QUOTE(neumann @ 24 Mar 2015, 16:11)
Aia pentru ca electronica voteaza cu 2 din 3, la fel s-a intamplat si cu pitoturile la AF447.
Intram in niste detalii care nu sunt necesare, despre tripla sau multipla redundanta. Nu e mai simplu sa ne rezumam la similitudini?
QUOTE
the aircraft unexpectedly decreased the pitch autonomous and started to descend. The aircraft reached a rate of descent of up to 4,000 ft/min
QUOTE(neumann @ 24 Mar 2015, 16:11)
Dupa reducerea AoA, avionul poate: urca, mentine nivelul dezbor, cobori.
Iarasi, intram in detalii care nu sunt necesare. Depinde de ce se doreste. Spre exemplu, se poate sa "[...] flight control laws order a continuous nose down pitch rate that, in a worst case scenario, cannot be stopped with backward sidestick inputs, even in the full backward position"
QUOTE(neumann @ 24 Mar 2015, 16:11)
Milisecunde, as zice, atunci cand conditiile sunt indeplinite.
Posibil, nu zic nu.