Axinte
18 Sep 2012, 18:46
O idee buna ar fi sa-l lasi pentru la anu, ca vine iarna pe noi. Posibil sa fi pierdut freonul.
Maskatu
18 Sep 2012, 19:32
Ai ford sau dacie? Ca nu prea am inteles... Mergi la orice service care are aparatul acela de verifica instalatia de ac. Poate ai o pierdere de freon pe undeva.
vlad_popescu47
18 Sep 2012, 21:36
Semnatura e veche, a ramas asa. Acum am o supernova si-un Clio dci din 2007, dar nu asta e important.
Pe unde poate sa piarda freonul? Ce ar mai fi de verificat, inainte s-o duc la "reumplut"? Ma refer la componentele mecanice
Oricum, in decurs de 4 zile (cat a stat nepornita) a ajuns in starea in care e acum (adica nu mai raceste deloc).
Iulikk
18 Sep 2012, 21:42
@ Maskatu: daca ar fi sa ramana fara freon, nu era normal sa nu mai cupleze compresorul? Ca la Solenza din dotare asa a facut. Apasam pe buton... cupla 3-5 secunde si decupla automat.
Maskatu
18 Sep 2012, 22:20
Mai poti verifica butelia de deshidratare sa vezi daca se face verde sus unde este gemuletul. De pierdut poate sa piarda pe oriunde ca doar este maricica instalatia. Tocmai din acest motiv se face verificarea cu substanta de contrast si ultraviolete. Poate fi o pierdere la oricare din imbinari mai ales ca masina a stat atatia ani nepornita. Nici nu era indicat sa pornesti instalatia fara o verificare in prealabil. Uleiul din instalatie nu a circulat 4 ani...
vlad_popescu47
19 Sep 2012, 01:08
A stat 4 zile nepornita, cred ca n-ai citit tu bine
Deci compresorul cupleaza chiar si fara freon in instalatie?
Faza e ca racea bine inainte, acum e zero barat, ca si cum n-as avea deloc A.C.
Butelia de deshidratare care e, ca sincer, n-am nicio idee la ce te-ai putea referi.
Si de ce n-ar cupla compresorul fara freon?
Maskatu
19 Sep 2012, 09:16
De suparare.
Dupa cun spuneam. Mergi la un service sa iti verifice instalatia!!!!
vlad_popescu47
19 Sep 2012, 12:54
Imi recomanda cineva unul rezonabil ca preturi in bucuresti?
poate arunci un ochi pe la bursa. Sunt niste oferte rezonabile pe acolo.
uscatu83
17 Jun 2013, 20:24
Salutare. Am si eu o intrebare legata de temperatura pe care o genereaza Ac-ul la Super Nova. Azi am cumparat un termometru auto cu baterie si i-am pus senzorul in aerisirea de la mijloc ,pe la ora trei dupa amiaza, in conditiile in care masina a stat azi toata ziua in soare. Inainte sa dau drumul la Ac am lasat termometrul in masina si a urcat pana la 57,6 grade celsius. Am dat drumul la Ac si dupa aproximativ 7-8 min pe treapta 2 la aeroterma nu a scazut mai jos de 14 grade. Trebuia sa arate 7-8 grade nu 14. Masina stand pe loc la relanti. Afara indica termometrul 35 grade. Vreau sa stiu daca a mai masurat cineva cu masina pe loc sa stiu daca instalatia mea de Ac e in parametri.
Si mai am o nelamurire. Am vazut ca la Sn exista doua tipuri de evaporatoare. O fi unul mai bun decat celalalt, sau nu? Atasez si poze. Primul are serpentine subtiri si mai multe iar celalalt (adica cel pe care il am eu pe masina) are o serpentina mai groasa si turtita. Nu am poza cu al meu, dar modelul este ca cel din poza a doua. Ca si forma al meu este identic ca cel cu serpentine mai multe. Pe amandoua scrie marca Sanden.
[attachmentid=1627893086] [attachmentid=1627893087]
Am facut acum un drum de 15 min si a ajuns la 8,7 grade.
Maskatu
17 Jun 2013, 21:10
Daca pui senzorul fix In aerator ai cam 15-20 de grade acolo. Cam atat poate instalatia. Nu am masurat vreodata la o straineza dar cred ca mai putin de 10 grade nu scot. Diferenta este la modul in care este conceputa instalatia. Din cate am inteles cele straine au mai multi elementi la evaporatorul ala sau cum i se spune.
uscatu83
17 Jun 2013, 21:20
Pai chiar in aerator am pus senzorul.
Imi poate spune si mie cineva cum se schimba filtrul de polen la DSN ?? Multam
fuzzzy
11 Nov 2014, 13:15
DSN din ce stiam nu are filtru de polen... decat daca a fost montat aftermarket...
Aha .. are un prieten DSN, ii miroase urat in masina cand porneste ventilatorul si nu are nici putere sa bage aer .. ce ar putea avea?
fuzzzy
21 Nov 2014, 14:21
Diverse probleme... sa verifice motorasul de la aeroterma si eventual sa si curete/dezinfecteze tubulatura.
Maskatu
21 Nov 2014, 22:20
Probabil s-au acumulat resturi de frunze plus noroi, praf si altele in compartimentul aerotermei. Ar trebui verificat motorasul pe toate cele 3 trepte si desfacuta carcasa aerotermei, cea de la stergatoare pentru ca acolo intra mizeriile.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.