Intreruperi in sarcina, Plus alte probleme
![]() ![]() ![]() |
Intreruperi in sarcina, Plus alte probleme
ares666 |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 1 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia,Yamaha Virago
1300,XV400
- numere:murdare
|
|||
danny_nt |
![]()
Post
#92
|
![]() fac slalom printre cretini zi de zi Group: Members Posts: 70 Joined: 23 January 04 From: Bucuresti->Auchan->Tiganie ![]() |
ca sa nu mai fac alt post: azi cand m-am dus pe la masina de am mai reglat avansu ca mergea nasol am auzit un zgomot mai ciudat suna ca un fel de suierat si se auzea cam de prin zona delcoului...sunetul asta nu se auzea acum vreo 2 luni cand am mai umblat pe la motor...oare ar trebui reglat jocul pe la tacheti? ca nu prea am umblat pe acolo de cand am schimbat setul motor in urma cu cativa ani..
|
--------------------
Dacia
1300
1982
- NT01SJU
|
|
andu911 |
![]() ![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 21 Feb 2005, 20:45) Daniele scuza-ma dar sunt curios unde gasesti tu piese asa ieftine ? Prin alt topic m-ai contrazis ca semeringurile goetze sunt 120.000 in loc de 250.000 cat am zis eu...nu te-am mai contrazis, dar un set de jicloare ORIGINAL si CALIBRATE costa 230 de mii...atat am dat si eu acum cateva zile...iar in acelasi magazin erau si de-alea de 60.000... Totusi n-o repar ca s-o vand ![]() This post has been edited by andu911: 3 Mar 2005, 02:48 |
--------------------
-
-
-
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#94
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danny_nt @ 2 Mar 2005, 21:33) ca sa nu mai fac alt post: azi cand m-am dus pe la masina de am mai reglat avansu ca mergea nasol am auzit un zgomot mai ciudat suna ca un fel de suierat si se auzea cam de prin zona delcoului...sunetul asta nu se auzea acum vreo 2 luni cand am mai umblat pe la motor...oare ar trebui reglat jocul pe la tacheti? ca nu prea am umblat pe acolo de cand am schimbat setul motor in urma cu cativa ani.. Suieratul poate fi din multe surse. Oricum, tachetii nu suiera ci tacane ![]() This post has been edited by Al Cap0nE: 3 Mar 2005, 11:24 |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
danny_nt |
![]()
Post
#95
|
![]() fac slalom printre cretini zi de zi Group: Members Posts: 70 Joined: 23 January 04 From: Bucuresti->Auchan->Tiganie ![]() |
QUOTE(Al Cap0nE @ 3 Mar 2005, 13:22) Suieratul poate fi din multe surse. Oricum, tachetii nu suiera ci tacane ![]() rulmentii de la alternator i-am schimbat asta vara ca se busisera oricum nu cred ca s-au stricat iar...s-ar putea sa prinda aer..furtunul ala pe care este pusa diuza aia arata cam bizar nu mai este elastic si cand am tras de el poate s-o fi crapat...o sa-l schimb sa vad ce zice |
--------------------
Dacia
1300
1982
- NT01SJU
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#96
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
un depozit care se numeste apromatco!la lujerului langa gara cotoceni!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ButySoft |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 14 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Am o dacie 1310 din 96 pe care am GPL si benzina.
Pe benzina cand o turez brusc are tendinta de a se opri motorul. La relanti si turata merge foarte bine la fel si pe gaz. Carburatorul este Carfil-Webber. Poate cineva sa-mi spuna de la ce poate fi? Am fost pe la tot felul de service-uri si nimeni nu a rezolvat problema. |
--------------------
Daewoo
Cielo Executive+GPL Tomasetto secventiala/STAG-200
2004 Never drive faster than your Guardian Angel can fly./Niciodata sa nu conduci mai repede decat poate zbura Ingerul tau pazitor.
Cu respect, Florin |
|
mosoru |
![]()
Post
#98
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova ![]() |
Controleaza pompa de sprit si toate anexele ei
|
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|
viulian |
![]()
Post
#99
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
La mine facea la fel. Crezand ca e de la carburator, am pus un jiglor de sprit mai mare (cu debit mai mult) si nu mai facea probleme. Dar consum 15-16
![]() Am dat la un moment dat pe forum de un sfat de a schimba filtru de aer, ceea ce am facut. Acum am pus la loc jigloru ala initial, si totul e ok, asa ca suspectez ca de la filtru era, altceva neschimband de atunci decat filtrul si uleiul.. |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
Sir_Alex |
![]()
Post
#100
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Tot filtrul de aer banuiesc si eu ca ar fi. Carburatorul este curat?
|
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
verifica nivelul plutitorului...7mm cu tot cu garnitura
|
--------------------
-
-
-
|
|
andu911 |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
zic sa cureti si jicloarele
This post has been edited by andu911: 9 Mar 2005, 19:25 |
--------------------
-
-
-
|
|
andu911 |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
sau incearca mai putin de 7 mm si vezi daca mai face la fel...
This post has been edited by andu911: 9 Mar 2005, 19:24 |
--------------------
-
-
-
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#104
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Da de aprindere nu zice nimeni nimic ? Ia baga un ochi la platina, capac delco, fise bujii. Sunt sanse mari sa fie de aici daca zici ca da in nas cand o acc.
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
andu911 |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
pai daca ii merge bine pe gaz
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
ButySoft |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 14 April 04 From: Bucuresti ![]() |
ce pot sa va spun este ca:
1. De la aprindere nu e pentru ca pe gaz merge bine 2. Filtrul de aer este nou. 3. Nivelul a fost reglat si dereglat si reglat la loc, se comporta la fel. 4. Problema apare numai la accelerare brusca. Am atasat si schema circuitului de accelerare Attached thumbnail(s) carburator_carfil_accelerare.jpg ( Size: 81.14k ) Number of downloads: 267 |
--------------------
Daewoo
Cielo Executive+GPL Tomasetto secventiala/STAG-200
2004 Never drive faster than your Guardian Angel can fly./Niciodata sa nu conduci mai repede decat poate zbura Ingerul tau pazitor.
Cu respect, Florin |
|
ButySoft |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 14 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ButySoft @ 10 Mar 2005, 10:31) Imi cer scuze in post-ul anterior am gresit fisierul atasat. Acesta este cel corect. Attached thumbnail(s) carburator_carfil_accelerare_corect.jpg ( Size: 122.77k ) Number of downloads: 259 |
--------------------
Daewoo
Cielo Executive+GPL Tomasetto secventiala/STAG-200
2004 Never drive faster than your Guardian Angel can fly./Niciodata sa nu conduci mai repede decat poate zbura Ingerul tau pazitor.
Cu respect, Florin |
|
Luca_Stanciu |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 22 February 05 ![]() |
Parca s-a mai scris despre problema asta....ca si mie imi facea la fel...mi-a reglat nivelul, avansul si amestecul aer-carburant si acum merge bine
|
--------------------
Logan
1,4 MPI
2006 Laureat Polonia
- DB-98-RAL
|
|
Sir_Alex |
![]()
Post
#109
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, o fi de la reglaje. Eu am schimbat jicloarele sapt trecuta si pana le-am gasit o pozitie de reglaj corespunzator numai in nas am dat cu ea
![]() |
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
ares666 |
![]()
Post
#110
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 1 February 05 ![]() |
QUOTE(ares666 @ 1 Mar 2005, 21:42) Oricum, iar probleme, de fapt problema mai veche, dar nu stiu ce mama ei are, si cum se remediaza: - am baterie excelenta, si voltaj si amperaj exact ca in specificatiile producatorului; - am rotor(de la electrostarter) reconditionat Cu toate astea, CAND E GER SI MASINA A STAT MAI MULT DE 6 ORE,NU CUPLEAZA BENDIX-UL, NU INVARTE MOTORUL DELOC, PORNESC DOAR IMPINS IN JUMA DE METRU; nici macar harsait din ala ca atunci cand patineaza pe coroana... ELECTROMOTORUL ERA BUN. DE VINA ERA UN SCURT CIRCUIT CREAT DE PLACA DE METAL CARE SE AFLA INTRE ELECTROMOTOR SI EVACUARE (IL PROTEJEAZA DE CALDURA DEGAJATA DE EVACUARE, PENTRU A NU SE DESLIPI COSITORUL DIN EL). P.S. acuma nu m-a costat nimic, am mers la munca cu masina, m-a vazut un nene batran ca ma chinuiam pe la ea, si mi-a desfacut placa aia de acolo, temporar, si acum a revenit la starea in care doar ii arat cheia si porneste... mai sunt probleme dimineata cand e foarte frig, merge neregulat pana se incalzeste, si imi afuma bujiile, dar in rest e ok. merge bine deindata ce se incalzeste. salut si numa bine tuturor. |
--------------------
Dacia,Yamaha Virago
1300,XV400
- numere:murdare
|
|
Pedro |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
E normal sa cabreze motorul 2,5-3 cm la cuplarea treptei de viteza ?
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#112
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
asarban |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
daca sa se zgaltaie in suporti da!
Daca sa se miste fata spate NU! Oricum, ca sa raspundem strict la titlul topicului: nu e recomandat ca miscarea motorului sa depaseasca limita farurilor si a volanului...pe lateral poate depasi limta aripilor exterioare ca nu ne pasa! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
os |
![]()
Post
#114
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Este normal ca motorul (mai precis: ansamblul motor/CV) sa se miste (acest ansamblu este fixat elastic).
Motivele miscarii sunt: - momentul de inertie al organelor mobile ale motorului (rotiri in jurul axei longitudinale la accelerarea brusca in gol) - momentul rezistent la arbore (nu prea ai ocazia sa le vezi) - momentul rezistent la rori (nici pe astea). Daca miscarea nu deplaseste limitele descrise de antevorbitorul meu, nici o problema. This post has been edited by os: 14 Mar 2005, 13:32 |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Pedro |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Totul e sa nu ma trezesc cu el in brate , sau vreun pieton nevinovat pe zebra
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
tabek |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Am si eu o problema la masina mea.
Sub 2000 de rotatii, undeva intre 1600-1800 intrerupe si nu trage deloc, trebuie sa apas tare pe acceleratie ca sa traga. Face la fel in toate vitezele. La pornire, trebuie s-o turez tare, ca sa plec, altfel moare motorul. Daca o accelerez pe loc, face la fel, se tureaza constant pana pe la 1600rpm, unde da sa moara, daca trec peste acest "prag" nu mai am probleme. De la ce poate fi? |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
rtulea |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Ai umblat cumva la delcou? Pentru ca la delcou se pot face alte "2 reglaje" (care nu sunt indicate) pentru functionarea motorului. Adica, se poate regla astfel incat motorul sa functioneze bine la turatii mici sau reglaj pentru turatii mari. Fa reglajul delcoului prin cele 2 metode (stroboscop sau cu becul) si vezi daca mai face.
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
Gury |
![]() ![]()
Post
#118
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 7 March 06 ![]() |
Salut! Am si eu o problema, la fel ca multa lume de pe-aici
![]() la accelerare BRUSCA da sa se opreasca motorul si cateodata fenomenul e insotit si de rateu in galeria de admisie ![]() Incercand sa remediez problema, am cumparat: - carburator nou; - capac delcou, bobina, bujii, fise, platina toate noi; - furtun cu duza ca era crapat; SI TOT ASA FACEEE !!!!!! ![]() Am reglat platina la 0,4 , vacuum-ul functioneaza, avansul centrifugal n-are arcurile rupte, obtin turatie maxima chiar pe la 2,5 ture la surubul de amestec, iar cu avansul la "0" nu e chip sa ma-nteleg cu ea. Imi cere avans destul de mare si intr-o plaja foarte stransa ca sa se mai amelioreze tendinta de oprire la accelerare brusca, apar micile rateuri in galeria de admisie), trage..., sa zic..., dar oricum NU E NORMAL!!! Am incercat si cu avans "0" - la turatii apropiate de relanti ar trage chiar bine, dar daca accelerez bine-nteles ca se pune-n nas, la mai mult de 2000 de ture nu vrea sa urce, da rateuri continue (nu foarte puternice) in esapament si tremura toata. Credeti ca ar putea fi din supape? ..... ![]() M-a disperat!!! HELP, please ! |
--------------------
Volkswagen
Passat
2008
|
|
bucuresti.nord |
![]()
Post
#119
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 23 March 07 ![]() |
Am avut si eu probleme cu intreruperile acceleratiei, ma duceam la service si aia imi ziceau ca trebuie sa schimb multe bazaconii ! La mine era blocat colierul termostat pe inchis sau aproape inchis! si nu se incalzea cat trebuie, era un pic mai jos acul de caldura si eu puneam un carton in fata radiatorului
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
2000
- ROMANIA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:17 |