1 dellorto 40 dhla h pe dacie, dellorto
![]() ![]() ![]() |
1 dellorto 40 dhla h pe dacie, dellorto
cc_silviu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 19 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TX
- CT-10-VDC
1991 Dacia Black
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#32
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Apropo de setul de reparatie...
Am intrebat la magazin de kitul pt DHLA40 si aveau doua tipuri. Aveai cunostinta de treaba asta? Daca da, de unde ai stiut de care sa-ti iei? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
kta |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 1 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Doua tipuri, adica doua marci producatoare sau doua kituri diferite ? Probabil erau pentru tipuri diferite de dhla40 ... cum sunt cele despre care se vorbeste aici, adica H, eu am E ... Eu mi-am luat kit de la Al Padrino.
|
--------------------
=================
=================
- ---------
================== Seat Altea 2006
|
|
Muttley |
![]()
Post
#34
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Doua kituri diferite, acelasi producator. Tot la Alpadrino.
E prima oara cand aud de H si E. Cum naiba aflu de care am eu? ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MECCA |
![]()
Post
#35
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
CC_SILVIU ti-as sugera sa-ti pui un electroventilator pe masina, o sa simti imediat diferenta, deoarece dupa cum se vede in poze carbul este expus foarte mult la aerul rece generat de paletii ventilatorului, si inca nu a venit in CT iarna cum trebuie.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
- CT-06-PTY
1987 DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
kta |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 1 February 04 From: Bucuresti ![]() |
cc_silviu: filtrul meu de aer e de aici: http://www.yed.com.tr/airfiltertr.htm
Cauta modelul DR2110. Am dat cam un milion pe el. Ar trebui sa se gaseasca pe la magazinele de tuning cu produse din Turcia ![]() ![]() |
--------------------
=================
=================
- ---------
================== Seat Altea 2006
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Dupa DHLA 40 cum este inscriptionat pe carburatoare la mine,urmeaza
o litera E ![]() |
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
Muttley |
![]()
Post
#38
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ok, mersi, am sa verific.
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cc_silviu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 19 June 06 ![]() |
kta
filtrul tau de aer arata foarte bine. io lucrez la unu facut dupa imaginatia mea ![]() se vede in poze cam care e sistemu. Image_284_.jpg ( Size: 271.3k ) Number of downloads: 1772 Image_285_.jpg ( Size: 224.68k ) Number of downloads: 1613 Image_286_.jpg ( Size: 184.8k ) Number of downloads: 1559 MECCA am de gand sa scot cat de curant elicea de pe pompa de apa. am electroventilator, am si o termocupla, trebuie sa imi mai fac o reductie ceva unde sa bag termocupla. aici am cateva intrebari: unde e locu ideal sa o montez? deasupra pompei de apa pe furtunul gros, pe furtunul gros de sub pompa de apa, sau undeva in spatele chiulasei?? imi trebuie cumva si releu sa nu se arda termocupla ? ![]() Sunt 3 tipuri de dhla'uri: primu model, fara litera dupa dhla 40 al 2'lea model cu litera E dupa dhla 40 al 3'lea model cu una din literele F-G-H-N-R-S dupa dhla 40 (eu am modelu H) intr'adevar sunt 2 tipuri din pc de vedere fizic: 1 cu soc 2 fara soc diferenta e doar la garnitura de la capac mai multe detalii aveti in documentu de mai jos. ![]() pt cine are nevoie am pu si niste documentatie despre carburatoarele astea in documentele care urmeaza. (am si pt dcoe'uri. daca vreti spuneti) ![]() ![]() This post has been edited by cc_silviu: 10 Dec 2007, 15:52 |
--------------------
Dacia
1310 TX
- CT-10-VDC
1991 Dacia Black
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Sa va dau un pont ptr.cei care vor filtre aer pentru aceste tipuri de carburatoare DELL ORTO si WEBER DCOE:sunt la magazinele de profil Aro-Raba-Saviem pentru
tractoare niste carcase de tabla cu filtre incorporate exact ce se vinde prin afara si la preturi mult mai umane, arata bine si pot fi vopsite in ce culoare doresti ...ca sa nu va mai chinuiti atata ![]() |
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#41
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Silviu jetarile la carburatorul dhla 40 se schimba pentru motorul de 1.4 ???? sau ramana cele originale ????
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
kta |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 1 February 04 From: Bucuresti ![]() |
cc_silviu: ideea ta de filtru e foarte buna. Asa sunt si cele K&N. Renunta la scheletul metalic. E deajuns doar surubul central. Iei elementul filtrant de la o masina care are filtrul circular, mare (cum are Lada), eu am luat de la Aro, il tai la dimensiuni, e destul de moale, si-l indoi sa "mearga" exact pe marginea cutiei. Presupun ca ai si un capac exterior care se prinde pe surubul central (exact ca cel care se prinde de carb, fara gaurile de admisie, evident).
Element filtrant (gasesti usor): 2501011154544040_1.jpg Il tai si-l faci "dreptunghiular". Uite aici: AF_45_KH_VIEW.JPG This post has been edited by kta: 10 Dec 2007, 19:15 |
--------------------
=================
=================
- ---------
================== Seat Altea 2006
|
|
cosmin_bojin |
![]()
Post
#43
|
![]() the Group: Members Posts: 340 Joined: 24 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Pentru electroventilator trebuie sa faci un "T" si sa pui pe el termocupla.Eu asa mi-am facut,dar nu am apucat sa o pun pe masina.Eu stiu ca se monteaza pe furtunul de jos de la radiator,si iti trebuie si releu.
|
--------------------
Dacia
1300
- B-29-XLJ
1979-Berlina RACING WILL NEVER DIE!!!
|
|
SiloS |
![]()
Post
#44
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.304 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nu poti sa faci o reductie in radiator ?
![]() ps : Reductia se face deasupra la furtunul de jos . ( asa e si la radiatorul de r5 gtt ) ![]() This post has been edited by SiloS: 10 Dec 2007, 19:38 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
cosmin_bojin |
![]()
Post
#45
|
![]() the Group: Members Posts: 340 Joined: 24 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Normal termocupla trebuie sa stea pe radiator.
Daca ai unde sa faci o reductie pe radiator e mai bine,dar eu stiu destule masini cu "T" si nu au nicio problema! |
--------------------
Dacia
1300
- B-29-XLJ
1979-Berlina RACING WILL NEVER DIE!!!
|
|
MECCA |
![]()
Post
#46
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
[quote=cc_silviu,10 Dec 2007, 16:48]
kta filtrul tau de aer arata foarte bine. io lucrez la unu facut dupa imaginatia mea ![]() se vede in poze cam care e sistemu. Image_284_.jpg ( Size: 271.3k ) Number of downloads: 1772 Image_285_.jpg ( Size: 224.68k ) Number of downloads: 1613 Image_286_.jpg ( Size: 184.8k ) Number of downloads: 1559 MECCA am de gand sa scot cat de curant elicea de pe pompa de apa. am electroventilator, am si o termocupla, trebuie sa imi mai fac o reductie ceva unde sa bag termocupla. aici am cateva intrebari: unde e locu ideal sa o montez? deasupra pompei de apa pe furtunul gros, pe furtunul gros de sub pompa de apa, sau undeva in spatele chiulasei?? imi trebuie cumva si releu sa nu se arda termocupla ? ![]() eu am pus termocupla jos deasupra furtunului pe care apa se intoarce in motor racita din radiator, chiar daca nu aveam locas am facut eu unul.Am dat gaura langa gaura in cerc si am pus reductia impreuna cu termocupla.Reductia am lipit-o de radiator cu poxilina, tine de n-ai treba.Daca ai ceva nelamuriri cu privire la montajul elv te pot ajuta cu mare placere |
--------------------
Dacia
1310 TLX
- CT-06-PTY
1987 DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
Mai dar cu tompetelele stie cineva care e treaba cu ele si cum ar trebui facute. Stiu ca au un factor important in modificarea cuplului si a puterii.
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
- vn-01-slk
88
|
|
cc_silviu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 19 June 06 ![]() |
djasu82
depinde ce model de dhla ai, la utimul model cica nu e nevoie de jetari, functioneaza pe un pe un principiu un pic diferit si cica se regleaza singure. defapt io am reglat doar amestecul la ralanti si deschiderea clapetelor cu filtrul de aer nu stiu ce o sa fac, o sa ma interesez de filtru de aer de saviem aro sava ca stiu un magazin prin zona. daca nu o rezolv asa o sa masor circumferinta la un filtru de aer de nova sau de tico sa vad care a'r veni mai bine. cu termocupla o sa fac un teu pana la urma. am un loc deasupra furtunului de jos de la radiator unde a'r fii trebuit sa fie filet pt termocupla da nu am de gand sa lipesc vreo reductie cu poxilina ca e de cupru radiatoru si e cam nou ( sa nu imi para rau mai tarziu ). cu poxilina am reparat un radiator spart al unui prieten; el nu avea nimic de pierdut (a tinut foarte bine) la magazin cer releu pt termocupla? alimentarea electroventilatorului o fac dupa contact sau sa pun vreun buton prin bord ? madmaxtata trompetele am impresia ca au rolu de a crea niste turbulente inainte de venturi, si creste cuplul. nu stiu sigur |
--------------------
Dacia
1310 TX
- CT-10-VDC
1991 Dacia Black
|
|
SiloS |
![]()
Post
#49
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.304 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
QUOTE trompetele am impresia ca au rolu de a crea niste turbulente inainte de venturi, si creste cuplul. nu stiu sigur Ajuta la turatii mici intr-adevar . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
cosmin_bojin |
![]()
Post
#50
|
![]() the Group: Members Posts: 340 Joined: 24 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Normal e pe contact dar o poti face si pe buton.E cam riscant pe buton,poate uiti sa o pornesti
![]() |
--------------------
Dacia
1300
- B-29-XLJ
1979-Berlina RACING WILL NEVER DIE!!!
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Trompetele calculate de lungimi variabile fac treaba fara filtre de aer
![]() |
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Craiova ![]() |
Poti sa legi releul ca in schema, iar pentru siguranta poti sa pui, in paralel, un buton in bord, pentru cazul in care termocupla nu inchide circuitul.
![]() Attached thumbnail(s) releu.JPG ( Size: 67.97k ) Number of downloads: 341 |
--------------------
Honda
Civic
2001- 2.4-230HP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#53
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Voi redescoperiti apa calda? Este topic mai mult decat complet despre electroventilator.
Idem trompete, s-a discutat, ce-i drept mai putin. Concluzia-i ca rezoneaza pe un anumit interval de turatie, destul de ingust. Cu alte cuvinte, in urma unor calcule sau tatonari se fixeaza maximul de performanta la o anumita turatie. E cu doua taisuri. Poti sa obtii randament la 8000 de ture, in timp ce motorul e capabil de numai 6000. In situatia asta faci mai mult rau decat bine. La fel, poti sa rezonezi pe 4000 de ture, in timp ce motorul face 6000. Iar nu e bine. Optimul e atunci cand castigul de umplere se gaseste pe varful diagramei de putere. Ceea ce e cam foarte greu de obtinut. Parerea mea - complicatie inutila. De preferat filtre... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#54
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.864 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu sunt curios unde indesi tropmetele alea cand ai contraaripa in fata carburatoarelor.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
alinushy |
![]()
Post
#55
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
pentru cine e interesat:
http://www.dellorto.co.uk/ http://www.redlineweber.com/ http://www.webercarburetors.com/ http://www.carburetor.ca/ This post has been edited by alinushy: 11 Dec 2007, 13:36 |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 10 Dec 2007, 17:37) [...] Adica? Nu mai ai Clarke? Cum e aia de turbo? |
--------------------
Opel
Corsa
- xx
2001 Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
cc_silviu |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 19 June 06 ![]() |
am cautat ieri toata ziua filtru de aer de toate tipurile. am luat pana la urma de nova. e maricel, si ca sa il montez trebuie sa mai bat semiaripa cu ciocanu cam 1-2 cm
|
--------------------
Dacia
1310 TX
- CT-10-VDC
1991 Dacia Black
|
|
MECCA |
![]()
Post
#58
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
la elv poti pune si un mic indicator care sa-ti indice cand porneste elv, de ex un led.
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
- CT-06-PTY
1987 DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#59
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(cc_silviu @ 11 Dec 2007, 01:43) trompetele am impresia ca au rolu de a crea niste turbulente inainte de venturi, si creste cuplul. nu stiu sigur Poti atasa in loc de trompe doua turbunatoare cum au fost facute de DODO si de alti baieti omogenizeaza si mai bine amestecul . La eletroventilator mai bine ati renunta la termocupla si ati face un mic montaj eletronic cu un senzor in asa fel la 80-90 de grade sa deschida ventilatorul complet daca e actionat de un releu sau in trepte daca e actionat printr-un tranzistor de putere. Buba termocuplelor e ca la un anumit numar de ore se defecteaza. This post has been edited by djasu82: 12 Dec 2007, 19:37 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Hai, mai, djasu, nu fii rau; ai afirmat mai sus ca ai aprindere de turbo, da-ne detalii.
|
--------------------
Opel
Corsa
- xx
2001 Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th September 2025 - 16:47 |