Aro Lanseaza Un MODEL NOU!, IMS are un FIU!
![]() ![]() ![]() |
Aro Lanseaza Un MODEL NOU!, IMS are un FIU!
lookin4cash |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 2 July 04 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2004, 1.4 MPI cash rulez!!!!
|
|||
maxx |
![]()
Post
#32
|
![]() Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s Group: Members Posts: 401 Joined: 26 September 04 From: Bucuresti - Tei ![]() |
straini pun pe masinile alea sisteme electronice de contol al tractiunii, garda la sol variabila si multe altele...
si aro vine cu marea lor descoperire "noul sistem cu planetare pe fata in loc de cardan, un sistem de ultima generatie " pt. mine aro ramane o firma foarte slaba... masinile lor sunt depasite moral si arata penibil, nemaivorbind de performante on-road, care practic nu exista.... voi luati-va aro ca yo imi cumpar x-trail, chiar daca nu-i bun in afara soselei... ![]() |
--------------------
DACIA
Logan Ambition Perla
- B 62 DRB ---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
|
|
maddan |
![]()
Post
#33
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Mmm, ai bani, nu? Daca-ti mai raman, da-mi si mie de un Logan!
![]() |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
maxx |
![]()
Post
#34
|
![]() Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s Group: Members Posts: 401 Joined: 26 September 04 From: Bucuresti - Tei ![]() |
oooooo maddam....
ce versiune, culoare si ce optionale ?? si nu uita adresa pe care vrei sa-ti trimit masina, ok ?? P.S. - vrei sa trec cu ea putin pe la C&C Tunning ??? |
--------------------
DACIA
Logan Ambition Perla
- B 62 DRB ---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
|
|
SYL |
![]()
Post
#35
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(lookin4cash @ 19 Nov 2004, 11:02) Din pacate, Patrol-ul nu prea mai are calitati off-road, cum nici LandCruser nu mai are. Noile generatii au fost "imblanzite" la capitolul off-road. Deci, Syl Patrolul si LandCruserul nu MAI exceleaza la capitolul off-road. Punct!!! Daca o masina are tapiterie de piele si climatizare automata nu insemna ca nu mai e buna in off-road. Patrolul e o masina excelenta in teren (spre exemplu amintesc aici de posibilitatea decuplarii barei stabilizatoare spate, astfel marindu-se cursa suspensiei). Referitor la "imblanzire" cred ca faci confuzie cu Pajero care de la off-roader veritabil (su sasiu separat) la ultima generatie s-a apropiat de SUV. E bine ca recunosti ca G-classe e inca bun in off-road, desi este echipat in interior ca S-classe. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#36
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
syl, si patrolul a avut parte de un downgrade la calitatea de offroader. Erau mai bune generatiile anterioare.
later edit: asta am vazut-o intr-un test comparativ al mai multor masini de teren, unde ziceau autorii ca naul terrano e mai offroad decat noul patrol, care nu se ridica la nivelul vechii generatii. This post has been edited by tatabobu: 19 Nov 2004, 14:04 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
lookin4cash |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 2 July 04 From: Iasi ![]() |
"Daca o masina are tapiterie de piele si climatizare automata nu insemna ca nu mai e buna in off-road. Patrolul e o masina excelenta in teren (spre exemplu amintesc aici de posibilitatea decuplarii barei stabilizatoare spate, astfel marindu-se cursa suspensiei). Referitor la "imblanzire" cred ca faci confuzie cu Pajero care de la off-roader veritabil (su sasiu separat) la ultima generatie s-a apropiat de SUV.
E bine ca recunosti ca G-classe e inca bun in off-road, desi este echipat in interior ca S-classe." Syl, tu ai mers cu vreo masina dintr-asta, sau vorbesti din filme? Stai linistit ca nu fac nici o confuzie. Daca cineva face o confuzie, tu esti acela. G-classe nu are dotari de S-classe te asigur eu (apropos de G-classe: pe la sfarsitul anilor '80, inceputul anilor '90 cea mai apreciata motorizare de la G-classe era un diesel aspirat de 3.0 l si 88 cp). Patrolul nu MAI este o masina buna de teren, si treaba cu pielea si AC-ul nu are nici o importanta. Dar nu este nimic daca nu stii aceste lucruri, poti trai bine-mersi si fara ele. P.S. La Familia parca zicea intr-o piesa: "Nu vorbi fara sa stii...". |
--------------------
Dacia
Logan
2004, 1.4 MPI cash rulez!!!!
|
|
SYL |
![]()
Post
#38
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(lookin4cash @ 19 Nov 2004, 18:46) Syl, tu ai mers cu vreo masina dintr-asta, sau vorbesti din filme? Stai linistit ca nu fac nici o confuzie. Daca cineva face o confuzie, tu esti acela. G-classe nu are dotari de S-classe te asigur eu P.S. La Familia parca zicea intr-o piesa: "Nu vorbi fara sa stii...". Ceea ce spun eu o zic cei de la Auto Motor si Sport, care e cea mai buna revista din domeniu din Romania, nu sunt nascoceli de la coltul blocului. tatabobu unde ai vazut tu acel test ? In gama Nissan X-trail e SUV, Patrol e off-roaderul, iar Terrano II e intermediar intre cele doua modele. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
lookin4cash |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 2 July 04 From: Iasi ![]() |
Syl, ....................................................................................................................
......................................................................................................................... ........................................cum. P.S. scuze pt. off-topic!!! Asarban dixit! Nu va mai permiteti apelari de genul acesta ca nu e recomandat de asociatia medicilor stomatologi! |
--------------------
Dacia
Logan
2004, 1.4 MPI cash rulez!!!!
|
|
SYL |
![]()
Post
#40
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(lookin4cash @ 20 Nov 2004, 01:16) Syl, tu vorbesti din ce ai citit prin reviste pe la coltul blocului. Eu vorbesc bazandu-ma pe faptul ca am mers cu foarte multe masini de teren, deci pe experienta. Eu iti garantez ca tu habar n-ai despre ce vorbesti, dar ai zis sa te bagi si tu in seama, sa iti dai un pic cu parerea, chiar daca nu ai nici o tangenta cu subiectul. Nu te chinui sa imi demonstrezi ca nu e asa, pt ca n-ai cum. P.S. scuze pt. off-topic!!! Scuze, asa e, ma bag si eu in seama fara sa stiu e vorbesc. Sunt convins ca tu ai facut cursuri speciale de conducere off-road, ai condus numerose masini de teren in off-road adevarat, ai participat la concursuri off-road si in acest fel ai o experienta vasta in domeniu si sti cum sta treaba, iar astia in reviste spun numai prostii, chiar daca unele dintre articole sunt scrise de cei mai renumiti piloti off-road din Romania. Si gata cu off-topicul, eu cedez aici, daca cineva care nu ma cunoaste deloc stie ca eu citesc pe la coltul blocului, si imi garanteaza ca nu ma pricep..... |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
sod |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
am rugamintea sa nu mai citati postul imediat precedent. Nu ae nici o noima si se incarca aiurea baza de date
|
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
lookin4cash |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 2 July 04 From: Iasi ![]() |
Pentru astia de la revistele auto (ca si pt cei de la emisiunile auto) off-road inseamna un banal drum de tara si cateva balti, vreo doua rampe scurte si... cam atat. Acum vreo 2 ani, la emisunea auto de pe Antena 1 au facut test off-road cu Dacia Pick-Up DoubleCab 4X4!!! S-au declarat foarte multumiti de performantele masinii (testul s-a efectuat in Bucegi, drumul era in rampa pronuntata, dar fara obstacole gen: bolovani, santuri, noroi etc). Cu adevarat profesionisti... As putea sa ma dau exemple de genul asta, dar l-am preferat pe asta cu Papucu' pt ca m-a socat. Halal profesionalism!!!
|
--------------------
Dacia
Logan
2004, 1.4 MPI cash rulez!!!!
|
|
SYL |
![]()
Post
#43
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Am vazut si eu la TV testul cu Dacia 1307 4x4 (era un papuc albastru), au mers cu ea la Babele si apoi la Costila.
E adevarat ca si in reviste auto si la emisiunile auto de la TV majoritatea testelor cu masini off-road se fac pe drumuri forestiere, sau undeva la marginea soselei, dar se fac si testein care conduc cei mai buni piloti off-road din Romania si masinile sunt solicitate la maxim, de multe ori masinile raman "impotmolite".... Spre exemplu cei de la AMS (Auto Motor si Sport) chiar descriu "pataniile" dintr-un astfel de test, si tocmai de aceea de obicei in test merg 2-3 masini de teren. Auto Show a scos in urma cu vreo 2 ani un supliment off-road, si in care ea un articol destul de lung in care erau prezentate dotarea, echipamentele suplimentare pt o masina care face off-road, si de asemenea erau prezentate cateva sfaturi si tehnici de condus in off-road. Ghici ce masina era folosita ? Nissan Patrol ultima generatie. ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
asarban |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Dragute posturile despre 4x4
Ca sa nu parasim subiectul: SC Aro Campulung SA este "subiectul" unei proceduri de intrare in faliment. Termen 15 decembrie 2004 la Tribunalul Arges. De asemenea, este inscrisa la CIB cu cca 100 cec-uri si Bo-uri neonorate! Asa ca....putin probabil sa mai faca ceva. |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
maxx |
![]()
Post
#45
|
![]() Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s Group: Members Posts: 401 Joined: 26 September 04 From: Bucuresti - Tei ![]() |
domnu' 4cash sunteti amabil sa ne explicati si noua mai multe despre off-road, vad ca va pricepeti, in special despre modele testate de dumneavoastra ???
m-ar interesa in speciala gama NISSAN (mi se pare mai accesibila ca pret) ??? Ceva noutati despre MURANO stii sa ne spui si noua, am auzit ca foloseste sistemul de tractiune de pe X-Trail... P.S. am citit in autoshow (unde-i totu' ca-n filme) si am mai auzit ca astia de la reviste "este prosti" ... |
--------------------
DACIA
Logan Ambition Perla
- B 62 DRB ---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
|
|
Ake |
![]()
Post
#46
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
maxx , nu cred ca are rost sa te aprinzi pe un topic plin de offtopic-uri.
Domnul cauta bani cauta ban cu lumanarea prin stilul de exprimare (vezi post #39). Sunt sigur ca moderatorii vor lua atitudine. Chiar daca e posibil sa aiba dreptate in cea mai mare parte in ceea ce priveste revistele romanesti, stilul de adresare catre un un coleg de forum mi se pare nejustificat. Eu zic sa nu uitam de la ce s-a plecat, adica de la un turism offroad care ar avea toate sansele teoretic sa fie cat de cat accesibil ca pret. Restul masinilor (cele de care discutati voi, G-classe, Nissan, etc) pentru multi dintre noi sunt niste OZN-uri. V-ati legat de faptul ca masinile sunt din ce in ce mai putin offroad. Ori mi se pare firesc asta, din moment ce omul modern are din ce in ce mai putin ocazia (si deci si nevoia) de a merge pe coclauri cu masina. Si sa nu uitam ca fiecare producator isi adapteaza masinile la conditiile pietei in care se vinde. E posibil ca acelasi model sa fie "mai putin off-road" in Europa decat in Africa. Imi povestea un prieten din Bolivia, ca la ei sunt aproape exclusiv masini Toyota, deoarece sunt singurii care au adaptat modelele pentru a fi perfect functionale la altitudini mari.-3700m |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
maxx |
![]()
Post
#47
|
![]() Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s Group: Members Posts: 401 Joined: 26 September 04 From: Bucuresti - Tei ![]() |
ake ai perfecta dreptate...
10x ![]() |
--------------------
DACIA
Logan Ambition Perla
- B 62 DRB ---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
|
|
SYL |
![]()
Post
#48
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(Ake @ 20 Nov 2004, 19:14) V-ati legat de faptul ca masinile sunt din ce in ce mai putin offroad. Ori mi se pare firesc asta, din moment ce omul modern are din ce in ce mai putin ocazia (si deci si nevoia) de a merge pe coclauri cu masina. Si sa nu uitam ca fiecare producator isi adapteaza masinile la conditiile pietei in care se vinde. E posibil ca acelasi model sa fie "mai putin off-road" in Europa decat in Africa. Studiile arata ca dintre posesorii de masini de teren, doar 10% le folosesc in afara soselelor, si doar 2% pt off-road extrem. Si pe lookin4cash vreau sa il intreb daca a avut curiozitatea sa se uite la mine in profil la interese, poate asa o sa isi dea seama ca nu vb din auzite "dupa blocuri" sau din filme SF. This post has been edited by SYL: 20 Nov 2004, 18:58 |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
SYL |
![]()
Post
#49
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
In luna octombrie la Salonul Auto de la Val D'Isere a fost prezentat noul Nissan Patrol. Acesta "vine cu un design de actualitate, un interior cu totl nou, un disel revizuit si, cel mai important, ramane fidel constructiei cu sasiu separat si punti rigide ce-l mentine in segmentul off-road". "Noul Patrol are capacitati de trecere si locul intr-o clasa in care doar Mercedes G-klasse si Toyota Land Cruiser mai activeaza".
Iata niste citate dintr-o revista de specialitate in domeniul 4x4. Asta pt cine mai are indoieli ca Patrol nu ar fi foarte bun in off-road. Deasemenea si Toyota Land Cruiser e o masina f buna in off-road, si comparatia lui Patrol si Land Cruiser cu BMX X5 chiar nu isi are rostul. Repet, Mitsubishi Pajero e cel care a fost "imblanzit" la ultima generatie, nu Patrol sau Land Cruiser. |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
MBZ |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 ![]() |
Realitatea, vesela sau trista, cum o fi ea, este ca unde urca, si de unde coboara IMS`u numai G`urile facute pana in 95 cu tot mecanic si desemeni Toyotele LC mai ajung, asta daca vorbim de masini de serie, pentru ca mai sunt cele special concepute si lucrate artizanal pe diverse sasiuri pentru catarare si care sunt lata mancare de peste si la alti bani...
IMS`ul asa invechit cum este si rudimentar da clasa in teren accidentat la toate facturile moderne care au deacum alt scop si rol functional. Si poate o sa radeti dar chiar si G`ul care este recunoscut pentru unghiul de atac imens este depasit de banalul IMS, pentru ca si aici IMS`ul poate urca, atentie cu spatele unde G`u nu reuseste, basca pe inclinare foarte mare, asa turtit ca o valiza rezista mult si bine, si in special cel cu husa din doc... Nu am IMS, nu sunt partizan cu nimeni, dar asta este realitatea vazuta si simtita, nu din povesti. |
-------------------- |
|
asarban |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Dragut!
NUmai ca noul "IMS", de fapt M461 se va numi "Nostalgia" Se va produce in serie limitata (max 100 buc) si numai pe baza de comanda ferma. Este vorba de caroseria de M461 pusa pe platforma tehnica de 244. Costuri? In jur de 550 bulioane. |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
maxx |
![]()
Post
#52
|
![]() Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s Group: Members Posts: 401 Joined: 26 September 04 From: Bucuresti - Tei ![]() |
cat ?
![]() ~ 18.300 USD ~ 13.750 E frate chiar daca nu face SantaFe-ul(vreo 20.000 CIP, nu mai stiu exact...) sau X-Trail-ul(20.250 CIP) un IMS d-asta, da tot nu cred ca va da cineva banii pe asa ceva(pt oras...) P.S. intrati pe http://www.ssangyong.ro la 20.750CIP un REXTON si Korando 16.955CIP... This post has been edited by maxx: 28 Nov 2004, 10:03 |
--------------------
DACIA
Logan Ambition Perla
- B 62 DRB ---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
|
|
asarban |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Maxx...e masina de colectie nu de mers prin oras sau pe munte cu ea!
E un retromobil! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#54
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
si sunt bani cu tot cu taxe nu CIP . 20000E CIP la o masina non europeana inseamna ~30 000 cu toate taxele
![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
maxx |
![]()
Post
#55
|
![]() Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s Group: Members Posts: 401 Joined: 26 September 04 From: Bucuresti - Tei ![]() |
da asa-i, dar o iei in leasing cum se iau toate...
|
--------------------
DACIA
Logan Ambition Perla
- B 62 DRB ---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
|
|
Agrig |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.109 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Interesanta masina M 461 , avea motor semicarpati adica 1/2 din blocul unui camion Carpati care de fapt era un V8 de aprox 5.2 -5.6l si o putere max. 75 CP SAE . Buna in teren dar te cam rupea pe drumuri lungi. Si in ziua de azi este o optiune interesanta pentru zonele montane din tara noastra unde mai vezi IMS chiar si M 57 dar toate diselizate. Daca pretul ar fi mai mic ar fi o treaba ff buna pentru ca sint oameni care nu au bani de Nissan sau altele dar nu se descurca cu Dacia iar 4X4 serioase isi pastreaza pretul mult si bine si nici intretinerea ieftina nu este.
Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Sony |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
QUOTE(MBZ @ 27 Nov 2004, 21:56) Realitatea, vesela sau trista, cum o fi ea, este ca unde urca, si de unde coboara IMS`u numai G`urile facute pana in 95 cu tot mecanic si desemeni Toyotele LC mai ajung, asta daca vorbim de masini de serie, pentru ca mai sunt cele special concepute si lucrate artizanal pe diverse sasiuri pentru catarare si care sunt lata mancare de peste si la alti bani... IMS`ul asa invechit cum este si rudimentar da clasa in teren accidentat la toate facturile moderne care au deacum alt scop si rol functional. Si poate o sa radeti dar chiar si G`ul care este recunoscut pentru unghiul de atac imens este depasit de banalul IMS, pentru ca si aici IMS`ul poate urca, atentie cu spatele unde G`u nu reuseste, basca pe inclinare foarte mare, asa turtit ca o valiza rezista mult si bine, si in special cel cu husa din doc... Nu am IMS, nu sunt partizan cu nimeni, dar asta este realitatea vazuta si simtita, nu din povesti. Din pacate autoturismele noi gen Patrol, Land Cruiser sau G trebuie sa sufere un tratament de "inraire" inainte de a intra in teren. IMS-ul nu are nevoie de asa ceva. Diferenta nu apare pentru ca unii ar fi mai prosti decat altii, ci pentru ca publicul tinta este diferit si orice constructor trebuie sa isi adapteze produsele la cerintele publicului pentru a supravietui. |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
asarban |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE(Agrig @ 28 Nov 2004, 22:25) Interesanta masina M 461 , avea motor semicarpati adica 1/2 din blocul unui camion Carpati care de fapt era un V8 de aprox 5.2 -5.6l si o putere max. 75 CP SAE . Buna in teren dar te cam rupea pe drumuri lungi. Si in ziua de azi este o optiune interesanta pentru zonele montane din tara noastra unde mai vezi IMS chiar si M 57 dar toate diselizate. Daca pretul ar fi mai mic ar fi o treaba ff buna pentru ca sint oameni care nu au bani de Nissan sau altele dar nu se descurca cu Dacia iar 4X4 serioase isi pastreaza pretul mult si bine si nici intretinerea ieftina nu este. Grig Alea erau asa numitele motoare de "Brasov" M461 a avut la inceput motoare de conceptie proprie, dar muult mai slabe! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Sony |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Motoarele de "Brasov" aveau 3.2 l si 80 cp.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
Agrig |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.109 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Negativ , motorul de 461 se chema M 27 si deriva din motorul V8 folosit de camionul Carpati avind 5025 cmc si o putere de 140 CP/3600 rpm.
M 27 avea 77 CP/4000 rpm si era doar 4L . Prin `75-76 apare 240 cu motor derivat din M27 denumit L25 de 86CP/4200 rpm. dar care avea cilindreea mai mare . A urmat apoi L29 cred. Oricum eu pe M461 am invatat sa conduc si l-am cunoscut destul de bine si apreciat la fel. Ca o curiozitate supapele de evacuare de la Carpati respectiv motorul SR132 erau racite cu sodiu , solutie pe care o iubeau mult americanii . Motoarele initiale erau mai salbe aprox. 60 CP si erau de influenta ruseasca de la GAZ de fapt asa cum era si masina si au fost folosite pe primele M adica M57 si M59. Grig |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 01:13 |