Deblocarea Capitalei costă 10 miliarde de euro, Lucrările de fluidizare a traficului necesită 15 an
![]() ![]() ![]() |
Deblocarea Capitalei costă 10 miliarde de euro, Lucrările de fluidizare a traficului necesită 15 an
ady85btz |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|||
Merced |
![]()
Post
#2
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Eu propun sa se faca niste parcari imense la iesirile din oras, toata lumea sa lase masinile acolo si sa plece cu transport in comun spre case/munci/etc. Si normal, ca unii o sa fie nemultumiti ca n-au statie in fata blocului, ii multumesc si pe ei, in fiecare statie sa fie o puzderie de biciclete publice(pentru primele 3 zile pana incep sa fie adunate de "binevoitori" pentru a fi vandute la fier
![]() A, si sa nu uit, iarna, patine. In caz ca o mai fi vreodata iarna... ![]() Ce ziceti, ma votati primar? ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#3
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
La teorie stam bine, practica ne omoara...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
sigur, ne intoarcem la castravete!
de ce nu? de o viata intreaga o lume intreaga rade de mao, de chinezi si de bicicletele lor,de cele 3 semafoare , celebre din bancuri, si acum am ajuns sa laudam...bicicletele! asta e masura cea mai importanta, nu?DESCURAJAREA mersului cu masina, amenzile, frica! sa mergem in comuna primitiva fratilor, ca aia nu aveau probleme cu traficul si cu poluarea! cateodata mi se face sila de toata demagogia asta de 2 parale. vreau sa ii vad si eu pe toti directorii, presedintii, si toti istetii care se sparg in figuri la emisiuni &comp cum se duc acolo, la televiziuni, si la job uri cu bicicleta. pe ploaie, pe noroi, sau chiar pe vreme frumoasa! cum nevestele lor se duc sau sunt luate de la coafor cu bicicleta! sau stati, ei or sa vina in continuare cu A8-urile dumnealor cu sofer, care din start transporta 2 persoane, deja e un castig! si eu sa ma duc la servici cu bicicleta, si eventual cetatenii straini veniti in vizita pe aici sa imi zambeasca din jeep-anele lor si sa ma stropeasca pe pantofi? |
-------------------- fan VAG!
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Am si eu cateva intrebari catre forumistii bucuresteni: oameni buni, voi cum reusiti sa ajungeti la timp la serviciu, la o programare la medic, la service....Se manifesta mereu intelegere fata de scuza cu blocajul in trafic? Cum reusiti fara sa va imbolnaviti de nervi? Cand vine baiatul cu pizza la usa, mai este calda? Eu saptamana trecuta nu am putut ajunge la un concurs din cauza blocajului de pe Colentina. In doua ore (2!!!) nu am putut ajunge de la Carrefour pana la intersectia cu soseaua Fundeni, ci doar pana la jumatatea distantei. Si ma abtin sa spun ce urari am facut viitorului acestui oras si care ar fi situatia in care eu m-as simti razbunat pentru posibila pierdere a unui loc de munca din cauza blocajului. Asa ca eu ii inteleg pe cei care ii lasa nervii si opresc in mijlocul drumului masina. Juridic si medical sunt acoperiti.
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
bulan |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Mai bine cu alea 10 miliarde de euro ar muta capitala tarii la Deva ca sa mai sufere si altii!Bucurestiul s-ar aerisi la toate capitolele de a doua zi!
|
--------------------
a
b
c
|
|
Alexu7 |
![]()
Post
#7
|
![]() zân Group: Members Posts: 1.695 Joined: 20 February 07 From: Europa ![]() |
e jenanta faza cu bicicleta cum sa mergi imbracat la 4 ace pe bicicleta, sau cum sa te duci la locul de munca dupa ce ai transpirat pe bicicleta, eventual prafuit si toate cele.
Transportul in comun e de toata jena, iar aglomeratia pune capac peste toate. In veci nu va fi trafic relaxat in capitala... ..ce e ingrijorator e faptul ca "fenomenul" s-a raspandit in mai toate orasele din tara ... ![]() |
--------------------
DACIA POPnituita
1310 L
1998
- B6 incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
|
|
liviu2004 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Eu am un exemplu in fata in fiecare zi si e cam asa. In "inner circle" sunt numai parcari cu plata. Cu cat esti mai aproape de centru cu cat e mai scump, se ajunge la 0,5 eur la 6 minute. Daca vrei sa parchezi masina, automat scoti bani din buzunar. Daca nu platesti, amenda e 49 de eur. Si da, chiar se platesc.
In afara "inner circle" exista P+R adica park and ride, parcari mari, fara taxa, dar din care iesi perpedes numai catre metrou. Iei frumos metroul, in 10 minute esti in centru si iti rezolvi problemele, te intorci la parcare si iti iei masina si pleci. In "inner circle" si nu numai exista un sistem bine pus la punct de transport public: drumuri curate, asfaltate, autobuze, tramvaie, metrou. Chiar si in statia de tramvai se afiseaza cate minute mai sunt pana opresc in statie si ce destinatie o sa aiba. Orice strada are piste de biciclete, si pe stanga si pe dreapta strazii, cu semafoare dedicate. Langa gara se gaseste un centru de inchiriat biciclete. Si da, oameni la costum si cravata merg cu bicicleta, chiar si pe ploaie. Si nu sunt putini. Si uite asa traficul e rezonabil, n-am stat la vreun semafor mai mult de 3 minute, toata lumea civilizata. Cateodata .... prea civilizati, prea dresati.... |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#9
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu e greu sa legiferezi o serie de reguli, treaba e cum le aplici intr-o tara unde chiar si politistul e roman?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
disaster |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru cu detector de radar Group: Members Posts: 367 Joined: 31 May 04 From: UE - Bucharest ![]() |
Mai exista o varianta, nu trebuie neaparat biciclete: scuterele, acolo nu mai ai scuza ca transpiri pentru ca nu depui efort. Te misti mai repede si daca esti baiat cu tendinte de "european citizen wannabe" nu ai nici probleme in trafic.
![]() |
--------------------
Renault
Latitude
2011 Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da. |
|
liviu2004 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Romania e un caz pierdut. Pot sa se dea si pe spate ca nu se mai rezolva nimic. Pana nu se elimina coruptia (ce banal suna) si nu se aplica legea (aia dreapta, nu aia stramba), pana nu se elimina goana dupa avere (ca de aici pleaca multe, vezi politica) n-o sa fie nici traficul mai usor in orase.
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
Shush |
![]()
Post
#12
|
![]() ٩(Ś̯Ś)۶ Group: Members Posts: 2.117 Joined: 30 January 07 From: Brasov ![]() |
In Brasov incepe incet, incet sa fie la fel de rau ca in Bucuresti
![]() |
--------------------
Seat
Leon
2008 Reference 1.6
- Bv-29-Trei Litere Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4 If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ? |
|
ady85btz |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
daca in fiecare an se lucra cate putin la infrastructura nu se ajungea la situatia asta de criza...dar cum traim in romania....
![]() |
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|
ssilviu |
![]()
Post
#14
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Liviu P @ 17 Nov 2007, 14:19) pana nu se elimina goana dupa avere De cand chestia asta e un lucru rau? Eu zic sa eliminam si goana dupa confort, ca asta ii face pe oameni sa se duca la serviciu cu masina si ma impiedica pe mine cu autobuzul sa ajung la serviciu la timp. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
C@talin |
![]()
Post
#15
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
liviu2004 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#17
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#18
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Pai autobuzele si tramvaiele sunt pline de mosi si babe cu economie la apa si sapun, metroul e la 2 km de mine si la alti 2 de servici, ce puii mei sa fac?
Stau in trafic, plec de la 7 de acasa ca sa ajung la 8:30. Si inapoi plec la 5 ca sa ajung la 7:30 Tramvaiele intarzie cate juma de ora. Solutii: 1) Eliminarea gratuitatii pensionarilor. Se golesc astfel autobuzele si tramvaiele 2) Aruncarea rablelor din Bucuresti. Se vor crea cateva zeci de mii de locuri de parcare. 3) Lucrari cu cap si efectuate rapid, 3 schimburi, lucrari numai aprilie - septembrie. O strada nu ar tb sa stea mai mult de o luna locat orice ai face. 4) Parcaje noi. 5) Taximetristii goniti din intersectiile pe care le blocheaza. 6) Centura pe 4 benzi si pasaje peste. 7) A doua centura pt camioane 8) Metrou in toate cartierele, statii mai scurte, maxim 500m intre ele. Statiile pot fi simple, o scara pe fiecare parte, taxatoare si gata. This post has been edited by dizzy: 17 Nov 2007, 17:09 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
E imposibil ce vrei tu pentru punctul 8. Chiar si 1 km mi se pare putin intre statii. Mai degraba sa se construiasca noi magistrale si statii de metrou in zonele deficitare la asa ceva. De metrou nu se prea fereste lumea, intrucat nu te ploua/ninge cand il astepti.
1 km il faci in 12-15 minute pe jos. Cu partea cu gratuitatea pentru pensionari sunt de acord. Si nici nu e sanatos pentru un pensionar sa se inghesuie in mijloace supraaglomerate la 40 de grade vara. Centura pe 4 benzi si o a doua centura mi se par vise irealizabile, atata timp cat la noi se dau de ceasul cenzurat sa asfalteze un kilometru de autostrada. This post has been edited by Laurentziu83: 17 Nov 2007, 18:22 |
--------------------
.
.
.
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
cred ca e una din putinele solutii de bun simt, aflata cu mult deasupra tuturor celor pe care le poarta prin media toti "specialistii"!
dar, cu regrte afirm, nu cred ca se va pune ceva in practica! omule, nu vrei sa incerci sa devii primar? disaster, sciterul e doar mai putin prost ca bicileta! uite ce vreme e afara! sa zicem ca nu ai de facut cumparaturi, dar cum te duci undeva? astea sunt niste solutii pe care eu le consider o jignire adusa oamenilor de rand! |
-------------------- fan VAG!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#21
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dizzy @ 17 Nov 2007, 18:08) Pai autobuzele si tramvaiele sunt pline de mosi si babe cu economie la apa si sapun, metroul e la 2 km de mine si la alti 2 de servici, ce puii mei sa fac? Stau in trafic, plec de la 7 de acasa ca sa ajung la 8:30. Si inapoi plec la 5 ca sa ajung la 7:30 Tramvaiele intarzie cate juma de ora. Solutii: 1) Eliminarea gratuitatii pensionarilor. Se golesc astfel autobuzele si tramvaiele 2) Aruncarea rablelor din Bucuresti. Se vor crea cateva zeci de mii de locuri de parcare. 3) Lucrari cu cap si efectuate rapid, 3 schimburi, lucrari numai aprilie - septembrie. O strada nu ar tb sa stea mai mult de o luna locat orice ai face. 4) Parcaje noi. 5) Taximetristii goniti din intersectiile pe care le blocheaza. 6) Centura pe 4 benzi si pasaje peste. 7) A doua centura pt camioane 8) Metrou in toate cartierele, statii mai scurte, maxim 500m intre ele. Statiile pot fi simple, o scara pe fiecare parte, taxatoare si gata. Astea-s aberatii frate, aproape toate punctele sunt irealizabile si inoportune si nici n-ar rezolva mare lucru. Principalii vinovati de traficul aglomerat sunt soferii... eu, tu si restul. Si am o dovada recenta. Era aglomerat vineri pe Stefan cel mare si au venit cate 6 gabori in fiecare intersectie mare. De la gara pana la Lizeanu am facut 25 de minute, drum care in mod normal la ora aia se face in cca. 2 ore. Daca s-ar sta la coada si nu s-ar mai intra ca berbecii-n intersectie, timpul s-ar reduce la jumatate. Degeaba ai poduri, pasaje si alte "fluidizari", daca la primul semafor se baga toti handicapatii si blocheaza intersectia (vezi podul Grand) This post has been edited by vis-a-vis: 17 Nov 2007, 18:32 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
alex |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
Vai, m-au sensibilizat pana la lacrimi masurile ratb. 1000 de autobuze noi cu GPS. Aer conditionat ca sa nu mai transpiri ca un porc vara nu luau la ele. Au luat GPS. Da, imi las masina in parcare si iau ratb-ul, doar are gps.
|
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#23
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nici eu n-am sa inteleg in veci de ce se dau atatia bani pe mijloace de transport in comun si nu sunt doatate cu aer conditionat...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Numai sa fie blocat pe o anumita setare, alfel n-ai facut nici o branza, sigur se va plange vreo baba ca "e curent" si il va inchide.
La ce foloseste GPS-ul pe autobuz??? ![]() This post has been edited by Laurentziu83: 17 Nov 2007, 21:23 |
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
dor nu te-ai gandit ca in autobuz e prins undeva pe perete un suport cu telecomanda la aer in el, asa ca ciocanelele de spart geamul?!
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ady85btz |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
au clima bizonica si n-au nevoie de telecomenzi
![]() |
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#27
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 17 Nov 2007, 22:23) La ce foloseste GPS-ul pe autobuz??? GPS-ul in cazul asta, localizeaza pozitia autobuzelor la o unitate centrala, la dispeceratul RATB. De exemplu se poate folosi pentru a afisa intr-o anumita statie, timpul pana cand va ajunge primul autobuz, sau chiar afisat pe un ecran pozitia in timp real a diferitelor autobuze de pe acea linie. (astea-s aberatii d-ale mele, dar se pot concretiza ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
xcss |
![]()
Post
#28
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Am avut si noi acia GPS pe autobuze... a petrecut vreo 2 ani in teste, dupa care a disparut... Ecranele pe care ar fi trebuit sa fie afisat orarul de deplasare si timpul estimativ de ajuns in statie abundau de informatii interesante, de genul data, ora si "Atentie la hotii de buzunare"...
This post has been edited by xcss: 17 Nov 2007, 22:17 |
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
ATM |
![]()
Post
#29
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai de la chestia aia cu "atentie la hotii de buzunare" cred ca i-a venit si sfarsitul...s-or fi saturat baietii de "stool pigeons"
![]() Chestia asta cu traficul din Bucuresti n-o sa se rezolve ea doar prin decretarile astea frumoase pe hartie. Merci, asta se poate face usor. Cu aplicarea lor e mai greu. In momentul de fata si in viitorul apropiat... -cine Dumnezeu crede, realist vorbind, ca metroul se va dezvolta ? Dupa cum bine s-a spus, Metrorex se chinuie efectiv pentru 2 tronsoane care totalizeaza cam 5 km de linie...cine viseaza la metrou in Dr Taberei sau Rahova, ohoho...mai e de stat. Cam vreo 15 ani asa,si cred ca sunt optimist. -la partea cu supratraversarile... daca o sa le faca pe acelasi principiu ca si cele din Baneasa, adica deservind supermarketurile si disparand fix la cea mai aglomerata intersectie din zona, hai sictir iubitilor conducatori. Au avut ditamai spatiul in Baneasa pentru lucrarea asta si le-a iesit o realizare de kkt, cea mai proasta solutie posibila. -RATB va trebui sa modifice liniile pentru a satisface cerintele calatorilor. Asta daca chiar se vrea atragerea lor. Rahova n-are legatura directa decat cu Titan si Unirii. Bag seama ca se cam cere o suplimentare a liniei 381, dublura supraterana a M2. Se cere, calatorii o cer cand merg pe scara masinii, dar o baga cineva in seama? Nu. Se fac modificari continue si interminabile de trasee, de asfalt, de borduri, de copaci, ce se lasa invariabil cu trasee derivate si cu linii-naveta fantomatice - usor-usor oamenii nici nu mai stiu in ce sa se urce, isi iau rabla din fata blocului si hai la munca...macar ai siguranta ca te tii de drumul cunoscut, si nu schimbi 3 autobuze in locul unui tramvai. -chestia aia cu strapungerea Uranus e pe tapet de vreo 2 ani. S-a spart cumva MACAR gardul Casei Poporului pentru ea si n-am vazut cumva eu? Ca, teoretic, asta ar fi treaba cea mai usoara, treci prin parcul aferent cladirii... -mentalitatea romanilor si a bucurestenilor in special e deja degradata. Suntem ca o turma de bovine, fiecare pe pielea lui... intra 3 bivoli in intersectie, se pun pe mijloc, blocheaza accesul celorlalti de pe fluxul opus... pleaca aia, mai vin inca 3.. pleaca si aia, deja ailalti fierb si se baga si ei cu japca...si s-a dus dracului tot semaforul. Asta cred ca e-al dracului de greu sa o schimbi fara: amenzi, camere de luat vederi, aplicarea legii la sange indiferent de nume si masina, ridicare de permise. Sa ridice mana cei dintre voi care cred sincer in realizarea acestor masuri. Caini, linii de tramvai prost ingropate in asfalt, nesimtire, balti, gropi, decopertari, canale, semafoare prost sincronizate, iarasi gropi, si vanzari, vanzari, vanzari de masini in continua crestere. Eu unul zic ca o sa fie din ce in ce mai rau, pana o sa ne blocam de tot. Si dupa aia, mai vedem noi ce facem. Eu unul propun circulatia cu masina personala noaptea, cam pe la 3 Am asa, doar atunci o sa simti ca intr-adevar vei conduce in Bucuresti. Fiindca prinzi semaforul doar de doua ori. PS. Auzisem ca vor baietii de la primarie sa introduca benzi separate pentru RATB. Rog colegii coforumisti sa-mi explice si mie ca la prosti cateva "cestiuni" 1. pe unde se preconizeaza aceasta introducere? 2. cum ajuta ea la fluidizarea traficului, atat timp cat nu o coroborezi cu alte mijloace de a-i atrage pe oameni in autobuze? 3. cum ia un autobuz de pe banda 1, speciala pentru el, curba stanga sa zicem de pe Unirii pe Mircea Voda, nu incurca cumva tot sensul de circulatie? 4. cati politisti cu pistoalele in mana ![]() In loc de concluzie: daca situatia tot e de rahat, macar sa avem bunul simt sa recunoastem ca suntem incapabili s-o rezolvam. Poate renuntam singuri la masini si iese ceva mai bun decat cincinalele astea asternute pe hartie. This post has been edited by ATM: 18 Nov 2007, 03:23 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
adip |
![]()
Post
#30
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(ATM @ 18 Nov 2007, 03:11) daca situatia tot e de rahat, macar sa avem bunul simt sa recunoastem ca suntem incapabili s-o rezolvam. Good point. Istoria ne invata ca nu ne duce capul sa ne organizam. bucurestiul se va sufoca sub propria greutate pana vor veni niste nemti sa ne faca ordine. Noi nu suntem in stare sa o facem.L.E. De fapt, ideea e ca nemtii sa vina pe posturile de conducere in proiectare si executie. Romanasii sunt buni exclusiv la carca, impinsi de la spate cu biciul. This post has been edited by adip: 18 Nov 2007, 13:40 |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:03 |