DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1 dellorto 40 dhla h pe dacie, dellorto

emircea
post 30 Jan 2008, 20:37
Post #91


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Nu prea, domnu', nu mi-e clar daca 'a legaram altal'+'letrehozot szukulet' sunt turbioane sau elementele restrictive din carburator, nu au sagetuta de curgere pe ele, ca restul.
'Tute' intuiesc ce ar fi - trompetul. Presupun din succesiunea de poze ca totusi chestiile reprezentate cu rosu ar fi turbioane, inlaturate prin folosirea lui 'tute'.

'Szivotorok' in cazul asta n-ar prea conta ce e, decat pentru cultura mea generala.

Parca ar fi prins bine o traducere, n-ar fi fost greu pentru un vorbitor de limba maghiara. Sper sa nu fi fost rautacios, sa ofensez pe cineva...

Oricum, daca Silviu era doritor de 'tute', era nevoie sa foloseasca mai vartos colopaciul (ciocan, asta stiu ce e, nu sunt sigur ca asa se scrie, dar asa se pronunta) sa-i faca loc in contra-aripa sau... galerii scurtate, decupaje etc.

Tot ce pot sa mai scriu e ca ma uit cu jiind si ca salivez la ce se face pe aici, stiind ca nu voi ajunge prea curand sa fac si eu asa ceva. In orice caz, topicul mi-a fost de ajutor, mi-a dat un punct de plecare la altceva de care ma loveam - nu, nu e 'tute' (nu cred ca ar folosi foarte mult la un carburator vertical), ci o banala adaptare spre un filtru de aer. Dupa ce am stresat strungo-frezorul cu o flansa, pe care a trebuit s-o refaca de 3 ori pana s-o nimereasca pe dimensiune, ca nu tinea minte de la o zi la alta ca numai ce e desenat trebuie inlaturat, nu si altceva, nu-mi mai vine sa merg la el si pentru 'tute'.

In alt topic revin cu niste foto la carburatorul ala, am ceva nelamuriri cu el si poate gasesc ajutor.

This post has been edited by emircea: 30 Jan 2008, 21:13


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; - MH / TM / B 1981 / 1977 / 2009
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 30 Jan 2008, 21:01
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Sper ca intelegee si cine pana acuma nu a putut blush.gif

Attached thumbnail(s)
cikk50_tute_abra.gif ( Size: 6.92k ) Number of downloads: 899


--------------------
Dacia 1100 - CJ-04-ZNH 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 30 Jan 2008, 21:16
Post #93


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Multumesc de traducere! Super lamurit!!! cheers.gif Da-mi place cum suna 'tute' smile.gif

This post has been edited by emircea: 30 Jan 2008, 21:20


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; - MH / TM / B 1981 / 1977 / 2009
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 30 Jan 2008, 22:38
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Idealul arata asa, capatul buzei sa faca 90 cu traseul, eventual si mai mult in unele cazuri:

Si ca sa nu fie atat de usor, conteaza si lungimea acestora, cu cat mai lunga cu atat da puterea la o turatie mai mare.

Pentru dublucorp:

cikk50_tute1.jpg

Pentru carb dublu:

gp_skoda136_048.jpg

This post has been edited by Eagleee: 30 Jan 2008, 23:14


--------------------
Dacia 1100 - CJ-04-ZNH 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 30 Jan 2008, 23:32
Post #95


Gangester


Group: Members
Posts: 4.304
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Eagleee= membru documentat ! Bv !


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 30 Jan 2008, 23:35
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




QUOTE(SiloS @ 30 Jan 2008, 23:32)
Eagleee= membru documentat ! Bv !
*



124.gif


Ps. Poate ca am sa trec si aici pe nume Hexer.


This post has been edited by Eagleee: 30 Jan 2008, 23:37


--------------------
Dacia 1100 - CJ-04-ZNH 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cc_silviu
post 31 Jan 2008, 23:17
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 19 June 06




partea prin care curge apa nu puteam sa o pun jos ca nu aveam loc de galeria de evacuare. asadar admisia e incalzita e evacuare de jos si de teava aia turtita de sus smile.gif
mi'am anulat unu din vacuumuri cu supape de servofrana. rezultatul se simte...
Image_608_.jpg ( Size: 211.21k ) Number of downloads: 1115

trompetele sunt bune, si ajuta destul de mult, problema e ca nu am unde sa imi fac asa ceva, sau de unde sa iau...
ma gadesc totusi sa fac o matrita din celuloza, si acoperita cu fibra desticla si uite asa imi fac trompete din fibra de sticla... smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TX - CT-10-VDC 1991
Dacia Black
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kta
post 1 Feb 2008, 09:18
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 485
Joined: 1 February 04
From: Bucuresti




Cam aceleasi informatii si aici:

http://en.wikipedia.org/wiki/Velocity_stack


Aici scrie ca in cel mai bun caz imbunatateste cu 10% performantele, dar in realitate e mult mai putin. Dar pentru o masina de curse conteaza fiecare imbunatatire. Cum scrie si aici, cel putin arata "racing" smile.gif

O chestie care e spusa in plus e ca mai are avantajul de a reduce fenomenul de aruncare a benzinei inapoi.


Si eu ma gandisem sa le fac din fibra de sticla sau din plastic smile.gif
Cred ca cel mai usor e totusi sa fie facute la strung, si "infipte" in carburator (adica nu prinse cu suruburi)


Le-am scris celor de la Pipercross Romania (produc asa ceva), nici in ziua de azi nu mi-au raspuns sad.gif

This post has been edited by kta: 1 Feb 2008, 09:33


--------------------
================= ================= - --------- ==================
Seat Altea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 1 Feb 2008, 12:58
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




trompetele isi au rostul cind motorul e preparat suficient ca sa aiba o banda de putere ingusta, ceea ce nu e cazul aici. De fapt aici nu pt decit sa faca rau. S-a mai discutat.

Si da, s-au facut si din plastic. Nu cred ca plastic ordinar, dar plastic.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 1 Feb 2008, 19:43
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Eficienta tormpetei conteaza de cilindree, turatie, compresie eficienta, si de diametul admisiei (carvurator sau galerie). Dar asta ajuta, merita pus.

Din plastic cu grija, caldura este foarte mare acolo.
Eventual carbon, fibra de sticla sau cevlar.
http://retrorides.proboards86.com/index.cg...9455945&page=16


--------------------
Dacia 1100 - CJ-04-ZNH 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cc_silviu
post 4 Feb 2008, 17:02
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 19 June 06




va salut pe toti

mi'am facut intre timp si teu pentru termocupla...

Image_613_.jpg ( Size: 242.96k ) Number of downloads: 1056
Image_615_.jpg ( Size: 238.25k ) Number of downloads: 892
Image_616_.jpg ( Size: 231.29k ) Number of downloads: 851
[atta
chmentid=1627431732]

dar cam degaba ca am observat acum 2 zile ca am blocu crapat... antigel am avut vreo 3-4 l iarna asta... cred ca a fost de caxxt si a inghetat...
intre cil 3 si 4 pe partea cu galeria, o crapatura de vreo 6 - 8 cm orizintala, usor da cam curge pe acolo...
cum pot sa o carpesc sa ma tina macar pana la vara cand imi iau alt motor (al 3 lea) ?
cineva mi'a zis cu motoru cald sa sudez un cordon dealungu crapaturii dupa ce pregatesc suprafata... sau sa folosesc poxipol.
ce ziceti sa fac ? sad.gif

Attached thumbnail(s)
Image_617_.jpg ( Size: 241.87k ) Number of downloads: 222


--------------------
Dacia 1310 TX - CT-10-VDC 1991
Dacia Black
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godmaaty
post 4 Feb 2008, 20:05
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 28 June 05




Daca e sa il lipesti iti recomand o solutie din gama Weicon.Daca vrei sa il sudezi...trebuie sa ii dai cate o gaura in extremitatile fisurii,se face un sant pe fisura unde se va suda.se sudeaza cu electrozi pentru fonta in curent continuu.e de preferat sa se preincalzeasca materialul si sa nu demontezi chiulasa.Sansele de a il suda electric si sa tina sunt cam reduse daca nu o face un sudor cu experienta.
BAFTA!


--------------------
Dacia 1310 TX - XHA 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Renegatul
post 6 Feb 2008, 11:05
Post #103


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 24 February 06
From: in avion, calatoresc mult




Fonta nu se sudeaza atat de usor precum crezi. Trebuie preincalzita intr-o etuva, sudata cu super-bas (sper sa nu ma insel) Apoi racita treptat. Altfel risti sa se crape.

Eu iti recomand alt bloc.


--------------------
Dacia 1300 - B01ERU
Nu te pune cu cei cu ceafa lata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 6 Feb 2008, 12:38
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




eu iti recomand alt motor biggrin.gif. al Meu. cauta pe la bursa smile.gif


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 - vn-01-slk 88
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razwy
post 19 Mar 2009, 21:09
Post #105


mad max


Group: Members
Posts: 28
Joined: 8 September 06




cine imi zice si mie cat consuma 2 dellorto atat normal cat si in ture.


--------------------
Dacia 1300, 1310 - CS-04-YFS, B-34-RBK 1979, 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 19 Mar 2009, 21:17
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Daca sunt reglate bine sub 8, dar tine de ce tuning ai la masina, axa cu came si o evacuare goala iti urca la 9-10.
In sarcina depinde de cati cai are motorul, de la 12-20 ori unde.


--------------------
Dacia 1100 - CJ-04-ZNH 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razwy
post 19 Mar 2009, 21:28
Post #107


mad max


Group: Members
Posts: 28
Joined: 8 September 06




pai, sa zicem doar luat din chiulasa pana in 2 mm.
si unul cam cat ar lua tot cu -2 mm chiulasa+ax came modificat.
intreb pentru ca ma intereseaza sa fac o modificare la motorul standard dar sa nu imi consume mai mult de 10 si daca se poate un surplus de putere la depasiri + viteza de croaziera pe la 120-130 fara sa ma chinui prea mult ca sa ajung la aceasta viteza.(evacuare normala doar finala schimbata)

This post has been edited by razwy: 19 Mar 2009, 21:29


--------------------
Dacia 1300, 1310 - CS-04-YFS, B-34-RBK 1979, 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 19 Mar 2009, 21:59
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(Hexer @ 19 Mar 2009, 21:17)
Daca sunt reglate bine sub 8, dar tine de ce tuning ai la masina, axa cu came si o evacuare goala iti urca la 9-10.
In sarcina depinde de cati cai are motorul, de la 12-20 ori unde.
*




mi-e greu sa cred ca sub 8. numai cand ma gandesc cata benzina da pompa de sprit la o apasare completa a pedalei...

sau o fi sub 8 pe motor de 1300 si pe autostrada biggrin.gif

This post has been edited by payty: 19 Mar 2009, 22:03


--------------------
dacia 1310 - B-##-### 1996 1.6/2002 1.4
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 19 Mar 2009, 22:29
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




Pai altfel cum? biggrin.gif


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 - bv 06 tfa/bv xx ara/ 1988/2007/1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 20 Mar 2009, 00:34
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Un motor consuma atat cat ii este necesar pentru sarcina dorita...
Deci daca inainte consuma 7 litrii la 90, cu orice carb o sa consume la fel daca e reglat.

Pompa de sprit da atat cat reglezi tu sa dea.

Intr-un singur caz consuma exesiv un motor tunat fata de una standard. Asta daca sunt deschisi supapele pentru un timp indelungat si are o eveacuare pe masura care ajuta la evacuare = suge afara o portie de amestec la turatii reduse.

Asta insemana ca la o axa de peste 280/280 si evacuare facuta poate sa creasca cu jumat de litru. La o axa de 320/320 credterea e 2 litrii la turatii sub 4000.


De asta ar putea fi mai buna un multipunct, insa numai MoteC stie sa regleze deschiderea injectoarelor in functie de unde sta pistonul...si costa peste 4000 euro biggrin.gif:D:D

This post has been edited by Hexer: 20 Mar 2009, 00:35


--------------------
Dacia 1100 - CJ-04-ZNH 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 20 Mar 2009, 01:49
Post #111


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Linc

Adica 2 DHLA, axa de peste 280/280 grade (parc-asa-mi amintesc ca spunea), 180km/h, motor de 1400, consum de 7.4l/100km.

Mdea, posibil sa fie vraja happy.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 20 Mar 2009, 03:31
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Avea axa originala prelucrata, aia e alta mancare de peste, eu vorbea m despre "valve overlap".
In schimb la 180 iti trebue minim 80 de cai...si in viata vieti mele nu ies 80 de cai din 7.4 litrii/100km.


--------------------
Dacia 1100 - CJ-04-ZNH 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 20 Mar 2009, 08:13
Post #113


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Uaaaaat???? wacko.gif

Mai, tu te-ai uitat in "lincul" pus de mine? Pai axa originala (repet, din linkul ala) are 282/282. Si motorul ala e tot in 4 timpi. Si tot 360*RAC are o rotatie completa. Si el (parca) zicea ca e axa sport a lui, p-undeva pe la peste 300*.

Iar aia cu "nu ies 80 de cai din 7.4 litri" m-a spart. Tu mananci macaroana de la capatul gresit! Motorul ala avea peste 100 cai (sau asa ar fi trebuit).

Deci inc-o data, tu te-ai uitat in link?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 20 Mar 2009, 11:08
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




Mai citeste inca 10 ori si pote iti dai seama despre ce vorbeam...

Dar explic mai clar... un motor ca sa produce 80 de cai ii trebue peste 10 litrii / 100 km, debit benzina. Daca vrei poti calcula. Penru 180km/h iti trebue minim 80 de cai, fie motor de 500 sau de 90 de cai, ambele la 180 au aceasi rezistenta de frecare ca aerul si safaltul...

Iar partea cu axa cu came nici nu ma apuc sa explic...

0711_hbkp_05_z motorcycle_camshafts photos.jpg


ps. la o axa de strada asta e peste 107-108 grade, deci e foarte mica. La una de cursa e undeva la 100-105, si prin asta iese amestecul la turatii mici.
Mai sus am scris ca axele agresive iti urca consumul la turatii mici, SGM nu avea astfel de axa. El ori cu originalul de alpie mergea ori ceva axa facut pe genunchi de un batran care cica avea 320/318...parca, in schimb facut din originalul...deci nu are cum sa schimbe caracteristica principala...numai deschiderea.


--------------------
Dacia 1100 - CJ-04-ZNH 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Mar 2009, 11:17
Post #115


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Hexer @ 20 Mar 2009, 12:08)
Dar explic mai clar... un motor ca sa produce 80 de cai ii trebue peste 10 litrii / 100 km, debit benzina.
*




la motor de dacie pe carburator bricolat in regie proprie presupun ca te referi.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 20 Mar 2009, 22:21
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




La orice motor cu 2 suape pe cilintru alimentat si evacuat pe acasi parte, deci nu alpine, alpinul e cu 5-7% mai eficient, un motor cu 4 supape / cilindru cu 20-30%.

Nu conteaza ca e multipunct sau carburator...petnur 80 de cai atata benzina ii trebue motorului...si gata.


--------------------
Dacia 1100 - CJ-04-ZNH 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel90
post 14 Apr 2009, 00:27
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 13 April 09




salut,
lamuriti-ma si pe mn , va rog.... blush.gif ..sunt shi eu mai nou..deci aveti aceleas motoare clasice de dacie??..shi totul se leaga doar de carburatoare..?
cum pot sa scot shi eu din dacia mea mai multa putere..?dintr-un motor de 1400?
apropo..eu oricum tre' sa-mi fac setul motor...se poate face ceva pt putere , niste modificari?..?sau ma amagesc degeaba si cel mai bun ar fi alt motor..??


--------------------
dacia dacia - GR 01 LGZ anul 1995 1410
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neamtzu25
post 14 Apr 2009, 19:51
Post #118


cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate...


Group: Members
Posts: 175
Joined: 10 March 09




QUOTE(pavel90 @ 14 Apr 2009, 00:27)
salut,
lamuriti-ma si pe mn , va rog.... blush.gif ..sunt shi eu mai nou..deci aveti aceleas motoare clasice de dacie??..shi totul se leaga doar de carburatoare..?
cum pot sa scot shi eu din dacia mea mai multa putere..?dintr-un motor de 1400?
apropo..eu oricum tre' sa-mi fac setul motor...se poate face ceva pt putere , niste modificari?..?sau ma amagesc degeaba si cel mai bun ar fi alt motor..??
*


motorul- se upgrade prin modif chiulasa ,axa carburator;citeste mai mult si vei fi uimit ce fac bajetzi dintr-un clasic motor de dacie


--------------------
DACIA 1,4 berlina S - BR 28 PSM 1997
cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kta
post 14 Apr 2009, 21:15
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 485
Joined: 1 February 04
From: Bucuresti




Uite un DHLA40 pe motor de dacie. Motorul facut 1.6 din 1.4. Tragea destul de bine. Consum 6 afara, 8 in oras.

Memories, memories tongue.gif

Attached File(s)
Attached File  MOV00113.avi ( 427.82k ) Number of downloads: 158


--------------------
================= ================= - --------- ==================
Seat Altea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aysmen89
post 10 Apr 2010, 20:29
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 26 April 08




Unde gasesc si eu un kit de reparatie pt Dellorto de 40?aveti idee cat costa?


--------------------
dacia dacia Solenza Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th September 2025 - 03:42
Forum Renault