DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

55 Pages « < 52 53 54 55 > 
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"

marian-j
post 9 Dec 2013, 14:11
Post #1591


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara





<span class='edit'>9 Dec 2013, 14:11:</span>
QUOTE(corbex @ 9 Dec 2013, 14:02)
Pentru Ford, o mufa e culmea tehnologiei. Reno s-a obisnuit cu ele.
*



Fara comentarii.
Stii bine ca io sunt cat se poate de subiectiv vizavi de Forduri,asa ca imi tin parerile pentru mine. taci.gif

This post has been edited by marian-j: 9 Dec 2013, 14:12


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 9 Dec 2013, 15:17
Post #1592


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Nu e corect sa sustineti ca Ford-ul n-are nimic bun in el [attachmentid=1627922024]


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 9 Dec 2013, 16:09
Post #1593


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Ce-i cu timbrul ala?


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 9 Dec 2013, 16:21
Post #1594


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Baietii e batrini, nu le mai foloseste la nimic sa le vada nurii.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 9 Dec 2013, 16:26
Post #1595


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(MuciX @ 9 Dec 2013, 12:47)
A-nviat Tractorasul.
*


Sa fie primit. Azi te-ai scos pe linie. rolleyes.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 10 Mar 2015, 19:25
Post #1596


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




+ ITP la temeșvar si schimbat oring-urile de injectoare.

Cica ar da si ulei pe la simeringul de palier, ceea ce se cere remediat in curand.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 10 Mar 2015, 22:18
Post #1597


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Poate doreai sa-ti revezi tractorasul.Uite-l!Cu bulina albastra. smile.gif
IMG_20150310_103647.jpg ( Size: 916.46k ) Number of downloads: 492

Mi-a dat oleaca de furca la "gaze".Injectorul cilindrului nr.1 se slabise in prinderi(as fi putut sa-i desfac suruburile cu mana goala!) si s-o prajit o-ringu' ce-l etanseaza in chiulasa.Exces de aer in camera de ardere a cilindrului respectiv,motorul balbaia oleaca,bla-bla.Fiind E4, producatorul ii da valoarea opacitatii maxime ca fiind K=0,60.Cam nasol momentu'.
Am incins motorul pana ii vajaia elv-u' ca MIG-u', si am reusit sa obtin o valoare medie de K=0,51 din trei probe!Bingo! a scapat.gif
In rest, masina e in buna stare.Sa nu uit:i-am schimbat un bec. tongue.gif
Vizavi de servisu' unde a ajuns Ford-u' pentru inlocuirea o-ringurilor:a fost o solutie, hai sa-i zic, disperata.Nu am gasit loc niciunde altundeva.Daca aveam un "termin" de baremi 3-4 zile as fi putut gasi, cu siguranta!,o alta varianta,daca nu mai buna, baremi mai ieftina.Io n-am servis la statie. sad.gif
E mult spus ca pierde ulei la palier.Umezeste doar, destul de discret.Necazul e altul:mica pierdere de ulei este foarte aproape de coloana de esapament si gazele de ulei ars patrund(uneori) in habitaclu.De aceea este necesara o remediere cat mai "so fort".
P.S.
Faini oameni "batranii" tai.Ne-am inteles de minune. smile.gif
Amu lipai in tihna un Warsteiner de la mamica lui.Puteau, si inca foarte bine, sa nu se deranjeze ai tai, dar as fi ipocrit sa zic ca nu-mi pica bine!Spune-le matale, inca o data, ca le multumesc frumos! smile.gif




--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 10 Mar 2015, 22:28
Post #1598


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




cheers.gif
si ai mei au tinut sa spuna ce om de calitate le-am recomandat.
Multumim de ajutor!


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 10 Mar 2015, 23:01
Post #1599


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Din pacate nici itp-ul nu mai e ce-a fost. Daca pana acum mergeam cu saru'mana si cu recomandare pentru un prioector crapat, plus 50 lei-ul de rigoare, acum ...
Colegul de la logistica a fost abordat de o statie itp.
- Aveti de toate 10-20 de masini?
- Da.
- Trebuie doar sa veniti la noi.
- Ok.
Au trecut cu brio masini cu parbrizul crapat intre ochi, cu frana de mana zero etc, fara ca inspectorii sa accepte macar de-o cafea. unsure.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 10 Mar 2015, 23:11
Post #1600


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




...

This post has been edited by MuciX: 11 Mar 2015, 16:21


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quick
post 10 Mar 2015, 23:53
Post #1601


Membru autentic


Group: Members
Posts: 996
Joined: 13 April 07
From: bistrita




marian-j daca tot vb de itp, spune-mi te rog pana la ce turatii trebuie turat un diesel pt a citi valorile respective...si eu am tot un focus 2 si ma doare inima cand merg la itp cand il aud cum il chinuie, cine stii in cate 200000 ture pe minut....


--------------------
dacia super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp /suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 11 Mar 2015, 00:09
Post #1602


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




La turatia "de regulator".Adica atunci cand sistemul de injectie nu mai permite supraturarea.
Stiu ca te doare inima, dar asa este conceput testul de noxe la dizele.Te rog sa ma crezi ca aud dizele "urland" in fiecare zi. Nu imi face placere, dar asta e. blush.gif
Exista totusi niste conditii:NU se tureaza motorul pana ce temperatura uleiului nu atinge minin 80°C.Daca in timpul accelararilor preliminare("de golire") se aud zgomote anormale NU se continua testarea!Motorul se tureaza cu grija!NU calci pe pedala de accelartie ca ghiolbanu'!Ai 2 secunde sa atingi turatia maxima.Acele 2 secunde definesc "timpul de baza".Mai nou,date fiind multiplele sisteme de protectie ale motoarelor de genaratii mai tinere, poate fi depasit si acel timp.Si nu te speria!Motoarele sunt concepute in asa fel incat sa reziste la testele de noxe.Recomandare generala:inainte de a merge la itp, forjati dizelele in sarcina!Inspectorii itp va vor fi recunoscatori! rolleyes.gif
LE
Ca sa te "bucur":Focus-urile dizel limiteaza undeva sub 5k.
Sa vezi insa ce fain suna un 8 in V de 16 litri!Sau un 6L de 14 litri la care iti incape capul in cilindru.Bine,la alea turatiile abia ating, sau trec putin peste 2k. happy.gif

<span class='edit'>11 Mar 2015, 01:03:</span>
QUOTE(cdadan @ 10 Mar 2015, 23:01)
Din pacate nici itp-ul nu mai e ce-a fost.[...]
*


Dane draga, io inca imi mai pot permite(nu stiu cat!) sa imi tin coada pe sus, deoarece sunt "de stat".Daca eram "la patron" iti faceam itp-ul la masina si daca daca veneai cu ea trantita pe o platforma!Concurenta este acerba, iar foamea de incasari se pisha cu bolta pe "detaliile" tehnice. sad.gif
Din '92 lucrez sub auspiciile aceleiasi statii, adica una ce raspunde si de o parte a transportului public de persoane.In felul acesta pot respecta niste cerinte minimale.Nu ma refer la absurditatile inerente.Ma refer la un minimum de decenta tehnica, adica fix acela ce-l o cer de la un autobuz,de la masina dumitale, precum si de la troacele mele personale.Spre exemplu:ai sarit 3 meiteri de cwr in sus cand am vrut sa-mi pun 205-uri pe leguma, desi le am CIV! tongue.gif
Am avut o sumedenie de solicitari sa ma mut "la privat".Neah!Prefer sa dorm linistit. smile.gif

This post has been edited by marian-j: 11 Mar 2015, 16:20


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 11 Mar 2015, 08:47
Post #1603


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




nea marian,
daca, sa zicem prin absurd, ca as vrea sa pun 215/45/17 (am luat alte jante, si gumele is in stare decenta inca), urmand ca ulterior sa pun 225/45/17, iar eu avand tecut in documente "decat"205/55/16, dar masina se poate comanda, optional, cu 17 care e baiu dpdv legal / al itp-ului / al domnului agent etc?
adica mno...cu 215 sunt putin asa cu musca, dar cu 225 nu as avea de ce sa fiu, cu toate astea , dimensiunea nu apare in hartii, dar masina sigur o stie.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 11 Mar 2015, 09:54
Post #1604


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Tre' sa mergi la reno dupa o hartie in care o sa scrie ca dimensiunea de care zici e agreata de producator pentru masina ta. Cu hartia aia mergi la rar sa-ti treaca dimensiunea in civ si ai rezolvat cu partea legala.

In urma cu 6 ani am mers la itp cu o masina care avea 2. Pana mea, garantie, intretinere doar in reteaua autorizata, stare tehnica ce nu lasa vreo urma de indoiala. Singura hiba: o crapatura aproape de limita superioara a parbrizului, deschisa si in ziua de azi, prin spatele oglinzii retrovizoare. Am mers la cunostinta, cu recomandare, am achitat cam dublul taxei oficiale si tot n-am luat din prima.
De aici vine si mirarea mea legata de stilul actual de inspectie. Oamenii astia chiar isi risca painea cu o nonsalanta demna de o cauza mai buna si asta strict pentru leafa.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfman
post 11 Mar 2015, 10:40
Post #1605


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos




Nu se mai blocheaza masinile de catra RAR? La ultimul ITP facut la Accord (cu vreo luna in urma) a durat o ora verificarea, de ma plictisisem. Gazele le-a verificat cu motorul aproape rece (a zis ca la benzinare daca iese zero poluare la 60 grade, la fel iese si la 90. A masurat gazele la relanti si la 2500 RPM. A notat km de la bord, exista o baza de date comuna astfel incat la cumpararea unei masini si identificarea la RAR sa poata fi aflati km. de la ITP-urile anterioare sau macar de la identificarile facute de RAR la schimbarea proprietarului?

This post has been edited by Wolfman: 11 Mar 2015, 10:45


--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 11 Mar 2015, 11:47
Post #1606


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Ba da... M-au inhatat pe mine toamna trecuta, parca presimtisera ca mai am si altceva de facut. La fel si la mine, pana o mai ajuns si aghentu', se racise motorul.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 11 Mar 2015, 13:39
Post #1607


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Si pe mine m-au oprit de fiecare data cand m-am dus la ITP si-n Buzau si-n Bucuresti. Creca m-am mai vaitat pe aici ca am bafta asta. Bine, eu nici cu nasu nu am putut sa merg vreodata.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 11 Mar 2015, 13:59
Post #1608


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




@ marian
Da' functia aia speciala de la Ford,pentru mentinerea directiei in viraje,mai functioneaza? icon_mrgreen.gif tongue.gif


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 11 Mar 2015, 16:04
Post #1609


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Care e aia coane, că nu mai țiu minte? unsure.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 11 Mar 2015, 16:06
Post #1610


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




detect parapet?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 11 Mar 2015, 18:57
Post #1611


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Iegzact ! icon_mrgreen.gif tongue.gif


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 11 Mar 2015, 20:27
Post #1612


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Dupe cum se vede, înfătisarea focosului este fara cusur, deci foncția e la locul ei. blush.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 11 Mar 2015, 20:42
Post #1613


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Asta nici de glumă nu-i buna!Stuchesc în sân și bat in lemn! ph34r.gif
Ai tăi au ajuns cu bine in Doici? unsure.gif


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 11 Mar 2015, 21:54
Post #1614


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Da, foarte bine, aparent si la cu un consum mai mic. Se cereau schimbate oringurile alea.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 11 Mar 2015, 22:28
Post #1615


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Intreb si eu pe unde apuc: dupa busitura incasata, bolful s-a ales c-un far nou. Prima observatie: luftul la imbinarea cu aripa este diferit, comparativ cu partea ailalta. Motivatie consilier service: asiguratorul a aprobat doar piese compatibile, nu originale.
Sa trecem peste asta. Problema reala-i alta. Dupa montaj, farul a fost reglat, dar la drum pare ca bate aiurea. Am pus botul la zid si am constatat asa: pe farul din dreapta, cel original, lunga bate o idee peste linia scurtei. La farul nou, lunga bate evident sub linia scurtei. E clar ca farul e varza si n-ai ce sa reglezi la el. Solutii?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 11 Mar 2015, 23:35
Post #1616


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Reclamatie la RAR ? rolleyes.gif

Ce marca-i farul ''compatibil'' ? TYC ?

This post has been edited by dr_mKe: 11 Mar 2015, 23:40


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 11 Mar 2015, 23:48
Post #1617


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Habar nu am, tre' sa ma uit.
Maine vorbesc cu serviceul care a facut reparatia, reprezentanta pentru o marca cu pretentii, dracu sa-i ia. Sigur au vazut anomalia cand au reglat farul, dar au mers pe burta. Ei sa fie sanatosi, sa lucreze cat mai putin si sa traga de pe asigurari cat mai mult.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 12 Mar 2015, 08:29
Post #1618


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Sunt multi mecanici care nu au habar cum sa puna un bec intr-un far. Este pus bine pe soclu?


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 12 Mar 2015, 10:45
Post #1619


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Asta spunea si Marian sa verific.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 12 Mar 2015, 14:43
Post #1620


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Si ai verificat? rolleyes.gif
QUOTE(cdadan @ 11 Mar 2015, 22:28)
luftul la imbinarea cu aripa este diferit, comparativ cu partea ailalta.
*



In primul rand, daca ai luft, esti sigur ca farul este pozitionat corect? Ca daca spre exemplu trager-ul e montat aiurea, sau e facut aiurea, o sa stea farul intr-o pozitie nefireasca.
Focosul s-a confruntat cu asta dupa intalnirea cu Para Pete, pana sa schimb tragerul.
Zic si io. Bine ar fi sa fie doar din soclu.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
55 Pages « < 52 53 54 55 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 14:29
Forum Renault