Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
![]() ![]() |
Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
marian-j |
![]()
Post
#1591
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
|
||
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|||
corbex |
![]()
Post
#1592
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Nu e corect sa sustineti ca Ford-ul n-are nimic bun in el [attachmentid=1627922024]
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Markos |
![]()
Post
#1593
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Ce-i cu timbrul ala?
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
corbex |
![]()
Post
#1594
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Baietii e batrini, nu le mai foloseste la nimic sa le vada nurii.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1595
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1596
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
+ ITP la temeșvar si schimbat oring-urile de injectoare.
Cica ar da si ulei pe la simeringul de palier, ceea ce se cere remediat in curand. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
marian-j |
![]()
Post
#1597
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Poate doreai sa-ti revezi tractorasul.Uite-l!Cu bulina albastra.
![]() IMG_20150310_103647.jpg ( Size: 916.46k ) Number of downloads: 492 Mi-a dat oleaca de furca la "gaze".Injectorul cilindrului nr.1 se slabise in prinderi(as fi putut sa-i desfac suruburile cu mana goala!) si s-o prajit o-ringu' ce-l etanseaza in chiulasa.Exces de aer in camera de ardere a cilindrului respectiv,motorul balbaia oleaca,bla-bla.Fiind E4, producatorul ii da valoarea opacitatii maxime ca fiind K=0,60.Cam nasol momentu'. Am incins motorul pana ii vajaia elv-u' ca MIG-u', si am reusit sa obtin o valoare medie de K=0,51 din trei probe!Bingo! ![]() In rest, masina e in buna stare.Sa nu uit:i-am schimbat un bec. ![]() Vizavi de servisu' unde a ajuns Ford-u' pentru inlocuirea o-ringurilor:a fost o solutie, hai sa-i zic, disperata.Nu am gasit loc niciunde altundeva.Daca aveam un "termin" de baremi 3-4 zile as fi putut gasi, cu siguranta!,o alta varianta,daca nu mai buna, baremi mai ieftina.Io n-am servis la statie. ![]() E mult spus ca pierde ulei la palier.Umezeste doar, destul de discret.Necazul e altul:mica pierdere de ulei este foarte aproape de coloana de esapament si gazele de ulei ars patrund(uneori) in habitaclu.De aceea este necesara o remediere cat mai "so fort". P.S. Faini oameni "batranii" tai.Ne-am inteles de minune. ![]() Amu lipai in tihna un Warsteiner de la mamica lui.Puteau, si inca foarte bine, sa nu se deranjeze ai tai, dar as fi ipocrit sa zic ca nu-mi pica bine!Spune-le matale, inca o data, ca le multumesc frumos! ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1598
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
![]() si ai mei au tinut sa spuna ce om de calitate le-am recomandat. Multumim de ajutor! |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1599
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Din pacate nici itp-ul nu mai e ce-a fost. Daca pana acum mergeam cu saru'mana si cu recomandare pentru un prioector crapat, plus 50 lei-ul de rigoare, acum ...
Colegul de la logistica a fost abordat de o statie itp. - Aveti de toate 10-20 de masini? - Da. - Trebuie doar sa veniti la noi. - Ok. Au trecut cu brio masini cu parbrizul crapat intre ochi, cu frana de mana zero etc, fara ca inspectorii sa accepte macar de-o cafea. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1600
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
...
This post has been edited by MuciX: 11 Mar 2015, 16:21 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
quick |
![]()
Post
#1601
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
marian-j daca tot vb de itp, spune-mi te rog pana la ce turatii trebuie turat un diesel pt a citi valorile respective...si eu am tot un focus 2 si ma doare inima cand merg la itp cand il aud cum il chinuie, cine stii in cate 200000 ture pe minut....
|
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
marian-j |
![]()
Post
#1602
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
La turatia "de regulator".Adica atunci cand sistemul de injectie nu mai permite supraturarea.
Stiu ca te doare inima, dar asa este conceput testul de noxe la dizele.Te rog sa ma crezi ca aud dizele "urland" in fiecare zi. Nu imi face placere, dar asta e. ![]() Exista totusi niste conditii:NU se tureaza motorul pana ce temperatura uleiului nu atinge minin 80°C.Daca in timpul accelararilor preliminare("de golire") se aud zgomote anormale NU se continua testarea!Motorul se tureaza cu grija!NU calci pe pedala de accelartie ca ghiolbanu'!Ai 2 secunde sa atingi turatia maxima.Acele 2 secunde definesc "timpul de baza".Mai nou,date fiind multiplele sisteme de protectie ale motoarelor de genaratii mai tinere, poate fi depasit si acel timp.Si nu te speria!Motoarele sunt concepute in asa fel incat sa reziste la testele de noxe.Recomandare generala:inainte de a merge la itp, forjati dizelele in sarcina!Inspectorii itp va vor fi recunoscatori! ![]() LE Ca sa te "bucur":Focus-urile dizel limiteaza undeva sub 5k. Sa vezi insa ce fain suna un 8 in V de 16 litri!Sau un 6L de 14 litri la care iti incape capul in cilindru.Bine,la alea turatiile abia ating, sau trec putin peste 2k. ![]() <span class='edit'>11 Mar 2015, 01:03:</span> QUOTE(cdadan @ 10 Mar 2015, 23:01) Dane draga, io inca imi mai pot permite(nu stiu cat!) sa imi tin coada pe sus, deoarece sunt "de stat".Daca eram "la patron" iti faceam itp-ul la masina si daca daca veneai cu ea trantita pe o platforma!Concurenta este acerba, iar foamea de incasari se pisha cu bolta pe "detaliile" tehnice. ![]() Din '92 lucrez sub auspiciile aceleiasi statii, adica una ce raspunde si de o parte a transportului public de persoane.In felul acesta pot respecta niste cerinte minimale.Nu ma refer la absurditatile inerente.Ma refer la un minimum de decenta tehnica, adica fix acela ce-l o cer de la un autobuz,de la masina dumitale, precum si de la troacele mele personale.Spre exemplu:ai sarit 3 meiteri de cwr in sus cand am vrut sa-mi pun 205-uri pe leguma, desi le am CIV! ![]() Am avut o sumedenie de solicitari sa ma mut "la privat".Neah!Prefer sa dorm linistit. ![]() This post has been edited by marian-j: 11 Mar 2015, 16:20 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
pishky |
![]()
Post
#1603
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
nea marian,
daca, sa zicem prin absurd, ca as vrea sa pun 215/45/17 (am luat alte jante, si gumele is in stare decenta inca), urmand ca ulterior sa pun 225/45/17, iar eu avand tecut in documente "decat"205/55/16, dar masina se poate comanda, optional, cu 17 care e baiu dpdv legal / al itp-ului / al domnului agent etc? adica mno...cu 215 sunt putin asa cu musca, dar cu 225 nu as avea de ce sa fiu, cu toate astea , dimensiunea nu apare in hartii, dar masina sigur o stie. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1604
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Tre' sa mergi la reno dupa o hartie in care o sa scrie ca dimensiunea de care zici e agreata de producator pentru masina ta. Cu hartia aia mergi la rar sa-ti treaca dimensiunea in civ si ai rezolvat cu partea legala.
In urma cu 6 ani am mers la itp cu o masina care avea 2. Pana mea, garantie, intretinere doar in reteaua autorizata, stare tehnica ce nu lasa vreo urma de indoiala. Singura hiba: o crapatura aproape de limita superioara a parbrizului, deschisa si in ziua de azi, prin spatele oglinzii retrovizoare. Am mers la cunostinta, cu recomandare, am achitat cam dublul taxei oficiale si tot n-am luat din prima. De aici vine si mirarea mea legata de stilul actual de inspectie. Oamenii astia chiar isi risca painea cu o nonsalanta demna de o cauza mai buna si asta strict pentru leafa. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Wolfman |
![]()
Post
#1605
|
![]() The Fastest Group: Members Posts: 483 Joined: 9 July 04 From: Murciélagos ![]() |
Nu se mai blocheaza masinile de catra RAR? La ultimul ITP facut la Accord (cu vreo luna in urma) a durat o ora verificarea, de ma plictisisem. Gazele le-a verificat cu motorul aproape rece (a zis ca la benzinare daca iese zero poluare la 60 grade, la fel iese si la 90. A masurat gazele la relanti si la 2500 RPM. A notat km de la bord, exista o baza de date comuna astfel incat la cumpararea unei masini si identificarea la RAR sa poata fi aflati km. de la ITP-urile anterioare sau macar de la identificarile facute de RAR la schimbarea proprietarului?
This post has been edited by Wolfman: 11 Mar 2015, 10:45 |
--------------------
Opel
MOKKA X
1.4 T 2019 "Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#1606
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Ba da... M-au inhatat pe mine toamna trecuta, parca presimtisera ca mai am si altceva de facut. La fel si la mine, pana o mai ajuns si aghentu', se racise motorul.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1607
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Si pe mine m-au oprit de fiecare data cand m-am dus la ITP si-n Buzau si-n Bucuresti. Creca m-am mai vaitat pe aici ca am bafta asta. Bine, eu nici cu nasu nu am putut sa merg vreodata.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
M.C. |
![]()
Post
#1608
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
@ marian
Da' functia aia speciala de la Ford,pentru mentinerea directiei in viraje,mai functioneaza? ![]() ![]() |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
marian-j |
![]()
Post
#1609
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Care e aia coane, că nu mai țiu minte?
![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#1610
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
detect parapet?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
M.C. |
![]()
Post
#1611
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Iegzact !
![]() ![]() |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1612
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Dupe cum se vede, înfătisarea focosului este fara cusur, deci foncția e la locul ei.
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
marian-j |
![]()
Post
#1613
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Asta nici de glumă nu-i buna!Stuchesc în sân și bat in lemn!
![]() Ai tăi au ajuns cu bine in Doici? ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1614
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Da, foarte bine, aparent si la cu un consum mai mic. Se cereau schimbate oringurile alea.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1615
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Intreb si eu pe unde apuc: dupa busitura incasata, bolful s-a ales c-un far nou. Prima observatie: luftul la imbinarea cu aripa este diferit, comparativ cu partea ailalta. Motivatie consilier service: asiguratorul a aprobat doar piese compatibile, nu originale.
Sa trecem peste asta. Problema reala-i alta. Dupa montaj, farul a fost reglat, dar la drum pare ca bate aiurea. Am pus botul la zid si am constatat asa: pe farul din dreapta, cel original, lunga bate o idee peste linia scurtei. La farul nou, lunga bate evident sub linia scurtei. E clar ca farul e varza si n-ai ce sa reglezi la el. Solutii? |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#1616
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Reclamatie la RAR ?
![]() Ce marca-i farul ''compatibil'' ? TYC ? This post has been edited by dr_mKe: 11 Mar 2015, 23:40 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1617
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Habar nu am, tre' sa ma uit.
Maine vorbesc cu serviceul care a facut reparatia, reprezentanta pentru o marca cu pretentii, dracu sa-i ia. Sigur au vazut anomalia cand au reglat farul, dar au mers pe burta. Ei sa fie sanatosi, sa lucreze cat mai putin si sa traga de pe asigurari cat mai mult. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
psychoo |
![]()
Post
#1618
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Sunt multi mecanici care nu au habar cum sa puna un bec intr-un far. Este pus bine pe soclu?
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1619
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Asta spunea si Marian sa verific.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1620
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Si ai verificat?
![]() QUOTE(cdadan @ 11 Mar 2015, 22:28) In primul rand, daca ai luft, esti sigur ca farul este pozitionat corect? Ca daca spre exemplu trager-ul e montat aiurea, sau e facut aiurea, o sa stea farul intr-o pozitie nefireasca. Focosul s-a confruntat cu asta dupa intalnirea cu Para Pete, pana sa schimb tragerul. Zic si io. Bine ar fi sa fie doar din soclu. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:29 |