DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Intreruperi in sarcina, Plus alte probleme

ares666
post 2 Mar 2005, 20:01
Post #91


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 1 February 05




pai la ce mama ma-sii am mai dat vreo 8-900.000 pe "reconditionarea" rotorului vechi?

si in plus, daca tot e sa il schimb, sper sa pot lua un electromotor nou, nu mai vreau nimic second hand. Dar depide ce bani o sa am. Acum sunt pe minus 2 bulioane, pana la salariu, cand va trebui sa platesc si rata creditului la banca sad.gif deh, mi-a trebuit si masina si motor...


--------------------
Dacia,Yamaha Virago 1300,XV400 - numere:murdare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_nt
post 2 Mar 2005, 21:33
Post #92


fac slalom printre cretini zi de zi


Group: Members
Posts: 70
Joined: 23 January 04
From: Bucuresti->Auchan->Tiganie




ca sa nu mai fac alt post: azi cand m-am dus pe la masina de am mai reglat avansu ca mergea nasol am auzit un zgomot mai ciudat suna ca un fel de suierat si se auzea cam de prin zona delcoului...sunetul asta nu se auzea acum vreo 2 luni cand am mai umblat pe la motor...oare ar trebui reglat jocul pe la tacheti? ca nu prea am umblat pe acolo de cand am schimbat setul motor in urma cu cativa ani..


--------------------
Dacia 1300 1982 - NT01SJU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 3 Mar 2005, 02:47
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(ydaniel @ 21 Feb 2005, 20:45)
hmmm atata ai dat pe unn set de jiglere?
*




Daniele scuza-ma dar sunt curios unde gasesti tu piese asa ieftine ? Prin alt topic m-ai contrazis ca semeringurile goetze sunt 120.000 in loc de 250.000 cat am zis eu...nu te-am mai contrazis, dar un set de jicloare ORIGINAL si CALIBRATE costa 230 de mii...atat am dat si eu acum cateva zile...iar in acelasi magazin erau si de-alea de 60.000...


Totusi n-o repar ca s-o vand biggrin.gif

This post has been edited by andu911: 3 Mar 2005, 02:48


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 3 Mar 2005, 11:22
Post #94


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(danny_nt @ 2 Mar 2005, 21:33)
ca sa nu mai fac alt post: azi cand m-am dus pe la masina de am mai reglat avansu ca mergea nasol am auzit un zgomot mai ciudat suna ca un fel de suierat si se auzea cam de prin zona delcoului...sunetul asta nu se auzea acum vreo 2 luni cand am mai umblat pe la motor...oare ar trebui reglat jocul pe la tacheti? ca nu prea am umblat pe acolo de cand am schimbat setul motor in urma cu cativa ani..
*



Suieratul poate fi din multe surse. Oricum, tachetii nu suiera ci tacane smile.gif. Poate sa suiere rulmentul de la alternator (daca zici ca pe langa delcou), sau ambreiajul, sau sa traga aer pe undeva.

This post has been edited by Al Cap0nE: 3 Mar 2005, 11:24


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_nt
post 4 Mar 2005, 21:35
Post #95


fac slalom printre cretini zi de zi


Group: Members
Posts: 70
Joined: 23 January 04
From: Bucuresti->Auchan->Tiganie




QUOTE(Al Cap0nE @ 3 Mar 2005, 13:22)
Suieratul poate fi din multe surse. Oricum, tachetii nu suiera ci tacane smile.gif. Poate sa suiere rulmentul de la alternator (daca zici ca pe langa delcou), sau ambreiajul, sau sa traga aer pe undeva.
*



rulmentii de la alternator i-am schimbat asta vara ca se busisera oricum nu cred ca s-au stricat iar...s-ar putea sa prinda aer..furtunul ala pe care este pusa diuza aia arata cam bizar nu mai este elastic si cand am tras de el poate s-o fi crapat...o sa-l schimb sa vad ce zice


--------------------
Dacia 1300 1982 - NT01SJU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 5 Mar 2005, 18:43
Post #96


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




un depozit care se numeste apromatco!la lujerului langa gara cotoceni!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ButySoft
post 9 Mar 2005, 15:32
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 14 April 04
From: Bucuresti




Am o dacie 1310 din 96 pe care am GPL si benzina.

Pe benzina cand o turez brusc are tendinta de a se opri motorul. La relanti si turata merge foarte bine la fel si pe gaz.
Carburatorul este Carfil-Webber.

Poate cineva sa-mi spuna de la ce poate fi? Am fost pe la tot felul de service-uri si nimeni nu a rezolvat problema.


--------------------
Daewoo Cielo Executive+GPL Tomasetto secventiala/STAG-200 2004
Never drive faster than your Guardian Angel can fly./Niciodata sa nu conduci mai repede decat poate zbura Ingerul tau pazitor.

Cu respect, Florin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosoru
post 9 Mar 2005, 16:04
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 04
From: craiova




Controleaza pompa de sprit si toate anexele ei


--------------------
Dacia 1310 - DJ-02-TWW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 9 Mar 2005, 16:38
Post #99


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




La mine facea la fel. Crezand ca e de la carburator, am pus un jiglor de sprit mai mare (cu debit mai mult) si nu mai facea probleme. Dar consum 15-16 sad.gif in oras.

Am dat la un moment dat pe forum de un sfat de a schimba filtru de aer, ceea ce am facut. Acum am pus la loc jigloru ala initial, si totul e ok, asa ca suspectez ca de la filtru era, altceva neschimband de atunci decat filtrul si uleiul..


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 9 Mar 2005, 18:01
Post #100


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Tot filtrul de aer banuiesc si eu ca ar fi. Carburatorul este curat?


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 9 Mar 2005, 19:20
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




verifica nivelul plutitorului...7mm cu tot cu garnitura


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 9 Mar 2005, 19:22
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




zic sa cureti si jicloarele

This post has been edited by andu911: 9 Mar 2005, 19:25


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 9 Mar 2005, 19:23
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




sau incearca mai putin de 7 mm si vezi daca mai face la fel...

This post has been edited by andu911: 9 Mar 2005, 19:24


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 9 Mar 2005, 21:52
Post #104


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Da de aprindere nu zice nimeni nimic ? Ia baga un ochi la platina, capac delco, fise bujii. Sunt sanse mari sa fie de aici daca zici ca da in nas cand o acc.


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 9 Mar 2005, 22:53
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




pai daca ii merge bine pe gaz tongue.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ButySoft
post 10 Mar 2005, 08:31
Post #106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 14 April 04
From: Bucuresti




ce pot sa va spun este ca:

1. De la aprindere nu e pentru ca pe gaz merge bine
2. Filtrul de aer este nou.
3. Nivelul a fost reglat si dereglat si reglat la loc, se comporta la fel.
4. Problema apare numai la accelerare brusca.

Am atasat si schema circuitului de accelerare

Attached thumbnail(s)
carburator_carfil_accelerare.jpg ( Size: 81.14k ) Number of downloads: 267


--------------------
Daewoo Cielo Executive+GPL Tomasetto secventiala/STAG-200 2004
Never drive faster than your Guardian Angel can fly./Niciodata sa nu conduci mai repede decat poate zbura Ingerul tau pazitor.

Cu respect, Florin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ButySoft
post 10 Mar 2005, 08:34
Post #107


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 14 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(ButySoft @ 10 Mar 2005, 10:31)
Am atasat si schema circuitului de accelerare
*



Imi cer scuze in post-ul anterior am gresit fisierul atasat.
Acesta este cel corect.

Attached thumbnail(s)
carburator_carfil_accelerare_corect.jpg ( Size: 122.77k ) Number of downloads: 259


--------------------
Daewoo Cielo Executive+GPL Tomasetto secventiala/STAG-200 2004
Never drive faster than your Guardian Angel can fly./Niciodata sa nu conduci mai repede decat poate zbura Ingerul tau pazitor.

Cu respect, Florin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luca_Stanciu
post 11 Mar 2005, 10:49
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 22 February 05




Parca s-a mai scris despre problema asta....ca si mie imi facea la fel...mi-a reglat nivelul, avansul si amestecul aer-carburant si acum merge bine


--------------------
Logan 1,4 MPI 2006 Laureat Polonia - DB-98-RAL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 11 Mar 2005, 11:02
Post #109


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Da, o fi de la reglaje. Eu am schimbat jicloarele sapt trecuta si pana le-am gasit o pozitie de reglaj corespunzator numai in nas am dat cu ea mad.gif


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ares666
post 11 Mar 2005, 20:16
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 1 February 05




QUOTE(ares666 @ 1 Mar 2005, 21:42)


Oricum, iar probleme, de fapt problema mai veche, dar nu stiu ce mama ei are, si cum se remediaza:


- am baterie excelenta, si voltaj si amperaj exact ca in specificatiile producatorului;
- am rotor(de la electrostarter) reconditionat

Cu toate astea, CAND E GER SI MASINA A STAT MAI MULT DE 6 ORE,NU CUPLEAZA BENDIX-UL, NU INVARTE MOTORUL DELOC, PORNESC DOAR IMPINS IN JUMA DE METRU; nici macar harsait din ala ca atunci cand patineaza pe coroana...



*




ELECTROMOTORUL ERA BUN. DE VINA ERA UN SCURT CIRCUIT CREAT DE PLACA DE METAL CARE SE AFLA INTRE ELECTROMOTOR SI EVACUARE (IL PROTEJEAZA DE CALDURA DEGAJATA DE EVACUARE, PENTRU A NU SE DESLIPI COSITORUL DIN EL).

P.S. acuma nu m-a costat nimic, am mers la munca cu masina, m-a vazut un nene batran ca ma chinuiam pe la ea, si mi-a desfacut placa aia de acolo, temporar, si acum a revenit la starea in care doar ii arat cheia si porneste...

mai sunt probleme dimineata cand e foarte frig, merge neregulat pana se incalzeste, si imi afuma bujiile, dar in rest e ok. merge bine deindata ce se incalzeste.

salut si numa bine tuturor.


--------------------
Dacia,Yamaha Virago 1300,XV400 - numere:murdare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 14 Mar 2005, 11:28
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




E normal sa cabreze motorul 2,5-3 cm la cuplarea treptei de viteza ?


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Mar 2005, 12:50
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Pedro @ 14 Mar 2005, 11:28)
E normal sa cabreze motorul 2,5-3 cm la cuplarea treptei de viteza ?
*


Adica? ce intelegi prin cabrare? fii un pic mai explicit.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 14 Mar 2005, 12:54
Post #113


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




daca sa se zgaltaie in suporti da!
Daca sa se miste fata spate NU!
Oricum, ca sa raspundem strict la titlul topicului: nu e recomandat ca miscarea motorului sa depaseasca limita farurilor si a volanului...pe lateral poate depasi limta aripilor exterioare ca nu ne pasa!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 14 Mar 2005, 13:31
Post #114


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Este normal ca motorul (mai precis: ansamblul motor/CV) sa se miste (acest ansamblu este fixat elastic).
Motivele miscarii sunt:
- momentul de inertie al organelor mobile ale motorului (rotiri in jurul axei longitudinale la accelerarea brusca in gol)
- momentul rezistent la arbore (nu prea ai ocazia sa le vezi)
- momentul rezistent la rori (nici pe astea).

Daca miscarea nu deplaseste limitele descrise de antevorbitorul meu, nici o problema.

This post has been edited by os: 14 Mar 2005, 13:32


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 14 Mar 2005, 13:35
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Totul e sa nu ma trezesc cu el in brate , sau vreun pieton nevinovat pe zebra


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 30 Jan 2006, 09:35
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Am si eu o problema la masina mea.
Sub 2000 de rotatii, undeva intre 1600-1800 intrerupe si nu trage deloc, trebuie sa apas tare pe acceleratie ca sa traga. Face la fel in toate vitezele. La pornire, trebuie s-o turez tare, ca sa plec, altfel moare motorul. Daca o accelerez pe loc, face la fel, se tureaza constant pana pe la 1600rpm, unde da sa moara, daca trec peste acest "prag" nu mai am probleme. De la ce poate fi?


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 31 Jan 2006, 08:45
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Ai umblat cumva la delcou? Pentru ca la delcou se pot face alte "2 reglaje" (care nu sunt indicate) pentru functionarea motorului. Adica, se poate regla astfel incat motorul sa functioneze bine la turatii mici sau reglaj pentru turatii mari. Fa reglajul delcoului prin cele 2 metode (stroboscop sau cu becul) si vezi daca mai face.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gury
post 29 Nov 2006, 18:58
Post #118


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 7 March 06




Salut! Am si eu o problema, la fel ca multa lume de pe-aici smile.gif ,vad, si anume:
la accelerare BRUSCA da sa se opreasca motorul si cateodata fenomenul e insotit si de rateu in galeria de admisie mad.gif . Bine-nteles ca face asa si cu sarcina si fara, nici in ture nu urca prea bine (peste 3000 nu mai vrea) si ORICE i-as face nu pot sa-i dau de cap.

Incercand sa remediez problema, am cumparat:
- carburator nou;
- capac delcou, bobina, bujii, fise, platina toate noi;
- furtun cu duza ca era crapat; SI TOT ASA FACEEE !!!!!! 022.gif

Am reglat platina la 0,4 , vacuum-ul functioneaza, avansul centrifugal n-are arcurile rupte, obtin turatie maxima chiar pe la 2,5 ture la surubul de amestec, iar cu avansul la "0" nu e chip sa ma-nteleg cu ea.
Imi cere avans destul de mare si intr-o plaja foarte stransa ca sa se mai amelioreze tendinta de oprire la accelerare brusca, apar micile rateuri in galeria de admisie), trage..., sa zic..., dar oricum NU E NORMAL!!!
Am incercat si cu avans "0" - la turatii apropiate de relanti ar trage chiar bine, dar daca accelerez bine-nteles ca se pune-n nas, la mai mult de 2000 de ture nu vrea sa urce, da rateuri continue (nu foarte puternice) in esapament si tremura toata.

Credeti ca ar putea fi din supape? ..... sad.gif

M-a disperat!!! HELP, please !


--------------------
Volkswagen Passat 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucuresti.nord
post 23 Mar 2007, 12:34
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 23 March 07




Am avut si eu probleme cu intreruperile acceleratiei, ma duceam la service si aia imi ziceau ca trebuie sa schimb multe bazaconii ! La mine era blocat colierul termostat pe inchis sau aproape inchis! si nu se incalzea cat trebuie, era un pic mai jos acul de caldura si eu puneam un carton in fata radiatorului blink.gif ca asa am vazut la altii icon_mrgreen.gif . Am schimbat termostatul de pe circuitul de racire al apei si merge excelent de atunci. Termostatul m-a costat 7 ron.


--------------------
dacia 1310 2000 - ROMANIA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2024 - 08:55
Forum Renault