ca sa iti crantane dintii in gura si sa strice bucsaraia mai repede.....
ArtVandelay
2 Apr 2011, 22:19
nu cred ca 1 inch in plus ar fi chiar asa rau pentru confort. dar oricum arata foarte bine si cu jantele astea
adi_saba
17 Apr 2011, 16:44
A trecut un an si doua luni si cu ajutorul lui Dumnezeu...am facut doar schimburile de ulei ( intra 6l de ulei 0w30) si filtre , altceva nu am schimbat. Insa masina e o pacoste, adica mi-a bagat in sange febra modificarilor. Momentan sunt in tratative cu baietii de la Nordic tuning.se pentru stage 1- 210hp si 320nm doar din soft sau stage2 - adica 235hp si 360nm din soft si evacuare. Nu ma pot decide. Urmeaza suspensie sport si upgrade la frane.
C a t a l i n
17 Apr 2011, 16:47
Nu-i păcat să-ți bați joc de motor? În funcție de stage îl pui mai repede sau mai încet pe butuci.
argon
17 Apr 2011, 16:47
Mai pacat e sa slugaresti un fier facut sa te faca sa te simti bine, si sa-l ti in vitrina.
zanzie
17 Apr 2011, 17:07
Gradul de slugarire e direct proportional cu nr. de masini detinute.
adi_saba
17 Apr 2011, 17:08
ce de la Nordic sunt specializati in saab . Am prieteni carea au saab 9'3ss 2.0T, Stage 4 Nordic, adica 270 hp si nu au avut nicio problema cu motorul...si nici cu cutia de viteze (unu dintre ei are cutie automata)
zanzie
17 Apr 2011, 17:14
QUOTE(adi_saba @ 17 Apr 2011, 17:44)
Urmeaza suspensie sport ...
Da' drumuri aveti prin maramures?
l@u
20 Apr 2011, 21:25
QUOTE(argon @ 17 Apr 2011, 17:47)
Mai pacat e sa slugaresti un fier facut sa te faca sa te simti bine, si sa-l ti in vitrina.
d'aia ti-ai luat tu 3 dricuri ruginite ???
adi_saba
30 Apr 2011, 09:09
gata, am facut marele pas...am fost la Dani in Baia Mare, mi-a citit softul de pe masina, si l-am trimis la Nordic pentru reflash. Saptamana viitoare o sa il primesc. Este vorba de stage2 http://www.nordictuning.com/main.php?tuning=9-3ss&sub_page=1 .Dupa ce il pun pe masina, urmeaza sa schimb evacuarea. Stiu ca trebuia sa schimb evacuarea mai intai, insa nu am gasit nimic care sa nu se auda foarte tare.
speedman
30 Apr 2011, 20:21
Cat te costa operatiunea? Ma refere la reflash. Cu filtrul de la BSR cum se misca masina... trage mai usor, se aude bine in turatie....etc. Bafta!
adi_saba
30 Apr 2011, 20:47
Filtrul isi face treaba foarte bine..acceleratia raspunde mai prompt si are un sunet bestial la accelerari puternice. Operatiunea cu reflashulsi evacuarea ma costa in jur de 500-700E
tribunul
30 Apr 2011, 20:57
QUOTE(rtBK @ 23 Feb 2010, 21:13)
cam sifonate placutele de inmatriculate.... sigur e in mintile ei?
Stiu ca e cam veche postarea, dar sa va spun cum e la mine, masina are 5 ani iar placutele au vreo 10 ani. Cand mi-am cumparat limuzina erau cozi imense la Udriste si am preferat sa pastrez placutele vechi, decat sa mai fac cozile alea.
Superba masina, am una in fata scarii pe care o admir la greu.
adi_saba
1 May 2011, 12:03
speedman
2 May 2011, 13:21
Te bagi la un amplificator cuantic? Am inteles ca va accelera mai usor, consum mai mic (cu aproximativ 20%), reduce nivelul zgomotului din habitaclu, etc
argon
4 May 2011, 15:32
Intreb si io ca nu stiu, e posibil ca animalu asta de 200 de cai sa consume cat zice , sau baga din top sa-si vanda marfa?
QUOTE
upgradare SAAB-HIRSCH la 200 CP, 0-100 m=7,8 sec.,consum=5.9 l/100 Km,vit. max.=235 Km
C a t a l i n
4 May 2011, 15:35
Da, încălzirea auxiliară atât consumă.
speedman
4 May 2011, 16:25
Nu prea are cum sa consume 5.9 - nici diesel daca ar fi nu ar consuma atat. Probabil masina este 2.0 T de 175cp,care in urma tuning ului a ajuns la 200 cp. Datele oficiale pt aceasta varianta de motorizare (fara tuning) sunt urmatoarele: 0-100 km/h - 8.8 s consum urban 11,1% si consum extraurban (autostrada) 6%, combunat 8,3%. Ca idee motorizarea cu 210 cp standard are consum in oras 11,5%, autostrada 6,2% si mixt 8,1% (sincer nu stiu cum au calculat). 0-100Km/h 7.7 s Concluzia - omul minte cu nerusinare (probabil este un samsar care are impresia ca a apucat de picioare vreun sfant) P.S. motorizare 1.9 Tid de 150 cp are un consum mixt de 5.8%.
adi_saba
4 May 2011, 17:40
omul poate sa minta sau nu. Adica automat prin cresterea puterii la un tuner autorizat saab, consumul scade. Nici in cele mai frumoase vise nu poate sa fie mixtul 5,9%..dar exteriorul da. De exemplu...in primavara am facut un drum de Cluj (200km) cu maxim 100km/ora si cu ac-ul oprit si am scos 5,4% . Deci se poate, depinde de stilul de condus al fiecaruia. O sa va anunt maine cum e cu scazutul consumului prin marirea puterii pentru ca mi-a ajuns softul de la Nordic si maine il pun pe masina. Acum sincer vorbind mi-e greu sa cred ca o sa am un consum mai mic cu 235hp decat cu 150h...dar om vedea !
C a t a l i n
4 May 2011, 17:43
QUOTE(adi_saba @ 4 May 2011, 18:40)
automat prin cresterea puterii la un tuner autorizat saab, consumul scade.
De legile fizicii ai auzit?
AmunDei
4 May 2011, 17:44
Cat e de grea masina? Vad in postul lui speedman un 7.7 pt 0-100 cu 210 cai, multisor.
adi_saba
4 May 2011, 17:49
masina are 1600kg
AmunDei
4 May 2011, 17:58
Oho. Greu rau animalu. Asteptam impresii cu softul nou
adi_saba
5 May 2011, 19:58
Gata...l-am pus! Sunt fericitul posesor al unui Saab 9-3ss Nordic Stage2.. Impresii dupa 80km: -o alta masina...de la 2500rpm in treapta a doua si a treia rupe aderenta - cu a doua trece de 100km/h -a 3-a ...160km/h Filtrul de aer parca e un blow off la fiecare acceleratie, iar turbina se aude f.tare, dupa 4000rpm parca vrea sa fuga de sub capota. Totusi cei 360nm ma astetam sa f fie foarte brutali. Cat despre consum, sunt foarte multumit. Adica am plecat din Sighet cu 7,1% . Am ajuns in Baia Mare , : am pus softu si am facut 80km ntr-un stil sportiv. (inclusiv de urcat Gutaiul -o adevarata placere) si am ajuns acasa cu 7,2% . Viteza a variat decla 10km/h , la 180km/h.
speedman
5 May 2011, 22:10
Bravo! Baga catva filmulete cu acceleratiile bestiei.
C a t a l i n
6 May 2011, 04:55
Da, e clar, te pricepi.
FYI, resoftare nu îți modifică rapoartele cutiei, tot atât prindea în fiecare treaptă și înainte... Faptul că rupe aderența iar e un lucru foarte pozitiv... Cât despre consumul pe CB, au fost fraieri aia de l-au facut că au introdus o eroare asa mica. Daca-l faceau sa-ti arate 5% le mai plateai niste coroane bonus.
cosmin_2300
6 May 2011, 07:51
cătălin, poate i-au "ridicat" limitarea .... Oricum, creșterea de putere (doar din soft) mi se pare mult prea mare să fie reală . Dacă se pot scoate atâția cai fără stres, de ce nu face asta fabricantul?
ipiq
6 May 2011, 10:50
cosmin: pt ca scade fiabilitatea direct proportional cu cresterea de putere. este topic la "diverse" "chiptuning PRO si CONTRA"...
LE: catalin are dreptate, computeru de bord poate fi facut sa arate cat vrei tu. de ex. mie la opel la consum de 5.8% pe comp de bord, am consum la pompa (plin pe plin) undeva la 6.3-6.4%. si nu a umblat nimeni la soft etc.
cosmin_2300
6 May 2011, 19:29
QUOTE(adi_saba @ 17 Apr 2011, 18:08)
ce de la Nordic sunt specializati in saab . Am prieteni carea au saab 9'3ss 2.0T, Stage 4 Nordic, adica 270 hp si nu au avut nicio problema cu motorul...si nici cu cutia de viteze (unu dintre ei are cutie automata)
QUOTE(adi_saba @ 4 May 2011, 18:40)
Adica automat prin cresterea puterii la un tuner autorizat saab, consumul scade.
QUOTE(cosmin_2300 @ 6 May 2011, 08:51)
Dacă se pot scoate atâția cai fără stres, de ce nu face asta fabricantul?
ipiq, acum sesizezi ironia din postul meu anterior?
adi_saba
6 May 2011, 20:22
Da poate scade fiabilitatea...da, poate , mi-a crescut consumul la 10 % , cu toate ca indicatorul la benzina se in capataneaza sa coboare. Pur si simplu nu ma intereseaza. Nu i-m facut reflashul ca sa imi consume 4,5% ci ca sa am mai multa putere. Altfek imi luam diesel. In legatura cu fiabilitatea...SAAB accepta reflashul facut de tunerul oficial SAAB - Hirsch, fara sa pierzi garantia. Adica la saabul meu primeam la stage1 hirsch 50hp doar din soft, in schimbul a 1000E
speedman
6 May 2011, 20:45
Eu am facut remapare la Megane ul meu 1.6 16 v si va spun ca inainte de a i face remapare taia alimentarea la 6000 rpm (cu treapta a II-a), iar dupa (acum) se duce la 7000 rpm. Cu alta treapta de viteza nu am incercat doar ca viteza maxima este aceeasi si nu depaseste 6200 rpm.
adi_saba
15 May 2011, 14:37
revin cu impresii: masina se comorta fantastic. E o foarte mare diferenta, urca in ture foarte usor, iar dupa 2500rpm se simte din plin tot cuplul.Pur si simplu ador masinuta. Astept sa imi vina evacuarea Magnaflo w.
ArtVandelay
15 May 2011, 14:40
filmulet or it didn't happen
adi_saba
15 May 2011, 14:46
sper sa imi fac timp sa fac si un filmulet. Asta dupa ce schimb evacuarea, pana atunci nu o fortez prea tare
adi_saba
22 May 2011, 15:20
Zilele astea am facut schimbul de ulei (6 l - 0w40 Castrol) si filtre. Maine urmeaza sa ii schimb bieletele si doua bucsi de la bratele spate. Intre timp astept finala magnaflow (14815)
P.S mi-a urcat consumul la 7,5% pe ultimii 250km dar nu ma pot abtine sa merg normal cu ea
C a t a l i n
22 May 2011, 15:44
QUOTE(adi_saba @ 22 May 2011, 16:20)
dar nu ma pot abtine sa merg normal cu ea
Ai o logică extraordinară în exprimare.
adi_saba
22 May 2011, 16:17
serios?
C a t a l i n
22 May 2011, 16:21
Ceea ce ai scris are următorul sens: ți-a urcat consumul la 7.5% pe ultimii 250 Km pentru că mergi normal cu ea.
Ceea ce ai vrut defapt să spui e că ți-a crescut consumul pentru că nu poți merge normal, ci o alergi.
Deh, limba română e o limbă grea.
adi_saba
22 May 2011, 16:24
nu e atat de grea pe cat pare, dar am scris la repezeala. Trebuia sa banuiesc ca vei citi postul meu si o sa gasesti ceva de care sa faci misto. Doar iti sta in carecter, nu-i asa?
C a t a l i n
22 May 2011, 16:27
Păi ce, crezi că numai ăia de ți-au luat banii pe chiptuning te-au luat în balon?
adi_saba
22 May 2011, 16:34
de cand sunt membru pe forumul asta , am citit tare multe din comentariile tale si cam tot atat de multe nu isi aveau rostul. Un Gica contra... Nu mi-a luat nimeni banii pe ciptuning ( reflash de ECU -termenul corect), eu i-am dat si sunt foarte multumit. Ba chiar ma bate gandul sa trec la stage 3 - 250hp. Banii mei, masina mea...
para06
22 May 2011, 16:48
Catalin e legal sa faci chip tuning?
cosmin_2300
22 May 2011, 16:53
În România este. În țările unde impozitul și RCA-ul se plătesc în funcție de puterea mașinii trebuie să treci pe la RAR să-ți treacă în talon noua putere
pishky
24 May 2011, 11:57
QUOTE(para06 @ 22 May 2011, 16:48)
Catalin e legal sa faci chip tuning?
iti suie fiscul masina pe dyno sa vada cati cai si cate potcoave mai are? candt mai pierde cate un cal mai scade impozitul? poti sa uiti sa declari, amnezia poate fi fara granite
de ce sa fie ilegal? e un soft pana la urma pe care fizic nu il poate verifica nimeni, decat daca iti suie masina pe tester, chestie prea complicata pentru multi de la noi.
edit: apropos este vreun "flashuitor" agreat renou pe plaiuri mioritice - adica un echivalent cum a gasit fericitul nostru coleg pt saab?
para06
24 May 2011, 12:01
stiu ca e legal , dar e asta e alta poveste:)))
adi_saba
28 May 2011, 14:00
Pe 200km (Sighetu Marmatiei - Cluj-Napoca ), am scos un consum de 5,7% Viteza medie a fost undeva la 70km/h, drumul prin Maramures si Bistrita fiind foarte denivelat si plin de plombe
ipiq
28 May 2011, 17:49
incearca o data sa faci consumul plin pe plin. sa vezi daca tot 5,7% scoti dieselul meu scoate aporx. 5.7%(consum la pompa), desi pe computerul de bord arata 5.2-5.3%
daca te incanta ce zice computerul de bord poti sa il faci sa iti arate si 2% urban daca vrei
dan22y
28 May 2011, 18:55
Pai bine colega, treci pe aicea si nu dai un buzz , iti admiram si eu masina
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.