CT 06 THH
28 Dec 2010, 21:57
sunt 3 feluri de cabluri pentru kilometraj ( cu piulita mare pentru primele modele de ceasuri cu 160, cu piulita mai mica pentru cele cu 180 romanesti si fara filet cu prindere prin cleme pentru ceasurile Takosan). singura diferenta e la prinderea pe ceas la cutie sunt toate la fel (probate si schimbate toate cele 3 modele de mine)
CT-93-YUX
30 Dec 2010, 21:21
Salutare!
Incep de acuma cu intrebarile ca sa stiu la ce ma astept la primavara.
Trebuie cumva sa umblu la motorul stergatoarelor? Daca nu ma ating de motor cand pun bordul CN nu o sa loveasca in el?
ghitza
31 Dec 2010, 12:27
da trebuie schimbata pozitia cred asta daca nu sigur
CT-93-YUX
31 Dec 2010, 12:49
Deci mai concret ce trebuie sa fac? Ce proceduri trebuie sa fac?
ghitza
31 Dec 2010, 14:20
pai asa e mult de zis,dar trebuie facuta modificare acolo adica modifici pozitia lui mai exact.vezi ca sa mai discutat pe aici in mai multe topicuri.cauta putin si sigur dai de informatii si poze.bata iti doresc si an nou fericit
31 Dec 2010, 15:22:
tot ce am e poza asta daca te ajuta cu ceva
31 Dec 2010, 15:24:
tot ce am e poza asta daca te ajuta cu ceva
uite mai una sa te ajute cand il plantezi pe masina
CT 06 THH
31 Dec 2010, 15:07
la dacia mea motorul de la stergatoare e pozitionat invers fata de cel din poza:-? adica vine spre dreapta:) trebuie intors ca sa pot sa pun aeroterma CN ?
ghitza
31 Dec 2010, 15:27
asa se pare nu?ai de munca
Dacia_47_akm
1 Jan 2011, 19:40
La multi ani !!!
la faza cu motorul stergatoarelor din cate am inteles eu poti sa intorci invers ansamblul sau cel mai bine ar fi sa te duci la remat iei ansamblul stergatoarelor cu tot cu motor de pe o dacie cu bord cn, negociezi cu ala, scoti un pret bun si cam asta e, de montat presupun ca nu este foarte greu de altfel cred ca este identic si nu necesita alte modificari
CT-93-YUX
16 Jan 2011, 11:22
Salut!
Ma apuc de shimbat bordu si o sa pun si aeroterma de CN, si eu nu am pompa servo ca sa pot sa iau de acolo vacuum. Pot lua vaccum din alta parte??
nikuniku
17 Jan 2011, 23:36
nu,trebuie o gaurica un galeria de admisie
CT-93-YUX
21 Jan 2011, 09:24
Salut!
Aproape am terminat de inlocuit bordul, mai am cateva maruntisuri cum ar fi sa indoi maneta de viteze, sa pun torpedoul, sa-i pun actionarea pt deschiderea capotei acolo jos langa pedale in stanga.
Luni m-am apucat, deci o saptamana a durat.
ghitza
21 Jan 2011, 10:54
felicitari ,pune niste poze sa vedem cum a iesit
CT-93-YUX
21 Jan 2011, 11:10
O sa fac poze in urmatoarele zile si o sa postez...
Dacia_47_akm
23 Jan 2011, 15:56
da, bravo, sa pui poze
nikuniku
23 Jan 2011, 16:40
ai astupat gaurile de intrare aer cald in masina,de la vechiu calorifer si cum??
CT-93-YUX
25 Jan 2011, 16:49
Nu am astupat, este si caloriferu vechi in functiune, l-am legat in serie cu radiatorul de la aeroterma de CN.
ghitza
25 Jan 2011, 18:26
atunci nu ai facut nimic
CT-93-YUX
25 Jan 2011, 20:31
Nu am facut treaba buna??
Apa calda circula si prin caloriferu din sistemu de caldura vechi circula si prin caloriferu de la sistemul de caldura de CN, deci nu vad logica de ce n-ar fi treaba buna.
ghitza
25 Jan 2011, 22:36
si de unde trage aer aeroterma aia?ea are niste guri de admisiea (2 guri centrale )care daca le ai sunt obturate de caloriferu tau vechi ,dar nu e treaba mea asta ai sa vezi cand incepe sa curga apa pe geamuri de la abureala ,spor si bafta in continuare
dacia_amg
26 Jan 2011, 03:45
Eu am pastrat si caloriferul vechi - inseriat cu cel din aeroterma CN. Baga caldura
la greu. N-am nici un fel de probleme cu aburirea geamurilor (daca la asta te
refereai, ghitza).
Aerul pe care mi-l scoate aeroterma e FIERBINTE, aproape ca nu poti tine mana
in fata gurilor de ventilatie in masina. La temperaturi de -5- -10 grade,
aeroterma o pun pe viteza 1, ca altfel mă n'năduș.
CT-93-YUX
26 Jan 2011, 11:36
Gaurile acelea pt aeroterma de CN le-am dat in caroserie mai jos un pic(iese in compartimentu motor, undeva prin spatele bateriei) si burdufu ala care intra aerul din aeroterma de CN in bord l-am lungit pt ca a venit aeroterma undeva mai jos, si numai am probleme...deci aeroterma de CN trage aerul de afara. Sunt foarte multumit de caldura care o am.
Mr.G3O
29 Jan 2011, 16:50
Salut! Am citit despre cat ai muncit sa montati borcul cn. Chestia e ca si eu imi doresc de mult sa fac asta si sunt cam hotorat sa o duc la capat. Vreau sa va intreb cati bani ati cheltuit si daca sunteti multumiti de efort? Si sunt sigur ca nu vreti sa o vindeti dupa toate astea
)
dacia_amg
29 Jan 2011, 17:01
QUOTE(Mr.G3O @ 29 Jan 2011, 16:50)
Salut! Am citit despre cat ai muncit sa montati borcul cn. Chestia e ca si eu imi doresc de mult sa fac asta si sunt cam hotorat sa o duc la capat. Vreau sa va intreb cati bani ati cheltuit si daca sunteti multumiti de efort? Si sunt sigur ca nu vreti sa o vindeti dupa toate astea
)
Merita cu varf si indesat, mai ales daca cu ocazia asta iti schimbi si
ceasurile de bord (iti pui d-alea cu turometru, ceasuri apa, ulei,
incarcare; poate-ti pui niste ceasuri Jaeger, ca mine) si schimbi si
aeroterma (de fapt, daca p-asta nu o schimbi, cam degeaba te mai
apuci de lucrare).
In rest, ca sfat, ai de umblat pe la remat cam 1 saptamana (sau mai
putin) pana reusesti sa stangi tot necesarul. Nu uita sa iei si
mecanismul stergatoarelor. Si aeroterma CN; mecanismul de
deschidere a capotei de la motor + cablu; si toate maruntisurile de
p-acolo.
In legatura cu pretul, acesta poate varia destul de mult, dar
banuiesc ca in jur de 100-200RONi ar fi suficient pentru a face ceva
decent. Va mai trebui sa cumperi (habar n-am cum se numesc) niste
piulite prinse intr-o pastila de plastic pe care se prinde bordul. Sunt
de 2 feluri: unele mai mici (care se prind sub parbriz) si unele mai
mari (care prind bordul pe lateral). Daca nu ma insel, iti vor trebui 6
mici si 4 mari, dar mai bine considera in plus cate 2-3 din fiecare ca
poate strici vreuna.
Bafta!
Mr.G3O
29 Jan 2011, 17:26
Am inteles. Eu oricum nam nicio idee ce se afla dincolo de bord. Problema e ca nu gasesc bord
( am cautat in multe parti si nimic. La dezmembrari pe langa mn pe aici nam gasit. Singurul care lam gasit si e disponibil e asta :
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=189851&hl=dar nu prea ma incanta... Astept sa primesc mai multe poze cu bordul plus sa mil lase la maxim 100 ron... adica e mult sau putin? el mia zis ca are tot la el fara ceasuri
dacia_amg
29 Jan 2011, 17:44
Sfatul meu e ca e cam varza bordul ala. Nici 50 RONi n-as da pe el.
dar, asta este ce-as face eu. Tu poate decizi altfel. Cauta si pe la alt
remat, eventual fa-ti drum in alte localitati, la alte remat-uri. E
posibil sa iei totul pe de-a moaca sau cu un bax de bere (si normal,
trebuie sa desfaci tu totul de pe masina de la remat, asa ca-ti
trebuie o trusa de scule buna).
Nu te grabi, ai rabdare sa strangi toate piesele necesare. Poate
dura. 1 luna poate. Sau mai mult. De-abia atunci te apuci de treaba.
Asta daca vrei sa iei de la remat ca sa iesi ieftin. Daca te grabesti,
poti gasi probabil totul la 200RONi in 2 zile.
Mr.G3O
29 Jan 2011, 18:41
Ms frumos de sfat... Nu dar ai dreptate, daca ma duc sa mil iau eu, il vad, vad ce nu are, ce mi se pare defect etc.. o sa mai astept si sa sper sa gasesc ceva bun.. Ms inca o data si poate o sa las poze dupa ce o fac
App si eu tot break am si sunt tare mandru de ea
Dacia_47_akm
29 Jan 2011, 18:57
QUOTE(Mr.G3O @ 29 Jan 2011, 16:50)
Salut! Am citit despre cat ai muncit sa montati borcul cn. Chestia e ca si eu imi doresc de mult sa fac asta si sunt cam hotorat sa o duc la capat. Vreau sa va intreb cati bani ati cheltuit si daca sunteti multumiti de efort? Si sunt sigur ca nu vreti sa o vindeti dupa toate astea
)
Sunt foarte multumit, merita, iar banii sunt foarte putini daca sti cum sa faci, 100 de lei e muuuult eu l-am luat pe al meu cu 50 de lei, fara ceasuri si aeroterma, care mie nu imi trebuiau pentru ca le aveam deja, si daca il luam complet era 120, e mult
Felicitari si spor la munca, sa pui si poze
Multumesc !!!
Mr.G3O
29 Jan 2011, 20:43
Dacia_47_akm
29 Jan 2011, 21:22
cati ani ai?, daca citesti topicul de la inceput vei vedea ca bord-ul lam luat de la remat si eu am inlocuit bordul cn1, adica e absolut identic cu cel scoica, difera doar designul, daca te uiti mai atent vei observa ca am aratat si modul in care se da jos bordul scoica, si cum se pune cel de cn3, am postat si poze
oricum te felicit pentru initiativa ta si iti doresc sa iti duci la bun sfarsit planurile
si sa nu uiti sa pui poze, in cazul in care ai nevoie de ceva sfaturi, intreaba
Multumesc !!!
iuliano_smile
29 Jan 2011, 23:18
QUOTE(Dacia_47_akm @ 29 Jan 2011, 21:22)
cati ani ai?, daca citesti topicul de la inceput vei vedea ca bord-ul lam luat de la remat si eu am inlocuit bordul cn1, adica e absolut identic cu cel scoica, difera doar designul, daca te uiti mai atent vei observa ca am aratat si modul in care se da jos bordul scoica, si cum se pune cel de cn3, am postat si poze
oricum te felicit pentru initiativa ta si iti doresc sa iti duci la bun sfarsit planurile
si sa nu uiti sa pui poze, in cazul in care ai nevoie de ceva sfaturi, intreaba
Multumesc !!!
Eu zic ca teai chinuit degeaba pentru ca fara aeroterma aia, bordul nu e complet
.
Dacia_47_akm
30 Jan 2011, 22:25
scuza-ma dar te contrazic
, am caldura ce nu am vazut in nici o alta masina, fara probleme cu dezaburirea, sunt foarte multumit, plus ca in locul comenzilor ale aerotermei de cn am pus cd player-ul, bordul indeplineste toate functiile, este complet functional, recomand oricui cu incredere, trebuie sa recunosc ca dupa modificarile facute aerul este mult mai bine directionat fata de bordul vechi.
sunt foarte fericit si multumit
postez si o poza cu cd player-ul
scuzati claritatea
ghitza
30 Jan 2011, 22:30
asa si comenzile de la directionare unde le-ai pus?cumva jos inlocu scrumierei?
Dacia_47_akm
30 Jan 2011, 22:34
nu,nu ai citit topicul?,
le-am pastrat pe cele vechi, dar le-am blocat in pozitie deschisa si le-am prins in spatele torpedo-ului si in cazul in care vreau sa modific vre-o comanda doar bag mana in spatele torpeto-ului, dar nu gasesc rostul pentru care sa modific vre-o comanda, le vreau in pozitie deschisa in permanenta
Va salut!
Unde este motorasul aerotermei?
Este greu de schimbat?
Al meu s-a ars. I-am dat intr-o dimineata pe ultima treapta, a mers un pic si a iesit un miros de ars si de atunci nu mai merge.
Ce trebuie sa fac ca sa-l schimb?
Va multumesc!
ps: ma dor mainile de la racleta pt. gheata si mor de frig
tati ai pus-o pe geru asta ,motorasu este in aeroterma care la randu ei se afla in bord ,deci poti sa scoti aeroterma si daa nu dai bordu jos cu totu dar te chinui putin dar merge,Te pui si dai consola care incadreaza si ceasurile jos de tot si ai sa vezi minunea de aeroterma acolo pe mijlocu bordului,daca vrei sa lucrezi boiereste atunci te complici ca tre sa dai bordu jos asta nu innainte de a a da si parbrizu,bafta si ne zici cum alegi
Imi place sa lucrez comod. Din pacate nu am manute fine de pianist.
Multumesc pentru raspuns! Astept poate sa mai inmoaie un pic vremea. Nu ma trage deloc la munca vremea asta. Noapte buna!
off topic: De ce apare semnul de WARN la profilul meu. Cum pot sa schimb "Membru incepator"? de la profil
vladut88
2 Feb 2011, 00:31
warn-ul apare la toata lumea ,statutul de membru incepator il poti schimba prin a posta cat mai multe raspunsuri la intrebari
Cioby92
2 Feb 2011, 09:16
`Statutul de membru il poti schimba cum a zis vladut88, prin numarul de posturi, sau de la profil>editeaza profilul meu> editeaza informatii profil> vezi unde scrie Membru incaptor, pui ce vrei tu
bv-08-fgm
2 Feb 2011, 15:51
cik83 din ce vad la tine la semnatura ai masina din '83 deci normal nu ai bord CN ceea ce iti face munca mult mai usoara, se schimba usor aeroterma.(asta daca n-ai modificat bordul cu unul de CN)
Dacia_47_akm
2 Feb 2011, 16:48
daca bordul nu este cn3 sau cn4 si e cn1 sau cn2, e mult mai usor de schimbat aeroterma, spui ca masina e din 83, cel mai probabil e cn1, aeroterma se afla pozitionata in partea dreapta a bordului, daca te uiti, mai bine sub bord o poti vedea, se da foarte usor jos, nu necesita sa dai jos bordul sau parbrizul, se tine in 6 suruburi cred, le desfaci si asta e toata smecheria, dar vezi cand o pui la loc sa etansezi bine marginile aerotermei, ce mai bine cu o solutie adeziva sau ceva de genul, indiferent de ce tip de aeroterma ai, te sfatuiesc ca mai bine iei alta de la remat sau una noua, decat sa o repari pe cea pe care o ai
uite iti pun si doua poze, una este cu aeroterma de tip bord cn1 si cn2 si cealalta este cu aeroterma de tip cn3 si cn4
spor la munca si indiferent ce aeroterma ai, sa pui si poze
2 Feb 2011, 23:25:pentru ca am tot observat ca mai toata lumea face confuzia intre borduri si modele de facefilt-uri, am facut o poza cu fiecare model in parte si fiecare tip de bord care a fost montat pe acel anumit model,
pentru ca, designerii nu au respectat mai nici o data un protocol, au mai aparut si modele care nu aveau montat bordul destinat acelui model, ca de exemplu, modelul cn3 pe care s-au mai montat si borduri cn2 sau scoica
Va salut!
Intr-adevar masina care o detin demult este Dacia de la tata, o Dacie din '83 cu 4 faruri. Dar acum m-am pricopsit cu o Dacia CN4 din '99(bord CN3 ca cel din foto) de la un unchi, dar din pacate trebuie sa mai bag ceva bani in masina.
Multumesc pt. raspunsuri.
ps: Mai merita sa fac actele cu unchiul meu? Daca nu le fac, trebuie sa-i platesc decat impozitul(in afara de RCA, ROVIGNETA), nu?
CT 06 THH
10 Feb 2011, 23:51
imi spune si mie cineva daca trebuie sa tin cont care din furtunele de la aeroterma de CN este pentru intrare si care pentru iesirea apei?? am montat azi un bord cu aeroterma si nu mi se incalzeste caloriferul deloc...aceeeasi chestie se intampla si cu vechea aeroterma pusa sub bordul vechi. Care ar putea fi motiful pentru care nu circula apa calda prin aeroterma pentru ca am observat ca nici furtunuele nu se incalzesc deci nu ar fi problema din calorifer:)
vladut88
11 Feb 2011, 09:50
verifica sa nu ai infundata iesire din pompa de apa la furtunu de tur si intrarea la retur inapoi in pompa ,sau chiar furtunele ,intrarea de regula e in partea de sus a caloriferului
vezi sa nu fie dop de gheata pe furtun
CT 06 THH
14 Feb 2011, 10:18
problema este ca apa ajunge la calorifer pentru ca aerisirea pot sa o fac..doar ca nu se incalzeste. Ar putea sa fie din cauza termostatului ? pentru ca asa mi-a spus un "mecanic"
Kanutza_77
8 Apr 2012, 15:45
Am o problema si nu mai deshid alt topic. La capsula dubla nu stiu ordinea de la distribuitor.
uite
Kanutza_77
8 Apr 2012, 16:47
Multumesc!
alinworm
20 Oct 2013, 19:50
Salutare,
A reusit careva pana acum sa monteze un bord CN4 ( cel de pe papuc diesel) in locul celui clasic tip scoica?
nikuniku
21 Oct 2013, 08:18
multi posesori de dacie
razvan1985
21 Oct 2013, 17:49
printre care si eu,doar ca l-am montat pe cel patratos(liberta).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.