Incepator pe Logan, Incepator-Logan-Frane
![]() ![]() ![]() |
Incepator pe Logan, Incepator-Logan-Frane
spawanache22 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 13 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4
2005
|
|||
pastrama |
![]()
Post
#2
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Orice masina fara ABS se duce sanie cand franezi brusc. Pentru a evita asta incearca sa nu blochezi rotile...adica mai moale cu pedala de frana.
Si vezi ca ai postat gresit. |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
1 - invata sa te controlezi in situatii limita si nu mai apasa chiar asa tare pedala de frana. eventual mergi mai incet pana te mai acomodezi cu masina.
2 - fi foarte atent la cauciucuri - a; sa aiba presiunea indicata de constructor ( daca e mai mare risti sa nu mai ai aderenta buna la franare ) b; iti recomand sa investesti in pneuri de calitate, asta daca ai cumva kormoran sau montana . felicitari pt carnet si fii cu ochii-n patru ! |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
spawanache22 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 13 December 07 ![]() |
Pt membru stelist: Imi cer scuze ca am postat gresit sunt begginer n-am fost atent
![]() Cauciucurile sunt kormoran si au vreo 26000 de km, si la presiune chiar nu am idee, chestia e ca o sa fiu mai atent, sa nu mai apas pedala tare, dar ce fac in situatii limita cand imi iese ceva brusc in fatza atunci instinctiv apesi pedala tare si mai ales eu ca incepator |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4
2005
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
stai clam ca o apesi si dupa 20 de ani se carnet, tocmai de asta s-a inventat abs la frane. presiunea o ai scris pe usa de la sofer. daca sunt jante din tabla ai parca 1,9 pe fata si 2,1 pe spate. legat de kormoran iti recomand - daca ai cu ce - sa cumperi alte pneuri pentru ca aluneca ingrozitor pe mazga.exact efectul de sanie. eu cand am trecut la continental de la kormoran am avut impresia ca e alta masina.
This post has been edited by han_1.6 mpi: 13 Dec 2007, 12:43 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
spawanache22 |
![]() ![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 13 December 07 ![]() |
Ok am inteles multumesc frumos, cauciucuri noi acum stiu ce ii cer lui mos craciun
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4
2005
|
|
Executron |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
SI daca aveai ABS te duci ca pe gheata pe temperaturi de 1-2-3 grade afara + cauciucuri de iarna, daca bagi piciorul brusc in ea (cum este instictul tau, greu de controlat acest impuls).
Caz concret acum 3 zile prin Cora a trebuit sa pun o frana brusca ca nu ceda unu trecerea. Passat cu ABS, dar cauciucuri de vara gen semi-slick (Eagle F1 G3-D3 225/45/17) m-am dus ca pe gheata de la vreo 40 pe ora si eu m-am ***** pe mine ![]() Concluzia , cu tot ABS-ul, ASR-ul, ESP-ul tot ce vrei tot te duci ca pe gheata iarna pe anvelope de vara. ![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
YRX |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Incearca sa nu apesi brusc pedala de frana, ci progresiv, intai mai moale si apoi din ce in ce mai ferm pana obtii efectul dorit. Totodata daca simti ca s-au blocat rotile trebuie sa-i mai dai drumul putin. Cu timpul te vei obisnui cu masina si vei face toate acestea instinctiv.
Totodata ar fi bine sa si experimentezi, intr-o zona fara trafic, dozarea franei, cand incepe sa rupa aderenta etc. ca sa stii la ce sa te astepti. Si eu cand am condus prima oara alt Logan (fara ABS) am tarsiit rotile la 20 Km/h (in parcare la un supermarket). |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
hash |
![]()
Post
#9
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
intotdeauna un incepator o sa buleasca ceva la masina. daca n-ai casco, fa-ti. e obligatoriu pt tine.
|
--------------------
-
-
-
|
|
roskatu |
![]()
Post
#10
|
membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 22 July 06 ![]() |
@hash eu am fost incepator si n'am bulit nimic la masina
![]() This post has been edited by roskatu: 14 Dec 2007, 00:10 |
--------------------
Renault
Fluence dci90
2011
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
C@talin |
![]()
Post
#12
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
QUOTE(hash @ 14 Dec 2007, 00:10) intotdeauna un incepator o sa buleasca ceva la masina. daca n-ai casco, fa-ti. e obligatoriu pt tine. si eu ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by C@talin: 14 Dec 2007, 00:44 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Cireasa |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 4 March 07 ![]() |
Daca esti incepator asta nu nseamna ca esti bleg,doar de 2 ori am lovito de cand am permisu(sep 2006),
odata nu am patit nik k l-am agatzat pe unu cu chertia aia care remorchezi (imi cer scuze nush cum ii zice!) si a doua oara am indoit usor aripa spate in parcare... |
--------------------
Dacia
Logan
2007 , 1.5dci
- CT-90-CIR
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Executron @ 13 Dec 2007, 14:46) SI daca aveai ABS te duci ca pe gheata pe temperaturi de 1-2-3 grade afara + cauciucuri de iarna, daca bagi piciorul brusc in ea (cum este instictul tau, greu de controlat acest impuls). Caz concret acum 3 zile prin Cora a trebuit sa pun o frana brusca ca nu ceda unu trecerea. Passat cu ABS, dar cauciucuri de vara gen semi-slick (Eagle F1 G3-D3 225/45/17) m-am dus ca pe gheata de la vreo 40 pe ora si eu m-am ***** pe mine ![]() Concluzia , cu tot ABS-ul, ASR-ul, ESP-ul tot ce vrei tot te duci ca pe gheata iarna pe anvelope de vara. ![]() Subscriu. Încă o dată ... ABS-ul permite doar păstrarea controlului asupra direcției, dar în funcție de combinația dintre natura suprafeței de rulare (mâzgă, noroi, pietriș, nisip, piatră cubică umedă, linii de tramvai, polei, etc.) și anvelope, acesta poate mări distanța de frânare decât în cazul în care nu ar fi existat ABS. Aaa ... nici eu nu am bulit nimic la mașină cât am fost începător ... totul e să simți mașina, ce poți tu și ce poate ea ... ușurel la început și din ce în ce mai vârtos odată cu căpătarea experienței. |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
razvy82 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 6 September 07 ![]() |
Multi KM fara evenimente. Si eu am un Logan si am permis doar de 3 luni. Pana acum am condus doar aproximativ 1000 KM ,din care aproximativ 700 KM in Bucuresti si nu am avut probleme , insa trebuie sa recunosc ca in seara trecuta am avut retineri sa ies cu masina pe drum , mai ales cand am vazut conditiile meteo.
Chiar daca sunt putin offtopic (si imi cer scuze pentru asta) , vreau sa va cer un sfat. Weekendul viitor planuiesc sa dau o fuga pana la Predeal. COnsider ca sunt un sofer atent si incerc sa ma fiu mereu atent si la cum conduc eu , si la altii...dar nu am decat 1000KM exeprienta de condus (exact cat are si loganul meu). Este un Laureat cu cauciucuri Kormoran. Am sanse sa fac acel drum fara probleme daca sunt atent? Ma pot baza pe masina pe acest drum tinand cont de dotari si experienta mea? (va rog sa nu-mi recomandati sa schimb cauciucurile , ca momentan nu-mi permit asa ceva). Va multumesc la toti! |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.4MPI
- B71---
|
|
tribunul |
![]()
Post
#16
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
YRX |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
@razvy82
Urmareste starea drumurilor (drumului) care te intereseaza. DN1 este curatat destul de bine, dar la munte vremea este imprevizibila si te poate lua prin surprindere (si pe tine si pe drumari!), conditiile de drum devenind deosebit de dificile. La cat spui ca ai condus nu cred ca ai prins vreo iarna, iar ca sa incepi cu un drum pe Valea Prahovei cred ca este cam mult, mai bine te duci cu trenul (fiind doar pe weekend nu cred ca ai bagaje prea multe), scapi de orice grija si te poti bucura in voie de munte (inclusiv un vin fiert, o tarie etc ![]() Oricum nu te aventura cu masina pe drumuri secundare, alea nu prea sunt curatate. Anul trecut am vazut o pustioaica cu un Logan pe drumul spre Diham ramasa in zapada (zapada era pana la bara, idioata rau). |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
OAP |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(hash @ 14 Dec 2007, 00:10) intotdeauna un incepator o sa buleasca ceva la masina. daca n-ai casco, fa-ti. e obligatoriu pt tine. Nu-i adevarat. Singura problema am avut-o la 12 ani dupa ce am luat permisul...din cauza unui incepator ![]() ![]() |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
razvy82 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 6 September 07 ![]() |
Mersi de sfat. Intradevar , iarna pana acum nu am mai prins , insa ma bazez ca in principiu am destula incredre in mine , si ca am observat ca daca nu te pierzi si esti atent , in principiu totul este ok. Nu ma incanta cu trenul ptr ca o sa fie omor in perioada aia , si oricum noi vrem sa plecam din Bucuresti dimineata si sa ne intoarcem seara. (vom fi 2 masinii si vreo 8 persoane in total). Daca in masina vor fi 4-5 persoane , este mai bine ptr aderenta/control , decat daca as fi doar eu in masina? (mentionez ca nu sunt un vitezoman
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.4MPI
- B71---
|
|
OAP |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(razvy82 @ 14 Dec 2007, 10:52) Nu ma incanta cu trenul ptr ca o sa fie omor in perioada aia , la fel o sa fie si pe DN1 |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
adrianpsk |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 29 October 06 ![]() |
incepator cu logan e o combinatie mortala...intredevar, iti doresc mult succes si iati pt inceput pina inveti sa simti o masina o dacie 1300 de vreo 10 milioane si freac-o 3-5000km si pe urmapoti trece si pe logan mai in siguranta . ai grija ca loganul e plin de capcane si sa-ti spun vreo 2:
- e instabil in viraje la viteze de peste 100 la ora, suspensia fata descarca aiurea sarcinile - fuge fata la miscari bruste de volan si nici dracul nu ti-l scoate din derapaj in situatia asta - la rafale de vint cu peste 80 la ora iti face niste bolte de te baga in sant sa fii atent neaparat la mersul pe autobanda in rafale de vint ca te ciocnesti de ceilalti - cere neaparat cauciucuri de iarna altfel o sa ai parte de o saniuta veritabila - in depasiri nu accelereaza ca la need for speed |
--------------------
dacia /logan
1300/ abs + 1.6 mpi
1972 recarosat 1990/.6.2007
|
|
razvy82 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 6 September 07 ![]() |
QUOTE(adrianpsk @ 14 Dec 2007, 10:06) incepator cu logan e o combinatie mortala...intredevar, iti doresc mult succes si iati pt inceput pina inveti sa simti o masina o dacie 1300 de vreo 10 milioane si freac-o 3-5000km si pe urmapoti trece si pe logan mai in siguranta . ai grija ca loganul e plin de capcane si sa-ti spun vreo 2: - e instabil in viraje la viteze de peste 100 la ora, suspensia fata descarca aiurea sarcinile - fuge fata la miscari bruste de volan si nici dracul nu ti-l scoate din derapaj in situatia asta - la rafale de vint cu peste 80 la ora iti face niste bolte de te baga in sant sa fii atent neaparat la mersul pe autobanda in rafale de vint ca te ciocnesti de ceilalti - cere neaparat cauciucuri de iarna altfel o sa ai parte de o saniuta veritabila - in depasiri nu accelereaza ca la need for speed Sunt intradevar sfaturi utile , dar un incepator cu capul pe umeri (pe Logan , BMW , dacia 1300...orice ar fi) nu cred ca va fi inconstinet sa intre in viraje cu viteza mare , sa accelereze brusc sau sa franeze brusc . Eu zic ca i viteza decenta si o atentie sporita iti poate asigura siguranta si tie , si celolalti conducatori in trafic. This post has been edited by razvy82: 14 Dec 2007, 10:13 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.4MPI
- B71---
|
|
YRX |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(razvy82 @ 14 Dec 2007, 09:52) ... ma bazez ca in principiu am destula incredre in mine , si ca am observat ca daca nu te pierzi si esti atent , in principiu totul este ok... ...vrem sa plecam din Bucuresti dimineata si sa ne intoarcem seara... Hm, cam multa incredere totusi...Atentia este una, experienta alta. Ar trebui sa vezi cum se comporta masina pe zapada (si cum te comporti tu) sa inveti ce sa-i faci in caz de aia, de ailalta, cum sa accelerezi, cum sa franezi etc. Nu zic ca este imposibil, dar te supui mai multor riscuri (atat din cauza ta cat si din cauza altora din trafic). Daca plecati o zi dus - intors este un argument in plus pentru tren. Oricum DN1 va fi arhi-plin sambata, vei sta mai mult in trafic decat pe partie. Si atentie mare, mare, dimineata si seara cand se lasa inghetul este si mai greu. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
raqzvan |
![]()
Post
#24
|
![]() gute Laune war Trumpf Group: Members Posts: 514 Joined: 21 September 06 From: Constanta, Romania ![]() |
QUOTE Multi KM fara evenimente. Si eu am un Logan si am permis doar de 3 luni. Pana acum am condus doar aproximativ 1000 KM ,din care aproximativ 700 KM in Bucuresti si nu am avut probleme , insa trebuie sa recunosc ca in seara trecuta am avut retineri sa ies cu masina pe drum , mai ales cand am vazut conditiile meteo. Chiar daca sunt putin offtopic (si imi cer scuze pentru asta) , vreau sa va cer un sfat. Weekendul viitor planuiesc sa dau o fuga pana la Predeal. COnsider ca sunt un sofer atent si incerc sa ma fiu mereu atent si la cum conduc eu , si la altii...dar nu am decat 1000KM exeprienta de condus (exact cat are si loganul meu). Este un Laureat cu cauciucuri Kormoran. Am sanse sa fac acel drum fara probleme daca sunt atent? Ma pot baza pe masina pe acest drum tinand cont de dotari si experienta mea? (va rog sa nu-mi recomandati sa schimb cauciucurile , ca momentan nu-mi permit asa ceva). Va multumesc la toti! Du-te ... ca toti ne ducem mai devreme sau mai tarziu. (Scuzati gluma un pic macabra) ![]() Sfaturi (ortodoxe) ![]() Sa ai rezervorul plin, haine groase la indemana, mancare si bautura cat pentru trei zile, incarcator auto pentru telefon, etc. Nu glumesc. This post has been edited by raqzvan: 14 Dec 2007, 10:46 |
--------------------
Geely
Logan
Laureate 1.6MPI 2006 Austin Powers: Allow myself to introduce... myself.
|
|
razvy82 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 6 September 07 ![]() |
Mersi de sfaturi. Probabil ca voi merge totusi cu masina , asa ca sfatuile sunt bine venite si pentru mine , si pentru alti incepatori . POate voi apuca macar sa-mi cumpar niste lanturi , in caz de nevoie. Oricum , stati fara grija daca mergeti la munte in perioada aia ...nu voi fi un pericol public..,,probabil ca se va simti putina stangacie in anumite situatii , dar mergeti linistiti
![]() PS: ptr ultimul post...CASCO am facut din prima zi...ca deh..masina e noua , soferul al fel..si nu se stie niciodata ![]() This post has been edited by razvy82: 14 Dec 2007, 10:47 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.4MPI
- B71---
|
|
os |
![]()
Post
#26
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Stimati colegi,
imi permit sa atentionez asupra unei conceptii eronate referitoare la frinare. Am mai spus pe undeva, dar mi-e lene sa caut acum... si anume: Nu-i constructiv frinezi progresiv - adica sa incepi a frina usor, intarind frinarea pe masura ce constati ca treaba-i nasoala (vezi patanie initiatorului). Mai bine (din motive pe care nu le mai detaliez aici, am purtat deja aceasta discutir) este asa-numita frinare _degresiva_. Pe romanesta: frinarea se incepe (ceva) mai tare decit crezi ca e nevoie si se reduce pe masura ce viteza si distanta pina la "aia" care face frina sa fie necesara scade - daca e cazul. O alta recomandare este: la degradarea conditiilor de aderenta - ceea ce se constata fie optic (drum ud, nins etc), fie auditiv (se schimba zgomotul facut de rotile in rulaj) e bine sa iei citeva masuri: 1. daca ai cum/unde (intr-un moment cind nu-s masini in apropiere) incerci o frina scurta dar energica pentru a "masura" aderenta; si/sau 2. maresti distanta lasata fata de masina din fata si/sau 3. reduci viteza de deplasare. De exemplu intre 40 si 50 km/h distanta de frinare apropape se dubleaza. In particular, daca amicul nostru ar fi procedat asa, n-ar fi avut ocazia sa se sperie degeaba. Este un mister pentru mine de ce instructorii din Romania nu te invata asta (pe linga altele, cum ar fi dozajul acceleratiei, privitul peste umar ca sa te asiguri samd). |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
cris.g |
![]()
Post
#27
|
Member Group: Members Posts: 37 Joined: 8 May 07 ![]() |
Sunt perfect de acord cu os in privinta modului de franare.
In plus, pentru anotimpul si conditiile de trafic actuale, as mai recomanda: - neaparat anvelope de iarna; - folosirea franei de motor; - pentru cei care nu au mai prins ierni la volan, sa incerce undeva cum se comporta masina in viraje in conditii de aderenta scazuta (chiar si la mai putin de 30 km/h intr-o curba mai serioasa poti avea surpriza ca la jumatatea curbei sa fuga pur si simplu masina de pe traiectorie); - nu intrati in curbe in franare, franati inainte de curba, iar in curba cautati sa mentineti viteza constanta, atat franarea cat si accelerarea bruste pot rupe aderenta => derapaj spre exteriorul curbei; - pastrati distanta cat mai mare posibil de cel din fata; - nu va bazati pe abs, asr, esp, etc., ele nu fac decat sa mai impinga putin limitele, nu va pot scapa din orice; Mai recomand folosirea unei substante (nu stiu acum numele, am sa revin eventual mai pe seara cu acesta, este intr-un tub ca cele de crema de ghete, cu burete in cap) care se aplica pe chedere pentru ca usa sa nu se lipeasca de cheder din cauza frigului - puteti avea surpriza sa nu mai puteti intra in masina, eu am patit-o acum ceva vreme. De dimineata cat timp imi dezghetam masina, am vazut un matiz care iesea din parcare, luand o curba de 90* spre dreapta cu nu mai mult de 10-15 km/h. Fiind gheata pe jos, ca era printre blocuri si normal ca nu s-a obosit nimeni sa arunce cu nimic, s-a rasucit la aproape 180*. Bine ca nu era nimic in preajma, a scapat cu bine si poate a invatat ceva din asta. This post has been edited by cris.g: 14 Dec 2007, 12:13 |
--------------------
VW / Peugeot
Golf 7 / 207
GTI / 1.4 HDI Ex - Solenza Scala
|
|
soferitza |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 7 March 06 ![]() |
cris.g, tocmai doream sa postez un subiect separat cand am vazut ce ai scris tu...
azi dimineata am patit si eu pocinogul cu toate usile inghetate bocna. nu parea sa fie de la incuietori ci de la chedere sau altceva. treaba e ca nici una nu a cedat. despre ce solutie e vorba si unde o gasesc? nu am mai patit asta ani la rand. aratam de parca doream sa sparg propria masina... ![]() |
--------------------
logan
preferance
- secret :)
|
|
spawanache22 |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 13 December 07 ![]() |
Am inteles va multumesc pt sfaturi oricum nu mai ies cu masina pana nu imi pun cauciucuri de iarna. Aseara chiar cand am vrut sa ies pe ninsoare cu masina sa vad cum se comporta s-au ciocnit 2 vecini in fatza scarii. Ce nu am inteles este faza de la os cu franarea, adica sa incerc sa franez mai tare de la inceput si apoi sa iau picioru de pe pedala, daca eu as face asa ceva cu loganu meu la 40km/h sa franez mai tare, ar mai trebui sa pun 2 reni in fatza si sa strig partie |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4
2005
|
|
cris.g |
![]()
Post
#30
|
Member Group: Members Posts: 37 Joined: 8 May 07 ![]() |
QUOTE(soferitza @ 14 Dec 2007, 12:34) despre ce solutie e vorba si unde o gasesc? Eu am luat-o de la Ausburg, dar sunt convins ca se gaseste prin mai multe magazine de specialitate. M-as duce chiar acum sa-l iau din masina, problema e ca a ramas in masina ei ![]() @spawanache22: Daca mentii o distanta suficienta fata de cel din fata ta, franezi ca si cum ai vrea sa pastrezi distanta. Cand viteza scade suficient de mult, poti sa mai eliberezi pedala treptat, astfel incat sa te mai apropii de cel din fata atat cat doresti. Deci daca viteza este suficient de mica si la fel distanta fata de cel din fata, franare mai puternica la inceput nu inseamna neaparat sa bagi pedala in podea. Sper ca ai inteles ce am vrut sa spun, nu stiu cum altfel as putea sa explic ![]() This post has been edited by cris.g: 14 Dec 2007, 13:15 |
--------------------
VW / Peugeot
Golf 7 / 207
GTI / 1.4 HDI Ex - Solenza Scala
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 14:23 |