salut, am si eu nevoie sa ma ajute cineva , cineva sa aiba suficient nervi:d
Vecinul meu are benzina in ulei, adica a crescut nivelul de ulei si miroase a benzinei si in plus cam consuma masina in ultima vreme, este vb despre o dacie 1410 L sin 1996. Si m-a rugat sa-l ajut daca pot, intrebarea mea:
Ce trebuie sa schimb la pompa de benzina, si daca poate cineva sa-mi explice cineva pas cu pas toate operatie ( niciodata nu m-am atins de pompa de benzina )
Multumesc
ydaniel
26 Nov 2008, 09:01
sa schimbe cele 2 membrane.sa cumpere numai de scornicesti-cam 12lei membranele.operatia se poatea face si cu pompa pe masina:se desfac suruburile se scot cele 2 membrane se aseaza cu grija si se monteaza capacul+suruburile la loc.
acolo sunt vreo 6 suruburi, despre aia vb, nu?
ovidius max
26 Nov 2008, 09:32
Da, alea sunt. Vezi ca mai este si un arc pe acolo, ai grija sa nu sara cand desfaci corpul. Si corpul cu supape se roteste cu vreo 90 de grade ca sa-l poti scoate. Si la fel la montare.
Trebuie sa fie un topic similar ca eu de acolo am invatat cum se face si a fost OK.
multumesc pt ajutor, am adus aminte ca am undeva in portbagaj o pompa de benzina uzata ( asa am luat masina, sta vreo 2 ani acolo ) o sa exersez cu ala , apoi ma bag in " live" .
Deci practic, daca schimb membrana numai trebuie sa intra benzina in ulei?
ydaniel
26 Nov 2008, 10:07
DA.
Sa cumperi si garniturile alea intre pompa si bloc.
QUOTE(ydaniel @ 26 Nov 2008, 10:07)
DA.
Sa cumperi si garniturile alea intre pompa si bloc.
si ala cum se schimba?
ydaniel
26 Nov 2008, 10:53
pai : cand scoti pompa(desfacand cele 2 piulite) le vezi.ordinea asa e:bloc-garnitura-cala izolanta din textolit-garnitura-pompa.
sorin1983
26 Nov 2008, 11:12
am luat eu niste garnituri de carton galben spre verde la culoare... si ale dracu daca se potriveau la suruburi
e mai mica distanta intre gauri:) fir-ar ai dracu cu srl-urile lor! aia de textolit trebuie sa o ai sigur:) pe cele de carton daca le cumperi si nu se potrivesc poti sa le rupi la gaura unde nu intra ca nu au nimic...
apropo iti faci service cu ce inveti de pe forum ?
))
QUOTE(sorin1983 @ 26 Nov 2008, 11:12)
am luat eu niste garnituri de carton galben spre verde la culoare... si ale dracu daca se potriveau la suruburi
e mai mica distanta intre gauri:) fir-ar ai dracu cu srl-urile lor! aia de textolit trebuie sa o ai sigur:) pe cele de carton daca le cumperi si nu se potrivesc poti sa le rupi la gaura unde nu intra ca nu au nimic...
apropo iti faci service cu ce inveti de pe forum ?
))
Nu fac nici un service, dar vecinul meu habar nu are unde e alternatorul, nu ca sa stie cum se schimba membrana la pompa
slaiciprian
26 Nov 2008, 19:46
e foarte aiurea sa scjhimbi garniturile cu pompa pe masina. din cauza pozitiei aiurea risti sa pisti garniturile la montare. la magazin e 4 lei un set de garnituri, dar trebuie sa iei o bucata de plastic care vine intre membrane de la pompa veche, garniturile noi nu au. io era sa pun fara plasticul ala.
ydaniel
27 Nov 2008, 00:01
4 lei sunt cele de srl.am gasit si la 1 leu/buc=dar sunt ff proaste si sunt mai mici si nu cad pe gauri/.
am gasit pompa de benzina de srl , cu 33 lei
care e cea mai buna pompa de benzina ?
ydaniel
27 Nov 2008, 08:51
QUOTE(ydaniel @ 27 Nov 2008, 08:51)
nashpa, inseamna ca alea din targ is varza, incerc sa-l schimb membrana la pompa originala, daca e multumit inchid povesetea, daca nu atunci cred ca urmeaza un schimb de pompa, dar omul a zis clar nu vrea sa dea mai mult de 50 ron.
Mai , la mine ii pompa originala a masinii ,am schimbat doar membrana de la pompa si atat (singura care am gasit-o a fost de ARMCOMP ,sau ceva de genu 4lei )
In legatura cu acele stuturi , toate au iesit la mine , dar le-am "introdus " simplu si eficient la loc ; am facut niste striatii pe acele stuturi , am folosit o solutie de lipit de la lucru ( cu care asiguram prezoanele si suruburile de la reductoare ) apoi batut usor cu o bucata de lemn de brad si garantat nu o sa mai iasa de acolo nici fotografiate !!!
Aceasi metoda am aplicat-o si la stutul de la capacul carburatorului si tine de aproape 2 ani fara probleme !!!
ydaniel
27 Nov 2008, 11:14
Merced
27 Nov 2008, 11:19
Sugestia mea e sa dai totusi jos pompa de benzina de pe masina, lucrezi mai lejer asa si n-ai riscu sa-ti sara arcurile alea de acolo. Eu membrana am schimbat-o vara trecuta, dar aveam o pompa noua(dar era modeu' fara retur asa ca atunci am pastrat corpul de la cea veche) facuta probabil de uzina acum mult timp. M-au lasat si capsulele alea ale corpului anu' asta, am stat si am tras la benzina in gura de nu stiu cate ori, cand pompa refuza sa mai actioneze, sau daca actiona avea un debit foarte mic(o "talpa", nu mai apuca sa mentina nivelul in CNC si ramaneam in drum). Merita verificata si treaba asta dupa ce schimbi membrana. Daca arunca cum trebuie cand dai la cama, n-are treaba vecinu' o perioada...
Eu saptamana asta am verificat cat baga pompa de benzina cu motorul cald ( reglaje CNC 7 si 12.5 ) membrana noua
Imi baga in jur de 1L si 100 grame la un plin de CNC , deci am debit
thomashardy
25 Feb 2009, 08:12
QUOTE(Minel @ 27 Nov 2008, 09:03)
In legatura cu acele stuturi , toate au iesit la mine , dar le-am "introdus " simplu si eficient la loc ; am facut niste striatii pe acele stuturi , am folosit o solutie de lipit de la lucru ( cu care asiguram prezoanele si suruburile de la reductoare )
De aproape o saptamina am probleme cu pompa de benzina.Acum citeva zile i-am schimbat membrana fiindca am observat ca era crapat textolitul dintre membrane si se umezea putin in jur. Ieri dimineata,cind am vrut sa pornesc,nu a mai luat-o…am dat la cama da’ pe linga stutul de la tur picura benzina.Cind am strins colierul de pe furtun…a iesit stutul din corpul pompei!
Intrebarea mea,pentru Minel,ar fi :cum se fac acele striatii si ce fel de aditiv se poate folosi?(eu am incercat cu silicon rosu,dupa care am batut usor cu ciocanul stutul la loc...nu tine;se umezeste si iese usor!)Daca se poate mai multe detalii…
Cu stima,HT
QUOTE(thomashardy @ 25 Feb 2009, 08:12)
:cum se fac acele striatii si ce fel de aditiv se poate folosi?(eu am incercat cu silicon rosu,dupa care am batut usor cu ciocanul stutul la loc...nu tine;se umezeste si iese usor!)Daca se poate mai multe detalii…
Cu stima,HT
In primul rand , se curata interiorul locului unde era amplasata respectiva "tevusca" care a iesit din corpul pompei , ai cu un patent se fac acele striatii ( cu un alt patent se tine de un capat si cu la celalalt capac se fac striatiile ) pe partea conductei cate a iesit din "locatia" ei din corpul pompei .
Am atasat si un desen sa se observe cu ce parte a patentului se fac striatiile !
Apoi cu o solutie de lipit LOCTITE ai dat pe acea portiune unde am facut striatiile , am introdus usor in corpul pompei si batut usor cu un ciocanel (fara sa iti etalezi muschii ) pana a intrat la locul sau .
Aceasta "operatie" a fost facuta la toate stuturile de la pompa de benzina (denota calitatea sa ) cat si la stutul de la capacul carburatorului si nu am treaba mai bine de un an !
Bafta si numai bine !
thomashardy
25 Feb 2009, 18:00
[quote=Minel,25 Feb 2009, 09:11]
Aceasta "operatie" a fost facuta la toate stuturile de la pompa de benzina (denota calitatea sa ) cat si la stutul de la capacul carburatorului si nu am treaba mai bine de un an !
Am demontat pompa deoarece azi dimineata cind am dat la cama s-a rupt arcul si a iesit pirghia aceea manuala dintr-o parte (e dintr-o tabla subtire…tresa de sergent de pe vremuri…).Am demontat-o bucati i-am scos stuturile,(doar doua, ca cel calibrat nu a vrut sa iasa si nici n-am insistat!) spalata cu benzina si uscata pe calorifer.Cu strierea a mers destul de usor: am tinut cu un mops-papagal iar cu patentul am rasucit-smuls vreo 10mm de la capatul ce intra in pompa.
Problema a fost cu loctit-ul;n-m gasit nicaieri asa ca am folosit ‘Picatura’…cea originala nu chinezaria…sper sa tina!
Pirghia am indreptat-o si am montat-o la loc…oricum nu mai actioneaza asupra camei…doar sa nu iasa ulei pe laterale…am ‘ajustat-o’ si cu putina picatura…sper sa tina…pina schimb pompa.
Multumesc pentru sfaturi,
Cu stima, HT.
SB 04 GST
28 Feb 2009, 19:23
50 de lei pompa noua, acuma am schimbato si eu ca am avut deaia capsulata si mi-a facut probleme ce sa te mai chinui atata...
ydaniel
1 Mar 2009, 08:20
ce marca e pompa??
SB 04 GST
3 Mar 2009, 17:51
chiar nu m-am uitat ce marca e
.... aia capsulata nu avea cama (clapeta sau cum ii zice) si asta are...
diaconuliviu
4 Mar 2009, 08:40
QUOTE(ydaniel @ 1 Mar 2009, 08:20)
La 50 RON, banuiesc ASAM, alea Pulsor is cam 75-80 ron. Cel putin prin zona mea...
mai este o pompa poloneza, copie de pompa scornicesti, numai este mult mai usoara , si costa numai 42 ron. Cine a cumparat, si a pus era multumit. Acuma sunt curios cat timp ramane multumit. Una de scornicesti e 93 ron la Ciclop in TM.
ydaniel
4 Mar 2009, 09:36
alea facute in polonia sunt ff slabe calitativ.
dar la jumatate de pret de pulsor ce sa te astepti?
eu recomand NUMAI pulsor sa scornicesti.
CandyMan13
4 Mar 2009, 10:23
Am avut o pompa poloneza,si atat ma pot lauda cu ea:Dca dupa ce am mers cam 1000 de km...au aparut problemele.Nici prin cap sa imi treaca,dar pompa le cauza.Pe scurt era fisurat capacul pompei pe lateral si tragea aer.Asa ca am dat o raita pe la magazine si mi'am facut cadou o pompa de pulsor.
Parfum de...benzina :DNici cea mai mica problema.Singura a fost diferenta de pret.
Asa ca feriti'va de ASAM,poloneze...si altele.
ydaniel
4 Mar 2009, 10:37
desi pe corpul lor este stantat poland/made in poland am o banuiala ca tot prin turcia sunt facute
SB 04 GST
5 Mar 2009, 19:09
ups
poland scrie...
sa speram ca tine pana se rupe.... e de 2 luni pe masina pusa si cred ca are si 2000 de km ca .... merg zilnic cu ea la servici sa speram ca mai tine
Muratu
23 Apr 2009, 21:10
Are cineva vre-o poza din laterale unei pompe de benzina clasica cu retur, ca la a mea a cazut cama si nu mai stiu sa o pun la loc. Inca mai functioneaza cama dar nu sta la locul ei.
neamtzu25
23 Apr 2009, 21:58
sal
si eu ma pompa mde in poland dar nua ma avut deloc probleme cu ea,o am de vreo 3000 km si inca merge;daca nu am acel plastic izolator ce se intampla????
ydaniel
23 Apr 2009, 22:45
cala izolanta se numeste.
monteaza una;)
bmf_panzer
23 Apr 2009, 23:33
este o posibilitate ca parghia pompei sa nu faca contact bine cu cama daca nu ai distantieru ala ....
diaconuliviu
24 Apr 2009, 07:06
Problema e ca face prea tare contact cu cama, tensioneaza membrana care se rupe.
neamtzu25
24 Apr 2009, 11:09
ok mersi ,sa treaac zilele astae de sarvatoare si ma iua de ea...........
hathazy
19 Jul 2009, 03:55
o pompa de benzina electirca are cineva de vanzare?sau cat e una noua?msmsm
Kiraly
30 Nov 2010, 19:31
Poate sa-mi explica cineva cum se schimba cele 2 supape din pompa de benzina clasica?
ghitza
30 Nov 2010, 21:31
se ia alt corp
Kiraly
30 Nov 2010, 21:34
deci nu se poate schimba?mi se pare ca e presat acolo..
ghitza
30 Nov 2010, 21:50
exact si nu are rost sa te complici ca nu iese nimic .iei alt corp sau o pompa mai buna
Kiraly
30 Nov 2010, 22:04
bine mersi
ghitza
30 Nov 2010, 23:11
nu ai pentru ce .bafta
ursu_florin2002
1 Dec 2010, 16:51
Cele 2 supape de teflon ? Se pot schimba...incerca cu o dalta mica , sau o surubelnita in care poti sa bati. Bati spre lateral , ca si cum ai desfileta un capac de borcan. Este un inel metalic care le tine presate impreuna cu arculetul.
paul-tm
1 Dec 2010, 17:41
Recomand pentru cine vrea sa isi schimbe pompa de benzina, sa mearga la unix sa comande o pompa de benzina de calitate. Sunt 2 modele:
- unitehna la 55 roni
-bcd corona la 100 roni
Eu am luato pe cea de 55 roni, foarte multumit de ea. Decat sa ma chinui sa schimb membrane, supape.
asta ii ziceam mai sus la colegu,acolo ajunge
da aveti dreptate ce e nou e nou...
adaniel69
4 Dec 2010, 21:11
QUOTE(paul-tm @ 1 Dec 2010, 17:41)
Recomand pentru cine vrea sa isi schimbe pompa de benzina, sa mearga la unix sa comande o pompa de benzina de calitate. Sunt 2 modele:
- unitehna la 55 roni
-bcd corona la 100 roni
Eu am luato pe cea de 55 roni, foarte multumit de ea. Decat sa ma chinui sa schimb membrane, supape.
de cat timp o ai? se dezamorseaza? ramane carburatorul fara benzina dupa cateva zile de stat pe dreapta? sau toate raman fara benzina? depinde de pompa?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.