamentului diferit (am posibilitatea sa o fac gratis). Te poti trezi cu gauri de cuplu/putere pe un anumit regim de turatie. Filosofia mea este sa intretin masina riguros, consumabile mediu/high end, dar sa las totul stock, si sa pun bani pentru alta masina mai buna din capul locului. Unele chestii precum becurile de far, un cauciuc mai bun, un ulei sintetic, se subintelege ca intra pe lista de "modificari" ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
SYL |
![]()
Post
#59
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Ulei sintetic folosesc si eu, Mobil 5W-50...Referitor la consum, eu stiam ca si uleiul conteaza, adica un ulei de calitate, sintetic, duce la o mica scaderea a consumului...
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
SupeRNova mea e luata sh acum vreo 8 luni, cu 42 k in bord, proprietarul imi era cunoscut, avea Aral BlueTronic 10W-40 in motor, schimbat la 40 k. Eu am folosit in berlina BasicTronic 10W-40 pana la 50k, apoi Elf 10W-40 si asta mi-a parut mai bun. Drept urmare am pus si in SN ELF Excellium 5W-40 la 50k, respectiv 60k - saptamana trecuta.
Desigur, toti factorii care tin de frecari interne, aprindere, flux de aer, fluxul gazelor de esapament, rezistenta la rulare influenteaza consumul. Atata vreme cat se merge "normal", sau ma rog, mai sporty ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 06:08 |