SSilent
15 Mar 2008, 09:44
din lipsa de fonduri am optat pentru connecs, nu am avut ce face, dar s-a potrivit bine
driverx
15 Mar 2008, 09:50
Adica niste sute de mii reprezinta lipsa de fonduri pentru o piesa asa importanta la care nu poti zice ca o schimbi iar cu una ca lumea cand o sa aduni ceva bani?
Pai ma, sute de mii intradevar POATE FI "lipsa de fonduri", dar la acest nivel atunci nu ai ce sa te numesti proprietar de masina....pardon.....rabla.
SSilent
15 Mar 2008, 09:56
pei initial am vrut sa pun de uzina (care costa dublu) dar cand am aflat ca trebuie sa schimb si planetara nu am avut ce sa fac, in orice caz o sa am grija de lonjeroane, azi ma duc la tara o rastorn si il dau si pe celalalt cu ulei ars
driverx
15 Mar 2008, 10:01
...planetara o puteai schimba si peste 1-2 luni
...sau daca chiar era asa urgent (din cauza starii ei)....tot la tine e problema.
Imi place Dacia 1300, am avut si eu una, dar cand va vad cu tampeniile astea si modul asta infect de gandire, parca imi vine sa imi doresc sa bage aberatii dinalea de legi ca din 20xx sa nu mai circule masinea masini. Doar saptamana asta am evitat vreo 3 berline VARZA care franau in toate partile, nu puteai fi sigur de traiectoria lor in curbe, etc....
Merced
15 Mar 2008, 10:14
Pe unde gasesc niste poze cu 1300-ul tau?
driverx
15 Mar 2008, 10:18
Niciunde. Tin minte ca am pus candva, dar pare sa nu mai fie. M-am uitat acuma la Manage Your Attachments....
SSilent
15 Mar 2008, 16:38
pei planetara aia nu mai aveam ce sa fac cu ea, s-a rupt si a cazut, si de ce e tot la mine problema? trebuia sa las masina asa sa se rupa sau cum? chiar nu inteleg, sunt vinovat pentru ce? ca am reparat ceva care putea sa ma omoare si pe mine si pe altcineva? din cate stiu io piesele conecs ruginesc mai repede, asta este o sa-l schimb din nou cand o fii cu unu ca lumea
Alexu7
15 Mar 2008, 16:40
nu e driverx omul impotriva carpelilor? si a pieselor facute noaptea?
Merced
15 Mar 2008, 16:43
Cat de "conecs" o fi lonjerunu', o sa treaca ani pana sa-ti pice. Nu cred ca iti propui sa mai conduci masina asta si peste 5-6-7 ani nu?
SSilent
15 Mar 2008, 16:45
3-4 ani
(scriu "conecs" pt ca nu imi merge tasta "ics")
Alexu7
15 Mar 2008, 16:47
QUOTE(SSilent @ 15 Mar 2008, 16:45)
3-4 ani
(scriu "conecs" pt ca nu imi merge tasta "ics")
au astia niste tastaturi la connex, oferta buna luna asta
SSilent
15 Mar 2008, 16:50
de 2 luni de zile zic sa-mi iau alta da mi-e lene
Merced
15 Mar 2008, 17:46
Domnule te vaiti de problema cu tasta de multa vreme. Da-mi adresa ta si-ti trimit prin posta tastatura noua ca nu se mai poate asa.
Tine mai mult de patru ani lonjeronul, si de Conex, dar n-o sa mai tina restul masinii...
ydaniel
15 Mar 2008, 22:04
dai bine cu autovopant si baga in el ulei si vaselina:)
Adrian_Boy
16 Mar 2008, 08:22
Faza cu i-ati de Uzina si alte chestii care stim de ele fiind varf de elita in piese de schimb dacia, nu prea mai merita.
Una la mana, daca ai in plan sa-ti iei alta masina in 2-3 ani nu merita.
A doua, nu se stie ce legi mai dai astia si ne trezim ca mergem cu ele numa la cules de porumb
Iar daca bagam ce a zis daniel, o sa tina si de conex multi ani.
ydaniel
16 Mar 2008, 14:38
acuma nici alea de uzina nu sunt "top of the range'' dar mai bune UN PIC fata de cele de srl.desi am intalnit piese de conex mai bune decat cele de uzina.dar...in ultima vreme am ajuns sa iau piese straineze la pret de conex dar calitate dubla fata de cea de uzina
Sergeant Pulatchewsky
17 Mar 2008, 19:52
SSilent, cat te-a costat schimbatul lonjeronului in total cu manopera cu tot?
SSilent
17 Mar 2008, 21:33
pei a fost asa:
-70ron lonjeronu
-150ron manopera (schimbat lonjeron+planetara)
-80ron planetara (care mi-a dat-o mecanicu de la service, deci SH)
ydaniel
17 Mar 2008, 22:07
nu amana sa dai cu vaselina+uleI+autovopant,
slaiciprian
17 Mar 2008, 22:23
schimbat azi semilonjeron. manopera 90ron, pret in care a intrat si 2 bucse pe care le-a schimbat + faptul ca lonjeronul l-a intarit de la cap la coada. in plus am mai dat 6 lei pe un brat inferior ca nu l-a putut scoate, era gripat. sunt extrem de incantat de ce a facut acolo. arata excelent, iar la drum totul e in regula. daca iau mainile de pe volan, merge drept mult si bine.
o singura nedumerire am. semilonjeronul asta era varza, cam tot ce venea prins de el era suspendat in aer. in rest (celelalte 3) si caroseria dedesubt nu au pic de rugina. cum se poate?
SSilent
17 Mar 2008, 23:10
@slaiciprian la fel si la mine, toata masina este impecabila pe dedesubt, numai semilonjeronul stang era vad de capu' lui, nu imi dau seama
@ydaniel au dat ei din service cu ceva, nu stiu sigur ce, mazga aia neagra (se vede in poza) dar o sa pun si io ulei ars in el si o sa-l ung cu vaselina, dupa care o sesiune de drfting prin praf
, asta cam in 1-2 saptamani, nu cred ca rugineste pana atunci
ydaniel
17 Mar 2008, 23:12
nu prea am eu incredere in praf:) ala se pune oricum:)
SSilent
18 Mar 2008, 00:24
pei am auzit ca praf+vaselina e un tratament bun
Merced
18 Mar 2008, 08:37
"Mazga" neagra e antifon.
Oricum in general in service-uri pe Dacii se foloseste d-ala de mana a zecea, mie de pe pedalier mi s-a luat intr-o luna cred. Foloseste ulei ars, vaselina ceva, cu incredere.
Cum e posibil sa fie doar lonjeronul ala mancat si in rest totul ok? A fost facut din tabla mai proasta probabil... Si la mine e fix aceeasi treaba, doar ca nu l-am mai schimbat, ci peticit asta vara. Dreptul zici ca e nou, stangul nu. Si din cunostintele mele ambele sunt cele originale... In schimb podeaua e varza dintr-un capat in altul.
ydaniel
18 Mar 2008, 08:55
@ssilent vezi sa nu mai fie si alte subansamble ruginite.
DorDorel
18 Mar 2008, 15:08
Salut! Ce ziceti de lonjeronul din poza? E lonjeronul din partea soferului. Se poate suda? Trebuie schimbat? Cat ma costa?
Ms
Pozele sunt facute din stanga si din dreapta pentru lonjeronul cu probleme.
Se poate circula asa cu masina? Merge normal, nu se aude bubuituri sau scartaieli sau pocnituri, daca nu ma uit azi sub masina nici nu stiu ca se afla in halu asta.
Merced
18 Mar 2008, 19:37
E mancat dubios rau. Si mi se pare ca-i deja un petic pe el, cel putin asa mi se pare vazand prima poza.
Cat despre circulat, nu comentez. E alegerea ta, riscul tau. Pacat ca o masina relativ noua a ajuns sa aiba asemenea probleme la lonjeroane. Am Cielo din 1995 si am ramas surprins sa vad ca n-are punct de rugina pe burta...
slaiciprian
19 Mar 2008, 07:30
mai bine du-te la meserias sa-ti spuna. parerea mea, cum nu pare deteriorat de la un capat la altul, merge peticit. oricum, cauta meseriasul pe baza de recomandari. sa nu fie carpaci, sau sa invete meserie pe masina ta.
QUOTE(DorDorel @ 18 Mar 2008, 15:08)
Merge normal, nu se aude bubuituri sau scartaieli sau pocnituri, daca nu ma uit azi sub masina nici nu stiu ca se afla in halu asta.
Eu unul nu m-as risca sa mai circul cu el asa ,se vede clar ca acea parte ii mai lasata ,in caz de o groapa ,un soc mai mare ,nu sti niciodata ...
ydaniel
19 Mar 2008, 07:51
e f corodat.masina a primit vreodata ulei+vaselina in lonjeroane si autovopant afara?
altfel nu se ajungea aici.du-te si incerca sa=l schimbi.fa geometria dupa.
SSilent
19 Mar 2008, 22:05
cam cat ulei ars intra in lonjeroane si praguri?
ydaniel
19 Mar 2008, 22:44
eh,crezi ca am numarat.3-4l.
SSilent
19 Mar 2008, 22:57
deci 5
merci
Pe naiba, iti iese prin alte parti cum ar fi gaurile constructive, inainte sa bagi 200 ml.
ydaniel
20 Mar 2008, 13:16
intai se astupa acele gauri,se merge cateva zile cu masina si apoi se recupereaza uleiul
.eu asa fac
QUOTE(ydaniel @ 20 Mar 2008, 13:16)
intai se astupa acele gauri,
Se astupa cu ce si din ce material ??
ydaniel
20 Mar 2008, 13:33
ce ce ai la indemana.deci e o astupare provizorie.ieri 2 vecini ''astupau'' gaurile tehnologice si cele aparute cu spuma poliuretanica.
Nu stiu daca e o idee asa buna folosirea de ulei ars din moment ce are aciditatea crescuta. Ultima data cand am luat ulei RO3 a costat 6,3 lei litrul. La cat duce o asemenea reparatie nu cred ca merita "economia". Uleiul ars e bun doar de dat pe uluca. La fosta Dacie ('85) am schimbat lonjeronul dreapta in 2000 si a tinut perfect pana in 2007 cand a luat drumul Rematului. Era de Conex si singura problema a fost ca nu s-a potrivit o bucata dar mesteru a reciclat-o pe cea de la lonjeronul vechi. Ca sa nu mai patesc asa ceva am astupat cele 2-3 gauri cu dopuri facute dintr-un prosop vechi si am bagat cu seringa ulei RO3, acelasi pe care il foloseam si in motor. 500ml in fiecare lonjeron. N-am inteles de ce trebuie sa-i dai drumul dupa nustiucati km. Eu l-am lasat acolo sa-si faca treaba. Cel din stanga n-a avut nici un punct de rugina. Banuiesc ca asta a ruginit din cauza lichidului de racire care cugea pe, sau poate chiar in lonjeron atunci cand se face aerisirea. Cred ca si acidul scurs ocazional din baterie are un cuvant de spus.
si eu am schimbat semilonjeroanele acum 3 ani cu unele de conex...sincer au venit perfect, deoarece cascam si eu gura pe langa tinichigiu si nu l-am vazut sa faca modificari ceva....parerea mea e ca la o masina la care se ajunge sa i se schimbe lonjeroane, podele, etc nu are importanta daca pui de uzina sau , nu ca oricum mai mult de 5-6 ani nu o sa o mai duca pe ansamblu, o sa inceapa sa cada altele.....
otonel
31 Mar 2008, 13:52
Am si eu o mare problema cu semilonjeronul
L am luat in graba de la un magazin,nu stiu de ce firma este,l am montat pe masina si cand am montat bratul inferior am observat ca gaurile pentru axul acestuia nu au aceasii distanta fata de lonjeron,din cauza cand am facut unghiurile cu mijloace empirice a trebuit sa desfac tirantul pana a ramas in fata doar o singura piulita ca cea de a doua nu mai aveam filet sa o pun
acuma trebuie sa vad cum sa schimb pozitia la gaura aia,ma gandesc sa sudez o flansa cu gaura pozitionata corect peste urechea din fata a semilonjeronului,diferenta intre gauri fata spare este de 4mm care se simpt la pozitionarea bratului inferior
a mai patit cineva asa ceva,daca da cum a remediato
Iti zic eu de care e...e de Conex.
ydaniel
31 Mar 2008, 17:58
piese de conex sunt date cu un strat ultra subtire de grund gri.cele de uzina sunt negre.
Era gri deci de conex clar
Am rezolvat-o sudand o flansa peste urchea lonjeronului cu gaura data cum trebuie,numai ca pierzii timp si bani sa reparii ceva ce putea fi facut bine din fabricatie
SSilent
2 Apr 2008, 13:45
nici alea de uzina nu sunt cine stie ce, un prieten de-al meu a suferit un accident destul de grav, in urma caruia tot botu' masini era praf, a trebuit sa schimbe spoiler fata, capota, aripa straga, semiaripa stanga, grila radiator, radiator, grila fata, far stanga, toata tablaraia pe care a cumparat-o a fost de uzina, in finalmente masina a iesit stramba, asa ca.........
P.S. si ca sa nu mai zic ca a stat o luna de zile nevopsita din lipsa de fonduri si deja prinsese rugina la greu....
nu iti mai face griji, oricum din 2011 o sa fie topita deja, nu se merita investitie mai mare,...asta o sa tina mai mult ca restul masinii...
ydaniel
2 Apr 2008, 14:04
intr-adevar nici cele de ''uzina'' nu sunt facute la milimetru dar oricum mai bune decat de srl.
FRATILOR AM ACEASI PROBLEMA CU LONJERONUL.IMI RECOMANDATI SI MIE UN SERVICE BUN SAU UN TINICHIGIU BUN?AM FOST LA ITP SI MI A ZIS CA TREBUIE SA IL SCHIMB.
ydaniel
5 Apr 2008, 19:52
vrei sa faci lucrare buna sau asa...
sa stiu unde te trimit;)
oricum masina din ce an e?94-96?
MASINA E DIN 98.SI LUCRAREA VREAU SA FIE PUTIN MAI IEFTINA SI BUNA.
Ionescu
6 Apr 2008, 07:41
bebe si eu iti pot recomnda, unde mi-am facut recarosari la 2 masini... dar iti spun pe privat. Nu e nici ieftin nici sdump, dar lucrare f. buna! lasa-mi un mesaj privat si iti dau acolo toate detaliile.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.