intrebare bujii
![]() ![]() ![]() |
intrebare bujii
ioonell |
![]()
Post
#571
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 15 February 09 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
2007 preferance
|
|||
user123 |
![]()
Post
#572
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Salut , cu ceva timp in urma scriam aici in legatura cu NGK iridium .....azi masina are aprox 42 000 km facuti cu ele ; accelereaza un pic mai bine ( nu nemaipomenit - insa suficient cat sa se simta, reactioneaza un pic mai rapid) iar la consum cam la fel ......le-am demontat de pe masina sa vad cum se prezinta si cred ca sunt destul de ok ( atasez si poze , scuze pt calitate insa nu ma pasioneaza mobilele performante ; am obs ca la baza izolatorului incepe sa se formeze un mic lizereu maroniu- sper totusi sa nu scape gaze pe acolo
![]() DSC00003.JPG ( Size: 80.78k ) Number of downloads: 977 This post has been edited by user123: 1 Apr 2010, 19:22 Attached thumbnail(s) DSC00002.JPG ( Size: 86.49k ) Number of downloads: 1017 |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
IRONICK |
![]()
Post
#573
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Scaparile pe langa ceramica sunt ceva normal la NGK.
In sfarsit am schimbat si eu NGK-urile la ~15.000km. IMG_4613a.jpg ( Size: 102.38k ) Number of downloads: 1045 IMG_4614a.jpg ( Size: 120.67k ) Number of downloads: 1043 Relantiul nu mai este trepidant, nu mai sunt socuri in motor la acceleratie/frana de motor, la turatie scazuta pleaca mai bine/nu mai da in nas. Si asta s-a simt doar in 15km de cand le-am schimbat. Spre deosebire de NGK (dezamagit total), pe care cand le-am montat nu am simtit mare lucru fata de bujii de fabrica cu 2 electrozi. This post has been edited by IRONICK: 2 Apr 2010, 11:10 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
user123 |
![]()
Post
#574
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Azi ma cuprins nostalgia bujiilor vechi cu 2 electrozi- leam montat, insa in tr 5 nu mai trece de aprox 4300 ture ( drum drept , fara rampe sau pante)......in restul tr se comporta normal desi pierd considerabil pe turatii mari ( "urca lent")- singurul "plus" ar fi ca mi se pare ca isi atinge temp normala( 4 linii) mai rapid in oras ......am repus NGK iridium si vad ca sia revenit
![]() PS- pt cine mia trimis PM: imi pare rau insa nu am suficiente postari ca sa trimit pm; iti raspund aici insa: bujiile sunt luate de la auto kappa ( le poti gasi la orice magazin de piese de import) si anul trecut m-au costat vreo 2 mil setul....dupa parerea mea se merita ( avand in vedere ca pun in masina ulei de 2.8 mil sil schimb la 10 000 nu vad de ce nas pune bujii de 2 mil care merg la 40 000 destul de ok ) |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
tuneam |
![]()
Post
#575
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
De ce sa mergi doar 40000 cu bujii cu iridium? Dacia zice ca la Ph2 se schimba bujiile la 60000 si sunt normale, cu cupru. Merg fara probleme pana la 90000km. Mama lor de bujii, ca-s facute sa reziste nu sa fie "consumabile obisnuiete"
|
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
user123 |
![]()
Post
#576
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Pe astea (cu iridiu) leam dat jos doar din curiozitate sa vad cum arata dupa 40 000 si sa fac o comparatie ( in mers ) cu cele standard - dupa experimentul de mai sus insa leam repus.....vreau sa le las pana la 90 000 si daca se mentin atunci inca un motiv in plus pt iridiu ( pt mine si 40 000 sunt suficienti )
|
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Leo0608 |
![]()
Post
#577
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
merci user123, faza e ca unix trade nu avea, al padrino nici atat nu aduce, iar altii din targu vitan sau elspa de pe 4tuning ma puneau sa iau pe comanda ... nu am avut incredere sa dau bani inainte dupa care sa vad ca ei nu imi vor mai aduce piesele .... asa ca m-am lipsit de acele bujii. Eu la logan 1,6 8v am ngk-uri normale de duzina de 35mii km ... nu le-am dat jos inca sa le verific
as fi vrut sa trec pe bujii mai calitative pacat ca nu se aduce bujii autolite racing in romania, ar fi meritat sa incerc vre-un set de bujii de la ei sa vad ce e de capul lor |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
user123 |
![]()
Post
#578
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Ciudat ca in capitala se gasesc atat de greu......si eu sunt tot din sud insa leam gasit ( pe stock !!) la 3-4 magazine- am avut si eu NGK normale ( V-line ) mai demult pe un oltcit.....astea insa sunt foarte bune mai ales pe turatii mari - pana in 4000 nu cred ca se observa diferenta insa peste 4000 clar raspunde mai bine ........nu te arunca la "racing" pt ca sunt prea reci pt ce avem noi si le vei afuma- chiar si la astea cu iridiu ma uit un pic "stramb" ( pt mers in oras imi par un pic "reci") insa deocamdata sunt ok
|
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Coci12 |
![]() ![]()
Post
#579
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 2 April 10 ![]() |
Daca tot veni vorba de bujii.......
imi spuse cineva ca e posibil ca o bujie sa nu dea scanteie in permanentza si datorita acestui fapt sa ajunga consumul masinii cu vreo 2 chiar 3 L peste consumul normal.....in special daca sunt bujiile din pozitiile 1 si/sau 4 sau 2 si/sau 3 (Logan 1.4) Va intreb daca e posibil ca o bujie (ex bujia 4) sa nu dea scanteie in anumite momente astfel avand loc o combustie cu randament scazut, cu mentiunea ca se simte cateodata cum ca masina nu mai "trage" si calc ceva mai mult pedala de acceleratie astfel ajungadu-se la un consum mai mare ( de consum sunt constient ca pedala provoaca acea crestere de cosum) ? Si in caz ca e posibil ca o bujie din pozitia 4 sa nu dea scanteie, care sunt simptomele masinii.......e posibil sa fie doar o pierdere a puterii de cuplu......dupa parerea mea ar trebui sa se "inece" motorul in timpul mersului, nu doar sa piarda din putere....... Acum 4 zile am avut o problema ce n-am mai intalnit-o pana acum in 3 ani de cand am masina.......- am plecat de acasa dimineatza (timp de mers ~ 35 de min) am parcat si dupa o ora cand am pornit din nou motorul a facut sunetul de automat ca si cum n-as fi avut benzina - cheia mentinuta cam 4-5 secunde - dupa care i-am pus contactul si am lasat-o pana la vreun minut dupa stingerea martorilor si a luat-o la juma de cheie ........si asta m-a facut sa ma gandesc la bujii........( si consumul de 13 L urban) ![]() (Logan 1.4 MPi - 91300 km ~ 3 ani - 60000 urbani - revizii toate la timp fara ultima) Deci? This post has been edited by Coci12: 2 Apr 2010, 22:55 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPi
2007 [B]R3sp3cT,
CC[/B] |
|
ioonell |
![]()
Post
#580
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 15 February 09 From: bucuresti ![]() |
schimba bujiile asa am patit si eu,le-am schimbat si acum consumul a revenit la normal
|
--------------------
dacia
logan
2007 preferance
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#581
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#582
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 2 Apr 2010, 01:07) Scaparile pe langa ceramica sunt ceva normal la NGK. In sfarsit am schimbat si eu NGK-urile la ~15.000km. Relantiul nu mai este trepidant, nu mai sunt socuri in motor la acceleratie/frana de motor, la turatie scazuta pleaca mai bine/nu mai da in nas. Si asta s-a simt doar in 15km de cand le-am schimbat. Spre deosebire de NGK (dezamagit total), pe care cand le-am montat nu am simtit mare lucru fata de bujii de fabrica cu 2 electrozi. Pana la urma ai pus Beru UXT 1 cu 4 electrozi ? |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#583
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Eu unul am fost incantat de NGK. Iridiumurile la 50.000 km nu au urme de scapari de compresie si functioneaza excelent.
Beru UXT 1 montez eu zilele urmatoare si am senzatia ca n-o sa fiu la fel de incantat ca de NGK ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#584
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
IMG_4617a.jpg ( Size: 45.56k )
Number of downloads: 890
IMG_4619a.jpg ( Size: 79.97k ) Number of downloads: 305 dap QUOTE(dr_mKe @ 3 Apr 2010, 23:22) Iridiumurile Cand compari mere cu pere, normal ca sunt mai bune alea cu iridium. Scaparile alea sunt normale la NGK, poate ai fost mai norocos si nu ai avut la ale tale. La mine s-a mancat un unu, ca trebuia sa imi soseasca 11. Data viitoare punem 11. This post has been edited by IRONICK: 3 Apr 2010, 22:42 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
argon |
![]()
Post
#585
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cum le strangeti la 25 NM, cu cheia dinamometrica? mai era o metoda, bujiile noi se strang manual pana se poate, dupa cu cheia inca ~135 de grade, dar doar o data, eu asa le-am pus, dar cele ce le-ai dat jos odata ar fi bine cu cheia dinamometrica.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
user123 |
![]()
Post
#586
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Eu am un furtun siliconic de aprox 40 de cm ; introduc bujia intrun capat si o strang pana nu mai merge - apoi folosesc cheia de bujii ( maxim 90 grade ) ; furtunul ala ma ajutat mai ales la 16v unde bujiile sunt puse foarte incomod; mam documentat vis-a-vis de acea depunere maro pe bujie si se pare ca nu ar afecta mersul bujiei ( ei zic ca de fapt nici nu ar fi urme de scapare de compresie ci particule de ulei care nu sunt luate de curentii de aer care se formeaza in comp motor) - mai multe detalii in link de mai jos(sper sa mearga) ; oricum imi plac mult ngk pt ca se tureaza ca un aspirator .....si consumul pe masura evident
![]() ![]() http://www.ngkntk.co.uk/working/RunScript....\Pg174.asp Sarbatori Fericite tuturor !!! |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
cristio_79 |
![]()
Post
#587
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Hristos a Inviat !
Bujiile ca bujiile, dar de fise nu zice nimeni nimic ? Eu am fise Beru pe masina, dar cand am vrut sa le caut dupa cod pe site-ul oficial, nu am gasit nimic. Stie cineva coduri pentru fisele Beru care se preteaza la motoarele 1.4 ? This post has been edited by cristio_79: 4 Apr 2010, 12:35 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
user123 |
![]()
Post
#588
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Salve , iata tot ce au cei de la Beru pt aprinderea de pe logan ( cam tot inclusiv acea unsoare de pus in capul fiselor - ff buna , la mine nu sa topit dupa mai bine de 40 000 km )- nu stiu daca merg pt solenza :
http://www.beru.com/english/produkte/produ...9&action=step04 This post has been edited by user123: 4 Apr 2010, 19:05 |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
argon |
![]()
Post
#589
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
user123 |
![]()
Post
#590
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Asa este , insa daca controlezi vizual dupa si nu are scapari pe langa- prefer sa o pornesc , sa merg putin si apoi daca este nevoie le mai strang .....mie groaza de stricat si apoi rectificat filet in chiulasa....
|
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
argon |
![]()
Post
#591
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu strici nimic, cu conditia sa fie la prima strangere, daca le-ai scos si pui inapoi, nu mai e valabil.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#592
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
pai si cum strangi cu mana fix la 135 grade, iti trebuie ceva forta in mana ca sa invarti cheia de bujii
argon detaliaza te rog, de ce daca le scoti sa te uiti la ele, dupa un timp, nu mai este valabl cu strangerea am auzit de cazuri cand bujiile au fost stranse ff tare de niste mecanici la mana cred si cand a incercat cineva sa le desfaca s-a rupt niste bujii in chiulasa .. |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
argon |
![]()
Post
#593
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
in primul rand o corectie, nu e vorba de 135 de grade, ci de 225 de grade max, in al doilea rand eu nu folosesc cheie clasica de bujii, d'aia de 14 lei in supermarchet, ci cap de tubulara special de bujii, care are si retinere, si se pune in manerul cu clicket, cu un prelungitor dupa caz. Mi-am cumparat capul acela de bujii cu 10 ron dupa ce am rupt 2 chei de bujii normale, o trusa de tubulare presupun ca are toata lumea la ce sa-l foloseasca.
Am gasit si o poza de cand mi-am schimbat eu bujiile, poate se intelege mai bine tipul de cheie ce-l folosesc la strangere si binenteles e vorba despre cazul 2, etansare cu saiba, nu con.index.php.jpg ( Size: 331.36k ) Number of downloads: 341 Am zis ca e valabil la prima strangere pentru ca daca le scoti e aplatizata saiba, si nu mai e valabila treaba cu 225 de grade. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#594
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
am inteles acuma, foarte bine a fost argumentat raspunsul, din punctul meu de vedere
merci |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
MARCI |
![]()
Post
#595
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 29 October 05 From: Baia Mare ![]() |
Am cumparat aceste bujii la sfatul lui Surube ,sper sa fie alegera corecta;multumesc.
This post has been edited by MARCI: 6 Apr 2010, 09:58 Attached thumbnail(s) P1030284.JPG ( Size: 159.29k ) Number of downloads: 321 |
--------------------
DACIA
SANDERO
STEPWAY 0.9 Tce
- MM XX GMT
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#596
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Argoane, eu prefer sa le strang cum zice producatorul motorului, nu al bujiei. Si renault are o dinamometrica speciala de bujii (mare minune sa o foloseasca cineva).
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#597
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
...
...
...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#598
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Stranse la mana nu am avut niciodata probleme. In alta ordine de ideii, cu beru mi-a revenit chiar si normal viteza de top speed la normal. De cand am pus ngk nu mai treceam de 165 pe bord neam. Deci m-am intors de unde am plecat, adica sunt la nivelul lui eyquem. Desi cred ca este mai sus.
This post has been edited by IRONICK: 6 Apr 2010, 12:05 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mykissfm |
![]()
Post
#599
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 11 May 09 From: Bucuresti ![]() |
unde se poate gasii unsoarea aia fluourata ,de se pune in cap la bujie sau ma rog in fisa.
caut in disperare si nu se gaseste,in schimb la dealer are asa ceva doar in service. |
--------------------
Nissan
Dacia
Qashqai /Sandero
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#600
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
unsoare de etansare ?
sau unsoare de blocare ? akku polfett QUOTE(IRONICK @ 18 Jan 2010, 00:39) polfett.JPG ( Size: 128.51k ) Number of downloads: 290 http://www.autobrand.ro/produse/hb/Trucker+Trailer-Parts.pdf This post has been edited by george_scala_2004: 6 Apr 2010, 13:21 |
--------------------
...
...
...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:27 |