DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1 dellorto 40 dhla h pe dacie, dellorto

cc_silviu
post 9 Dec 2007, 21:55
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 19 June 06




io am 2 jglere de benzina de 130 si 2 de aer de 180 biggrin.gif
set de reparatie am gasit la un baiat din tara. m'a costat 45lei.si inca 30 transportu prin curier. da'mi un pm si iti dau idu lui.

This post has been edited by cc_silviu: 9 Dec 2007, 21:57


--------------------
Dacia 1310 TX - CT-10-VDC 1991
Dacia Black
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Dec 2007, 09:40
Post #32


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Apropo de setul de reparatie...

Am intrebat la magazin de kitul pt DHLA40 si aveau doua tipuri.
Aveai cunostinta de treaba asta? Daca da, de unde ai stiut de care sa-ti iei?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kta
post 10 Dec 2007, 09:43
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 485
Joined: 1 February 04
From: Bucuresti




Doua tipuri, adica doua marci producatoare sau doua kituri diferite ? Probabil erau pentru tipuri diferite de dhla40 ... cum sunt cele despre care se vorbeste aici, adica H, eu am E ... Eu mi-am luat kit de la Al Padrino.


--------------------
================= ================= - --------- ==================
Seat Altea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Dec 2007, 09:46
Post #34


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Doua kituri diferite, acelasi producator. Tot la Alpadrino.

E prima oara cand aud de H si E. Cum naiba aflu de care am eu? blink.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 10 Dec 2007, 10:45
Post #35


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




CC_SILVIU ti-as sugera sa-ti pui un electroventilator pe masina, o sa simti imediat diferenta, deoarece dupa cum se vede in poze carbul este expus foarte mult la aerul rece generat de paletii ventilatorului, si inca nu a venit in CT iarna cum trebuie.


--------------------
Dacia 1310 TLX - CT-06-PTY 1987
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kta
post 10 Dec 2007, 12:15
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 485
Joined: 1 February 04
From: Bucuresti




cc_silviu: filtrul meu de aer e de aici: http://www.yed.com.tr/airfiltertr.htm
Cauta modelul DR2110. Am dat cam un milion pe el. Ar trebui sa se gaseasca pe la magazinele de tuning cu produse din Turcia wacko.gif . E pentru carburator dublu vertical, dar i-am modificat sistemul de prindere (cu o flansa) pentru carb orizontal. Nu stiu cat de eficient e, dar arata bine smile.gif.


--------------------
================= ================= - --------- ==================
Seat Altea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 10 Dec 2007, 13:28
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




Dupa DHLA 40 cum este inscriptionat pe carburatoare la mine,urmeaza
o litera E wink.gif


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Dec 2007, 14:33
Post #38


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Ok, mersi, am sa verific. smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cc_silviu
post 10 Dec 2007, 15:48
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 19 June 06




kta
filtrul tau de aer arata foarte bine. io lucrez la unu facut dupa imaginatia mea smile.gif si nu prea sunt multumit de el ca e cam greu, fiind facut din fier si plasa de inox foarte fina. in fine o sa ma apuc de de facut o versiune similara dar din aluminiu.
se vede in poze cam care e sistemu.

Image_284_.jpg ( Size: 271.3k ) Number of downloads: 1772
Image_285_.jpg ( Size: 224.68k ) Number of downloads: 1613
Image_286_.jpg ( Size: 184.8k ) Number of downloads: 1559


MECCA
am de gand sa scot cat de curant elicea de pe pompa de apa. am electroventilator, am si o termocupla, trebuie sa imi mai fac o reductie ceva unde sa bag termocupla.
aici am cateva intrebari: unde e locu ideal sa o montez? deasupra pompei de apa pe furtunul gros, pe furtunul gros de sub pompa de apa, sau undeva in spatele chiulasei?? imi trebuie cumva si releu sa nu se arda termocupla ? wacko.gif

Sunt 3 tipuri de dhla'uri:
primu model, fara litera dupa dhla 40
al 2'lea model cu litera E dupa dhla 40
al 3'lea model cu una din literele F-G-H-N-R-S dupa dhla 40 (eu am modelu H)
intr'adevar sunt 2 tipuri din pc de vedere fizic:
1 cu soc
2 fara soc
diferenta e doar la garnitura de la capac
mai multe detalii aveti in documentu de mai jos.
Attached File  modele_carburatoare_40dhla_dellorto.doc ( 25.5k ) Number of downloads: 194

pt cine are nevoie am pu si niste documentatie despre carburatoarele astea in documentele care urmeaza. (am si pt dcoe'uri. daca vreti spuneti)
Attached File  dellorto.doc ( 2.68mb ) Number of downloads: 132
Attached File  dellorto_40_dhla_tuning.doc ( 376k ) Number of downloads: 149


This post has been edited by cc_silviu: 10 Dec 2007, 15:52


--------------------
Dacia 1310 TX - CT-10-VDC 1991
Dacia Black
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 10 Dec 2007, 17:21
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




Sa va dau un pont ptr.cei care vor filtre aer pentru aceste tipuri de carburatoare DELL ORTO si WEBER DCOE:sunt la magazinele de profil Aro-Raba-Saviem pentru
tractoare niste carcase de tabla cu filtre incorporate exact ce se vinde prin afara si la preturi mult mai umane, arata bine si pot fi vopsite in ce culoare doresti ...ca sa nu va mai chinuiti atata wink.gif


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 10 Dec 2007, 17:37
Post #41


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Silviu jetarile la carburatorul dhla 40 se schimba pentru motorul de 1.4 ???? sau ramana cele originale ????


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kta
post 10 Dec 2007, 19:06
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 485
Joined: 1 February 04
From: Bucuresti




cc_silviu: ideea ta de filtru e foarte buna. Asa sunt si cele K&N. Renunta la scheletul metalic. E deajuns doar surubul central. Iei elementul filtrant de la o masina care are filtrul circular, mare (cum are Lada), eu am luat de la Aro, il tai la dimensiuni, e destul de moale, si-l indoi sa "mearga" exact pe marginea cutiei. Presupun ca ai si un capac exterior care se prinde pe surubul central (exact ca cel care se prinde de carb, fara gaurile de admisie, evident).

Element filtrant (gasesti usor):

2501011154544040_1.jpg

Il tai si-l faci "dreptunghiular".



Uite aici:

AF_45_KH_VIEW.JPG

This post has been edited by kta: 10 Dec 2007, 19:15


--------------------
================= ================= - --------- ==================
Seat Altea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_bojin
post 10 Dec 2007, 19:24
Post #43


the


Group: Members
Posts: 340
Joined: 24 February 06
From: Bucuresti




Pentru electroventilator trebuie sa faci un "T" si sa pui pe el termocupla.Eu asa mi-am facut,dar nu am apucat sa o pun pe masina.Eu stiu ca se monteaza pe furtunul de jos de la radiator,si iti trebuie si releu.


--------------------
Dacia 1300 - B-29-XLJ 1979-Berlina
RACING WILL NEVER DIE!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 10 Dec 2007, 19:35
Post #44


Gangester


Group: Members
Posts: 4.304
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Nu poti sa faci o reductie in radiator ? wink.gif


ps : Reductia se face deasupra la furtunul de jos . ( asa e si la radiatorul de r5 gtt ) cool.gif

This post has been edited by SiloS: 10 Dec 2007, 19:38


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_bojin
post 10 Dec 2007, 20:06
Post #45


the


Group: Members
Posts: 340
Joined: 24 February 06
From: Bucuresti




Normal termocupla trebuie sa stea pe radiator.
Daca ai unde sa faci o reductie pe radiator e mai bine,dar eu stiu destule masini cu "T" si nu au nicio problema!


--------------------
Dacia 1300 - B-29-XLJ 1979-Berlina
RACING WILL NEVER DIE!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 10 Dec 2007, 22:52
Post #46


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




[quote=cc_silviu,10 Dec 2007, 16:48]
kta
filtrul tau de aer arata foarte bine. io lucrez la unu facut dupa imaginatia mea smile.gif si nu prea sunt multumit de el ca e cam greu, fiind facut din fier si plasa de inox foarte fina. in fine o sa ma apuc de de facut o versiune similara dar din aluminiu.
se vede in poze cam care e sistemu.

Image_284_.jpg ( Size: 271.3k ) Number of downloads: 1772
Image_285_.jpg ( Size: 224.68k ) Number of downloads: 1613
Image_286_.jpg ( Size: 184.8k ) Number of downloads: 1559


MECCA
am de gand sa scot cat de curant elicea de pe pompa de apa. am electroventilator, am si o termocupla, trebuie sa imi mai fac o reductie ceva unde sa bag termocupla.
aici am cateva intrebari: unde e locu ideal sa o montez? deasupra pompei de apa pe furtunul gros, pe furtunul gros de sub pompa de apa, sau undeva in spatele chiulasei?? imi trebuie cumva si releu sa nu se arda termocupla ? wacko.gif

eu am pus termocupla jos deasupra furtunului pe care apa se intoarce in motor racita din radiator, chiar daca nu aveam locas am facut eu unul.Am dat gaura langa gaura in cerc si am pus reductia impreuna cu termocupla.Reductia am lipit-o de radiator cu poxilina, tine de n-ai treba.Daca ai ceva nelamuriri cu privire la montajul elv te pot ajuta cu mare placere


--------------------
Dacia 1310 TLX - CT-06-PTY 1987
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 10 Dec 2007, 23:11
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




Mai dar cu tompetelele stie cineva care e treaba cu ele si cum ar trebui facute. Stiu ca au un factor important in modificarea cuplului si a puterii.


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 - vn-01-slk 88
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cc_silviu
post 10 Dec 2007, 23:43
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 19 June 06




djasu82
depinde ce model de dhla ai, la utimul model cica nu e nevoie de jetari, functioneaza pe un pe un principiu un pic diferit si cica se regleaza singure. defapt io am reglat doar amestecul la ralanti si deschiderea clapetelor

cu filtrul de aer nu stiu ce o sa fac, o sa ma interesez de filtru de aer de saviem aro sava ca stiu un magazin prin zona. daca nu o rezolv asa o sa masor circumferinta la un filtru de aer de nova sau de tico sa vad care a'r veni mai bine.

cu termocupla o sa fac un teu pana la urma. am un loc deasupra furtunului de jos de la radiator unde a'r fii trebuit sa fie filet pt termocupla da nu am de gand sa lipesc vreo reductie cu poxilina ca e de cupru radiatoru si e cam nou ( sa nu imi para rau mai tarziu ). cu poxilina am reparat un radiator spart al unui prieten; el nu avea nimic de pierdut (a tinut foarte bine)
la magazin cer releu pt termocupla?
alimentarea electroventilatorului o fac dupa contact sau sa pun vreun buton prin bord ?

madmaxtata
trompetele am impresia ca au rolu de a crea niste turbulente inainte de venturi, si creste cuplul. nu stiu sigur


--------------------
Dacia 1310 TX - CT-10-VDC 1991
Dacia Black
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 11 Dec 2007, 00:10
Post #49


Gangester


Group: Members
Posts: 4.304
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
trompetele am impresia ca au rolu de a crea niste turbulente inainte de venturi, si creste cuplul. nu stiu sigur


Ajuta la turatii mici intr-adevar .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_bojin
post 11 Dec 2007, 02:13
Post #50


the


Group: Members
Posts: 340
Joined: 24 February 06
From: Bucuresti




Normal e pe contact dar o poti face si pe buton.E cam riscant pe buton,poate uiti sa o pornesti biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 - B-29-XLJ 1979-Berlina
RACING WILL NEVER DIE!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 11 Dec 2007, 09:09
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




Trompetele calculate de lungimi variabile fac treaba fara filtre de aer wink.gif


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 11 Dec 2007, 09:20
Post #52


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Craiova




Poti sa legi releul ca in schema, iar pentru siguranta poti sa pui, in paralel, un buton in bord, pentru cazul in care termocupla nu inchide circuitul. smile.gif

Attached thumbnail(s)
releu.JPG ( Size: 67.97k ) Number of downloads: 341


--------------------
Honda Civic 2001- 2.4-230HP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 11 Dec 2007, 09:33
Post #53


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Voi redescoperiti apa calda? Este topic mai mult decat complet despre electroventilator.

Idem trompete, s-a discutat, ce-i drept mai putin. Concluzia-i ca rezoneaza pe un anumit interval de turatie, destul de ingust. Cu alte cuvinte, in urma unor calcule sau tatonari se fixeaza maximul de performanta la o anumita turatie. E cu doua taisuri.
Poti sa obtii randament la 8000 de ture, in timp ce motorul e capabil de numai 6000. In situatia asta faci mai mult rau decat bine.
La fel, poti sa rezonezi pe 4000 de ture, in timp ce motorul face 6000. Iar nu e bine.
Optimul e atunci cand castigul de umplere se gaseste pe varful diagramei de putere. Ceea ce e cam foarte greu de obtinut.
Parerea mea - complicatie inutila. De preferat filtre...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 11 Dec 2007, 10:35
Post #54


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.864
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eu sunt curios unde indesi tropmetele alea cand ai contraaripa in fata carburatoarelor.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 11 Dec 2007, 13:34
Post #55


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




pentru cine e interesat:
http://www.dellorto.co.uk/
http://www.redlineweber.com/
http://www.webercarburetors.com/
http://www.carburetor.ca/

This post has been edited by alinushy: 11 Dec 2007, 13:36


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 Dec 2007, 15:52
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(djasu82 @ 10 Dec 2007, 17:37)
[...]

Adica? Nu mai ai Clarke? Cum e aia de turbo?


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cc_silviu
post 12 Dec 2007, 17:30
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 19 June 06




am cautat ieri toata ziua filtru de aer de toate tipurile. am luat pana la urma de nova. e maricel, si ca sa il montez trebuie sa mai bat semiaripa cu ciocanu cam 1-2 cm


--------------------
Dacia 1310 TX - CT-10-VDC 1991
Dacia Black
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 12 Dec 2007, 19:26
Post #58


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




la elv poti pune si un mic indicator care sa-ti indice cand porneste elv, de ex un led. wink.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX - CT-06-PTY 1987
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Dec 2007, 19:26
Post #59


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(cc_silviu @ 11 Dec 2007, 01:43)
trompetele am impresia ca au rolu de a crea niste turbulente inainte de venturi, si creste cuplul. nu stiu sigur
*


Poti atasa in loc de trompe doua turbunatoare cum au fost facute de DODO si de alti baieti omogenizeaza si mai bine amestecul . La eletroventilator mai bine ati renunta la termocupla si ati face un mic montaj eletronic cu un senzor in asa fel la 80-90 de grade sa deschida ventilatorul complet daca e actionat de un releu sau in trepte daca e actionat printr-un tranzistor de putere. Buba termocuplelor e ca la un anumit numar de ore se defecteaza.

This post has been edited by djasu82: 12 Dec 2007, 19:37


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Dec 2007, 07:54
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Hai, mai, djasu, nu fii rau; ai afirmat mai sus ca ai aprindere de turbo, da-ne detalii.


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th September 2025 - 16:47
Forum Renault