Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Tesla Motors
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
b76bgaarh
cand a aparut otomobilu pe combustie fu la fel. pana nu a depasit caleasca nu a decolat in vanzari.
IRONICK
QUOTE(centurion @ 19 Apr 2016, 16:16)
Vad ca raspunzi doar la ceea ce iti convine.
*
Daca ne luam dupa logica ta, in continuare conduceam masini din manivela si rotile erau de caruta. Si le alimentam cu carbuni ca sa scoata aburi.
centurion
Care 'voi'? Sunteti mai multi? Inteleg .... suferi de dubla personalitate. Naspa.
Sper ca nu 'amandoi' sunteti frustrati. Stii tu de ce anume.
IRONICK
QUOTE(b76bgaarh @ 19 Apr 2016, 16:23)
cand a aparut otomobilu pe combustie fu la fel. pana nu a depasit caleasca nu a decolat in vanzari.
*

Da, dar la vrema aia nu erau producatorii auto, nu exista simulare si nici resursele din ziua de azi. Au luat-o de la zero. A fost mult mai greu atunci.
VladSoare
QUOTE(IRONICK @ 19 Apr 2016, 16:03)
Da, producatorii isi bat joc de 'noi'. Iti vinde aceesi masina grea de peste 1 tona de ani buni. Si cand apare unu care vrea sa faca ceva diferit, este hipster.

Nu e vorba doar de "diferit". E vorba de "diferit și mai prost decît ceea ce există deja".

QUOTE(IRONICK @ 19 Apr 2016, 16:03)
Tu nici macar nu vrei sa te bucuri ca este unu care vrea sa dezvolte piata, sa forteze producatorii sa scoata la vanzare SCHIMBAREA in domeniul auto.
*


Am zis eu că nu mă bucur? Ba mă bucur foarte tare și le doresc mult succes. Doar că momentan sîntem foarte departe, iar schimbarea pe care ne-o prezintă este o schimbare în rău. O să mă bucur și mai mult cînd o să văd o schimbare în bine.
Singura schimbare în bine este Tesla S, pe care nu mi-o permit. Toate celelalte sînt niște glume proaste, și asta cu indulgență. Faptul că scrie pe ele "schimbare" nu le face nici mai bune, nici mai atrăgătoare.
Eu personal îmi doresc o mașină electrică. Îmi doresc să apară una care să merite cumpărată și pe care să mi-o permit.

QUOTE(IRONICK @ 19 Apr 2016, 16:49)
Da, dar la vrema aia nu erau producatorii auto, nu exista simulare si nici resursele din ziua de azi. Au luat-o de la zero. A fost mult mai greu atunci.
*

Ce legătură are? Ideea este cu totul alta. Nimic nu va prinde decît dacă va oferi mai mult decît prezentul. Momentan mașina electrică oferă mai puțin.
Nu-i suficient să fie o schimbare. Trebuie să fie un progres. Dacă publicul o percepe ca pe un regres, atunci faptul că în teorie se numește "schimbare" nu face nici cît o ceapă degerată. Doar hipsterii schimbă exclusiv de dragul schimbării. Ceilalți schimbă cînd au un motiv s-o facă.
b76bgaarh
QUOTE(VladSoare @ 19 Apr 2016, 17:08)
Ceilalți schimbă cînd au un motiv s-o facă.
*


de fapt cand au ceva de castigat din schimbarea aia.
VladSoare
Exact.
Trebuie să fie un plus undeva, fie la costuri, fie la confort, fie la autonomie, fie la viteză, fie la siguranță... Dacă-s numai minusuri peste tot, ce rost are să schimbi?
Tesla S e singura cu ceva plusuri, iar aia e doar un vis frumos pentru 99% din populație. În rest... numai minusuri pe toată linia.
b76bgaarh
nici macar eco shit nu e , ca consuma sa o produci, ai niste produse f poluante in componenta ei, energia o produci tot pe aceeasi cale ca si pana acum etc.
simon
Totusi, nu poti sa faci scrob fara sa spargi niste oua.
Han Solo
muti poluarea din oras in alte zone - chestie care e un mare plus - in special poluarea cu impact imediat asupra sanatatii, cum e cea cu particule.

curentul electric se poate produce si cu 'regenerabile' (si se si produce), in timp ce carburantul elibereaza prin insasi natura sa carbon sechestrat biologic acum 150 de milioane de ani.

au o acceleratie de 'supercar' blush.gif

daca stai intr-o zona fiscalizata inspre masini electrice, faci economii serioase la cheltuieli de rulaj si intretinere icon_mrgreen.gif


amprenta de carbon pentru o tesla e mai mare decat a unei masini traditionale la poarta fabricii. insa, in functie de structura productiei de curent, poate ajunge net inferioara pe durata de viata. un studiu facut in SUA: http://www.ucsusa.org/sites/default/files/...ions-report.pdf (TL;DR: per ansamblu, masinile electrice sunt necesare).

masinile electrice nu sunt inca o alternativa completa la masina traditionala. insa ca masina a doua, de oras, vor deveni curand imbatabile.
paul_p
QUOTE(VladSoare @ 19 Apr 2016, 18:18)
Trebuie să fie un plus undeva, fie la costuri, fie la confort, fie la autonomie, fie la viteză, fie la siguranță... Dacă-s numai minusuri peste tot, ce rost are să schimbi?
Tesla S e singura cu ceva plusuri, iar aia e doar un vis frumos pentru 99% din populație. În rest... numai minusuri pe toată linia.
*


Ca si costuri de functionare o masina electrica este chiar ieftina. Cu o Tesla S mergi 100km cu doar 10 lei. Iar ca si costuri de intretinere scapi de filtre, bujii, curele, role intinzatoare, turbine, ambreiaj, cutie de viteza complicata, samd.
simon
Nici la astea nu umbli chiar toata ziua.
Pina nu vad mai multi acel Model 3, ne dam doar cu presupusu. Este o promisiune, pare o minune, dar... S-ar putea sa fie o multime de lucruri care ne vor deranja, sintem invatati cu masini bune si ne-am facut pretentiosi. charge.gif
IRONICK
QUOTE(VladSoare @ 19 Apr 2016, 17:08)
Nu e vorba doar de "diferit". E vorba de "diferit și mai prost decît ceea ce există deja".
*
Prost, adica cum? Defineste.
QUOTE(VladSoare @ 19 Apr 2016, 17:08)
Am zis eu că nu mă bucur? Ba mă bucur foarte tare și le doresc mult succes. Doar că momentan sîntem foarte departe, iar schimbarea pe care ne-o prezintă este o schimbare în rău. O să mă bucur și mai mult cînd o să văd o schimbare în bine.
Singura schimbare în bine este Tesla S, pe care nu mi-o permit. Toate celelalte sînt niște glume proaste, și asta cu indulgență. Faptul că scrie pe ele "schimbare" nu le face nici mai bune, nici mai atrăgătoare.
*
Schimbare in rau, de ce? De fapt ai pus punctul pe i in cazul tau. Nu iti permiti. Nu ai ezitat sa o spui in orice post de pe topicul asta.
QUOTE(VladSoare @ 19 Apr 2016, 17:08)
Ce legătură are? Ideea este cu totul alta. Nimic nu va prinde decît dacă va oferi mai mult decît prezentul. Momentan mașina electrică oferă mai puțin.
*
Ce ofera mai putin? Ca nici autonomia este un impediment. 99% din timp folositi masinile in oras.
QUOTE(VladSoare @ 19 Apr 2016, 17:08)
Doar hipsterii schimbă exclusiv de dragul schimbării. Ceilalți schimbă cînd au un motiv s-o facă.
*
Ceilalti producatori nu vor sa schimbe. Tentativele sunt aruncate pe piata la misto sa descurajeze.

19 Apr 2016, 19:14:
QUOTE(b76bgaarh @ 19 Apr 2016, 17:15)
de fapt cand au ceva de castigat din schimbarea aia.
*
Producatorii aduc tehnologie doar cand sunt presati de legi. Ne-ar vinde inca carute din 1907 la pret de Mercedes.
VladSoare
QUOTE(Han Solo @ 19 Apr 2016, 18:54)
au o acceleratie de 'supercar'  blush.gif
*

Doar una singură are accelerație de supercar. Iar aia nu-i accesibilă pentru muritorii de rînd.
Toate celelalte sînt niște carturi de golf ridicole, fără nici cea mai mică legătură cu un supercar. Pleacă de pe loc un pic mai tare decît suratele lor, dar pînă la 50 km/h și-au pierdut deja tot suflul.

QUOTE(paul_p @ 19 Apr 2016, 19:00)
Ca si costuri de functionare o masina electrica este chiar ieftina. Cu o Tesla S mergi 100km cu doar 10 lei. Iar ca si costuri de intretinere scapi de filtre, bujii, curele, role intinzatoare, turbine, ambreiaj, cutie de viteza complicata, samd.
*

O fi, dar suta aia de mii de dolari pe care o dai pe mașină depășește cu vîrf și îndesat toate posibilele revizii, bujii și curele.
Apoi, casco la valoarea aia te costă o avere.
Fără casco, dacă te lovește unul în parcare, ai pus-o, că te costă tinichigeria cît juma' de mașină.
Apoi mai vine și timpul să schimbi bateriile. Altă distracție.
Etc.
Costul unei mașini nu înseamnă doar prețul pe kilometru. Sînt multe lucruri care intră în calcul, și care la electrice dau cu minus rău de tot. Cel puțin deocamdată.
IRONICK
QUOTE(VladSoare @ 19 Apr 2016, 17:18)
Exact.
Trebuie să fie un plus undeva, fie la costuri, fie la confort, fie la autonomie, fie la viteză, fie la siguranță... Dacă-s numai minusuri peste tot, ce rost are să schimbi?
Tesla S e singura cu ceva plusuri, iar aia e doar un vis frumos pentru 99% din populație. În rest... numai minusuri pe toată linia.
*

Pai este. Doar autonomia este la ~70%. Ai securitate, confort, performante dinamice superioare. Si asta la orice Tesla.

Han Solo
Pe tesla iii dai 35k și tot face suta în 6s
IRONICK
QUOTE(VladSoare @ 19 Apr 2016, 19:15)
O fi, dar suta aia de mii de dolari pe care o dai pe mașină depășește cu vîrf și îndesat toate posibilele revizii, bujii și curele.
Apoi, casco la valoarea aia te costă o avere.
Fără casco, dacă te lovește unul în parcare, ai pus-o, că te costă tinichigeria cît juma' de mașină.
Apoi mai vine și timpul să schimbi bateriile. Altă distracție.
Etc.
Costul unei mașini nu înseamnă doar prețul pe kilometru. Sînt multe lucruri care intră în calcul, și care la electrice dau cu minus rău de tot. Cel puțin deocamdată.
*

Am inteles, inca o data banii.
VladSoare
Tesla 3 deocamdată e vaporware. Mai vorbim cînd o să existe în carne și oase.

QUOTE(IRONICK @ 19 Apr 2016, 19:19)
Am inteles, inca o data banii.
*

Nu eu i-am adus în discuție. Eu doar am răspuns. Dar da, banii sînt un impediment important în cazul de față. Există două feluri de mașini electrice: unele extrem de scumpe (din toate punctele de vedere, nu doar al achiziției) și altele stupide și ridicole. Și atunci ce poți să alegi? Aș alege o Teslă S dacă aș cîștiga la loto, dar altfel nu prea am ce face.
paul_p
QUOTE(VladSoare @ 19 Apr 2016, 20:15)
O fi, dar suta aia de mii de dolari pe care o dai pe mașină depășește cu vîrf și îndesat toate posibilele revizii, bujii și curele.
Apoi, casco la valoarea aia te costă o avere.
*

Mi-e teama ca tu pui in balanta pretul unei masini din gama Tesla S cu costurile de intretinere pentru un Logan.
Ca sa fie comparatia relevanta ia in calcul costurile aferente unei Tesla S comparativ cu o masina clasica din aceeasi gama de pret.
E clar ca Tesla S nu se adreseaza unor clienti de masini ieftine.
Han Solo
Eu pun pariu că o să apară : DD:
IRONICK
QUOTE(VladSoare @ 19 Apr 2016, 19:20)
Nu eu i-am adus în discuție. Eu doar am răspuns. Dar da, banii sînt un impediment important în cazul de față. [...] Aș alege o Teslă S dacă aș cîștiga la loto, dar altfel nu prea am ce face.
*
Dude, ai un broblem. Reciteste-ti posturile in istoric. Aduci referire la bani de foarte multe ori.
VladSoare
QUOTE(paul_p @ 19 Apr 2016, 19:24)
Mi-e teama ca tu pui in balanta pretul unei masini din gama Tesla S cu costurile de intretinere pentru un Logan.
Ca sa fie comparatia relevanta ia in calcul costurile aferente unei Tesla S comparativ cu o masina clasica din aceeasi gama de pret.
E clar ca Tesla S nu se adreseaza unor clienti de masini ieftine.
*

Păi tu ai zis că e ieftină întreținerea Teslei, că are consum mic și nu-i faci revizii.
Iar cînd eu subliniez că nici consumul mic și nici reviziile nu compensează toate celelalte costuri, îmi zici că la Tesla nu contează costurile, pentru că ea de fapt se adresează doar bogătanilor.
Păi atunci despre ce vorbim? huh.gif

QUOTE(IRONICK @ 19 Apr 2016, 19:27)
Dude, ai un broblem. Reciteste-ti posturile in istoric. Aduci referire la bani de foarte multe ori.
*

Îmi scoți afirmațiile din context.
Eu am zis întotdeauna două lucruri:
1. Tesla S e superbă, îmi place la nebunie. Dacă mi-aș permite-o, mi-aș cumpăra-o. Din păcate însă este atît de scumpă și la achiziție și la întreținere, încît nu mi-o permit. Deci cu inima strînsă trebuie să zic pas.
2. În afară de Tesla, toate celelalte sînt niște jucării stupide și ridicole. Lăsînd la o parte orice discuție despre bani, nu există nici una pe care să o vreau chiar dacă aș primi-o pe gratis.
paul_p
Pai eu am zis asa: Am 70000 de euro ca sa-mi iau masina. Sa imi iau un BMW seria 7 sau o Tesla S? Pai prefer o Tesla S, ca ma costa mult mai putin intretinerea.
E limpede acum? smile.gif
VladSoare
În cazul ăsta îți dau dreptate. Dar atunci nu putem vorbi de Tesla S ca de viitorul mașinilor electrice, buturuga care va răsturna carul mașinilor clasice. Nu poți schimba o industrie întreagă cu o mașină pe care și-o permit doar cîțiva foarte bogați.
Tesla 3 ar putea fi un început al schimbării. Dar rămîne de văzut. Deocamdată e numai o poveste frumoasă.
paul_p
Asa au inceput toate schimbarile. Cum spunea cineva mai sus, la fel de greu s-a trecut de la caruta la automobil sau de la CRT la LCD smile.gif
IRONICK
QUOTE(VladSoare @ 19 Apr 2016, 19:28)
Eu am zis întotdeauna două lucruri:
1. Tesla S e superbă, îmi place la nebunie. Dacă mi-aș permite-o, mi-aș cumpăra-o. Din păcate însă este atît de scumpă și la achiziție și la întreținere, încît nu mi-o permit. Deci cu inima strînsă trebuie să zic pas.
2. În afară de Tesla, toate celelalte sînt niște jucării stupide și ridicole. Lăsînd la o parte orice discuție despre bani, nu există nici una pe care să o vreau chiar dacă aș primi-o pe gratis.
*


1. Mie nu imi place, chestie de aspect. Dar cum se comporta este alta mancare de peste.
2. Nu vb. de restul masinilor.

QUOTE(paul_p @ 19 Apr 2016, 19:30)
Pai eu am zis asa: Am 70000 de euro ca sa-mi iau masina. Sa imi iau un BMW seria 7 sau o Tesla S? Pai prefer o Tesla S, ca ma costa mult mai putin intretinerea.
E limpede acum? smile.gif
*
Fuck intretinerea, o aleg pentru altceva.


<span class='edit'>19 Apr 2016, 19:39:</span>
QUOTE(VladSoare @ 19 Apr 2016, 19:32)
atunci nu putem vorbi de Tesla S ca de viitorul mașinilor electrice, buturuga care va răsturna carul mașinilor clasice
*
Vezi ca nici macar nu esti bine informat. A mai fost o tentativa in trecut in USA cu masini electrice si sa lasat cu masini confiscate inapoi de producator.
paul_p
Atunci parca masinile nu s-au vandut, ci doar s-au inchiriat.
VladSoare
Da, povestea cu EV1. Dar dacă stai s-o analizezi la rece, EV1 nu era cu nimic mai presus de mașinile electrice non-Tesla de azi. A fost o încercare destul de reușită, dar nimic super-spectaculos. Dacă ar produce-o azi din nou, n-ar rupe gura tîrgului.
paul_p
Masina a aparut prea devreme - 1996, nu era disponibila tehnologia de azi in ceea ce priveste bateriile. Era echipata initial cu baterii cu plumb si dupa aceea cu baterii NiMh.
b76bgaarh
Intre tesla și s class eu prefer mergedes
IRONICK


QUOTE(paul_p @ 19 Apr 2016, 20:04)
Masina a aparut prea devreme - 1996, nu era disponibila tehnologia de azi in ceea ce priveste bateriile. Era echipata initial cu baterii cu plumb si dupa aceea cu baterii NiMh.
*


Degeaba ii explici. Nu este nimic super-spectaculos.
b76bgaarh
Când o sa folosiți o mașină electrica zilnic puteți sa dați sfaturi, pana atunci decât va dați interesanți.
paul_p
Decat. Ca bine zici.
IRONICK
QUOTE(b76bgaarh @ 19 Apr 2016, 20:49)
Când o sa folosiți o mașină electrica zilnic puteți sa dați sfaturi, pana atunci decât va dați interesanți.
*


Vezi ca unii si-au pus curul in masini electrice, si nu la drive- test. Mai solo cu pianul pe scari.
b76bgaarh
stim, au si faruri cu leduri pacat ca nu vad nimic cu ele.
IRONICK
Stim, ai mers si cu dastea. Doar nu vorbesti de pe hartie.
Esti un fin cunoscator de leduri, moduri de constructie si nu in ultimul rand, al modului de testate.
Garett
Meet the future:
Mercedes AA Class
tongue.gif
VladSoare
QUOTE(IRONICK @ 19 Apr 2016, 20:26)
Degeaba ii explici. Nu este nimic super-spectaculos.
*

Păi poate ne explici tu ce era așa spectaculos la EV1. Era o chichineață cu două locuri, cu o autonomie declarată de 70-100 de mile și care se încărca în opt ore. Pînă și Zoe stă mai bine la toate capitolele. Și mai era și urîtă cu spume; Zoe pare Charlize Theron prin comparație.
Chiar nu văd ce pierdere uriașă a suferit omenirea prin moartea lui EV1. Chiar și lăsînd Tesla la o parte, avem azi mașini electrice mai bune decît EV1. Zoe sau i-Miev îi sînt superioare din toate punctele de vedere.
Garett
QUOTE(VladSoare @ 20 Apr 2016, 10:02)
... i-Miev îi sînt superioare din toate punctele de vedere.
*


Mai putin design-ul!
O fi vorba aia cu "beauty is in the eyes of the...beerholder" tongue.gif da' totusi ala e un ou pe roti!
VladSoare
E un ou pe roți, dar măcar are patru uși, patru locuri și timp de încărcare la jumătate față de EV1, la o autonomie similară. Dintre el și EV1, pe el l-aș alege, fără discuție.
IRONICK
QUOTE(VladSoare @ 20 Apr 2016, 09:02)
Păi poate ne explici tu ce era așa spectaculos la EV1.
*


Vezi ca ai ramas dator sa raspunzi punctual in postul: #363
Da o iei asa cu fiecare componenta a masinii si ne explici de ce este mai proasta.
VladSoare
Păi n-am ce să răspund mai mult decît am zis deja cu alte ocazii. Dacă excludem Tesla S, ar fi cam așa:

QUOTE(IRONICK @ 19 Apr 2016, 19:12)
Prost, adica cum? Defineste.
QUOTE(IRONICK @ 19 Apr 2016, 19:12)
Schimbare in rau, de ce?
QUOTE(IRONICK @ 19 Apr 2016, 19:12)
Ce ofera mai putin? Ca nici autonomia este un impediment. 99% din timp folositi masinile in oras.

Spațiu. Confort. Calitatea materialelor. Plăcerea condusului. Design.
Toate electricele în afară de Tesla sînt mici și înghesuite, cu plastice ca de Logan. Accelerația e bună doar cînd pleci de pe loc, apoi se fîsîie. Și sînt urîte cu spume.
Autonomia este uneori insuficientă chiar și pentru oraș, dacă-s condiții nefavorabile. Și oricum, procentul tău e umflat. Cel puțin în cazul meu este mai aproape de 80% decît de 99. Nu prea cred că sînt atît de mulți care să se apropie de 99%.

Acuma zi-ne ce îți plăcea atît de mult la EV1 și consideri că s-a pierdut, că nu mai există azi. De ce ar trebui să plîngem după EV1?
vallixx
Vlad: te vei lupta cu morile de vant.

O sa-mi sara in cap Ironicku' da' nu prea ma intereseaza, asta nu ma opreste sa-mi zic parerea

El pierde fondul fiind incantat de forma. Pierde esentialul dupa care se contrazice din placerea de a se contrazice, fiind cel priceput la aboslut orice.

La el farul cu LED este o chestie extraordinara. Moderna, complexa, cu o tehnologie noua si diferita, cutting edge.....doar ca nu lumineaza ca un halogen. Dar LED-ul este viitorul.....
Evident ca este.....da' nu acum, mai asteptam un pic pana cand tehnlogia va putea sa imi ofere ceva superior.

Masinile electrice sunt viitorul. Moderne, cutting edge, cu performante.....cu tot ce vrei, doar ca nu prea ai ce sa iti iei.

Tesla se adreseaza clientilor cu posibilitati financiare mult peste medie, iar doar cu acesti clienti nu faci schimbare.

Restul exista dar sunt total necompetitive.
Un Zoe incepe de la 21.000 fara chiria lunara a bateriilor.
Vine cu o caroserie de dimensiune unui Clio, 88 de cai si teoretic fara revizii.

De ce nu mi-as lua un Megane (ca sa ne oprim la Reno), care incepe de la 15.000 (deci -7.00 euroi), vine cu o caroserie mai mare, e mai confortabil, nu trebuie sa-l incarc X ore, are motor diesel de 90 sau benzina de 115, si pe care cheltui 100 euro pe an cu revizia.

Bun, ma mai costa carburantul...si nu putin, insa imi ofera posibilitatea sa ma plimb unde vreau eu si cat vreau eu la orice ora din zi sau noapte. Sau pot sa ma duc 1000 de km dintr-una, cu pauza doar de 5 min de pisu', nu de 4-5 ore cat sa-l pun la incarcat.
Iar daca pun 100 euro / luna carburant, acopar diferenta intre pretul de achizitie al Zoe fata de Megane in 5-6 ani. Mie iar imi da cu virgula.
Si sa nu uitam de chiria lunara a bateriilor, deci niste costuri lunare am si acolo

Deci iar zic....greu cu schimbarea in conditiile astea.
Dar masinile electrice sunt viitorul.......evident ca sunt, dar nu acum, mai incolo, cand tehnologia se va mai dezvolta.

A nu se intelege ca sunt impotriva farurilor cu LED sau al masinilor electrice.
Absolut deloc, zic doar ca in mometul de fata mai au ceva de lucru pana cand sa poata fi o alternativa.
VladSoare
Problema este că e un cerc vicios aici. Tehnologiile nu se vor dezvolta și nu se vor ieftini dacă nu le adoptăm. Iar noi nu vrem să le adoptăm pînă nu se dezvoltă și nu se ieftinesc. Și atunci ne învîrtim în jurul cozii.

Ironick zice că ar trebui să ne luăm inima în dinți și să le adoptăm chiar și așa, incomplete, strîngînd din dinți, doar de dragul schimbării. Pentru că de fapt ele sînt foarte bune și moderne, e doar vina noastră că nu le vedem așa. Iar cei care refuză s-o facă sînt doar niște retrograzi stupizi care stau în calea progresului. Vrei butoane pe bord și nu un televizor lipit cu superglue? Ești un retrograd care trăiește în trecut. Vrei volan rotund? Ești un retrograd care trăiește în trecut. Etc.
Han Solo
nu va ingrijorati, se prefigureaza deja piete suficient de solide ca sa determine progresul.

nu va suparati pe mine, dar musk nu conta tocmai pe romania cand si-a facut planul de afaceri.
VladSoare
De ce să ne supărăm? Știm și noi asta. tongue.gif
Nu pot decît să sper să ai dreptate. De-abia aștept să văd mașini electrice pe toate drumurile.
Han Solo
e inevitabil. pisica a iesit din sac tongue.gif chiar presupunand ca tesla in sine se duce cu burta in sus, modelul s-a pus pe piata.

cu tehnologia actuala nu va inlocui complet motorul termic, chiar si cu avansuri considerabile la autonomie. insa pentru anumite tipuri de utilizare, e pur si simplu aberant sa nu iei in calcul una electrica.
MuciX
Adica inca un DMC? tongue.gif
Garett
QUOTE(Han Solo @ 20 Apr 2016, 14:26)
nu va suparati pe mine, dar musk nu conta tocmai pe romania cand si-a facut planul de afaceri.
*


coffee_spitsk.gif
up.gif
Anul trecut pierdusem sirul Teslelor si Outlanderelor Hybrid dupa doar doua zile in Olanda.
Acum doi ani nu gaseai parcare in Norvegia fara cel putin un Model S sau un Leaf.
Pentru tari "normale" cu autostrazi peste tot, aeroport in orice catun mai rasarit si prize in fiecare parcare masinile electrice sunt perfecte.
Nu si-a pus nimeni problema sa nu le mai faca pentru ca nu sunt suficiente prize de incarcare in Drumul Taberei!
Una peste alta se poate si la noi:
Subventie masini electrice
IRONICK
QUOTE(VladSoare @ 20 Apr 2016, 09:42)
Păi n-am ce să răspund mai mult decît am zis deja cu alte ocazii. Dacă excludem Tesla S, ar fi cam așa:
Spațiu. Confort. Calitatea materialelor. Plăcerea condusului. Design.
Toate electricele în afară de Tesla sînt mici și înghesuite, cu plastice ca de Logan. Accelerația e bună doar cînd pleci de pe loc, apoi se fîsîie. Și sînt urîte cu spume.
Autonomia este uneori insuficientă chiar și pentru oraș, dacă-s condiții nefavorabile. Și oricum, procentul tău e umflat. Cel puțin în cazul meu este mai aproape de 80% decît de 99. Nu prea cred că sînt atît de mulți care să se apropie de 99%.

Acuma zi-ne ce îți plăcea atît de mult la EV1 și consideri că s-a pierdut, că nu mai există azi. De ce ar trebui să plîngem după EV1?
*


Nu mi-ai raspuns inca punctual. Ca sasiul x, este bla-bla, ca suspensia este criza, ca invertorul lucreaza le tensiune prea mare, etc .. ca instalatia de incalzire are randamentul x si daca se adopta y ii creste eficienta. Astea sunt argumente ca sa definesti o masina ca este proasta, nu faptul ca atunci cand te sui in ea bati in plastic, strangi din nas si te dai mare cunoscator.

Nu ma intereseaza restul masinilor scoase pe piata la misto, ci doar producatorul din titlu. Am mai zis, restul sunt facute sa descurajeze.

Despre EV1 ti-a dat startupul paul_p. De la ce a spus el poti sa dezvolti ce a reprezentat ea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.