Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Lumina colorata, lumina desenata
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74
skija
cado....
Maskatu
Am tras si eu cateva cadre week-endul trecut in parc... am selectat 2 poze mai reusite dupa parerea mea... nu aruncati cu pietre, sunt incepator. biggrin.gif Sunt facute cu zoom-ul optic aproape de maxim...11-12x si probabil de aceea un pic neclare...
DrK
Eforie 2010
eduardsebe
Pozele sunt facute cu un Nikon L100 smile.gif
os
Un alt fel de portret

Tamron 17-50, K10d.
Amedeus
Fotografiate anul trecut in Viena...

[attachmentid=1627632800] [attachmentid=1627632805]

...si niste nasturi smile.gif

[attachmentid=1627632803]
eduardsebe
Unirii smile.gif
Si o torta la festivitatea UNEFS smile.gif
Maskatu
renault...
[attachmentid=1627635347]

O floricica...
[attachmentid=1627635348]

Cismigiu....
[attachmentid=1627635349] [attachmentid=1627635350]

Old school...
[attachmentid=1627635353] [attachmentid=1627635354]

patriotism...
[attachmentid=1627635355]
os
Aia cu Renault mi-ar fi placut mai mult daca masina era ori curata-curata, ori murdara-murdara. Sau poate murdara tare, si sa fi sters foarte bine numai partea cea mai proeminenta a literelor.
Maskatu
Ok am notat. O sa pandesc masina sa fie ori curata, ori mai murdara rolleyes.gif Celelalte cum sunt? blush.gif Nu prea am avut timp sa mai ma experimentez, dar promit ca o sa trag mai multe cadre pe viitor. happy.gif
Ov
1. citeste
2. fa multe poze
3. fi mai selectiv tongue.gif
zax
QUOTE(os @ 28 Jun 2010, 22:50)