Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
![]() ![]() |
Tractorasul: Focus TDCi de 109, de la "Kangoo Full fara piele si navigatie"
argon |
![]()
Post
#1531
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
MuciX |
![]()
Post
#1532
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
De acord, dar imi dau RAR-ul? Ca e si mai galagioasa si presupun ca e si mai permisiva la noxe, decat a fost conceputa. Plus dimensiunea anvelopelor.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
argon |
![]()
Post
#1533
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cu anvelopele ti s-a zis mai sus, cu flexul si un disc cu smirghel stergi ce nu-ti convine. Cu noxele nu cred sa ai probleme, ei se iau dupa listele lor si in principiu, benzinar de dinainte de 1992 o baga implicit la non euro, chiar daca ea e gandita cu catalizator, deci iese la noxe. Pentru non euro nu se tureza deloc la gaze, decat la ralanti masoara, poate nu remarca zgomotul schimbat.
This post has been edited by argon: 28 Nov 2013, 18:55 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1534
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Nu stiam de treaba cu verificarea la ralanti. E mai bine asa.
Deci confrom site-ului ANAF: Taxa de timbru- cf. OUG 9/ 2013 Versiunea 12 martie 2013 Timbru de mediu in Euro: 1047.48 Timbru de mediu in Lei: 4737.02 This post has been edited by MuciX: 28 Nov 2013, 19:03 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
marian-j |
![]()
Post
#1535
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Coane MuciX,am multe sa-ti spun dar voi incerca sa fiu cat mai scurt.
1.Felicitari pentru ursulache!Nu ma incanta in mod deosebit ca e break(sunt convins ca ai motivele tale pentru care l-ai dorit touring) dar motoroiul ala imi inlatura orice urma de carcoteala! ![]() 2.Uleiul LiquiMoly e ok!Testat pe pisoiul din dotare.Am mers doua sau trei schimburi cu asa ceva si am fost foarte multumit.Un bun prieten de-al meu(ce locuieste in D) are un 320i mai vechi(6L,24v-modelul ce a urmat dupa "pisicuta") si de cand l-a cumparat(sh) merge exclusiv cu LM 5W-40.Nici prin cap nu-i trece sa schimbe marca de ulei folosita!Motorul e trecut binisor 200k si mere ceas.Prin urmare,inca unul care este cat se poate de satisfacut raportul pret/calitate al uleiului aflat in discutie.Io am trecut pe ulei BMW din cauza de fitze in cap.Imi place mie cand vad cerculetele alea taiate in patru de pe etichete,cu toate ca sunt constient ca in ambalajul branduit se afla de fapt un foarte obisnuit Castrol.Hachite de hodorog,deh. ![]() 3.Ai grija cu discurile Ate!Cei de la magazinul de unde-mi cumpar eu piese mi-au zis ca si Ate a inceput sa fabrice piese in China!Nu pot afirma,Doamne-fereste,ca n-ar fi bune,dar io am oarice reticente vis a vis de acest subiect. 4.Pentru cv n-ar fi indicat sa folosesti bmw getribe öl?Sunt convins ca au ceva dedicat si pentru diferential.Ai intrebat la o reprezentanta BMW?Posibil sa aiba preturi pipereate,dar le schimbi acum si veci,dat fiind faptul ca nu intentionezi sa bagi km la greu.Sunt convins ca n-o sa te mai impiedici de pret,daca deja ti-ai asumat consumul dihaniei si cantitatile de ulei necesare nu sunt asa mari.Iara m-am inverzit de invidie cand am pomenit de motor! ![]() 5.Nedumerire personala:ce-ti veni coane sa treci de la un foarte cuminte Ford la o dihanie cu ditai herghelia sub capota? A,sa te inarmezi cu pacienta!Mie mi s-a sugerat(grosier,ce-i drept!) ca fiecare BMW are rezervat pomu' lui.Nu m-ar mira sa primesti si "imbarbatari" de gen. Pe mine asa de tare m-o lovit spaimoasa zicala,ca mi-am mutat cwru' in Laguna! ![]() In final iti doresc sa ai drum bun,spor la bibilit si sa te bucuri maxim de tediber. ![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#1536
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
Ai de capu' meu
![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
marian-j |
![]()
Post
#1537
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
RAR-ul nu da verdictul E2 sau non euro,asa,de capul lui.
Norma este generata de numarul de omologare european. Daca lotul de masini din care provine ursu' a fost omologat cu catalizator si sonda lambda,si in nr. de omologare incepe cu e2,atunci va fi tratat ca Euro 2 si trebuie sa se inscrie in normele prevazute de emisii. Coane MuciX,tre' sa ai o hartoaga d-asta: DSC01403.JPG ( Size: 1.61mb ) Number of downloads: 692 Ce scrie la rubrica K? P.S. Undeva(pe un stalp al usii dr.fata,pe usita busonului rezervorului de benzina,etc) n-ai un stiker cu o lista de anvelope admise? Sa insisti(in momentul in care ti se intocmeste CIV-ul) sa ti se mentioneze toate anvelopele admise. Beamveurile au si cate 6-7 neamuri de anvelope omologate/model! Ba chiar se admit anvelope mai inguste pe fatza si mai late pe spate!Absolut legal!! Fa toate demersurile necesare in acest sens! Ce zice producatorul ca e admis,ramane batut in cuie,indiferent de parerea RAR-ului sau a celor de la itp. This post has been edited by marian-j: 28 Nov 2013, 20:23 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Markos |
![]()
Post
#1538
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(marian-j @ 28 Nov 2013, 20:08) Nu se vede-n poză ![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
marian-j |
![]()
Post
#1539
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
In poza e vorba de o copie dupa certificatul european al Lagune, si nu vreau sa induc lumea in eroare.
Laguna e admisa E3 "prin derogare". |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Markos |
![]()
Post
#1540
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Deci favoritisme.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1541
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Mersi mult pentru tot nea Marian. Ai salvat situatia ca de obicei.
![]() Am luat-o Touring ca asa am vrut-o, stii ca eu am o problema cu tipul asta de caroserie. Dupa cum am zis, am vrut neaparat motor L6. Stiu si mitul BMW-ului, sper sa nu fie cazul. Nu l-am luat sa ma dau in spectacol, l-am luat pentru ca mi-a placut modelul inca de cand eram copchil. Ce discuri imi sugerezi? Sincer, stiu ca 'mneata erai cu ATE, dar daca zici ca ai auzit nasoale, am sa te cred, ca n-am ce face. ![]() Hai ca o sa ma uit si de stickere + nr de omologare. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
marian-j |
![]()
Post
#1542
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
QUOTE(Markos @ 28 Nov 2013, 21:32) Clar si pe fatza!Nu poci contesta.Corb la corb nu-si scoate ochii! ![]() Asta a fost soarta frontozoaicei,sa aiba batraneti linistite pe mana unui tipicar cu neaua in crestet. Coane MuciX,il mai tii minte pe doftoru'?Stii ca era fan Ferodo.Ghici ce discuri are pe frijider! ![]() Asadar,Ate(retine Ate nu ATE) dar sa nu fi Ciaina.Repet,posibil sa fie foarte bune,dar... Acuma mi-e lene sa ma sui in pod,dar in we ma uit sa vad ce scrie pe cutiile pieselor ce le-am pus pe pisoi. Phoaaa.Era sa uit! ![]() Coane Markos,ce aroma are coniacul bulgaresc? De cand s-o lasat frigu',o inceput sa-mi "pacane" ceva la ambreiaj. |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
pishky |
![]()
Post
#1543
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
@ mucix - stai linistit, 170 cp nu-i fabulos de mult, te descurci tu.
da, dom marian - mi-s curios si eu de ATE- am si eu in plan niste discuri pe frantuzismul din dotare (am mai auzit si de brembo si de zimerman) |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
Markos |
![]()
Post
#1544
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(marian-j @ 28 Nov 2013, 21:02) ![]() ![]() 28 Nov 2013, 21:12: QUOTE(MuciX @ 28 Nov 2013, 20:33) LP_the_magic_of_abba_331_AUST.jpg This post has been edited by Markos: 28 Nov 2013, 21:12 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1545
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(marian-j @ 28 Nov 2013, 21:02) Sincer nu stiam de diferenta. QUOTE(marian-j @ 28 Nov 2013, 21:02) Coane Markos,ce aroma are coniacul bulgaresc? De cand s-o lasat frigu',o inceput sa-mi "pacane" ceva la ambreiaj. ![]() QUOTE(marian-j @ 28 Nov 2013, 20:08) Zice asa: ![]() Iar sticker-ul nu era pe stalpul din dreapta, dar cu ocazia asta am gasit o pata de rugina (vopseaua umflata) fix unde se imbina montantul B cu pragul. ![]() Sticker-ul era pe stanga (rostfrei): IMAG0096.jpg ( Size: 204.5k ) Number of downloads: 403 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
argon |
![]()
Post
#1546
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(marian-j @ 28 Nov 2013, 21:08) RAR-ul nu da verdictul E2 sau non euro,asa,de capul lui. Norma este generata de numarul de omologare european. Ba fix de capul lui da, si tu sigur stii desi aici nu stiu ce interese ai avea sa le iei apararea. Daca masina e dinainte de 1992 le baga non euro, indiferent de ce zice in brief, sunt atatea cazuri. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
marian-j |
![]()
Post
#1547
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Stiam ca o sa te oftici,coane Markos,dar intrebarea a fost absolut nevinovata!
![]() Mi-a aparut un pacanit discret in zona superioara a cablului de abreiaj. Colega pishki,170 de cp nu-s multi in comparatie cu ce? Cu un Focus dizel?Te rog sa ma crezi pe cuvant ca e o diferenta.Mare.Si inca ceva,focosu' "trage"!Ursu' "impinge".Si impinge,nu gluma!!Bine,nu-mi bat capu'!Mucicsu' mi-a facut impresia(in putinul timp cat ne-am baut cafelele) ca n-o sa-l vedem la stirile de la ora 5.E calm,politicos,rezervat,deci fix inversul(mult hulitului) posesor de bemve!Si-o cumparat dihania asta pt ca asa a vrut sistemul lui muschiular,nu ca are de demonstrat ceva,cuiva.Si bravo lui! In continuare,iti atrag si dumitale atentia!Ate,nu ATE!Adidas nu Adibas!Pricepi? Pe frontozoaica am pus doar placute de frana Ate.Habar nu am ce placute au fost montate anterior, iar mecanicu' meu mi-a zis ca daca iara schimb aiurea piese pe Laguna cum am facut la pisoi,imi fac doar gauri in buget.Discuri foarte bune,tamburi si saboti aproape noi,etc.De ce sa schimb? As vrea sa-ti ofer fidbec de pe pisoi dar nu pot. La nici 7 mii de km in aproape doi ani ce sa-ti spun? This post has been edited by marian-j: 29 Nov 2013, 00:09 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1548
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(pishky @ 28 Nov 2013, 21:04) ![]() Depinde de cai. Si de conserva. Motoarele gen non euro sau E2 (cum ar fi cel in discutie) raspund mult mai agresiv la apasarea pedalei. E4, E5, ca nici nu vreau sa ma gandesc cum misca un E6, sunt mult mai docile, raspund progresiv, nu te bruscheaza, de obicei isi arata puterea la viteze mari. Platforma de E30, foarte buna la vremea ei, are totusi niste limite. Are mai multa greutate pe puntea fata, in timp ce puntea spate, cea motoare, e mai usoara. Caroseria are sub 1300 kg. Suspensiile si comportamentul dinamic sunt totusi la nivelul anilor '80. Masina nu se "lipeste" de drum ca un model actual. Sistemele electronice care la o adica te mai scot din belea (DTC-uri si alte minuni) lipsesc cu desavarsire. Transmisia e de moda veche, cu rapoarte scurte. In consecinta, cuplul la roata e semnificativ mai mare. Rotile sunt destul de mici comparativ cu sarcinile la care sunt supuse. In practica, masina e mult mai agresiva decat o arata cifrele. Compar aici cu modelele recente, care au motoare ce accelereaza progresiv si transmisii "lungi". Adevaru-i ca cele trei generatii de serie 3 (rechin, urs, pisica), in special cele cu motoare in 6, au fost deosebite, incantatoare, agresive, foarte performate, dar in acelasi timp periculoase, sau mai bine zis foarte exigente cu piesa dintre pedale si volan. Incepand cu E46, seria 3 a devenit o masina banala. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
marian-j |
![]()
Post
#1549
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Coane argon,matale esti usor subiectiv si cam exagerezi.N-am chef sa intru in polemica,is chior de obosit,asa ca las sa prevaleze opinia dumitale.Iti atrag doar atentia ca RAR-ul a aderat la o suma de conventii europene.Si gata!Ma extrag din discutia aceasta.
Coane MuciX,pune-mi tot numarul de omologare si voi incerca sa aflu mai multe amanunte.Momentan sunt in bezna. Grecu' nu s-o putut abtine! ![]() Ala disc! Btw,grecule,stii ca se reunesta ABBA pt un concert aniversar? ![]() L.E. Coane Dane,imi permit sa nuantez umpic. Io cred ca si cei de la bmw s-au saturat sa fie aratati cu degetu'. Nu-i prost ala care cere,ci ala care da! Cand auzi la tv de sau la radio de masini imprastiate pe susea,sau de un inconsntient infasurat cu tot cu masina si pasageri in jurul unui copac,ce firma iti vine in minte?BMW,asa-i?Si,din pacate,in putine cazuri te inseli. Pai de ce sa ofere toata forta bruta unuia ca Dorel,sau unui Marian,care stie doar talpa si nu se gandeste ca masina aia trebuie si condusa si,mai ales,oprita!?Pai daca as incepe sa insirui aci cate bolunzeli am facut io cu rechinu',m-ati crucifica pe loc!Mai ales dupa ce l-am honuit la 1,8 si i-am pus carburator pe masura.Ma usca la consum,dar am intrat in depasire (blind) de coloana de tiruri pe defileul Dunarii in tunel.Cred ca aveam tensiune 200 si adrenalina dincolo de glassdach.Dar mergea rechinu' ca flobaru'! ![]() Pai si ce vina ar fi avut bavarezii daca io-mi rupeam grumazu' pe motiv ca "daca vreau,pot!"? Doamne,drag mi-o fost rechinu'! ![]() P.S. Dat fiind faptul ca scriu,inseamna ca depasirea mi-a reusit. This post has been edited by marian-j: 29 Nov 2013, 00:19 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
4x4 |
![]()
Post
#1550
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(cdadan @ 28 Nov 2013, 22:11) Mai putin touringul care are aproape o distributie perfecta 50:50 ![]() QUOTE(cdadan @ 28 Nov 2013, 22:11) ![]() Asta a fost sub centura, dar tot ce spui e perfect adevarat. De asta am si eu in plan un treiar mai vechi. Personal as merge tot pe un e30, dar e greu sa gasesti unul inchegat la pret bun, asa ca probabil tot la un e36 am sa ajung, desi nu prea simt designul generatiei respective. This post has been edited by 4x4: 28 Nov 2013, 22:37 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#1551
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Markos |
![]()
Post
#1552
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(MuciX @ 26 Nov 2013, 00:23) QUOTE(MuciX @ 28 Nov 2013, 21:20) sticker-ul nu era pe stalpul din dreapta, dar cu ocazia asta am gasit o pata de rugina (vopseaua umflata) fix unde se imbina montantul B cu pragul. Bun, deci începem ![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1553
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
argon |
![]()
Post
#1554
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
corbex |
![]()
Post
#1555
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Lasati baiatul sa-si faca restaurarea in liniste. Recomand sa iei legatura cu cei care reconstituie, cm patrat cu cm patrat, ceea ce e numit, in mod conventional, "dacia 1300 frantuzoaica".
This post has been edited by corbex: 29 Nov 2013, 10:00 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
marian-j |
![]()
Post
#1556
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Probabil.
![]() |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1557
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Suptil.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1558
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Tractorul, pentru prima data de cand e la noi, a refuzat si inca refuza sa porneasca. Am mers ieri cu el, l-am parcat in fata casei, astazi cand sa plec cu el, nexam. Imi apare ESP Fault in bord, invarte, dar nu da niciun semn ca ar lua-o.
Citisem pe forum ca mai fac asa cand e bateria slaba, iar asta de pe ea e cea din farbica, are 8 ani. Am tras renoul langa el sa ii dau curent, n-a luat-o. Am tras ursul, e o tampenie, dar e bateria mai puternica pe el, mai apropiat curentul de pornire de cel cerut de tractor. N-a luat-o nici cu aia. Si i-o maine trebuia sa o duc la revizie. ![]() This post has been edited by MuciX: 1 Dec 2013, 16:12 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
quick |
![]()
Post
#1559
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
cred ca se simte si el parasit(tractorasu), l-ai inlocuit si acuma se razbuna:D
|
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
clr |
![]()
Post
#1560
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Pune un aparat de masura pe baterie. Vezi ca diesel-ul e pacatos, nu il resuscitezi ca la benzinar in cateva minute, iar daca n-ai fire sanatoase e posibil sa te chinui degeaba. I-am dat unui amic cu Focus 1.6 tdci curent mai bine de 20 min in urma cu niste ani si n-a luat-o nici neam. Intr-un final ne-am dus la magazin, am luat baterie noua si a luat-o din start.
Daca schimbi bateria cred ca stii deja ca trebuie sa ai grija la dimensiunile ei ![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:25 |