Intreruperi in sarcina, Plus alte probleme
![]() ![]() ![]() |
Intreruperi in sarcina, Plus alte probleme
Al Cap0nE |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|||
gabriel164 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 15 February 05 From: CONSTANTA ![]() |
verifica membrana pompa sprit, membrana pompa benzina mie imi facea asa si a trebuit sa reglez tachetii , ai umblat pe la avans vacumatic?, verifica avansul, distanta la bujii si nu in ultimul rind platina.
|
--------------------
DACIA
1310 break
- CT 59 JUJ
|
|
Ov |
![]()
Post
#63
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
aer fals pe undeva (furtun servo, servo, diuza decalibrata sau furtunul cu diuza spart, neetanseitate carburator-galerie)?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#64
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ov @ 16 Feb 2005, 22:02) aer fals pe undeva (furtun servo, servo, diuza decalibrata sau furtunul cu diuza spart, neetanseitate carburator-galerie)? Servo nu am, diuza e in regula, dar cu neetanseitatea intre carb si galerie m-ai pus pe ganduri. Ca am montat carbu la loc dupa ce l-am curatat la lumina unui stalp de pe strada. Si mi sa parut mie ca se aude un mic suierat, dar nu i-am dat importanta. Merci, maine dimineata ma uit. |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
Floppy76 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 January 05 ![]() |
Micul suierat se aude si la mine dar probabil se aude cum e tras aerul prin diuza si nu cred e o problema majora.
Poate ca nu-i ajunge aerul atunci cand o turezi mai tare si se ineaca. E reglat corect aerul ? Erau niste topicuri despre cum se regleaza aerul |
--------------------
Dacia
1310TX
- MM03GVA
|
|
Devils |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
Totul este din reglarea aerului si a avansului. Aveam si eu problema asta si dupa reglaje a disparut.
|
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#67
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Hai ma ce naiba, nu e prima oara cand fac reglajele astea. Am zis si in descrierea problemei ca indiferent de avans si aer, la fel face. Iar suieratul ala nu se auzea inainte. Cred ca ov are dreptate cu aerul pe la galerie. Vad maine dimineata si va anunt. Sper sa-i dau de cap.
PS E vreo sansa sa fie de la pompa de sprit in urma simptomelor descrise? |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
BAC |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Cum deja e dimineata, probabil la ora la care postez eu, tu deja lucrezi la ea.
Ce trebuie sa verifici(in ca zul in care mai e nevoie): -daca in momentul in care accelerezi puta aia din interiorul carbului scuipa benzina, daca nu verifica membrana, supapa prin care vine benzina la membrana si canalizarea care duce benzina la puta aia din carb. Sa nu fie infundata -daca functioneaza corect avansul vacuumatic. Trege aer pe furtunul ala care merge la delcou, cand tragi puternic, platina ar trebui sa se miste. In partea de jos a camerei de vacum de la delcou este o gaurica mica, vezi sa nu fie infundata. Avansul vacuumatic se poate regla din delcou. Inauntru este un arc tensionat de catre o rozeta. In functie de pozitia acesteia, arcul este tensionat mai mult sau mai putin. In functie de asta miscarea platinei va fi mai mult sau mai putin sensibila la vacuumul generat de motor. -daca avansul la aprindere nu este prea mic Succes. This post has been edited by BAC: 17 Feb 2005, 08:57 |
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#69
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu merge fratilor. Totul e in regula, am schimbat carburatorul cu totul (mai aveam unul nou pus la pastrare) si tot asa face. Si colac peste pupaza mi sa stricat si electromotorul. Alti bani alta distractie. Am niste draci...mama mama.
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
Floppy76 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 January 05 ![]() |
Apropo de "puta" aia care scuipă benzină, cum zicea BAC, la mine curge un pic si pe sub ea cand o sprituiesc. Surubul de deasupra ciocului e strans destul (sau asa mi se pare mie) si are si saiba dedesubt. E normal sa curga pe sub "puta" ? Poate afecta consumul chestia asta ?
|
--------------------
Dacia
1310TX
- MM03GVA
|
|
RIon |
![]()
Post
#71
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
QUOTE(Floppy76 @ 17 Feb 2005, 20:46) Apropo de "puta" aia care scuipă benzină, cum zicea BAC, la mine curge un pic si pe sub ea cand o sprituiesc. Surubul de deasupra ciocului e strans destul (sau asa mi se pare mie) si are si saiba dedesubt. E normal sa curga pe sub "puta" ? Poate afecta consumul chestia asta ? nu mi se pare normal, si dca cantitatea e mai mare = consum usor marit. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
boglaw |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 February 04 ![]() |
QUOTE(Al Cap0nE @ 16 Feb 2005, 21:03) Nu mai avusesem de mult probleme, era chiar timpul ![]() PS Nu e din avans, face la fel oricum as da avansul. La fel si la aer. Bujii noi, platina noua reglata la 0.35, fise noi, capac delco ok, carburator curatat de la cap la coada acum o ora, diuza din furtun ok. mai, am avut exact aceeasi problema (cel putin simptomatic) si la mine s-a rezolvat cand am schimbat condensatorul ala mic, mi se pare ca este pe langa delcou dak nu chiar pe el, e super simplu de schimbat. inainte sa-l schimbi, verifik dak el e cauza asa: scoate cauciucu' din capul unei fise, si cu motorul pornit, tine-o aproape de capu' bujiei, si accelereaza, dak nu face scanteie(arc mai bine zis) si are intreruperi, e condensatorul de vina! |
-------------------- life is killing me
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#73
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Am aprindere electronica, deci condensatorul nu poate fi. Da mi-ai dat o idee. O sa incerc maine pe aprinderea clasica. Asta dupa ce o sa repar electromotorul...
![]() |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#74
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Sa-mi spuna cineva va rog cat de idiot sunt ca mie nu-mi vine sa cred cat de cretin pot fi...Deci...dupa ce am facut electromotorul,desi am zis ca o sa umblu la aprindere nu am facut-o (pt ca nici nu ma gandeam ca aia ar fi...stati sa vedeti), m-am apucat si am pus fisele vechi - mai rau facea. Am luat capac delcou nou...la fel. Am schimbat garnitura dintre talpa carbului si galerie-am zis ca trage aer-la fel. Pana la urma ma incumet si dau de butonul aprinderii el. pe clasic. Stupiza ! Merge perfect. Ma duc cu o falca in cer si una in pamant la ala de la care am luat aprindere. Tipul ii da inapoi pe electronic si o pornesc. Iar stupiza ! Merge perfect. Explicatia lui - o mica problema cu butonul care comuta intre clasic si el., era intr-un punct mort.
Si uite asa am facut eu o mica revizie la masina, fara sa vreau - carb nou,bujii noi, fise noi, platina noua, capac delco nou, remediat electromotor....Mai aveam sa-i schimb setu motor ![]() Multumesc tuturor care s-au chinuit sa ajute un idiot incurabil (adica io). Si invatati de la mine, uneori problema este una banala, nu va apucati sa schimbati masina pt un buton ![]() |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
Floppy76 |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 January 05 ![]() |
![]() Oricum, trebuie sa te consolezi cu faptul ca ai niste piese noi si mai ales ca au mai invatat si altii ceva din patania asta Mie cel mai mult imi place prima propozitie ![]() This post has been edited by Floppy76: 18 Feb 2005, 20:02 |
--------------------
Dacia
1310TX
- MM03GVA
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#76
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Norocul meu ca aveam carbul ca eram in stare sa iau unul nou. Deci : carb - moka, set jigloare - 230k , membrana pompa sprit-50k ,garnitura talpa carb-70k, bujii-250k, fise-230k, capac delco-70k, platina 80k, reparat electromotor-200k. TOTAL: 1.180.000 lei. (exceptand cafele si tigari cat am consumat pe langa masina) ! Moama cat am dat !! Acum vad si eu ,ca nu facusem calculul ! Ce s-au scumpit butoanele astea mey...
![]() |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
paull2002 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 18 October 04 From: Timisoara ![]() |
la a mea am avut aceasi problema si se inneca,schimba saiba de cupru sau pune 2.bafta! |
--------------------
LOGAN
PREFERENCE 1,4 PERLA
- TM 23 PAU
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#78
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
hmmm atata ai dat pe unn set de jiglere?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
viulian |
![]()
Post
#79
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Cu cateva luni in urma, masina mea a inceput sa faca pe nebuna. De fiecare data cand ii dadeam talpa sa plec repede de pe loc (cand plecam de la stop, sau cand asteptam sa treaca cei ce vin din fata, ca sa pot face stanga), in loc sa tasneasca de pe loc (cat poate dacia, si cum o facea inainte) motorul murea, si ma trezeam in situatii jenante. Am patit-o de cateva ori; era sa intre lumea in mine caci eu crezand ca voi tasni repede la stanga ii dadeam talpa - dar ma trezeam oprit in calea celui care venea din fata; am inceput sa fac scandal la mecanic - si sa repedieze problema. A spus asa: - ca nu e la membrana pompei de sprit - caci daca ar fi de la aia, masina ar refuza sa se mai tureze (dar a mea, daca o turam incet, nu cu talpa, se ducea peste 4000 deci nu era de la aia) - ca nu e de la avans, caci era corect reglat cu stroboscopu. - a verificat platina, nivelul in carburator, erau in parametrii.. Insa mie, imi murea motorul! Intr-un final, omu s-a decis sa-mi puna jigloru ala de sprit (sau "injectorul" sa-i zic) de motor de 1.6 (adica ceva mai gros, sa poata curge mai multa benzina). Si n-a mai dat in nas.. As vrea sa stiu insa, care a fost insa cauza!? Nu de alta, dar am constatat cu surprindere ca am 13% consumul acuma, si nu-mi convine. Azi am schimbat si filtru de aer, caci era cam imbaxit cel vechi (gri pe interior). Dar nu stiu sa apreciez cat de imbaxit - si nu stiu cata influenta are filtrul sa zicem murdar la acest dat in nas. Intrebarea este: de ce ar incepe masina sa dea in nas cand o calci tare sa pleci de pe loc - insa daac o iei incet, merge fara probleme, in conditiile in care nivelul in carburator e ok, platina buna, bujii ok ? Ar mai putea fi si altceva la ce nu m-am gandit ? Vreau sa revin al 10L/100Km consum in oras.. Multumesc pentru ca ati citit! PS - am vrut sa caut dupa "dat in nas" (chiar si cu ghilimele), dar forumul refuza sa imi caute cuvinte scurte. Si am cautat si dupa innecat, dar de obicei se discuta de reglaje proaste, ceea ce nu se aplica in cazul meu (sau cel putin nu pare inca). This post has been edited by viulian: 25 Feb 2005, 16:54 |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
Ov |
![]()
Post
#80
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ce ai schimbat tu, eu ii zic "cioc de papagal".
Daca zici ca-ti merge dupa ce l-ai schimbat inseamna: 1. era decalibrat, dadea prea multa benzina si inneca motorul 2. era partial infundat, dadea prea putina benzina De ce nu ai incercat cu unul de 1,4 si ai sarit direct la 1,6 ? |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#81
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu "am constatat" cu "stupoare" ca atunci cand nu merg sportiv (tasnit la semafor etc), mi-a scazut consumul de la 11 la 8. Ia incearca. Si pune-ti cioc de papagal pt motorul tau nu mai mare. Vezi ca am facut eu un topic "Da in nas" acum putina vreme. Uita-te acolo, poate te ajuta.
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#82
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
mmm, cred ca si eu tre sa-l schimb!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
paull2002 |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 18 October 04 From: Timisoara ![]() |
LA MINE CIND O CALC PE LOC FARA SA PLEC,ATUNCI MOARE MOTORUL SI SE AUDE UN SUIERAT,CE PARERE AVETI CAM CE E ESTE?
|
--------------------
LOGAN
PREFERENCE 1,4 PERLA
- TM 23 PAU
|
|
ares666 |
![]()
Post
#84
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 1 February 05 ![]() |
QUOTE(Al Cap0nE @ 18 Feb 2005, 21:06) Norocul meu ca aveam carbul ca eram in stare sa iau unul nou. Deci : carb - moka, set jigloare - 230k , membrana pompa sprit-50k ,garnitura talpa carb-70k, bujii-250k, fise-230k, capac delco-70k, platina 80k, reparat electromotor-200k. TOTAL: 1.180.000 lei. (exceptand cafele si tigari cat am consumat pe langa masina) ! Moama cat am dat !! Acum vad si eu ,ca nu facusem calculul ! Ce s-au scumpit butoanele astea mey... ![]() aceeasi problema si la mine: 1. din cand in cand nu pornea, evident electromotorul inflorit ca un ghiocel, ca tot se incapatzaneaza primavara sa apara... am schimbat rotorul si carbunii (900.000 cu tot cu manopera) 2. imi mergea super de kko masina, cand mergea. Adica tot asa, dadea in nas cand o calcam, mergea numa in 2 pistoane (bujiile de langa delco se afumau in draci, mergeau doar 1 si 4). Astea au fost simptomele. Problemele au fost urmatoarele : a) joc la tachetzi de am zis ca nu-i adevarat, dar culmea, jocul cel mai mare il aveau exact la pistoanele care mergeau.. ![]() Evident, a reglat mecanicul doar la rece, adica cu motorul racit complet, dar cu lere, nu la ochi; ![]() c) carbelitorul era intr-o stare deplorabila, mecanicul si-a facut cruce si ma tot intreba din 2 in 2 minute cum dreq am ajuns cu ea in 2 pistoane la service, cum de-a pornit macar...tragea aer fals pe la cotul ala de la filtrul de aer ca avea ditamai gaura ![]() d) schimbat bujiile (sinterom) - 175.000 In total m-a costat 2.500.000 lei si 2 pachete de tzigari(atata am fumat in 4 ore pe langa mecanici si electricieni), si se pare ca problema principala a mersului neregulat era jocul la tacheti si aprinderea, dar evident ca si Capone, m-a lasat electromotorul exact in service, si l-am "reparat" si pe ala. Vorba aia, caut sa ii schimb si setul motor, ca nu mai are multa vlaga in el, are cam 160-180 k kilometri cu setul asta original (masina e din '82). P.S. acum ca am vazut cu ochii mei ce avea masina, ma tot mir cum dreq a mers pana mai acum 3 zile super ok, fara probleme, si dintr-o data nu prea mai vroia deloc sa mearga cum trebuie. P.S.(2): am uitat sa-i fac o aerisire la frane, ca tin cam jos, dar in afara de asta, masina toarce super frumos in 6-700 de rotatii pe minut. Am avut noroc cu un mecanic mai tziganos, dar om de treaba, a tinut sa imi demonstreze ca daca mai mergeam un pic cu ea in starea in care era, incepeam sa pierd suruburi si piese din ea pe drum.. ![]() bafta tuturor si numa bine Attached thumbnail(s) Poza_13_.jpg ( Size: 58.79k ) Number of downloads: 178 Poza_14_.jpg ( Size: 54.54k ) Number of downloads: 146 Poza_15_.jpg ( Size: 49.56k ) Number of downloads: 131 Poza_16_.jpg ( Size: 59.3k ) Number of downloads: 113 Poza_17_.jpg ( Size: 39.52k ) Number of downloads: 128 Poza_18_.jpg ( Size: 39.72k ) Number of downloads: 109 Poza_19_.jpg ( Size: 49.29k ) Number of downloads: 75 Poza_20_.jpg ( Size: 57.21k ) Number of downloads: 89 Poza_22_.jpg ( Size: 66.67k ) Number of downloads: 129 Poza_25_.jpg ( Size: 63.29k ) Number of downloads: 132 |
--------------------
Dacia,Yamaha Virago
1300,XV400
- numere:murdare
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#85
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
unde ti-ai tras reglajele astea?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
paull2002 |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 18 October 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Floppy76 @ 17 Feb 2005, 19:46) Apropo de "puta" aia care scuipă benzină, cum zicea BAC, la mine curge un pic si pe sub ea cand o sprituiesc. Surubul de deasupra ciocului e strans destul (sau asa mi se pare mie) si are si saiba dedesubt. E normal sa curga pe sub "puta" ? Poate afecta consumul chestia asta ? ciocul e de vina credema azi am rezolvat problema ia un cioc nou si schimba mai ales saibele de cupru alea sunt vinovate de neetanseitate,pt ca e materialul prost si dupa citeva cicluri de cald /rece/ani apare o obosela a materialului +ca benzina e foarte volatila si gat scurgerea de benzina pe sub saibe = "CIND O CALC DA IN NAS" |
--------------------
LOGAN
PREFERENCE 1,4 PERLA
- TM 23 PAU
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#87
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Mesaj privat ,trimis probabil din greseala in loc sa il puna pe forum de paul2002: "azi am depistat defectiunea ce ma terminat e ceva timp incoace,era ciocul ala care sprituie ,binenteles ca sprituia si pe linga, si cind acceleram se inneca ca avea prea multa benzina,am dat ciocul jos si cind ma uit la el ce sa vezi nu era perfect rotund in partea de sus deci lam luat la polizor ,mia iesit pin ala urma,cind am strins surubul pe care se afla ciocul ,am reusit sal rup,adic asurubul lam rupt,una bucata la mine si una bucata in carburator,am reusit cu un cleste spit sal scot,dar ce sa fac acum la ora 7 seara,si la 8 .30 trebuia sa fiu la o intilnire,unde gasesc eu set jiglore 1400,ei bine ma gasit la 50.000,bun,montez ciocul si saibele de cupru noi si ce sa vezi umezea putin pe linga,dar nu ma ce sai mai fac daca string prea tare iar ma intorc la o chestie anterioara,dar merge mai bine,nu mai da in nas decit cind e relentiul mic si o calc brusc pe loc.deci cam asta e."
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
ares666 |
![]()
Post
#88
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 1 February 05 ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 28 Feb 2005, 20:01) cand mergi dinspre casa presei spre iesirea din bucuresti, adica spre aeroport, la prima intersectie (aia de la antena1 satelit parca ii zice) faci dreapta, dupa care din nou la prima intersectie , pe partea dreapta, pe coltul intersectiei (inainte de a ajunge chiar la semafor) se afla service . Mecanicii de "bloc" se refera la acest service ca fiind service=ul Baneasa (este un fost service de stat, are hale mari, are si magazin de piese auto, etc.). Acolo e unul mai negru la ten (mai tropical), intrebi de Zamorano. E cam scump pentru buzunarul meu, dar nu vroiam sa mai risc mergand cu masina in halul ala... Oricum, iar probleme, de fapt problema mai veche, dar nu stiu ce mama ei are, si cum se remediaza: - am baterie excelenta, si voltaj si amperaj exact ca in specificatiile producatorului; - am rotor(de la electrostarter) reconditionat Cu toate astea, CAND E GER SI MASINA A STAT MAI MULT DE 6 ORE,NU CUPLEAZA BENDIX-UL, NU INVARTE MOTORUL DELOC, PORNESC DOAR IMPINS IN JUMA DE METRU; nici macar harsait din ala ca atunci cand patineaza pe coroana... Ce pareri va dati? Trebuie musai sa schimb electromotorul cu totul? (m-am uitat pe la coroana, cand a fost desfacut electromotorul de pe ea, si pe tot cercul nu exista uzura aproape deloc, adica are toti dintzii, nu sunt uzati, la fel dintii de pe rotorul ala de la electromotor. De multe ori am noroc si merge sa las contactul pus si sa imping bendix-ul cu mana, dar in majoritatea cazurilor trebuie impinsa sa porneasca. Vreau si eu ceva recomandari, pareri, saru' mana. Capone, ce iti mai face masina? ai reparat-o? mai da in nas? |
--------------------
Dacia,Yamaha Virago
1300,XV400
- numere:murdare
|
|
ares666 |
![]()
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 1 February 05 ![]() |
P.S. am remediat problema semnalizarii stanga de la Yamaha mea(motoreta):
s-a format condens, si becul nu mai statea cum trebuie in "dulie", si aia super ruginita. inca mai erau picaturi de apa in semnal, azi dimineata cand l-am desfacut. din fericire, becul nu era ars, asa ca am curatzat bine tot metalul, am uscat, am smirgheluit bine de tot, am refacut montajul, si voila, merge semnalul de n-ai vazut... ![]() bafta tuturor. |
--------------------
Dacia,Yamaha Virago
1300,XV400
- numere:murdare
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#90
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ares666 @ 1 Mar 2005, 20:42) Merge mai bine ca niciodata, merci de intrebare ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:31 |