se pune la cale o rk de motor, tgg2k reloaded
![]() ![]() ![]() |
se pune la cale o rk de motor, tgg2k reloaded
Muttley |
![]()
Post
#151
|
||
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|||
emircea |
![]()
Post
#152
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Am dat o cautare, cand ajungi sa arunci un ochi, te rog sa confirmi:
FDB 113 - Ferodo Premier? (nu sunt sigur) - codul de la set de placute 08.2318.10 - disc de frana Brembo (1300, pana in 08.1988, sau cel putin asa apare la ei pe pagina) Si niste preturi, se poate? Multumesc! |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#153
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Cat te chinui sa investesti in motor mai pui 4000 si iti cumperi alta adusa din afara.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
emircea |
![]()
Post
#154
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Fii tu linistit... daca e vorba de rentabilitate, cu maxim 500 euro imi pun la punct cea de-a doua masina din semnatura, care arata mult mai bine si e comparabila ca fiabilitate cu una generatie 80-90 'de dincolo', iar preturile la piese sunt nu mult peste nivelul celor de la dacie.
Dar cu dacia am crescut; deja e pasiune. E destul de ieftina ca masina de zi cu zi, am instalatie de GPL de 4 ani si pentru mine e destul de economic sa merg 400 km cu 80 lei. Am promis ca revin cu detalii. Am montat carburatorul de la varu' sobolan, dupa ce i-am schimbat garnituri, membrane - apropos, avea absolut toate membranele coapte. Am 'fabricat' dintr-o agrafa pentru hartie legatura lipsa de la mecanismul socului si am apelat la un frezor pentru o flansa de aluminiu. Carburatorul merge brici. Varu', cum naiba ai reusit sa montezi gatul de lebada, ca daca-l prind in pozitia lui normala vine peste capacul de culbutori, nu mai ai loc de filtru de aer...? In fine, eu am luat un element filtrant de Renault 19, prins deasupra carburatorului intre 2 bucati plane de plastic. Loveste in el capota, dar ansamblul filtru+plastice e flexibil si pe moment raman la solutia asta. Am montat pompa electrica de Damas (vezi foto) cu releu de protectie, releul primind comanda de la electrovalva ce deschide traseul de benzina de la instalatia GPL. Am eliminat pompa mecanica, am taiat dintr-o placa de aluminiu un capac si am astupat locul. Daca motorul nu functioneaza pe benzina, nu functioneaza nici pompa electrica - lucru ce nu mai era valabil in cazul pompei mecanice. DSC07536.JPG ( Size: 1.14mb ) Number of downloads: 475 - pompa; DSC07535.JPG ( Size: 1.07mb ) Number of downloads: 516 - filtrul; DSC07534.JPG ( Size: 1.16mb ) Number of downloads: 501 - soclul cu siguranta; am taiat firul, sa pot insera ansamblul in circuit; DSC07537.JPG ( Size: 1.29mb ) Number of downloads: 489 - releul cu soclu; DSC07548.JPG ( Size: 892.72k ) Number of downloads: 539 - pompa instalata in compartimentul motor. Dupa ce a functionat impecabil o perioada, pompa si-a dat obstescul sfarsit - in interior avea un mecanism cu arc ce intrerupea circuitul electric al bobinei, facand-o sa pulseze. Acest arc si-a modificat proprietatile elastice si pompa a refuzat sa mai functioneze dupa o saptamana de agonie. Am avut dubii legate de pompele cu membrana, electrice sau mecanice, dar nu membrana a fost cea care a cedat. Am inlocuit de urgenta pompa cu una Bosch, de opel, externa, la care am adaugat un regulator de presiune: DSC08454.JPG ( Size: 1023.58k ) Number of downloads: 342 . Pompa am luat-o de la dezmembrari, modelul este extrem de fiabil cata vreme ai filtru in fata lui, altfel se poate bloca cu gunoaie trase din rezervor. Regulatorul este reglabil, romanesc, iar membrana lui se pare ca rezista bine-merci la benzina (multumesc Hexer de pozele plantate prin alte topicuri, altfel nu eram curios sa desfac unul din asta): DSC08452.JPG ( Size: 744.19k ) Number of downloads: 287 . Intre pompa si regulator am pus un Y din tevi de cupru, legat la retur. Pompa da suficient debit ca, chiar daca returul nu e gatuit, sa inunde carburatorul fortand cuiul poantou daca n-as avea regulatorul sa inchida traseul. Si da, regulatorul este un banal 'ceas' de butelie, de pe vremea lui Pazvante, care se pare ca are membrana dintr-un material foarte bun, ca nu a copt in atatia ani de stat in pod. Exact acelasi rol are si in circuitul de gaz: sa limiteze presiunea de la iesirea lui la valoarea dictata de taria unui arc ce apasa o membrana. La modelul asta se desface capacul (pe care e stantata presiunea reglata), dand la iveala un surub de reglaj. Alte belele: - rezervorul are pori (normal, la varsta lui), deci pe moment am eliminat benzina, mergand exclusiv pe GPL. Imi voi face curaj sa-l dau jos si, avand porii marcati, sa-l alamesc - sau, daca-mi permit $$, sa manufacturez unul mai mic, 10-15l, din inox. - o planetara a binevoit sa sara din role la o curba mai stransa (in parcare), asa ca vineri dupa-amiaza m-am 'distrat' schimband planetarele. Exact la timp, ca a venit dupa vremea ploioasa. Planetara respectiva stiam ca are probleme, dar nu ma asteptam sa se manifeste asa de repede. Am facut un test pe GPL, cu un GPS, pe drumul Deta - Stamora Moravita (catre vama), care nu e prea circulat, dar e exceptional si proaspat facut. Viteza reala afisata a fost 140 km/h, undeva pe la 3.800 rpm (sorry Muttley ca ti-am poluat topicul). Cert e ca motorul nu tragea la adevaratul lui potential si presupun ca n-am reglat cum trebuie instalatia de GPL. Am mai scris si in topicul despre GPL; vaporizatorul meu este Landi Renzo SE81, 1 singur surub de reglaj pe el, iar metodele descrise pe topicurile dedicate nu prea se potrivesc. A desfacut cineva acest tip de vaporizator, sa faca o schema, sa-mi optimizez raspunsul in sarcina? Multumesc anticipat! This post has been edited by emircea: 15 Sep 2008, 16:30 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#155
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
hmm si tocmai si eu vroiam sa iau o pompa de damas;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
emircea |
![]()
Post
#156
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
La pompa mea totul a depins de elasticitatea unui arc. Am preferat una rotativa, mult mai bine facuta, care second m-a costat 90 lei.
Daca-mi rezolv problema cu rezervorul (pe cel actual oricum trebuie sa-l dau jos) ma gandesc serios daca e cazul sa plasez pompa langa rezervor. Sta bine deocamdata in compartimentul motor, dar zgomotul ei e cam mare. |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
Muttley |
![]()
Post
#157
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
emircea |
![]()
Post
#158
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Am avut o perioada destul de incarcata la lucru+concediu si n-am prea avut timp pentru 'literatura'.
Ar trebui sa revin cu detalii la filtrul de aer... poate iti dau vreo idee de week-end, Matli', pana vin ale tale, sa-mi pun la punct reglajele de GPL, ca nu le dau de cap cum as vrea eu (cu reglaje independente la furtunul de pe fiecare corp al carburatorului, am o perioada moarta cand se deschide corpul 2, de care nu reusesc sa scap). Ma mai bate gandul de o aprindere programabila, sa elimin si centrifugalul, si vacuumaticul mecanic; Megajolt produce module interesante, livrabile in varianta sa le asamblezi singur, dar pe langa ele mai trebuiesc niste piese de Ford specificate aici. Au un forum bine documentat, pun la dispozitie si harti de avans de baza... cine e curios, are unde sa se documenteze. Pana la finalul 2008 sper sa adun finantele necesare... deci va urma. Mai am si Manta ce-si asteapta randul la schimbat bucse si refacut interior; ocazional o mai scot la o tura si raman bolnav, imi da senzatii ce nu le am cu masinile de serie mai noi... No gata, ajunge, ramane sa revin la pozele promise. This post has been edited by emircea: 18 Sep 2008, 16:31 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
ionut_X |
![]() ![]()
Post
#159
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 23 February 13 ![]() |
Ce este acela `SABARUL` la ce se foloseste si de unde se poate cupara
![]() 23 Feb 2013, 21:55: Ce este acela `SABARUL` la ce se foloseste si de unde se poate cupara ![]() This post has been edited by ionut_X: 23 Feb 2013, 20:55 Attached thumbnail(s) 60458727.jpg ( Size: 6.87k ) Number of downloads: 79 60458727.jpg ( Size: 6.87k ) Number of downloads: 27 |
--------------------
bmw
e36
316 1998
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
http://www.gevecom.ro/en/produse/Razuitor_...uchii_Cod_072T/ - Acesta este sabarul si se utilizeaza la curatarea pieselor metalice (ex chiuloasa)
|
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 12:05 |