Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Jurnal de bord
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
dr_mKe
Mi-s doctor nu contabil mai tongue.gif Totusi imi pastrez bonurile biggrin.gif
Shush
E bine atunci, nu de alta, dar se credea dupa ca Loganul consuma mai putin decat limuzina si se supara Argon happy.gif
Andy_ACS
Nu stiu daca problema cu urerea de picior drept e de la acceleratia moale sau de la pozitia deficitara (poate ambele). Cert e ca pe mine dupa un drum lung de peste 200km ma doare genunchiul drept, devine enervant. Ce am observat eu este ca daca mergi finut, incercand sa pisti doar putin acceleratia sunt sanse mai mari sa te doara. Daca te lasi mai tare in acceleratie durerea apare mai tarziu/e mai mica. Proabil doctroul nu o sa aiba parte de prea multa, dim moment ce e un Loeb wanabee.

Bafta!
dr_mKe
Oricum in oras se pare ca am consum mai mic radmasa.gif
Las' ca ma duc sa-l ajut la polishat limuzina si-i trece tongue.gif

@ Andy: Petter Solberg wannabe mai, tii cu lupul ? laugh.gif
Pe mine nu ma doare nimic la drum lung, probabil ca-s obisnuit. Depinde si de pozitia la volan, zic eu.
dogy_10
doctore canta lautarii in masina?

faine difuri....
dr_mKe
Canta decent, las ca-i auzi joi pe viu tongue.gif
ajaccio83
QUOTE(Andy_ACS @ 13 Apr 2010, 23:03)
Nu stiu daca problema cu urerea de picior drept e de la acceleratia moale sau de la pozitia deficitara (poate ambele). Cert e ca pe mine dupa un drum lung de peste 200km ma doare genunchiul drept, devine enervant. Ce am observat eu este ca daca mergi finut, incercand sa pisti doar putin acceleratia sunt sanse mai mari sa te doara. Daca te lasi mai tare in acceleratie durerea apare mai tarziu/e mai mica. Proabil doctroul nu o sa aiba parte de prea multa, dim moment ce e un Loeb wanabee.

Bafta!
*




Am mai auzit si eu pe multa lume vorbind despre chestia asta cu durerea de picior drept.Eu am facut cu Loganul 1000km intr-o zi acum 2 ani cand am mers in Franta si sincer chiar e comfortabil,nu am avut nici o durere de spate sau genunchi.In schimb in Clio din dotare dupa 2 ore de mers deja ma simt intepenit smile.gif Bine is si eu de vina ca am 197 smile.gif dar conteaza si masina.
Andy_ACS
Da, conteaza si masina, evident. Probabil depinde de mai multi factori. Inainte cu SuperNova nu am avut durerea asta la piciorul drept dupa drumuri lungi. Insa acolo imi amintesc ca scaunele erau putin mai joase, imi sprijineam piciorul drept pe tunelul median, era altfel pozitia. Logan e mult mai confortabil la suspensie, mai ales in Romania.
Probabil in Franta ai mers destul de tare, deci cu acceleratia apasata mai mult. Daca ai timp si chef poti incerca la un drum mai lung sa mergi economic/linistit, sa pisti doar putin accelratia, asta va face piciorul sa stea putin incordat mereu, sa nu il lasi sprijinit in acceleratie.

Bafta!
dr_mKe
Adica cu 7 cm mai inalt decat mine ! Eu tot ma mir cum incapi in Clio !
Markos
QUOTE(argon @ 13 Apr 2010, 21:13)
Cu proxima ocazie o sa verific cum o ai..tare, moale..

Si īn care jurnal de bord ne comunici rezultatul? nedumerire.gif
Andy_ACS
Nu vezi ca au inceput sa puna si filme cu amandoua una langa alta... masinile wink.gif
A lui argon e mai aerodinamica dar cam matuita, ii va face un polish, si-a luat si masina.
Doctorul si-a lustruit-o deja, a lui e mai unflata si bate spre albastru, cica ar fi mai noua si mai putin folosita. Dar o sa traga el tare pe ea de aici incolo

Bafta!
bogdan_dsn
De problema cu durere de genunchi m-am confruntat si eu la logan. Dupa un drum pana la mare ma durea genunchiul destul de rau. Nu imi place ca nu prea am unde sa imi sprijin piciorul. La skoda e mai tare pedala si pot sa imi sprijin piciorul de bord si nu ma doare nimica.
Andy_ACS
Deci nu sunt singurul, e bine, credeam ca sunt eu defect smile.gif

Bafta!
Markos
Da' cu problema de dureri de cap nu s-a confruntat nimeni la Logan?
kog
daca argon isi poliseaza limuzina ii creste automa top speedu'
Maskatu
Normal, doar se reduce frecarea din timpul mersului....
Andy_ACS
QUOTE(Markos @ 14 Apr 2010, 16:29)
Da' cu problema de dureri de cap nu s-a confruntat nimeni la Logan?
*



Numai Mitica Dragomir wink.gif

Bafta!
C a t a l i n
QUOTE(bogdan_dsn @ 14 Apr 2010, 16:07)
La skoda e mai tare pedala si pot sa imi sprijin piciorul de bord si nu ma doare nimica.
*



Pai la ce naiba sa fie moale pedala, ca oricum aia 3 cilindrii sunt lesinati... Macar in pedala sa simti puterea...

Oricat de moale sau oricat de tare e pedala de acceleratie la o masina, intotdeauna se poate gasi o pozitie in care piciorul sa stea relaxat... Totul e sa pui pe pedala mai mult sau mai putin din suprafata talpii... cam ca pe o balanta...
M.C.
[quote=Markos,14 Apr 2010, 17:29]
Da' cu problema de dureri de cap nu s-a confruntat nimeni la Logan?

Inca nu,se pare! Stai sa vezi daca gresesc masura la chiloti si dupa aia o sa-i stringa cind conduc! icon_mrgreen.gif
bogdan_dsn
QUOTE(C a t a l i n @ 14 Apr 2010, 16:59)
Pai la ce naiba sa fie moale pedala, ca oricum aia 3 cilindrii sunt lesinati... Macar in pedala sa simti puterea...

Oricat de moale sau oricat de tare e pedala de acceleratie la o masina, intotdeauna se poate gasi o pozitie in care piciorul sa stea relaxat... Totul e sa pui pe pedala mai mult sau mai putin din suprafata talpii... cam ca pe o balanta...
*




Nu vorbeam de puterea motorului si de ce poate el(ca e mic si nu caut cine stie ce putere de la un motor, deaia pentru mine sunt buni si aia 3 cilindri si 64 de cai lesinati), vorbeam strict de faptul ca la skoda pedala de acceleratie e mai tare ca la logan si nu imi amorteste piciorul.
argon
asa si trebuie sa fie, dar nici prea tare sa trebuiasca sa aplici forta, ci daca lasi piciorul liber pe ea, cat de atacata vrei, fara sa misti un muschi, sa-i sprijine greutatea.
slider2
QUOTE(Andy_ACS @ 14 Apr 2010, 15:10)
Deci nu sunt singurul, e bine, credeam ca sunt eu defect smile.gif

Bafta!
*



si eu am condus logan la drum lung si am constatat aceeasi problema, tovarasul meu posesor de logan tot cam la fel, doar ca el s-a mai obisnuit...
dr_mKe
Eu nu am probleme cu durerile de genunchi, carcei in talpa si asa mai departe.
argon
QUOTE(dr_mKe @ 13 Apr 2010, 21:22)
Esti doar fricos mai Merced, eu am egalat timpul scos cu SN pe una din specialele din raliu Hunedoarei, ce-i drept cu mai multe emotii la viteza mare.
*



fuarte tare Loganu' ..asta da performanta, ai egalat timpul unei masini de 73 de cai cu una de 105, dar cu emotii...sooper wub.gif
dr_mKe
Parca tu nu esti fricos tongue.gif "Te rog mergi mai incet tongue.gif " cine-o zis ? Io ? radmasa.gif
argon
recunoaste ca in SUpernova nu ti-am zis niciodat asa ceva!
einstein1984
Erai prea speriat sa vorbesti. Si cu tine nu cred ca fript franele....
dr_mKe
Ba tocmai ca-n Supernova ai zis tongue.gif Ce-i drept pe urcare, pe coborare ai fost cuminte icon_mrgreen.gif si am luat cateva viraje cam jucaus wub.gif
Filip
Mama da ce domestic e motorul la asemenea turatii! smile.gif Daca-i arat lu` tata cred ca-si face cruce. Cand merg cu el cu masina din dotare (AUV) mereu imi zice sa-i dau a 4-a la 50, chestia e ca se intampla sa merg constant cu 50, si chinui motorul in treapta 4. Mai bine putin mai multa benzina arsa in treapta 3, decat sa stresez motorul. blush.gif
On topic: felicitari pentru masina, sa va tina cati mai multi kilometrii fara probleme!
slider2
motorul asta 1.6 16v poate destul de mult pus pe o caroserie corecta... pacat de suspensia loganului....
dr_mKe
Multumesc de urari. Suspensia poate se va drege cu niste Bilstein B6, garda la sol imi convine pentru iesirile de pe asfalt.
marian-j
Inca o masina fara noroc in viata!
Scoate "dr.Mengele" si untul din trānsa! happy.gif
Apropo,cand vii sa ti-o "dejghin" oleaca?Poate il iei si pe neica argon cu salupa lui s-o vedem cum face pe platourile oscilante ca mai nou vad ca mereti in cuplu.Dr.Jekyll and mr.Hyde! 04.gif
B_i_t_z_a
Aproximativ 8 secunde de la 80 la 120 in viteza a`3`a...Foarte acceptabil pentru o Dacia!Bafta si multi km fara necazuri
ajaccio83
QUOTE(B_i_t_z_a @ 14 Apr 2010, 23:35)
Aproximativ 8 secunde de la 80 la 120 in viteza a`3`a...Foarte acceptabil pentru o Dacia!Bafta si multi km fara necazuri
*



Eu zis sa pui acolo cam 7 secunde smile.gif
Al meu clio 1.4 16v in treapta 3-a face 7,3s 80-120(dupa indicatoarele de bord),loganul de 1.6 ar trebuii sa faca un pic mai bine.
Merced
N-ai limitare deloc sau e asa sus? Care e smecheria de se duce la 7000rpm?
argon
smecheru' a filmat in panta in jos, si era in frana de motor la sfarsit, dar e secret taci.gif
Merced
Nu e vreo filosofie sa scoti limitarea, unul din Logan-urile la care m-am mai urcat si eu la volan o are scoasa la 1.4 MPI. Prinde 100 pe ceas intr-a doua, la 7000 rpm. 04.gif
bossake
parca pe la 6600 taie injectia in a3a. deci nu cred ca are scoasa limitarea, filmul se termina fix pe la 6500-6600.
Andy_ACS
Cam bataie de joc la adresa masinii sa ii dai 6500rpm inutil. Dar ma rog, ficare are dreptul sa se distreze cum doreste pe banii lui.
Aviz amatorilor de SH ingrijit, intretinut, tinut in garaj smile.gif

Bafta!
Merced
Evident. radmasa.gif
PaulT
Nu are absolut nimic..... E mai periculos pentru motor mersul la 60km/h cu a 5-a sau plecatul in depasire full throttle de la 50-60km/h cu a 4-a... Daca se foloseste un ulei de calitate si schimbat la timp si se respecta o concordanta intre sarcina , turatie si treapta de viteza...
bmwh548
Cade motorul de pe suporti? Sar pistoanele prin capota? Se rupe caroseria?
Are limitare la >6000 de ture? Care e problema daca o atingi?
Am condus un Prestige acum vreo 2 ani...mi-a placut la nebunie motorasul. Se tureaza frumos, mi se pare cam singurul motor care merita pus pe Logan.
slider2
@andy stai linistit ca nu pateste nimic masina, ma rog motorul de fapt. poate doar daca ai merge cu el doar asa. prefer o masina care a vazut ceva retrogradari si ducerea acului turometrului spre zona rosie, decat una cu care nu s-a depasit 3000rpm...
singurul lucru prost pe care il vad eu la astfel de acceleratii tine de abilitatile soferului, respectiv masina se duce, la o adica poate sa rupa si aderenta si sa fie implicata in vreun accident (dar din ce vad eu in cazul lui drmike n-ar fi problema, el posedand ceva abilitati in ale sofatului), in rest benzina si asfalt...
Andy_ACS
Da, am vazut ca in ultima vreme e un trend aici pe forum - toata lumea spune ca e bine sa ii dai in gura, ca e sanatos, toti vorbesc ca mai rau e sa mergi subturat. Eu sunt de acord cu voi intr-o anumita masura, adica e normal sa folosesti motorul pe toata plaja de turatie DACA E NEVOIE. Totusi tin sa mentionez ca motorul asta nu e ruda in niciun fel cu cel de pe Renaultul de F1, asa ca nici nu a fost gandit si nici nu s-au folosit materialele necesare pentru turatii foarte mari.
Nu confundati un sfat prin care eu spun ca 6500rpm atinse inutil si foarte des duc atat la uzura prematura cat si la costuri marite (cel mai evident consumul) cu indemn la mers subturat.
Am mai codus si eu ceva masini pe benzina, la pste 6000 motoarele nu sunt in elementul lor. A, ca se folosesc uleiuri bune si alte consumabile bune pentru a reduce efectul unui asa stil de condus e alta treaba.
Fiecare se distreaza cum vrea, eu consider ca mergand asa iti bati joc de masina inutil, daca era vreo depasire la limita mai ziceam. Nu as face asa ceva niciodata cu masina mea pentru care am muncit. Si nu e vorba numai de motor, sunt si alte componente care sufera.

Bafta!
bossake
QUOTE(slider2 @ 15 Apr 2010, 16:17)
singurul lucru prost pe care il vad eu la astfel de acceleratii tine de abilitatile soferului, respectiv masina se duce, la o adica poate sa rupa si aderenta si sa fie implicata in vreun accident (dar din ce vad eu in cazul lui drmike n-ar fi problema, el posedand ceva abilitati in ale sofatului), in rest benzina si asfalt...
*




foarte buna observatia asta. e destul de "naravasa masina" cand o calci in blana in primele 3 trepte iar in combinatie cu un drum denivelat se poate pierde usor controlul.
Si mie mi se pare ca motorul e cam la limita maxima pe care caroseria si suspensiile de logan stock o suporta.

cat despre mersul la 5000-6000 a mea vede in medie de 10 ori pe saptamana peste 5000 (in special in a2a), sau depasiri cu a 3a la drum extraurban etc. mersul asta "turat" cum il numesc unii e ceva normal la un motor pe benzina. face parte din exploatarea normala a unui motor pe benzina.
PaulT
Andy, eu nu sustin ca e bine sa ii dai in gura masinii. Si eu imi protejez auto din dotare si desi am un stil mai sportiv cateodata nu imi bat joc de masina. Dar, repet, este mai periculos pentru motor ce am spus in postul anterior decat duceri OCAZIONALE inspre limita maxima de turatii stabilita de constructor si in rest o utilizare in intervalul 2500-4500 rpm. Motorul pe benzina(si chiar si turbodiesel) chiar se simte bine in ture. Cu consumul insa ai perfecta dreptate. biggrin.gif
Andy_ACS
OK, ma bucur ca am clarificat - eu nu am spus sa mearga subturat, nici asa nu ma deranjeaza, doar am spus ca in opinia mea acest exces (treapta a treia la 6500 rpm) e inutil si ca eu nu as face asa ceva.
Daca va permite buzunarul mergeti cum doriti. Doar sa va amintiti ca drumul public nu e circuit de raliu si sa fiti atenti ca desi voi sunteti soferi foarte buni, aveti masinile puse la punct, sunteti atenti, poate altii nu sunt si tragediile apar.

Bafta!
ajaccio83
Cunosc Logan de firma de 1.6 90cp Mpi care are acum cam 180.000km si pe care toata lumea l-a fugarit.Motorul nu are absolut nici o problema si masina a fost exploatata rau de tot.E clar ca exista uzura in cazul in care folosesti mai mult zona rosie de pe turometru....dar daca masina e noua cel putin pana in 200.000km nu ar trebuii sa apara probleme la motor.
Cati dintre noi tin o masina mai mult de 200.000km?
Andy_ACS
Cred ca pui problema gresit.
Eu de exemplu niciodata nu m-am gandit ca masina 'tine' un numar de km, iar eu merg putin si inainte de acest 'numar magic' o vand.
Pentru mine conteaza foarte mult CUM se prezinta masina.
Daca iti bati joc de ea de la inceput apoi tot tu o sa o ai rablagita, chiar daca functionala. Nu ma refer aici la filmuletul co forja, ci asa, in general. Daca ma gandesc ca merg 10-15 mii pe an inseamna ca as putea sa imi bat joc de ea, ca acum are 40.000 si o mai tin 3 ani, deci max 75.000, pot sa scimb uleiul la 25.000, pot sa ii dau forje, ca 75.000 o tine ea....
Asa ca remarci de genul - "poti sa dai in ea, cat vrei sa o tii, o viata" nu sunt pe gustul meu.

Bafta!
argon
un motor exploatat la 3000 rpm tine dublu fata de unul la 6000 tongue.gif nu se duce doar motorul mai repede la tratament de genul, ci si planetare, transmisie si alte alea, stiu persoane cu ambele planetare schimbate la Logan pana la 80.000 km ca bateau, si mers normal, de pensionar chiar.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.